Код ЄДРПОУ

39828054

ГО «ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ»

Директор
Коваленко Ольга Сергіївна
  • Отримайте витяг в одному з додатків
  • Лого ТелеграмТелеграм
  • Лого ВайберВайбер
  • Опендатабот для телефону

  • Appstore
  • Google Play
  • Юридична особа зареєстрована на території: можливих бойових дій.
    Статус «неприбуткова організація» отриманий 15.04.2016 в категорії «громадськi об'єднання»

    Реєстраційні дані

    Час витягу з ЄДР
    Повна назва

    ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ»

    Адреса

    69007, Україна, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Ізмаїльська, будинок, 66а

    Дата заснування
    Код ЄДРПОУ

    39828054

    Керівники
    Власники
    Новинка

    Документи компанії

    Ознайомтеся з перевагами безкоштовного публічного розміщення документів

    Завантаження...

    Реквізити компанії ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ»

    Давайте оглянемо детальну інформацію про юридичну особу ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ». 09.06.2015 відбулась реєстрація юрособи ГО "ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ". Керуючий директор — Коваленко Ольга Сергіївна. ГО "ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ" зареєстрована за юридичною адресою: Україна, 69007, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ІЗМАЇЛЬСЬКА, будинок 66-А. Головний вид діяльності компанії — 94.99 Діяльність інших громадських організацій, н.в.і.у.

    Компанії за класом «Діяльність інших громадських організацій, н.в.і.у.» та найбільшим виторгом

    1. ГО «МЕЛІТА»
    2. ВГО «КСУ» , КСУ
    3. ГО «МЕДИЧНИЙ РУХ „БУДЬ ЯК НІНА“»
    4. ТЧХУ
    5. ГО «КРАСНОЇЛЬСЬКА МАЛАНКА»
    6. ГО «68 БРИГАДА 3 БАТ»
    7. ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН БЛА­ГО­ДІЙ­НИ­ЦЬКО­ГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНОЇ МЕДИЧНОЇ І ТРУДОВОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ВЕТЕРАНІВ АФГАНСЬКОЇ ВІЙНИ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
    8. ГО «СМ ТА ВВК»
    9. ГО «УАІ АТО»
    10. ГО «ПРОСТІР РОЗВИТКУ ГРОМАД»
    ТОВ «ФЕМІНО», ТОВ «ЛЕВКО ГРУП», ТОВ «ЗБ АУДИТ КОМПАНІ», ТОВ «СІЛЬ­ТЕ­Х­ПРОМ­ПО­СТАЧ», ТОВ «ГЕРМЕС ЛОДЖИСТІК», ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ФЕДЕРАЦІЯ ФУТБОЛУ ПЕ­ТРИ­КІВ­СЬКО­ГО РАЙОНУ»