Постанова
від 19.09.2022 по справі 420/15446/20
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 вересня 2022 р.м. ОдесаСправа № 420/15446/20

Місце ухвалення рішення суду 1 інстанції:

м. Одеса;

Дата складання повного тексту рішення суду 1 інстанції:

15.04.2022 року;

Головуючий в 1 інстанції: Цховребова М.Г.

П`ятий апеляційний адміністративний суд в складі колегії:

Головуючого судді Єщенка О.В.

суддів Крусяна А.В.

Яковлєва О.В.

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Ковальчук Зоряни Петрівни, яка діє в інтересах ОСОБА_1 , на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 15 квітня 2022 року по справі за адміністративним позовом ОСОБА_2 , яка діє в інтересах ОСОБА_1 , до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору, Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_2 , яка діє в інтересах ОСОБА_1 , звернулась до суду першої інстанції з позовом, в якому, з урахуванням уточнень позовних вимог, просила:

скасувати наказ Головного управління Держгеокадастру в Одеській області від 10.12.2020 року №61-ОТГ «Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність» в частині передачі земельної ділянки з кадастровим номером 5123782000:01:001:0099 (загальна площа 9,7917) до комунальної власності в частині передачі земельної ділянки за кадастровим номером 5123782000:01:001:0099 (загальна площа 9,7917 га);

визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Держгеокадастру в Одеській області від 17.12.2020 року №15-17980/13-20-СГ про відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою, яким було відмовлено гр. ОСОБА_1 у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, розташованої на території Молодіжненської сільської ради Овідіопольського району Одеської області (за межами населеного пункту), орієнтовний розмір земельної ділянки 2,00 га, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства з таких підстав: бажана до відведення земельна ділянка передана у комунальну власність;

зобов`язати Головне управління Держгеокадастру в Одеській області надати дозвіл ОСОБА_1 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки: категорія земель землі сільськогосподарського призначення, державної форми власності, орієнтовною площею 2,00 га, що має кадастровий номер: 5123782000:01:001:0099 (загальна площа 9,7917 га) та виділена на викопіюванні (для визначення місцезнаходження земельної ділянки), з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, на території Молодіжненської сільської ради Овідіопольського району Одеської області (за межами населених пунктів).

В обґрунтування позову зазначено, що в листопаді 2020 року позивачка в інтересах своєї дитини, керуючись положеннями ст.ст. 3, 8, 14, 68 Конституції України, ст.ст. 79-1 ч. 5, 84 ч. 1, 118, 121, 122 ч. 4 Земельного кодексу України, ст. 25 Закону України «Про землеустрій», звернулась до Головного управління Держгеокадастру із клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею 2,00 га, для ведення особистого селянського господарства.

Позивачка вказує, що нею дотримано вимоги земельного законодавства, у тому числі звернення із клопотанням здійснено до уповноваженого державного органу, до відповідного клопотання додано письмову згоду землекористувача на розроблення документації із землеустрою, викопіювання орієнтовного місця розташування земельної ділянки, але відповідачем свій обов`язок не виконано, клопотання по суті вимог розглянуто не було та відмовлено у його задоволенні з підстав, не передбачених законодавством і поза межами установлених строків.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 14 квітня 2022 року закрито провадження у справі за позовом ОСОБА_2 в інтересах малолітньої дитини ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, третя особа Великодолинська селищна рада Одеського району Одеської області, про визнання протиправними та скасування наказів, зобов`язання вчинити певні дії, в частині позовних вимог про скасування наказу відповідача від 10.12.2020 року № 61-ОТГ «Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність» в частині передачі земельної ділянки з кадастровим номером 5123782000:01:001:0099 (загальна площа 9,7917) до комунальної власності.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 06 грудня 2021 року у задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Проаналізувавши приписи Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру та про Головне управління Держгеокадастру в області, ст. 116 Земельного кодексу України, суд першої інстанції виходив з того, що відповідач розпоряджається землями державної власності сільськогосподарського призначення в порядку, визначеному чинним законодавством.

З посиланням на положення ч. 1 ст. 117, ч.ч. 6, 7 ст. 118 Земельного кодексу України, а також ту обставину, що бажана до одержання позивачкою земельна ділянка передана у комунальну власність, суд першої інстанції визначив, що при прийнятті оспорюваного рішення відповідач діяв з дотриманням земельного законодавства, тому позовні вимоги є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.

В апеляційній скарзі ОСОБА_2 , посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати судове рішення та прийняти нове рішення про задоволення позову у повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги зазначено, що судом першої інстанції не необґрунтовано не враховано тієї обставини, що на момент звернення позивачки із клопотанням та на момент, коли відповідач мав надати законний дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки Управління мало повні повноваження щодо розпорядження землями сільськогосподарського призначення в порядку, визначеному чинним законодавством (лише та виключно державної власності).

При цьому, надання чи відмова у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки не тягне за собою юридичних наслідків для позивачки, а є лише певним етапом у процесі передачі земельної ділянки у користування, реалізація якого може бути здійснена лише після затвердження розробленої документації із землеустрою.

Судом першої інстанції з`ясовано та як встановлено під час апеляційного розгляду, ОСОБА_2 є матір`ю ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (Свідоцтво про народження Серії НОМЕР_1 ).

ОСОБА_2 , як законний представник ОСОБА_1 , звернулась до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області із клопотанням від 13.11.2020 року, в якому просила надати ОСОБА_1 дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки: категорія земель землі сільськогосподарського призначення, державної форми власності, орієнтовною площею 2,00 га, що має кадастровий номер: 5123782000:01:001:0099 (загальна площа 9,7917 га) та виділена на викопіюванні (для визначення місцезнаходження земельної ділянки), з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, на території Молодіжненської сільської ради Овідіопольського району Одеської області (за межами населених пунктів) або мотивовану відмову в наданні вказаного дозволу.

До клопотання додано:

- копію паспорта та ідентифікаційного номеру;

- копію свідоцтва про народження дитини;

- нотаріальна копія згоди землекористувача земельної ділянки кадастровий номер 5123782000:01:001:0099, ФОП ОСОБА_3 , що перебуває у його користуванні відповідно Договору оренди землі №37 від 02.06.2020 року, укладеного з Головним управлінням Держгеокадастру Одеській області (державна реєстрація речового права (оренди) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового прав, номер запису: 36808983 від 05.06.2020 року);

- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав та їх обмежень (про реєстрацію договору оренди землі кадастровий номер 5123782000:0 1:001:0099);

- графічний матеріал на бажану земельну ділянку із позначенням місця її розташування.

Також, у клопотанні заявником зазначено про не використання права на безоплатну приватизацію земельної ділянки із вищезазначеним цільовим призначенням.

Наказом Головного управління Держгеокадастру в Одеській області від 10.12.2020 року №61-ОТГ передано земельну ділянку з кадастровим номером 5123782000:01:001:0099 (загальна площа 9,7917) до комунальної власності.

Вказаний наказ виданий відповідачем на виконання приписів ст.ст. 15-1, 117, 122 Земельного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2020 року №1113, Положення про Головне управління Держгеокадастру в Одеській області, затвердженого наказом Держгеокадастру від 17.11.2016 року №308 (у редакції відповідно до наказу Держгеокадастру від 20.02.2020 №53).

10.12.2020 року між Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області та Великодолинською селищною радою Овідіопольського району Одеської області підписано Акт приймання-передачі земельної ділянки сільськогосподарського призначення із державної у комунальну власність, за яким Управління передає, а селищна рада приймає у комунальну власність земельні ділянки згідно з додатком (зокрема: за кадастровим номером 5123782000:01:001:0099; місце розташування земельної ділянки: Одеська обл., Овідіопольський район, Молодіжненська сільська рада (за межами населеного пункту); площа: 9,7917 га; цільове призначення земельної ділянки: 01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва; відомості про обтяження речових прав на земельну ділянку: оренда).

За результатом розгляду клопотання, яке надійшло 18.11.2020 року за вх. №К-20233/0/36-20, Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області видано наказ від 17.12.2020 року №15-17980/13-20-СГ, яким відповідно до статей 15-1, 22, 33, 118, 121, 122 Земельного кодексу України, Положення про Головне управління Держгеокадастру в Одеській області, затвердженого наказом Держгеокадастру від 17.11.2016 року №308, відмовлено гр. ОСОБА_1 у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, розташованої на території Молодіжненської сільської ради Овідіопольського району Одеської області (за межами населеного пункту), орієнтовний розмір земельної ділянки 2,00 га, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Підставою для залишення вимог заявника без задоволення стала передача бажаної до відведення земельної ділянки у комунальну власність.

Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, 18.12.2020 року проведено державну реєстрацію права власності на земельну ділянку, кадастровий номер 5123782000:01:001:0099, площею 9,7917 га, за територіальною громадою в особі Великодолинської селищної ради Овідіопольського району Одеської.

Не погоджуючись із правомірністю та обґрунтованістю рішення відповідача, позивач звернувся до суду із цим позовом за захистом своїх прав та інтересів.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення, колегія суддів виходить з наступного.

Відповідно до ст. 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави.

Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

За правилами ст. 81 Земельного кодексу України громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі: а) придбання за договором купівлі-продажу, ренти, дарування, міни, іншими цивільно-правовими угодами; б) безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності; в) приватизації земельних ділянок, що були раніше надані їм у користування; г) прийняття спадщини; ґ) виділення в натурі (на місцевості) належної їм земельної частки (паю).

За змістом частин першої - третьої та п`ятої статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі, зокрема, одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 117 Земельного кодексу України передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність чи навпаки здійснюється за рішеннями відповідних органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування, які здійснюють розпорядження землями державної чи комунальної власності відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом.

У рішенні органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність зазначаються кадастровий номер земельної ділянки, її місце розташування, площа, цільове призначення, відомості про обтяження речових прав на земельну ділянку, обмеження у її використанні.

На підставі рішення органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність складається акт приймання-передачі такої земельної ділянки.

Рішення органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність разом з актом приймання-передачі такої земельної ділянки є підставою для державної реєстрації права власності держави, територіальної громади на неї.

Згідно із п. «б» ч. 1 ст. 121 Земельного кодексу України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.

Повноваження відповідних органів виконавчої влади або органу місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність встановлені статтями 118, 122 Земельного кодексу України.

Так, ч.ч. 6, 7 ст. 118 Земельного кодексу України передбачено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Системний аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що земельним законодавством України визначено вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, зокрема: невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Право суб`єкта владних повноважень відступати від вказаних положень чинним законодавством не передбачено.

Одночасно слід враховувати, що Указом Президента України від 15.10.2020 року №449/2020 «Про деякі заходи щодо прискорення реформ у сфері земельних відносин» постановлено Кабінету Міністрів України: 1) активізувати діяльність із передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності в комунальну власність; 2) опрацювати питання щодо стимулювання оформлення територіальними громадами права власності на земельні ділянки сільськогосподарського призначення, передані з державної власності; 3) вжити в установленому порядку заходів щодо врегулювання питання забезпечення набуття гарантованого права громадян на землю під час передачі у комунальну власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, щодо яких громадянам надано дозволи на розроблення документації із землеустрою; 4) забезпечити супроводження законопроектів щодо фінансової підтримки фермерських господарств, удосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин, встановлення прозорого процесу проведення електронних земельних аукціонів; 5) вжити в установленому порядку заходів щодо прискорення створення, функціонування та розвитку національної інфраструктури геопросторових даних України.

З метою забезпечення виконання вказаного Указу, Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 16.11.2020 року №1113 «Деякі заходи щодо прискорення реформ у сфері земельних відносин», відповідно до якої Державній службі з питань геодезії, картографії та кадастру визначив забезпечити:

1) прискорення проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності;

2) передачу з 17.11.2020 земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність відповідно до статті 117 Земельного кодексу України;

3) передачу у комунальну власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, включених до переліків земельних ділянок, права на які виставляються на земельні торги, після оприлюднення результатів земельних торгів та укладення договорів оренди (емфітевзису) таких земельних ділянок відповідно до статті 117 Земельного кодексу України;

4) передачу у комунальну власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, щодо яких надано дозволи на розроблення документації із землеустрою, у разі, коли до 15.12.2020 документацію із землеустрою не подано на затвердження до територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру відповідно до статті 117 Земельного кодексу України.

З урахуванням наведеного, на відповідача покладено обов`язок щодо вирішення питання передачі у власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності тим громадянам, яким було надано дозволи на розроблення документації із землеустрою, та які до 15.12.2020 розроблену документацію із землеустрою подали на затвердження до відповідача.

Лише після 15.12.2020 у територіальних органів Держгеокадастру виник обов`язок забезпечити передачу у комунальну власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, щодо яких надано дозволи на розроблення документації із землеустрою, за умови, якщо до 15.12.2020 документацію із землеустрою не подано на затвердження до територіального органу Держгеокадастру.

Як свідчать обставини цієї справи, Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області 10.12.2020 року видано наказ від №61-ОТГ про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність, у тому числі земельної ділянки з кадастровим номером 5123782000:01:001:0099 (загальна площа 9,7917), тобто бажаної до одержання у власність позивачкою.

У строк до 15.12.2020 року позивачкою проект землеустрою розроблений не був.

При цьому, колегія суддів звертає увагу на те, що з передачею земель сільськогосподарського призначення з державної власності в комунальну не відбулася зміна цільового призначення вказаної земельної ділянки, а також на момент передачі спірної земельної ділянки у розпорядження органів місцевого самоврядування не змінився порядок розробки та погодження проектів землеустрою.

Також, 10.12.2020 року між Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області та Великодолинською селищною радою Овідіопольського району Одеської області підписано Акт приймання-передачі земельної ділянки сільськогосподарського призначення із державної у комунальну власність, за яким Управління передає, а селищна рада приймає у комунальну власність земельні ділянки згідно з додатком (зокрема: за кадастровим номером 5123782000:01:001:0099; місце розташування земельної ділянки: Одеська обл., Овідіопольський район, Молодіжненська сільська рада (за межами населеного пункту); площа: 9,7917 га; цільове призначення земельної ділянки: 01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва; відомості про обтяження речових прав на земельну ділянку: оренда).

Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, 18.12.2020 року проведено державну реєстрацію права власності на земельну ділянку, кадастровий номер 5123782000:01:001:0099, площею 9,7917 га, за територіальною громадою в особі Великодолинської селищної ради Овідіопольського району Одеської.

Враховуючи те, що на момент вирішення (у тому числі з урахуванням законодавчо встановленого місячного строку) клопотання бажана до одержання позивачкою земельна ділянка визначена такою, що передана у комунальну власність, колегія суддів погоджується із висновком суду першої інстанції про правомірність оспорюваного рішення відповідача та відсутність підстав для його скасування.

З огляду на відсутність обставин для скасування судового рішення та задоволення адміністративного позову, відповідно до приписів ч. 1 ст. 139 КАС України розподіл понесених витрат у вигляді сплати судового збору та витрат на правову допомогу на користь позивача не здійснюється.

Враховуючи викладене, оскільки висновки суду першої інстанції відповідають дійсним обставинам справи та нормам матеріального і процесуального права, колегія суддів вважає, що судове рішення відповідно до ст. 316 КАС України підлягає залишенню без змін.

Відповідно до приписів ч. 5 ст. 250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Керуючись ст.ст. 139, 308, 311, п. 1 ч. 1 ст. 315, 316, 321, 322, 325 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Ковальчук Зоряни Петрівни, яка діє в інтересах ОСОБА_1 , залишити без задоволення.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 15 квітня 2022 року залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили негайно після її прийняття, але може бути оскаржена безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання повного тексту постанови.

Головуючий-суддя: О.В. Єщенко

Судді: А.В. Крусян

О.В. Яковлєв

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.09.2022
Оприлюднено23.09.2022
Номер документу106365306
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері

Судовий реєстр по справі —420/15446/20

Постанова від 19.09.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Постанова від 19.09.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 02.05.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 02.05.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 24.04.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М.Г.

Ухвала від 21.04.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 21.04.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 21.04.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 21.04.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Рішення від 14.04.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні