Тендер
Овес
UA-2024-11-21-013856-a
- Опис
1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2024-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Овес • Зовнішній вигляд: зерно чисте, сухе, світле, жовтого кольору, крупне або середнього розміру, виповнене, циліндричної, грушеподібної або видовженої форми. • Зерно повинне мати природний запах і колір, без теплових пошкоджень, без будь-яких домішок і забруднень органічними речовинами. • Пошкодження та зараженість зерновими шкідниками не допускається. • Фасування: від 20 до 25 кг. • Пакування: в споживчу тару згідно з ДСТУ 4693:2008. 4. Необхідний строк поставки товарів: Поставка товару здійснюється Постачальником протягом 10-ти календарних днів з дати укладення договору. Згідно розділу 3 «Строки і умови поставки» договору поставки. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УСО м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,5 % від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору по 14.02.2025 року.
- Статус
Кваліфікація переможця
- Сума
- 150 000 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВНІЧНИЙ ЛІДЕР» | 141 000 ₴ |
ФОП «Деревенко Богдан Трохимович» | 146 850 ₴ |
ПП «ВОЛИНЯНИН» | 139 500 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Проєкт договору.doc |