Дата документу 26.07.2022 Справа № 554/1022/22
Єдиний унікальний номер справи: №554/1022/22
Провадження № 1-кс/554/7659/2022
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26.07.2022 року м. Полтава
Октябрський районний суд м. Полтави в складі: слідчого судді ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань - ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУ НП в Полтавській області підполковник поліції ОСОБА_3 а про проведення огляду ,-
В С Т А Н О В И В :
Слідчий звернувся до суду з клопотанням про проведення огляду посилаючись на те, що У провадженні СУ Головного управляння Національної поліції в Полтавській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021172060000198 від 25.11.2021, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 367, ч. 4 ст. 191 КК України.
Відповідно до рапорту прокурора Полтавської окружної прокуратури Полтавської області внесено відомості за фактом розтрати грошових коштів місцевого бюджету під час здійснення закупівель продуктів харчування до навчальних закладів службовими особами Комунального підприємства «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» (код ЄДРПОУ 43965125).
Рішенням сесії Полтавської міської ради від 19.03.2021 створено Комунальне Підприємство «Добробут Полтавської громади» Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ 43965125), основний вид діяльності: організація харчування. Директором призначено ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Станом на 01.12.2021, КП «Добробут Полтавської громади» Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ 43965125) підписано близько 100 договорів, на загальну суму понад 87 млн. грн. (придбання обладнання та устаткування для приготування їжі, а також закупівля продуктів харчування).
При цьому, під час оголошення КП «Добробут Полтавської громади» Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ 43965125) державних закупівель, а саме: UA-2021-05-13-000420-b; UA-2021-05-13-001063-b; UA-2021-05-13-001362-b; UA-2021-05-13-005049-с; UA-2021-09-17-011042-b; UA-2021-09-14-003014-a; UA-2021-12-22-013333-c; UA-2021-12-22-007985-b; UA-2021-11-26-003887-b, участь в яких приймали ТОВ «БС-ФУД» (ЄДРПОУ 44371778), ТОВ «Фудмікспостач» (ЄДРПОУ 44395736), ТОВ «Сефторг» (ЄДРПОУ 43717455), ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_2 ).
За наявною інформацією ТОВ «БС-ФУД» в зазначених закупівлях приймало участь, як технічний кандидат (імітація боротьби з конкурентами). Як відомо із відкритих джерел, службові особи комунальної установи з формальних підстав відхиляли учасників торгів, а перемогу як правило отримувало ТОВ «Фудмікспостач».
При цьому, під час проведення моніторингу зазначених закупівель встановлено, що у складі тендерних пропозицій службові особи ТОВ «Фудмікспостач» та ТОВ «БС-ФУД» подавали документальні матеріали, які мають певні докази їх пов`язаності, зокрема, під час подачі установчих документів в обох СГД відслідковується стилістичні недоліки (міжрядкові інтервали, забрудненість сторінок, надписи, на місці підпису засновника змістились ідентично тощо).
Також, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, а також дата та час формування виписки зазначених СГД зроблена з інтервалом в декілька хвилин.
Накази про призначення директорів від 29.03.2021 ТОВ «Фудмікспостач» та ТОВ «БС-ФУД» друкувались на одній комп`ютерній техніці, принтері, в один час.
Тендерні пропозиції ТОВ «Фудмікспостач» та ТОВ «БС-ФУД», для участі у вказаних закупівлях, подавалися з однієї ІР-адреси.
За наявними даними, керівник комунальної установи був обізнаний про що вищезазначені СГД мають певні ознаки пов`язаності, при цьому, допустив до участі в торгах ТОВ «Фудмікспостач» та ТОВ «БС-Фуд», та в подальшому обрав одного з СГД переможцем закупівель без фактичної конкуренції та зниження вартості предмета торгів.
Таким чином, зазначені дії службових осіб ТОВ «Фудмікспостач» та ТОВ «БС-ФУД», за сприяння службових осіб КП «Добробут Полтавської громади», свідчать про їх узгодженість, що стосуються спотворення результатів аукціону та порушенням п. 4 ч. 2 ст. 6 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», в подальшому дало змогу переможцю торгів, постачати товарно-матеріальні цінності за вартістю, що є значно вищою за ринкову.
Так, під час закупівлі «Обладнання для закладів громадського харчування» UA-2021-05-13-000420-b), договір № 1-КП від 18.05.2021 на загальну суму 4,3 млн, грн.; «Електричні побутові прилади» (UA-2021-05-13-001063-b), договір № 3-КП від 18.05.2021 на загальну суму 4,1 млн. грн.; «Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв» (UA-2021-05-13-001362-b), договір № 2-КП від 18.05.2022 загальною вартістю 2,8 млн. грн.; «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання» (UA-2021-05-13-005049-с), договір № 6-КП від 18.05.2021 на загальну суму 2.7 млн.грн., договір № 7-КП від 09.07.2021 службовими особами КП «Добробут Полтавської громади» Полтавської міської ради за формальних підстав відхилено пропозиції інших учасників аукціону, в яких ціновапропозиція була нижчою, та в подальшому укладено договір з ТОВ «Фудмікспостач» (ЄДРПОУ 44395736) (найвища цінова пропозиція), що призвело до нанесення збитків комунальному підприємству на загальну суму понад 1,5 млн. грн.
Товар поставлявся без документального підтвердження якості та безпеки товару відповідно затверджених в Україні ДСТУ відповідного продукту або ТТУ виробника, та ціна якої штучно завищена, з метою подальшого одержання неправомірної вигоди та розподілення її між учасниками злочинної групи.
Відповідно до довідки № 201620-23/187-з від 14.12.2021 складеної Управлінням північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Полтавській області установлено. що станом на 22.12.2021 товар, передбачений Специфікаціями до вказаних Договорів закупівлі оплачений та отриманий Підприємством в повному обсязі і розташоване у нежитлових приміщеннях харчоблоків та їдалень закладів середньої освіти, які орендовані КП «Добробут Полтавської громади» Полтавської міської ради.
У специфікаціях до вищезазначених договір указано тільки назву товару (обладнання), не зазначено марку, модель, технічні характеристики, розміри тощо.
На виконання доручення слідчого, 11.07.2022 до СУ ГУНП в Полтавській області з УСБУ в Полтавській області надійшов лист, у якому зазначено, що
Крім цього встановлено майно, яке поставлялося за вищевказаними договорами, а саме:
За договором № 1-КП від 18.06.2021
1.Стіл виробничий в кількості 140 шт., на загальну суму 434 700 грн;
2.Стіл виробничий без полиці в кількості 4 шт., на загальну суму 7 880 грн;
3.Стелаж виробничий з гратчастими полицями в кількості 66 шт., на заг суму 469 722 грн;
4.Стелаж виробничий з суцільними полицями в кількості 30 шт., на заг. суму 154 470 грн;
5.Полиці для сушіння посуду 800мм в кількості 12 шт., на загальну суму 28 476 грн;
6.Полиці для сушіння посуду 600мм в кількості 4 шт., на загальну суму 7 932 грн;
7.Ванна мийна 1-но секційна в кількості 24 шт., на загальну суму 109 944 грн;
8.Ванна мийна 2-х секційна в кількості 19 шт., на загальну суму 107 749 грн;
9.Ванна мийна 3-х секційна в кількості 9 шт., на загальну суму 75 993 грн;
10.Мийка виробнича 1-но секційна в кількості 7 шт., на загальну суму 55 139 грн;
11.Прилавок для приладів і підносів в кількості 15 шт., на загальну суму 163 800 грн;
12.Лінія роздачі: нейтральний елемент в кількості 4 шт., на загальну суму 67 444 грн;
13.Касове місце з нержавіючої сталі в кількості 12 шт., на загальну суму 117 504 грн;
14.Посудомийна машина купольна у комплекті в кільк. 20 шт., на заг. суму 1 982 520 грн;
15.Посудомийна машина у комплекті в кількості 11 шт., на загальну суму 579 766 грн.
За договором № 2-КП від 18.06.2021
1.Тістомісильна машина спіральна, об`ємом 22л, в кільк. 10 шт., на заг. суму 390 480 грн;
2.Тістомісильна машина спіральна, об`ємом 48л, в кільк. 13 шт., на заг. суму 746 603 грн;
3.Шафа жарочна трисекційна в кількості 6 шт., на загальну суму 134 034 грн;
4.Плита 4-х конфорочна на підставці в кількості 7 шт., на загальну суму 117 551 грн;
5.Плита 4-х конфорочна з духовкою в кількості 10 шт., на загальну суму 213 330 грн;
6.Плита 6-и конфорочна з духовкою в кількості 1 шт., на загальну суму 28 366 грн;
7.Овочерізка для сирих та варених овочів в комплекті з дисками в кількості 12 шт., на загальну суму 801 096 грн;
8.Електром`ясорубка виробнича в кількості 20 шт., на загальну суму 438 720 грн.
За договором № 3-КП від 18.06.2021
1.Бойлер об`ємом 100 л в кількості 17 шт., на загальну суму 164 526 грн;
2.Бойлер об`ємом 75 л в кількості 2 шт., на загальну суму 17 524 грн;
3.Бойлер об`ємом 150 л в кількості 4 шт., на загальну суму 48 416 грн;
4.Проточний водонагрівач 10,5 Kw в кількості 3 шт., на загальну суму 17 730 грн;
5.Проточний водонагрівач 7,0 Kw в кількості 4 шт., на загальну суму 23 080 грн;
6.Котел харчовий об`ємом 100 л в кількості 3 шт., на загальну суму 153 450 грн;
7.Марміт для перших страв на 3 конфорки з двома полочками 1500 мм в кількості 18 шт., на загальну суму 448 308 грн;
8.Марміт для перших страв на 3 конфорки без поличок 1500 мм в кількості 1 шт., на загальну суму 23 436 грн;
9.Марміт для перших страв на 3 конфорки з двома поличками 1200 мм в кількості 2 шт., 48 672 грн;
10.Марміт для других страв в комплекті в кількості 17 шт., на загальну суму 444 567 грн;
11.Електрочайник об`ємом 1,5 л в кількості 6 шт., на загальну суму 8 574 грн;
12.Сковорода перекидна (електрична) 36 л в кількості 5 шт, на загальну суму 133 420 грн;
13.Пароконвектомат 5 рівнів в комплекті, в кількості 11 шт., на загальну суму 772 695 грн;
14.Пароконвектомат 7 рівнів в комплекті, в кількості 10 шт., на загальну суму 923 070 грн;
15.Пароконвектомат 11 рівнів в комплекті, в кількості 7 шт., на загальну суму 930 951 грн.
За договором № 6-КП від 18.06.2021
1.Холодильна шафа 2-х дверна, в кількості 14 шт., на загальну суму 944 440 грн;
2.Холодильник двокамерний в кількості 52 шт., на загальну суму 674 492 грн;
3.Холодильник однокамерний в кількості 11 шт., на загальну суму 162 745 грн;
4.Горизонтальна морозильна камера в кількості 26 шт., на загальну суму 429 260 грн;
5.Вертикальна морозильна камера в кількості 1 шт., на загальну суму 19 156 грн;
6.Прилавок охолоджувальний з кубом в кількості 2 шт., на загальну суму 129 120 грн;
7.Кондитерська вітрина в кількості 7 шт., на загальну суму 349 594 грн.
За договором № 7-КП від 09.07.2021
1.Сушка для столового посуду в кількості 33 шт., на загальну суму 277 860 грн;
2.Ваги електронні до 15 кг, в кількості 80 шт., на загальну суму 119 600 грн;
3.Ваги електронні напольні торгівельні до 300 кг, в кільк. 32 шт., на заг. суму 153 504 грн;
4.Противень для випікання в кількості 100 шт., на загальну суму 125 000 грн;
5.Контейнер харчовий, прямокутний, плаский 23 л, в кільк. 35 шт., на заг. суму 7 560 грн;
6.Контейнер харчовий, прямокутний, плаский 17 л, в кільк 69 шт., на заг. суму 12 420 грн;
7.Контейнер харчовий, прямокутний, плаский 5 л, в кільк. 173 шт., на заг суму 11 764 грн;
8.Сковорода з рифленим дном та кришкою і бакелітовій ручкою в кількості 60 шт., на загальну суму 12 240 грн;
9.Сковорода з кришкою, діаметр 28 см, в кількості 32 шт., на загальну суму 26 720 грн;
10.Сковорода з кришкою, діаметр 24 см, в кількості 11 шт., на загальну суму 7 722 грн;
11.Каструля об`ємом 50 л, в кількості 68 шт., на загальну суму 166 668 грн;
12.Каструля об`ємом 42 л, в кількості 38 шт., на загальну суму 99 978 грн;
13.Каструля об`ємом 28 л, в кількості 87 шт., на загальну суму 146 160 грн;
14.Каструля об`ємом 21 л, в кількості 101 шт., на загальну суму 117 766 грн;
15.Каструля об`ємом 14 л, в кількості 35 шт., на загальну суму 26 180 грн;
16.Каструля об`ємом 10.5 л, в кількості 98 шт., на загальну суму 63 112 грн;
17.Каструля об`ємом 6 л, в кількості 104 шт., на загальну суму 44 200 грн;
18.Каструля об`ємом 3 л, в кількості 142 шт., на загальну суму 45 582 грн;
19.Сотейник об`ємом 1.8 л, в кількості 6 шт., на загальну суму 1 992 грн;
20.Сотейник об`ємом 2.7 л, в кількості 3 шт., на загальну суму 2 223 грн;
21.Сотейник об`ємом 7 л, в кількості 9 шт., на загальну суму 2 223 грн;
22.Сотейник об`ємом 5 л, в кількості 42 шт., на загальну суму 21 126 грн;
23.Сотейник об`ємом 10 л, в кількості 42 шт., на загальну суму 21 126 грн;
24.Відро з кришкою 10 л, в кількості 11 шт., на загальну суму 18 436 грн;
25.Відро з кришкою 6 л, в кількості 50 шт., на загальну суму 3 300 грн;
26.Сито професійне в кількості 78 шт., на загальну суму 37 518 грн;
27.Сотейник об`ємом 0.75 л, в кількості 114 шт., на загальну суму 36 936 грн;
28.Кухонні ножиці в кількості 39 шт., на загальну суму 6 864 грн;
29.Щипці нержавіючі з вініловим покриттям в кількості 119 шт., на заг. суму 10 115 грн;
30.Таця в кількості 930 шт., на загальну суму 47 430 грн;
31.Миска об`ємом 20 л, в кількості 238 шт., на загальну суму 66 640 грн;
32.Миска об`ємом 10 л, в кількості 102 шт., на загальну суму 15 912 грн;
33.Миска об`ємом 5.5 л, в кількості 172 шт., на загальну суму 31 476 грн;
34.Миска об`ємом 3.35 л, в кількості 62 шт., на загальну суму 5 642 грн;
35.Відро об`ємом 8 л, в кількості 36 шт., на загальну суму 10 764 грн;
36.Ополоник об`ємом 472 мл в кількості 80 шт., на загальну суму 7 920 грн;
37.Ополоник об`ємом 240 мл в кількості 80 шт., на загальну суму 5 440 грн;
38.Ложка гарнірна/роздаткова в кількості 158 шт., на загальну суму 16 432 грн;
39.Чайник 3 л., в кількості 63 шт., на загальну суму 21 294 грн;
40.Терка прямокутна в кількості 78 шт., на загальну суму 15 210 грн;
41.Скалка дерев`яна з ручками в кількості 34 шт., на загальну суму 2 210 грн;
42.Форма для випікання хліба в кількості 20 шт., на загальну суму 2 480 грн;
43.Шумовка в кількості 68 шт., на загальну суму 7 548 грн;
44.Друшляк в кількості 64 шт., на загальну суму 16 128 грн;
45.Тарілка обідня, в кількості 13 550 шт., на загальну суму 406 500 грн;
46.Тарілка глибока в кількості 13 550 шт., на загальну суму 447 150 грн;
47.Виделка столова в кількості 13 550 шт., на загальну суму 243 900 грн;
48.Ложка столова в кількості 13 550 шт., на загальну суму 243 900 грн;
49.Чашка в кількості 13 550 шт., на загальну суму 271 000 грн;
50.Дошка для нарізання в кількості 306 шт., на загальну суму 105 570 грн;
51.Тримач магнітний для ножів в кількості 105 шт., на загальну суму 9 240 грн.
Окрім того установлено, що у період 2018-2021 років, службові особи Управління (Департаменту)освіти і науки Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ 02145725), юридична адреса: м. Полтава, вул. Соборності, 36) неналежно виконували свої службові обов`язки при наданні СГД в безоплатне користування приміщень харчоблоків, обладнання та інвентарю, що перебувають на балансі в Управлінні, завдавши матеріальних збитків, яке полягало у недоотримання надходжень від надання комунального майна в безоплатне використання суб`єктам господарювання, які здійснювали харчування учнів.
Внаслідок безкоштовного надання в користування приміщень харчоблоків, обладнання та інвентарю суб`єктам господарювання, які здійснювали організацію харчування учнів, для здійснення господарської діяльності втрачена можливість отримання Управлінням освіти надходжень розрахунково на суму 684,0 тис. гривень.
У період з 01.01.2019 по 31.12.2020 в безплатному користуванні надавачів послуг перебували приміщення харчоблоків загальноосвітніх навчальних закладів, загальною площею 3078,7 кв.м:
ТОВ «Половки» - 373,5 кв.м закладів освіти №№ 31, 40, 8 та НВК №№16, 36;
ТОВ «Командор»: у 2019 році - 1543,1 кв.м закладів освіти №№ 2,4, 6, 11, 12, 13, 14, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 28, 35, 37, 38 та у 2020 році - 1594,7 кв.м закладів освіти №№ 2,4, 6, 11, 12, 13, 15,14, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 28, 35, 37, 38;
ТОВ «Нове Відродження» - 1 110,5 кв.м закладів освіти №№ 5, 10, 17, 26, 29, 30, 32, 33, 34)
Також Управлінням освіти за рахунок бюджетних асигнувань, отриманих з міського бюджету, в недотримання вимог п.п. 20, 43 Порядку № 228 оплачено вартість комунальних послуг, спожитих надавачами послуг при організації харчування учнів за період з 01.10.2018 по 31.12.2020, розрахунково на суму 3 845,4 тис. гривень.
З огляду на викладене є необхідність у проведенні огляду навчальних закладів освіти м. Полтави, у тому числі КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 імені Б. Серги Полтавської міської ради Полтавської області», код ЄДРПОУ 22545026, який знаходиться за адресою: 36022, м. Полтава, вул. Анатолія Кукоби, буд. 25, з метою встановлення місцезнаходження обладнання зазначених у специфікаціях до договорів, обмірів площ харчоблоків у навчальних закладах, з залученням спеціалістів - судових експертів Полтавського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України. За результатами проведеного огляду будуть призначені судові товарознавчі, оціночно-будівельні та економічні експертизи з метою встановлення вартості обладнання, розрахувати шкоди, заподіяну державному бюджету.
Згідно ч. 1 ст. 237 КПК України, огляд проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Згідно ч. 2 ст. 237 КПК України, огляд проводиться на підставі ухвали слідчого судді.
Згідно ч. З ст. 237 КПК України, для участі в огляді може бути запрошений потерпілий, підозрюваний, захисник, законний представник та інші учасники кримінального провадження. З метою одержання допомоги з питань, що потребують спеціальних знань, слідчий, прокурор для участі в огляді може запросити спеціалістів.
Згідно ч. 5 ст. 237 КПК України, при проведенні огляду дозволяється вилучення лише речей і документів, які мають значення для кримінального провадження, та речей, вилучених з обігу.
Згідно ч. 7 ст. 237 КПК України, при огляді слідчий, прокурор або за їх дорученням залучений спеціаліст має право проводити вимірювання, фотографування, звуко- чи відеозапис, складати плани і схеми, виготовляти графічні зображення оглянутого місця чи окремих речей, виготовляти відбитки та зліпки, оглядати і вилучати речі і документи, які мають значення для кримінального провадження. Вилучені речі та документи, що не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.
Відомості, які будуть отримані на підставі огляду, на підставі яких можливо встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що підлягають доказуванню, встановлення причетних до кримінального правопорушення осіб, а також з метою всебічного повного та неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, адже слідство матиме можливість провести судові товарознавчі, оціночно-будівельні та економічні експертизи з метою встановлення вартості обладнання, розрахувати шкоди, заподіяну державному бюджету, визначення необхідної правової кваліфікації діянь винних службових осіб, що в подальшому буде слугувати доказами в даному кримінальному провадженні.
Крім того, маються достатні підстави для проведення розгляду даного клопотання в суді без участі представників навчальних закладів м. Полтави та КП «Добробут Полтавської громади» Полтавської міської ради, оскільки існує реальна загроза внесення змін або знищення вищевказаних документів, у зв`язку з тим, що зазначена інформація надається з відома і за підписом осіб, які можливо причетні до вчинення кримінального правопорушення.
Беручи до уваги викладене, а також тяжкість злочину і неможливість отримати відомості в інший спосіб та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація може слугувати, як речовий доказ у кримінальному провадженні та має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, та неможливістю іншим способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, керуючись.
У судовому засіданні слідчий клопотання підтримав, просив його задовольнити.
Згідно статті 237 КПК України з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення слідчий, прокурор проводять огляд місцевості, приміщення, речей та документів .
Відповідно до ч.5 ст.237 КПК України при проведенні огляду дозволяється вилучення лише речей і документів, які мають значення для кримінального провадження, та речей, вилучених з обігу. Усі вилучені речі і документи підлягають негайному огляду і опечатуванню із завіренням підписами осіб, які брали участь у проведенні огляду. У разі якщо огляд речей і документів на місці здійснити неможливо або їх огляд пов`язаний з ускладненнями, вони тимчасово опечатуються і зберігаються у такому вигляді доти, доки не буде здійснено їх остаточні огляд і опечатування.
Оскільки за змістом ч.2 ст.234 КПК України огляд житла чи іншого володіння особи здійснюється згідно з правилами цього Кодексу, передбаченими для обшуку житла чи іншого володіння особи, тому до клопотання слідчого про огляд необхідно застосовувати відповідні вимоги кримінального процесуального закону.
Так, згідно вимог ст. 234 КПК України у разі необхідності провести обшук слідчий за погодженням з прокурором або прокурор звертається до слідчого судді з відповідним клопотанням, яке повинно містити відомості про: 1) найменування кримінального провадження та його реєстраційний номер; 2) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з розслідуванням якого подається клопотання; 3) правову кваліфікацію кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; 4) підстави для обшуку; 5) житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку; 6) особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться; 7) речі, документи або осіб, яких планується відшукати. До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання.
Враховуючи вищевикладене, з метою встановлення істини у кримінальному провадженні слідчий суддя приходить до висновку про задоволення клопотання.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 110, 234, 235,237, 370, 372 КПК України, слідчий суддя,
У Х В А Л И В:
Клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУ НП в Полтавській області підполковника поліції ОСОБА_3 а про проведення огляду - задовольнити.
Надати дозвіл слідчим групи слідчих СУ ГУНП в Полтавській області: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_3 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , на проведення огляду нежитлового приміщення КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 імені Б. Серги Полтавської міської ради Полтавської області», код ЄДРПОУ 22545026, який знаходиться за адресою: 36022, м. Полтава, вул. Анатолія Кукоби, буд. 25, за участю спеціалістів судових експертів Полтавського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України, з метою встановлення місцезнаходження обладнання зазначених у специфікаціях до договорів, обмірів площ харчоблоків у навчальних закладах.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Октябрський районний суд м.Полтави |
Дата ухвалення рішення | 26.07.2022 |
Оприлюднено | 02.08.2023 |
Номер документу | 105512308 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні