Справа № 645/470/21
Провадження № 1-кс/645/136/22
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 січня 2022 року місто Харків
Слідчий суддя Фрунзенського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 ,
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Харкові клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів прокурора Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 у кримінальномупровадженні №42020221050000110 від 18.08.2020 року, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.15 ч. 2 ст. 191, ч. 1 ст.233 КК України,-
в с т а н о в и в:
Прокурор Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Фрунзенського районного суду м. Харкова з клопотанням в якому просить надати йому особистотимчасовий доступз можливістювилучення оригіналів документів,які перебуваютьу володінніКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »Харківської міськоїради,а саме:матеріалів інвентаризаційноїсправи нанежитлову будівлюліт.«А-9»,загальною площею6455,1кв.м.,за адресою: АДРЕСА_1 ,яка перебуваєу відданні(розпорядженні)КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »Харківської міськоїради,розташованого згідноданих Єдиногодержавного реєструюридичних осіб,фізичних осіб-підприємців тагромадських формуваньза адресою: АДРЕСА_2 ,для подальшогодолучення доматеріалів кримінальногопровадження; матеріалів реєстраційної справи на нежитлову будівлю літ. «А-9», загальною площею 6455,1 кв.м., за адресою: АДРЕСА_1 , яка перебуває у відданні (розпорядженні) КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради, розташованого згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за адресою: АДРЕСА_2 , для подальшого долучення до матеріалів кримінального провадження.
Підставами для надання тимчасового доступу прокурор зазначає, що в провадженні СВ Немишлянського ВИ ГУ НП в Харківській області перебуває кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань 18.08.2020 за реєстраційним номером 42020221050000110 за ознаками складу кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 1 ст. 15 ч. 2 ст. 191 КК України, за фактом прийняття протиправних рішень службовими особами Федерації профспілок ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » шляхом зловживання своїм службовим становищем, що могло потягнути за собою незаконне відчуження та реалізацію державного майна - готелю « ІНФОРМАЦІЯ_3 », та спричинити державі збитки у великих розмірах.
Також, у провадженні ВП №2 ХРУП № 2 ГУНП в Харківській області перебуває кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.11.2020 року за реєстраційним номером 42020221050000143 за ознаками складу кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 1 ст. 233 КК України, за фактом здійснення незаконної приватизації туристичного готелю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » без погодження його приватизації з ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Постановою прокурора Харківської місцевої прокуратури №3 Харківської області матеріали досудового розслідування у кримінальному провадженні №42020221050000110 від 18.08.2020 та №42020221050000143 від 26.11.2020 об`єднані в одне провадження під №42020221050000110.
В ході досудового розслідування встановлено, що постановою від 17.04.1936 року ІНФОРМАЦІЯ_5 «Про ліквідацію Всесоюзного товариства пролетарського туризму та екскурсій» на ІНФОРМАЦІЯ_6 (ВЦРПС) та її організації покладено керівництво роботою в галузі туризму, що стало підставою для створення мережі туристично-екскурсійних закладів профспілок, які в ІНФОРМАЦІЯ_7 перебували у складі Української республіканської ради по туризму та екскурсіям, підпорядкованої Укрпрофраді.
Постановою від 20.07.1962 року ІНФОРМАЦІЯ_8 , республіканські, краєві і обласні туристично-екскурсійні управління реорганізовані в Центральний, республіканські, краєві і обласні ради по туризму.
Встановлено, що постановою ІНФОРМАЦІЯ_9 по туризму та екскурсіях №8-3 від 27.07.1982 року затверджено положення про Українську республіканську раду по туризму та екскурсіям.
Так, Українська республіканська рада по туризму та екскурсіям працює під керівництвом, в тому числі, Центральної ради по туризму та екскурсіям; Українська республіканська рада по туризму та екскурсіям у своїй діяльності керується законодавством СРСР, законодавством УРСР, постановами ВЦРПС, Центральної ради по туризму та екскурсіях, Української республіканської ради профспілок та іншими нормативними актами; Українську республіканську раду по туризму та екскурсіям очолює голова, якого затверджує ВЦРПС за пропозицією Центральної ради по туризму та екскурсіям та Української республіканської ради профспілок; реорганізація та ліквідація Української республіканської ради по туризму та екскурсіям проводиться Центральною радою по туризму та екскурсіях за згодою ВЦРПС та Української республіканської ради профспілок.
Українська республіканська рада по туризму та екскурсіях працює під керівництвом Центральної ради по туризму і екскурсіях Української республіканської ради профспілок ( ІНФОРМАЦІЯ_10 ). Українська республіканська рада по туризму і екскурсіях здійснює свою діяльність на началах госпрозрахунку, являється юридичною особою, має розрахунковий рахунок, самостійний баланс. Положенням також визначені завдання, зміст роботи, склад коштів. Зокрема, кошти Української республіканської ради по туризму і екскурсіях формувались із відрахувань від прибутку рад по туризму та екскурсіям, частини централізованих амортизаційних відрахувань та інших джерел.
Таким чином, була створена мережа туристсько-екскурсійних закладів профспілок, які в ІНФОРМАЦІЯ_7 перебували у складі Української республіканської ради по туризму і екскурсіях, підпорядкованої ІНФОРМАЦІЯ_11 (Українській республіканській раді профспілок).
Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_12 депутатів трудящих №594 від 31.12.1971 затверджено акти державних приймальних комісій та дозволено введення в експлуатацію готелю ІНФОРМАЦІЯ_13 по туризму при облпрофраді по АДРЕСА_1 .
Радою Федерацій незалежних профспілок України та ІНФОРМАЦІЯ_14 04.10.1991 року укладено установчий договір про створення на базі туристсько-екскурсійних підприємств і організацій Української республіканської ради по туризму і екскурсіях акціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі - АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ») та затверджено його статут.
Рішенням загальних зборів Українського закритого акціонерного товариства по туризму та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 15.11.2000 реорганізовано Харківське обласне дочірнє підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
На час створення Рада Федерацій незалежних профспілок передала до статутного фонду ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » основні фонди та оборотні засоби туристсько-екскурсійних підприємств, об`єднань та організацій профспілок України на суму 381206 тис. руб., Фонд соціального врахування - 10 млн. руб.
В ході проведення реорганізації ІНФОРМАЦІЯ_3 », передано у власність ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » як внесок до його статутного фонду основні фонди, матеріальні цінності та обігові засоби, закріплені на правах повного господарського відання за обласним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Рішенням установчих зборів ІНФОРМАЦІЯ_3 » від 29.11.2000 створено ІНФОРМАЦІЯ_3 » шляхом реорганізації Харківського обласного дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Українського закритого акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Укрпрофтур».
Засновником ІНФОРМАЦІЯ_3 » визнано:
1) Українське закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яке внесло до статутного фонду товариства майно інші цінності загальною балансовою (залишковою вартістю 3644600 грн.);
2) громадян, членів трудового колективу обласного дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в кількості 173 особи, які внесли до статутного фонду товариства грошові кошти на загальну суму 31100,00 грн.
В подальшому, ІНФОРМАЦІЯ_3 » змінило своє найменування на приватне акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Харківтурист» відповідно до вимог Закону України «Про акціонерні товариства».
Крім того, приватне акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Харківтурист» є повним правонаступником готельного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » дочірнього підприємства ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в результаті його припинення шляхом приєднання до акціонерного товариства.
Основний вид діяльності вказаного товариства є діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування, товариство в стадії припинення не перебуває.
Відповідно до п. 1 Постанови Верховної Ради України «Про проєкт Постанови Верховної Ради України про тлумачення Постанови Верховної Ради України «Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_15 » від 01.11.1996 №461/96 Фондом разом з громадськими організаціями, за участю відповідних органів державної влади було складено, зокрема, Перелік установ, організацій і підприємств, які станом на 24.08.1991 знаходились у віданні Української республіканської ради по туризму та екскурсіях Федерації профспілок України Загальносоюзної конфедерації профспілок (колишнього ВЦРПС) та листом від 01.04.1997 за №10-16-3252 направлено на адресу Верховної Ради України.
Відповідно до вказаного Переліку значиться 1) автобаза « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ( АДРЕСА_3 ), 2) туристична база « ІНФОРМАЦІЯ_16 » ( АДРЕСА_4 ) автотуристична база « ІНФОРМАЦІЯ_17 » ( АДРЕСА_5 ) туристична база « ІНФОРМАЦІЯ_18 » ( АДРЕСА_6 ), 5) ІНФОРМАЦІЯ_19 ( АДРЕСА_7 ), 6) ІНФОРМАЦІЯ_20 ( АДРЕСА_8 ) туристично-експедиційне виробниче об`єднання « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ( АДРЕСА_7 ), 8) ІНФОРМАЦІЯ_21 ( АДРЕСА_9 ), 9) ІНФОРМАЦІЯ_22 ( АДРЕСА_10 ), 10) ІНФОРМАЦІЯ_23 АДРЕСА_11 ), 11) ІНФОРМАЦІЯ_24 ( АДРЕСА_7 ), 12) ІНФОРМАЦІЯ_25 ( АДРЕСА_12 ), 13) ІНФОРМАЦІЯ_26 ( АДРЕСА_13 ), 14) ІНФОРМАЦІЯ_27 ( АДРЕСА_14 ).
Встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_28 25.05.2001 року на підставі розпорядження Харківського міського голови від 18.05.2001 №859 видано ІНФОРМАЦІЯ_3 » свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю літ. «А-9» загальною площею 6455,1 кв.м. Відповідно до реєстраційного посвідчення вказана нежитлова будівля належить товариству на праві колективної власності.
Крім того, на підставі рішення державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_29 за №9860030 від 13.01.2014 здійснено за приватним акціонерним товариством по туризму та екскурсіях «Харківтурист» державну реєстрацію права власності на вищевказану нежитлову будівлю літ. «А-9» загальною площею 6455,1 кв.м.
Згідно інформації ІНФОРМАЦІЯ_4 встановлено, що на виконання п. 1 Постанови Верховної Ради України «Про проєкт Постанови Верховної Ради України про тлумачення Постанови Верховної Ради України «Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_15 » від 01.11.1996 №461/96 Фондом разом з громадськими організаціями, за участю відповідних органів державної влади було складено, зокрема, Перелік установ, організацій і підприємств, які станом на 24.08.1991 знаходились у віданні Української республіканської ради по туризму та екскурсіях Федерації профспілок України Загальносоюзної конфедерації профспілок (колишнього ВЦРПС) та листом від 01.04.1997 за №10-16-3252 направлено на адресу Верховної Ради України.
Відповідно до вказаного Переліку значиться туристичний готель « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Указом від 30.08.1991 року ІНФОРМАЦІЯ_30 «Про передачу підприємств, установ та організацій союзного підпорядкування, розташованих на території України, у власність держави» встановлено, що підприємства, установи та організації союзного підпорядкування, розташовані на території України, з прийняттям цього Указу переходять у державну власність України.
Одночасно, вказаним нормативно-правовим актом визнано недійсними майнові договори, якими змінено форму власності, укладені під час дії мораторію, встановленого постановою Верховної Ради України 29.11.1990, а також встановлено, що рішення державних органів, органів громадських, політичних, кооперативних, інших організацій і підприємств, посадових осіб, а також договори та інші угоди, прийняті чи здійснені на основі законодавства СРСР щодо зміни власника і форм власності після прийняття Постанови ВерховноїРади Українивід 24.08.1991року «Пропроголошення незалежностіУкраїни» без узгодження з відповідними органами управління, визначеними Кабінетом Міністрів України, вважаються недійсними.
Крім того, відповідно до ст. 1 Закону України«Про підприємства,установи таорганізації союзногопідпорядкування,розташовані натериторії України» від 10.09.1991 року встановлено, що майно та фінансові ресурси підприємств, установ, організацій та інших об`єктів союзного підпорядкування, розташованих на території України, є державною власністю України.
Згідно зі ст.ст. 3, 4 вказаного Закону визнано недійсними майнові договори, якими змінено форму власності, укладені під час дії мораторію, введеного постановою Верховної Ради Української РСР 29.11.1990 та встановлено, що рішення державних органів, органів громадських, політичних, кооперативних, інших організацій і підприємств, посадових осіб, а також договори та інші угоди, прийняті чи здійснені на основі законодавства СРСР щодо зміни власника і форм власності, а також створення акціонерних та спільних підприємств за участю органів влади та управління ІНФОРМАЦІЯ_15 після прийняття Постанови ВерховноїРади Українивід 24.08.1991року «Пропроголошення незалежностіУкраїни» без узгодження з відповідними органами управління, визначеними Кабінетом Міністрів України, вважаються недійсними.
Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про розмежування державного майна України між загальнодержавною (республіканською) власністю і власністю адміністративно-територіальних одиниць (комунальною власністю)» від 05.11.1991 року №311, яка прийнята на виконання постанов Верховної Ради УРСР від 08.12.1990 року «Про порядок введення в дію Закону Української РСР «Про місцеві Ради народних депутатів Української РСР та місцеве самоврядування», від 26.03.1991 року «Про введення в дію Закону Української РСР «Про власність», затверджено перелік державного майна України, яке передається до власності адміністративно-територіальних одиниць (комунальної власності). Установлено, що державне майно України, крім майна, яке належить до комунальної власності, є загальнодержавною (республіканською) власністю.
Відповідно до Постанови Верховної Ради України «Про управління майном підприємств, установ та організацій, що є у загальнодержавній власності» від 14.02.1992 року функція по управлінню державним майном покладена на Кабінет Міністрів України.
Постановою Верховної Ради України від 07.07.1992 року затверджено Тимчасове положення про ІНФОРМАЦІЯ_4 , пунктом 1 якого визначено, що ІНФОРМАЦІЯ_4 є державним органом, який здійснює державну політику в сфері приватизації державного майна, виступає орендодавцем майнових комплексів, що є загальнодержавною власністю та у своїй діяльності підпорядкований і підзвітний Верховній Раді України.
Постановою ВерховноїРади Українивід 10.04.1992року «Промайнові комплексита фінансовіресурси громадськихорганізацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_15 ,розташовані натериторії України» визначено, що майно та фінансові ресурси розташованих на території України підприємств, установ та об`єктів, що перебували у віданні центральних органів цих організацій, до визначення правонаступників загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_15 вирішено передати ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Згідно з п.п.1,3 Постанови Верховної Ради України від 04.02.1994 року «Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_15 » встановлено, що тимчасово, до законодавчого визначення суб`єктів права власності майна загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_15 , розташованого на території України, це майно є загальнодержавною власністю.
Таким чином, майно передане, зокрема, профспілковим організаціям, належало до державної власності та передавалось останнім виключно у відання. Проте, передача майна у відання ніяким чином не є передачею майна у власність з огляду на різне правове значення даних форм управління майном, так і на юридичні наслідки реалізації прав на це майно, а відтак об`єкти нерухомого майна, які перебували у віданні Української республіканської ради по туризму та екскурсіях Федерації профспілок України Загальносоюзної конфедерації профспілок, є державною власністю і здійснення будь-яких дій щодо зміни власника цього майна без погодження з уповноваженим суб`єктом управління є неправомірним.
Водночас, Фонд не надавав погодження на відчуження туристичного готелю « ІНФОРМАЦІЯ_3 », внаслідок реєстрації вищевказаного нерухомого майна за суб`єктом господарювання без погодження уповноваженого органу та відсутності у зв`язку з чим законних на те підстав, незаконно відчужено туристичний готель « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Крім того, в ході проведення досудового розслідування по даному кримінальному провадженні встановлено, що посадовими особами ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », в період часу із 2000 року по 2019 самочинно без жодних дозвільних документів споруджено приміщення, на території готелю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_1 , які на даний момент здаються в оренду суб`єктам господарської діяльності та які введені в екплуатацію, як невід`ємні частини готелю, що в свою чергу завдає збитків державі.
Також, в ході проведення досудового розслідування у даному кримінальному провадженні на адресу керівництва КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради 09.12.2020 за № 44/1-5144-20 направлено листа щодо надання належним чином завіреної копії інвентаризаційної справи на нежитлову будівлю літ. «А-9», загальною площею 6455,1 кв.м., за адресою: АДРЕСА_1 .
Згідно відповіді директора КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради за № 12975/04-12/20 від 24.12.2020 на вищевказаний запит, місцеву прокуратуру повідомлено про те, що у підприємства відсутні правові підстави для надання на запит прокуратури документів, що містяться в інвентаризаційній, реєстраційній справі на нежитлову будівлю, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , які зможуть бути надані лише після отримання відповідної ухвали суду про тимчасовий доступ до речей і документів.
Водночас, матеріали інвентаризаційної,реєстраційної справина нежитловубудівлю,що розташованаза адресою: АДРЕСА_1 , мають суттєве значення для досудового розслідування та встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та відповідно до ст. 98, ч. 1 ст. 99 КПК України є речовим доказом-документом.
Прокурор в клопотанні вказує, що не вилученням оригіналів документів, що перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради призведе до порушення процесуальних строків, а також можливості їх приховування, знищення чи пошкодження з боку зацікавлених осіб.
Також, в клопотанні зазначено, що без наявності вказаних документів іншими способами довести обставини, що встановлюються під час вказаного кримінального провадження, неможливо. Вказані у клопотанні документи необхідні для подальшого призначення та проведення судових експертиз, а також використання отриманих документів у якості доказів під час судового розгляду обвинувального акту у кримінальному провадженні.
Прокурор в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлявся належним чином, 28.01.2022 року надав заяву про розгляд клопотання без його участі та без фіксування судового засідання технічними засобами.
Представник КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради належним чином повідомлявся про час та місце розгляду клопотання прокурора, в судове засідання не з`явився.
За положеннями ч. 4 ст. 163 КПК України, неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.
У зв`язку із неприбуттям в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалося, що відповідає положенням ч. 4 ст. 107 КПК України.
Слідчий суддя, вивчивши документи та матеріали, якими обґрунтовані доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання, вважає необхідним зазначити наступне.
Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно з ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.
За змістом ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
На виконаннявимог ч.ч.5,6ст.163КПК України,сторона обвинуваченнядовела наявністьдостатніх підставвважати,що цідокументи,перебувають абоможуть перебуватиу володінні в КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; відомості, що містяться в цих речах і документах, можуть бути використані як докази; іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, а тому клопотання підлягає задоволенню.
Разом з тим, слідчий суддя відмовляє прокурору в задоволенні клопотання в частині надання тимчасового доступу до оригіналів документів, оскільки клопотання не обґрунтовано в цій частині та надає право тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю вилучення їх належним чином засвідчених копій.
Керуючись ст. ст. 162, 163, 164, 165, 309, 372 КПК України, -
УХВАЛИВ:
Клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів прокурора Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 у кримінальномупровадженні №42020221050000110 від 18.08.2020 року, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 15 ч. 2 ст. 191, ч. 1 ст. 233 КК України - задовольнити.
Надати прокурору Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 тимчасовий доступ з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів, які перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради ( АДРЕСА_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а саме: матеріалів інвентаризаційної справи на нежитлову будівлю літ. «А-9», загальною площею 6455,1 кв.м., за адресою: АДРЕСА_1 , яка перебуває у відданні (розпорядженні) КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради, розташованого згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань за адресою: АДРЕСА_2 ; матеріалів реєстраційної справи на нежитлову будівлю літ. «А-9», загальною площею 6455,1 кв.м., за адресою: АДРЕСА_1 , яка перебуває у відданні (розпорядженні) КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради, розташованого згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за адресою: АДРЕСА_2 .
Встановити строк дії даної ухвали два місяці, відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 164 КПК України, тобто по 28 березня 2022 року включно.
Роз`яснити КП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківськоїміської ради, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала слідчого судді оскарженню в апеляційному порядку не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Ухвала виготовлена 28.01.2022 року.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Фрунзенський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 28.01.2022 |
Оприлюднено | 13.05.2024 |
Номер документу | 102832680 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Фрунзенський районний суд м.Харкова
Федорова О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні