Код ЄДРПОУ

36018473

ВАТ «ПО „ПЛАСТШИП“»

Директор
Сейфашвілі Шота
  • Отримайте витяг в одному з додатків
  • Лого ТелеграмТелеграм
  • Лого ВайберВайбер
  • Опендатабот для телефону

  • Appstore
  • Google Play
  • Компанія зареєстрована за адресою масової реєстрації разом з 154 компаніями
    Компанія зареєстрована на загальній системі оподаткування

    Реєстраційні дані

    Час витягу з ЄДР

    19 грудня 2024 р. о 01:30

    Повна назва

    ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПО „ПЛАСТШИП“»

    Адреса

    01010, Україна, місто Київ, вулиця Івана Мазепи, будинок, 26

    Дата заснування
    Директор

    Сейфашвілі Шота

    Код ЄДРПОУ

    36018473

    Статутний капітал
    30 000 000 ₴
    Основний вид діяльності

    51.87.0 Оптова торгівля іншими машинами та устаткованням

    Інші види діяльності

    ПОСЕРЕДНИЦТВО В СПЕЦІАЛІЗОВАНІЙ ТОРГІВЛІ ІНШИМИ ТОВАРАМИ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ ІНШИМИ НЕПРОДОВОЛЬЧИМИ ТОВАРАМИ, Н. В. І. Г., ДОСЛІДЖЕННЯ КОН'ЮНКТУРИ РИНКУ ТА ВИЯВЛЕННЯ СУСПІЛЬНОЇ ДУМКИ, КОНСУЛЬТУВАННЯ З ПИТАНЬ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УПРАВЛІННЯ, ІНШІ ВИДИ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ

    Керівники
    Власники
    Акціонери з великими частками
    Новинка

    Документи компанії

    Ознайомтеся з перевагами безкоштовного публічного розміщення документів

    Завантаження...

    Володіння корпоративними правами

    1 компанія

    Реквізити компанії ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПО „ПЛАСТШИП“»

    Давайте оглянемо детальну інформацію про юридичну особу ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПО „ПЛАСТШИП“». Дата реєстрації ВАТ "ПО "ПЛАСТШИП" відбулась — 08.07.2008. ВАТ "ПО "ПЛАСТШИП" має статутний капітал 30 000 000 ₴ гривень. Директор — Сейфашвілі Шота. ВАТ "ПО "ПЛАСТШИП" зареєстрована за юридичною адресою: Україна, 01010, місто Київ, ВУЛ. ІВАНА МАЗЕПИ, будинок 26. Основний КВЕД підприємства — 51.87.0 ОПТОВА ТОРГІВЛЯ ІНШИМИ МАШИНАМИ ТА УСТАТКОВАННЯМ

    ТОВ «ТРЕДІКРОУН», ПП «КК „ГЛОБАЛ-ІНФОРМ“», ОК «„СТ“ЗАТИШОК», ТОВ «ТД „ЄВРО-ГРАНД“», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД­ПО­ВІД­АЛЬ­НІ­СТЮ «ІНТЕК ЕНЕРДЖІ», ТОВ «КУА „СІТІ ЕССЕТ МЕНЕДЖМЕНТ“»