Тендер

Круасан, зі згущеним молоком; Хліб з житнього, цільнозернового борошна, нарізаний, в упаковці; Хліб з пшеничного, цільнозернового борошна, нарізаний, в упаковці

UA-2024-11-04-008072-a

Опис

Хліб цільнозерновий пшеничний різаний в упаковці ДСТУ 7517:2014 ; хліб цільнозерновий житній різаний ДСТУ 4583:2006 в упаковці; круасан з згущеним молоком в упаковці 0,075 грам СОУ 00389676. Ціна на товар встановлена в національній валюті України. В ціну включаються всі затрати учасника, пов’язані з виконанням Договору, в т. ч. витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів). У ціну товару повинно входити упаковка, розфасовка. Оплата за поставлений товар Замовником здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів після підписання накладних. Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування договору, яка виникає за наявності відповідного бюджетного фінансування, що виникає не з його вини. Постачання товару відбувається щоденно відповідно до заявок Замовника партіями: хліб від 2 штук, круасани відповідно заявок від 10 шт і повинна відповідати вимогам державних стандартів, а також іншій нормативно-технічній документації. Продукти харчування постачаються за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Термін придатності запропонованого товару на момент поставки повинен бути не менше 80% від загального терміну його реалізації. У супровідних документах повинно бути вказано :термін кінцевої реалізації, година випічки, ДСТУ, кількість, ціна та сума з ПДВ. Забороняється завозити недоброякісний товар та товар неналежної якості. На недоброякісний товар складається акт і такий товар повертається Постачальнику. Постачальник зобов’язаний замінити товар в продовж 2-х годин від моменту виявлення. Забороняється завозити без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, а також маркування, передбаченого чинним законодавством, продукція не приймається. Поставка здійснюється спеціальним транспортом Постачальника. Автотранспорт повинен мати санітарний паспорт/довідку про проходження санітарної обробки чинний на весь період дії договору. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують хлібопродукти, повинні мати медичні книжки. Поставка товару здійснюється в день зазначений в замовленні Замовника не пізніше 7.30 год. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника та за рахунок Постачальника. При поставці товару, Постачальник повинен дотримуватися температурного режиму при перевезенні, який передбачено для даного виду продукції. Поставка товару: до 31.12.2024 року або до повного виконання договірних зобов’язань. Замовник, за погодженням з Постачальником , може зменшувати кількість товару та суму договору в залежності від реальної потреби по товару. Місце поставки визначено у Додатку 1 до договору. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 15810000-9.

Статус

Завершено

Сума
61 152 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx