Справа № 185/10801/22
Провадження № 1-кс/185/2103/22
У Х В А Л А
12 грудня 2022 року м.Павлоград
Слідчий суддя Павлоградського міськрайонного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2 ,
за участю слідчого ОСОБА_3 , прокурора ОСОБА_4 ,
розглянувши клопотання слідчого СВ Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області по кримінальному провадженню, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022041370000605, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 21.06.2022 року за ознаками злочинів, передбачених ч.2 ст. 191, ч.4 ст. 191 Кримінального Кодексу України,-
В С Т А Н О В И В:
До суду надійшло клопотання про надання дозволу на проведення обшуку.
Слідчий в судовому засіданні клопотання.
Суд вислухавши слідчого, дослідивши матеріали справи приходить до такого.
У провадженні слідчого відділення Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області знаходяться матеріали кримінального провадження, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12022041370000605 від 21.06.2022 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 191, ч. 4 ст. 191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що Східним офісом Держаудитслужби відповідно до п.1.1.4.4 Плану проведення заходів державного фінансового контролю Східного офісу Держаудитслужби на IV квартал 2021 року проведено ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради (далі - КП «Павлоградтеплоенерго», підприємство) за період з 01.01.2018 р. по 30.09.2021 р., якою встановлено ряд порушень, відображених в акті від 24.02.2022 № 040406-20/02.
Ревізією встановлено відсутність у ФОП ОСОБА_5 найманих працівників, заробітна плата яких та єдиний соціальний внесок за найманих працівників враховується при визначенні загальновиробничих витрат у загальній вартості виконаних підрядних робіт.
В ході ревізії суцільним порядком проведено перерахунок сум загальновиробничих витрат, включених ФОП ОСОБА_5 до актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в. за результатами якого встановлено завищення вартості виконаних підрядних робіт з ремонту покрівель, робіт з теплоізоляції труб пінополістирольними шкарлупами, та робіт по утепленню теплових магістралей на об`єктах КП «Павлоградтеплоенерго» на загальну суму 297 430,40 грн (2019 - 52 171,39 грн, 2020 - 231 097,80 грн, 9 місяців 2021 - 14 161,21 грн), які в повному обсязі оплачено за рахунок коштів підприємства, чим йому завдано збиток на вказану суму.
Ревізією встановлено завищення ФОП ОСОБА_5 вартості виконаних підрядних робіт з ремонту покрівель за 2019 рік на суму 1 304,21 грн, внаслідок включення до актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в сум адміністративних витрат.
Перерахунок за 2020 - 2021 роки не здійснювався у зв`язку з тим. що ФОП ОСОБА_5 до актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в за 2020 - 2021 роки не включались суми адміністративних витрат.
Внаслідок проведеного під час перерахунку сум загальновиробничих витрат та завищення ФОП ОСОБА_5 в актах приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в трудомісткості (люд-год) в загальновиробничих витратах ревізією встановлено завищення вартості виконаних підрядних робіт з ремонту покрівель та робіт з теплоізоляції труб пінополістирольними шкарлупами на суму 1 635,90 грн (2019 - 419,17 грн, 2020 - 1 216,73 грн), внаслідок включення до актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в завищених сум кошторисного прибутку.
Перерахунок за 2021 рік не здійснювався у зв`язку з тим. що ФОП ОСОБА_5 до актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в за 2021 рік не включались суми кошторисного прибутку.
Ревізією встановлено завищення вартості виконаних ФОП ОСОБА_5 підрядних робіт на загальну суму 300 370,51 грн (2019 - 53 894,77 грн, 2020-232 314,53 грн, 9 місяців 2021 - 14 161,21 гривень).
Таким чином, в діях посадових осіб КП «Павлоградтеплоенерго» та ФОП ОСОБА_5 вбачаються ознаки злочину, передбаченого ч.2 ст.191 КК України, а саме заволодіння, привласнення або розтрата чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинені за попередньою змовою групою осіб.
Перелік документів, в результаті дослідження яких Східним офісом Держаудитслужби виявлено вказані порушення: Договір від 10.02.2021 №44/21, від 10.02.2021 №45/21. від 10.02.2021 №46/21, від 10.02.2021 №47/21, від 10.02.2021, №48/21, від 10.02.2021 №49/21, від 10.02.2021 №55/21, від 10.02.2021 №56/21, від 19.09.2019 №51/19, від 03.10.2019 №53/19, від 19.02.2020 №24/20, від 13.10.2020 №72/20, від 11.12.2020 №75/20, акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в з додатками, а також всі первинні бухгалтерські документи на підтвердження проведених розрахунків між контрагентами.
Між КП «Павлоградтеплоенерго» та КП «Павлоградтрансенерго» укладались договори про постачання електричної енергії споживачу від 13.07.2020 №1 та від 09.02.2021 №2.
Умови укладених договорів та додаткових угод детально описано в довідці зустрічної звірки від 24.01.2022 №040406-20/01-з, яка є додатком 7 до акта.
Зустрічною звіркою встановлено, що протягом періоду з серпня 2020 року по січень 2021 року за Договором про постачання електричної енергії споживачу від 13.07.2020 №1 КП «Павлоградтрансенерго» реалізовано КП «Павлоградтеплоенерго» електроенергії в обсязі 5 093 448 кВт/год на загальну суму 12 634 445,97 гри з ПДВ, за Договором про постачання електричної енергії споживачу від 09.02.2021 №2, КП «Павлоградтрансенерго», з лютого 2021 року по вересень 2021 року реалізовано КП «Павлоградтеплоенерго» електроенергії в обсязі 4 272 825 кВт/год на загальну суму 10 598 334,04 грн з ПДВ.
Відповідно до оборотно-сальдової відомості по бухгалтерському рахунку 361 «Розрахунки з різними дебіторами», розрахунки між КП «Павлоградтрансенерго» та КП «Павлоградтеплоенерго» за Договором про постачання електричної енергії споживачу від 13.07.2020 №1 проведено в повному обсязі, за Договором про постачання електричної енергії споживачу від 09.02.2021 № 2, проведено на загальну суму 10 354 307,68 гри з ПДВ. Станом на 30.09.2021 року за Договором про постачання електричної енергії споживачу від 09.02.2021 № 2 рахується дебіторська заборгованість КП «Павлоградтеплоенерго» в сумі 244 026,36 грн з ПДВ.
Шляхом співставлення Актів приймання-передачі наданих послуг, Актів купівлі-продажу електричної енергії, Актів купівлі-продажу електричної енергії для врахування небалансів, рахунків-фактур, оборотно-сальдових відомостей по рахунках 28 «Товар», 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» на придбання обсягів електричної енергії КП «Павлоградтрансенерго» за період з серпня 2020 по вересень 2021, з обсягами електричної енергії уключеної до Актів здачі-приймання робіт (надання послуг), пред`явлених до оплати КП «Павлоградгеплоенерго», встановлено розбіжності в обсягах реалізованої електричної енергії за лютий 2021 року в кількості 228 556 кВт/год на суму 514 587,55 гри з ПДВ, придбання якої у лютому 2021 року КП «Павлоградтрансенерго» не підтверджено первинними документами та зведеними регістрами бухгалтерсього обліку.
Факт придбання КП «Павлогралрансенерго» у лютому 2021 року електричної енергії в обсязі 228 556 кВт/год також не підтверджено актами наданих послуг з передачі електричної енергії, які щомісячно пред`являються КП «Павлоградтрансенерго» до оплати за договором про надання послуг з передачі електричної енергії від 24.04.2020 № 1647-02024, укладеними з ПрАТ «Національна енергетична компанія «УКРЕНЕРГО».
Факт отримання КП «Павлоградтеплоенерго» електричної енергії у лютому 2021 року в обсязі 228 556,0 кВт/год також не підтверджено актом надання послуги з розподілу електричної енергії АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» від 28.02.2021 № 250000423344-1 та актом виконання робіт (надання послуг) ПрАТ «Підприємство з експлуатації електричних мереж» від 28.02.2021 № 1705.
Встановлено завищення фактичних витрат, пов`язаних з наданням послуг теплопостачання (собівартості реалізованих послуг) внаслідок завищення обсягів поставки електричної енергії за лютий 2021 року в кількості 228 556 кВт/год на суму 514 587,55 грн з ПДВ, придбання якої КП «Павлоградтеплоенерго» у лютому 2021 року не підтверджено первинними документами та результатами проведеної в КП» Павлоградтрансенерго» зустрічної звірки, що є порушенням та призвело до списання коштів на видатки (витрати) в обсягах, вищих від їх фактичної вартості.
Таким чином, посадові особи КП «Павлоградтеплоенерго» та КП «Павлоградтрансенерго» підписали акт приймання-передачі наданих послуг від КП «Павлоградтрансенерго» за лютий 2021 року із недостовірними відомостями про фактично надані послуги, внаслідок чого на підставі цих актів КП «Павлоградтеплоенерго» зазнало збитків на суму 514 587,55 грн.
Вказані збитки у подальшому усунуто з боку КП «Павлоградтрансенерго» шляхом повернення коштів у повному обсязі на рахунок КП «Павлоградтеплоенерго» (платіжне доручення від 28.01.2022 №1820).
Завдані матеріальні збитки були відшкодовані виключно після виявлення даного порушення Східним офісом Держаудитслужби в ході проведеної ревізії майже через рік після його вчинення, що свідчить про умисні дії винних осіб.
В діях посадових осіб КП «Павлоградтеплоенерго» та КП «Павлоградтрансенерго» вбачаються ознаки злочину, передбаченого ч.4 ст.191 КК України, а саме заволодіння, привласнення або розтрата чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинені за попередньою змовою групою осіб у великих розмірах.
Перелік документів, в результаті дослідження яких Східним офісом Держаудитслужби виявлено вказані порушення: договір від 09.02.2021 №2 з усіма додатками, доповненнями, актами приймання-передачі наданих послуг, актами купівлі-продажу електричної енергії, актами купівлі-продажу електричної енергії для врахування небалансів, рахунками-фактурами, оборотно-сальдові відомості по рахунках 28 «Товар», 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» на придбання обсягів електричної енергії КП «Павлоградтрансенерго» за період з серпня 2020 по вересень 2021, з обсягами електричної енергії уключеної до актів здачі-приймання робіт (надання послуг), пред`явлених до оплати КП «Павлоградтеплоенерго», акт надання послуги з розподілу електричної енергії АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» від 28.02.2021 №250000423344-1 та акт виконання робіт (надання послуг) ПрАТ «Підприємство з експлуатації електричних мереж» від 28.02.2021 №1705, акти наданих послуг з передачі електричної енергії КП «Павлоградтрансенерго», які щомісячно пред`являються КП «Павлоградтрансенерго» до оплати за договором про надання послуг з передачі електричної енергії від 24.04.2020 №1647-02024, укладеним з ПрАТ «Національна енергетична компанія «Укренерго», а також всі первинні бухгалтерські документи на підтвердження проведених розрахунків між контрагентами.
Перевіркою правильності застосування розцінок на виготовлення проектно - кошторисної документації встановлено, що ТОВ «Науково - виробнича компанія «Струменево - нишова технологія» під час визначення вартості проектних робіт не було застосовано знижувального коефіцієнту.
Ревізією питання правильності визначення вартості розробки проекто - кошторисної документації та достовірності включених даних до кошторисів №1 на проектні (вишукувальні) роботи, встановлено, що ТОВ «Науково - виробнича компанія «Струменево - нишова технологія» у Кошторисах №1 використовувались розцінки із Збірника цін на проектні роботи для будівництва.
Перевіркою правильності застосування розцінок на виготовлення проектно - кошторисної документації по об`єктам «Реконструкція котлів КВГ - 7,56 (6,5 Гкал) №1, №2, №3 котельні МКР «Дніпровський» та «Реконструкція котлів КВГ - 7, 56 (6,5 Гкал) №1, №2, №3 котельні сел. 18 - го Вересня по вул. Заводська, 40» встановлено, що ТОВ «Науково - виробнича компанія «Стременево - нишова технологія» під час визначення вартості проектних робіт не було застосовано знижувального коефіцієнту в розмірі 0,7 передбаченого п.6 таблиці 1-7 Збірника цін на проектні роботи для будівництва Розділ 1 «Електроенергетика».
В ході ревізії проведено перерахунок вартості проектних робіт з урахуванням виконаних видів робіт, включених до Кошторису №1 та цінами, передбаченими відповідними розділами та таблицями Збірника цін на проектні роботи для будівництва Розділ 1 «Електроенергетика» за результатами якого встановлено завищення вартості виконаних проектних робіт за актом наданих послуг від 24.12.2020 №42 (договір від 31.03.2020 № 39/20) на загальну суму 100 090,90 грн, які оплачено КП «Павлоградтеплоенерго», в результаті чого підприємство отримало збитки на вказану суму.
Вказані збитки у подальшому усунуто з боку ТОВ «Науково-виробнича компанія «Струменево-нишова технологія» шляхом повернення коштів у повному обсязі на рахунок КП «Павлоградтеплоенерго» (платіжні доручення від 21.12.2021 №4688, №4689).
Завдані матеріальні збитки були відшкодовані виключно після виявлення даного порушення Східним офісом Держаудитслужби в ході проведеної ревізії майже через рік після його вчинення, що свідчить про умисні дії винних осіб.
Слідчий вважає, що в діях посадових осіб КП «Павлоградтеплоенерго» та ТОВ «Науково-виробнича компанія «Струменево-нишова технологія» вбачаються ознаки злочину, передбаченого ч.2 ст.191 КК України, а саме заволодіння, привласнення або розтрата чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинені за попередньою змовою групою осіб.
Перелік документів, в результаті дослідження яких Східним офісом Держаудитслужби виявлено вказані порушення: договір від 31.03.2020 №36/20 з усіма додатками та доповненнями, актами приймання-передачі наданих послуг, в тому числі від 24.12.2020 №41, договір від 31.03.2020 №39/20 з усіма додатками та доповненнями, актами приймання-передачі наданих послуг, в тому числі від 24.12.2020 №42, а також всі первинні бухгалтерські документи на підтвердження проведених розрахунків між контрагентами.
На даний час виникла необхідність у проведенні обшуку в КП «Павлоградтеплоерерго» Павлоградської міської ради з метою виявлення та вилучення документі, які перебувають у його володінні, а саме:
- Статут підприємства (діючий в період з 01.01.2018 р. по теперішній час);
-
Штатний розклад підприємства; - Наказ про призначення директора ОСОБА_7 (діючий в період з 01.01.2018 року
по теперішній час); - Посадові інструкції директора ОСОБА_7 (діючий в період часу з 01.01.2018 року по теперішній час)
; - Копія паспорту та ідентифікаційного коду директора
ОСОБА_7; - Наказ про призначення директора ОСОБА_33 (діючий в період з 01.01.2018 року
по теперішній час); - Посадові інструкції директора ОСОБА_33 (діючий в період часу з 01.01.2018 року по теперішній час)
; - Копія паспорту та ідентифікаційного коду директора ОСОБА_33 ;
- Наказ про призначення головного бухгалтера (діючий в період з 01.01.2018 року по теперішній час);
- Посадові інструкції головного бухгалтера (діючий в період часу з 01.01.2018 року по теперішній час);
- Наказ про призначення начальника відділу закупівель (діючий в період з 01.01.2018 року по теперішній час);
- Посадові інструкції начальника відділу закупівель (діючий в період з 01.01.2018 р. по теперішній час);
- Положення про відділ закупівель, чи інший нормативно-правовий документ, яким регулюється його діяльність на підприємстві (діючий в період з 01.01.2018 р. по теперішній час);
- Договори на придбання теплової енергії (діючий в період з 01.01.2018 р. по теперішній час) з усіма додатками та усіма актами виконаних робіт, актами здачі - прийняття робіт, рахунками на оплату;
- Договори на придбання електричної енергії (діючий в період з 01.01.2018 р. по теперішній час.) (з усіма додатками та усіма актами виконаних робіт, актами здачі-прийняття робіт, рахунками на оплату);
- Договори на придбання природного газу (діючий в період з 01.01.2018 р. по теперішній час.) (з усіма додатками та усіма актами виконаних робіт, актами здачі-прийняття робіт, рахунками на оплату);
- Договори на придбання води та водовідведення (діючий в період з 01.01.2018 р. по теперішній час.) (з усіма додатками та усіма актами виконаних робіт, актами здачі-прийняття робіт, рахунками на оплату)
- Протоколи оцінки цінових пропозицій на постачання аналогічної продукції та договори із вказаними постачальниками
- Акти приймання/здачі ТМЦ (які поставлені відповідно до договорів)
- Документи підтверджуючі оплату поставлених ТМЦ за період з 1 січня 2018 по теперішній час;
- Договір від 10.02.2021 №44/21, від 10.02.2021 №45/21. від 10.02.2021 №46/21, від 10.02.2021 №47/21, від 10.02.2021, №48/21, від 10.02.2021 №49/21, від 10.02.2021 №55/21, від 10.02.2021 №56/21, від 19.09.2019 №51/19, від 03.10.2019 №53/19, від 19.02.2020 №24/20, від 13.10.2020 №72/20, від 11.12.2020 №75/20, акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в з додатками, а також всі первинні бухгалтерські документи на підтвердження проведених розрахунків між контрагентами;
- договір від 09.02.2021 №2 з усіма додатками, доповненнями, актами приймання-передачі наданих послуг, актами купівлі-продажу електричної енергії, актами купівлі-продажу електричної енергії для врахування небалансів, рахунками-фактурами, оборотно-сальдові відомості по рахунках 28 «Товар», 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» на придбання обсягів електричної енергії КП «Павлоградтрансенерго» за період з серпня 2020 по вересень 2021, з обсягами електричної енергії уключеної до актів здачі-приймання робіт (надання послуг), пред`явлених до оплати КП «Павлоградтеплоенерго», акт надання послуги з розподілу електричної енергії АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» від 28.02.2021 №250000423344-1 та акт виконання робіт (надання послуг) ПрАТ «Підприємство з експлуатації електричних мереж» від 28.02.2021 №1705, акти наданих послуг з передачі електричної енергії КП «Павлоградтрансенерго», які щомісячно пред`являються КП «Павлоградтрансенерго» до оплати за договором про надання послуг з передачі електричної енергії від 24.04.2020 №1647-02024, укладеним з ПрАТ «Національна енергетична компанія «Укренерго», а також всі первинні бухгалтерські документи на підтвердження проведених розрахунків між контрагентами;
- договір від 31.03.2020 №36/20 з усіма додатками та доповненнями, актами приймання-передачі наданих послуг, в тому числі від 24.12.2020 №41, договір від 31.03.2020 №39/20 з усіма додатками та доповненнями, актами приймання-передачі наданих послуг, в тому числі від 24.12.2020 №42, а також всі первинні бухгалтерські документи на підтвердження проведених розрахунків між контрагентами;
- чорнові записи.
Вищевказані документи мають перебувати у володінні КП «Павлоградтеплоенерго», оскільки вони створені в процесі господарської діяльності даного підприємства, в тому числі як сторони за укладеними договорами. Крім того, вказані документи були предметом дослідження ревізії Східного офісу Держаудитслужби, що підтверджує їх наявність на підприємстві.
Водночас, на запит від 22.07.2022 року № 48-7774 КП «Павлоградтеплоенерго» не надало запитувані документи. Будь-яке зволікання в їх отриманні може призвести до знищення безпосередніх прямих доказів, які мають значення для досудового слідства.
Також, на запит від 19.10.2022 роу № 48-12647 КП «Павлоградтрансенерго» також не надало запитувані документи. Будь-яке зволікання в їх отриманні може призвести до знищення безпосередніх прямих доказів, які мають значення для досудового слідства.
Дана обставина свідчить про можливу спробу посадових осіб КП «Павлоградтеплоенерго» переховувати дані документи в інших місцях, в тому числі у місцях, які перебувають у володінні та користуванні інших осіб.
Оригінали вказаних документів потрібні для їх використання при подальшому проведенні судової економічної експертизи з метою підтвердження або спростування висновків ревізії.
Крім того, вилучення оригіналів унеможливить їх знищення або внесення до них недостовірних відомостей.
Під час досудового розслідування було допитано в якості свідка ОСОБА_10 , який пояснив, що 10 листопада 2022 року отримав замовлення на доставку їжі, під час формування замовлення, йому в телефонному режимі було вказано дані заявника, а саме ОСОБА_11 , яка проживає за адресою АДРЕСА_1 . Під час доставки їжі, з даної квартири вийшла дівчина, яка представилась ОСОБА_12 .
Також оперативним шляхом було встановлено, що ОСОБА_11 являється співробітником КП «Павлоградтеплоенерго» та може мати відношення до привласнення чи розтрати чужого майна, а також підтримує дружні відносини з директором КП «Павлоградтеплоенерго».
Згідно довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, право приватної власності за адресою: АДРЕСА_1 належить ОСОБА_13 .
Виникла необхідність у проведенні обшуку в квартирі АДРЕСА_2 яка належить ОСОБА_13 , в якій проживає ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_1 з метою виявлення та вилучення вищевказаних документів.
Статтею 234 КПК України передбачено, що обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Частиною 5 статті 234 КПК України встановлено, що слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що:
1) було вчинено кримінальне правопорушення;
2) відшуковані речі і документи мають значення для досудового розслідування;
3) відомості, які містяться у вдшукованих речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду;
4) відшуковані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи;
5) за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.
Викладене приводить суд до висновку про те, що клопотання підлягає задоволенню.
Керуючись ст. ст. 234, 237 КПК України,слідчий суддя,
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл на проведення обшуку слідчим СВ Павлоградського РВП в Дніпропетровській області ОСОБА_14 , ОСОБА_3 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , в квартирі АДРЕСА_2 в якій проживає ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_1 з метою виявлення та вилучення документів КП «Павлоградтеплоенерго» МПР (код 03342250) та КП «Павлоградтрансенерго» МПР (код 43022284) в оригіналах для приєднання до матеріалів кримінального провадження № 12022041370000605: статут підприємства (діючий в період з 01.01.2018 р. по теперішній час); штатний розклад підприємства; наказ про призначення директора ОСОБА_7 (діючий в період з 01.01.2018 року по теперішній час); посадові інструкції директора ОСОБА_7 (діючий в період часу з 01.01.2018 року по теперішній час); копія паспорту та ідентифікаційного коду директора ОСОБА_7 ; наказ про призначення директора ОСОБА_33 (діючий в період з 01.01.2018 року по теперішній час); посадові інструкції директора ОСОБА_33 (діючий в період часу з 01.01.2018 року по теперішній час); копія паспорту та ідентифікаційного коду директора ОСОБА_33 ; наказ про призначення головного бухгалтера (діючий в період з 01.01.2018 року по теперішній час); посадові інструкції головного бухгалтера (діючий в період часу з 01.01.2018 року по теперішній час); наказ про призначення начальника відділу закупівель (діючий в період з 01.01.2018 року по теперішній час); посадові інструкції начальника відділу закупівель (діючий в період з 01.01.2018 р. по теперішній час); договори на придбання теплової енергії (діючий в період з 01.01.2018 р. по теперішній час) з усіма додатками та усіма актами виконаних робіт, актами здачі - прийняття робіт, рахунками на оплату; договори на придбання електричної енергії (діючий в період з 01.01.2018 р. по теперішній час.) (з усіма додатками та усіма актами виконаних робіт, актами здачі-прийняття робіт, рахунками на оплату); договори на придбання природного газу (діючий в період з 01.01.2018 р. по теперішній час.) (з усіма додатками та усіма актами виконаних робіт, актами здачі-прийняття робіт, рахунками на оплату); договори на придбання води та водовідведення (діючий в період з 01.01.2018 р. по теперішній час.) (з усіма додатками та усіма актами виконаних робіт, актами здачі-прийняття робіт, рахунками на оплату); протоколи оцінки цінових пропозицій на постачання аналогічної продукції та договори із вказаними постачальниками; акти приймання/здачі ТМЦ (які поставлені відповідно до договорів); документи підтверджуючі оплату поставлених ТМЦ за період з 1 січня 2018 по теперішній час; - Договір від 10.02.2021 №44/21, від 10.02.2021 №45/21. від 10.02.2021 №46/21, від 10.02.2021 №47/21, від 10.02.2021, №48/21, від 10.02.2021 №49/21, від 10.02.2021 №55/21, від 10.02.2021 №56/21, від 19.09.2019 №51/19, від 03.10.2019 №53/19, від 19.02.2020 №24/20, від 13.10.2020 №72/20, від 11.12.2020 №75/20, акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в з додатками, а також всі первинні бухгалтерські документи на підтвердження проведених розрахунків між контрагентами; договір від 09.02.2021 №2 з усіма додатками, доповненнями, актами приймання-передачі наданих послуг, актами купівлі-продажу електричної енергії, актами купівлі-продажу електричної енергії для врахування небалансів, рахунками-фактурами, оборотно-сальдові відомості по рахунках 28 «Товар», 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» на придбання обсягів електричної енергії КП «Павлоградтрансенерго» за період з серпня 2020 по вересень 2021, з обсягами електричної енергії уключеної до актів здачі-приймання робіт (надання послуг), пред`явлених до оплати КП «Павлоградтеплоенерго», акт надання послуги з розподілу електричної енергії АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» від 28.02.2021 №250000423344-1 та акт виконання робіт (надання послуг) ПрАТ «Підприємство з експлуатації електричних мереж» від 28.02.2021 №1705, акти наданих послуг з передачі електричної енергії КП «Павлоградтрансенерго», які щомісячно пред`являються КП «Павлоградтрансенерго» до оплати за договором про надання послуг з передачі електричної енергії від 24.04.2020 №1647-02024, укладеним з ПрАТ «Національна енергетична компанія «Укренерго», а також всі первинні бухгалтерські документи на підтвердження проведених розрахунків між контрагентами; договір від 31.03.2020 №36/20 з усіма додатками та доповненнями, актами приймання-передачі наданих послуг, в тому числі від 24.12.2020 №41, договір від 31.03.2020 №39/20 з усіма додатками та доповненнями, актами приймання-передачі наданих послуг, в тому числі від 24.12.2020 №42, а також всі первинні бухгалтерські документи на підтвердження проведених розрахунків між контрагентами; чорнові записи, інші речі які можуть мати значення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Ухвала видана в 2-х примірниках.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2022 |
Оприлюднено | 15.12.2023 |
Номер документу | 107850230 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Юдіна С. Г.
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Гаврилов В. А.
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Гаврилов В. А.
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Гаврилов В. А.
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Гаврилов В. А.
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Гаврилов В. А.
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Юдіна С. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні