Ухвала
від 09.10.2023 по справі 300/1362/22
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

"09" жовтня 2023 р. справа № 300/1362/22

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Чуприна О.В., розглянувши заяву ОСОБА_1 від 26.09.2023 про заміну боржника в адміністративній справі та визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню із видачою нового виконавчого листа в адміністративній справі за позовною заявою ОСОБА_1 , треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача: Акціонерне товариство "Оператор газорозподільної системи "Івано-Франківськгаз", Товариство з обмеженою відповідальністю "Прикарпатенерготрейд", Комунальне підприємство "Водоканал" Долинської міської ради, комунальне підприємство "Комунгосп" Долинської міської ради, до Управління соціального захисту Калуської районної державної адміністрації про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання здійснити нарахування і виплату пільги, з 27.03.2020, -

В С Т А Н О В И В:

В провадженні Івано-Франківського окружного адміністративного суду перебувала справа за позовом ОСОБА_1 (надалі по тексту також позивач, ОСОБА_1 ) до Управління соціального захисту Калуської районної державної адміністрації (надалі по тексту також відповідач, Управління), треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача: Акціонерне товариство "Оператор газорозподільної системи "Івано-Франківськгаз", Товариство з обмеженою відповідальністю "Прикарпатенерготрейд", Комунальне підприємство "Водоканал" Долинської міської ради, Комунальне підприємство "Комунгосп" Долинської міської ради (надалі по тексту також треті особи), про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання здійснити нарахування і виплату пільги, з 01.07.2015.

Івано-Франківським окружним адміністративним судом 07.07.2022 ухвалено рішення, яким позов задоволено частково, зокрема:

- визнано протиправною бездіяльність Управління соціального захисту Калуської районної державної адміністрації щодо проведення ОСОБА_1 розрахунку соціальної норми житла у розмірі меншому ніж 42 м2 опалювальної площі на одну особу та додатково 21 м2 на сім`ю, відповідно до якої проводиться розрахунок 50% знижки за користуванням газом для опалювання житла, з 27.03.2020;

- зобов`язано Управління соціального захисту Калуської районної державної адміністрації здійснити з 27.03.2020 нарахування та виплату ОСОБА_1 пільги у розмірі 50% знижки за користуванням газом для опалювання житла із врахуванням подвійного розміру нормативної опалювальної площі, яка становить 42 м2 на особу, яка має право на знижку плати ( ОСОБА_1 ) та додатково 21 м2 на сім`ю ( ОСОБА_2 ).

У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Вказане рішення суду набрало законної сили 09.08.2022.

Засобами поштового зв`язку 28.09.2023 від позивача, в порядку частини 2 статті 374 та 379 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі по тексту також - КАС України), в суд надійшла письмова заява про заміну боржника в адміністративній справі та визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню із видачою нового виконавчого листа.

ОСОБА_1 стверджує, що постановою Кабінету Міністрів України від 16.09.2022 за №1041 "Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України" передано функції з призначення та виплати житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійному фонду України. Постанова набрала чинності з 23 вересня 2022 року. Тому, Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області з 1 жовтня 2022 року забезпечує виплату житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу. А з 1 грудня 2022 року забезпечує призначення та виплату житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу; отримує від управителів, виконавців комунальних послуг інформацію про ненадання понад 30 днів житлової або комунальної послуги домогосподарствам, які є отримувачами житлових субсидій; визначає середньомісячний сукупний дохід у розрахунку на одну особу сімей пільговиків. З 1 січня 2023 року саме Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області розраховує щомісяця суми житлових субсидій та пільг за поточний місяць.

Ухвалою суду від 02.10.2023 заяву ОСОБА_1 від 26.09.2023 про заміну боржника в адміністративній справі та визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню із видачою нового виконавчого листа по справі №300/1362/22 призначено до розгляду в порядку письмового провадження.

Пунктами 2 та 3 ухвали суду зобов`язано Управління соціального захисту Калуської районної державної адміністрації та Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області надати суду до 05.10.2023 детальне письмове пояснення, а також належним чином оформлені письмові докази на підтвердження вжитих заходів щодо виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 07.07.2022, ухваленого по справі №300/1362/22 (а.с.161-162).

На виконання ухвали суду від 02.10.2023 Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області надало пояснення та зазначило наступне.

Так, Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 16.09.2022 за №1041 "Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України" (надалі по тексту також - Постанова №1041).

У пункті 2 Постанови №1041 зазначено наступне: Обласним та Київській міській державним адміністраціям (військовим адміністраціям) забезпечити координацію роботи районних державних адміністрацій (військових адміністрацій), органів місцевого самоврядування щодо передачі структурними підрозділами з питань соціального захисту населення органам Пенсійного фонду України згідно з актами приймання-передачі:

- пакетів документів щодо звернень за призначенням житлових субсидій та наданням пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, за якими не прийнято рішення станом на 30 листопада 2022 року, - до 1 січня 2023 року;

- справ про одержувачів житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, накопичених за останні п`ять років (крім знищених внаслідок збройної агресії російської федерації), - до 1 квітня 2023 року або протягом місяця після відновлення своєї роботи.

Пунктом 3 Постанови №1041 передбачено Пенсійному фонду України забезпечити з 1 жовтня 2022 року виплату та з 1 грудня 2022 року призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу.

Відповідно до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" учасники війни мають право на пільги у розмірі 50% знижки на оплату житлово-комунальних послуг. Для забезпечення нарахування пільг із січня 2023 року Пенсійним фондом України державне підприємство "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики" здійснило міграцію Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.

Представник пенсійного фонду пояснив, що відповідно до мігрованої справи ОСОБА_1 (в якій наявне рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 07.07.2022 у справі №300/1362/22 без зазначення про його виконання чи невиконання), заявнику Управлінням соціального захисту Калуської районної державної адміністрації було призначено пільги у розмірі 770,76 гривень на оплату таких послуг: постачання електричної енергії, розподіл природного газу на опалення, постачання природного газу на плиту, розподіл природного газу на плиту, централізоване водопостачання, поводження з твердими відходами.

Відповідно до листа від 16.02.2023 за №247/08-01 Управління соціального захисту населення Калуської районної державної адміністрації про передачу справ пільговиків, яким з технічних причин не в повному обсязі нараховані пільги, ОСОБА_1 з жовтня 2022 року донараховано пільгу на послугу з постачання природного газу на опалення (а.с.175).

Після перерахунку розмір пільги за період з 01.10.2022 по 31.10.2022 становить 898,73 гривень, з 01.11.2022 по 31.03.2023 - 1 451,08 гривень, щомісячно, з 01.04.2023 по 30.04.2023 в розмірі 880,32 гривень, з 01.05.2023 по 30.09.2023 - 309,57 гривень (а.с.173).

В свою чергу Управління соціального захисту Калуської районної державної адміністрації, на виконання ухвали від 02.10.2023, направило в суд письмові пояснення від 03.10.2023 за 31729/01-07, які надійшли до канцелярії суду 06.10.2023.

Як зазначено представником в поясненнях, згідно рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 07.07.2022 у справі №300/1362/22, ОСОБА_1 було зроблено у вересні 2022 року перерахунок на опалення житла з урахуванням подвійного розміру нормативно опалюваної площі, яка становить 42 м.кв. на особу, яка має право на знижку плати ( ОСОБА_1 ) та додатково 21 м.кв. на сім`ю ( ОСОБА_2 ) з 27.03.2020. Виплата розрахункових сум здійснювалася на його особистий рахунок в AT "Ощадбанк".

В силу вимог пункту 3 Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 за №117, управління виконувало передбачені цим Положенням функції до 30 листопада 2022 року включно, а органи Пенсійного фонду України - з 1 грудня 2022 року.

Для забезпечення наповнення Реєстру із січня 2023 року Пенсійним фондом України державне підприємство "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики" здійснює міграцію Реєстру станом на 1 січня 2023 року.

На виконання пункту 2 Постанови №1041 управлінням згідно з актами приймання-передачі до 1 квітня 2023 року передано справи про одержувачів пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, накопичених за останні п`ять років.

Розглянувши заяву ОСОБА_1 від 26.09.2023 про заміну боржника в адміністративній справі та визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню із видачою нового виконавчого листа, суд виходить із наступних підстав та мотивів.

У разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив (стаття 52 КАС України).

В той же час, згідно з частиною 1 статті 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Частиною 4 статті 379 КАС України встановлено, що положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Як вже відзначено вище, у своїй заяві ОСОБА_1 не ставить питання щодо "заміни сторони у справі", "заміни боржника у виконавчому провадженні" чи "заміни боржника у виконавчому листі", а просить суд "замінити боржника у справі".

Слід відзначити, що процесуальний закон не місить положень про "замінити боржника у справі".

При цьому, варто мати заявнику на увазі, що замінити боржника у виконавчому листі можливо лише у випадку видачі такого виконавчого листа, а замінити боржника у виконавчому провадження лише за умови відкритого виконавчого провадження.

В спірному випадку, заявник не надав суду жодних доказів відкриття виконавчого провадження з примусового виконання рішення суду від 07.07.2022 у справі №300/1362/22 та виконавчого листа, виданого на його примусове виконання.

Як встановлено судом, в справі наявна розписка ОСОБА_1 від 11.08.2022 на його заяві від 09.08.2022 про отримання ним виконавчого листа у справі № 300/1362/22 (а.с.148).

Отже, за заявою ОСОБА_1 від 26.09.2023 суд може розглянути лише питання заміни боржника у виконавчому листі №300/531/22 або про заміну сторони у справі, що не впливає на нижче сформований висновок по суті заяви.

Відтак, згідно з Постановою №1041 Обласним та Київській міській державним адміністраціям (військовим адміністраціям) забезпечити координацію роботи районних державних адміністрацій (військових адміністрацій), органів місцевого самоврядування щодо передачі структурними підрозділами з питань соціального захисту населення органам Пенсійного фонду України згідно з актами приймання-передачі:

пакетів документів щодо звернень за призначенням житлових субсидій та наданням пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, за якими не прийнято рішення станом на 30 листопада 2022 року, - до 1 січня 2023 року;

справ про одержувачів житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, накопичених за останні п`ять років (крім знищених внаслідок збройної агресії Російської Федерації), - до 1 квітня 2023 року або протягом місяця після відновлення своєї роботи.

Пунктом 3 постанови, передбачено, що Пенсійному фонду України забезпечити з 1 жовтня 2022 року виплату та з 1 грудня 2022 року призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу.

Відповідно до Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 за №373 (надалі по тексту також - Порядок №373), а саме пункту 31 встановлено, що для призначення пільг пільговики, які перебувають на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги (надалі по тексту також - Реєстр), або їх законні представники звертаються з відповідною заявою про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу за формою згідно з додатком (надалі по тексту також - заява), до якої додається у разі потреби довідка про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі:

до 30 листопада 2022 року включно - до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій (військових адміністрацій), виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення) за зареєстрованим (задекларованим) місцем проживання (або фактичним місцем проживання - у разі перебування на обліку в Реєстрі за фактичним місцем проживання);

починаючи з 1 грудня 2022 року - до органів Пенсійного фонду України.

Пунктом 6 Порядку встановлено, що на підставі даних Реєстру та інформації, отриманої відповідно до пункту 5 цього Порядку №373, розраховують щомісяця суму пільги:

- на оплату житлово-комунальних послуг виходячи з розміру знижки, на яку пільговик має право згідно із законом, кількості членів сім`ї, які мають таке право відповідно до законодавчих актів, зазначених у пункті 3 цього Порядку, та визначені статтею 51 Бюджетного кодексу України, та з урахуванням встановлених цін/тарифів (внесків) і державних соціальних нормативів у сфері житлово-комунального обслуговування;

- на придбання твердого палива і скрапленого газу виходячи з розміру знижки, на яку пільговик має право згідно із законом, з урахуванням мінімальних норм забезпечення твердим паливом і скрапленим газом та граничних показників їх вартості.

Зазначені розрахунки проводяться:

структурними підрозділами з питань соціального захисту населення у вересні - листопаді 2022 року до 25 числа, у грудні 2022 року до 15 числа;

органами Пенсійного фонду України - до 25 числа кожного місяця починаючи із січня 2023 року.

Згідно з пункту 3 Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003за №117, структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві та Севастополі держадміністрацій (військових адміністрацій), виконавчих органів з питань соціального захисту населення міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (надалі по тексту також - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення) виконують передбачені цим пунктом функції до 30 листопада 2022 року включно, органи Пенсійного фонду України - з 1 грудня 2022 року.

Суд вкотре, вказує, що за приписами частин 1 та 4 статті 379 КАС України, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Враховуючи, те що у суду відсутні дані про відкриття виконавчого провадження, підсумовуючи вищевикладене, на переконання суду, без з`ясування питання щодо повноти виконання судового рішення, існують достатні процесуальні підстави для замінити боржника у виконавчому листі №300/1362/22, а саме: боржника Управління соціального захисту Калуської районної державної адміністрації, його правонаступником Головним управлінням Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області.

Окрім вказаного, за змістом прохальної частини заяви про заміну боржника в адміністративній справі, ОСОБА_1 просить видати новий виконавчий лист у даній справі, а попередній виконавчий лист визнати таким, що не підлягає виконанню у зв`язку з припиненням повноважень боржника.

Суд вважає такі вимоги заявника необґрунтованими та безпідставними з огляду на наступне.

Як встановлено частиною 1 статті 374 КАС України суд, який видав виконавчий документ, може за заявою стягувача або боржника виправити помилку, допущену при його оформленні або видачі, чи визнати виконавчий документ таким, що не підлягає виконанню.

Слід звертає увагу на те, що виконавчий лист це письмовий документ встановленої форми і змісту, який видається судом для примусового виконання прийнятих ним у справах рішень як підстава для їх виконання.

Якщо суд ухвалив рішення і воно набрало законної сили, то він видає один виконавчий лист, який може бути пред`явлений до виконання.

Дублікат це другий примірник документа, що має таку саму юридичну силу, що й оригінал, однак видається замість втраченого документа і на ньому проставляється напис: "дублікат".

Так, Верховний Суд у постанові від 05.11.2020 (справа №752/2391/17 (2а-14/09)), з урахуванням узагальнення судової практики Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ "Про практику розгляду судами процесуальних питань, пов`язаних із виконанням судових рішень у цивільних справах" від 25.09.2015, дійшов висновку, що наведені в статті 374 КАС України підстави для визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню, можна поділити на дві групи: матеріально-правові і процесуально-правові.

До матеріальних підстав відносяться випадки відсутності обов`язку боржника через його припинення, добровільне виконання боржником поза межами виконавчого провадження чи іншою особою.

Процесуальними підставами для визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню, є обставини, що свідчать про помилкову видачу судом виконавчого листа, зокрема:

- видача виконавчого листа за рішенням, яке не набрало законної сили (крім тих, що підлягають негайному виконанню);

- коли виконавчий лист виданий помилково за рішенням, яке взагалі не підлягає примусовому виконанню;

- видача виконавчого листа на підставі ухвали суду про затвердження мирової угоди, яка не передбачала вжиття будь-яких примусових заходів або можливості її примусового виконання і, як наслідок, видачі виконавчого листа;

- помилкової видачі виконавчого листа, якщо вже після видачі виконавчого листа у справі рішення суду було скасоване;

- видачі виконавчого листа двічі з одного й того ж питання у разі віднайдення оригіналу виконавчого листа вже після видачі його дубліката;

- пред`явлення виконавчого листа до виконання вже після закінчення строку на пред`явлення цього листа до виконання.

Під іншими причинами слід розуміти випадки, коли в апеляційному чи касаційному порядку або ж у зв`язку з нововиявленими обставинами скасовано чи змінено рішення суду, а виконавчий лист ще не виконаний.

Суд вказує на відсутність підстав для визнання виконавчого листа, виданого Івано-Франківським окружним адміністративним судом 10.08.2022 в адміністративній справі №300/1362/22, таким, що не підлягає виконанню.

Вибраний заявником спосіб вирішення порушеного питання (у зв`язку із передачею повноважень із надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг від одного суб`єкта повноважень до іншого), а саме заміни боржника Управління соціального захисту Калуської районної державної адміністрації, його правонаступником Головним управлінням Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, із одночасною видачою нового виконавчого листи та визнання таким, який не підлягає виконанню первинного, - не передбачено процесуальними нормами КАС України.

Суд вважає ефективним вирішенням порушеного позивачем питання саме заміни боржника у виконавчому листі, а не боржника у адміністративній справі, так як виконавчий документ вже виданий судом, а доказів відкриття виконавчого провадження відсутні.

Таким чином, подана ОСОБА_1 заява про заміну боржника у адміністративній справі підлягає до часткового задоволення.

Керуючись статями 241, 243, 248, 256, 295, 297, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

У Х В А Л И В:

1. Заяву ОСОБА_1 від 26.09.2023 про заміну боржника в адміністративній справі та визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню із видачою нового виконавчого листа, - задовольнити частково.

2. Замінити сторону у виконавчому листі №300/1362/22, виданого Івано-Франківським окружним адміністративним судом 10.08.2022, а саме, боржника Управління соціального захисту Калуської районної державної адміністрації (ідентифікаційний код юридичної особи 03193436), вул. Чорновола, 12, м. Калуш, Калуський район, Івано-Франківська область, 77300), на його правонаступника Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (ідентифікаційний код юридичної особи 20551088, адреса: 76018, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Січових Стрільців, будинок 15).

3. У задоволенні заяви ОСОБА_1 від 26.09.2023 в частині визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню із видачою нового виконавчого листа, - відмовити.

Ухвалу суду може бути оскаржено в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасник справи, якому ухвала суду не була вручена у день її складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Копію ухвали надіслати сторонам та учасникам справи через підсистему "Електронний суд" та/або на офіційну електронну поштову адресу . Перебіг процесуальних строків, початок яких пов`язується з моментом вручення процесуального документа учаснику судового процесу в електронній формі, починається з наступного дня після доставлення документів до Електронного кабінету відповідача в розділ "Мої справи".

Суддя Чуприна О.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.10.2023
Оприлюднено11.10.2023
Номер документу114022926
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяЗаява про заміну сторони виконавчого провадження

Судовий реєстр по справі —300/1362/22

Ухвала від 29.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 04.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 10.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 09.10.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 02.10.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 22.09.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Рішення від 06.07.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 30.05.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 18.04.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 18.04.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні