Код ЄДРПОУ
46037199
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІЧЕРІ»
- Директор
- Медведенко Андрій Сергійович
Опендатабот для телефону
Контактна інформація
Для доступу до контактної інформації необхідно зареєструватися або увійти в систему.
РеєстраціяРеєстраційні дані
- Час витягу з ЄДР
- Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІЧЕРІ»
- Назва англійською мовою
LIMITED LIABILITY COMPANY “FEATURY”
- Адреса
04053, Україна, місто Київ, вулиця Січових Стрільців, будинок 21 офіс 501
- Дата заснування
- Директор
- Медведенко Андрій Сергійович
- Код ЄДРПОУ
46037199
- Статутний капітал
- 250 000 ₴
- Основний вид діяльності
- 62.01 Комп'ютерне програмування
- Інші види діяльності
Консультування з питань інформатизації, Діяльність із керування комп'ютерним устаткованням, Інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп'ютерних систем, Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність, Веб-портали, Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у., Видання іншого програмного забезпечення, Діяльність у сфері зв'язків із громадськістю, Консультування з питань комерційної діяльності й керування, Рекламні агентства, Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації, Спеціалізована діяльність із дизайну, Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у., Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, Виробництво повітряних і космічних літальних апаратів, супутнього устатковання, Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання, Ремонт і технічне обслуговування повітряних і космічних літальних апаратів, Ремонт і технічне обслуговування електричного устатковання, Виробництво інструментів і обладнання для вимірювання, дослідження та навігації, Ремонт обладнання зв'язку
- Керівники
Медведенко Андрій Сергійович
керівник
- Власники
- Медведенко Андрій Сергійович Україна
Засновник
250 000 ₴100% - Медведенко Андрій Сергійович Україна
Кінцевий бенефіціарний власник
Документи компанії
Ознайомтеся з перевагами безкоштовного публічного розміщення документів