Ухвала
від 04.04.2023 по справі 645/470/21
ФРУНЗЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 645/470/21

Провадження № 1-кс/645/345/23

У Х В А Л А

іменем України

04 квітня 2023 року м. Харків

Фрунзенський районний суд м. Харкова у складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

секретаря судового засідання ОСОБА_2 , особа, яка подала клопотання - слідчий СВ відділу поліції №2 Харківського районного управління поліції №2 ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 , для розгляду клопотання не прибула,

розглянув в залі судових засідань в приміщенні суду клопотання слідчого СВ відділу поліції №2 Харківського районного управління поліції №2 ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42020221050000110за ознакамикримінальних правопорушень,передбачених ч.1ст.15ч.2ст.191,ч.3ст.190,ч.5ст.191КК України , -

Встановив:

Слідчий СВ відділу поліції №2 Харківського районного управління поліції №2 ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 звернулася до Фрунзенського районного суду м. Харкова з клопотанням, погодженим з прокурором Немишлянської окружної прокуратури м.Харкова ОСОБА_4 , в якому просить суд надати тимчасовий доступ, з можливістю наступного вилучення, до оригіналів документів матеріалів справи 48/202-20/191, з можливістювилучення завіренихналежним чиномкопій справи,яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , який розташований за адресою: АДРЕСА_1 .

На обґрунтування клопотання сторона обвинувачення зазначає, що В провадженні СВ Відділу поліції № 2 Харківського районного управління поліції № 2 Харківської області ГУНП в Харківській області перебуває кримінальне провадження, внесене до ЄРДР 18.08.2020 за № 42020221050000110 за ознаками складу кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 15 ч. 2 ст. 191, ч. 3 ст. 190, ч. 5 ст. 191 КК України, за фактом зловживання службовим становищем службовими особами Федерації профспілок ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при прийнятті рішень, що призвело незаконне відчуження та реалізацію державного майна готелю « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; за фактом незаконної приватизації туристичного готелю « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; за фактом відчуження в особливо великих розмірах об`єктів, які знаходились у віданні Української республіканської ради по туризму та екскурсіях Федерації профспілок України Загальносоюзної конфедерації профспілок (колишнього ВЦРПС). У ході досудового розслідування встановлено, що постановою від 17.04.1936 ІНФОРМАЦІЯ_4 «Про ліквідацію ІНФОРМАЦІЯ_5 » на ІНФОРМАЦІЯ_6 професійних спілок ( ІНФОРМАЦІЯ_7 ) та її організації покладено керівництво роботою в галузі туризму, що стало підставою для створення мережі туристично-екскурсійних закладів профспілок, які в ІНФОРМАЦІЯ_8 перебували у складі Української республіканської ради по туризму та екскурсіям, підпорядкованої ІНФОРМАЦІЯ_9 . Постановою від 20.07.1962 Президії ВЦРПС центральні, республіканські, краєві і обласні туристично-екскурсійні управління реорганізовані в Центральний, республіканські, краєві і обласні ради по туризму. Встановлено, що постановою ІНФОРМАЦІЯ_10 по туризму та екскурсіях № 8-3 від 27.07.1982 затверджено положення про Українську республіканську раду по туризму та екскурсіям. Так, Українська республіканська рада по туризму та екскурсіям працює під керівництвом, в тому числі, Центральної ради по туризму та екскурсіям; Українська республіканська рада по туризму та екскурсіям у своїй діяльності керується законодавством СРСР, законодавством УРСР, постановами ВЦРПС, Центральної ради по туризму та екскурсіях, Української республіканської ради профспілок та іншими нормативними актами; Українську республіканську раду по туризму та екскурсіям очолює голова, якого затверджує ВЦРПС за пропозицією Центральної ради по туризму та екскурсіям та Української республіканської ради профспілок; реорганізація та ліквідація Української республіканської ради по туризму та екскурсіям проводиться Центральною радою по туризму та екскурсіях за згодою ВЦРПС та Української республіканської ради профспілок. Українська республіканська рада по туризму та екскурсіях працює під керівництвом Центральної ради по туризму і екскурсіях Української республіканської ради профспілок (Укрпрофрада). Українська республіканська рада по туризму і екскурсіях здійснює свою діяльність на началах госпрозрахунку, являється юридичною особою, має розрахунковий рахунок, самостійний баланс. Положенням також визначені завдання, зміст роботи, склад коштів. Зокрема, кошти Української республіканської ради по туризму і екскурсіях формувались із відрахувань від прибутку рад по туризму та екскурсіям, частини централізованих амортизаційних відрахувань та інших джерел. Таким чином, була створена мережа туристсько-екскурсійних закладів профспілок, які в ІНФОРМАЦІЯ_8 перебували у складі Української республіканської ради по туризму і екскурсіях, підпорядкованої ІНФОРМАЦІЯ_9 (Українській республіканській раді профспілок). Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_11 депутатів трудящих № 594 від 31.12.1971 затверджено акти державних приймальних комісій та дозволено введення в експлуатацію готелю ІНФОРМАЦІЯ_12 по туризму при облпрофраді по АДРЕСА_2 . Радою Федерацій незалежних профспілок України та ІНФОРМАЦІЯ_13 04.10.1991 укладено установчий договір про створення на базі туристсько-екскурсійних підприємств і організацій Української республіканської ради по туризму і екскурсіях акціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та затверджено його статут. Рішенням загальних зборів Українського закритого акціонерного товариства по туризму та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 15.11.2000 реорганізовано Харківське обласне дочірнє підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в Харківське обласне закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Харківтурист». На час створення Рада Федерацій незалежних профспілок передала до статутного фонду ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » основні фонди та оборотні засоби туристсько-екскурсійних підприємств, об`єднань та організацій профспілок України на суму 381206 тис. руб., Фонд соціального врахування - 10 млн. руб. В ході проведення реорганізації АТ в ІНФОРМАЦІЯ_14 закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Харківтурист», передано у власність ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » як внесок до його статутного фонду основні фонди, матеріальні цінності та обігові засоби, закріплені на правах повного господарського відання за обласним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». Рішенням установчих зборів Харківського обласного закритого акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Харківтурист» від 29.11.2000 створено Харківське обласне закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Харківтурист» шляхом реорганізації Харківського обласного дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Українського закритого акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Укрпрофтур». Засновником Харківського обласного закритого акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Харківтурист» визнано: 1) Українське закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Укрпрофтур», яке внесло до статутного фонду товариства майно інші цінності загальною балансовою (залишковою вартістю 3644600 грн.); 2) громадян, членів трудового колективу обласного дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в кількості 173 особи, які внесли до статутного фонду товариства грошові кошти на загальну суму 31100,00 грн. В подальшому, Харківське обласне закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Харківтурист» змінило своє найменування на приватне акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Харківтурист» відповідно до вимог Закону України «Про акціонерні товариства». Крім того, приватне акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Харківтурист» є повним правонаступником готельного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » дочірнього підприємства ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в результаті його припинення шляхом приєднання до акціонерного товариства. Основний вид діяльності вказаного товариства є діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування, товариство в стадії припинення не перебуває. Відповідно до п. 1 Постанови Верховної Ради України «Про проект Постанови Верховної Ради України про тлумачення Постанови Верховної Ради України «Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_15 » від 01.11.1996 № 461/96 Фондом разом з громадськими організаціями, за участю відповідних органів державної влади було складено, зокрема, Перелік установ, організацій і підприємств, які станом на 24.08.1991 знаходились у віданні Української республіканської ради по туризму та екскурсіях Федерації профспілок України Загальносоюзної конфедерації профспілок (колишнього ВЦРПС) та листом від 01.04.1997 за № 10-16-3252 направлено на адресу Верховної Ради України. Відповідно до вказаного Переліку значиться 1. автобаза « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ( АДРЕСА_3 ), 2. туристична база « ІНФОРМАЦІЯ_16 » ( АДРЕСА_4 . автотуристична база « ІНФОРМАЦІЯ_17 » ( АДРЕСА_5 . туристична база « ІНФОРМАЦІЯ_18 » ( АДРЕСА_6 ), 5. ІНФОРМАЦІЯ_19 ( АДРЕСА_7 ), 6. Харківське бюро подорожей та екскурсій (м. Харків, пл. Конституції (колишня Радянської України), 1), 7. туристично-експедиційне виробниче об`єднання « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ( АДРЕСА_7 ), 8. ІНФОРМАЦІЯ_20 ( АДРЕСА_8 ), 9. Красноградське бюро подорожей та екскурсій ( АДРЕСА_9 ), 10. ІНФОРМАЦІЯ_21 ( АДРЕСА_10 ), 11. Куп`янське бюро подорожей та екскурсій ( АДРЕСА_7 ), 12. Лозівське бюро подорожей та екскурсій ( АДРЕСА_11 ), 13. Богодухівське бюро подорожей та екскурсій ( АДРЕСА_12 ), 14. Чугуївське бюро подорожей та екскурсій ( АДРЕСА_13 ). Встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_22 25.05.2001 на підставі розпорядження Харківського міського голови від 18.05.2001 № 859 видано Харківському обласному закритому акціонерному товариству по туризму та екскурсіях «Харківтурист» свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю літ. «А-9» загальною площею 6455,1 кв.м. Відповідно до реєстраційного посвідчення вказана нежитлова будівля належить товариству на праві колективної власності. Крім того, на підставі рішення державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_23 за № 9860030 від 13.01.2014 здійснено за приватним акціонерним товариством по туризму та екскурсіях «Харківтурист» державну реєстрацію права власності на вищевказану нежитлову будівлю літ. «А-9» загальною площею 6455,1 кв.м. Згідно інформації ІНФОРМАЦІЯ_24 встановлено, що на виконання п. 1 Постанови Верховної Ради України «Про проект Постанови Верховної Ради України про тлумачення Постанови Верховної Ради України «Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_15 » від 01.11.1996 № 461/96 Фондом разом з громадськими організаціями, за участю відповідних органів державної влади було складено, зокрема, Перелік установ, організацій і підприємств, які станом на 24.08.1991 знаходились у віданні Української республіканської ради по туризму та екскурсіях Федерації профспілок України Загальносоюзної конфедерації профспілок (колишнього ВЦРПС) та листом від 01.04.1997 за № 10-16-3252 направлено на адресу Верховної Ради України. Відповідно до вказаного Переліку значиться туристичний готель « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 .. Указом від 30.08.1991 Президії Верховної ради України «Про передачу підприємств, установ та організацій союзного підпорядкування, розташованих на території України, у власність держави» встановлено, що підприємства, установи та організації союзного підпорядкування, розташовані на території України, з прийняттям цього Указу переходять у державну власність України. Одночасно, вказаним нормативно-правовим актом визнано недійсними майнові договори, якими змінено форму власності, укладені під час дії мораторію, встановленого постановою Верховної Ради України 29.11.1990, а також встановлено, що рішення державних органів, органів громадських, політичних, кооперативних, інших організацій і підприємств, посадових осіб, а також договори та інші угоди, прийняті чи здійснені на основі законодавства СРСР щодо зміни власника і форм власності після прийняття Постанови ВерховноїРади Українивід 24.08.1991«Про проголошеннянезалежності України» без узгодження з відповідними органами управління, визначеними Кабінетом Міністрів України, вважаються недійсними. Крім того, відповідно до ст. 1 Закону України«Про підприємства,установи таорганізації союзногопідпорядкування,розташовані натериторії України» від 10.09.1991 встановлено, що майно та фінансові ресурси підприємств, установ, організацій та інших об`єктів союзного підпорядкування, розташованих на території України, є державною власністю України. Згідно зі ст.ст. 3, 4 вказаного Закону визнано недійсними майнові договори, якими змінено форму власності, укладені під час дії мораторію, введеного постановою Верховної Ради Української РСР 29.11.1990 та встановлено, що рішення державних органів, органів громадських, політичних, кооперативних, інших організацій і підприємств, посадових осіб, а також договори та інші угоди, прийняті чи здійснені на основі законодавства СРСР щодо зміни власника і форм власності, а також створення акціонерних та спільних підприємств за участю органів влади та управління Союзу РСР після прийняття Постанови ВерховноїРади Українивід 24.08.1991«Про проголошеннянезалежності України» без узгодження з відповідними органами управління, визначеними Кабінетом Міністрів України, вважаються недійсними. Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про розмежування державного майна України між загальнодержавною (республіканською) власністю і власністю адміністративно-територіальних одиниць (комунальною власністю)» від 05.11.1991 № 311, яка прийнята на виконання постанов Верховної Ради УРСР від 08.12.1990 «Про порядок введення в дію Закону Української РСР «Про місцеві Ради народних депутатів Української РСР та місцеве самоврядування», від 26.03.1991 «Про введення в дію Закону Української РСР «Про власність», затверджено перелік державного майна України, яке передається до власності адміністративно-територіальних одиниць (комунальної власності). Установлено, що державне майно України, крім майна, яке належить до комунальної власності, є загальнодержавною (республіканською) власністю. Відповідно до Постанови Верховної Ради України «Про управління майном підприємств, установ та організацій, що є у загальнодержавній власності» від 14.02.1992 функція по управлінню державним майном покладена на ІНФОРМАЦІЯ_25 . Постановою Верховної Ради України від 07.07.1992 затверджено Тимчасове положення про ІНФОРМАЦІЯ_24 , пунктом 1 якого визначено, що ІНФОРМАЦІЯ_24 є державним органом, який здійснює державну політику в сфері приватизації державного майна, виступає орендодавцем майнових комплексів, що є загальнодержавною власністю та у своїй діяльності підпорядкований і підзвітний ІНФОРМАЦІЯ_26 . Постановою ВерховноїРади Українивід 10.04.1992«Про майновікомплекси тафінансові ресурсигромадських організаційколишнього ІНФОРМАЦІЯ_15 ,розташовані натериторії України» визначено, що майно та фінансові ресурси розташованих на території України підприємств, установ та об`єктів, що перебували у віданні центральних органів цих організацій, до визначення правонаступників загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_15 вирішено передати ІНФОРМАЦІЯ_24 .Згідно з п.п. 1,3 Постанови Верховної Ради України від 04.02.1994 «Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_15 » встановлено, що тимчасово, до законодавчого визначення суб`єктів права власності майна загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_15 , розташованого на території України, це майно є загальнодержавною власністю. Таким чином, майно передане, зокрема, профспілковим організаціям, належало до державної власності та передавалось останнім виключно у відання. Проте, передача майна у відання ніяким чином не є передачею майна у власність з огляду на різне правове значення даних форм управління майном, так і на юридичні наслідки реалізації прав на це майно, а відтак об`єкти нерухомого майна, які перебували у віданні Української республіканської ради по туризму та екскурсіях Федерації профспілок України Загальносоюзної конфедерації профспілок, є державною власністю і здійснення будь-яких дій щодо зміни власника цього майна без погодження з уповноваженим суб`єктом управління є неправомірним. Водночас, Фонд не надавав погодження на відчуження туристичного готелю « ІНФОРМАЦІЯ_3 », внаслідок реєстрації вищевказаного нерухомого майна за суб`єктом господарювання без погодження уповноваженого органу та відсутності у зв`язку з цим законних на те підстав, незаконно відчужено туристичний готель « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 . Крім того, ІНФОРМАЦІЯ_27 здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42020000000001396 за ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364 КК України за фактом розкрадання державного майна і зловживання службовим становищем службовими особами Федерації професійних спілок України при оформленні права власності та відчуженні об`єктів нерухомості, які належали загальносоюзним громадським організаціям колишнього СРСР.

На запит процесуального керівника у кримінальному провадженні № 42020221050000110 направлено копію висновку технічної експертизи документів № 58/1 від 15.08.2022, проведеної в рамках кримінального провадження № 42020000000001396, та відповідно до ч. 1 ст. 222 КПК України надано письмовий дозвіл на використання копії висновку технічної експертизи документів № 58/1 від 15.08.2022 в ході розслідування кримінального провадження № 42020221050000110 в обсягах, необхідних для виконання покладених законом повноважень. Згідно висновку технічної експертизи документів № 58/1 від 15.08.2022, дата виготовлення документів, що вилучені в ІНФОРМАЦІЯ_28 та які долучені до справи 48/202-20/191 як заперечення Федерації професійних спілок України, а саме: «Договор о закреплении прав по владению, пользованию и распоряжению профсоюзным имуществом от 18 ноября 1990 г.»; «Постановление президиума совета всеобщей конференции профессиональных союзов СССР № 2-1а от 18 ноября 1990 г.»; «приложение к договору от 18 ноября 1990 г. Перечень объектов профсоюзного имущества, закрепленных за Федерацией независимых профсоюзов Украины на праве собственности» не відповідають даті створення документів, вказаних у їх реквізитах (18.11.1990). Дані документи виготовлені не раніше 18.03.1992. У органу досудового слідства виникла необхідність в отриманні доступу до матеріалів справи 48/202-20/191, яка перебуває в ІНФОРМАЦІЯ_28 , та долученні до матеріалів кримінального провадження, завірених належним чином документів цієї справи, що мають суттєве значення для досудового розслідування та встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та відповідно до ст. 98, ч. 1 ст. 99 КПК України є речовим доказом-документом.

Слідчий у судове засідання не з`явилася, про час та місце розгляду справи повідомлялася заздалегідь і належним чином, надала суду заяву з проханням розглянути клопотання у її відсутність.

Відповідно дост. 172 КПК України, неприбуття в судове засідання викликаних осіб не перешкоджає розгляду клопотання.

Згідно з ч. 4ст. 107 КПК Українифіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цьогоКодексусудове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання не підлягає до задоволення з наступних підстав.

За змістом закону тимчасовий доступ до речей і документів - це один із видів забезпечення кримінального провадження. Застосування такого заходу не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: 1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування цього заходу забезпечення кримінального провадження; 2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; 3) може бути виконано завдання, для досягнення якого слідчий, прокурор звернувся із клопотанням.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 22 КПК України кримінальне провадження здійснюється на основі змагальності, що передбачає самостійне обстоювання стороною обвинувачення і стороною захисту їхніх правових позицій, прав, свобод і законних інтересів засобами, передбаченими цим Кодексом.

Виходячи зі змісту вимогст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, одним із яких є тимчасовий доступ до речей і документів.

Відповідно до вимогст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Якщо ж вони містять таку таємницю, сторона має довести можливість використання цих відомостей як доказів, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів (ч. 6 ст. 163 КПК).

Для оцінки потреб досудового розслідування суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні. Сторони кримінального провадження повинні подати суду докази обставин, на які вони посилаються (частини 4 та 5 ст.132 КПК).

Отже, умовою задоволення клопотання є сукупність певних обставин, що передбачені вищевказаними нормами.

У разі не доведення стороною однієї із зазначених умов, у клопотанні про тимчасовий доступ слід відмовити.

Згідно ч.1 ст.94 КПК України слідчий, прокурор, слідчий суддя, суд за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінюють кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення.

Відповідно до ч.2 ст.92 КПК України обов`язок доказування належності та допустимості доказів покладається на сторону, що їх подає, а додані до клопотання документи не завірені належним чином, що позбавляє слідчого суддю можливості їх оцінки, у тому числі, з точки зору достовірності та з`ясування дійсності відомостей, викладених у них.

Слідчий суддя, вважає, що слідчий та прокурор не довели наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та, що в інший спосіб неможливо отримати необхідні для проведення досудового розслідування вказаного кримінального правопорушення данні, а відтак відсутні підстави з якими законодавець пов`язує постановлення ухвали про надання тимчасового доступу до речей і документів, а тому у задоволенні клопотання слід відмовити..

Керуючись ст. ст. 107, , 164, 165, 309, 372 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенніклопотанняслідчого СВ відділу поліції №2 Харківського районного управління поліції №2 ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42020221050000110за ознакамикримінальних правопорушень,передбачених ч.1ст.15ч.2ст.191,ч.3ст.190,ч.5ст.191КК України відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

СудФрунзенський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення04.04.2023
Оприлюднено09.05.2024
Номер документу109984346
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —645/470/21

Ухвала від 10.09.2024

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Шарко О. П.

Ухвала від 20.06.2023

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Шарко О. П.

Ухвала від 02.05.2023

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Федорова О. В.

Ухвала від 25.04.2023

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Федорова О. В.

Ухвала від 04.04.2023

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Шарко О. П.

Ухвала від 28.01.2022

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Федорова О. В.

Ухвала від 07.07.2021

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Мартинова О. М.

Ухвала від 07.07.2021

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Мартинова О. М.

Ухвала від 01.02.2021

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Федорова О. В.

Ухвала від 01.02.2021

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Федорова О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні