РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа №:755/9264/23
Провадження №: 2/755/4788/23
"24" жовтня 2023 р. Дніпровський районний суд міста Києва в складі головуючого судді Слободянюк А.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження, без повідомлення (без виклику) сторін, цивільну справу за позовомОСОБА_1 до Центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району міста Києва, третя особа: Управління освіти Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації про визнання незаконними та скасування наказів, визнання незаконними дій, стягнення надбавок,
В С Т А Н О В И В:
У червні 2023 року позивач ОСОБА_1 .В звернулась до Дніпровського районного суду міста Києва з позовом до Центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району міста Києва, в якому просить визнати незаконними та скасувати накази Центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району міста Києва: № 53-к від 08 квітня 2022 року «Про зміни до наказу № 5 від 04 січня 2022 року про встановлення надбавки за складність, напруженість», № 56 від 27 квітня 2022 року «Про встановлення надбавки за складність, напруженість», № 96-к від 15 червня 2023 року «Про встановлення надбавки за напруженість праці педагогічним працівникам»; стягнути з Центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району міста Києва на користь позивача надбавку за престижність педагогічної праці в сумі 11 952,30 грн. за період квітень-серпень 2022 року, січень-травень 2023 року; стягнути з Центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району міста Києва на користь позивача надбавку за складність, напруженість у роботі в сумі 15 325,37 грн. за період квітень 2022 - травень 2023 року.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що з 2007 року позивачка перебуває у трудових відносинах з Центром дитячо-юнацької творчості Дніпровського району міста Києва, працює на посаді методиста туризму та краєзнавства, трудовий стаж становить 41 рік. Відповідно до переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ № 963 від 14 червня 2000 року посада методиста є посадою педагогічного працівника.
Складові заробітної плати позивача становлять: ставка 7 701,10 грн.; надбавка за вислугу років - 2 310,33 грн. (щомісяця); надбавка як педагогічному працівнику на підставі постанови КМУ № 373 від 23 березня 2011 року - 2 310,33 грн.; надбавка у розмірі 20% від заробітної плати за складність, напруженість у роботі на підставі постанови КМУ № 1298 30 серпня 2002 року - 1 540,20 грн.
Всупереч, постанов КМУ № 373 від 23 березня 2011 року, № 1298 від 30 серпня 2002 року за період з 01 квітня 2022 року до 31 травня 2023 року надбавка до заробітної плати, замість визначеного розміру, відповідачем виплачувались у значно меншому розмірі або взагалі не виплачувались.
Всього за період з 01 квітня 2022 року по 31 травня 2023 року недоотримана позивачем надбавка до окладу відповідно до постанови КМУ № 373 склала 11 952,30 грн., а недоотримана надбавка відповідно до постанови КМУ № 1298 склала 15 325,37 грн.
Вказується, що з приводу позбавлення надбавки за складність та напруженість у роботі та незаконне зниження надбавки до 5% за підвищення престижу праці позивач зверталась до компетентних органів, але з наданих відповідей не вбачалось належного роз`яснення законодавства та підстав позбавлення надбавок.
Підставами для виплати надбавок у меншому розмірі стали оскаржувані накази відповідача, які суперечать чинному законодавству і порушують право позивача на оплату праці в гарантованому розмірі. Позивачка вказує, що доплати педагогічним працівникам, які передбачені постановами КМУ, є обов`язковими для виплати як складові заробітної плати та державні гарантії в оплаті праці, не зважаючи на те, що вони є стимулюючого чи іншого характеру.
Ухвалою Дніпровського районного суду міста Києва від 04 липня 2023 року позовну заяву залишено без руху (а.с.38,39).
Ухвалою Дніпровського районного суду міста Києва від 19 липня 2023 року відкрито у справі спрощене позовне провадження без повідомлення сторін, роз`яснено сторонам право, порядок подачі відзиву на позовну заяву, відповіді, заперечення, пояснення (а.с.51,52).
Ухвалою Дніпровського районного суду міста Києва від 22 вересня 2023 року відмовлено у задоволенні клопотання позивача про розгляд справи у судовому засіданні з викликом осіб (а.с.64-66).
Ухвалою Дніпровського районного суду міста Києва від 24 жовтня 2023 року відмовлено у задоволенні заяви позивача про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.
12 жовтня 2023 року стороною відповідача до суду подано пояснення щодо позовних вимог, які судом не можуть бути прийнято до уваги, скільки пояснення подано з пропуском строку для їх подання. Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем отримано копії ухвали, позовної заяви з додатками 18 липня 2023 року, що підтверджено зворотнім поштовим відправленням (а.с.62).
Відповідно до положень ч. 1 ст. 174 ЦПК України, при розгляді справи судом у порядку позовного провадження учасники справи викладають письмово свої вимоги, заперечення, аргументи, пояснення та міркування щодо предмета спору виключно у заявах по суті справи. Заявою по суті, яку відповідач може надати до суду, заперечуючи з приводу позовної заяви позивача, є відзив на позовну заяву, який може бути поданий у строк, не менший п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі, про що відповідач був обізнаний.
Клопотання щодо поновлення строку на подачу пояснень стороною відповідача не заявлено.
Відповідно до ч.13 ст.7 ЦК України розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо цим Кодексом не передбачено повідомлення учасників справи. У такому випадку судове засідання не проводиться.
Відповідно до положень ч. 8 ст. 178 ЦПК України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
За змістом ст. 275 ЦПК України, суд розглядає справи у порядку спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів з дня відкриття провадження у справі.
Згідно ст. 279 ЦПК України, розгляд справи по суті в порядку спрощеного провадження починається з відкриття першого судового засідання або через тридцять днів з дня відкриття провадження у справі, якщо судове засідання не проводиться. Якщо для розгляду справи у порядку спрощеного позовного провадження відповідно до цього Кодексу судове засідання не проводиться, процесуальні дії, строк вчинення яких відповідно до цього Кодексу обмежений першим судовим засіданням у справі, можуть вчинятися протягом тридцяти днів з дня відкриття провадження у справі. При розгляді справи у порядку спрощеного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи.
Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши обставини справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, суд дійшов наступного висновку.
Згідно частини першої статті 15, частини першої статті 16 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.
Згідно з частиною першою статті 4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.
Згідно зі ст. 13 ЦПК України суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках. Збирання доказів у цивільних справах не є обов`язком суду, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Судом встановлено, що позивач ОСОБА_1 працює в Центрі дитячо-юнацької творчості Дніпровського району міста Києва (далі - ЦДЮТ) на посаді методиста з 03 вересня 2007 року, наказ № 101-к від 31 серпня 2007 року, що вбачається з копії трудової книжки (п.12, а.с.14-24).
Як вбачається з наказу Центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району м. Києва від 08 квітня 2022року № 53-к «Про зміни до наказу № 5 від 04 січня 2022 року про встановлення надбавки за складність, напруженість» педагогічним працівникам ЦДЮТ, в тому числі і ОСОБА_1 , встановлено надбавку в розмірі 0% за складність, напруженість в роботі з 01 квітня 2022 року на час воєнного стану (а.с.31-33).
Згідно наказу Центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району м. Києва від 27 квітня 2022 року №56-к «Про встановлення надбавки за складність, напруженість» педагогічним працівникам ЦДЮТ, в тому числі і ОСОБА_1 , встановлено надбавку в розмірі 0% за складність, напруженість в роботі з 01 квітня 2022 року на час воєнного стану (а.с.34).
Також, як вбачається з копії витягу з наказу Центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району м. Києва від 15 червня 2023 року № 96 «Про встановлення надбавки за престижність праці педагогічним працівникам», встановлено ОСОБА_1 у липні, серпні 2023 року надбавку за престижність праці у розмірі 5% ставки заробітної плати на весь обсяг навчального навантаження; встановлено виплату здійснювати у межах фонду оплати праці, затвердженого у кошторисі надходжень та видатків на 2023 рік.
Позивачкою надано лист Департаменту освіти і науки Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 серпня 2022 року № 063-3150 на її звернення, з якого вбачається наступне.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01 квітня 2022 № 401 «Про спрямування коштів до резервного фонду державного бюджету» з урахуванням обмежених функціональних повноважень закладів, установ та організацій, підприємств соціально-культурної сфери потребує вжиття заходів головними розпорядниками бюджетних коштів щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. З метою оптимізації видатків бюджету міста Києва та з врахуванням прийнятих урядом рішень щодо скорочення обсягу видатків державних субвенцій, існує необхідність обмеження видатків на утримання закладів, установ та організацій, підприємств соціально-культурної сфери (в тому числі галузі «Освіта»), що фінансуються з бюджету міста Києва в умовах воєнного стану. З 01 квітня 2022 року на виконання доручення Київського міського голови від 19 квітня 2022 року № 8600 щодо фінансового забезпечення закладів, установ та організацій, підприємств соціально-культурної сфери, що фінансуються з бюджету міста Києва в умовах воєнного стану, виплата заробітної плати працівниками закладів освіти міста Києва здійснювалась в розрахунку 60% до помісячного розпису асигнувань, затверджених у бюджеті міста Києва на 2022 рік. З 01 червня 2022 року на виконання доручення начальника Київської міської військової адміністрації від 01 червня 2022 року № 11862 щодо фінансового забезпечення закладів, установ та організацій, підприємств соціально-культурної сфери, що фінансуються з бюджету міста Києва в умовах воєнного стану, виплата заробітної плати буде відбуватись в межах розрахунку 80% до помісячного розпису асигнувань, затверджених у бюджеті міста Києва на 2022 рік (а.с.29,30).
Статтею 43 Конституції України визначено, що кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.
Відповідно до ст. 94 Кодексу Законів про праці України Законі про працю (далі -КЗпП) України, заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу. Розмір заробітної плати залежить від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та господарської діяльності підприємства, установи, організації і максимальним розміром не обмежується. Питання державного і договірного регулювання оплати праці, прав працівників на оплату праці та їх захисту визначається цим Кодексом, Законом України «Про оплату праці» та іншими нормативно-правовими актами.
Відповідно до ст. 98 КЗпП України оплата праці працівників установ і організацій, що фінансуються з бюджету, здійснюється на підставі законів та інших нормативно-правових актів України, генеральної, галузевих, регіональних угод, колективних договорів, у межах бюджетних асигнувань та позабюджетних доходів.
Згідно зі статтею 2 Закону України «Про оплату праці» заробітна плата складається із основної та додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат. Основна заробітна плата, це - винагорода за виконану роботу. Вона встановлюється у вигляді тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок для робітників та посадових окладів для службовців. Додаткова заробітна плата, це - винагорода за працю понад установлені норми, за трудові успіхи та винахідливість і за особливі умови праці. Вона включає доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов`язані з виконанням виробничих завдань і функцій.
Статтею 8 Закону України «Про оплату праці» держава здійснює регулювання оплати праці працівників підприємств усіх форм власності шляхом встановлення розміру мінімальної заробітної плати та інших державних норм і гарантій, встановлення умов і розмірів оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, працівників підприємств, установ та організацій, що фінансуються чи дотуються з бюджету, а також шляхом оподаткування доходів працівників. Умови розміру оплати праці працівників установ та організацій, що фінансуються з бюджету, визначаються Кабінетом Міністрів України.
Положеннями статті 57 Закону України «Про освіту» передбачені гарантії держави педагогічним, науково-педагогічним і іншим категоріям установ освіти, зокрема: виплата надбавок до заробітної плати.
Постановою КМУ від 23 березня 2011 року № 373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування» встановлено надбавку за престижність педагогічної праці практично всім педагогічним працівникам у граничному розмірі 30 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати), але не менше 5 відсотків. Розмір надбавки встановлюється керівником закладу (установи) освіти в межах фонду оплати праці. Надбавка встановлюється на весь обсяг навчального навантаження, що виконується працівником.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 року № 23 «Про внесення змін до деяких постанов КМУ (набрала чинності з 01 січня 2018 року) внесено зміни до постанов КМУ від 23 березня 2011 року № 373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування» та від 14 січня 2015 року № 6 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», відповідно до яких з 01 січня 2018 року надбавка педагогічним працівникам за престижність праці може встановлюватися у розмірі від 5% до 30%. Згідно абз. 2 пункту 1 цієї Постанови, розмір надбавки встановлюється керівником закладу (установи) у межах фонду оплати праці.
Відповідно п.п. «а» п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» надано право керівникам місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, при яких створені централізовані бухгалтерії, керівникам бюджетних установ, закладів та організацій в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисах доходів і видатків, установлювати працівникам цих установ, закладів та організацій конкретні розміри посадових окладів та доплат і надбавок до них.
Відповідно до пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки, розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами і доповненнями) встановлено працівникам установ, закладів та організацій освіти, науки, культури, які мають статус національних надбавки у розмірі до 50 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати, тарифної ставки) за складність, напруженість у роботі.
У пункті 8 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про практику застосування судами законодавства про оплату праці» від 24 грудня 1999 року № 13 роз`яснено, що при вирішенні спорів про виплату премій, винагороди за підсумками роботи за рік чи за вислугу років, надбавок і доплат, необхідно виходити з нормативно-правових актів, якими визначено умови та розмір цих виплат.
Основоположні права громадян, пов`язані з реалізацією права на працю передбачені статтями 43-46 Конституції України. Разом з тим, відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 цієї Конституції.
Указом Президента України від 24 квітня 2022 № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб. Згідно з пунктом 3 Указу у зв`язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30 34, 38, 39, 41 44, 53 Конституції України.
Указом Президента України від 26 липня 2023 року 451/2023, на часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX, Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-IX, Указом від 7 листопада 2022 року № 757/2022, затвердженим Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-IX, Указом від 6 лютого 2023 року № 58/2023, затвердженим Законом України від 7 лютого 2023 року № 2915-IX, та Указом від 1 травня 2023 року № 254/2023, затвердженим Законом України від 2 травня 2023 року № 3057-IX), продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 18 серпня 2023 року строком на 90 діб.
Згідно із вказаними вище Указами Президента України, воєнний стан введено на всій території України і на даний час воєнний стан в Україні не скасовано.
Встановлення надбавки за престижність праці наказом Центром дитячо-юнацької творчості Дніпровського району міста Києва від 15 червня 2023 року № 96 у розмірі 5% ставки заробітної плати на весь обсяг навчального навантаження, розмір надбавки встановлюється керівником закладу (установи) у межах фонду оплати праці, що не суперечить положенню постанові КМУ від 23 березня 2011 № 373.
Суд вважає необхідним зазначити, що постановою КМУ від 01 квітня 2022 року № 401 «Про спрямування коштів до резервного фонду державного бюджету» скорочено видатки загального фонду Державного бюджету України на 2022 рік, передбачені головним розпорядникам коштів державного бюджету. Згідно додатку до постанови скорочено видатки загального фонду Держаного бюджету України на 2022 рік, передбачені головним розпорядникам коштів державного бюджету, зокрема, за кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету № 2211190 (Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам) встановлено скорочення видатків і для Міністерства освіти і науки України.
Судом досліджено шляхом доступу до мережі інтернет лист Міністерства освіти і наука України від 25 квітня 2022 року № 1/4444-2 «Про оплату праці працівників закладів освіти», у якому зазначено, що відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 01 квітня 2022 року № 401 «Про спрямування коштів до резервного фонду державного бюджету» видатки загального фонду Державного бюджету України на 2022 рік, передбачені для Міністерства освіти і науки за програмою 2211190 «освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам», скорочено на 10 відсотків. У зв`язку із запровадженням військового стану в Україні фінансовий ресурс у 2022 році для виплати заробітної плати педагогічним працівникам є надто обмеженим, що спонукає місцеві органи виконавчої влади, керівників закладів освіти ухвалювати рішення про зменшення розмірів надбавок і доплат. Вказується, що згідно із помісячним розписом видатків державного бюджету зазначені обсяги освітньої субвенції буде зменшено у червні - грудні поточного року, що призведе до недофінансування видатків на оплату праці педагогічних працівників закладів освіти, які здійснюються за рахунок освітньої субвенції, в середньому на 17 відсотків щомісяця. Керівники закладів освіти мають встановлювати працівникам підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати), надбавки і доплати за окремі види діяльності у розмірах, визначених нормативними актами з оплати праці. Керівники закладів освіти мають право зменшувати розміри лише тих доплат і надбавок, які встановлені нормативними актами у граничних розмірах або мають необов`язковий характер (за складність, напруженість, за виконання особливо важливої роботи, за престижність праці тощо) і розмір яких залежить від наявного фонду заробітної плати, затвердженого у кошторисі.
Отже, зменшення надбавки за складність та напруженість до 0% за оскаржуваними наказами № 53-к від 18 квітня 2022 року, № 56-к від 24 квітня 2022 року є правомірними.
Як вказано вище, зменшення надбавки до 5% ставки заробітної плати за наказом № 96 від 15 червня 2023 року не суперечить положенню постанові КМУ від 23 березня 2011 № 373.
Відповідно до ч. 3 ст.12 та ч. 1 ст.81 ЦПК України кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи (ч. 1 ст. 76 ЦПК України).
В силу вимог ст.ст. 77-80 ЦПК України докази мають бути належними, допустимими та достовірними, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.
Суд, з`ясувавши обставини справи, оцінивши зібрані у справі докази, суд приходить до висновку про відмову у задоволенні позовних вимог позивача у зв`язку із їх необґрунтованістю.
За матеріалами справи, позивач є інвалідом ІІ групи з 2014 року загального захворювання, довічно, довідка МСЕК серії АВ № 0415211 (а.с.36).
Згідно п.9 ч.1 ст.5 Закону України «Про судовий збір» позивача звільнено від сплати судового збору, а тому, відповідно до ч.6 ст.141 ЦПК України судовий збір слід віднести за рахунок держави у порядку, встановленого Кабінетом Міністрів України.
Керуючись статтями 12, 13, 81, 89, 141, 259, 263-265, 274,279, 354 ,355 ЦПК України, суд,
У Х В А Л И В :
У задоволенні позову ОСОБА_1 до Центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району міста Києва, третя особа: Управління освіти Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації про визнання незаконними та скасування наказів, визнання незаконними дій, стягнення надбавок - відмовити.
Рішення може бути оскаржене до Київського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відомості щодо учасників справи:
Позивач - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 .
Відповідач - Центр дитячо-юнацької творчості Дніпровського району м. Києва, код ЄДРПОУ 22875153, адреса: вул. Сірожупанників, буд.19, м,Київ, 02218,
Третя особа: Управління освіти Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37397216, адреса: м. Київ, просп. Миру, буд.6-а, м. Київ, 02105.
Повний текст складено 24 жовтня 2023 року.
Суддя А.В.Слободянюк
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 24.10.2023 |
Оприлюднено | 27.10.2023 |
Номер документу | 114392905 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із трудових правовідносин, з них про виплату заробітної плати |
Цивільне
Касаційний цивільний суд Верховного Суду
Шипович Владислав Володимирович
Цивільне
Дніпровський районний суд міста Києва
Слободянюк А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні