Справа № 369/9375/17
Провадження № 2-а/369/79/22
РІШЕННЯ
Іменем України
08.08.2022 року м. Київ
Києво-Святошинський районний суд Київської області в складі: головуючого судді Янченка А.В., за участі секретаря судового засідання Безкоровайної М.Л., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Києві адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛОЕКОНОМІЯ» до Боярської міської ради, третя особа: ОСОБА_1 про скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
У вересні 2017 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Житлоекономія» звернулось до Києво-Святошинського районного суду Київської області з адміністративним позовом до Тарасівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області, третя особа ОСОБА_1 , в якому просило скасувати рішення Тарасівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області №9 від 22.12.2016 «Про затвердження проекту детального планування території по вул. Шкільна».
В обґрунтування заявлених вимог позивачем зазначено, що Тарасівською сільською радою Києво-Святошинського району Київської області було порушено встановлену законодавством процедуру громадського обговорення містобудівної документації, й затверджена оскаржуваним рішенням містобудівна документація не відповідає нормативним вимогам та законодавству України.
Рішенням Києво-Святошинського районного суду Київської області від 28 грудня 2019 року в задоволенні позову було відмовлено.
Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 01 червня 2020 року рішення Києво-Святошинського районного суду Київської області від 28.12.2019 скасовано та ухвалено нове рішення про задоволення позову.
Постановою Верховного Суду від 19 жовтня 2021 року рішення Києво-Святошинського районного суду Київської області від 28.12.2019 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 01.06.2020 скасовано, а справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.
Верховний Суд дійшоввисновку, що суди першої та апеляційної інстанцій, розглядаючи справу, не взяли до уваги, що оскаржуване рішення відноситься до нормативно-правових актів, що має значення для визначення порядку розгляду адміністративної справи, який передбачався статтею 171 КАС України, а саме, необхідність після відкриття провадження зобов`язати відповідача опублікувати оголошення про оскарження нормативно-правового акту у виданні, в якому вказаний акт був або мав бути офіційно оприлюднений.
Ухвалою Києво-Святошинського районного суду Київської області від 19 листопада 2021 року позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛОЕКОНОМІЯ» прийнято до розгляду та відкрито провадження в порядку загального позовного провадження.
Ухвалою Києво-Святошинського районного суду Київської області від 14 січня 2022 року здійснено заміну відповідача у справі з Тарасівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області на її правонаступникаБоярську міську раду та зобов`язано відповідача опублікувати оголошення про відкриття провадження у справі у виданні, в якому було або мало бути офіційно оприлюднено рішення №9, Тарасівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області від 22 грудня 2016 року «Про затвердження проекту детального планування території по вул. Шкільна».
20.05.2022року досуду від Боярської міської ради надійшли документи на підтвердження здійснення публікації на виконання вимог ухвали Києво-Святошинського районного суду Київської області, а саме: Газету «Боярка-Інформ» № 2 від 04.05.2022 року.
Ухвалою Києво-Святошинського районного суду Київської області від 08 червня 2022 року закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до розгляду по суті у відкритому судовому засіданні.
08 серпня 2022 року через канцелярію суду від представника позивача надійшла заява про розгляд справи без участі позивача, позовні вимоги підтримав.
08 серпня 2022 року представник відповідача та третя особа в судове засідання не з`явились, причини неявки суду не відомі.
У зв`язку з неявкою сторін в силу ч. 4ст. 229 КАС Українифіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.
Суд, дослідивши матеріали справи та зібрані в ній докази, приходить до висновку щодо задоволення позову, виходячи з наступного.
В 2006 році Тарасівською сільською радою Києво-Святошинського району Київської області (далі - Тарасівська сільська рада) був затверджений детальний план території кварталу багатоповерхової житлової забудови в с. Тарасівка, Києво-Святошинського району, Київської області № 25126 (далі ДПТ 2006 року).
В 2013 році Тарасівською сільською радою було відведено земельну ділянку для введення особистого селянського господарства громадянці ОСОБА_1 , на якій згідно з ДПТ 2006 року планувалося розміщення громадського центру села.
Згідно із рішенням Тарасівської сільської ради №5/13 від 02.07.2013, цільове призначення вказаної земельної ділянки кадастровий номер 3222486601:01:005:5028, площею 1,1423 га, було змінено на «для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку», що підтверджується Свідоцтвом про право власності на нерухоме майно від 20.06.2013 індексний номер 5176952 та витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 16.07.2013 індексний номер 6307627.
16 квітня 2014 року рішенням Тарасівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області №24, опублікованим у місцевій газеті «Новий день» від 21.05.2016, громадянці ОСОБА_1 надано дозвіл на внесення змін до ДПТ 2006 року на площі 1,14 га для розташування на місці громадського центру села багатоповерхових житлових будинків.
Проект змін до ДПТ 2006 року було розроблено ДП «УКРНДІПРОЦИВІЛЬСІЛЬБУД» у 2015 році та подано на затвердження до Тарасівської сільської ради.
Рішенням Тарасівської сільської ради №9 від 22.12.2016 «Про затвердження проекту детального плану території по вул. Шкільна» було затверджено внесення змін до ДПТ 2006 року.
Як зазначає позивач, з оскаржуваним рішенням він ознайомився лише в червні 2017 року, після оприлюднення цього рішення на сайті Тарасівської сільковї ради в розділі «Нормативна база», після чого був направлений запит представником позивача до Тарасівської сільської ради з метою отримання копії рішення та затвердженого проекту внесення змін до ДПТ 2006 року.
В матеріалах справи наявний лист Тарасівської сільської ради від 14.07.2017 за № 408, яким підтверджується що рішення було оприлюднено на сайті Тарасівської сільської ради в червні 2017 року. Також з даного листа вбачається, що Тарасівська сільська рада запевнила позивача в тому що його пропозиції до проекту змін до ДПТ 2006 року були враховані, а також разом з листом надані запитувані копії рішення та затверджений проект змін до ДПТ 2006 року.
З поданих позивачем заяв та пояснень вбачається, що причиною звернення його до суду з позовом стало порушення Тарасівською сільською радою його прав як учасника містобудівних правовідносин, пов`язаних із громадським обговоренням проекту містобудівної документації, змін до ДПТ 2006 року, які були затверджені оскаржуваним рішенням.
Пунктом 3 частини 1статті 1 Закону України«Про регулювання містобудівної діяльності» (тут і далі по тексту всі нормативно-правові акти наведені в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), передбачено, що детальний план території - це містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території.
Частинами 1, 4статті 16 Закону України«Про регулювання містобудівної діяльності» встановлено, що планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.
Затвердження оновленої містобудівної документації на місцевому рівні здійснюється згідно із статтями17,18та19цьогоЗакону.
Частиною 1 статті 19 Закону України«Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.
За змістом частин 6, 8 цієїстатті Закону України«Про регулювання містобудівної діяльності», склад, зміст, порядок розроблення та затвердження детального плану території визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування. Детальний план території у межах населеного пункту розглядається і затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання, а за відсутності затвердженого в установленому цимЗакономпорядку плану зонування території - відповідною сільською, селищною, міською радою.
У свою чергу, відповідно до частин 1, 2 статті 21 Закону України«Про регулювання містобудівної діяльності» ,громадським слуханнямпідлягають розробленів установленомупорядку проектимістобудівної документаціїна місцевомурівні,зокрема,детальні планитериторій. Затвердження на місцевому рівні містобудівної документації, зазначеної у частині першій цієї статті, без проведення громадських слухань щодо проектів такої документації забороняється.
Громадські слухання є формою діалогу між мешканцями села (міста) (відповідною територіальною громадою) та депутатами відповідної ради та посадовими особами місцевого самоврядування, під час яких члени територіальної громади можуть заслуховувати їх, порушувати питання та вносити пропозиції щодо питань місцевого значення, що належать до відання місцевого самоврядування (ст. 13 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).
Відповідно до частини 3 статті 21 Закону України«Про регулювання містобудівної діяльності», сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи зобов`язані забезпечити:
1) оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення містобудівної документації на місцевому рівні з прогнозованими правовими, економічними та екологічними наслідками;
2) оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні та доступ до цієї інформації громадськості;
3) реєстрацію, розгляд та узагальнення пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні (у разі її утворення);
4) узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками містобудівної документації на місцевому рівні через погоджувальну комісію;
5) оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні.
Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 за № 555(в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) затверджено Порядок проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні (далі - Порядок).
Згідно пункту11Порядку, пропозиції громадськості підлягають реєстрації органом місцевого самоврядування та розглядаються розробником і замовником проектів містобудівної документації у місячний строк.
За результатами розгляду пропозицій заявнику надається відповідь про їх врахування або обґрунтована відмова.
У разі наявності пропозицій громадськості, рішення про врахування яких розробник і замовник не можуть прийняти самостійно або мають місце спірні питання, особи, які забезпечують роботу з розгляду пропозицій громадськості, повідомляють про це відповідному органу місцевого самоврядування для прийняття останнім рішення щодо утворення погоджувальної комісії.
Так само й частиною 8статті 21 Закону України«Про регулювання містобудівної діяльності» встановлено, що для розгляду спірних питань, що виникають у процесі громадських слухань, може утворюватися погоджувальна комісія. У разі неспроможності погоджувальної комісії врегулювати спірні питання між сторонами остаточне рішення приймає відповідний орган місцевого самоврядування. Урегульовані погоджувальною комісією спірні питання між сторонами або прийняті відповідним органом місцевого самоврядування рішення є підставою для внесення змін до проекту відповідної документації.
Отже, на місцевому рівні затвердження містобудівної документації, віднесене до виключних повноважень сільських, селищних, міських рад. Водночас, при реалізації цих повноважень на відповідні сільські, селищні, міські ради покладається обов`язок щодо забезпечення проведення громадських слухань проектів такої містобудівної документації, які відбуваються на етапі її розроблення і без проведення яких її затвердження забороняється.
Системний аналіз норм статті 21 Закону України«Про регулювання містобудівної діяльності»дає підстави для висновку, що в межах проведення громадських слухань проектів містобудівної документації сільські, селищні, міські ради забезпечують, серед іншого, належний розгляд і врахування пропозицій громадськості у спосіб, що визначений чинним законодавством.
Частиною 5 статті 21 Закону України«Про регулювання містобудівної діяльності» передбачалось, що оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні є підставою для подання пропозицій громадськості до відповідного органу місцевого самоврядування.
При цьому, коло зацікавлених осіб, які мали право на подання своїх пропозицій, було визначено, як в пункті 7 Порядку, так і в частині 7 статті 21 Закону України«Про регулювання містобудівної діяльності», до яких відносились, зокрема, власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на території, щодо якої розроблено проект містобудівної документації, та на суміжних з нею територіях.
Позивач мав право звернутись до Тарасівської сільської ради із своїми пропозиціями до проекту внесення змін до ДПТ 2006 року, так як, він був, на момент проведення громадських слухань (червень 2016 року) та й прийняття оскаржуваного рішення (грудень 2016 року), суборендарем земельних ділянок, які входять до території на яку затверджувалось ДПТ 2006 року, і які межують із територією щодо якої розроблені зміни, що були затверджені оскаржуваним рішенням. Позивач був суборендарем згідно наявних в матеріалах справи:
1) договору суборенди земельної ділянки № 1056 від 27.04.2007р., зареєстрованого Києво-Святошинським районним відділом земельних ресурсів Київського обласного головного управління земельних ресурсів, про що зроблено запис від 10.12.2007р. за № 609, щодо земельної ділянки з кадастровим номером 3222486601:01:005:0129;
2) договору суборенди земельної ділянки № 1138 від 24.02.2011р., зареєстрованого Держкомземом у Києво-Святошинському районі за № 909 від 09.06.2011р., щодо земельної ділянки з кадастровим номером 3222486601:01:005:0375.
Позивач скористався своїм правом та листом від 13.06.2016 за № 87/06-16 надав Тарасівській сільській раді пропозиції до проекту змін до ДПТ 2006 року під час проведення громадських слухань проекту, відповідно до ст. 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», які були отримані Тарасівською сільською радою 16.06.2016, що підтверджується відбитком штемпеля про реєстрацію вхідної кореспонденції (вхідний реєстраційний № 328).
В даному листі акцентувалася увага на проблемі водопостачання нової та існуючої житлової забудови, про неврахування розробниками загальної схеми організації рельєфу в межах ДПТ та неврахування загальної архітектурної концепції забудови території.
Відповідач повинен був розглянути і надати відповідь на пропозиції позивача у місячний строк з дати їх надходження, тобто до 16.07.2016.
У відповідь на пропозиції позивача, Тарасівська сільська рада надіслала лист від 28.09.2016 за № 561, у якому повідомлялось, що пропозиції позивача розглянуті та передані до розробника містобудівної документації для опрацювання та виправлення зауважень або пошуку альтернативних рішень.
Як вбачається з даного листа Тарасівської сільської ради за наслідками розгляду пропозицій позивача до проекту змін до ДПТ 2006 року, зміст викладеної у ньому відповіді зводився виключно до констатації факту здійснення їх розгляду, без чіткої вказівки щодо їх прийняття або відмови.
За змістом пунктів 12, 14-15 Порядку, комісія утворюється за рішенням органу місцевого самоврядування у тижневий строк після закінчення строку подання пропозицій громадськості. Комісія у двотижневий строк розглядає спірні питання та приймає рішення про врахування або мотивоване відхилення таких пропозицій. Урегульовані комісією спірні питання між сторонами є підставою для внесення змін до проекту містобудівної документації. У разі неспроможності комісії врегулювати спірні питання між сторонами остаточне рішення приймає відповідний орган місцевого самоврядування під час затвердження містобудівної документації.
Приписи наведених норм конкретизують норми частини 8статті 21 Закону України«Про регулювання містобудівної діяльності» шляхом визначення випадків, за умови настання яких вимагається створення органом місцевого самоврядування погоджувальної комісії, а саме, - у разі наявності пропозицій громадськості, рішення про врахування яких розробник і замовник не можуть прийняти самостійно або якщо мають місце спірні питання.
Право громадськості брати участь в обговоренні проектів містобудівної документації було б ілюзорним, якщо б в інших учасників містобудівних правовідносин не було обов`язку враховувати ці пропозиції.
Попри наявність невирішених пропозицій, поданих позивачем, та виникнення спірних питань за наслідками проведення громадських слухань, відповідачем не було створено погоджувальної комісії для їх вирішення.
Тарасівською сільською радою не було утворено погоджувальну комісію та не було розглянуто та враховано жодних пропозицій позивача, наданих листом від 13.06.2016 за №7/06-16.
За змістом пункту 16 Порядку та частини 9 статті 21 Закону України«Про регулювання містобудівної діяльності», оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні здійснюється у двотижневий строк з дня їх прийняття шляхом опублікування в засобах масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення таких рішень на офіційних веб-сайтах цих органів.
Тарасівською сільською радою не приймалося та не публікувалося жодних рішень щодо розгляду пропозицій позивача до проекту змін до ДПТ 2006 року, а матеріали щодо розгляду таких пропозицій у затвердженому проекті змін до ДПТ відсутні.
Таким чином, Тарасівською сільською радою було порушено вимоги Порядку та статті 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» щодо забезпечення: реєстрації, розгляду та узагальнення пропозицій громадськості до проекту змін до ДПТ; узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками містобудівної документації на місцевому рівні через погоджувальну комісію; оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні.
Зазначені вище порушення вимогЗакону України «Про регулювання містобудівної діяльності»та Порядку свідчать про те, що відповідачем в межах спірних правовідносин не забезпечено належного розгляду і врахування пропозицій громадськості, що свідчить про порушення процедури прийняття Рішення №9 від 22.12.2016, які мають своїм наслідком протиправність оспорюваного рішення.
Аналогічний висновок викладений в Постанові Верховного Суду від 22.01.2020 у справі № 369/8195/17, про те що порушення порядку проведення громадських слухань містобудівної документації та не розгляд пропозицій громадськості є підставою для визнання протиправним та скасування рішення.
Також в матеріалах справи наявна Експертна оцінка зроблена ДП«УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» від 08.12.2017 за № 00-2447-14/ЕО/МД, щодо розгляду містобудівної документації «Внесення змін до детального плану території багатоквартирної житлової забудови в с. Тарасівка Києво-Святошинського району Київської області», якою підтверджується невідповідність змін до ДПТ чинному законодавству та недотримання нормативних вимог, зокрема:
- у містобудівній документації відсутня схема меж проекту внесення змін до детального плану за підписом начальника відділу містобудування та архітектури Києво-Святошинської РДА, яка є невід`ємною частиною завдання на розроблення;
- в складі вихідних даних не надано витягу з бази даних Державного земельного кадастру щодо меж земельних ділянок землекористувачів, які потрібні для визначення можливості розміщення житлової забудови;
- не виконано розрахунок установ і підприємств обслуговування відповідно до таблиці 6.1* ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень» для проектної кількості населення, що буде проживати в межах території, до якої вносяться зміни;
- не врахований нормативний соціально-гарантований рівень забезпеченості установами та підприємствами обслуговування всього населення кварталу та не надані пропозиції щодо розміщення відповідних закладів;
- не надано розрахунку необхідної кількості місць в дитячих дошкільних установах (ДДУ) та загальноосвітній школі. Відповідно до затвердженого ДПТ ємність запроектованої ДДУ складає 250 місць, а додаткові місця потребують збільшення території ДДУ, що не відповідає затвердженому ДПТ;
- не виконано підрахунку місць тимчасового зберігання автомобілів біля громадських об`єктів та не винесені на креслення місця їх розташування;
- в проекті внесення змін до детального плану території не визначено місце утилізації твердих побутових відходів;
- згідно орієнтовних розрахунків, проведених у проекті внесення змін до ДПТ для забезпечення водою мешканців семи житлових будинків, що проектується, необхідно влаштувати ще дві артсвердловини: одну робочу та одну резервну. У графічній частині проекту (на проектному плані й на схемі інженерних мереж) пропозиції щодо розташування даних артсвердловин відсутні;
- для визначення змін у розрахункових обсягах водоспоживання та водовідведення необхідно виконати порівняльний розрахунок водоспоживання та водовідведення по споживачах (житловий фонд, громадські та комунальні об`єкти, промислові споживачі) в межах всього детального плану території багатоповерхової житлової забудови в с. Тарасівна Києво-Святошинського району Київської області, розробленого ДП «УКРНДПІЦИВІЛЬБУД» у 2006р. На підставі виконаного порівняльного розрахунку перевірити раніше передбачені потужності артезіанських свердловин та очисних споруд (в даному випадку - очисні споруди м. Боярка) для можливості забезпечення забудови, що проектується, мережами водопроводу та каналізації. У разі необхідності - передбачити влаштування нових свердловин та очисних споруд з врахуванням зон санітарної охорони.
Крім того, в даній Експертній оцінці наводиться висновок про невідповідність містобудівної документації законодавству, діючим будівельним нормам, зокрема ДБН 360-92**, ДБН Б.1.-14.2012 та необхідність доопрацювання містобудівної документації «Внесення змін до детального плану території багатоквартирної житлової забудови в с.Тарасівка Києво-Святошинського району Київської області».
Розроблення змін до ДПТ повинне було відбуватись згідно ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території», затвердженими Наказом Мінрегіонбуду від 12.03.2012р. № 107 (надалі «ДБН Б.1.1-14:2012»).
Відповідно до п. 4.9. ДБН Б.1.1-14:2012, детальний план, проект внесення змін до детального плану містять графічні і текстові матеріали, склад яких наведено у розділах 5-6 цих норм.
Згідно п. 5.1. та пп. 5.1.9. ДБН Б.1.1-14:2012, до складу графічної частини входить схема інженерних мереж, споруд і використання підземного простору. На схемі зображають:
- існуючі інженерні мережі і споруди (крім внутрішньоквартальних), які
зберігаються, реконструюються, ліквідуються;
- проектні інженерні мережі і споруди;
- існуючі і проектні підземні споруди, які використовуються для розміщення
об`єктів цивільного призначення.
Пунктом 6.1. ДБН Б.1.1-14:2012 встановлено, що текстові матеріали відповідають графічним матеріалам та формують у вигляді пояснювальної записки, яка включає розділи, зокрема: система обслуговування населення, розміщення основних об`єктів обслуговування; вулично-дорожня мережа, транспортне обслуговування, організація руху транспорту і пішоходів та велосипедних доріжок, розміщення гаражів і автостоянок; інженерне забезпечення, розміщення інженерних мереж, споруд; інженерна підготовка та інженерний захист території, використання підземного простору; комплексний благоустрій.
Таким чином, текстові та графічні матеріали повинні відповідати один одному.
Натомість даної вимоги не було дотримано при розробленні містобудівної документації «Внесення змін до детального плану території багатоквартирної житлової забудови в с. Тарасівка Києво-Святошинського району Київської області», оскільки в графічній частині відсутні проектні дві свердловини, про які йде мова в текстовій частині.
11 червня 2019 року через канцелярію суду Тарасівською сільською радою була подана заява № 843 від 20.06.2019 про визнання позову ТОВ «ЖИТЛОЕКОНОМІЯ» про скасування Рішення Тарасівської сільської ради № 9 від 22.12.2016р.
В даній заяві Тарасівська сільська рада зазначила, що оскільки на момент затвердження внесення змін до ДПТ 2006 року та прийняття Рішення № 9 від 22.12.2016, Тарасівській сільській раді не було відомо про невідповідність містобудівної документації законодавству та будівельним нормам, користуючись правом передбаченим ч. 4 ст. 47 КАС України, Тарасівська сільська рада повністю визнає заявлені у позові вимоги і не заперечує проти ухвалення судом рішення про задоволення позовних вимог ТОВ «ЖИТОЕКОНОМІЯ».
Згідно статті52КАС України, у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.
Таким чином, визнання позову Тарасівською сільською радою є обов`язковим і для її правонаступника- Боярської міської ради. В той же час, від Боярської міської ради не надходило жодних відмов від визнання позову або заперечень щодо задоволення позову позивача.
На підставі наведеного, керуючись ст.ст.ст. ст.5,6,7,9,77,139,241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В АЛ И В:
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Житлоекономія» до Боярської міської ради, третя особа ОСОБА_1 , про скасування рішення - задовольнити.
Скасувати рішення Тарасівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області № 9 від 22 грудня 2016 року «Про затвердження проекту детального планування території по вул. Шкільна».
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п`ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до п.п. 15.5 п. 15Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.
Повне рішення складено: 10.08.2022 року.
Суддя А.В. Янченко
Суд | Києво-Святошинський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 07.08.2022 |
Оприлюднено | 11.08.2022 |
Номер документу | 105651023 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні