Ухвала
від 02.08.2022 по справі 380/13076/21
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №380/13076/21

У Х В А Л А

з питань колегіального розгляду справи

03 серпня 2022 року

Суддя Львівського окружного адміністративного суду Брильовський Р.М., розглянувши клопотання представника позивача про розгляд справи колегією суддів за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 РНОКПП: НОМЕР_1 ) до Управління Служби безпеки України у Львівській області (79012, м. Львів, вул. Д. Вітовського, 55, код ЄДРПОУ 20001591) про стягнення середнього заробітку за час затримки розрахунку,-

ВСТАНОВИВ:

У провадженні Львівського окружного адміністративного суду перебуває на розгляді адміністративна справа за позовом ОСОБА_1 до Управління Служби безпеки України у Львівській області про стягнення середнього заробітку за час затримки розрахунку.

Представником позивача 29.07.2022 подано клопотання про розгляд справи колегією суддів, у якому просить розглядати справу колегією суддів, що забезпечить об`єктивне дослідження справи, винесення законного рішення.

При вирішенні заявленого клопотання суд керується наступним.

Відповідно до ч. 1 ст. 32 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) усі адміністративні справи в суді першої інстанції, крім випадків, встановлених цим Кодексом, розглядаються і вирішуються суддею одноособово.

Згідно із ч. 1 ст. 33 КАС України адміністративні справи, предметом оскарження в яких є рішення, дії чи бездіяльність Кабінету Міністрів України, крім випадку, встановленого частиною четвертою статті 22 цього Кодексу, Національного банку України, окружної виборчої комісії (окружної комісії з референдуму), розглядаються і вирішуються в адміністративному суді першої інстанції колегією у складі трьох суддів.

Відповідно до ч. 2 ст. 33 КАС України будь-яку справу, що відноситься до юрисдикції суду першої інстанції, залежно від категорії і складності справи, може бути розглянуто колегіально у складі трьох суддів, крім справ, які розглядаються в порядку спрощеного позовного провадження. Питання про призначення колегіального розгляду вирішується до закінчення підготовчого засідання у справі (до початку розгляду справи, якщо підготовче засідання не проводиться) суддею, який розглядає справу, за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, про що постановляється відповідна ухвала.

Пунктом 7 постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України «Про практику застосування адміністративними судами окремих положень Кодексу адміністративного судочинства України під час розгляду адміністративних справ» № 2 від 06.03.2008 визначено, що особлива складність справи є умовою колегіального розгляду з ініціативи судді, а не сторони, оскільки складність справи для вирішення може визначити суддя, якому її було передано для розгляду. Особлива складність може полягати у великій кількості обставин у справі та складності їх правової кваліфікації, суперечливості та неясності законодавства, що регулює спірні відносини, в існуванні прямого чи непрямого тиску на суддю тощо.

Вищий адміністративний суд України зауважив, що особлива складність справи - це суто оціночне поняття, тому визначення ступеня складності справи не може обмежуватися вичерпним переліком критеріїв і має визначатися судом самостійно, з урахуванням конкретних обставин справи, враховуючи, наприклад: предмет спору, кількісний склад учасників судового розгляду, обсяг необхідних для вирішення справи доказів, правові підстави позову, великий суспільний інтерес до справи та інше.

Суд зазначає, що при відкритті провадження у справі враховував предмет спору, категорію справи, обсяг та характер доказів у справі, склад учасників справи, тому, згідно з ухвалою від 03.08.2022 прийняв справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Суд вважає необґрунтованими доводи представника позивача про те, що вказана категорія справ складає надзвичайну складність.

Суд дослідив матеріали справи, предмет та підстави позову, врахував категорію та складність справи, та дійшов висновку що обґрунтовані підстави для призначення колегіального розгляду справи відсутні, а отже у задоволенні клопотання представника позивача слід відмовити.

Керуючись ст. 33, 248, 256, 293, 294 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання представника позивача про розгляд справи колегією суддів за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 РНОКПП: НОМЕР_1 ) до Управління Служби безпеки України у Львівській області (79012, м. Львів, вул. Д. Вітовського, 55, код ЄДРПОУ 20001591) про стягнення середнього заробітку за час затримки розрахунку відмовити.

Ухвала суду набирає законної сили законної сили з моменту її проголошення суддею та не може бути оскаржена. Заперечення на ухвалу може бути включено до апеляційної скарги на рішення суду.

Суддя Р.М. Брильовський

Дата ухвалення рішення02.08.2022
Оприлюднено05.08.2022
Номер документу105551059
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення середнього заробітку за час затримки розрахунку

Судовий реєстр по справі —380/13076/21

Постанова від 09.11.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 21.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 21.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 03.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 13.09.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Рішення від 09.08.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 02.08.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 02.08.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Постанова від 13.07.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 12.07.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні