Код ЄДРПОУ

35365769

ТОВ «С Е Т -СТРОЙ»

Директор
Горкін В'ячеслав Олексійович
  • Отримайте витяг в одному з додатків
  • Лого ТелеграмТелеграм
  • Лого ВайберВайбер
  • Опендатабот для телефону

  • Appstore
  • Google Play
  • Юридична особа зареєстрована на території: можливих бойових дій.
    Компанія зареєстрована на загальній системі оподаткування
    Анульоване свідоцтво ПДВ № 353657605103 станом на

    Реєстраційні дані

    Час витягу з ЄДР
    Повна назва

    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД­ПО­ВІД­АЛЬ­НІ­СТЮ «С Е Т -СТРОЙ»

    Адреса

    84200, Україна, Донецька обл., місто Дружківка, вулиця Чапаєва, будинок, 75

    Дата заснування
    Код ЄДРПОУ

    35365769

    Статутний капітал
    46 000 ₴
    Основний вид діяльності

    45.21.1 Будівництво будівель

    Інші види діяльності

    МОНТАЖ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ ЗБІРНИХ КОНСТРУКЦІЙ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ В НЕСПЕЦІАЛІЗОВАНИХ МАГАЗИНАХ БЕЗ ПЕРЕВАГИ ПРОДОВОЛЬЧОГО АСОРТИМЕНТУ, ОРГАНІЗАЦІЯ БУДІВНИЦТВА ОБ'ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ ДЛЯ ПРОДАЖУ ЧИ ЗДАВАННЯ В ОРЕНДУ, ІНШІ ВИДИ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ, НАДАННЯ ІНШИХ КОМЕРЦІЙНИХ ПОСЛУГ

    Керівники з обмеженнями
    Власники
    Новинка

    Документи компанії

    Ознайомтеся з перевагами безкоштовного публічного розміщення документів

    Завантаження...

    Судовий реєстр

    1 рішення

    Реквізити компанії ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД­ПО­ВІД­АЛЬ­НІ­СТЮ «С Е Т -СТРОЙ»

    Давайте оглянемо детальну інформацію про юридичну особу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД­ПО­ВІД­АЛЬ­НІ­СТЮ «С Е Т -СТРОЙ». Підприємство ТОВ "С Е Т -СТРОЙ" зареєстровано — 13.11.2007. Статутний капітал дорівнює 46 000 ₴ гривень. На данний момент керівником компанії є — Горкін В'ячеслав Олексійович. Юрідична адреса підприємства ТОВ "С Е Т -СТРОЙ": Україна, 84200, Донецька обл., місто Дружківка, ВУЛИЦЯ ЧАПАЄВА, будинок 75. Основний КВЕД компанії ТОВ "С Е Т -СТРОЙ" — 45.21.1 БУДІВНИЦТВО БУДІВЕЛЬ. Індивідуальний податковий номер платника ПДВ - 353657605103

    ПП «ГІПЕР МЕТІЗ», ТОВ «ОЛТА К. Б. ФАРМ», ТОВ «АЛЬТАИР-КМ», УПЦ С. БОРУШКІВЦІ, ГО «ЖИТИЧІ», «КП по об­слу­го­ву­ван­ню адмін. приміщень»