Рішення
від 19.08.2010 по справі 2-3272-10
КРАСНОЛИМАНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-3272-10

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

(заочне)

19 серпня 2010 року Краснолима нський міський суд Донецької області у складі :

головуючого судді - Шавирі ної Л.П.

при секретарі - Подосел ьник Л.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Красн ий Лиман у відсутності сторі н справу за позовом ОСОБА_1 до Управління Пенсійного ф онду України в м. Красний Лима н про визнання дій неправомі рними, зобов' язання нарахув ати та виплатити недоплачену щомісячну соціальну допомог у дітям війни за період з 09.07.2007 р оку по 31.12.2007 року, з 22.05.2008 року по 31.03.2 010 року, суд -

В С Т А Н О В И В :

09 серпня 2010 року пози вач звернувся до суду з позов ом до Управління Пенсійного фонду України в м. Красний Лим ан про визнання дій неправом ірними, зобов' язання нараху вати та виплатити недоплачен у щомісячну соціальну допомо гу дітям війни за період з 09.07.2007 року по 31.12.2007 року, з 22.05.2008 року по 31 .03.2010 року.

В судове засідання позивач не з' явився, про час та місце розгляду справи був попереджений належним чином , позов підтримав повністю, пр осив справу розглянути у йог о відсутності, обґрунтовуючи свої вимоги наступним. Позив ач належить до соціальної ка тегорії „Дитина війни” та ві дповідно до ст. 6 Закону Україн и „Про соціальний захист діт ей війни” з 01 січня 2006 року має п раво на отримання соціальної допомоги в розмірі 30% від міні мального розміру пенсії за в іком. У 2007 році йому така допомо га не виплачувалась. А з 01.01.2008 ро ку по 31.03.2010 року виплачується що місячно у розмірі 10 % від мінім альної пенсії за віком. Вважа в, що положення Законів Украї ни «Про Державний бюджет Укр аїни на 2007 рік» та «Про Державн ий бюджет України на 2008 рік» в частині зупинення дії ст. 6 За кону України „Про соціальний захист дітей війни” не відпо відають Конституції України і тому не можуть застосовува тись. Крім того дія ст. 6 Закону України „Про соціальний зах ист дітей війни” в 2009 році жодн им законом не зупинялася. Том у у відповідача не було будь-я ких підстав для виплати пози вачу в 2009 році допомоги в розмі рі 10 %. В зв' язку з чим просив з обов' язати відповідача про вести перерахунок недоплаче ної щомісячної соціальної до помоги як дитині війни за пер іод з 09.07.2007 року по 31.12.2007 року, з 22.05.2008 року по 31.03.2010 року.

Представник відпо відача - Управління Пенсійно го Фонду України в м. Красний Л иман в судове засідання не з' явився, про час та місце розгл яду справи був попереджений належним чином, позов не визн ав, заперечував проти його за доволення у зв' язку з тим, що соціальне забезпечення кате горії громадян, яким встанов лено статус „Дитина війни” в изначається Законом України „Про соціальний захист діте й війни” № 2195 від 18 листопада 2004 р оку (далі по тексту Закон № 2195). С таття 6 Закону № 2195 встановлює, що пенсії або щомісячне дові чне грошове утримання чи дер жавна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії , підвищується на 30 відсотків мінімальної пенсії за віком. Пунктом 12 ст. 71 Закону України ”Про Державний бюджет на 2007 рі к” дію ст. 6 Закону № 2195 зупинено на 2007 рік. З урахуванням положе нь ст. 111 цього Закону, яка перед бачає, що у 2007 році підвищення д о пенсії або щомісячного дов ічного грошового утримання ч и державної соціальної допом оги, яка виплачується заміст ь пенсії, відповідно до ст. 6 За кону України "Про соціальний захист дітей війни" виплачує ться особам, які є інвалідами у розмірі 50 відсотків від роз міру надбавки, встановленої для учасників війни. Рішення м Конституційного Суду Украї ни від 09 липня 2007 року № 6-рп/2007 пол оження п. 12 ст. 71 та ст. 111 Закону Ук раїни "Про Державний бюджет н а 2007 рік" визнані такими, що не в ідповідають Конституції Укр аїни (є неконституційними). Ст аттею 7 Закону 2195 передбачалос я, що фінансове забезпечення державних соціальних гарант ій здійснюватиметься за раху нок коштів Державного бюджет у України, а Пенсійний фонд Ук раїни діє на підставі Положе ння "Про Пенсійний фонд Украї ни". Відповідно до п. 8 зазначен ою Положення бюджет Пенсійно го фонду України формується з чітко визначених джерел (ст . 72 Закону України "Про загальн ообов'язкове державне пенсій не страхування" від 09 липня 2003 р оку № 1058 (далі по тексту Закон № 1058)) і щороку затверджується Ка бінетом Міністрів України. Ч астина 3 статті 4 Закону № 1058 зак ріплює, що виключно законами про пенсійне забезпечення в изначаються умови, норми та п орядок пенсійного забезпече ння та джерела формування ко штів, що спрямовуються на пен сійне забезпечення. Частина 2 статті 72 Закону № 1058 встановлю є норму, згідно якої кошти Пен сійного фонду не включаються до Державного бюджету Украї ни. Також ч. 1 ст. 5 Закону № 1058 зазн ачає, що цей Закон регулює від носини, що виникають між суб'є ктами системи загальнообов'я зкового державного пенсійно го страхування. Дія інших нор мативно-правових актів може поширюватися на ці відносини лише у випадках, передбачени х цим Законом, або а частині, щ о не суперечить цьому Закону . А норми ст. 6 Закону №2195 супереч ать Закону № 1058 в частині визна чення мінімального розміру п енсії за віком та спрямуванн я коштів на виплату допомоги . Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону № 1058 за наявності достатнього с трахового стажу мінімальний розмір пенсії за віком для ос іб, які втратили працездатні сть, встановлюється у розмір і прожиткового мінімуму визн аченого законом. Частина 3 тіє ї ж статті 28 Закону № 1058 встанов лює норму, згідно якої мініма льний розмір пенсії за віком , встановлений частиною перш ою, застосовується виключно для визначення розмірів пенс ій, призначених згідно і цим З аконом. Разом з тим для розрах унку доплати до пенсії особа м, яким встановлено статус "Ди тина війни" величина мінімал ьної пенсії за віком, на закон одавчому рівні не встановлен а, оскільки нормативно-право вими актами, які діють на тери торії України, для окремих ка тегорій населення країни вст ановлені різні величини пока зника мінімальної пенсії. Та кож відсутній механізм реалі зації положень ст. 6 Закону № 2195 . При цьому норми ч. 1 статті 73 За кону 1058 дають вичерпний перел ік видів виплат на які можуть бути спрямовані кошти Пенсі йного фонду, а саме кошти Пенс ійною фонду використовуютьс я на: виплату пенсій, передбач ених цим Законом; надання соц іальних послуг, передбачених цим Законом; фінансування а дміністративних витрат, пов 'язаних з виконанням функц ій, покладених на органи Пенс ійного фонду; оплату послуг з виплати та доставки пенсій; ф ормування резерву коштів Пен сійного фонду. Одночасно нор ми ч. 2 ст. 73 цього Закону заборо няють використання коштів Пе нсійного фонду на цілі, не пер едбачені цим Законом. Виплат а державної соціальної допом оги у відповідності до Закон у України "Про соціальний зах ист дітей війни" не відносить ся до жодного з переліку вико ристання коштів Пенсійного ф онду. В листі від 31 серпня 2007 рок у № 21-46-561 Міністерства юстиції У країни також зазначається, щ о мінімальний розмір пенсії за віком, зазначений в статті 28 Закону № 1058, встановлюється в иключно для визначення розмі рів пенсій, призначених згід но з цим Законом. Питання пов'я зані з підвищенням пенсії аб о щомісячного довічного грош ового утримання чи державної соціальної допомоги, яка вип лачується замість пенсії, ві дповідно до ст. 6 Закону Україн и "Про соціальний захист діте й війни" слід вирішувати шлях ом внесення змін до Закону Ук раїни "Про соціальний захист дітей війни". Такі зміни до ст . 6 Закону 2195 і були внесені п. 2 ч. 4 1 ст. 85 розділом II Закону Україн и "Про Державний бюджет Украї ни на 2008 рік та про внесення змі н до деяких законодавчих акт ів України" від 28 грудня 2007 року № 107-VI. Стаття 6 Закону 2195 була вик ладена в новій редакції, а сам е: "Дітям війни (крім тих, на яки х поширюється дія Закону Укр аїни „Про соціальний статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту") до пенс ій або щомісячного довічного грошового утримання чи держ авної соціальної допомоги, я ка виплачується замість пенс ії, виплачується підвищення у розмірі надбавки, встановл еної для учасників війни. Вет еранам війни, які мають право на отримання підвищення до п енсії або щомісячного довічн ого грошового утримання чи д ержавної соціальної допомог и, що виплачується замість пе нсії, відповідно до цього Зак ону та Закону України "Про ста тус ветеранів війни, гаранті ї їх соціального захисту". Дан е підвищення провадиться за їх вибором згідно з одного із законів". Відповідно до абз. 4 п .20 ст. 14 Закону України "Про стат ус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту ", учас никам війни, нагородженим ор денами і медалями колишнього Союзу РСР за самовіддану пра цю і бездоганну військову сл ужбу в тилу в роки Великої Віт чизняної війни, пенсії або що місячне довічне грошове утри мання чи державна соціальна допомога, що виплачується за мість пенсії, підвищуються н а 15 процентів прожиткового мі німуму для осіб, які втратили працездатність, іншим учасн икам війни - на 10 процентів про житкового мінімуму для осіб, які втратили працездатність . Рішенням Конституційного С уду України № 10-рп/2008 від 22 травн я 2008 року вищезазначені зміни визнані неконституційними. З 22 травня 2008 року набрала чинн ості Постанова "Деякі питанн я соціального захисту окреми х категорій громадян " №530 від 28 травня 2008 року де з метою збере ження рівня соціального захи сту окремих категорій громад ян у п.8 Кабінет Міністрів Укра їни постановив, що дітям війн и (крім тих, на яких поширюєтьс я дія Законів України "Про ста тус ветеранів війни, гаранті ї їх соціального захисту " та " Про жертви нацистських перес лідувань ") до пенсії або щоміс ячного довічного грошового у тримання чи державної соціал ьної допомоги, що виплачуєть ся замість пенсії, підвищенн я провадиться у таких розмір ах: з 22 травня -48.10 гривні, з 1 липня - 48,20 та з 1 жовтня - 49,80 гривні. Вказ ана постанова діє до теперіш нього часу. Тому позовні вимо ги позивача вважає необґрун тованими та такими, що не відл ягають задоволенню.

Виходячи із встано влених обставин справи та до сліджених доказів у їх сукуп ності, суд приходить до висно вку про часткове задоволення позовних вимог, з наступних п ідстав.

Позивач має статус „Дитини війни”, що підтвердж ується пенсійним посвідчен ням № НОМЕР_1(а.с.4).

Враховуючи зазнач ений статус позивача, він від повідно до ст.6 Закону України „Про соціальний захист діте й війни” має право на отриман ня державної соціальної підт римки, а саме підвищення до пе нсії в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком.

Відповідно до ст. 6 З акону України „Про соціальни й захист дітей війни”, дітям в ійни пенсії або щомісячне до вічне грошове утримання чи д ержавна соціальна допомога, що виплачується замість пенс ії, підвищуються на 30 відсоткі в мінімальної пенсії за віко м.

Згідно ст. 7 Закону У країни „Про соціальний захис т дітей війни”, фінансове заб езпечення державних соціаль них гарантій, передбачених ц им Законом, здійснюється за р ахунок коштів Державного бюд жету України. Відповідно до п . 12 ст. 71 Закону України „Про Дер жавний бюджет на 2007 рік”, дію ст атті 6 Закону України „Про соц іальний захист дітей війни”, з урахуванням ст. 111 цього Зако ну, було зупинено. Рішенням Ко нституційного Суду України в ід 09 липня 2007 року за №6-рп\2007 року , у справі за поданням 46 народн их депутатів України щодо ві дповідності Конституції Укр аїни (конституційності) поло жень статей 29, 36 ч. 2 ст. 56, ч. 2 ст. 62, ч. 1 ст. 66, пп. 7, 9, 12, 13,14, 23, 29, 30, 39, 41, 43, 44, 45, 46, ст. 71, ст . ст. 98, 101, 103, 111 Закону України „Про Державний бюджет України на 2007 рік” (справа про соціальні г арантії громадян), визнано та ким, що не відповідає Констит уції України (є неконституці йним) положення п. 12 ст. 71 Закону України „Про Державний бюдж ет на 2007 рік”, яким зупинено дію ст. 6 Закону України „Про соці альний захист дітей війни”, з урахуванням ст. 111 цього Закон у. Рішення Конституційного С уду України у цій справі має п реюдиціальне значення для су дів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дії положень статей зазначеного закону, щ о визнані неконституційними . Рішення Конституційного Су ду України є обов'язковим до в иконання на території Україн и, остаточним і не може бути ос каржене.

Вирішуючи позовні вимоги позивача в частині ві дновлення його права на отри мання доплати з 01.01.2008 року, суд в раховує те, що до ст. 6 Закону 2195 і були внесені зміни п. 2 ч. 41 ст. 85 р озділом II Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до д еяких законодавчих актів Укр аїни" від 28 грудня 2007 року № 107-VI. Ст аття 6 Закону 2195 була викладена в новій редакції, а саме: "Дітя м війни (крім тих, на яких поши рюється дія Закону України „ Про соціальний статус ветера нів війни, гарантії їх соціал ьного захисту") до пенсій або щ омісячного довічного грошов ого утримання чи державної с оціальної допомоги, яка випл ачується замість пенсії, вип лачується підвищення у розмі рі надбавки, встановленої дл я учасників війни. Ветеранам війни, які мають право на отри мання підвищення до пенсії а бо щомісячного довічного гро шового утримання чи державно ї соціальної допомоги, що вип лачується замість пенсії, ві дповідно до цього Закону та З акону України "Про статус вет еранів війни, гарантії їх соц іального захисту". Дане підви щення провадиться за їх вибо ром згідно з одного із законі в". Відповідно до абз. 4 п.20 ст. 14 За кону України "Про статус вете ранів війни, гарантії їх соці ального захисту ", учасникам в ійни, нагородженим орденами і медалями колишнього Союзу РСР за самовіддану працю і бе здоганну військову службу в тилу в роки Великої Вітчизня ної війни, пенсії або щомісяч не довічне грошове утримання чи державна соціальна допом ога, що виплачується замість пенсії, підвищуються на 15 про центів прожиткового мінімум у для осіб, які втратили праце здатність, іншим учасникам в ійни - на 10 процентів прожитко вого мінімуму для осіб, які вт ратили працездатність. Рішен ням Конституційного Суду Укр аїни № 10-рп/2008 від 22 травня 2008 року вищезазначені зміни визнані неконституційними лише з 22.05.20 08 року.

Крім того при виріш енні вимог позивача в частин і відновлення його права на о тримання доплати з 01.01.2009 року по 31.03.2010 року, суд враховує те, що ві дповідно до ст.6 Закону Украї ни «Про соціальний захист ді тей війни»(у редакції від 18.11.2004 року, чинній у 2009 році)дітям вій ни пенсії або щомісячне грош ове довічне утримання чи дер жавна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії , підвищується на 30 відсотків мінімальної пенсії за вік ом.

Статтям 71 Закону Ук раїни «Про Державний бюджет України на 2009 рік» та 70 Закону У країни «Про Державний бюджет України на 2010 рік» Кабінету Мі ністрів України надано право у 2009-2010 роках встановлювати роз міри соціальних виплат, які в ідповідно до законодавства в изначаються залежно від розм іру мінімальної заробітної п лати, в абсолютних сумах у меж ах асигнувань, передбачених за відповідними бюджетними п рограмами.

Тобто, названа норм а передбачає встановлення в абсолютних сумах розмірів л ише тих виплат, вихідним крит ерієм розрахунку яких є розм ір мінімальної заробітної пл ати. Відповідно їх дія не поши рюється на спірні відносини , оскільки розмір зазначених соціальних виплат згідно із Законом № 2195 залежить від розм іру мінімальної пенсії за ві ком.

Отже, у 2009-2010 році нара хування та виплата дітям вій ни підвищення до пенсії або щ омісячного грошового довічн ого утримання чи державної с оціальної допомоги, що випла чується замість пенсії, пови нні здійснюватися відповідн о до норм Закону № 2195.

Відповідно до ч. 2 ст . 152 Конституції України закон и, інші правові акти або їх окр емі положення, що визнані нек онституційними, втрачають чи нність з дня ухвалення Конст итуційним Судом України ріше ння про їх неконституційніст ь. Виходячи з приписів ч. 2 ст. 152 К онституції України та дати у хвалення рішення Конституці йним Судом України, відповід ач повинен був нараховувати та сплачувати позивачу допл ату до пенсії, передбачену ст .6 Закону України „Про соціаль ний захист дітей війни” з 09 ли пня 2007 року по 31 грудня 2007 року і з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 ро ку, оскільки з моменту ухвале ння Конституційним Судом Укр аїни рішень від 09.07.2007 року та 22.05.20 08 року щодо неконституційнос ті пункту 12 статті 71 Закону Укр аїни „Про Державний бюджет У країни на 2007 рік” та п. 2 ч. 41 ст. 85 ро зділом II Закону України "Про Д ержавний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до де яких законодавчих актів Укра їни", ці норми втратили чинніс ть та не підлягають застосув анню. Отже, відповідач з 09 липн я 2007 року по 31.12.2007 року, з 22.05.2008 року п о 31.03.2010 року мав діяти у відпові дності з приписами діючої но рми ст..6 Закону України „Про с оціальний захист дітей війни ”, нараховувати та здійснюва ти позивачу відповідні допла ти.

Але не зважаючи на ц е відповідач проводив виплат у позивачу соціальної допомо ги як дитині війни лише в розм ірі 10% мінімальної пенсії щомі сячно на підставі постанови КМУ № 530 від 28.05.2008 року (а.с.7).

На підставі статті 64 Конституції України консти туційні права і свободи люди ни і громадянина не можуть бу ти обмежені, крім випадків, пе редбачених Конституцією Укр аїни.

Згідно ст.8 ЦПК Укра їни суд вирішує справи відпо відно до Конституції України , законів України та міжнарод них договорів, згода на обов' язковість яких надана Верхов ною Радою України. У разі неві дповідності правового акту з акону України або міжнародно му договору, згода на обов' я зковість якого надана Верхов ною Радою України, суд застос овує акт законодавства, який має вищу юридичну силу. Забор оняється відмова у розгляді справи з мотивів відсутності , неповноти, нечіткості, супер ечливості законодавства, що регулює спірні правовідноси ни.

Сторонами по справ і не заперечується, що позива ч, відповідно до ст.6 Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни” має право на отр имання доплати до пенсії у ро змірі 30% мінімальної пенсії за віком. За чинним законодавст вом розмір мінімальної пенсі ї за віком визначається лише за правилами, передбаченими ст.28 Закону України „Про зага льнообов'язкове державне пен сійне страхування”, іншого н ормативно-правового акта, як ий би визначав цей розмір або встановлював інший розмір, н емає.

Пенсійний фонд Укр аїни діє у відповідності Пол оження „Про Пенсійний фонд У країни” і здійснює свої повн оваження на підставі п.15 зазна ченого положення через створ ені в установленому порядку його територіальні управлін ня. Відповідно до Закону Укра їни „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхуван ня” рішення про призначення та перерахунок пенсій прийма ються районними управлінням и Пенсійного фонду України з а місцем проживання пенсіоне рів.

Таким чином, обов'яз ок по нарахуванню та виплаті доплати до пенсії позивача, передбаченої ст. 6 Закону Укра їни „Про соціальний захист д ітей війни” покладено на від повідача, за місцем проживан ня позивача.

Тому суд вважає дов еденим, що порушення прав поз ивача, за захистом яких він зв ернувся до суду, тривало з 09 ли пня 2007 року по 31 грудня 2007 року і п рипинилось лише 01 січня 2008 року після внесення змін до Закон у України „Про соціальний за хист дітей війни”. А також з 22.05 .2008 року по 31.03.2010 року.

Але позивач зверну вся до суду лише 09.08.2010 року. При ц ьому будь-яких заяв, клопотан ь щодо відновлення пропущено го ним строку звернення до су ду не надав.

Статтею 257 ЦК Україн и встановлено строк позовної давності терміном три роки .

Наведене свідчить , що позивач пропустив строк з вернення до суду за захистом свого права щодо отримання д оплати до пенсії, передбачен ої ст.6 Закону України „Про соц іальний захист дітей війни”, без поважних причин.

Тому у зв' язку з ти м, що позивачем пропущено стр ок звернення до суду з вимога ми про виплату підвищення до пенсії як дитині війни за 2007 рі к, суд вважає за необхідне від мовити позивачу у вимогах пр о підвищення пенсії як дитин і війни за період з 09.07.2007 року по 09.08.2007 року (дата звернення до су ду відповідно до штампу канц елярії суду 09.08.2010 року). А задово ленню підлягають лише позовн і вимоги, пред' явлені в межа х строку звернення до суду - з 09.08.2007.

Тобто позовні вимо ги слід задовольнити частков о за період з 09.08.2007 року по 31.12.2007 ро ку та з 22.05.2008 року по 31.03.2010 року.

Відповідно до ст.ст .11,60 ЦПК України суд розглядає ц ивільні справи не інакше як з а зверненням фізичних чи юри дичних осіб, поданим відпові дно до ЦПК, в межах заявлених н ими вимог і на підставі доказ ів сторін та інших осіб, які бе руть участь у справі. При цьом у кожна сторона зобов"язана д овести ті обставини, на які во на посилається як на підстав у своїх вимог і заперечень.

При винесення рішен ня відповідно до ст. 212 ЦПК Укра їни суд оцінює докази за свої м внутрішнім переконанням, щ о ґрунтується на всебічному, повному, об"єктивному та безп осередньому дослідженні ная вних у справі доказів. Жоден д оказ не має для суду наперед в становленого значення. Суд о цінює належність, допустиміс ть, достовірність кожного до казу окремо, а також достовір ність і взаємний зв"язок дока зів у їх сукупності.

Тому незважаючи на заперечення відповідача про ти позову та його вимоги визн ання такого безпідставним і закрити провадження по справ і, суд вважає вказані запереч ення відповідача не обґрунто ваними, бо вони не підтвердже ні жодним доказом, і не відпов ідають вимогам ст. 205 ЦПК Украї ни.

Враховуючи те, що сп лату судових витрат позивачу було відстрочено судом до за кінчення розгляду справи, а в ідповідач відповідно до Дек рету КМУ від 21.01.1993 року звільнен ий від сплати судового збору , позовні вимоги позивача зад оволено, на підставі ст. 88 ЦПК У країни судові витрати слід к омпенсувати за рахунок держа ви.

На підставі виклад еного, керуючись ст. 64, 124, 152 Конст итуції України, ст.ст. 3, 6 Закону України „Про соціальний зах ист дітей війни”, ст.1,257,267 ЦК Укр аїни, ст.ст. 4,8,10-11, 60,205,212-215 ЦК України , суд -

В И Р І Ш И В :

Позовні вимоги ОСОБА_1 задовольнити частко во.

Визнати неправомі рними дії Управління Пенсійн ого фонду України в м. Красний Лиман в частині нарахування та виплати щомісячної соціа льної виплати ОСОБА_1 як д итині війни за період з 09 серп ня 2007 року по 31 грудня 2007 року, та з 22 травня 2008 року по 31 березня 2010 року.

Зобов' язати Упра вління Пенсійного фонду Укра їни в м. Красний Лиман здійсн ити нарахування та виплату ОСОБА_1 підвищення до пенсі ї як «дитині війни» за період з 09 серпня 2007 року по 31 грудня 2007 р оку, та з 22 травня 2008 року по 31 бер езня 2010 року відповідно до вим ог статті 6 Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни», в редакції, яка діяла в ц ей період у розмірі 30 відсоткі в мінімальної пенсії за віко м з урахуванням фактично отр иманих сум.

В задоволенні інши х позовних вимог ОСОБА_1 в ідмовити.

Рішення може бути оскаржено позивачем до Апел яційного суду Донецької обла сті через Краснолиманський м іський суд шляхом подачі апе ляції у 10-денний строк з дня от римання його копії.

Рішення може бути п ереглянуто за заявою відпові дача поданою до Краснолиман ського міського суду у 10-денни й строк з дня отримання його к опії.

Рішення виготовле но у нарадчій кімнаті у 1 примі рнику.

Головуючий суддя -

СудКраснолиманський міський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення19.08.2010
Оприлюднено15.09.2010
Номер документу11115986
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —2-3272-10

Рішення від 17.05.2010

Цивільне

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

Полєва Надія Миколаївна

Рішення від 05.11.2010

Цивільне

Дебальцевський міський суд Донецької області

Сухоручко Юлія Олександрівна

Рішення від 23.09.2010

Цивільне

Першотравневий районний суд Донецької області

Бутенко Анатолій Петрович

Рішення від 19.08.2010

Цивільне

Краснолиманський міський суд Донецької області

Шавиріна Лілія Павловна

Рішення від 19.07.2010

Цивільне

Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області

Франько Микола Якович

Рішення від 13.07.2010

Цивільне

Шевченківський районний суд м. Запоріжжя

Артемова Лілія Германівна

Рішення від 23.06.2010

Цивільне

Пролетарський районний суд м.Донецька

Ульяніч Ірина Володимирівна

Рішення від 03.06.2010

Цивільне

Дзержинський міський суд Донецької області

Копилова Світлана Євгенівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні