Рішення
від 26.01.2022 по справі 640/24253/21
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 січня 2022 року м. Київ № 640/24253/21

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого Бояринцевої М.А., суддів - Головань О.В., Шевченко Н.М. при секретарі судового засідання Поліщук О.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за участю представників сторін:

від позивача - Тараненко М.О.,

від відповідача - Мних Н.М.,

від третьої особи - Цимбал М.А.

за позовомГромадської спілки "Всеукраїнська національна федерація спортивного покеру та кіберспорту" до третя особа, Міністерства молоді та спорту України яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Громадська організація Всеукраїнська федерація спортивного покеру проскасування нормативно-правового акту в частині,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулась Громадська спілка Всеукраїнська національна федерація спортивного покеру та кіберспорту з позовом до Міністерства молоді та спорту України за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Громадська організація Всеукраїнська федерація спортивного покеру (далі - третя особа) та просить суд визнати протиправним та скасувати наказ Міністерства молоді та спорту України від 22.09.2020 року №4/5.2/20, яким затверджено Правила спортивних змагань зі спортивного покеру в частині пунктів 4, 10, 11, 12 розділу I та пунктів 1.2, 1.3 розділу IV.

Мотивуючи позовні вимоги позивач вказує, що спірні пункти Правил спортивних змагань зі спортивного покеру суперечать вимогам Закону України Про фізичну культуру і спорт , надаючи монопольне право третій особі на проведення відповідних спортивних змагань з покеру.

Представником відповідача подано відзив на позовну заяву, де останній стверджує, що Правила спортивних змагань зі спортивного покеру відповідають положенням Закону України Про фізичну культуру і спорт від 24.12.1993 № 3808-XII та стверджує про відсутність порушених прав та охоронюваних законом інтересів позивача.

Представником третьої особи подано письмові пояснення по суті позовних вимог, де ним вказано про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Наказом Міністерства молоді та спорту України від 22.09.2020 року №4/5.2/20 затверджено Правила спортивних змагань зі спортивного покеру (далі - Правила), які визначають основні засади організації та проведення змагань із спортивного покеру.

Згідно із пунктом 2 розділу I Правил вони розроблені з урахуванням правил Міжнародної Асоціації турнірних директорів зі спортивного покеру (далі - Правила АТД) та документів, що регламентують роботу в сфері спортивного покеру.

Відповідно до пункту 3 розділу I Правил їх вимоги стосуються усіх дисциплін, з яких проводиться змагання зі спортивного покеру.

Згідно із пунктом 4 розділу I Правил змагання зі спортивного покеру проводяться згідно з положенням (регламентом) про проведення відповідного спортивного змагання зі спортивного покеру (далі - Регламент), який затверджується ФВУФСП та організатором змагань в установленому порядку.

Відповідно до пунктів 10, 11, 12 розділу I Правил офіційні регіональні, обласні, локальні та клубні одно столові змагання, а також навчально-тренувальні заходи зі спортивного покеру проводяться відповідно до календарних планів та Регламентів, затверджених в установленому порядку ВУФСП.

Чемпіонати, Кубки України, всеукраїнські та міжнародні змагання проводяться ВУФСП відповідно до календарних планів та регламентів, затверджених в установленому порядку Міністерством молоді та спорту України.

ВУФСП здійснює акредитацію суб`єктів фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності зі спортивного покеру на відповідність матеріально-технічної бази та персоналу, фізкультурно-спортивного спорядження і обрання чинному законодавству України у сфері фізичної культури і спорту та стандартам (правилами, нормам), затвердженим ВУФСП.

Згідно із пунктами 1.2, 1.3 розділу IV Правил регламент затверджується ВУФСП за поданням організатора змагань.

Організатором змагань може бути будь-яка юридична або фізична особа, яка підтримує цілі змагань, що викладені у пункті 4 розділу I цих Правил.

Регламент на рівні адміністративно-територіальних одиниць або населеного пункту затверджується відповідним органом ВУФСП за погодженням із структурним підрозділом з фізичної культури і спорту обласної/місцевої державної адміністрації.

Громадська спілка Всеукраїнська національна федерація спортивного покеру та кіберспорту у позовній заяві стверджує, що Правила в частині пунктів 4, 10, 11, 12 розділу I та пунктів 1.2, 1.3 розділу IV фактично містить привілейований стан для ВУФСП, що, у свою чергу позабавляє права всіх спортивних федерацій на проведення змагань із спортивного покеру.

Надаючи оцінку даним твердженням позивача суд врахує наступне.

Правові засади здійснення державного регулювання господарської діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор в Україні, визначає правові, економічні, соціальні та організаційні умови функціонування азартних ігор встановлює Закон України Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор від 14.07.2020 № 768-IX (далі - Закон № 768-IX).

У відповідності до пунктів 57, 60 частини 1 статті 1 Закону № 768-IX спортивний покер - спортивна гра, що проводиться у формі турнірів (крім турнірів з онлайн-покеру) та для участі у якій всі гравці вносять фіксовані ставки (стартові внески), що становлять призовий фонд, з якого здійснюються виплати виграшів (призів) переможцю (переможцям) залежно від місця у грі, на якому гравець закінчив гру; турнір з покеру - форма організації гри у спортивний покер;

Відповідно до пункту 5 частини 5 статті 2 Закону № 768-IX до азартних ігор не належать організація та проведення спортивного покеру.

Загальні правові, організаційні, соціальні та економічні основи діяльності у сфері фізичної культури і спорту та регулює суспільні відносини у створенні умов для розвитку фізичної культури і спорту визначає Закон України Про фізичну культуру і спорт від 24.12.1993 № 3808-XII (далі - Закон № 3808-XII).

Законодавство України про фізичну культуру і спорт базується на Конституції України і складається з цього Закону, відповідних міжнародних договорів України та інших нормативно-правових актів, що регулюють правовідносини у цій сфері (ч. 1 ст. 2 Закону № 3808-XII).

Статтею 4 Закону № 3808-XII регламентовано, що державна політика у сфері фізичної культури і спорту ґрунтується на засадах: визнання фізичної культури і спорту як пріоритетного напряму гуманітарної політики держави; визнання фізичної культури як важливого чинника всебічного розвитку особистості та формування здорового способу життя; визнання спорту як важливого чинника досягнення фізичної та духовної досконалості людини, формування патріотичних почуттів у громадян та позитивного міжнародного іміджу держави; забезпечення гуманістичної спрямованості та пріоритету загальнолюдських цінностей, справедливості, взаємної поваги та гендерної рівності; гарантування рівних прав та можливостей громадян у сфері фізичної культури і спорту; забезпечення безпеки життя та здоров`я осіб, які займаються фізичною культурою і спортом, учасників та глядачів спортивних і фізкультурно-оздоровчих заходів; сприяння безперервності та послідовності занять фізичною культурою і спортом громадян різних вікових груп; утвердження етичних та моральних цінностей фізичної культури і спорту; створення умов для соціального та правового захисту громадян у сфері фізичної культури і спорту; забезпечення підтримки громадських об`єднань фізкультурно-спортивної спрямованості; забезпечення різноманітності, високої якості та доступності фізкультурно-спортивних послуг для громадян; забезпечення умов для підтримки напрямів фізичної культури і спорту; забезпечення доступу осіб з інвалідністю до спортивних споруд; заохочення благодійної діяльності у сфері фізичної культури і спорту; орієнтування на сучасні міжнародні стандарти у сфері фізичної культури і спорту, поєднання вітчизняних традицій і досягнень із світовим досвідом у цій сфері.

Державне управління фізичною культурою і спортом здійснюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері фізичної культури та спорту, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері фізичної культури та спорту, за сприяння відповідно інших органів державної влади та органів місцевого самоврядування (ч. 1 ст. 5 Закону № 3808-XII).

Відповідно до статті 40 Закону № 3808-XII правила спортивних змагань з видів спорту, визнаних в Україні (далі - правила спортивних змагань), включають вимоги до учасників змагань, відповідних спортивних споруд, спеціального обладнання та інвентарю, умови та порядок визначення результатів та переможців змагань. Вони розробляються всеукраїнською спортивною федерацією з виду спорту з урахуванням правил спортивних змагань відповідної міжнародної спортивної федерації.

Правила спортивних змагань затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері фізичної культури та спорту, з урахуванням пропозицій відповідних всеукраїнських спортивних федерацій.

Офіційні спортивні змагання з видів спорту проводяться за правилами спортивних змагань, затвердженими відповідно до вимог цієї статті.

Аналіз наведених положень дає суду підстави дійти до висновку, що до азартних ігор не належать організація та проведення спортивного покеру. В свою чергу, спортивний покер - спортивна гра, що проводиться у формі турнірів (крім турнірів з онлайн-покеру) та для участі у якій всі гравці вносять фіксовані ставки (стартові внески), що становлять призовий фонд, з якого здійснюються виплати виграшів (призів) переможцю (переможцям) залежно від місця у грі, на якому гравець закінчив гру.

У той же час, правила спортивних змагань з видів спорту, визнаних в Україні, яким, в свою чергу є спортивний покер, розробляються всеукраїнською спортивною федерацією з виду спорту з урахуванням правил спортивних змагань відповідної міжнародної спортивної федерації та затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері фізичної культури та спорту, з урахуванням пропозицій відповідних всеукраїнських спортивних федерацій.

Постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 №220 затверджено Положення про Міністерство молоді та спорту України (далі - Положення), у відповідності до якого Міністерство молоді та спорту України (Мінмолодьспорт) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.

Мінмолодьспорт є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у молодіжній сфері, сферах фізичної культури і спорту, національно-патріотичного виховання.

Мінмолодьспорт є суб`єктом протидії корупційним правопорушенням, що впливають на результати офіційних спортивних змагань.

Отже, звідси слідує, що Міністерство молоді та спору України є органом, який затверджує правила спортивних змагань, з урахуванням пропозицій відповідних всеукраїнський спортивних федерацій.

Згідно із статтею 20 Закону № 3808-XII спортивні федерації (асоціації, спілки, об`єднання тощо) (далі - спортивні федерації) - громадські об`єднання фізкультурно-спортивної спрямованості, основними завданнями яких є: забезпечення інтересів членів відповідних спортивних федерацій у сфері спорту, в тому числі сприяння захисту їх соціальних, економічних, творчих, вікових, національно-культурних та інших інтересів; сприяння розвитку відповідного виду (видів) спорту шляхом участі у розробленні та виконанні відповідних програм; залучення різних груп населення до фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності; сприяння підготовці спортсменів національних збірних команд та забезпечення їх участі в офіційних міжнародних спортивних змаганнях; організація та проведення фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів; участь у здійсненні кадрового забезпечення розвитку відповідного виду (видів) спорту; сприяння розвитку міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури і спорту.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері фізичної культури та спорту, може надати спортивній федерації статус національної спортивної федерації.

Статус національної спортивної федерації надається лише одній спортивній федерації з відповідного виду спорту, яка має всеукраїнський статус.

У разі відсутності відповідної міжнародної спортивної федерації статус національної спортивної федерації, що сприяє розвитку національного виду спорту, надається за рішенням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері фізичної культури та спорту.

Спортивні федерації із статусом національної спортивної федерації відповідно до договору з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері фізичної культури та спорту: забезпечують розвиток відповідного виду спорту; представляють вид спорту у відповідних міжнародних спортивних федераціях, перелік яких затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері фізичної культури та спорту, з урахуванням пропозицій Національного олімпійського комітету України, Національного комітету спорту інвалідів України, Спортивного комітету України, та на міжнародних спортивних змаганнях; здійснюють у визначеному порядку організацію та проведення офіційних міжнародних спортивних змагань на території України та всеукраїнських спортивних змагань; інформують центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері фізичної культури та спорту, про проведення всіх спортивних заходів та про рейтинг спортсменів за підсумками змагань.

Спортивні федерації із статусом національної спортивної федерації можуть отримувати з державного бюджету фінансову підтримку відповідно до закону на розвиток відповідного виду спорту, організацію і проведення спортивних заходів.

Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері фізичної культури та спорту, затверджує положення про проведення відповідних всеукраїнських спортивних змагань з урахуванням пропозицій національних спортивних федерацій.

Судом встановлено, що наказом Міністерства молоді та спорту України від 23.10.2018 №4897 надано статут національної спортивної федерації громадській організації Всеукраїнська федерація спортивного покеру - вид спорту спортивний покер (далі - ВУФСП).

Відповідно до пункту 1.2 розділу І Договору про співпрацю № 25/15/18 від 13.12.2018 Міністерство молоді та спорту України уповноважило спортивну федерацію щодо забезпечення розвитку виду спорту спортивний покер і надало виключне право представляти вид спорту на міжнародних спортивних змаганнях, а також право на організацію та проведення офіційних міжнародних спортивних змагань з виду спорту на території України та всеукраїнських спортивних заходів (далі - договір).

Підпунктами 2.2.1.1, 2.2.1.1, 2.2.1.2, 2.2.1.4 розділу II договору передбачено, що спортивна федерація розробляє і подає Мінмолодьспорту в установленому законодавством порядку правила спортивних змагань зі спортивного покеру з урахуванням правил спортивних змагань відповідної міжнародної спортивної федерації зі спортивного покеру. Розробляє та подає на затвердження Положення (регламент) про проведення відповідних всеукраїнських спортивних змагань зі спортивного покеру. Організовує проведення офіційних всеукраїнських та міжнародних змагань зі спортивного покеру на території України на високому організаційному рівні, із забезпеченням кваліфікованого та об`єктивного суддівства.

Відповідно до пункту 1.2 розділу І, підпункту 2.2.1.1 розділу II, підпункту 4.2,4.3 розділу IV Додаткової угоди №1 від 10.08.2021 до Договору про співпрацю від 13.12.2018 № 25/5/18 Міністерство молоді та спорту України уповноважило спортивну федерацію - Громадську організацію Всеукраїнська федерація спортивного покеру щодо забезпечення розвитку виду спорту - спортивний покер і надало виключне право представляти вид спорту на міжнародних спортивних змаганнях, а також право на організацію та проведення офіційних міжнародних спортивних змагань з виду спорту - спортивний покер на території України та всеукраїнських спортивних заходів.

Спортивна федерація розробляє і подає Мінмолодьспорту в установленому законодавством порядку правила спортивних змагань з виду спорту - спортивний покер з урахуванням правил спортивних змагань відповідної міжнародної спортивної федерації з виду спорту - спортивний покер.

Спортивна федерація зобов`язується розробити і подати в установленому законодавством порядку проект правил спортивних змагань з виду спорту - спортивний покер у відповідності до Міжнародних правил впродовж 30 днів з дня підписання договору про співпрацю.

Спортивна федерація зобов`язується розробити і подати в установленому законодавством порядку проект змін до правил спортивних змагань з виду спорту - спортивний покер у відповідності до Міжнародних правил впродовж 30 днів з дня затвердження змін до Міжнародних правил.

Аналіз зазначеного дає суду підстави дійти до висновку, що ВУФСП в розумінні статті 20 Закону № 3808-XII здійснює у визначеному порядку організацію та проведення офіційних міжнародних спортивних змагань на території України та всеукраїнських спортивних змагань з спортивного покеру та й відповідно уповноважене розробляти правила спортивних змагань із спортивного покеру у відповідності до положень статті 40 Закону № 3808-XII.

У той же час, наказом Міністерства України у справах сім`ї, молоді та спорту від 06.08.2010 №2659, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.09.2010 за №766/18061 затверджено Вимоги до змісту положення (регламенту) про офіційні фізкультурно-оздоровчі заходи або спортивні змагання (далі - Вимоги), які стосуються складання положення (регламенту) про офіційні фізкультурно-оздоровчі заходи або спортивні змагання (далі - положення про захід), що включені до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих і спортивних заходів України, календарних планів фізкультурно-оздоровчих і спортивних заходів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, календарних планів фізкультурно-оздоровчих і спортивних заходів районів, міст, селищ та сіл.

Відповідно до пунктів 2, 3 Вимог положення про захід - документ, що визначає умови його проведення і включає такі розділи: цілі і завдання заходу; строки і місце проведення заходу; організація та керівництво проведенням заходу; учасники заходу; характер заходу (змагання особисті, командні, особисто-командні); програма проведення змагань; безпека та підготовка місць проведення заходу; умови визначення першості та нагородження переможців і призерів; умови фінансування заходу та матеріального забезпечення учасників; строки та порядок подання заявок на участь у заході; інші умови, які забезпечують якісне проведення конкретного заходу.

Положення про захід розробляється на підставі правил спортивних змагань з видів спорту, затверджених в установленому порядку.

За правилами пунктів 4, 5 Вимог положення про захід розробляється на календарний рік або, у разі потреби, на кожний окремий захід та затверджується організатором цього заходу не пізніше ніж за два місяці до початку його проведення.

Положення про захід, затверджене організатором цього заходу, погоджується відповідною спортивною федерацією (асоціацією, спілкою, об`єднанням тощо) з виду спорту, яка має всеукраїнський або місцевий статус, у разі покладення на цю спортивну федерацію за її згодою певних функцій або в разі здійснення цією спортивною федерацією фінансових витрат на проведення цього заходу.

Відповідно до частини десятої статті 20 Закону України "Про фізичну культуру і спорт" положення про проведення відповідних всеукраїнських спортивних змагань центральний орган виконавчої влади у сфері фізичної культури і спорту затверджує з урахуванням пропозицій національних спортивних федерацій (п. 6 Вимог).

У разі проведення фізкультурно-оздоровчого заходу або спортивного змагання громадською організацією фізкультурно-спортивної спрямованості положення про захід затверджується організатором за погодженням із структурним підрозділом з фізичної культури і спорту відповідної місцевої державної адміністрації або органу місцевого самоврядування (п. 7 Вимог).

Суд звертає увагу на те, що положеннями Закону № 3808-XII чітко регламентовано, що спортивні федерації із статусом національної спортивної федерації відповідно до договору з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері фізичної культури та спорту здійснюють у визначеному порядку організацію та проведення офіційних міжнародних спортивних змагань на території України та всеукраїнських спортивних змагань.

Отже, організація та проведення офіційних міжнародних спортивних змагань на території України та всеукраїнських спортивних змагань здійснюється виключно спортивною федерацією із статусом національної федерації у відповідності до статі 20 Закону № 3808-XII, а тому твердження позивача, що спірні пункти Правил суперечать положенням Закону № 3808-XII в цій частині є необґрунтованими.

Необхідно наголосити, що оскаржувані пункти Правил не обмежують інших суб`єктів (організаторів) на організацію фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів. Крім цього, пунктом 4 розділу I Правил встановлено, що регламент затверджується із ВУФСП організатором змагань в установленому законодавством порядку.

В свою чергу, організація підготовки та проведення фізкультурно-оздоровчого заходу або спортивного змагання здійснюється відповідно до положення (регламенту) про такий фізкультурно-оздоровчий захід або таке спортивне змагання, що затверджується відповідно організаторами фізкультурно-оздоровчих або спортивних заходів (ч. 1 ст. 45 Закону № 3808-XII).

При цьому, положення (регламент), затверджене організатором згідно Вимог погоджується або відповідною спортивною федерацією (асоціацією, спілкою, об`єднанням тощо) з виду спорту, яка має всеукраїнський або місцевий статус, або структурним підрозділом з фізичної культури і спорту відповідної місцевої державної адміністрації або органу місцевого самоврядування.

Беручи до уваги наведене, на переконання суду, оскаржувані пункти Правил не порушують права та охоронювані законом інтереси позивача та прийняті відповідачем в порядок, спосіб та в межах наданих йому повноважень і в повній мірі відповідають вимогам Закону № 3808-XII.

Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Частиною 1 статті 73 КАС України встановлено, що предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Згідно з частиною 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані докази, суд дійшов до висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

У відповідності до частини 1 статті 143 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13.09.2021 у справі №640/24253/21 відстрочено позивачу сплату судового збору.

Згідно із частиною 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Приймаючи до уваги те, що адміністративний позов не підлягає до задоволення та враховуючи обставини відстрочення сплати позивачем судового збору до вирішення спору по суті, суд вважає за необхідне стягнути з Громадської спілки Всеукраїнська національна федерація спортивного покеру та кіберспорту на користь Окружного адміністративного суду міста Києва суму судового збору, яка підлягала сплаті за подання позову до адміністративну суду у розмірі 2 270,00 грн.

Керуючись статтями 2, 72, 73, 77, 139, 143, 243-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. У задоволенні позову Громадської спілки Всеукраїнська національна федерація спортивного покеру та кіберспорту (18001, м. Черкаси, бул. Шевечнка, б. 222, оф. 2, код ЄДРПОУ 44329176) до Міністерства молоді та спорту України (01601, м. Київ, вул. Еспланадна, б. 42, код ЄДРПОУ 38649881) за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Громадська організація Всеукраїнська федерація спортивного покеру (61022, м. Харків, вул. Трінклера, б. 2, код ЄДРПОУ 39214501) про скасування нормативно-правового акту в частині відмовити.

2. Стягнути з Громадської спілки Всеукраїнська національна федерація спортивного покеру та кіберспорту (18001, м. Черкаси, бул. Шевечнка, б. 222, оф. 2, код ЄДРПОУ 44329176) на користь Окружного адміністративного суду міста Києва (отримувач коштів ГУК у м.Києві/Печерс.р-н/22030101; код отримувача (код ЄДРПОУ) 37993783; банк отримувача Казначейство України (ел. адм. подат.); рахунок отримувача UA908999980313181206084026007; код класифікації доходів бюджету 22030101; призначення платежу *;101;


(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і має відповідну відмітку у паспорті); Судовий збір, за позовом
(ПІБ чи назва установи, організації позивача), Окружний адміністративний суд міста Києва (назва суду, де розглядається справа)) судовий збір за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру у розмірі 2 270 (дві тисячі двісті сімдесят) грн. 00 коп.

Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства та може бути оскаржено в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295-297 КАС України.

Головуючий М.А. Бояринцева

Судді О.В. Головань

Н.М. Шевченко

Повний текст складений 26.01.2022

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.01.2022
Оприлюднено21.02.2022
Номер документу103427933
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/24253/21

Постанова від 19.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Ухвала від 12.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Ухвала від 24.10.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Ухвала від 13.09.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Постанова від 03.07.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 29.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 14.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 14.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 23.05.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 01.05.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні