Ухвала
від 07.03.2023 по справі 686/3125/19
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/3125/19

Провадження № 1-кс/686/1943/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 березня 2023 року м. Хмельницький

Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Хмельницькому клопотання старшого слідчого першого слідчого відділу (з дислокацією у м. Хмельницькому) слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, ОСОБА_3 , погодженого з прокурором, про тимчасовий доступ до речей та документів, у кримінальному провадженні №62019240000000019,

ВСТАНОВИВ:

07.03.2023 року старший слідчий першого слідчоговідділу (здислокацією ум.Хмельницькому)слідчого управлінняТериторіального управлінняДержавного бюророзслідувань,розташованого умісті Хмельницькому, ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області із клопотанням, погодженим процесуальним прокурором у кримінальному провадженні ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою: АДРЕСА_1 , та перебувають на паперових і електронних носіях.

В обґрунтуванняданого клопотанняслідчим зазначено, що упродовж 2017-2021 років службові особи юридичної особи приватного права ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за попередньою змовою з керівником УТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за пособництва у протиправній діяльності, на даний час невстановлених посадових осіб правоохоронних органів Хмельницькій області, умисно, в порушення вимог Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку», Закону України «Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об`єктів», згідно яких встановлюється особливий режим території у місцях розташування ядерних установок та об`єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, та якими передбачено, що в місцях розташування ядерної установки чи об`єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, встановлюється санітарно-захисна зона (далі - СЗЗ) і зона спостереження (далі - ЗС); в СЗЗ забороняється проживання населення, встановлюється обмеження на виробничу діяльність, що не стосується ядерної установки або об`єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, та здійснюється контроль за радіаційним станом; в СЗЗ забороняється розміщення житлових будинків та громадських споруд, дитячих та лікувально-оздоровчих установ, а також промислових підприємств, об`єктів громадського харчування, допоміжних та інших споруд, не пов`язаних з діяльністю ядерної установки або об`єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами; обов`язок всіх власників і користувачів земельних ділянок, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, що експлуатують об`єкти енергетики, дотримуватися встановлених обмежень та обтяжень у використанні земель у межах спеціальних зон, в порушення Наказу № 8 від 16.01.2012 ІНФОРМАЦІЯ_4 , яким затверджено «Порядок видачі дозволів на використання земель і водойм, розташованих в санітарно-захисній зоні ядерної установки, об`єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об`єкта» НП 306.4.181-2012, який затверджений з метою забезпечення ефективності державного регулювання у сфері використання ядерної енергії, а також яким передбачено, що бездозвільне провадження господарської діяльності на землях СЗЗ забороняється, без наявності зазначеного дозволу органу державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки (далі - ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 ») та без погодження з експлуатуючою організацією ВП « ІНФОРМАЦІЯ_6 », не зважаючи на відсутність таких дозволів, що є прямим порушення законодавства України на здійснення господарської діяльності у СЗЗ, а також в порушення та невиконання вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Кодексу України про Надра, Земельного кодексу України, за відсутності висновку державної екологічної експертизи діяльності з видобування корисних копалин, з застосуванням поглиблюючого технологічного транспорту (плавучий земснаряд), в порушення екологічних норм і чинного природоохоронного законодавства, здійснювали користування надрами, а саме видобування кварцового піску кар`єрним способом глибиною розробки понад два метри, на родовищі «Стариця-ІІ. Західна ділянка», яке розташоване за межами міста Нетішин Шепетівського району Хмельницької області та знаходиться у санітарно-захисній зоні, зоні спостереження та охоронній зоні водойми-охолоджувача ІНФОРМАЦІЯ_6 , що у свою чергу створює реальні передумови до можливого виникнення надзвичайних подій та ситуацій під час їх експлуатації, внаслідок чого державі завдано матеріальної шкоди в особливо великому розмірі.

Як встановлено під час проведення слідчих (розшукових) дій зазначенні посадові особи здійснюють господарську діяльність з порушенням чинного законодавства України. Результатом такої господарської діяльності є видобуток корисних копалин з порушенням природоохоронного законодавства.

10 квітня 1998 року ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі- ІНФОРМАЦІЯ_7 ) видано ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі ВАТ/ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 ») Спеціальний дозвіл на користування надрами № 1328, з метою видобування пісків придатних для дорожнього будівництва на родовищі « ІНФОРМАЦІЯ_9 », який 10.04.2014 Держгеонадра анульований.

13 січня 2011 року ІНФОРМАЦІЯ_7 видано ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Спеціальний дозвіл на користування надрами № 5300, з метою видобування пісків придатних для дорожнього будівництва на родовищі « ІНФОРМАЦІЯ_9 ».

Рішенням сорок третьої сесії ІНФОРМАЦІЯ_10 V скликання від 29 вересня 2009 року № 34 погоджено клопотання ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » щодо отримання спеціального дозволу на користування надрами з метою промислової розробки будівельних пісків Західної ділянки кар`єру «Стариця-2» на території ІНФОРМАЦІЯ_10 , а також погоджено відведення земельної ділянки та надр користування на умовах оренди площею 26,4 га.

Рішенням двадцятої сесії ІНФОРМАЦІЯ_11 V скликання від 21 жовтня 2009 року № 11 погоджено клопотання ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » на отримання спеціального дозволу на користування надрами з метою промислової розробки будівельних пісків Західної ділянки кар`єру «Стариця-2» на території Нетішинської міської ради, площею 26,4 га., яка знаходиться за межами населеного пункту міста Нетішин.

Розпорядженням ІНФОРМАЦІЯ_12 від 05.12.2016 № 554/2016-р, затверджено технічну документацію із землеустрою та передано в оренду терміном до 13 січня 2029 року ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » земельну ділянку з кадастровим номером - 6810500000:03:002:1089, площею 19,6124 га, що знаходиться за межами населених пунктів Нетішинської міської ради, на якій розташоване родовище « ІНФОРМАЦІЯ_9 ».

Також даним розпорядженням надано дозвіл ІНФОРМАЦІЯ_13 укласти договір оренди вказаної земельної ділянки на умовах, визначених даним розпорядженням.

Пунктом четвертим Розпорядження зазначено про необхідність ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » забезпечити, з поміж іншого, використання земельної ділянки, розташованої у санітарно-захисній зоні ІНФОРМАЦІЯ_6 , лише з дозволу Держатомрегулювання.

Пунктом п`ятим Розпорядження передбачено, що контроль за виконанням даного Розпорядження покладено на заступника голови обласної державної адміністрації відповідно до розподілу обов`язків.

На виконання Розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_12 , 31 вересня 2017 року між ІНФОРМАЦІЯ_14 в особі голови ОСОБА_5 та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » в особі голови правління ОСОБА_6 укладено Договір оренди земель державної власності № 2 (далі - Договір) щодо передачі в оренду, строком до 13 січня 2029 року, земельної ділянки з кадастровим номером - 6810500000:03:002:1089, площею 19,6124 га.

Пунктом 7.1. розділу 7 Договору передбачено, що на орендовану земельну ділянку встановлено обмеження у вигляді санітарно-захисної зони ІНФОРМАЦІЯ_6 .

Пунктом 8.1. розділу 8 Договору передбачено, що орендодавець має право вимагати дотримання режиму водоохоронних зон, прибережних захисних смуг, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон, зон особливого режиму використання земель та територій, які особливо охороняються; здійснювати перевірки правильності використання земельної ділянки за цільовим призначенням.

Пунктом 8.4. розділу 8 Договору передбачено, що орендар, яким являється ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » зобов`язаний виконувати встановленні щодо об`єкта оренди обмеження (обтяження) в обсязі, передбаченому Законом та даним Договором.

02.09.2017 між ІНФОРМАЦІЯ_14 та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », укладено договір оренди земель державної власності № 2, за умовами якого останньому передано в строкове платне користування земельну ділянку державної власності площею площею 19,6124 га з кадастровим номером 6810500000:03:002:1089, яка відноситься до категорії земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення з цільовим призначенням для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язанні з користуванням надрами та розташована на території Нетішинської міської ради за межами населеного пункту.

Також встановлено, що видобуток корисних копалин (піску) на земельній ділянці з кадастровим номером - 6810500000:03:002:1089, ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » дійсно здійснює без передбачених законом дозволів та погоджень.

Відповідно до ч. 3 ст. 45 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» (далі-Закон), у місцях розташування ядерної установки чи об`єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, встановлюється санітарно захисна зона і зона спостереження.

Згідно ч. 5 ст. 45 вказаного Закону, використання для народногосподарських цілей земель і водоймищ, розташованих у санітарно-захисній зоні, можливе лише з дозволу органу державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки за погодженням з експлуатуючою організацією за умови обов`язкового погодження радіологічного контролю продукції, яка виробляється.

Інформацією, яка надана ІНФОРМАЦІЯ_15 , встановлено, що ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » здійснює свою діяльність на підставі дозволу № 5300 (термін дії з 13.01.2011 до 13.01.2029) на видобування корисних копалин (піску) на об`єкті «Стариця-2. Західна ділянка», що знаходиться в 1 км. на південний захід від міста Нетішин, тобто ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » здійснює видобуток піску на території, яка частково знаходиться у межах санітарно-захисної зони, охоронній зоні водойми-охолоджувача Хмельницької АЕС, решта у зоні спостереження ХАЕС.

Також Міненерговугілля повідомило, що ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » не отримало погодження ДП « ІНФОРМАЦІЯ_16 » для видобувних робіт у санітарно-захисній зоні ВП « ІНФОРМАЦІЯ_8 », а також для проведення відповідних робіт у зоні спостереження ВП « ІНФОРМАЦІЯ_8 ».

Згідно інформації наданої Державною інспекцією ядерного регулювання України ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » не зверталося до ІНФОРМАЦІЯ_17 із заявою щодо отримання дозволу на використання земель і водойм, розташованих у ІНФОРМАЦІЯ_18 і такого дозволу не отримувало.

Враховуючи наведенні обставини, які встановленні у ході досудового розслідування, а також вищезазначені законодавчі положення, видобуток корисних копалин (піску) на земельній ділянці з кадастровим номером - 6810500000:03:002:1089, на родовищі «Стариця-ІІ. Західна ділянка» ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » разом з підрядною організацією УТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » здійснюється з порушеннями природоохоронного законодавства.

Для встановлення всіх вищезазначених обставин, у кримінальному провадженні, 16.05.2022 постановою слідчого призначено проведення комплексної інженерно-екологічної та інженерно-технічної експертизи, експертиза в галузі безпеки життєдіяльності, проведення якої доручено судовим експертам ІНФОРМАЦІЯ_19 . На даний час експертиза перебуває на стадії виконання.

Від судових експертів отримано клопотання про надання додаткових матеріалів та документів, для вирішення постановлених перед експертом(ми) питань.

В тому числі надійшло клопотання про надання матеріалів перевірок ІНФОРМАЦІЯ_20 дотримання вимог природоохоронного законодавства ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » по факту користування надрами, а саме корисної копалини (пісок) на земельній ділянці площею 3,3644 га, що знаходиться в межах земельної ділянки з кадастровим номером 6810500000:03:002:1089 (загальна площа 19,6124 га), з описом виявлених порушень вимог природоохоронного законодавства, а також надання необхідних вихідних даних про: об`єм самовільно видобутих надр (пісок) за результатами маркшейдерських вимірювань об`єму самовільно видобутих надр (пісок) на досліджуваній земельній площі з розрахунку, загальна кількість (об`єм) видобутих надр та окремо кількість (об`єм) видобутих надр на площі родовища «Стариц-ІІ. Західна ділянка», що перебуває у межах санітарно-захисної зони та охоронної зони водойми охолоджувача ІНФОРМАЦІЯ_6 , тобто на досліджуваній земельній ділянці.

З цією метою, для належного забезпечення проведення слідчих та процесуальних дій, здійснення аналізу, моніторингу, перевірки документів, надання технічної допомоги, щодо дослідження дотримання вимог природоохоронного законодавства, виконання умов з оцінки впливу на довкілля, у діяльності ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та УТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 », в якості спеціалістів залучено працівника(ків) ІНФОРМАЦІЯ_20 .

Як встановлено, деякі з наведених відомостей, які необхідні для опрацювання та надання судовим експертам, перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Одними з таких відомостей, якими володіє Держгеонадра є форми звітності №5-ГР (тверді горючі, металічні та неметалічні корисні копалини) (річна) «Звітний баланс запасів корисних копалин за визначений повний рік». Відомості, які містяться у даній звітності, мають важливе значення для встановлення всіх обставин, в тому числі і щодо об`ємів, кількості видобутих корисних копалин, про які звітує надрокористувач.

Так, відповідно до Інструкції із заповнення форми звітності № 5-ГР (тверді горючі, металічні та неметалічні корисні копалини) (річна)«Звітний баланс запасів корисних копалин за 20__ рік», затверджена Наказом ІНФОРМАЦІЯ_21 .03.2016 № 97(далі - Інструкція) даною інструкцією встановлює єдині вимоги щодо складання форми звітності, з метою здійснення обліку запасів і ресурсів твердих горючих, металічних та неметалічних корисних копалин (далі - корисні копалини), отримання систематизованої інформації про їх кількість, якість, видобуток, втрати та ступінь промислового освоєння для прийняття управлінських рішень щодо забезпечення раціонального та комплексного використання родовищ у процесі промислової розробки, а також для визначення напрямів подальшого геологічного вивчення.

Форму 5-ГР до 05 лютого наступного за звітним року до Держгеонадр подають користувачі надр, визначені статтею 13 Кодексу України про надра, що здійснюють користування надрами на підставі та в межах родовища (ділянки), визначеного (визначеної) спеціальним дозволом на користування надрами (далі - користувачі надр).

Форма 5-ГР подається в паперовому та електронному вигляді.

Саме надрокористувач, яким є ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », відповідно до спеціального дозволу № 5300 від 13.01.2011 зобов`язаний подавати до Держгеонадра звіт за формою № 5-ГР щодо видобутих корисних копалин на родовищі « ІНФОРМАЦІЯ_22 » за період з дати видачі дозволу по 31.12.2022 року (завершений звітний періоди).

Відповідно до п. 7 Інструкції -при складанні форми 5-ГР використовуються такі одиниці виміру запасів корисних копалин: кг, т, тис. т, тис. куб. м (з точністю до десятих або сотих з дотриманням математичних правил заокруглення).

До форми 5-ГР додаються пояснювальна записка та акт на списання запасів корисних копалин з обліку гірничодобувного підприємства, форма якого наведена в додатку 1 до Положення про порядок списання запасів корисних копалин з обліку гірничодобувного підприємства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 року № 58.

Форма 5-ГР підписується користувачем надр, а також представником геолого-маркшейдерської служби та завіряється печаткою (за наявності).

Таким чином в ході досудового розслідування, з метою встановлення всіх обставин у кримінальному провадженні, забезпеченні проведення комплексної судової експертизи, необхідно отримати тимчасовий доступ до форми звітності 5-ГР, за період з 13.01.2011 року (дати видачі спеціального дозволу № 5300) по 31.12.2022, яку до Держгеонадра подавав надрокористувач ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », у паперовому та електронному вигляді, з додатками до кожного звіту, якими є пояснювальна записка та акт на списання запасів корисних копалин з обліку гірничодобувного підприємства.

Такі документи перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , по адресу: АДРЕСА_1 .

Відповідно до ст. 21 Закону України «Про державну статистику», первинні дані, отримані органами державної статистики від респондентів під час проведення статистичних спостережень, а також адміністративні дані щодо респондентів, отримані органами державної статистики від органів, що займаються діяльністю, пов`язаною із збиранням та використанням адміністративних даних, є конфіденційною інформацією, яка охороняється Законом і використовується виключно для статистичних цілей у зведеному знеособленому вигляді.

Поширення статистичної інформації, на підставі якої можна визначити конфіденційну статистичну інформацію щодо конкретного респондента, забороняється.

Статистична інформація, отримана органами державної статистики у процесі статистичних спостережень, не може вимагатися державними органами, органами місцевого самоврядування, іншими юридичними особами, об`єднаннями громадян, посадовими та іншими особами з метою використання для прийняття рішень до конкретного респондента.

Відповідно до ст. 162 КПК України відомості про вищезазначену інформацію містять охоронювану законом таємницю.

Відомості, які містяться у вказаних документах можуть бути використані, як докази у кримінальному провадженні. Враховуючи неможливість іншими способами встановити інформацію щодо обставин, які передбачається довести за допомогою цих документів,виникла необхідність звернутися до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до вказаних документів з можливістю здійснити їх вилученняу виді оригіналів чи/або належним чином завірених копій, з метою забезпечення можливості здійснювати в подальшому досудове розслідування у даному кримінальному провадженні.

Слідчий в судове засідання не з`явився, проте у клопотанні слідчого міститься прохання про проведення розгляду даного клопотання без його участі. Також слідчий просить проводити розгляд клопотання за відсутності представників володінні яких знаходяться вказані документи.

Беручи доуваги,щослідчим у клопотанні доведено наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення запитуваної інформації, тому розгляд клопотання з урахуванням положень ч. 2ст. 163 КПК Українипроводиться слідчим суддею без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Вивчивши надані матеріали, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Слідчим наведено підстави, передбачені ч.2, 5 ст. 163 КПК України, зокрема, що речі та документи, доступ до яких просить надати слідчий, в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть бути використані як доказ в кримінальному провадженні, існує загроза знищення вказаних документів, тому слідчий суддя розглядає клопотання інспектора без виклику представників осіб, у володінні яких знаходяться документи.

Оцінивши обґрунтованість та підставність наведених слідчим доводів, слідчий суддя дійшов висновку, що слідчим доведено наявність достатніх підстав, передбачених ч. 5 ст.163 КПК України, вважати, що речі та документи, про тимчасовий доступ до яких клопоче слідчий, знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою: АДРЕСА_1 , самі по собі так і в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів. З матеріалів клопотання слідує, що необхідність вилучення оригіналів документів обумовлене потребою проведення почеркознавчої експертизи, а тому є підстави для надання розпорядження щодо можливості вилучення оригіналів документів.

Відтак, з урахуванням доведених слідчим обставин, а саме: підстав для застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як тимчасовий доступ до речей і документів, визначених у ст.160,163 КПК України; що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права та свободи, оскільки отримати вказану в клопотанні інформацію неможливо іншим способом; за допомогою саме такого виду заходу забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ, може бути виконане завдання слідчого щодо забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого є підставним, обґрунтованим і підлягає до задоволення.

Враховуючи викладене, з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, є всі підстави для надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів, в зв`язку з чим клопотання слідчого підлягає задоволенню, оскільки іншими способами встановити особу, яка вчинила злочин, та довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо.

Керуючись ст.ст.163, 164 КПК України, слідчий суддя,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого першого слідчоговідділу (здислокацією ум.Хмельницькому)слідчого управлінняТериторіального управлінняДержавного бюророзслідувань,розташованого умісті Хмельницькому, ОСОБА_3 задовольнити.

Надати дозвіл старшому слідчому першого слідчого відділу (з дислокацією у м. Хмельницькому) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 , іншим слідчим, які входять до складу слідчої групи: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 у кримінальному провадженні № 62019240000000019 від 16.01.2019, на тимчасовий доступ до документів, в оригіналах, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою: АДРЕСА_1 , та перебувають на паперових і електронних носіях, а саме:

форма звітності 5-ГР надрокористувача ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », відповідно до спеціального дозволу № 5300 від 13.01.2011, за період з 13.01.2011 року (дати видачі спецдозволу № 5300) по 31.12.2022 (завершений звітний період),з додатками до кожного звіту, якими є пояснювальна записка та акт на списання запасів корисних копалин з обліку гірничодобувного підприємства, з можливістю вилучення (здійснити виїмку) таких документів,в оригіналах, в тому числі і тих, які знаходяться на електронних носіях, з подальшою метою всебічного та об`єктивного їх огляду та вивчення, а також використання під час проведення призначеної комплексної судової експертизи, задля забезпечення всебічного, неупередженого здійснення досудового розслідування.

Уповноваженим службовим особам ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою: АДРЕСА_1 , забезпечити тимчасовий доступ та надати можливість отримати оригінали вищезазначених документів.

Ухвала діє по 05 травня 2023 року.

Відповідно до ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Хмельницького

міськрайонного суду ОСОБА_1

СудХмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення07.03.2023
Оприлюднено09.05.2024
Номер документу109438566
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —686/3125/19

Ухвала від 19.04.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

Ухвала від 19.04.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

Ухвала від 14.03.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Дзюбак О. В.

Ухвала від 07.03.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 07.03.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 10.03.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 07.03.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 26.01.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

Ухвала від 24.01.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 11.10.2022

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Дзюбак О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні