Ухвала
від 21.06.2023 по справі 2-333/11
РОМЕНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-333/11

Номер провадження 6/585/19/23

У Х В А Л А

I М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 червня 2023 року м.Ромни

Роменський міськрайонний суд Сумської області в складі головуючого судді В.О. Шульги, з участю секретаря Ю.В. Кириленко, розглянувши без фіксації судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу у судовому засіданні в місті Ромни заяву старшого державного виконавця Колос Романа про зміну способу і порядку виконання рішення, -

В С Т А Н О В И В :

Старший державний виконавець Р.Колос 15 травня 2023 року, звернувся в суд з заявою і просить: 1. Встановити порядок виконання рішення Роменського міськрайонного суду Сумської області від 07.06.2011 року в справі 2-333/11, про зобов`язати виконавчий комітет Роменської міської ради надати ОСОБА_1 та членам його сім`ї житло, для постійного проживання, згідно до існуючих норм житлової площі, за рахунок жилої площі, що передається міністерствами, іншими центральними органами Державної виконавчої влади, підприємствами та організаціями у розпорядження місцевих Рад та державних адміністрацій, або за рахунок субвенцій з державного бюджету, протягом 6 місяців з дня набрання чинності судовим рішенням, визначивши, «стягнути на користь ОСОБА_1 та членів його сім`ї грошові кошти в розмірі 1707118,92 грн. для придбання житла, для постійного проживання, згідно до існуючих норм житлової площі, за рахунок жилої площі, що передається міністерствами, іншими центральними органами Державної виконавчої влади, підприємствами та організаціями у розпорядження місцевих Рад та державних адміністрацій.». В обґрунтування заяви вказав, що на виконанні у відділі примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Сумській області Східного міжрегіонального управління Міністрества юстиції перебуває виконавче провадження ВП № 27081556 з примусового виконання виконавчого листа № 2- 333/2011 від 07.06.2011р. Роменським міськрайонним судом Сумської області, про зобов`язати виконавчий комітет Роменської міської ради надати ОСОБА_1 та членам його сім`ї житло, для постійного проживання, згідно до існуючих норм житлової площі, за рахунок жилої площі, що передається міністерствами, іншими центральними органами Державної виконавчої влади, підприємствами та організаціями у розпорядження місцевих Рад та державних адміністрацій, або за рахунок субвенцій з державного бюджету, протягом 6 місяців з дня набрання чинності судовим рішенням. 10.06.2011 державним виконавцем, на підставі вимог Закону України «Про виконавче провадження» винесено постанову про відкриття виконавчого провадження, копії якої направлено сторонам для відома та виконання. Пунктом 2 вказаної постанови передбачено обов`язок боржника виконати рішення суду в 7-денний термін з моменту її отримання. 07.07.2011р. у зв`язку з не наданням боржником відповіді про виконання судового рішення, державним виконавцем у відповідності до вимог Закону України «Про виконавче провадження» винесено постанову про накладення штрафу, копію якої направлено сторонам для відома та виконання. 24.07.2011 року боржник звернувся до суду з заявою про роз`яснення рішення суду, в зв`язку з чим державним виконавцем винесено постанову про відкладення проведення виконавчих дій. 18.08.2011 року державним виконавцем, у зв`язку зі зверненням до суду із заявою про роз`яснення, відстрочку виконання рішення суду, винесено постанову про зупинення виконавчого провадження. 26.10.2011 року державним виконавцем на підставі того, що ухвалою суду відмовлено в задоволенні заяви про роз`яснення судового рішення, винесено постанову про поновлення виконавчого провадження. 13.12.2011 року державним виконавцем, у зв`язку з повторним невиконанням рішення суду боржником, винесено постанову про накладення на боржника штрафу у подвійному розмірі. 23.01.2012 року державним виконавцем, у зв`язку з тим, що Роменським міськрайонним судом Сумської області прийнята скарга на постанову державного виконавця про накладення штрафу від 13.12.2011 р., винесено постанову про зупинення виконавчого провадження. У зв`язку з тим, що ухвалою Роменського міськрайонного суду Сумської області від 30.01.2012 року провадження за позовом Виконавчого комітету Роменської міської ради у справі № 1815/101/2012 № 4С-2/2012 закрито, державним виконавцем винесена постанова про поновлення виконавчого провадження. 30.03.2012 Роменським міськрайонним судом Сумської області винесена ухвала про відмову в задоволенні заяви державного виконавця про зміну способу й порядку виконання рішення. Виконання рішення не може бути виконано без участі боржника. Державним виконавцем надіслано повідомлення правоохоронним органам для притягнення боржника до відповідальності відповідно до закону, за невиконання рішення суду. Відповідно до п. 3 ст. 75 Закону України "Про виконавче провадження" виконавче провадження підлягає закінченню. 06.09.2012 року державним виконавцем, на підставі ч.1 ст.51 Закону України «Про виконавче провадження» винесено постанову про відновлення виконавчого провадження, у зв`язку з тим, що ухвалою Роменського міськрайонного суду Сумської області від 16.07.2012 визнано незаконною та скасовано постанову про закінчення виконавчого провадження від 08.05.2012. Ухвалою апеляційного суду Сумської області від 22.08.2012 апеляційна скарга відділу відхилено, ухвалу Роменського міськрайонного суду Сумської області від 16.07.2012 залишено без змін.

10.06.2011р.державним виконавцем,на підставіпункту 11ч.1ст.49Закону України«Про виконавчепровадження»,винесено постановупро закінченнявиконавчого провадження,на підставітого,що вході проведеннявиконавчих дій,відповідно дост.ст.75,89Закону України«Про виконавчепровадження»,державним виконавцемвинесено постановипро накладенняна боржникаштрафу урозмірі 680,00грн.та,у зв`язкуз повторнимневиконанням,у подвійномурозмірі -1360грн.В подальшому,ініційовано питанняпритягнення осіб,винних уневиконанні судовогорішення докримінальної відповідальностізгідно чинногозаконодавства.Також з`ясовано,що ЗакономУкраїни «Продержавний бюджетна 2012рік» передбаченівидатки забюджетною програмою«Забезпечення житломвоїнів-інтернаціоналістів»в сумі91млн.грн.Розпорядником цихкоштів єКабінет МіністрівУкраїни.Повноваження виконавчогокомітету Роменськоїміської ради,щодо наданняжитла особам,які потребуютьсоціального захисту,відповідно дост.30Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» єделегованими.Згідно інформаціїз Автоматизованоїсистеми виконавчихпроваджень встановлено,що узв`язку звищевикладеним довиконавчого комітетуРоменської міськоїради надіслановимогу щодонаправлення відповідноголиста доКабінету МіністрівУкраїни зпроханням фінансуванняпридбання житла ОСОБА_1 та членамйого сім`ї.Такий лист№ 03-26/3556від 12.11.2012направлено доКабінету МіністрівУкраїни зпроханням виділитикошти ОСОБА_1 та членамйого сім`їв сумі404460,00грн.для напридбання трикімнатноїквартири загальноюплощею 94,5м2.02.10.2013державним виконавцем,на підставіч.1ст.51Закону України«Про виконавчепровадження»,винесено постановупро відновленнявиконавчого провадження,у зв`язкуз тим,що постановапро закінченнявиконавчого провадженняз виконаннявиконавчого листа2-333/2011від 17.09.2013виданого Роменськимміськрайонним судомСумської областіскасована згідноухвали посправі №2-333/11від 17.09.2013Апеляційного судуСумської області.14.05.2014державним виконавцем,на підставіп.11ч.1ст.49Закону України«Про виконавчепровадження» винесенопостанову проповернення виконавчоговиконавчого документа,у зв`язкуз тим,що підчас здійсненнявиконавчого провадженняпроведено веськомплекс виконавчихдій,передбачених ЗакономУкраїни "Провиконавче провадження"відносно боржника,спрямованих наповне,фактичне виконаннярішення суду.11.12.2014державним виконавцем,винесено постановупро відновленнявиконавчого провадженняна підставіст.51Закону України«Про виконавчепровадження»,у зв`язкуз тим,що постановапро закінченнявиконавчого провадженняскасована ухвалоюпо справі№ 585/2165/14-цвід 25.06.2014Роменським міськрайоннимсудом Сумськоїобласті.31.07.2015року державнимвиконавцем,на підставіп.11ч.1ст.49Закону України«Про виконавчепровадження»,винесено постановупро закінченнявиконавчого провадження,у зв`язкуз тим,що боржникомповідомлено,що джереломфінансування будівництваквартир длязвільнених військовослужбовцівє субвенціїз державногобюджету місцевимбюджетам набудівництво тапридбання житладля військовослужбовців,учасників бойовихдій тавоєнних конфліктіву зарубіжнихкраїнах,а такождля військовослужбовців,звільнениху запасабо відставкуа станомздоров`я,віком,вислугою роківта узв`язку ізскороченням штатів,які перебуваютьна квартирномуобліку замісцем проживання.Також повідомлено,що з2006року Виконавчийкомітет Роменськоїміської радине одержувавсубвенцію набудівництво тапридбання житлаокремим категоріямгромадян зДержавного бюджетуУкраїни ів розпорядженняжилу площувід міністерств,центральних органівдержавної виконавчоївлади,підприємств таорганізацій неодержував.Одночасно повідомленощо усписку загальноїчерги ОСОБА_1 перебуває за№ 1207,у спискупершочергового правана отриманняжитла за№ 326,серед воїнів-інтернаціоналістівв черзіза №17.Сумською обласноюдержавною адміністрацієюповідомлено,що удержавному бюджетіна 2015рік видаткина реалізаціюбюджетної програмиКПКВК 2505050«Забезпечення житломвоїнів-інтернаціоналістів»не передбачено.За наявностідержаного фінансуванняна реалізаціювищезазначеної бюджетноїпрограми гр. ОСОБА_1 буде забезпеченийжитлом упорядку черговостівідповідно дочинного законодавства.Міністерством соціальноїполітики Українина виконаннядоручення КабінетуМіністрів Україниповідомлено,що ЗУ«Про Державнийбюджет Українина 2015рік» видаткидля забезпеченняжитлом громадянпільгових категорій,у томучислі воїнів-інтернаціоналістів,не передбачені.Водночас такожповідомлено,що Мінсоцполітикинеодноразово надавалоМінфіну пропозиціїврахувати потребуу видаткахдля забезпеченняжитлом громадянвказаної категорії.Можливість придбанняжитла воїну-інтернаціоналісту ОСОБА_1 буде розглянутоу разівиділення необхідногообсягу видатківна вказанумету.Державною службоюУкраїни усправах ветераніввійни таучасників антитерористичноїоперації повідомлено,що згідноіз п.4ст.12ЗУ «Простатус ветераніввійни,гарантії їхсоціального захисту»для учасниківбойових дійпередбачено правона першочерговезабезпечення житломосіб,які потребуютьполіпшення житловихумов.Відповідно доп.п.4п.4Положення проДержавну службуУкраїни усправах ветераніввійни таучасників антитерористичноїоперації,затвердженого постановоюКабінету МіністрівУкраїни від1.09.2014№ 416,Служба відповіднодо покладенихна неїзавдань збираєта аналізуєінформацію пропотребу узабезпеченні житломветеранів війнита учасниківантитерористичної операції,подає нарозгляд Мініструсоціальної політикипропозиції щодошляхів розв`язанняжитлових проблемзазначеної категоріїосіб.ЗУ «ПроДержавний бюджетУкраїни на2015рік» Службіпередбачені видаткиза бюджетноюпрограмою «Забезпеченняжитлом осіб,які бралибезпосередню участьв антитерористичнійоперації та/абоу забезпеченніїї проведенняі втратилифункціональні можливостінижніх кінцівок»у сумі63,9млн.гривень.Інші коштидля забезпеченняжитлом ветераніввійни вдержавному бюджетіу 2015році Службіне виділялись.Таким чином,вирішення питанняполіпшення житловихумов сім`ї ОСОБА_1 за рахунокбюджетних коштівможе бутиреалізовано впорядку,визначеному законодавством,у разівідновлення фінансуванняз державногобюджету відповіднихпрограм будівництва(придбання)житла ветеранамвійни.31.07.2015року державнимвиконавцем,на підставіп.11ч.1ст.49Закону України«Про виконавчепровадження»,винесено постановупро закінченнявиконавчого провадження,копії якоїнаправлено сторонамдля відомата виконання,а такождо судуразом звиконавчим документомз відміткоюпро виконаннядля приєднаннядо матеріалівсправи.Крім того,сторонам роз`ясненопорядок тастроки оскраженняпостанови прозакінчення виконавчогопровадження.Ухвалою Роменськогоміськрайонного судуСумської областівід 13.10.2020по справі№ 585/2426/20провадження №4-с/585/10/20заяву ОСОБА_1 про визнаннянезаконною таскасування постановидержавного виконавцявід 31.07.2015про закінченнявиконавчого провадженняз примусовоговиконання рішенняРоменського міськрайонногосуду Сумськоїобласті всправі №2-333/11від 21.03.2011,заінтересована особа:Відділ примусовоговиконання рішеньУправління забезпеченняпримусового виконаннярішень уСумські областіПівнічно-Східногоміжрегіонального управлінняМіністерства юстиції(м.Суми)задоволено.Визнано незаконноюта скасованопостанову державноговиконавця від31.07.2015про закінченнявиконавчого провадженняз примусовоговиконання рішенняРоменського міськрайонногосуду Сумськоїобласті всправі №2-333/11від 21.03.2011року.Зобов`язано відділпримусового виконаннярішень Управліннязабезпечення примусовоговиконання рішеньу Сумськійобласті Північно-Східногоміжрегіонального управлінняМіністерства юстиції(м.Суми)відновити виконавчепровадження зпримусового виконаннярішення Роменськогоміськрайонного судуСумської областів справі№ 2-333/11від 21.03.2011.Частиною 1статті 41Закону УкраїниПро виконавчепровадження передбачено,що уразі якщопостанова виконавцяпро закінченнявиконавчого провадженняабо поверненнявиконавчого документастягувачу визнанасудом незаконноючи скасованав установленомузаконом порядку,виконавче провадженняпідлягає відновленнюза постановоювиконавця непізніше наступногоробочого дняз дняодержання виконавцемвідповідного рішення.У разівідновлення виконавчогопровадження стягувач,суд абоорган (посадоваособа),яким повернутовиконавчий документ,зобов`язані умісячний строкз днянадходження постановипро відновленнявиконавчого провадженняпред`явити йогодо виконання.23.12.2020державним виконавцем,на підставіст.41Закону УкраїниПро виконавчепровадження винесенопостанову провідновлення виконавчогопровадження,копії якоїнаправлено сторонамдля відомата виконання,а такождо Роменськогоміськрайонного судуСумської областідля пред`явленнявиконавчого документадо виконання.15.01.2021до відділупримусового виконаннярішень Управліннязабезпечення примусовоговиконання рішеньу Сумськійобласті Північно-Східного міжрегіональногоуправління Міністерстваюстиції (м.Суми)надійшов виконавчийлист №2-333/2011від 07.06.2011виданий Роменськимміськрайонним судомСумської області.21.01.2021державним виконавцемна адресуВиконавчого комітетуРоменської міськоїради направленовимогу щодонадання інформаціїпро хідвиконання виконавчогопровадження.Станом на18.02.2021запитувана інформаціядо відділуне надходила.Слід зазначити,що 15.02.2021до відділунадійшла заява ОСОБА_1 про змінупорядку таспособу виконаннярішення Роменськогоміськрайонного судуСумської областівід 21.03.2011року всправі №2-333/11,в якійстягувач взвязку зневиконання боржникомрішення суду,просить увідповідності довимог ЗаконуУкраїни Провиконавче провадження,звернутися доРоменського міськрайонногосуду Сумськоїобласті іззаявою (поданням)про змінупорядку таспособу виконаннярішення суду,а самезмінити резолютивнучастину судовогорішення тавикласти втакій редакції:зобов`язати виконавчийкомітет Роменськоїміської радиСумської областінегайно післянабрання чинностісудовим рішеннямпро змінупорядку таспособу виконаннясудового рішенняв справі№ 2-333/11надати ОСОБА_2 та членамйого сім`їжитло,для постійногопроживання,загальної площею94,5кв.м.або зайого бажаннямнадати грошовукомпенсацію замістьналежного доотримання житлазагальною площею94,5квадратних метри.Крім того,в ухваліРоменського міськрайонногосуду Сумськоїобласті від13.10.2020по справі№ 585/2426/20суддею зазначено,що післяскасування Роменськимміськрайонним судомСумської областіпостанови проповернення виконавчогодокумента від14.05.2014,державним виконавцемне вжитовсіх передбаченихзаконом заходівна виконаннярішення Роменськогоміськрайонного судуСумської областівід 21.03.2011по справі№ 2-333/11,і повторнобез жоднихна цепідстав 31липня 2015року буловинесено постановупро закінченнявиконавчого провадження.Також увищевказаній ухваліРоменського міськрайонногосуду Сумськоїобласті зазначено,що державнийвиконавець неорганізував заходівпо виконаннюзазначеного рішеннясуду,формально підійшовдо вирішенняпитання тапередчасно виніспостанову прозакінчення виконавчогопровадження.23.12.2020державним виконавцем,на підставіст.41Закону України«Про виконавчепровадження»,винесено постановупро відновленнявиконавчого провадження,копії якоїнаправлено сторонамдля відома,а такождо Роменськогоміськрайонного судуСумської областідля виконанняв частиніпред`явлення виконавчоголиста довиконання.Згідно повідомленняВиконавчого комітетуРоменської міськоїради від04.03.2021№ 03-24/968про хідвиконання виконавчогопровадження встановлено,що виконавчимкомітетом Роменськоїміської радинеодноразово булонаголошено,як підчас розглядусправи всудовому порядку,та іпід часздійснення примусовоговиконання рішенняпро те,що причиноюнеможливості надання ОСОБА_1 жилої площіє те,що врозпорядження Роменськоїміської радиСумської областіміністерствами,іншими центральнимиорганами Державноївиконавчої влади,підприємствами таорганізаціями непередавалася жилаплоща,субвенція здержавного бюджетуна їїпридбання такожне надходила.В листізазначено,що відповіднодо ст.30Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» довідання виконавчихорганів сільських,селищних,міських радв галузіжитлово-комунальногогосподарства,побутового,торгівельного обслуговування,громадського харчування,транспорту ізв`язку належатьвласні (самоврядні)та делегованіповноваження.Надання відповіднодо законугромадянам,які потребуютьсоціального захисту,безоплатного житлаабо задоступну дляних плату;здійснення контролюза станомквартирного облікута додержанняжитлового законодавствана підприємствах,в установахта організаціях,розташованих навідповідній території,незалежно відформ власності:видача ордерівна заселенняжилої площів будинкахдержавних такомунальних організаційвідносяться доделегованих повноваженьвиконавчих органіврад.В листітакож зазначено,що згідноч.3ст.1Програми забезпеченняжитлом військовослужбовців,звільнених узапас абовідставку,джерелом фінансуваннябудівництва квартирдля звільненихвійськовослужбовців єсубвенції здержавного бюджетумісцевим бюджетамна будівництвота придбанняжитла длявійськовослужбовців.Головним розпорядникомбюджетних коштівє Мінсоцполітики,розпорядниками бюджетнихкоштів нижчогорівня -Державна службаз питаньінвалідів таветеранів (відповідальнийвиконавець бюджетноїпрограми),Рада міністрівАвтономної РеспублікиКрим,обласні,Київська таСевастопольська міськідержадміністрації абоїх структурніпідрозділи.За рахунокбюджетних коштіву встановленомупорядку здійснюєтьсяпридбання житла.Крім того,у вказаномулисті зазначено,що враховуючивищенаведені обставини,виконавчий комітетРоменської міськоїради немає умислуухилятися відвиконання судовогорішення таз метоюреалізації делегованихповноважень булинадіслані зверненнядо Міністерствасоціальної політикиУкраїни,Сумської ОДАта доМіністерства усправах ветеранівУкраїни,в якомупорушені питаннящодо здійсненнявказаними державнимиорганами розподілубюджетних коштів(наданнясубвенції)для можливостіреалізації виконавчимкомітетом Роменськоїміської радиделегованих повноваженьщодо наданняжитла воїну-інтернаціоналісту ОСОБА_1 ,який перебуваєна квартирномуобліку дляотримання житла.22.03.2023державним виконавцемна адресуВиконавчого комітетуРоменської міськоїради Сумськоїобласті направленовимогу пронадання інформаціїпро хідвиконання виконавчоголиста №2-333/11виданого 07.06.2011Роменським міськрайоннимсудом Сумськоїобласті;інформацію проте чиє вРоменській міськійтериторіальній громадічерга набезкоштовне житлодля жителівгромади тачи перебуваютьв ній ОСОБА_1 тачлени йогородини;інформацію провартість 1квадратного метрув Роменськійміській територіальнійгромаді.Згідно відповідіВиконавчого комітетуРоменської міськоїради Сумськоїобласті від01.05.2023№ 03-24/1272встановлено,що рішеннямвиконавчого комітетуРоменської міськоїради Сумськоїобласті від22.09.2005№ 271«Про квартирніпитання» взято ОСОБА_1 ,склад сім`ї:3особи (він,дружина,донька)на квартирнийоблік потребуючихполіпшення житловихумов замісцем проживанняпід реєстраційним№ 3257;включено досписку загальноїчерги за№ 1519та досписку першочерговогоправа отриманняжитла,як військовослужбовцязапасу таучасника бойовихдій,за №483.Рішенням виконавчогокомітету Роменськоїміської радиСумської областівід 17.10.2018№ 129«Про квартирніпитання» включено ОСОБА_1 як особу,яка береучасть вОперації Об`єднанихСил доокремого спискуосіб,які бралиучасть вантитерористичній операціїпід №82.На данийчас ОСОБА_3 перебуваєна квартирномуобліку замісцем проживанняу виконавчомукомітеті Роменськоїміської радиу спискузагальної чергипід №1033;списку першочерговогоправа отриманняжитла,як військовослужбовецьзапасу таучасник бойовихдій,за №277,окремому спискуосіб,які бралиучасть вантитерористичній операції,під №76.Вартість 1квадратного метрув Роменськійміській територіальнійгромаді прирівнюєтьсядо регіональногопоказника опосередкованоївартості спорудженняжитла зарегіонами України,затверджених НаказомМіністерства розвиткугромад,територій таінфраструктури України.05.05.2023на адресуВиконавчого комітетуРоменської міськоїради направленовимогу пронадання інформаціїпро течи виділяласясубвенція збюджету комітетудля придбанняквартири ОСОБА_1 та членамйого сім`їжитла,для постійногопроживання таінформацію проте чизвертався виконавчийкомітет Роменськоїміської радидо державнихорганів длявиділення субвенціїна придбанняквартири ОСОБА_1 та членамйого сім`їжитла,для постійногопроживання.Згідно відповідіВиконавчого комітетуРоменської міськоїради від08.05.2023№ 03-24/1343встановлено,що коштиз бюджетуРоменської міськоїтериторіальної громади,для придбанняжитла ОСОБА_1 та членамйого родинине виділялися.Роменською міськоюрадою направлялисяклопотання доСумської державноїадміністрації,Державної службиз питаньінвалідів таветеранів війни,до КабінетуМіністрів Українипро фінансуваннячи придбанняжитла воїну-інтернаціоналісту ОСОБА_1 .Одержані відповідібули однотипні:можливість придбанняжитла воїну-інтренаціоналісту ОСОБА_1 буде розглянутоу разівиділення необхідногообсягу видатківна вказанумету таза наявностідержавного фінансуваннябюджетних програм,щодо забезпеченняжитлом воїнів-інтернаціоналістів.Наказом Міністерстварозвитку громад,територій таінфраструктури Українивід 09.03.2023№ 139визначено показникиопосередкованої вартостіспорудження житлаза регіонамиУкраїни (розрахованістаном на01січня 2023).Так,зокрема,цим наказомвизначено,що вартість1кв.м.загальної площіквартир будинку(зурахуванням ПДВ)в Сумськійобласті складає19006грн.Згідно інформаціїз матеріаліввиконавчого провадженнясклад сім`ї ОСОБА_1 становить4особи,включаючи стягувача,який єучасником бойовихдій.Порядком виплатигрошової компенсаціїза належнідля отриманняжилі приміщеннядеяким категоріямосіб,які захищалинезалежність,суверенітет татериторіальну цілісністьУкраїни,а такожчленів їхсімей,затверджена ПостановоюКабінету МіністрівУкраїни від19жовтня 2016року N719(далі-Порядок)визначено умовита механізмвиплати грошовоїкомпенсації заналежні дляотримання жиліприміщення длясімей осіб,визначених абзацамип`ятим-восьмим пункту1статті 10Закону України«Про статусветеранів війни,гарантії їхсоціального захисту»,для осібз інвалідністюІ-ІІгруп,яка насталавнаслідок поранення,контузії,каліцтва абозахворювання,одержаних підчас безпосередньоїучасті вантитерористичній операції,забезпеченні їїпроведення,визначених пунктами11-14частини другоїстатті 7Закону України«Про статусветеранів війни,гарантії їхсоціального захисту»,та якіпотребують поліпшенняжитлових умов(далі-одержувач грошовоїкомпенсації),включені досписків осіб,які користуютьсяправом позачергового(першочергового)одержання жилихприміщень,за місцемпроживання відповіднодо законодавстваза категоріями,вказаними нижче,та інформаціюпро якихвнесено доЄдиного державногоавтоматизованого реєструосіб,які маютьправо напільги.Відповідно доПорядку правона отриманнягрошової компенсаціїмають членисімей осіб,які загинули(пропалибезвісти),померли внаслідокпоранення,контузії,каліцтва абозахворювання (далі-особа,яка загинула(пропалабезвісти),померла),одержаних підчас участів антитерористичнійоперації,забезпеченні їїпроведення,здійсненні заходівіз забезпеченнянаціональної безпекиі оборони,відсічі істримування збройноїагресії РосійськоїФедерації уДонецькій таЛуганській областях,забезпеченні їхздійснення,статус якимнадано відповіднодо абзацівп`ятого-восьмого пункту1статті 10Закону України«Про статусветеранів війни,гарантії їхсоціального захисту»(далі-члени сім`їособи,яка загинула(пропалабезвісти),померла)і якіперебувають наквартирному облікуза категоріямиу такійчерговості (у разі відсутності одержувачів попередньої категорії). За таких обставин, у зв`язку з тим, що склад сім`ї ОСОБА_1 становить 4 особи, його родина потребує квартиру загальною площею 89,92 кв.м. (13,65*4+35,22). Як вже було зазначено наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 09.03.2023 № 139 визначено показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України (розраховані станом на 01 січня 2023). Наказом визначено, що вартість 1 кв.м. загальної площі квартир будинку ( з урахуванням ПДВ) в Сумській області складає 19006 грн. 89,92 кв.м. * 19006 грн. = 1707118,92 грн. Таким чином, на користь ОСОБА_1 та членів його сім`ї необхідно стягнути з Виконавчого комітету Роменської міської ради грошові кошти в розмірі 1707118,92 грн. для придбання житла, для постійного проживання, згідно до існуючих норм житлової площі, за рахунок жилої площі, що передається міністерствами, іншими центральними органами Державної виконавчої влади, підприємствами та організаціями у розпорядження місцевих Рад та державних адміністрацій. У зв`язку з тим, що виконавчий комітет Роменської міської ради не надав ОСОБА_1 та членам його сім`ї житло, для постійного проживання, згідно до існуючих норм житлової площі, за рахунок жилої площі, що передається міністерствами, іншими центральними органами Державної виконавчої влади, підприємствами та організаціями у розпорядження місцевих Рад та державних адміністрацій, або за рахунок субвенцій з державного бюджету, протягом 6 місяців з дня набрання чинності судовим рішенням, і у державного виконавця немає можливості виконати рішення суду без участі боржника, у державного виконавця виникає необхідність у зверненні до суду з заявою про зміну способу і порядку виконання рішення.

Сторони виконавчого провадження до суду не прибули, про місце і час розгляду повідомлені, їх неприбуття не перешкоджає розгляду заяви.

Представник відповідачаВиконавчого комітетуРоменської міськоїради Сумськоїобласті всудове засіданняне прибув,до судунадійшло клопотанняв якомупросили розглядзаяви провестибез присутностіїх представниката врахуватиїх клопотання від24.05.2023року,відмовити взадоволенні заявипро змінуспособу тапорядку виконаннярішення.В клопотанніяке надійшлодо суду24.05.2023року зазначили,що заявленівимоги невизнають,оскільки відповіднодо статті30Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» довідання виконавчихорганів сільських,селищних,міських радв галузіжитлово-комунальногогосподарства,побутового,торгівельного обслуговування,громадського харчування,транспорту ізв`язкуналежать власні(самоврядні)та делегованіповноваження.Надання відповіднодо законугромадянам,які потребуютьсоціального захисту,безоплатного житлаабо задоступну заних плату;здійснення контролюза станомквартирного облікута додержанняжитлового законодавствана підприємствах,в установахта організаціях,розташованих навідповідній території,незалежно відформ власності;видача ордерівна заселенняжилої площів будинкахдержавних такомунальних організаційвідносяться доделегованих повноваженьвиконавчих органіврад.Статтею 95Конституції Українипередбачено,що виключнозаконом проДержавний бюджетУкраїни визначаютьсябудь-яківидатки державина загальносуспільніпотреби,розмір іцільове спрямуванняцих видатків.Статтею 87Бюджетного кодексуУкраїни встановлено,що довидатків,що здійснюютьсяз Державногобюджету Україниналежать видаткина соціальнийзахист тасоціальне забезпечення;державні програмипідтримки будівництва(реконструкції)житла дляокремих категорійгромадян.Згідно достатті 97Бюджетного кодексуУкраїни,у Державномубюджеті Україниможуть передбачатисятакі трансфертимісцевим бюджетам:субвенції наздійснення державнихпрограм соціальногозахисту;інші додатковідотації таінші субвенції.Порядок таумови наданнясубвенцій здержавного бюджетумісцевим бюджетамвизначаються КабінетомМіністрів України.У державномубюджеті Українизатверджується обсягдотації вирівнювання,субвенції,а такожобсяг коштів,що передаютьсядо державногобюджету змісцевих бюджетів,окремо длякожного звідповідних місцевихбюджетів,якщо єпідстави длянадання таотримання відповіднихміжбюджетних трансфертів.Розподіл додатковихдотацій міжмісцевими бюджетамиздійснюється напідставі критеріїв,визначених КабінетомМіністрів України.У Державномубюджеті Українизатверджується обсягміжбюджетних трансфертівокремо длякожного звідповідних місцевихбюджетів,якщо єпідстави длянадання таотримання відповіднихміжбюджетних трансфертів.Відповідно доабз.7ч.1ст.12Закону України«Про соціальнийі правовийзахист військовослужбовцівта членівїх сімей»порядок забезпеченнявійськовослужбовців тачленів їхсімей жилимиприміщеннями,а такожрозмір іпорядок виплативійськовослужбовцям грошовоїкомпенсації запіднайом (найом)ними жилихприміщень визначаютьсяКабінетом МіністрівУкраїни.Відповідно ч.1ст.3Програми забезпеченняжитлом військовослужбовців,звільнених узапас абовідставку,що затвердженапостановою Кабінетуміністрів України№ 114від 29січня 1999року,держкомветеранів євідповідальним завиконання Програмиорганом,який координуєроботу їїучасників тавиконавців,організовує розв`язаннязавдань,виконує функціїзамовника збудівництва тапридбання житладля звільненихвійськовослужбовців,вживає заходівщодо удосконаленнянормативно-правовогозабезпечення виконанняПрограми іздійснює контрольза цільовимта ефективнимвикористанням бюджетнихкоштів,що виділяютьсяна зазначенумету,за дотриманняммісцевими органамивиконавчої владита органамимісцевого самоврядуваннязаконодавства зпитань забезпеченняжитлом цієїкатегорії населення,а такожформує зведенубазу данихпро квартирнийоблік звільненихвійськовослужбовців.Згідно ч.3ст.1Програми забезпеченняжитлом військовослужбовців,звільнених узапас абовідставку,джерелом фінансуваннябудівництва квартирдля звільненихвійськовослужбовців єсубвенції здержавного бюджетумісцевим бюджетамна будівництвота придбанняжитла длявійськовослужбовців.Комплексною програмоюзабезпечення житломвійськовослужбовців,осіб рядовогоі начальницькогоскладу,посадових осібмитної служби,Міністерства внутрішніхсправ тачленів їхсімей,затвердженою постановоюКабінету міністрівУкраїни від29листопада 1999року №2166встановлено,що фінансовезабезпечення Програмиздійснюється зарахунок ів межахвидатків,визначених їївиконавцями -міністерствами таіншим центральниморганом виконавчоївлади уДержавному бюджетіУкраїни навідповідний рік,та іншихджерел.Основними завданнямиПрограми є:реалізація державноїполітики,спрямованої назабезпечення соціальногозахисту,зокрема правана житловійськовослужбовців тапосадових осіб;надання житлавійськовослужбовцям тапосадовим особам,забезпечення будівництва(придбання)в 2011-2017роках житладля зазначенихкатегорій громадян.Обсяг фінансуванняПрограми,що здійснюєтьсяза рахуноккоштів державногобюджету,обсяги видатків,необхідних длявиконання Програми,уточнюються підчас складанняпроекту Державногобюджету Українина відповіднийрік.Постановою Кабінетуміністрів Українивід 03серпня 2006року №1081затверджено Порядокзабезпечення військовослужбовцівта членівїх сімейжитловими приміщеннями.Відповідно доЗакону України«Про державнігарантії соціальногозахисту військовослужбовців,які звільняютьсяіз службиу зв`язкуз реформуваннямЗбройних СилУкраїни,та членівїхніх сімей»пунктом 8статті 1передбачено забезпеченняжитлом осіб,які звільнилисяз військовоїслужби іпотребують поліпшенняжитлових умов,провадиться відповіднодо ЗаконуУкраїни «Просоціальний іправовий захиствійськовослужбовців тачленів їхсімей» так,статтею 12цього законупередбачено,що самедержава забезпечуєвійськовослужбовців жилимиприміщеннями абоза їхбажанням грошовоюкомпенсацією заналежне їмдля отриманняжиле приміщенняна підставах,у межахнорм івідповідно довимог,встановлених Житловимкодексом УкраїнськоїPCP.іншими законами,в порядку,визначеному КабінетомМіністрів України.Статтею 43Житлового кодексувизначено,що громадянам,які перебуваютьна облікупотребуючих поліпшенняжитлових умов,жилі приміщеннянадаються впорядку черговості.Придбання житладля воїнів-інтернаціоналістівбуде здійснюватисьу порядку,визначеному законодавством.Звертають увагусуду,що законодавствомвиключена можливістьсуб`єктивногопідходу увирішенні зазначеногопитання.Наголошують натому,що врішенні Роменськогоміськрайонного судуСу областіпо справі№ 2-333/11відсутня позовнавимога щодовизначення,а тимі можливістьщодо виплатигрошової компенсації(якзазначено узаяві заявником,а «стягнути на користь ОСОБА_1 та членів його сім`ї грошові ко розмірі 1707118,92 грн. для придбання житла, для постійного проживання, згіді існуючих норм житлової площі, за рахунок жилої площі, що передається міністерствами, іншими центральними органами Державної виконавчої влади, підприємствами, організаціями у розпорядження місцевих Рад та державних адміністрацій»). Під винесення рішення Роменського міськрайонного суду Сумської області дане питання не розглянуте. Додатково повідомляють, що справа № 2-333/11 розглядалась в порядку цивільного судочинства та незрозуміло, чому заявник в обгрунтуванні вимог заяви про зміну способу та порядку виконання рішення керується статтями адміністративного судочинства. Зазначили, що при зміні способу виконання судового рішення передбачено зміну чи встановлення способу виконання саме резолютивної частини рішення, яка містить висновки по суті позовних вимог. Проте, не можна змінювати зміст резолютивної часті самого судового рішення та способу захисту порушеного права, обраного самим позивач при зверненні до суду. В той же час, в самій заяві про зміну способу і порядку виконання рішення не обгрунтовано, яким саме нормативним актом регламентовано вирішення даного питання на сьогодні шляхом встановлення порядку і способу виконання рішення. У зв`язку з вищевикладеним вважають, можливість заміни способу виконання рішення суду є не можливою.

В рішенні Роменського міськрайоного суду у цивільній справі за позовом ОСОБА_1 до виконавчого комітету Роменської міської ради Сумської обл., Державного комітету в справах ветеранів України, про визнання бездіяльності щодо забезпечення житлом неправомірною та зобов`язання відповідачів надати житлове приміщення, яке винесене 21 березня 2011 року, вказано, що позивач звернувся в суд з позовом і просить: визнати бездіяльність виконкому Роменської міськради, щодо незабезпечення його та його сім`ї жилою площею протягом двох років з дня взяття на квартирний облік протиправною; зобов`язати виконком Роменської міської ради надати йому та членам його сім`ї житло, для постійного проживання, згідно до існуючих норм житлової площі, за рахунок жилої площі, що передається міністерствами, іншими центральними органами державної виконавчої влади, підприємствами та організаціями у розпорядження місцевих рад та державних адміністрацій, або за рахунок субвенцій з державного бюджету, протягом 6 (шести) місяців з дня набрання чинності судовим рішенням. Позов суд задоволив частково. В резолютивній частині рішення суд зазначив: визнати бездіяльність виконавчого комітету Роменської міськради, щодо незабезпечення ОСОБА_1 та його сім`ї жилою площею протягом двох років з дня взяття на квартирний облік протиправною; зобов`язати виконавчий комітет Роменської міської ради надати ОСОБА_1 та членам його сім`ї житло, для постійного проживання, згідно до існуючих норм житлової площі, за рахунок жилої площі, що передається міністерствами, іншими центральними органами державної виконавчої влади, підприємствами та організаціями у розпорядження місцевих рад та державних адміністрацій, або за рахунок субвенцій з державного бюджету, протягом 6 (шести) місяців з дня набрання чинності судовим рішенням. В обґрунтування прийнятого рішення суд вказав що відповідно абз. 7 ч.1 ст.12 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" порядок забезпечення військовослужбовців та членів їх сімей жилими приміщеннями, а також розмір і порядок виплати військовослужбовцям грошової компенсації за піднайом (найом) ними жилих приміщень визначаються Кабінетом Міністрів України. Відповідно ч. 1 ст. 3 Програми забезпечення житлом військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, що затверджена ПКМУ № 114 від 29 січня 1999 року, держкомветеранів є відповідальним за виконання Програми органом, який координує роботу її учасників та виконавців, організовує розв`язання завдань, виконує функції замовника з будівництва та придбання житла для звільнених військовослужбовців, вживає заходів щодо удосконалення нормативно-правового забезпечення виконання Програми і здійснює контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів, що виділяються на зазначену мету, за дотриманням місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування законодавства з питань забезпечення житлом цієї категорії населення, а також формує зведену базу даних про квартирний облік звільнених військовослужбовців. Згідно ч. 3 ст. 1 Програми забезпечення житлом військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, джерелом фінансування будівництва квартир для звільнених військовослужбовців є субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво та придбання житла для військовослужбовців.

Відповідно постанови про відкриття виконавчого провадження 10.06.2011 року ВП № 27081556 відкрито виконавче провадження з виконання виконавчого листа №2-333/2011 виданого 07.06.2011 року Роменським міськрайонним судом Сумської області про зобов`язати виконавчий комітет Роменської міської ради надати ОСОБА_1 та членам його сім`ї житло, для постійного проживання, згідно до існуючих норм житлової площі, за рахунок жилої площі, що передається міністерствами, іншими центральними органами державної виконавчої влади, підприємствами та організаціями у розпорядження місцевих рад та державних адміністрацій, або за рахунок субвенцій з державного бюджету, протягом 6 (шести) місяців з дня набрання чинності судовим рішенням (а.с. 20).

Як вбачається з листів Виконавчого комітету Роменської міської ради Сумської області від 04.03.2021 року №03-24/968, від 01.04.2021 № 03-24/1398, від 04.03.2021 №03-23/971, 04.03.2021 №03-24/969, від 04.03.2021р. №03-23/970 виконавчим комітетом направлялось звернення до відділу примусового виконання рішень управління забезпечення примусового виконання рішень у Сумській області Пн.-Сх. міжрегіонального управління юстиції, Міністерства соціальної політики України, Сумської обласної державної адміністрації, Міністерства у справах ветеранів України, з зазначенням причин не виконання рішення та проханням здійснити розподіл бюджетних коштів (надати субвенцію) для можливості реалізації виконавчим комітетом Роменської міської ради делегованих йому повноважень щодо надання житла воїну-інтернаціоналісту ОСОБА_1 , який перебуває на квартирному обліку для отримання житла.

Відповідно ч. 3 ст. 435 ЦПК України підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання відстрочення або розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Відповідно ст.33Закону України«Про виконавчепровадження» занаявності обставин,що ускладнюютьвиконання рішенняабо роблятьйого неможливим(хворобасторони виконавчогопровадження,відрядження сторонивиконавчого провадження,стихійне лихотощо),сторони маютьправо звернутисядо суду,який видаввиконавчий документ,із заявоюпро відстрочкуабо розстрочкувиконання рішення.Рішення пророзстрочку виконуєтьсяв частиніта устроки,встановлені цимрішенням. Зазаявою стягувачавиконавець можевідстрочити аборозстрочити виконаннярішення (крімсудового рішення),за наявностіобставин,передбачених частиноюпершою цієїстатті,про щовиносить відповіднупостанову. 3.За наявностіобставин,що ускладнюютьвиконання судовогорішення абороблять йогонеможливим,сторони,а такожвиконавець зазаявою сторінабо державнийвиконавець звласної ініціативиу випадку,передбаченомуЗаконом України"Прогарантії державищодо виконаннясудових рішень",мають правозвернутися досуду,який видаввиконавчий документ,із заявоюпро встановленняабо змінуспособу іпорядку виконаннярішення. Законом можуть встановлюватися особливості щодо надання відстрочки або розстрочки виконання рішення.

Під зміною способу і порядку виконання рішення розуміється вжиття судом нових заходів для реалізації рішення в разі неможливості його виконання у порядку і способом, раніше встановленими. Зі змісту вказаної норми вбачається, що суд за наявності обґрунтованих підстав та належних доказів, може змінити спосіб та порядок виконання рішення суду, або ж відмовити по даному питанню, не змінюючи при цьому його змісту, при цьому, відстрочити або розстрочити, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення суд може лише у виняткових випадках. Тобто зміна способу та порядку виконання судового рішення відповідно до ст. 435 ЦПК України може мати місце виключно в межах ухваленого судового рішення, при цьому суд не може змінити свого рішення. Поняття «спосіб» і «порядок» виконання судового рішення мають спеціальне значення, яке реалізується у виконавчому провадженні. Вони означають визначену рішенням суду послідовність і зміст вчинення виконавчих дій державним виконавцем. Спосіб виконання судового рішення - це спосіб реалізації та здійснення способу захисту, встановленого статтею 16 ЦК України. Під зміною способу виконання рішення суду необхідно розуміти прийняття судом нових заходів для реалізації рішення у разі неможливості його виконання у раніше встановлений спосіб. Для зміни способу виконання суднового рішення необхідним є з`ясування питання чи не призведе така зміна способу виконання до зміни первісно обраного позивачем способу захисту своїх прав та інтересів, оскільки змінюючи спосіб виконання суднового рішення, суд не може змінювати останнє по суті.

З рішення Роменського міськрайсуду від 21 березня 2011 року вбачається, що позивач просив, а суд, діючи в межах заявлених вимог, задоволив заявлені вимоги частково і вирішив - зобов`язати виконавчий комітет Роменської міської ради надати ОСОБА_1 та членам його сім`ї житло, для постійного проживання, згідно до існуючих норм житлової площі, за рахунок жилої площі, що передається міністерствами, іншими центральними органами державної виконавчої влади, підприємствами та організаціями у розпорядження місцевих рад та державних адміністрацій, або за рахунок субвенцій з державного бюджету, протягом 6 (шести) місяців з дня набрання чинності судовим рішенням. З матеріалів справи вбачається, що саме позивач сформулював заявлені ним вимоги і поставив виконання рішення суду в залежність від наявності жилої площі, що передається міністерствами, іншими центральними органами державної виконавчої влади, підприємствами та організаціями у розпорядження місцевих рад та державних адміністрацій, або наявності субвенцій з державного бюджету. Тобто позивач не просив винести рішення про стягнення коштів на придбання житла з відповідачів. Тобто, спосіб і порядок виконання рішення суду визначений самим позивачем в конструкції позовних вимог і поставлений ним же в залежність від настання певних подій. Саме з огляду на таку конструкцію позовних вимог та їх обґрунтування суд і виходив вирішуючи спір, оскільки вимоги ОСОБА_1 узгоджувалися з чинним на той час законодавством. В той же час питання стягнення з відповідачів коштів судом не вирішувалося, оскільки позивач не ставив на вирішення суду таку позовну вимогу, і обставини, які підлягали б з`ясуванню при розгляді вимоги про стягнення коштів, судом не з`ясовувалися і не були предметом доказування в даній цивільній справі. А тому встановлення порядку виконання рішення суду в такому формулюванні, як просить виконавець, буде виходити за межі судового рішення як за суттю так і за змістом.

Суд вважає, що при зміні способу виконання судового рішення передбачено зміну чи встановлення способу виконання саме резолютивної частини рішення, яка містить висновки по суті позовних вимог. Проте суд не може змінювати змісту резолютивної частини самого судового рішення та способу захисту порушеного права, обраного самим позивачем при зверненні до суду.

Крім цього, слід звернути увагу і на ті обставини що в рішенні від 21 березня 2011 року суд взагалі не визначав площу житла, яке має бути виділено ОСОБА_1 . Крім цього, чинним законодавством, на час вирішення спору і винесення рішення суду, можливість стягнення грошових коштів взагалі не було передбачено. Дані питання не були предметом розгляду і доказування в суді.

Окремо слід відмітити, що 25 березня 2021 року суд виніс ухвалу за результатами розгляду заяви відділу примусового виконання рішень управління забезпечення державної виконавчої служби у Сумській області північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції м. Суми, про зміну способу та порядку виконання рішення Роменського міськрайсуду в цивільній справі № 2-333/11 від 21 березня 2011 року, якою у задоволення заяви відділу відмовив. Постановою Сумського апеляційного суду від 8 червня 2021 року, справа № 2-333/11, № провадження 22-ц/816/721/21 апеляційну скаргу ОСОБА_1 задоволено частково. Ухвалу Роменського міськрайоного суду від 25 березня 2021 року змінено та доповнено резолютивну частину ували реченням наступного змісту: «В задоволенні заяви ОСОБА_1 про зміну порядку та способу виконання рішення Роменського міськрайонного суду Сумської області від 21 березня 2011 року в справі № 2-333\11 відмовити за наведених в ухвалі мотивів».

В заяві відділу примусового виконання рішень управління забезпечення державної виконавчої служби у Сумській області північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції м. Суми, про зміну способу та порядку виконання рішення Роменського міськрайсуду в цивільній справі, також ставилося питання про можливість, за бажанням ОСОБА_1 надати йому грошову компенсацію замість належного для отримання житла. Отже аналогічне питання вже було вирішене судом.

Крім цього, слід відмітити, що державний виконавець при зверненні до суду з заявою, послався на норми КАС України, хоча позовна заява ОСОБА_1 вирішувалася в порядку цивільного судочинства. Крім цього виконавець вказав невірну дату винесення рішення 07.06.2011, замість 21 березня 2011 року. Такожє виконавець при звернення до суду не вказав з кого саме мають бути стягнуті кошти на користь ОСОБА_1 , хоча у справі приймали участь два відповідачі.

Виходячи з вимог заяви та їх обґрунтування, суд відмічає, що державний виконавець ставить перед судом питання про зміну змісту резолютивної частини судового рішення, що є неприпустимим.

За таких обставин, задоволення заяви про зміну способу і порядку виконання судового рішення не можливе і в її задоволенні слід відмовити.

На підставі викладеного, керуючись ст. 435 ЦПК України, -

У Х В А Л И В :

В задоволенні заяви старшого державного виконавця Колос Романа про зміну способу і порядку виконання рішення відмовити.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення в порядку передбаченому п. 15.5.) Перехідних положень ЦПК України. Учасник справи, якому ухвала суду не була вручена у день її проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на ухвалу суду - якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Суддя Роменського міськрайонного суду В. О. Шульга

СудРоменський міськрайонний суд Сумської області
Дата ухвалення рішення21.06.2023
Оприлюднено26.06.2023
Номер документу111742078
СудочинствоЦивільне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —2-333/11

Ухвала від 15.08.2012

Цивільне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Король Ю. А.

Ухвала від 21.06.2023

Цивільне

Роменський міськрайонний суд Сумської області

Шульга В. О.

Ухвала від 23.12.2021

Цивільне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Соловей Г. В.

Ухвала від 15.11.2021

Цивільне

Старокостянтинівський районний суд Хмельницької області

Цішковський В. А.

Ухвала від 01.09.2021

Цивільне

Велика палата Верховного Суду

Гудима Дмитро Анатолійович

Ухвала від 10.08.2021

Цивільне

Роменський міськрайонний суд Сумської області

Шульга В. О.

Ухвала від 30.07.2021

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Червинська Марина Євгенівна

Ухвала від 30.06.2021

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Синельников Євген Володимирович

Постанова від 08.06.2021

Цивільне

Сумський апеляційний суд

Ткачук С. С.

Постанова від 08.06.2021

Цивільне

Сумський апеляційний суд

Ткачук С. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні