3/215
ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ
Господарський суд Чернігівської області
14000 м. Чернігів, проспект Миру 20 Тел. 7-99-18, факс 7-44-62
Іменем України
ПОСТАНОВА
"03" серпня 2006 р. Справа № 3/215
03 серпня 2006р., 12 годин 40 хв., м. Чернігів справа №3/215
Господарський суд Чернігівської області у складі:
судді Репех В.М.
при секретарі Рубан Н.О.,
за участю представників
позивача: Стоян В.А., довіреність №1090/10/10 від 02.08.2006р.,
відповідача: не з'явився,
розглянувши у відкритому
судовому засіданні
позов Державної податкової інспекції у Новгород-Сіверському
районі, м. Новгород-Сіверський, вул. К.Маркса, 24
до Банно-прального підприємства,
м. Новгород-Сіверський, вул. Поштова, 3а
про стягнення 9032,98 грн. за рахунок активів
ВСТАНОВИВ:
Подано позов про стягнення з Банно-прального підприємства 9032,98 грн. податкового боргу за рахунок активів, в тому числі 2503 грн. по податку на додану вартість, 4119 грн. по земельному податку, 2344,50 грн. по податку з власників транспортних засобів, 66,48 грн. по збору за спеціальне використання водних ресурсів. Податковий борг виник станом на 26.06.2006р.
Відповідач був належним чином повідомлений про час і місце судового засідання 03.08.2006р., а саме на його адресу, вказану у позовній заяві та доданих до неї документах, направлено ухвалу суду, судову повістку та копію позовної заяви з додатком, які отримані ним, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення №72929. Проте у судове засідання відповідач представника не направив.
На адресу суду від відповідача надійшла заява, в якій Банно-пральне підприємство просить розглянути справу без участі його представника, а також повідомляє, що позовні вимоги визнає в повному обсязі.
Розглянувши матеріали справи та надані докази, вислухавши пояснення представника позивача, з'ясувавши фактичні обставини справи, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті, господарський суд встановив наступне.
Банно-пральне підприємство зареєстроване як суб'єкт підприємницької діяльності розпорядженням Новгород-Сіверської райдержадміністрації 21.11.1995р. та знаходиться на обліку в ДПІ у Новгород-Сіверському районі як платник податків з 29.12.1995р.
Відповідно до ст.4, п.3 ст. 9 Закону України “Про внесення змін і доповнень до Закону України “Про систему оподаткування” платники податків зобов'язані сплачувати належні суми податків та зборів (обов'язкові платежі) у встановлені законодавством строки.
Відповідно до ст.11 Закону України “Про систему оподаткування” платник податків несе відповідальність за правильність обчислення, своєчасність сплати податків та дотримання вимог чинного законодавства.
Станом на 26.06.2006р. відповідач має податковий борг в сумі 9032,98 грн., в тому числі 2503 грн. по податку на додану вартість, 4119 грн. по земельному податку, 2344,50 грн. по податку з власників транспортних засобів, 66,48 грн. по збору за спеціальне використання водних ресурсів.
Заборгованість відповідача по податку на додану вартість в сумі 2503 грн. виникла на підставі поданих податкових декларацій з ПДВ за 2004-2005 роки. Крім того позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення від 07.05.2004р., яким до відповідача застосовано штрафні санкції в сумі 825,87 грн.
Податковий борг відповідача по податку з власників транспортних засобів в сумі 2344,50 грн. підтверджується поданими Розрахунками 2003-2006 роки.
Податковий борг відповідача в сумі 4119 грн. по земельному податку виник на підставі поданих відповідачем Розрахунків за 2004-2006 роки. Крім того, позивачем були прийняті податкові повідомлення-рішення №0001071530/0 від 02.03.2005р. на суму 315,59 грн. та №0002961530/0 від 17.05.2005р. на суму 63,25 грн.
Податковий борг відповідача в сумі 66,48 грн. по збору за спеціальне використання водних ресурсів виник на підставі поданого відповідачем розрахунку за 2005 рік.
Вищевказані податкові повідомлення-рішення відповідачем не оскаржені у встановленому законом порядку.
Згідно п.п.5.1 ст.5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” №2181-III від 21.12.2001р. податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.
Відповідно до п.5.2 ст.5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” податкове зобов'язання, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.
Згідно п.п.5.2.4 п.5.2 ст.5 вищевказаного Закону процедура адміністративного оскарження закінчується останнім днем строку, передбаченого підпунктом 5.2.2 цього пункту для подання заяви про перегляд рішення контролюючого органу, у разі, коли така заява була подана у зазначений строк.
День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження податкового зобов'язання платника податків.
Нараховану суму податкового зобов'язання відповідач не оскаржив, таким чином вона є узгодженою.
Відповідно до п.п.5.3.2 п.5.3 ст.5 вищевказаного Закону у випадках адміністративного узгодження суми податкового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Як вбачається з матеріалів справи відповідач не сплатив узгоджену суму податкового зобов'язання в строки передбачені п.5.3 ст.5 зазначеного Закону, отже вона у відповідності з п.п.5.4.1 п.5.4 ст.5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” є сумою податкового боргу платника податків. Отже, податковий борг - це в будь-якому випадку узгоджене податкове зобов'язання, яке не сплачене у встановлений строк.
Відповідно до п.п.3.1.1. п.3.1. ст.3 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” №2181-III від 21.12.2001р., активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкових зобов'язань виключно за рішенням суду.
За таких обставин, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими і підлягають задоволенню повністю в сумі 9032,98 грн.
Керуючись ст. ст. 94, 158, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Банно-прального підприємства (м. Новгород-Сіверський, вул. Поштова, 3а, код 14253992, р/р 260062458 в ЧОД АППБ „Аваль” м. Чернігів) до державного бюджету м. Н-Сіверський (р/р 31115029600334 в УДК в Чернігівській області, код 22824537) 2503 грн. податкового боргу за рахунок активів.
3. Стягнути з Банно-прального підприємства (м. Новгород-Сіверський, вул. Поштова, 3а, код 14253992, р/р 260062458 в ЧОД АППБ „Аваль” м. Чернігів) до місцевого бюджету Н.-Сіверського району (р/р 33212811600335 в УДК в Чернігівській області, код 22824537) 4119 грн. податкового боргу за рахунок активів.
4. Стягнути з Банно-прального підприємства (м. Новгород-Сіверський, вул. Поштова, 3а, код 14253992, р/р 260062458 в ЧОД АППБ „Аваль” м. Чернігів) до місцевого бюджету Н.-Сіверського району (р/р 33215807600335 в УДК в Чернігівській області, код 22824537) 2344,50 грн. податкового боргу за рахунок активів.
5. Стягнути з Банно-прального підприємства (м. Новгород-Сіверський, вул. Поштова, 3а, код 14253992, р/р 260062458 в ЧОД АППБ „Аваль” м. Чернігів) до місцевого бюджету Н.-Сіверського району (р/р 33113329600335 в УДК в Чернігівській області, код 22824537) 66,48 грн. податкового боргу за рахунок активів.
6. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
7. Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Заява про апеляційне оскарження чи апеляційна скарга, подані після закінчення строків, встановлених цією статтею, залишаються без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.
Суддя В.М.Репех
Суд | Господарський суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 03.08.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 107162 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні