Ухвала
від 10.03.2023 по справі 686/3125/19
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/3125/19

Провадження № 1-кс/686/1941/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 березня 2023 року м. Хмельницький

Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в залі суду в місті Хмельницькому клопотання старшого слідчого першого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 , погоджене з прокурором, про тимчасовий доступ до документів у кримінальному провадженні №62019240000000019,

встановив:

07.03.2023 року старший слідчий першого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області із клопотанням, погодженим із прокурором у кримінальному провадженні прокурором Спеціалізованої екологічної прокуратури Хмельницької обласної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ) з можливістю вилучення їх оригіналів та належним чином завірених копій.

Першим слідчим відділом Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №62019240000000019 від 16.01.2019 за фактом вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 240, ч. 1 ст. 364-1, ч. 2 ст. 364, ч. 3 ст. 369 КК України.

Клопотання обґрунтовано тим, що « упродовж 2017-2021 років службові особи юридичної особи приватного права ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за попередньою змовою з керівником УТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за пособництва у протиправній діяльності, на даний час невстановлених посадових осіб правоохоронних органів Хмельницькій області, умисно, в порушення вимог Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку», Закону України «Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об`єктів», згідно яких встановлюється особливий режим території у місцях розташування ядерних установок та об`єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, та якими передбачено, що в місцях розташування ядерної установки чи об`єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, встановлюється санітарно-захисна зона (далі - СЗЗ) і зона спостереження (далі - ЗС); в СЗЗ забороняється проживання населення, встановлюється обмеження на виробничу діяльність, що не стосується ядерної установки або об`єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, та здійснюється контроль за радіаційним станом; в СЗЗ забороняється розміщення житлових будинків та громадських споруд, дитячих та лікувально-оздоровчих установ, а також промислових підприємств, об`єктів громадського харчування, допоміжних та інших споруд, не пов`язаних з діяльністю ядерної установки або об`єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами; обов`язок всіх власників і користувачів земельних ділянок, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, що експлуатують об`єкти енергетики, дотримуватися встановлених обмежень та обтяжень у використанні земель у межах спеціальних зон, в порушення Наказу № 8 від 16.01.2012 ІНФОРМАЦІЯ_4 , яким затверджено «Порядок видачі дозволів на використання земель і водойм, розташованих в санітарно-захисній зоні ядерної установки, об`єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об`єкта» НП 306.4.181-2012, який затверджений з метою забезпечення ефективності державного регулювання у сфері використання ядерної енергії, а також яким передбачено, що бездозвільне провадження господарської діяльності на землях СЗЗ забороняється, без наявності зазначеного дозволу органу державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки (далі - ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 ») та без погодження з експлуатуючою організацією ВП « ІНФОРМАЦІЯ_6 », не зважаючи на відсутність таких дозволів, що є прямим порушення законодавства України на здійснення господарської діяльності у СЗЗ, а також в порушення та невиконання вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Кодексу України про Надра, Земельного кодексу України, за відсутності висновку державної екологічної експертизи діяльності з видобування корисних копалин, з застосуванням поглиблюючого технологічного транспорту (плавучий земснаряд), в порушення екологічних норм і чинного природоохоронного законодавства, здійснювали користування надрами, а саме видобування кварцового піску кар`єрним способом глибиною розробки понад два метри, на родовищі «Стариця-ІІ. Західна ділянка», яке розташоване за межами міста Нетішин Шепетівського району Хмельницької області та знаходиться у санітарно-захисній зоні, зоні спостереження та охоронній зоні водойми-охолоджувача ІНФОРМАЦІЯ_6 , що у свою чергу створює реальні передумови до можливого виникнення надзвичайних подій та ситуацій під час їх експлуатації, внаслідок чого державі завдано матеріальної шкоди в особливо великому розмірі.

Як встановлено під час проведення слідчих (розшукових) дій зазначенні посадові особи здійснюють господарську діяльність з порушенням чинного законодавства України. Результатом такої господарської діяльності є видобуток корисних копалин з порушенням природоохоронного законодавства.

10 квітня 1998 року ІНФОРМАЦІЯ_7 (далі- ІНФОРМАЦІЯ_8 ) видано ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі ВАТ/ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 ») Спеціальний дозвіл на користування надрами № 1328, з метою видобування пісків придатних для дорожнього будівництва на родовищі « ІНФОРМАЦІЯ_10 », який 10.04.2014 Держгеонадра анульований.

13 січня 2011 року ІНФОРМАЦІЯ_8 видано ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Спеціальний дозвіл на користування надрами № 5300, з метою видобування пісків придатних для дорожнього будівництва на родовищі « ІНФОРМАЦІЯ_10 ».

Рішенням сорок третьої сесії ІНФОРМАЦІЯ_11 V скликання від 29 вересня 2009 року № 34 погоджено клопотання ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » щодо отримання спеціального дозволу на користування надрами з метою промислової розробки будівельних пісків Західної ділянки кар`єру «Стариця-2» на території ІНФОРМАЦІЯ_11 , а також погоджено відведення земельної ділянки та надр користування на умовах оренди площею 26,4 га.

Рішенням двадцятої сесії ІНФОРМАЦІЯ_12 V скликання від 21 жовтня 2009 року № 11 погоджено клопотання ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » на отримання спеціального дозволу на користування надрами з метою промислової розробки будівельних пісків Західної ділянки кар`єру «Стариця-2» на території Нетішинської міської ради, площею 26,4 га., яка знаходиться за межами населеного пункту міста Нетішин.

Розпорядженням ІНФОРМАЦІЯ_13 від 05.12.2016 № 554/2016-р, затверджено технічну документацію із землеустрою та передано в оренду терміном до 13 січня 2029 року ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » земельну ділянку з кадастровим номером - 6810500000:03:002:1089, площею 19,6124 га, що знаходиться за межами населених пунктів Нетішинської міської ради, на якій розташоване родовище « ІНФОРМАЦІЯ_10 ».

Також даним розпорядженням надано дозвіл ІНФОРМАЦІЯ_14 укласти договір оренди вказаної земельної ділянки на умовах, визначених даним розпорядженням.

Пунктом четвертим Розпорядження зазначено про необхідність ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » забезпечити, з поміж іншого, використання земельної ділянки, розташованої у санітарно-захисній зоні ІНФОРМАЦІЯ_6 , лише з дозволу Держатомрегулювання.

Пунктом п`ятим Розпорядження передбачено, що контроль за виконанням даного Розпорядження покладено на заступника голови обласної державної адміністрації відповідно до розподілу обов`язків.

На виконання Розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_13 , 31 вересня 2017 року між ІНФОРМАЦІЯ_15 в особі голови ОСОБА_5 та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » в особі голови правління ОСОБА_6 укладено Договір оренди земель державної власності № 2 (далі - Договір) щодо передачі в оренду, строком до 13 січня 2029 року, земельної ділянки з кадастровим номером - 6810500000:03:002:1089, площею 19,6124 га.

Пунктом 7.1. розділу 7 Договору передбачено, що на орендовану земельну ділянку встановлено обмеження у вигляді санітарно-захисної зони ІНФОРМАЦІЯ_6 .

Пунктом 8.1. розділу 8 Договору передбачено, що орендодавець має право вимагати дотримання режиму водоохоронних зон, прибережних захисних смуг, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон, зон особливого режиму використання земель та територій, які особливо охороняються; здійснювати перевірки правильності використання земельної ділянки за цільовим призначенням.

Пунктом 8.4. розділу 8 Договору передбачено, що орендар, яким являється ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » зобов`язаний виконувати встановленні щодо об`єкта оренди обмеження (обтяження) в обсязі, передбаченому Законом та даним Договором.

02.09.2017 між ІНФОРМАЦІЯ_15 та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », укладено договір оренди земель державної власності № 2, за умовами якого останньому передано в строкове платне користування земельну ділянку державної власності площею площею 19,6124 га з кадастровим номером 6810500000:03:002:1089, яка відноситься до категорії земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення з цільовим призначенням для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язанні з користуванням надрами та розташована на території Нетішинської міської ради за межами населеного пункту.

Також встановлено, що видобуток корисних копалин (піску) на земельній ділянці з кадастровим номером - 6810500000:03:002:1089, ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » дійсно здійснює без передбачених законом дозволів та погоджень.

Відповідно до ч. 3 ст. 45 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» (далі-Закон), у місцях розташування ядерної установки чи об`єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, встановлюється санітарно захисна зона і зона спостереження.

Згідно ч. 5 ст. 45 вказаного Закону, використання для народногосподарських цілей земель і водоймищ, розташованих у санітарно-захисній зоні, можливе лише з дозволу органу державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки за погодженням з експлуатуючою організацією за умови обов`язкового погодження радіологічного контролю продукції, яка виробляється.

Інформацією, яка надана ІНФОРМАЦІЯ_16 , встановлено, що ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » здійснює свою діяльність на підставі дозволу № 5300 (термін дії з 13.01.2011 до 13.01.2029) на видобування корисних копалин (піску) на об`єкті «Стариця-2. Західна ділянка», що знаходиться в 1 км. на південний захід від міста Нетішин, тобто ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » здійснює видобуток піску на території, яка частково знаходиться у межах санітарно-захисної зони, охоронній зоні водойми-охолоджувача Хмельницької АЕС, решта у зоні спостереження ХАЕС.

Також Міненерговугілля повідомило, що ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » не отримало погодження ДП « ІНФОРМАЦІЯ_17 » для видобувних робіт у санітарно-захисній зоні ВП « ІНФОРМАЦІЯ_9 », а також для проведення відповідних робіт у зоні спостереження ВП « ІНФОРМАЦІЯ_9 ».

Згідно інформації наданої Державною інспекцією ядерного регулювання України ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » не зверталося до ІНФОРМАЦІЯ_18 із заявою щодо отримання дозволу на використання земель і водойм, розташованих у ІНФОРМАЦІЯ_19 і такого дозволу не отримувало.

Враховуючи наведенні обставини, які встановленні у ході досудового розслідування, а також вищезазначені законодавчі положення, видобуток корисних копалин (піску) на земельній ділянці з кадастровим номером - 6810500000:03:002:1089, на родовищі «Стариця-ІІ. Західна ділянка» ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » разом з підрядною організацією УТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » здійснюється з порушеннями природоохоронного законодавства.

Для встановлення всіх вищезазначених обставин у кримінальному провадженні, 16.05.2022 постановою слідчого призначено проведення комплексної інженерно-екологічної та інженерно-технічної експертизи, експертиза в галузі безпеки життєдіяльності, проведення якої доручено судовим експертам ІНФОРМАЦІЯ_20 . На даний час експертиза перебуває на стадії виконання.

Від судових експертів отримано клопотання про надання додаткових матеріалів та документів, для вирішення постановлених перед експертом(ми) питань. В тому числі надійшло клопотання про надання матеріалів перевірок ІНФОРМАЦІЯ_21 дотримання вимог природоохоронного законодавства ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » по факту користування надрами, а саме корисної копалини (пісок) на земельній ділянці площею 3,3644 га, що знаходиться в межах земельної ділянки з кадастровим номером 6810500000:03:002:1089 (загальна площа 19,6124 га), з описом виявлених порушень вимог природоохоронного законодавства, а також надання необхідних вихідних даних про: об`єм самовільно видобутих надр (пісок) за результатами маркшейдерських вимірювань об`єму самовільно видобутих надр (пісок) на досліджуваній земельній площі з розрахунку, загальна кількість (об`єм) видобутих надр та окремо кількість (об`єм) видобутих надр на площі родовища « ІНФОРМАЦІЯ_22 », що перебуває у межах санітарно-захисної зони та охоронної зони водойми охолоджувача ІНФОРМАЦІЯ_6 , тобто на досліджуваній земельній ділянці.

З цією метою, для належного забезпечення проведення слідчих та процесуальних дій, здійснення аналізу, моніторингу, перевірки документів, надання технічної допомоги, щодо дослідження дотримання вимог природоохоронного законодавства, виконання умов з оцінки впливу на довкілля, у діяльності ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » таУТОВ фірма« ІНФОРМАЦІЯ_3 »,в якостіспеціалістів залучено працівника(ків) ІНФОРМАЦІЯ_21 .

Як встановлено, деякі з наведених відомостей, які необхідні для опрацювання та надання судовим експертам, перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 .

Так, відомості про виробництво промислової продукції за її видами форми

№ 1-П (місячна) та форми № 1П-НПП (річна); відомості про економічні показники форми № 1ПЕ (місячна) у яких відображені назва продукції (пісок), яка вироблена, її кількість (одиниці вимірювання) та вартість, мають важливе значення для встановлення всіх обставин, в тому числі і щодо об`ємів, кількості виробленої продукції (видобутих корисних копалин).

Про свою господарську діяльність, об`єми видобутого та реалізованого піску ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », як замовник робіт та УТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 », як підрядна організація, звітують щомісячно та раз на рік, відповідно до Закону України «Про державну статистику» до органів державної статистики.

Враховуючи те, що УТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 », як юридична особа зареєстрована за адресою АДРЕСА_2 , тому перебуває на статистичному обліку у ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Таким чином в ході досудового розслідування необхідно отримати доступ до статистичної звітності, в тому числі первинної:форми № 1-ПЕ (місячна), форми № 1-П (місячна), форми №1П-НПП (річна), які подані УТОФ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » до ІНФОРМАЦІЯ_23 за періоди: 01.01.2017-31.12.2017 (завершений звітний періоди), з 01.11.2021 по 31.12.2021 (завершений звітний періоди) та за весь 2022 рік (завершений звітний період).

Відповідно до ст. 21 Закону України «Про державну статистику», первинні дані, отримані органами державної статистики від респондентів під час проведення статистичних спостережень, а також адміністративні дані щодо респондентів, отримані органами державної статистики від органів, що займаються діяльністю, пов`язаною із збиранням та використанням адміністративних даних, є конфіденційною інформацією, яка охороняється Законом і використовується виключно для статистичних цілей у зведеному знеособленому вигляді.

Поширення статистичної інформації, на підставі якої можна визначити конфіденційну статистичну інформацію щодо конкретного респондента, забороняється.

Статистична інформація, отримана органами державної статистики у процесі статистичних спостережень, не може вимагатися державними органами, органами місцевого самоврядування, іншими юридичними особами, об`єднаннями громадян, посадовими та іншими особами з метою використання для прийняття рішень до конкретного респондента.

Відповідно до ст. 162 КПК України відомості про вищезазначену інформацію містять охоронювану законом таємницю.

В ході досудового розслідування з метою підтвердження чи спростування зазначених у клопотанні фактів, виникла необхідність в отримані тимчасового доступу до документів, а саме статистичної звітності: форми № 1-ПЕ (місячна) «Звіт про економічні показники короткотермінової статистики промисловості»; форми №1-П (місячна) «Звіт про виробництво промислової продукції за видами», за періоди:01.01.2017-31.12.2017 (завершений звітний періоди), з 01.11.2021 по 31.12.2021 (завершений звітний періоди) та за весь 2022 рік (завершений звітний період), а також форми №1П-НПП (річна) «Звіт про виробництво та реалізацію промислової продукції», за періоди: 01.01.2017-31.12.2017 (завершений звітний періоди), з 01.01.2021-31.12.2021 (завершений звітний періоди), 01.01.2022-31.12.2022 рік (завершений звітний період),в тому числі первинної,УТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 »(код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) за періоди: які зберігаються в ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 .

Відомості, які містяться у вказаних документах можуть бути використані, як докази у кримінальному провадженні. Враховуючи неможливість іншими способами встановити інформацію щодо обставин, які передбачається довести за допомогою цих документів, виникла необхідність звернутися до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до вказаних документів з можливістю здійснити їх вилучення у виді оригіналів чи/або належним чином завірених копій, з метою забезпечення можливості здійснювати в подальшому досудове розслідування у даному кримінальному провадженні».

Слідчий у судове засідання не з`явився, проте у його клопотанні міститься прохання про проведення розгляду даного клопотання без участі ініціатора, в якому він підтримує подане клопотання та просить його задовольнити.

У зв`язку із недоведенням слідчим наявності достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, про тимчасовий доступ до яких вона клопоче, слідчий суддя дійшов висновку про необхідність виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Представник володільця документів ІНФОРМАЦІЯ_1 в судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином.

Дослідивши матеріали клопотання, приходжу до висновку, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.

За змістом ст.131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження, різновидом яких є тимчасовий доступ до речей і документів, застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Відповідно до ч.1 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити виїмку).

Статтею 160 КПК України встановлено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення. Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Оцінивши обґрунтованість та підставність наведених слідчим доводів, слідчий суддя дійшов висновку, що слідчим доведено наявність достатніх підстав, передбачених ч. 5 ст.163 КПК України, вважати, що речі та документи, про тимчасовий доступ до яких клопоче слідчий, знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , самі по собі так і в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Також слідчим доведено, що ці речі та документи можливо використати як доказ та те, що без їх отримання не виявляється можливим іншими способами довести обставини, які передбачається довести в ході досудового розслідування кримінального провадження.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів. З матеріалів клопотання слідує, що необхідність вилучення оригіналів документів обумовлене потребою проведення судових експертиз, а тому є підстави для надання розпорядження щодо можливості вилучення оригіналів документів.

Відтак, з урахуванням доведених слідчим обставин, а саме: підстав для застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як тимчасовий доступ до речей і документів, визначених у ст.160,163 КПК України; що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права та свободи, оскільки отримати вказану в клопотанні інформацію неможливо іншим способом; за допомогою саме такого виду заходу забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ, може бути виконане завдання слідчого щодо забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого є підставним, обґрунтованим і підлягає задоволенню.

Водночас, слідчий суддя вважає за необхідне надати тимчасовий доступ до документів слідчим, які вказані у клопотанні та є повноважними на ведення досудового слідства в даному кримінальному провадженні згідно з витягом з ЄРДР у кримінальному провадженні № 62019240000000019 від 16.01.2019 року, а саме: старшому слідчому першого слідчого відділу (з дислокацією у м. Хмельницькому) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 , іншим слідчим, які входять до складу слідчої групи: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 .

Керуючись ст.ст.163, 164 КПК України,

постановив:

Клопотання старшого слідчого першого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 задовольнити.

Надати дозвіл старшому слідчому першого слідчого відділу (з дислокацією у м. Хмельницькому) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 , іншим слідчим, які входять до складу слідчої групи: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 у кримінальному провадженні № 62019240000000019 від 16.01.2019 на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ), а саме до форми № 1-ПЕ (місячна) «Звіт про економічні показники короткотермінової статистики промисловості»; форми №1-П (місячна) «Звіт про виробництво промислової продукції за видами» за періоди: 01.01.2017-31.12.2017 (завершений звітний періоди), з 01.11.2021 по 31.12.2021 (завершений звітний періоди) та за весь 2022 рік (завершений звітний період), а також форми №1П-НПП (річна) «Звіт про виробництво та реалізацію промислової продукції», за періоди: 01.01.2017-31.12.2017 (завершений звітний періоди), з 01.01.2021-31.12.2021 (завершений звітний періоди), 01.01.2022-31.12.2022 рік (завершений звітний період),в тому числі первинної, УТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), з можливістю вилучення таких документів в оригіналах, в тому числі і тих, які знаходяться на електронних (оптичних) носіях.

Уповноваженим службовим особам ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ) забезпечити тимчасовий доступ та надати можливість отримати оригінали та копії вищезазначених документів.

Ухвала діє по 09 квітня 2023 року.

Відповідно до ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її проголошення.

Слідчий суддя

СудХмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення10.03.2023
Оприлюднено09.05.2024
Номер документу109467055
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —686/3125/19

Ухвала від 19.04.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

Ухвала від 19.04.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

Ухвала від 14.03.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Дзюбак О. В.

Ухвала від 07.03.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 07.03.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 10.03.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 07.03.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 26.01.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

Ухвала від 24.01.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 11.10.2022

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Дзюбак О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні