Тендер
Офісне канцелярське приладдя
UA-2024-09-19-014296-a
- Замовник
- ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
- Опис
1. Якість Товару, що поставляється, маркування, тара (упаковка) повинні відповідати встановленим в Україні стандартам, технічним умовам щодо товарів такого роду, та вимогам, що зазвичай ставляться на ринку до аналогічних товарів та вимогам Покупця. 2. Покупець має право відмовитись від прийняття товару неналежної якості. Якщо товар виявиться неякісним, Учасник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної та відповідної якості. 3. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування та зберігання. 4. Завантажувальні та розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок Учасника, його транспортом чи транспортом перевізника за рахунок Учасника. Товар має бути доставлений та розвантажений за адресою та місцем, вказаними Замовником.
- Статус
Завершено
- Сума
- 90 320 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ФОП «ІНЮТІНА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА» | 54 053 ₴ |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАШ АВТОГРАФ» | 54 495 ₴ |
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ | 68 900 ₴ |
ФОП ГУМЕНЮК СВІТЛАНА БОРИСІВНА | 56 221 ₴ |
ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» | 56 177 ₴ |
ТОВ «АСТЕОН» | 73 274 ₴ |
ФОП «ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ» | 55 405 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Проєкт_договору.docx |