Ухвала
від 02.11.2021 по справі 639/4176/21
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 639/4176/21

Провадження№1-кс/639/1910/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМУКРАЇНИ

02 листопада 2021 року м. Харків

Слідчий суддя Жовтневого районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань клопотання старшого слідчогоСУ ГУНаціональної поліціїв Харківськійобласті ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів в кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018221090000072 від 07.03.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2, 3 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий СУ ГУ Національної поліції в Харківській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з вищезазначеним клопотанням, яке погоджене у встановленому кримінальним процесуальним законодавством порядку прокурором відділу Харківської обласної прокуратури ОСОБА_4 .

В клопотанніслідчий просить надати дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: всіх нормативно-правових документів, що регламентують діяльність КО ХМР « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а також встановлюють повноваження, права та обов`язки керівника зазначеної ІНФОРМАЦІЯ_3 , що були чинними за період з 2017 року по 01.10.2021 року, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , з можливістю їх вилучення у завірених копіях.

Мотивоване клопотання тим, що слідчим управлінням ГУНП в Харківській області спільно з ВП № 1 ХРУП № 3 ГУНП в Харківській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42018221090000072 від 07.03.2018 за ч. 2, 3 ст.191 КК України, за фактом незаконного заволодіння коштами місцевого бюджету під час закупівлі послуг з організації харчування, продуктів: молока 2,5 % жирності, незбираного згущеного молока з цукром 8,5% жирності, що вчинене посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 та ІНФОРМАЦІЯ_12 , за попередньою змовою та у групі зі службовими особами КО « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ПП « ОСОБА_5 », TOB « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » ЛТД і рядом підконтрольних ФО-П.

Так, комунальна організація Харківської міської ради « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЕДПРПОУ НОМЕР_1 ( АДРЕСА_2 ) створена на 6 сесії ІНФОРМАЦІЯ_15 6 скликання, метою створення КО « ІНФОРМАЦІЯ_2 », як єдиного організатора харчування у ДНЗ м. Харкова, є ефективне управління комунальною власністю, якісного надання гарантованих послуг харчування та вирішення питання організації харчування вихованців дошкільних навчальних закладів по районах м. Харкова, а саме: моніторинг середньо ринкових цін на товари, підтримка обсягу закупівель товарів, які поставляються до ДНЗ, ефективне і прозоре використання бюджетних коштів. Проте, з моменту створення, тобто з 28.12.2011, по теперішній час, комунальна організація не проводила тендерні закупівлі, аукціони як розпорядник або замовник.

Директор КОХарківської міськоїради « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 ,використовуючи своєслужбове становище,маючи адміністративно-управлінськіфункції накерування КО« ІНФОРМАЦІЯ_2 »,маючи інформаціюпро запланованукількість аукціонівта обсягитоварів, які необхідні для поставки до ДНЗ м. Харкова, створив злочинну схему поставки товарів харчування до ІНФОРМАЦІЯ_16 по завищеним цінам підприємством ПП « ОСОБА_7 » (засновник ОСОБА_6 ), ФО-П ОСОБА_8 та ними ж створеними та негласно підпорядкованими фізичними особами - підприємцями.

ОСОБА_6 , вступивши в змову з посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_17 , з метою привласнення бюджетних коштів шляхом завищення вартості товарів, унеможливив проведення КО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » аукціонів щодо поставки товарів до ДНЗ м. Харкова, лобіюючи таким чином власні бізнес інтереси, створюючи штучні умови для перемоги вищезазначених ФО-П та поставки ними товарів за завищеними цінами.

Відповідно отриманих під час досудового розслідування відомостей, ОСОБА_6 є власником ПП « ОСОБА_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), створив та фактично контролює ряд суб`єктів господарської діяльності у вигляді фізичних осіб підприємців, а саме: ФО-П ОСОБА_8 , іпн НОМЕР_3 , ФО-П ОСОБА_9 ІПН НОМЕР_4 , ФО-П ОСОБА_10 ІПН НОМЕР_5 , ФО-П ОСОБА_11 ІПН НОМЕР_6 , ФО-П ОСОБА_12 ІПН НОМЕР_7 , ФО-П ОСОБА_13 ІПН НОМЕР_8 , ФО-П ОСОБА_14 ІПГІ НОМЕР_9 , ФО-П ОСОБА_15 ІПН НОМЕР_10 , ФО-П ОСОБА_16 іпн НОМЕР_11 , ФО-П ОСОБА_17 ІПН НОМЕР_12 , ФО-П ОСОБА_18 іпн НОМЕР_13 , ФО-П ОСОБА_19 іпн НОМЕР_14 , ФО-П ОСОБА_20 іпн НОМЕР_15 , ФО-П ОСОБА_21 іпн НОМЕР_16 , ФО-П ОСОБА_22 іпн НОМЕР_17 , ФО-П ОСОБА_23 іпн НОМЕР_18 , ФО-П ОСОБА_24 іпн НОМЕР_19 , ФО-П ОСОБА_25 іпн НОМЕР_20 , ФО-П ОСОБА_26 іпн НОМЕР_21 , ФО-П ОСОБА_27 іпн НОМЕР_22 , ФО-П ОСОБА_28 іпн НОМЕР_23 , ФО-П ОСОБА_29 іпн НОМЕР_24 , ФО-П ОСОБА_30 іпн НОМЕР_25 , ФО-П ОСОБА_31 іпн НОМЕР_26 , ФО-П ОСОБА_32 іпн НОМЕР_27 , ФО-П ОСОБА_33 іпн НОМЕР_28 , ФО-П ОСОБА_34 іпн НОМЕР_29 , ФО-П ОСОБА_35 іпн НОМЕР_30 , ФО-П ОСОБА_36 іпн НОМЕР_31 , ФО-П ОСОБА_37 іпн НОМЕР_32 , ФО-П ОСОБА_38 іпн НОМЕР_33 , ФО-П ОСОБА_39 іпн НОМЕР_34 , ФО-П ОСОБА_40 іпн НОМЕР_35 , ФО-П ОСОБА_41 іпн НОМЕР_36 , ФО-П ОСОБА_42 ІПН НОМЕР_37 , ФО-П ОСОБА_43 ІПН НОМЕР_38 , ФО-П ОСОБА_44 ІПН НОМЕР_39 , ФО-П ОСОБА_45 ІПН НОМЕР_40 , ФО-П ОСОБА_46 ІПН НОМЕР_41 , ФО-П ОСОБА_47 ІПН НОМЕР_42 , ФО-П ОСОБА_48 ІПН НОМЕР_43 , ФО-П ОСОБА_49 ІПН НОМЕР_44 , ФО-П ОСОБА_16 ІПН НОМЕР_45 , ФО-П ОСОБА_50 ІПН НОМЕР_46 , ФО-П ОСОБА_51 ІПН НОМЕР_47 , ФО-П ОСОБА_52 ІПН НОМЕР_48 , ФО-П ОСОБА_53 ІПН НОМЕР_49 , ФО-П ОСОБА_54 ІПН НОМЕР_50 , ФО-П ОСОБА_55 ІПН НОМЕР_51 , ФО-П ОСОБА_56 ІПН НОМЕР_52 , ФО-П ОСОБА_57 ІПН НОМЕР_53 ,

ФО-П ОСОБА_11 ІПН НОМЕР_6 , ФО-П ОСОБА_58 ІПН НОМЕР_54 , ФО-П ОСОБА_59 ІПН НОМЕР_55 , ФО-П ОСОБА_60 ІПН НОМЕР_56 , ФО-П ОСОБА_61 ІПН НОМЕР_57 , ФО-П ОСОБА_62 ІПН НОМЕР_58 , які беруть участь в аукціонах на поставки продуктів харчування, що проводять ІНФОРМАЦІЯ_18 , та які являються переможцями усіх процедур закупівель.

Проведеним аналізом встановлено, що ціна на поставку продуктів харчування є завищеною, що підтверджується висновком товарознавчої експертизи № 308, проведеної в ході досудового розслідування.

Відповідно до отриманих відомостей під час слідчих дій, встановлено, що директор КО Харківської міської ради « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 , використовуючи своє службове становище, маючи адміністративно - управлінські функції на керування КО « ІНФОРМАЦІЯ_2 », отримавши інформацію про заплановану кількість аукціонів УАО районів ХМР та обсяги товарів, які необхідні для поставки до ДНЗ м. Харкова, надає вказівки керівникам УОА районів ХМР про бажаний результат процедур відкритих торгів, реалізуючи при цьому корисний мотив, який полягає у заволодінні коштами місцевого бюджету, шляхом укладання договорів з постачання продуктів харчування до ДНЗ з підконтрольними йому ФО-П за завищеними цінами, керує питання вартості продукції, що очікується до закупівлі, об`ємів продукції, яку необхідно закупити, в подальшому, після укладення договорів, надає вказівки керівництву та співробітникам УОА районів ХМР та підконтрольним юристам, адвокатам, щодо підготовки документів для зменшення об`ємів продукції, яка закуповується, з одночасним збільшенням вартості одиниці продукції, вирішує питання щодо первинної вартості продукції при її закупівлі у виробників, особисто курує питання, що виникають виробниками продукції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_13 », особисто вирішує питання, щодо участі того чи іншого ФОП у процедурі закупівлі певного виду товарів та місця проведення аукціону, контролює прибутки кожного ФО-П, ПП « ОСОБА_7 » та ФО-П ОСОБА_63 , через створену юридичну консультацію адвокатів та юристів здійснює свою злочинну діяльність направлену на привласнення коштів місцевого бюджету, приховано та завуальовано.

Разом з тим, отримано відомості про те, що ОСОБА_6 , виконуючи свої службові обов`язки як директора Комунальної установи, одноосібно вирішує питання про постачання, заміну виду та сорту продукції, що поставляється до УAO Харківського регіону.

Таким чином, встановлено, що сфери негласного впливу ОСОБА_6 ,. керівника Комунальної організації « ІНФОРМАЦІЯ_2 », як єдиного організатора харчування у ДНЗ м. Харкова, входять ПП « ОСОБА_7 », у приміщеннях якого зберігається продукція, ФО-П ОСОБА_8 , якою надаються послуги транспортного сервісу та зберігання продукції, адвокати ОСОБА_19 , ОСОБА_64 , юристи, ряд ФОП переможців, з якими укладаються угоди, ряд ФОП, які технічно приймають участь у торгах, не маючи на меті ведення фінансово-господарської діяльності, виробники продукції ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », керівники та співробітники ІНФОРМАЦІЯ_20 , службові особи ІНФОРМАЦІЯ_21 , які отримують незаконну грошову винагороду за лобіювання інтересів ФО-П, які входять до сфери впливу ОСОБА_6 .

Окрім того, під час досудового розслідування отримано відомості про те, що службові особи окремих ІНФОРМАЦІЯ_22 діють змові з ОСОБА_6 , отримують від нього вказівки щодо процедури доведення аукціонів, визначення переможців відкритих торгів, виконання мов договорів, у тому числі питання щодо зміни ціни за продукцію, що поставляється у бік її збільшення, з підконтрольними ОСОБА_6 адвокатами та юристами: ОСОБА_19 , ОСОБА_21 , ОСОБА_65 вирішують питання щодо підготовки документації конкурсних торгів, що є виключним обов`язком комітету конкурсних торгів УОА, визнання чи відхилення пропозицій того чи іншого учасника, укладання договорів, укладання додаткових угод до договору з метою збільшення вартості продукції, заміни продукції на продукцію іншої якості, та інші супутні питання.

Враховуючи викладене, в ході досудового розслідування виникла необхідність у отриманні копій всіх нормативних документів ІНФОРМАЦІЯ_3 , що регламентують діяльність КО ХМР « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а також встановлюють повноваження, права та обов`язки керівника зазначеної ІНФОРМАЦІЯ_3 . З метою отримання вказаних копій до ІНФОРМАЦІЯ_3 направлений відповідний запит в порядку ст. 93 КПК України, однак, у наданні копій зазначених документів органу досудового розслідування відмовлено.

Таким чином, виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до речей і документів, з метою вилучення вищевказаних документів у завірених належним чином копіях у її володільця, а саме: ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташована за адресою: АДРЕСА_1 .

У судове засідання слідчий ОСОБА_3 та прокурор ОСОБА_4 не з`явилися. Слідчий ОСОБА_3 надав до суду заяву, в якій просить розгляд клопотання проводити за його відсутності, клопотання підтримав з наведених у ньому підстав.

Представники особи, у володінні якої знаходиться інформація, в судове засідання не з`явилися, про час та місце його розгляду повідомлялися належним чином.

Слідчий суддя, дослідивши клопотання й додані до нього документи, приходить до наступного.

За змістом ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Судовим розглядом встановлено наступне.

Відомості про кримінальне провадження було внесено в ЄРДР за №42018221090000072 від 07.03.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2, 3 ст. 191 КК України.Наразі триваєдосудове розслідування за фактом незаконного заволодіння коштами місцевого бюджету під час закупівлі послуг з організації харчування, продуктів: молока 2,5 % жирності, незбираного згущеного молока з цукром 8,5% жирності, що вчинене посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , ІНФОРМАЦІЯ_23 , ІНФОРМАЦІЯ_11 та ІНФОРМАЦІЯ_12 , за попередньою змовою та у групі зі службовими особами КО « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ПП « ОСОБА_5 », TOB « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » ЛТД і рядом підконтрольних ФО-П.

Відповідно до отриманих відомостей під час слідчих дій, встановлено, що директор КО Харківської міської ради « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 , використовуючи своє службове становище, маючи адміністративно- управлінські функції на керування КО « ІНФОРМАЦІЯ_2 », отримавши інформацію про заплановану кількість аукціонів УАО районів ХМР та обсяги товарів, які необхідні для поставки до ДНЗ м. Харкова, надає вказівки керівникам УОА районів ХМР про бажаний результат процедур відкритих торгів, реалізуючи при цьому корисний мотив, який полягає у заволодінні коштами місцевого бюджету, шляхом укладання договорів з постачання продуктів харчування до ДНЗ з підконтрольними йому ФО-П за завищеними цінами, керує питання вартості продукції, що очікується до закупівлі, об`ємів продукції, яку необхідно закупити, в подальшому, після укладення договорів, надає вказівки керівництву та співробітникам УОА районів ХМР та підконтрольним юристам, адвокатам, щодо підготовки документів для зменшення об`ємів продукції, яка закуповується, з одночасним збільшенням вартості одиниці продукції, вирішує питання щодо первинної вартості продукції при її закупівлі у виробників, особисто курує питання, що виникають виробниками продукції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_13 », особисто вирішує питання, щодо участі того чи іншого ФОП у процедурі закупівлі певного виду товарів та місця проведення аукціону, контролює прибутки кожного ФО-П, ПП « ОСОБА_7 » та ФО-П ОСОБА_63 , через створену юридичну консультацію адвокатів та юристів здійснює свою злочинну діяльність направлену на привласнення коштів місцевого бюджету, приховано та завуальовано.

Разом з тим, отримано відомості про те, що ОСОБА_6 , виконуючи свої службові обов`язки як директора Комунальної установи, одноосібно вирішує питання про постачання, заміну виду та сорту продукції, що поставляється до УAO Харківського регіону.

Таким чином, встановлено, що сфери негласного впливу ОСОБА_6 ,. керівника Комунальної організації « ІНФОРМАЦІЯ_2 », як єдиного організатора харчування у ДНЗ м. Харкова, входять ПП « ОСОБА_7 », у приміщеннях якого зберігається продукція, ФО-П ОСОБА_8 , якою надаються послуги транспортного сервісу та зберігання продукції, адвокати ОСОБА_19 , ОСОБА_64 , юристи, ряд ФОП переможців, з якими укладаються угоди, ряд ФОП, які технічно приймають участь у торгах, не маючи на меті ведення фінансово-господарської діяльності, виробники продукції ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », керівники та співробітники ІНФОРМАЦІЯ_20 , службові особи ІНФОРМАЦІЯ_21 , які отримують незаконну грошову винагороду за лобіювання інтересів ФО-П, які входять до сфери впливу ОСОБА_6 .

Окрім того, під час досудового розслідування отримано відомості про те, по службові особи окремих ІНФОРМАЦІЯ_22 діють змові з ОСОБА_6 , отримують від нього вказівки щодо процедури доведення аукціонів, визначення переможців відкритих торгів, виконання мов договорів, у тому числі питання щодо зміни ціни за продукцію, що поставляється у бік її збільшення, з підконтрольними ОСОБА_6 адвокатами та юристами: ОСОБА_19 , ОСОБА_21 , ОСОБА_65 вирішують питання щодо підготовки документації конкурсних торгів, що є виключним обов`язком комітету конкурсних торгів УОА, визнання чи відхилення пропозицій того чи іншого учасника, укладання договорів, укладання додаткових угод до договору з метою збільшення вартості продукції, заміни продукції на продукцію іншої якості, та інші супутні питання.

Враховуючи викладене, в ході досудового розслідування виникла необхідність у отриманні копій всіх нормативних документів ІНФОРМАЦІЯ_3 , що регламентують діяльність КО ХМР « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а також встановлюють повноваження, права та обов`язки керівника зазначеної ІНФОРМАЦІЯ_3 . З метою отримання вказаних копій до ІНФОРМАЦІЯ_3 направлений відповідний запит в порядку ст. 93 КПК України, однак, у наданні копій зазначених документів органу досудового розслідування відмовлено.

Із поданого до суду клопотання видно, що слідчий просить надати тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 з огляду на те, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин кримінальному провадженні, а саме документів, що регламентують діяльність КО ХМР « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а також встановлюють повноваження, права та обов`язки керівника зазначеної ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Слідчий суддя вважає доведеними слідчим у своєму клопотанні, відповідно до ч.ч. 5-6 ст.163 КПК України те, що документи можуть перебувати у володінні юридичної особи - ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_3 ) і ці дані самі по собі, а також в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, та інакше ці дані отримати неможливо.

На підставі вищевикладеного, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання слідчого підлягає задоволенню

Керуючись ст. ст.131-132,159-166,309 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчогоСУ ГУНаціональної поліціїв Харківськійобласті ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів в кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42018221090000072 від 07.03.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2, 3 ст. 191 КК України, задовольнити.

Надати старшомуслідчому СУГУ Національноїполіції вХарківській області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю та знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка розташована за адресою: АДРЕСА_3 , з можливістю вилучення належним чином завірених копій вказаних документів, а саме: всіх нормативно-правових документів, що регламентують діяльність КО ХМР « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а також встановлюють повноваження, права та обов`язки керівника зазначеної ІНФОРМАЦІЯ_3 , що були чинними за період з 2017 року по 01.10.2021.

Визначити строк дії даної ухвали два місяці з моменту її постановлення, тобто до 02.01.2022.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала апеляційному оскарженню не підлягає, набирає законної сили з моменту її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЖовтневий районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення02.11.2021
Оприлюднено22.05.2024
Номер документу100731296
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —639/4176/21

Ухвала від 22.08.2022

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Чижиченко Д. В.

Ухвала від 06.12.2021

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Кісь Д. П.

Ухвала від 06.12.2021

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Кісь Д. П.

Ухвала від 25.11.2021

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Чижиченко Д. В.

Ухвала від 12.11.2021

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Кісь Д. П.

Ухвала від 12.11.2021

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Кісь Д. П.

Ухвала від 08.11.2021

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Мілов Д. В.

Ухвала від 04.11.2021

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Мілов Д. В.

Ухвала від 02.11.2021

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Мілов Д. В.

Ухвала від 01.11.2021

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Курило В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні