Справа № 404/1711/23
Номер провадження 1-кс/404/1752/23
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 червня 2023 року м. Кропивницький
Слідчий суддя Кіровського районного суду м. Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого - ОСОБА_3 розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області майора поліції ОСОБА_3 погоджене з прокурором Кропивницької окружної прокуратури ОСОБА_4 , про проведення обшуку в рамках кримінального провадження №42023122010000034 від 27.01.2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 332 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
До Кіровського районного суду м. Кіровограда надійшло клопотання слідчого погоджене з прокурором Кропивницької окружної прокуратури, про надання дозволу на проведення обшуку домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , яке належить на праві приватної власності та де фактично проживає ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою відшукання речей та документів, які мають значення як речові докази у кримінальному провадженні, тобто: документи, чорнові записи, грошові кошти отриманні злочинним шляхом, персональний комп`ютер, ноутбук, планшет, мобільний термінал, магнітні носії інформації.
На обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що досудовим розслідуванням встановлено, що «Верховною Радою України 24.02.2022 прийнято Закон України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 2102-ІХ, яким затверджено Указ Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні», відповідно до якого в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022, який продовжено до 05 год. 30 хв. 19.05.2023.
Згідно ч. 3 Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» у зв`язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30-34, 38, 39, 41-44, 53 Конституції України, а також вводяться тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, які передбачені частиною першою статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану».
Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» в Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення) можуть самостійно або із залученням органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати в межах тимчасових обмежень конституційних прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб, передбачених указом Президента України про введення воєнного стану, такі заходи правового режиму воєнного стану: встановлювати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, особливий режим в`їзду і виїзду, обмежувати свободу пересування громадян, іноземців та осіб без громадянства, а також рух транспортних засобів.
У разі ведення на території України воєнного стану Постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 № 57 «Про затвердження правил перетину державного кордону України» (в редакції від 13.03.2022) не передбачено дозвіл на право перетину державного кордону України військовозобов`язаним чоловіками за виключенням переліку осіб вказаних у п.п. 2-1, 2-2, 2-3 цієї постанови.
Статтею 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» (в редакції від 21.03.2022) визначено перелік військовозобов`язаних осіб, які не підлягають призову на військову службу під час мобілізації.
Крім того, пунктом 2-8 постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 № 57 «Про затвердження правил перетину державного кордону України» (в редакції 26.05.2022) передбачено, що у разі введення в Україні воєнного стану пропуск водіїв, що здійснюють перевезення вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також населення України, через державний кордон здійснюється уповноваженими службовими особами Держприкордонслужби за наявності відповідних рішень про виїзд за межі України, виконання правил перетину державного кордону України та за наявності інформації про особу у відповідній інформаційній системі, адміністратором якої є Укртрансбезпека.
Рішення про виїзд за межі України водіїв, що здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами, приймається Мінінфраструктури або обласними, Київською міською військовими адміністраціями за наявності відповідного обґрунтування щодо обсягів вантажів та кількості транспортних засобів, необхідних для їх перевезення, у листах від будь-якого з таких органів, підприємств, установ, організацій, закладів: відправників чи отримувачів гуманітарної допомоги.
Рішення про виїзд за межі України, яке дає можливість перетину державного кордону, приймається на строк не більше шести місяців.
Мінінфраструктури або обласні, Київська міська військові адміністрації надсилають до Адміністрації Держприкордонслужби рішення про виїзд за межі України зазначених в абзаці першому цього пункту осіб для врахування під час їх виїзду за межі України.
Особи, зазначені в абзаці першому цього пункту, можуть безперервно перебувати за кордоном не більше 30 календарних днів з дня перетину державного кордону.
У разі перевищення строків перебування осіб за кордоном та/або зміни мети виїзду за кордон, що встановлені цим пунктом, Мінінфраструктури та військові адміністрації скасовують своє рішення про виїзд за межі України відповідних осіб протягом семи робочих днів з моменту встановлення фактів зазначених порушень.
У разі не підтвердження мети поїздки уповноважені службові особи Держприкордонслужби відмовляють особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, у перетинанні державного кордону в порядку, визначеному частиною першою статті 14 Закону України «Про прикордонний контроль».
Так, в кінці січня 2023 року, точної дати, часу та місця органом досудового розслідування не встановлено, ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , при розмові з ОСОБА_7 дізнався про те, що останній має намір виїхати за межі України. В цей час у ОСОБА_6 , який достовірно знав про встановлені на період дії воєнного стану правила перетину державного кордону України, виник злочинний умисел, направлений на організацію та сприяння в незаконному переправленню ОСОБА_7 через державний кордон України за грошову винагороду, та повідомив ОСОБА_7 про можливість організувати та посприяти йому в перетині державного кордону України за грошову винагороду, на що той погодився.
Реалізуючи свій злочинний умисел, ОСОБА_6 21.02.2023, перебуваючи біля ТЦ «Novus» за адресою:м. Київ, проспект Миколи Бажана, 8, достовірно знаючи, що ОСОБА_7 має намір на виїзд за межі України, не маючи на те визначених законодавством підстав, повідомив ОСОБА_7 про те, що за грошову винагороду в розмірі 4500 доларів США може організувати внесення відомостей до електронної системи «Шлях» та надання відповідних документів з метою безперешкодного перетину державного кордону України.
В подальшому, 24.02.2023, перебуваючи в приміщенні бару «Chillout» за адресою: м. Київ, вул. Дніпровська Набережна, 25, близько 13 год. 10 хв. ОСОБА_7 , діючи на добровільних засадах, в порядку та на умовах зазначених законом з метою викриття злочину, передав ОСОБА_6 грошові кошти в сумі 4500 доларів США з метою виконання попередньої домовленості та останній повідомив, що через 2-3 тижні він передасть ОСОБА_7 документи, щодо внесення його даних до електронної системи «Шлях», що в свою чергу надасть ОСОБА_7 можливість безперешкодно перетнути державний кордон України.
В подальшому, 22.03.2023 близько 11 год. 50 хв. за адресою: м. Київ, просп. Миколи Бажана, 8, в приміщенні закладу ресторанного господарства «закусочна» ПІІ «МакДональдз Юкрейн ЛТД» діючи умисно, на виконання попередньої домовленості, ОСОБА_6 передав ОСОБА_7 копію наказу Міністерства розвитку громад, території та інфраструктури України № 135 від 09.03.2023, яким затверджено перелік водіїв, які здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами, для надання можливості виїзду за межі України в умовах правового режиму воєнного стану строком на три календарні місця. До вказаного переліку включено ОСОБА_7 (БО «ФОНД «УКРАЇНСЬКИЙ ЛЕГІОНЕР»).
ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 затриманий в порядку ст. 208 КПК України 22.03.2023 о 11 год. 50 хв.
22.03.2023 ОСОБА_6 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 332 КК України.
Так, в ході досудового розслідування на виконання доручення в порядку ст. 40, 41 КПК України надійшли матеріали УСБУ в Кіровоградській області про те, що в ході проведення оперативно-розшукових заходів встановлено, що до незаконного переправлення осіб через державний кордон України причетний: ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець с. Рясне Яворівського району Львівської області, українець, громадянин України, зареєстрований та проживаючий за адресою: АДРЕСА_1 , голова Благодійної Організації «Фонд «Український Легіонер» (код ЄДРПОУ 41137930, адреса: м. Львів, вул. Шевченка, 358/54).
Згідно з отриманими даними, ОСОБА_6 в своїй протиправній діяльності користувався допомогою керівника БО «Фонд «Український Легіонер» ОСОБА_5 .
Крім того встановлено, що ОСОБА_5 на прохання ОСОБА_6 (в т.ч. за надання матеріальної винагороди) формує клопотання про необхідність виїзду «зацікавлених» осіб за межі території України під виглядом волонтерів, які здійснюють перевезення гуманітарної допомоги.
Згідно з наявними даними, за місцем проживання ОСОБА_5 зберігає документальні матеріали (проекти клопотань на виїзд за кордон, ксерокопії документів до клопотань, які надаються «зацікавленими» особами для формування клопотань, тощо), які в подальшому направляються до Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури, а також грошові кошти отримані від ОСОБА_6 за сприяння у виготовленні вищевказаних документів.
Допитаний в якості свідка ОСОБА_7 надав покази та підтвердив вище вказані обставини вчинення кримінального правопорушення.
Згідно правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 № 57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України» (зі змінами), у разі введення в Україні воєнного стану пропуск водіїв, що здійснюють перевезення медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також населення України, через державний кордон здійснюється уповноваженими службовими особами Держприкордонслужби за наявності відповідних рішень про виїзд за межі України, виконання правил перетину державного кордону України та за наявності інформації про особу у відповідній інформаційній системі, адміністратором якої є Укртрансбезпека.
Рішення про виїзд за межі України водіїв, що здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами, приймається Мінінфраструктури або обласними, Київською міською військовими адміністраціями.
Державна служба України з безпеки на транспорті, відповідно до вищезазначеного, не має надавати право перетину кордону військовозобов`язаним громадянам України, з послідуючим внесенням осіб у відповідну інформаційну систему.
Рішення про внесення даних до телекомунікаційної системи «ШЛЯХ» відповідно до заявок від підприємств, установ, організацій, органів місцевого самоврядування, громадських організацій та осіб, які діють на території України та надають запити для отримання дозволу на перетин державного кордону, приймається Мінінфраструктури або обласними, Київською міською військовими адміністраціями.
Встановлено, що ОСОБА_6 за попередньою змовою з ОСОБА_5 та іншими невстановленими в ході досудового розслідування особами, за неправомірну грошову винагороду, незаконно переправляють осіб через державний кордон України, за допомогою внесення недостовірних даних до телекомунікаційної системи «ШЛЯХ», з метою безперешкодного незаконного перетину кордону України військовозобов`язаними громадянами України.
Крім того встановлено, що ОСОБА_7 , за неправомірну грошову винагороду надану ОСОБА_6 , внесено до переліку водіїв, що здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами, для надання можливості виїзду за межі України в умовах правового режиму воєнного стану, від БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ФОНД УКРАЇНСЬКИЙ ЛЕГІОНЕР (далі БО «ФОНД «УКРАЇНСЬКИЙ ЛЕГІОНЕР»), з метою подальшого незаконного переправлення останнього через державний кордон України.
Також встановлено, що видом діяльності БО «ФОНД «УКРАЇНСЬКИЙ ЛЕГІОНЕР» є надання іншої соціальної допомоги без забезпечення проживання (місце знаходження юридичної особи: 79069, Львівська область, м. Львів, вул. Шевченка, буд. 358/54 ).
В свою чергу ОСОБА_7 , добровільно, юридично та/або законно не був представником/працівником БО «ФОНД «УКРАЇНСЬКИЙ ЛЕГІОНЕР», вказана організація йому невідома (у тому числі її місце знаходження) та останній не знайомий з її службовими особами.
Даний факт підтверджує незаконну протиправну діяльність ОСОБА_6 , ОСОБА_5 та інших невстановлених в ході досудового розслідування осіб, пов`язану з незаконним переправлення військовозобов`язаних громадян через державний кордон України.
Згідно інформаційної довідки 327659498 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, відомості щодо домоволодіння, яке розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , належить на праві приватної власності: ОСОБА_5 .
У вищевказаному домоволодінні за місцем фактичного проживання ОСОБА_5 , можуть знаходиться речі та документи, які мають значення як речові докази у кримінальному провадженні, тобто: документи, чорнові записи, грошові кошти отриманні злочинним шляхом, персональний комп`ютер, ноутбук, планшет, мобільний термінал, магнітні носії інформації.
В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав та просив його задовольнити посилаючись на обставини в ньому викладені.
Заслухавши слідчого, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню частково з таких підстав:
Частина 1 ст. 234 КПК України встановлено, що обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних та причетних до кримінального правопорушення осіб.
У провадженні Кропивницького районного управління поліції Головного управління Національної поліції України в Кіровоградській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023122010000034 від 27.01.2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 332 КК України.
Згідно правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 №57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України» (зі змінами), у разі введення в Україні воєнного стану пропуск водіїв, що здійснюють перевезення медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також населення України, через державний кордон здійснюється уповноваженими службовими особами Держприкордонслужби за наявності відповідних рішень про виїзд за межі України, виконання правил перетину державного кордону України та за наявності інформації про особу у відповідній інформаційній системі, адміністратором якої є Укртрансбезпека.
Рішення про виїзд за межі України водіїв, що здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами, приймається Мінінфраструктури або обласними, Київською міською військовими адміністраціями.
Державна служба України з безпеки на транспорті, відповідно до вищезазначеного, не має надавати право перетину кордону військовозобов`язаним громадянам України, з послідуючим внесенням осіб у відповідну інформаційну систему.
Рішення про внесення даних до телекомунікаційної системи «ШЛЯХ» відповідно до заявок від підприємств, установ, організацій, органів місцевого самоврядування, громадських організацій та осіб, які діють на території України та надають запити для отримання дозволу на перетин державного кордону, приймається Мінінфраструктури або обласними, Київською міською військовими адміністраціями.
Згідно з рапортом начальника Кропивницького РВ УСБУ в Кіровоградській області ОСОБА_8 від 25.01.2023 року: Кропивницьким РВ отримано інформацію щодо протиправної діяльності ОСОБА_6 , який спільно з невстановленими особами організував канал нелегального переправлення громадян України через державний кордон України.
Відповідно до заяви ОСОБА_7 про вчинення кримінального правопорушення: ОСОБА_6 здійснює нелегальне переправлення військовозобов`язаних громадян України через державний кордон України.
Згідно з протоколом допиту свідка ОСОБА_7 , свідок вказав, що від знайомих дізнався про особу на ім`я ОСОБА_9 , який за грошову винагороду організовує виїзди за кордон в період дії воєнного стану, зокрема допомагає виготовити «білий квиток» або довідку, за допомогою якої можна перетнути державний кордон України, так як в нього є власний благодійний фонд.
При зустрічі свідка з ОСОБА_10 , останній повідомив, що через свій фонд може організувати виїзд свідка, як волонтера до Польщі через електронну систему «Шлях». При цьому, перший раз, він повинен виїхати разом з представником фонду, повернутися на Україну, задекларувавши будь-яку гуманітарну допомогу на свій вибір. Після цього, за словами ОСОБА_10 , протягом трьох місяців він буде мати можливість безперешкодно перетинати державний кордон України. За таку послугу вказана особа бере від 4 до 5 тис доларів США.
Також, ОСОБА_10 запропонував оформити так званий «білий військовий квиток», за 6,5-7 тис доларів США.
Крім того, свідок вказав, що про Благодійну Організацію «Фонд «Український Легіонер» йому нічого не відомо, не розуміє де вона знаходиться та хто її керівники. Жодних документів в тому числі і особистих до вказаної організації він не направляв.
Слідчим СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області надано доручення в порядку ст.ст. 40, 41 КПК України начальнику УСБУ в Кіровоградській області, з метою проведення ряду слідчих (розшукових) дій.
Так, в ході досудового розслідування на виконання доручення в порядку ст. 40, 41 КПК України надійшли матеріали УСБУ в Кіровоградській області про те, що в ході проведення оперативно-розшукових заходів встановлено, що до незаконного переправлення осіб через державний кордон України причетний: ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець с. Рясне Яворівського району Львівської області, українець, громадянин України, зареєстрований та проживаючий за адресою: АДРЕСА_1 , голова Благодійної Організації «Фонд «Український Легіонер» (код ЄДРПОУ 41137930, адреса: м. Львів, вул. Шевченка, 358/54).
Згідно з переліком водіїв, що здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами, для надання можливості виїзду за межі України в умовах правового режиму воєнного стану затвердженого наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 09.03.2023 року №135 ОСОБА_7 внесено до такого списку від БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ФОНД УКРАЇНСЬКИЙ ЛЕГІОНЕР (далі БО «ФОНД «УКРАЇНСЬКИЙ ЛЕГІОНЕР»).
Згідно з витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, власником частини домоволодіння, за адресою: АДРЕСА_1 є ОСОБА_5 .
Таким чином, сторона кримінального провадження (слідчий) довів наявність достатніх підстав для одержання ним дозволу на проведення обшуку.
Сукупність перерахованих та документально підтверджених у клопотанні обставин доводить, що відшукуванні речі повинні знаходитись у вище вказаному домоволодінні.
Відповідно до п. 1 ч. 1-2 ст. 91 КПК України, подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення) підлягають доказуванню у кримінальному провадженні; доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження.
Зазначені в клопотанні речі та документи фактично можуть бути доказом вчинення кримінального правопорушення і мають важливе значення для встановлення визначальних обставин по даному кримінальному провадженню.
Згідно з абз. 2, 3 ч. 2 ст. 168 КПК України забороняється тимчасове вилучення електронних інформаційних систем, комп`ютерних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку, крім випадків, коли їх надання разом з інформацією, що на них міститься, є необхідною умовою проведення експертного дослідження, або якщо такі об`єкти отримані в результаті вчинення кримінального правопорушення чи є засобом або знаряддям його вчинення, а також якщо доступ до них обмежується їх власником, володільцем або утримувачем чи пов`язаний з подоланням системи логічного захисту.
У разі необхідності слідчий чи прокурор виготовляє за допомогою технічних, програмно-технічних засобів, апаратно-програмних комплексів копії інформації, що міститься в інформаційних (автоматизованих) системах, електронних комунікаційних системах, інформаційно-комунікаційних системах, комп`ютерних системах, їх невід`ємних частинах. Копіювання такої інформації здійснюється із залученням спеціаліста.
Враховуючи викладене, слідчий суддя вважає за можливе надати дозвіл на проведення обшуку з можливістю вилучення означених в прохальній частині клопотання документів, а також з можливістю зняття інформації із залученням спеціаліста з персональних комп`ютерів, ноутбуків, планшетів, мобільних терміналів, магнітних носіїв інформації фактичним володільцем яких є ОСОБА_5 з відображеними даними та документами в електронному вигляді що стосуються членівБО «ФОНД «УКРАЇНСЬКИЙ ЛЕГІОНЕР», що здійснюють перевезення вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами для потреб Збройних Сил.
В разі, якщо буде обмежено доступ до вказаної комп`ютерної техніки, електронних носіїв інформації (встановлення паролів, відмова повідомити паролі) їх власником, володільцем або утримувачем надати дозвіл, на їх вилучення.
Відповідно до вимог п. 6 ч. 2 ст. 235 КПК України згідно якої ухвала суду про дозвіл на обшук житла чи іншого володінні повинна містити відомості про речі, документи або осіб, для виявлення яких проводиться обшук.
В клопотанні слідчий просить надати дозвіл на обшук з метою відшукання і вилучення коштів, здобутих незаконним шляхом, проте слідчий не конкретизував, як саме він буде ідентифікувати грошові кошти здобуті незаконним шляхом, та які підлягають вилученню, що є порушенням п. 6 ч. 2 ст. 235 КПК України.
За таких обставин, клопотання є достатньо обґрунтованим і підлягає задоволенню частково, оскільки представлені матеріали кримінального провадження містять достатньо даних (ст. 234 КПК України), які вказують про необхідність та неможливість в інший спосіб здобути докази, які мають вирішальне значення для кримінального провадження і можуть бути використані органами досудового розслідування у розкритті кримінального правопорушення.
Керуючись ст.ст. 206, 233 - 236, 309, 369-372, 376, 532 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання - задовольнити частково.
Надати дозвіл на проведення обшуку (один раз) квартири АДРЕСА_3 , власником на частки є ОСОБА_5 , право власності на іншу частки квартири не зареєстровано, фактичним володільцем є ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою відшукання та вилучення: документів, чорнових записів, які містять інформацію щодо незаконного переправлення військовозобов`язаних громадян України через державний кордон України, а також надати можливість зняти інформацію із залученням спеціаліста з персональних комп`ютерів, ноутбуків, планшетів, мобільних терміналів, магнітних носіїв інформації фактичним володільцем яких є ОСОБА_5 з відображеними даними та документами в електронному вигляді, що стосуються членівБО «ФОНД «УКРАЇНСЬКИЙ ЛЕГІОНЕР», що здійснюють перевезення вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами для потреб Збройних Сил.
В разі, обмеження доступу (встановлення паролів, відмова повідомити паролі) до вказаної комп`ютерної техніки, електронних носіїв інформації надати дозвіл на їх відшукання та вилучення.
В задоволенні решти вимог - відмовити.
Дія ухвали починається з дня її постановлення, протягом місяця, тобто до 12.07.2023 року включно.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Кіровського
районного суду
м.Кіровограда ОСОБА_1
Суд | Кіровський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 12.06.2023 |
Оприлюднено | 14.06.2024 |
Номер документу | 111505913 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Кіровський районний суд м.Кіровограда
Галаган О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні