Код ЄДРПОУ
45139820
ТОВ «ГРАНД ФАКТОРІ»
- Директор
- Костюк Марія Іванівна
Опендатабот для телефону
Реєстраційні дані
- Час витягу з ЄДР
- Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕКСТИЛЬНА КОМПАНІЯ ГРАНД ФАКТОРІ»
- Назва англійською мовою
“TEXTILE COMPANY GRAND FACTORY” LIMITED LIABILITY COMPANY
- Адреса
79035, Україна, Львівська обл., місто Львів, вулиця Зелена, будинок, 131
- Телефон
- Дата заснування
- Директор
- Костюк Марія Іванівна
- Код ЄДРПОУ
45139820
- Статутний капітал
- 3 500 000 ₴
- Основний вид діяльності
- 46.42 Оптова торгівля одягом і взуттям
- Інші види діяльності
Оздоблення текстильних виробів, Виробництво робочого одягу, Виробництво іншого верхнього одягу, Виробництво спіднього одягу, Виробництво іншого одягу й аксесуарів, Виробництво іншого трикотажного та в'язаного одягу, Діяльність посередників у торгівлі текстильними виробами, одягом, хутром, взуттям і шкіряними виробами, Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту, Оптова торгівля текстильними товарами, Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення, Неспеціалізована оптова торгівля, Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах, Роздрібна торгівля текстильними товарами в спеціалізованих магазинах, Роздрібна торгівля іграми та іграшками в спеціалізованих магазинах, Роздрібна торгівля одягом у спеціалізованих магазинах, Роздрібна торгівля з лотків і на ринках текстильними виробами, одягом і взуттям, Роздрібна торгівля з лотків і на ринках іншими товарами, Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет, Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами, Складське господарство, Спеціалізована діяльність із дизайну, Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у., Індивідуальна мистецька діяльність
- Керівники
Костюк Марія Іванівна
керівник
- Власники
- Костюк Марія Іванівна Україна
Засновник
3 500 000 ₴100% - Костюк Марія Іванівна Україна
Кінцевий бенефіціарний власник
Документи компанії
Ознайомтеся з перевагами безкоштовного публічного розміщення документів