Ухвала
від 19.06.2023 по справі 404/1711/23
КІРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 404/1711/23

Номер провадження 1-кс/404/1846/23

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 червня 2023 року слідчий суддя Кіровського районного суду міста Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 розглянувши матеріали клопотання слідчого СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області майора поліції ОСОБА_3 погодженого з прокурором Кропивницької окружної прокуратури ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей та документів по матеріалам кримінального провадження №42023122010000034від 27.01.2023року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3ст.332 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий, за погодженням з прокурором, звернувся до слідчого судді з вище вказаним клопотанням, відповідно до якого просила надати тимчасовийдоступдо речей та документів, а саме до оригіналів документів, з можливістю їх вилучення, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (адреса: АДРЕСА_1 ), щодо: документів, які стали підставою внесення даних до телекомунікаційної системи « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відповідно до заявок від БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ« ІНФОРМАЦІЯ_3 », кодЄДРПОУ НОМЕР_1 , (місце знаходження юридичної особи: АДРЕСА_2 ), для отримання дозволу на перетин державного кордону, рішення про які приймалися ІНФОРМАЦІЯ_4 у період з 24.02.2022 року по 14.06.2023 року.

На обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що Верховною Радою України 24.02.2022 прийнято Закон України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 2102-ІХ, яким затверджено Указ Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні», відповідно до якого в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022, який продовжено на території України відповідно до указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» №58/2023 від 06.02.2023, затвердженого Законом № 2915-IX від 07.02.2023.

Згідно ч. 3 Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» у зв`язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30-34, 38, 39, 41-44, 53 Конституції України, а також вводяться тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, які передбачені частиною першою статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану».

Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» в Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення) можуть самостійно або із залученням органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати в межах тимчасових обмежень конституційних прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб, передбачених указом Президента України про введення воєнного стану, такі заходи правового режиму воєнного стану: встановлювати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, особливий режим в`їзду і виїзду, обмежувати свободу пересування громадян, іноземців та осіб без громадянства, а також рух транспортних засобів.

У разі ведення на території України воєнного стану Постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 № 57 «Про затвердження правил перетину державного кордону України» (в редакції від 13.03.2022) не передбачено дозвіл на право перетину державного кордону України військовозобов`язаним чоловіками за виключенням переліку осіб вказаних у п.п. 2-1, 2-2, 2-3 цієї постанови.

Статтею 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» (в редакції від 21.03.2022) визначено перелік військовозобов`язаних осіб, які не підлягають призову на військову службу під час мобілізації.

Крім того, пунктом 2-8 постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 № 57 «Про затвердження правил перетину державного кордону України» (в редакції 26.05.2022) передбачено, що у разі введення в Україні воєнного стану пропуск водіїв, що здійснюють перевезення вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами для потреб ІНФОРМАЦІЯ_5 , інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також населення України, через державний кордон здійснюється уповноваженими службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_6 за наявності відповідних рішень про виїзд за межі України, виконання правил перетину державного кордону України та за наявності інформації про особу у відповідній інформаційній системі, адміністратором якої є ІНФОРМАЦІЯ_7 .

Рішення про виїзд за межі України водіїв, що здійснюють перевезення для потреб ІНФОРМАЦІЯ_5 , інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами, приймається Мінінфраструктури або обласними, Київською міською військовими адміністраціями за наявності відповідного обґрунтування щодо обсягів вантажів та кількості транспортних засобів, необхідних для їх перевезення, у листах від будь-якого з таких органів, підприємств, установ, організацій, закладів: відправників чи отримувачів гуманітарної допомоги.

Рішення про виїзд за межі України, яке дає можливість перетину державного кордону, приймається на строк не більше шести місяців.

Мінінфраструктури або обласні, ІНФОРМАЦІЯ_8 надсилають до Адміністрації Держприкордонслужби рішення про виїзд за межі України зазначених в абзаці першому цього пункту осіб для врахування під час їх виїзду за межі України.

Особи, зазначені в абзаці першому цього пункту, можуть безперервно перебувати за кордоном не більше 30 календарних днів з дня перетину державного кордону.

У разі перевищення строків перебування осіб за кордоном та/або зміни мети виїзду за кордон, що встановлені цим пунктом, Мінінфраструктури та військові адміністрації скасовують своє рішення про виїзд за межі України відповідних осіб протягом семи робочих днів з моменту встановлення фактів зазначених порушень.

У разі не підтвердження мети поїздки уповноважені службові особи ІНФОРМАЦІЯ_6 відмовляють особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, у перетинанні державного кордону в порядку, визначеному частиною першою статті 14 Закону України «Про прикордонний контроль».

Так, в кінці січня 2023 року, точної дати, часу та місця органом досудового розслідування не встановлено, ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , при розмові з ОСОБА_6 дізнався про те, що останній має намір виїхати за межі України. В цей час у ОСОБА_5 , який достовірно знав про встановлені на період дії воєнного стану правила перетину державного кордону України, виник злочинний умисел, направлений на організацію та сприяння в незаконному переправленню ОСОБА_6 через державний кордон України за грошову винагороду, та повідомив ОСОБА_6 про можливість організувати та посприяти йому в перетині державного кордону України за грошову винагороду, на що той погодився.

Реалізуючи свій злочинний умисел, ОСОБА_5 21.02.2023, перебуваючи біля ТЦ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » за адресою: АДРЕСА_3 , достовірно знаючи, що ОСОБА_6 має намір на виїзд за межі України, не маючи на те визначених законодавством підстав, повідомив ОСОБА_6 про те, що за грошову винагороду в розмірі 4500 доларів США може організувати внесення відомостей до електронної системи « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та надання відповідних документів з метою безперешкодного перетину державного кордону України.

В подальшому, 24.02.2023, перебуваючи в приміщенні бару « ІНФОРМАЦІЯ_11 » за адресою: АДРЕСА_4 , близько 13 год. 10 хв. ОСОБА_6 , діючи на добровільних засадах, в порядку та на умовах зазначених законом з метою викриття злочину, передав ОСОБА_5 грошові кошти в сумі 4500 доларів США з метою виконання попередньої домовленості та останній повідомив, що через 2-3 тижні він передасть ОСОБА_6 документи, щодо внесення його даних до електронної системи « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що в свою чергу надасть ОСОБА_6 можливість безперешкодно перетнути державний кордон України.

В подальшому, 22.03.2023 близько 11 год. 50 хв. за адресою: АДРЕСА_3 , в приміщенні закладу ресторанного господарства «закусочна» ПІІ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » діючи умисно, на виконання попередньої домовленості, ОСОБА_5 передав ОСОБА_6 копію наказу ІНФОРМАЦІЯ_13 №135 від 09.03.2023, яким затверджено перелік водіїв, які здійснюють перевезення для потреб ІНФОРМАЦІЯ_5 , інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами, для надання можливості виїзду за межі України в умовах правового режиму воєнного стану строком на три календарні місця. До вказаного переліку включено ОСОБА_6 (БО «ФОНД « ІНФОРМАЦІЯ_3 »).

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 затриманий в порядку ст. 208 КПК України 22.03.2023о 11 год. 50 хв.

22.03.2023 ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 332 КК України.

Так, в ході досудового розслідування на виконання доручення в порядку ст.40, 41 КПК України надійшли матеріали УСБУ в Кіровоградській області про те, що в ході проведення оперативно-розшукових заходів встановлено, що до незаконного переправлення осібчерез державнийкордон України причетний: ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_14 , уродженець с. Рясне Яворівського району Львівської області, українець, громадянин України, зареєстрований та проживаючий за адресою: АДРЕСА_5 , голова Благодійної Організації « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_6 ).

Згідно з отриманими даними, ОСОБА_5 в своїй протиправній діяльності користувався допомогою керівника БО « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_7 .

Крім того встановлено, що ОСОБА_7 на прохання ОСОБА_5 (в т.ч. за надання матеріальної винагороди) формує клопотання про необхідність виїзду «зацікавлених» осіб за межі території України під виглядом волонтерів, які здійснюють перевезення гуманітарної допомоги.

Допитаний вякості свідка ОСОБА_6 надав покази та підтвердив вище вказані обставини вчинення кримінального правопорушення.

Згідно правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 № 57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України» (зі змінами), у разі введення в Україні воєнного стану пропуск водіїв, що здійснюють перевезення медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами для потреб ІНФОРМАЦІЯ_5 , інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також населення України, через державний кордон здійснюється уповноваженими службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_6 за наявності відповідних рішень про виїзд за межі України, виконання правил перетину державного кордону України та за наявності інформації про особу у відповідній інформаційній системі, адміністратором якої є ІНФОРМАЦІЯ_7 .

Рішення про виїзд за межі України водіїв, що здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами, приймається Мінінфраструктури або обласними, Київською міською військовими адміністраціями.

Державна служба України з безпеки на транспорті, відповідно до вищезазначеного, не має надавати право перетину кордону військовозобов`язаним громадянам України, з послідуючим внесенням осіб у відповідну інформаційну систему.

Рішення про внесення даних до телекомунікаційної системи « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відповідно до заявок від підприємств, установ, організацій, органів місцевого самоврядування, громадських організацій та осіб, які діють на території України та надають запити для отримання дозволу на перетин державного кордону, приймається Мінінфраструктури або обласними, Київською міською військовими адміністраціями.

Встановлено, що ОСОБА_5 за попередньою змовою з ОСОБА_7 та іншими невстановленими в ході досудового розслідування особами, за неправомірну грошову винагороду, незаконно переправляють осіб через державний кордон України, за допомогою внесення недостовірних даних до телекомунікаційної системи « ІНФОРМАЦІЯ_2 », з метою безперешкодного незаконного перетину кордону України військовозобов`язаними громадянами України.

Крім того встановлено, що ОСОБА_6 , за неправомірну грошову винагороду надану ОСОБА_5 , внесено до переліку водіїв, що здійснюють перевезення для потреб ІНФОРМАЦІЯ_5 , інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами, для надання можливості виїзду за межі України в умовах правового режиму воєнного стану, від ІНФОРМАЦІЯ_15 (далі БО « ІНФОРМАЦІЯ_3 »), з метою подальшого незаконного переправлення останнього через державний кордон України.

Також встановлено, що видом діяльності БО « ІНФОРМАЦІЯ_3 » є надання іншої соціальної допомоги без забезпечення проживання (місце знаходження юридичної особи: АДРЕСА_2 ).

В свою чергу ОСОБА_6 , добровільно, юридично та/або законно не був представником/працівником БО « ІНФОРМАЦІЯ_3 », вказана організація йому невідома (у тому числі її місце знаходження) та останній не знайомий з її службовими особами.

Даний факт підтверджує незаконну протиправну діяльність ОСОБА_5 , ОСОБА_7 та інших невстановлених в ході досудового розслідування осіб, пов`язану з незаконним переправлення військовозобов`язаних громадян через державний кордон України.

В зв`язку з вищевикладеним, в рамках досудового розслідування виникла необхідність у отримані тимчасового доступу до речей та документів володільцем яких є ІНФОРМАЦІЯ_16 , розташована за адресою: АДРЕСА_1 , щодо: документів, які стали підставою внесення даних до телекомунікаційної системи « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відповідно до заявок від БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ« ІНФОРМАЦІЯ_3 », кодЄДРПОУ НОМЕР_1 , (місце знаходження юридичної особи: АДРЕСА_2 ), для отримання дозволу на перетин державного кордону, рішення про які приймалися ІНФОРМАЦІЯ_4 у період з 24.02.2022 по 14.06.2023.

До початку судового розгляду слідчий подав письмову заяву, відповідно до якої вказав, що підтримує клопотання в повному обсягу, просив його задовольнити, а також провести судове засідання без його участі.

За правилами ч. 2 ст. 163 КПК України, виклик володільця документів не проводився, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення документів, зважаючи на те, що повне коло осіб причетних до незаконного перенаправлення військовозобов`язаних громадян через державний кордон України наразі не встановлено.

Таким чином, відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає частковому задоволенню з таких підстав:

Встановлено, що у провадженні Кропивницького районного управління поліції Головного управління Національної поліції України в Кіровоградській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023122010000034 від 27.01.2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2ст.332 КК України.

Згідно правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 №57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України» (зі змінами), у разі введення в Україні воєнного стану пропуск водіїв, що здійснюють перевезення медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також населення України, через державний кордон здійснюється уповноваженими службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_6 за наявності відповідних рішень про виїзд за межі України, виконання правил перетину державного кордону України та за наявності інформації про особу у відповідній інформаційній системі, адміністратором якої є ІНФОРМАЦІЯ_7 .

Рішення про виїзд за межі України водіїв, що здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами, приймається Мінінфраструктури або обласними, Київською міською військовими адміністраціями.

Державна служба України з безпеки на транспорті, відповідно до вищезазначеного, не має надавати право перетину кордону військовозобов`язаним громадянам України, з послідуючим внесенням осіб у відповідну інформаційну систему.

Рішення про внесення даних до телекомунікаційної системи « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відповідно до заявок від підприємств, установ, організацій, органів місцевого самоврядування, громадських організацій та осіб, які діють на території України та надають запити для отримання дозволу на перетин державного кордону, приймається Мінінфраструктури або обласними, Київською міською військовими адміністраціями.

Згідно з рапортом начальника Кропивницького РВ УСБУ в Кіровоградській області ОСОБА_8 від 25.01.2023 року: Кропивницьким РВ отримано інформацію щодо протиправної діяльності ОСОБА_5 , який спільно з невстановленими особами організував канал нелегального переправлення громадян України через державний кордон України.

Відповідно до заяви ОСОБА_6 про вчинення кримінального правопорушення: ОСОБА_5 здійснює нелегальне переправлення військовозобов`язаних громадян України через державний кордон України.

Згідно з протоколом допиту свідка ОСОБА_6 , свідок вказав, що від знайомих дізнався про особу на ім`я ОСОБА_9 , який за грошову винагороду організовує виїзди за кордон в період дії воєнного стану, зокрема допомагає виготовити «білий квиток» або довідку, за допомогою якої можна перетнути державний кордон України, так як в нього є власний благодійний фонд.

При зустрічі свідка з ОСОБА_10 , останній повідомив, що через свій фонд може організувати виїзд свідка, як волонтера до Польщі через електронну систему « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». При цьому, перший раз, він повинен виїхати разом з представником фонду, повернутися на Україну, задекларувавши будь-яку гуманітарну допомогу на свій вибір. Після цього, за словами ОСОБА_10 , протягом трьох місяців він буде мати можливість безперешкодно перетинати державний кордон України. За таку послугу вказана особа бере від 4 до 5 тис доларів США.

Також, ОСОБА_10 запропонував оформити так званий «білий військовий квиток», за 6,5-7 тис доларів США.

Крім того, свідок вказав, що про Благодійну Організацію « ІНФОРМАЦІЯ_3 » йому нічого не відомо, не розуміє де вона знаходиться та хто її керівники. Жодних документів в тому числі і особистих до вказаної організації він не направляв.

Згідно з переліком водіїв, що здійснюють перевезення для потреб ОСОБА_11 , інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами, для надання можливості виїзду за межі України в умовах правового режиму воєнного стану затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_13 від 09.03.2023 року №135 ОСОБА_6 внесено до такого списку від ІНФОРМАЦІЯ_15 (далі БО « ІНФОРМАЦІЯ_3 »).

Згідно з ст. 2 КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Відповідно до ч. 2 ст. 91 КПК України доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, зокрема і подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення). При цьому, положеннями ст. 92 КПК України регламентовано, що обов`язок доказування обставин, передбачених ст. 91 цього Кодексу покладається на слідчого, прокурора та, в установлених цим Кодексом випадках, - на потерпілого.

Для забезпечення повноти і всебічності досудового розслідування та викриття винних осіб у вчиненні кримінального правопорушення існує об`єктивна необхідність для надання тимчасового доступу до вищевказаних документів.

Тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх-здійснити їх виїмку (ч. 1 ст. 159 КК України).

Матеріали клопотання містять достатні письмові докази, які засвідчують необхідність огляду та вилучення копій означених документів, оскільки існує обґрунтована потреба у тимчасовому доступі до вищевказаних документів та їх огляду, з метою з`ясування важливих обставин у кримінальному провадженні та здобуття прямих доказів для розкриття даного кримінального правопорушення, при цьому іншим законним способом оглянути їх неможливо.

Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя вважає, що матеріали клопотання містять достатні дані щодо необхідності надання тимчасового доступу до вищевказанихдокументів,які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (адреса: АДРЕСА_1 ), проте без вилучення оригіналів, лише з наданням можливості виготовити копії з зазначених документів та вилучити ці копії, оскільки матеріали клопотання не містять доказів того, що для виконання цілей досудового розслідування необхідно вилучити саме оригінали вказаних документів.

Таким чином, клопотання підлягає до часткового задоволення.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166, 246-247, 258, 263-264, 309 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів - задовольнити частково.

Надати слідчим слідчого відділу Кропивницького РУП ГУПН в Кіровоградській області майору поліції ОСОБА_3 , лейтенанту поліції ОСОБА_12 ,прокурору Кропивницькоїокружної прокуратуриКіровоградської області ОСОБА_4 тимчасовий доступ до оригіналівдокументів, з можливістю ознайомитися з ними, виготовити з них копії та вилучити копії, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (адреса: АДРЕСА_1 ), щодо: документів, які стали підставою внесення даних до телекомунікаційної системи « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відповідно до заявок від БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ« ІНФОРМАЦІЯ_3 », кодЄДРПОУ НОМЕР_1 , (місце знаходження юридичної особи: АДРЕСА_2 ), для отримання дозволу на перетин державного кордону, рішення про які приймалися ІНФОРМАЦІЯ_4 у період з 24.02.2022 по 14.06.2023.

В задоволенні решти вимог - відмовити.

Строк дії ухвали визначити до 19.08.2023 року.

Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Кіровського

районного суду

м.Кіровограда ОСОБА_1

СудКіровський районний суд м.Кіровограда
Дата ухвалення рішення19.06.2023
Оприлюднено07.05.2024
Номер документу111694924
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —404/1711/23

Ухвала від 19.06.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 21.06.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 09.06.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Завгородній Є. В.

Ухвала від 12.06.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 12.06.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 26.05.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Завгородній Є. В.

Ухвала від 26.05.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Завгородній Є. В.

Ухвала від 22.05.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Завгородній Є. В.

Ухвала від 03.04.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 24.03.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні