ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 березня 2023 року справа №380/5084/22
м.Львів
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючий-суддя Сакалош В.М.,
секретар судового засідання Наум`як Х.О.,
за участю:
представник позивача Шимін Н.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові адміністративну справу за позовом Керівника Галицької окружної прокуратури міста Львова до Львівської міської ради про визнання протиправними і скасування рішення,-
в с т а н о в и в :
на розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Керівника Галицької окружної прокуратури міста Львова (79005, м.Київ, вул. Богомольця 9) до Львівської міської ради (79008, м.Львів, пл.Ринок 1) в якій позивач просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення Львівської міської ради №117 від 17.02.2017 «Про затвердження детального плану території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І. Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської»;
- судові витрати стягнути з відповідача на користь Львівської обласної прокуратури (код ЄДРПОУ 02910031, Держказначейська служба України, м.Київ, рахунок UA138201720343140001000000774).
В обгрунтування позовних вимог зазначає, що Львівською міською радою винесено рішення 117, яким затверджено детальний план території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І.Мазепи, вул. Інструментальна, вул. Уманської з розробленою планувальною структурою забудови території, планом червоних ліній вулично-дорожньої мережі, схемою функціонального зонування території з визначенням містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок, пропозиціями з інженерного забезпечення та захисту території, заходами щодо дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних нормативів, вимог з ліквідації аварійних ситуацій та реалізації детального плану території. Позивач вважаючи, що зазначене рішення Львівської міської ради не відповідає вимогам містобудівної документації на місцевому рівні (генерального плану), прийняте з порушенням Законів України, є протиправним та підлягає скасуванню.
Від представника відповідача на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву в якому просив відмовити у задоволенні позову в повному обсязі. Зазначає, що детальний план території у межах населеного пункту затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради. Відповідно до Розділу ІІ Положення про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради, затвердженого ухвалою Львівської міської ради №777 від 14.06.2016 року, до повноважень виконавчого комітету Львівської міської ради належить надання дозволу та затвердження детальних планів території, внесення змін до детальних планів територій у встановленому законодавством порядку, попередній розгляд планів зонування території. 19.08.2016 року виконавчим комітетом Львівської міської ради було прийнято рішення №750 «Про розроблення детального плану території у районі вул. Замарстинівська, вул. Гетьмана І.Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської». Вказаним рішенням дозволено розроблення детального плану території, замовником розроблення детального плану визначено управлінням архітектури, відповідальним за фінансування - ПАТ «Львівський інструментальний завод». Після виконання усіх затверджених у рішенні №750 приписів, виконавчий комітет затвердив детальний план території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І.Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської. Таким чином, виконавчий комітет діяв в межах повноважень та у спосіб, визначний Законом та ухвалою Львівської міської ради.
Від представника позивача на адресу суду надійшла відповідь на відзив в якій просив позов задовольнити з мотивів наведених у позовній заяві та відповіді на відзив.
Від представників третіх осіб заяв по суті справи на адресу суду не надходило.
Ухвалою судді від 09.03.2022 року відкрито загальне позовне провадження в адміністративній справі та призначено підготовче засідання.
Протокольною ухвалою від 06.09.2022 суд замінив неналежно відповідача на належного виконавчий комітет Львівської міської ради.
Ухвалою від 26.01.2023 суддя залучив до участі у справі третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ЖК «Avalon Light», ЖК «Greenville Park Lviv», ЖК «Еко-Дім», ПАТ «Львівський інструментальний завод».
Ухвалою від 02.02.2023 суддя відмовив у задоволенні клопотання про залишення позовної заяви без розгляду.
Протокольною ухвалою від 07.03.2023 суддя перейшов до розгляду справи по суті.
Представник позивача в судовому засіданні адміністративний позов просила задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача та представники третіх осіб в судове засідання не з`явились, хоча були належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду справи.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази, які мають значення для справи, заслухавши представника позивача та представника відповідача, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
21.05.2015 сесією Львівської міської ради винесено ухвалу № 4657 «Про затвердження містобудівної документації «План зонування території м. Львова зонінг). Том 1. Частина 4, 5. Залізничний та Шевченківський райони».
Управління архітектури департаменту містобудування визначено замовником розроблення детального плану території у районі вул. Замарстинівської, вул. І. Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської у м. Львові, розробником даної містобудівної документації є ДП ДІМП «Містопроект».
Також, на офіційному сайті Львівської міської ради у рубриці «Громадські слухання» було розміщено оголошення про проведення з 11 листопада по 5 грудня 2016 року громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розгляду детального плану території у районі вул. Замарстинівської, вул. І. Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської у м. Львові.
Вказаним оголошенням зазначено дату та місце проведення громадських слухань - 21.11.2016 об 18:00 год., місце проведення - актовий зал екологічного коледжу ЛНАУ (м. Львів,вул. Замарстинівська, 167), вказано хто є замовником, де і хто може надати пропозиції до проектів містобудівної документації на місцевому рівні.
Згідно із протоколом громадського слухання, 21.11.2016 в слуханнях прийняло участь 22 зареєстрованих осіб.
19.08.2016 рішенням Львівської міські ради №750 «Про розроблення детального плану території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І. Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської» дозволено розроблення детального плану відповідно до державних будівельних та інших норм, стандартів і правил, генерального плану м. Львова та положень затвердженої містобудівної документації.
Управління архітектури департаменту містобудування з залученням фінансових джерел організацій, зацікавлених у розробленні містобудівної документації визначено замовником розроблення детального плану території.
Відповідальним за фінансування та розроблення бліц-конкурсу і детального плану території визначено публічне акціонерне товариство «Львівський інструментальний завод», якому доручено на конкурсній основі визначити ліцензовану проектну організацію розробника детального плану території з укладанням відповідного договору, скласти з розробником детального плану території завдання на його розроблення та забезпечити розроблення містобудівної документації.
Вказане рішення оприлюднено на офіційному сайті Львівської міської ради.
17.02.2017 Львівською міською радою винесено рішення №117, яким затверджено детальний план території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І.Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської з розробленою планувальною структурою забудови території, планом червоних ліній вулично- дорожньої мережі, схемою функціонального зонування території (планом зонування території) з визначенням містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок, пропозиціями з інженерного забезпечення та захисту території, заходами щодо дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних нормативів, вимог з ліквідації аварійних ситуацій та реалізації детального плану території.
Відповідно до п.2 вказаного рішення Державному інституту проектування міст «Містопроект» доручено внести зміни до плану зонування території м. Львова (Шевченківський район).
Відповідно до наданої 02.02.2022 Львівською міською радою інформації №2403-вих-9616, 16.12.2017 Ухвалою Львівської міської ради №2618 «Про затвердження ПрАТ «Львівський інструментальний завод» технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки на вул. Замарстинівській, 170 та надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на вул. Замарстинівській, 170», затверджено публічному акціонерному товариству «Львівський інструментальний завод» технічну документацію із землеустрою щодо поділу земельної ділянки площею -.4056 га (кадастровий номер 4610137500:05:002:0100) на вул. Замарстинівській, 170 на земельні ділянки:
-площею 4,1175 га (кадастровий номер 4610137500:05:002:0107)
-площею 0,1735 га (кадастровий номер 4610137500:05:002:0108)
-площею 0,0046 га (кадастровий номер 4610137500:05:002:0109)
-площею 0,1100 га (кадастровий номер 4610137500:05:002:0110), та надано ПАТ «Львівський інструментальний завод» дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 4,1175 га (кадастровий номер 4610137500:05:002:0107) для будівництва та обслуговування багатоквартирних житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями і підземним паркінгом та дошкільного навчального закладу за рахунок земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення з подальшим їх переведенням до земель житлової та громадської забудови.
Ухвалою Львівської міської ради від 25.01.2018 №2957 «Про затвердження ПрАТ «Львівський інструментальний завод» проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання земельної ділянки на вул. Замарстинівській, 170» затверджено приватному акціонерному товариству «Львівський інструментальний завод» проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надано земельну ділянку площею 4,1175 та на вул. Замарстинівській, 170 (кадастровий номер 4610137500:05:002:0107) в оренду терміном на 10 років для будівництва та обслуговування багатоквартирних титлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями і підземним шокінгом та дошкільного навчального закладу за рахунок земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення перевіривши їх із земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого визначення.
30.03.2018 між Львівською міською радою та ПрАТ «Львівський інструментальний завод» укладено договір оренди земельної ділянки строком на1 0 років, з кадастровим номером 4610137500:05:002:0107, яка розташована у м. Львові, на вул. Замарстинівській, 170, загальною площею 4,1175 га, для будівництва та обслуговування багатоквартирних житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями і підземним паркінгом та дошкільного навчального закладу.
Відповідно до діючого Генерального плану міста Львова, затвердженого ухвалою Львівської міської ради від 30.09.2010 №3924 «Про затвердження містобудівної документації «Корегування генерального плану м. Львова» II стадія. Генеральний план», земельна ділянка з кадастровим номером -Ж) 137500:05:002:0107 розташована в межах території промислових підприємств.
Згідно Територіального зонування (Базовий зонінг) проектований об`єкт розташований в зоні В-5 - зона підприємств V класу шкідливості (нормативна СЗЗ до 50 м) та в зоні В-5-1 - зона підприємств без шкідливого впливу на довкілля.
Відповідно до п.2.2. План Зонування Території м. Львова (Зонінг) Том 1. Частина 1 Базове зонування. Загальна пояснювальна записка нова редакція зона В-5 - зона промислових підприємств і технологічних об`єктів та установок У-го класу за санітарною класифікацією (нормативна СЗЗ - 50 м).
Відповідно до до п.2.2. План Зонування Території м. Львова (Зонінг) Том 1. Частина 1 Базове зонування. Загальна пояснювальна записка нова редакція на В-5-1-підзона зони В-5-зона промислових підприємств та об`єктів без шкідливого впливу на довкілля.
Затвердженим детальним планом території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І.Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської змінено функціональне призначення території, визначеної генеральним планом, як територію для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку (зона Ж-3 - зона багатоповерхової житлової забудови (5-9 поверхів), зона Ж-4 - зона багатоповерхової житлової забудови (9-16 поверхів) та зона Г-3-1- зона дитячих дошкільних установ та загальноосвітніх шкіл. В даній частині детальний план не відповідає генеральному плану.
На підставі затвердженого детального плану території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І. Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської у м. Львові, виконавчим комітетом Львівської міської ради прийнято ряд рішень про затвердження містобудівних умов та обмежень.
Рішення Львівської міської ради №117 від 17.02.2017 «Про ствердження детального плану території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І. Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської» не відповідає ст.19 Закону України «Про регулювання містобудівноїдіяльності», відповідно детальний план території в районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І. Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської не уточнює, а суперечить генеральному плану міста Львова, оскільки згідно схеми зонування частину території змінено та визначено зоною Ж-3 - зона багатоповерхової житлової забудови (5-9 поверхів), зоною Ж-4 -зона багатоповерхової житлової забудови (9-16 поверхів) та частково зоною Г-3-1 - зона дитячих дошкільних установ та загальноосвітніх шкіл.
Галицькою окружною прокуратурою міста Львова надіслано на адресу Львівської міської ради лист щодо виявлених порушень закону в частині самостійного приведення у відповідність до вимог закону рішення Львівської міської ради № 117 від 17.02.2021 «Про затвердження детального плану території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І. Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської у м. Львові»
Листом від 15.02.2022 №2401-вих-14262 Львівська міська рада повідомила, що відповідно до ст.18,19 Закону України «Про регулювання містобудівної документації» в редакції, чинній на момент розроблення та затвердження вказаного детального плану території, функціональне призначення встановлюється планом зонування території, що розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ), а також визначається детальним планом території, який уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Натомість генеральний план зселеного пункту відповідно до п.2 ст.1 Закону України «Про регулювання містобудівної документації» - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту, зокрема відповідно до п.4.3 ДЕН Б.1.1-15:2012 «Склад і зміст генерального плану населеного пункту» генеральний план визначає основні принципи і напрямки планувальної організації та функціонального призначення території.
Позивач вважаючи, що зазначене рішення Львівської міської ради №117 від 17.02.2017 не відповідає вимогам містобудівної документації на місцевому рівні (генеральному плану), прийняте з порушенням приписів Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про основи містобудування», ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території», ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова території», Міжнародні хартії про охорону історичних міст (Вашингтонська хартія) звернувся до суду із означеним позовом.
При прийнятті рішення суд виходив з наступного.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з положеннями частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності установлює Закон України Про регулювання містобудівної діяльності (далі Закон №3038-VI; в редакції, чинній на час виникнення спірних відносин) який спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Відповідно до пункту 8 частини першої статті 1 Закону №3038-VI містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки це документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.
Відповідно до частини першої статті 29 Закону №3038-VI містобудівні умови та обмеження, разом із технічними умовами та завданням на проектування, є основними складовими вихідних даних.
Як передбачає частина друга цієї статті, фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва.
Частиною третьою статті 29 Закону №3038-VI встановлено, що містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника (із зазначенням кадастрового номера земельної ділянки), до якої додаються: 1) копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію у разі, якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; 2) копія документа, що посвідчує право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці у разі, якщо право власності на об`єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації); 3) викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000.
У випадках, визначених частиною четвертою статті 34 цього Закону та частиною першою статті 12-1 Закону України Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, кадастровий номер земельної ділянки зазначається у заяві за його наявності, а копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію додається до заяви за наявності.
Інформацію про речове право на земельну ділянку, право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, відомості з Державного земельного кадастру уповноважені органи містобудування та архітектури отримують відповідно до частини восьмої статті 9 Закону України Про адміністративні послуги.
Для отримання містобудівних умов та обмежень до заяви замовник також додає містобудівний розрахунок, що визначає інвестиційні наміри замовника, який складається у довільній формі з доступною та стислою інформацією про основні параметри об`єкта будівництва.
Цей перелік документів для надання містобудівних умов та обмежень є вичерпним.
Витяг з містобудівного кадастру для формування містобудівних умов та обмежень до документів замовника додає служба містобудівного кадастру (у разі її утворення).
Перелік об`єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, визначає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування.
Виходячи з частини п`ятої статті 26 Закону №3038-VI отримання замовником або проектувальником вихідних даних є першим етапом проектування та будівництва об`єктів. А відповідно до ст. 4 Закону України Про архітектурну діяльність, підготовка містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки є початковим етапом комплексу робіт зі створення об`єкта архітектури.
Як визначено статтею 14 Закону №3038-VI до компетенції виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування належить надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок.
Згідно з пунктом 9 частини першої статті 31 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні, до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить питання надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок.
При цьому, законом регламентовано питання можливої відмови у наданні містобудівних умов та обмежень, а саме, відповідно до частини четвертої статті 29 Закону №3038-VI підставами для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень є: 1) неподання визначених частиною третьою цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень; 2) виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці; 3) невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.
З матеріалів справи видно, що позивачем оскаржується Рішення №117, яким ТОВ затверджено Містобудівні умови. Позивач вказує, що Рішення №117 та наміри забудови не відповідають містобудівній документації на місцевому рівні.
Проте, проаналізувавши доводи й заперечення учасників справи та її матеріали, суд не знаходить підстав для висновку про такі невідповідності.
Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності, план зонування території (зонінг) документація, що є складовою комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади або генерального плану населеного пункту і визначає умови та обмеження використання території у межах визначених функціональних зон.
Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності, планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад, генеральних планів населених пунктів і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.
Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 17 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності, генеральний план населеного пункту є одночасно видом містобудівної документації на місцевому рівні та документацією із землеустрою і призначений для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту. Обов`язковою складовою генерального плану населеного пункту є план зонування території цього населеного пункту.
Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 18 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності, План зонування території розробляється у складі комплексного плану, генерального плану населеного пункту з метою визначення умов та обмежень використання території у межах визначених функціональних зон. До затвердження генерального плану населеного пункту в межах території територіальної громади, щодо якої затверджено комплексний план (якщо обов`язковість розроблення генерального плану населеного пункту визначена рішенням про затвердження комплексного плану), межі функціональних зон та функціональне призначення територій у такому населеному пункті визначаються комплексним планом.
План зонування території розробляється з метою створення сприятливих умов для життєдіяльності людини, забезпечення захисту територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання надмірній концентрації населення і об`єктів виробництва, зниження рівня забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об`єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів та підлягає стратегічній екологічній оцінці.
План зонування території встановлює функціональне призначення, вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, їх ландшафтної організації.
Судом встановлено, що на момент розроблення детального плану території, межах території останнього існування наступний процент розподіл використання території:
- територія колишнього підприємства 44%;
- територія автостоянки 5%;
- території вулиць та проїздів 28%;
- територія садибної житлом забудови 14%;
- інші території обслуговування транспорту та виробництві підприємства 9%.
Окрім того суд звертає увагу, що розроблення детального плану території було необхідним з огляду на те, що територія ДПТ на той час не використовувалась належним чином. Основна частина території ДПТ це територія ПАТ «Львівський інструментальний завод», що не функціонувала і на якому не передбачалось відновленням виробництва.
Таким чином відповідач при затвердженні містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на нове будівництво багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на у м. Львові не порушив зонінгу в частині видів забудови, висотності, площі забудови тощо.
Водночас, прокуратура не оспорює законність згаданого рішення виконавчого комітету Львівської міської ради, що свідчить про легітимність цього рішення і, відповідно, правомірність Детального плану території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І.Мазепи, вул. Інструментальна, вул. Уманської.
Відповідно до ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Позивачем не надано доказів протиправності оскаржуваного рішення відповідача.
З урахуванням досліджених судом фактичних даних в контексті конкретних обставин цієї справи суд вважає, що в задоволенні позову необхідно відмовити повністю.
Щодо судового збору, то відповідно до ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати розподіле не підлягають.
Керуючись статтями 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
В задоволенні позовних вимог відмовити повністю.
Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом тридцяти днів з дня його складення. Апеляційна скарга подається до суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який постановив рішення. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повтний текст рішення складено та підписано 17.03.2023.
Суддя Сакалош В.М.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.03.2023 |
Оприлюднено | 20.03.2023 |
Номер документу | 109630746 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Андрусів Уляна Богданівна
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Стародуб О.П.
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шавель Руслан Миронович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні