Центральний районний суд м. Миколаєва
54020, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 41/12, inbox@ct.mk.court.gov.ua
490/1160/23
н\п 1-кс/490/7191/2023
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 жовтня 2023 року слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , захисника ОСОБА_4 , розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС СВ УСБУ в Херсонській області ОСОБА_5 про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою щодо
ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина рф, уродженця м. Оренбург, Оренбургської області, рф, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 та проживаючого за адресою: АДРЕСА_2 ,
який підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 260 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
В провадженні СВ УправлінняСБ Українив Херсонськійобласті перебувають матеріали кримінального провадження № 22022230000000522 від 12.11.2022 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 110, ч. 2 ст. 111, ч.ч. 2, 3, 4, 5 ст. 260, ч. 2 ст.28, ч.ч. 1, 2 ст. 438 КК України.
06.10.2023 року у вказаному кримінальному провадженні ОСОБА_6 в порядку, передбаченому ч. 1 ст. 278 КПК України повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 260 КК України.
Згідно вказаного повідомлення, що з 19 лютого 2014 року представниками Російської Федерації (далі РФ) розпочато збройне вторгнення збройних сил РФ (далі ЗС РФ), приховане твердженням керівників РФ про переміщення військових підрозділів в рамках звичайної ротації сил Чорноморського флоту, які у взаємодії з військовослужбовцями Чорноморського флоту РФ та іншими підрозділами ЗС РФ здійснили блокування й захоплення адміністративних будівель і ключових об`єктів військової та цивільної інфраструктури України, забезпечивши військову окупацію території АР Крим і м. Севастополя. 18 березня 2014 року РФ оголосила про офіційне включення Криму до її території.
Одночасно із цим, протягом березня та на початку квітня 2014 року, під безпосереднім керівництвом та контролем представників влади та ЗС РФ представники іррегулярних незаконних збройних формувань, озброєних банд і груп найманців, створених, підпорядкованих, керованих та фінансованих Російською Федерацією, взяли під контроль будівлі, в яких знаходилися органи місцевої влади та місцеві органи виконавчої влади України, військові об`єкти України в окремих районах Донецької та Луганської областей України.
07 квітня 2014 року в м. Донецьку створено терористичну організацію «Донецька народна республіка» (далі за текстом «ДНР»), а 27 квітня 2014 року в м. Луганську терористичну організацію «Луганська народна республіка» (далі за текстом «ЛНР»), у складі яких утворені незаконні збройні формування, які функціонують і по теперішній час.
Внаслідок військових дій у період з травня по серпень 2015 року сили оборони України звільнили частину раніше окупованих територій Донецької та Луганської областей.
Датою початку тимчасової окупації РФ окремих територій України є 19 лютого 2014 року. Автономна Республіка Крим та місто Севастополь є тимчасово окупованими Російською Федерацією з 20 лютого 2014 року. Окремі території України, що входять до складу Донецької та Луганської областей, є окупованими Російською Федерацією (у тому числі окупаційною адміністрацією Російської Федерації) починаючи з 7 квітня 2014 року, відповідно до ч. 2 ст. 1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
Надалі, 24 лютого 2022 року президент РФ оголосив початок так званої «спеціальної військової операції». Після цього, близько четвертої години ранку того ж дня, ЗС РФ, інші збройні формування РФ та підконтрольні їм угруповання іррегулярних незаконних збройних формувань розпочали широкомасштабне військове вторгнення на територію України, увійшовши з боку РФ, Білорусі та тимчасово окупованої території України, що супроводжувалось завданням ракетно-артилерійських ударів та бомбардувань авіацією об`єктів по всій території України.
24.02.2022 Указом Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», у зв`язку з військовою агресією рф проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» постановлено введення в Україні воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, який у подальшому неодноразово продовжувався та діє на теперішній час.
З того моменту сили оборони України здійснюють збройну відсіч вздовж всієї лінії фронту.
Факт широкомасштабного збройного вторгнення на територію України 24.02.2022 не приховувався владою РФ, а також встановлений рішеннями міжнародних організацій, зокрема резолюцією Генеральної асамблеї
ООН ES-11/1 від 02.03.2022 «Про агресію проти України», п.п. 1, 3 Висновку 300 (2022) Парламентської Асамблеї Ради Європи «Наслідки агресії Російської Федерації проти України», п.п. 17, 18 Наказу від 16.03.2022 за клопотанням про вжиття тимчасових заходів у справі «Звинувачення в геноциді відповідно до Конвенції про запобігання злочину геноциду та покарання за нього(Україна проти РФ) та ін.)».
Таким чином, із 19.02.2014 до цього часу триває міжнародний збройний конфлікт, викликаний збройною агресією РФ проти України, окупацією частини території України.
У результаті вищезазначених подій майже вся територія Херсонської області з 24 лютого 2022 року знаходилась під окупацією Збройних сил РФ. Починаючи з липня місяця до 11 листопада 2022 року Збройними силами України звільнено (деокуповано) частину території Херсонської області, яка знаходиться на правобережжі річки Дніпро.
Водночас залишаються окупованими територія Скадовського та Генічеського районів, а також частково окупованими територія Каховського та Херсонського районів, що розташовані на лівобережжі річки Дніпро.
Згідно зі ст. ст. 17 і 65 Конституції України захист суверенітету і територіальної цілісності України є справою всього Українського народу. Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України є обов`язком громадян України. На території України забороняється створення і функціонування будь-яких збройних формувань, не передбачених законом.
Після 24.02.2022 (більш точної дати та часу під час досудового розслідування не встановлено), з метою підтримки збройної агресії РФ, усвідомлюючи що Україна є унітарною державою, суверенітет якої поширюється на всю її територію, яка в межах існуючого кордону є цілісною і недоторканною, переслідуючи прямий злочинний умисел, спрямований на посягання на територіальну цілісність і недоторканість України, на вчинення умисних дій, спрямованих на зміну меж території та державного кордону України, невстановлені особи із числа військового командування РФ залучили особу, відносно якого обвинувальний акт направлено до суду, якому співучасники визначили роль в реалізації спільного плану на придушення будь яких проявів незгоди з визнанням політики окупаційної влади, відокремленням Херсонської області від України та приєднання її територій до складу РФ, а останній погодився її виконати, у зв`язку з чим був призначений керівником незаконного збройного формування так званої «Государственной службы безопасности Херсонской области».
У квітні-травні місяці 2022 року, точний час та дата досудовим розслідуванням не встановлені, громадянин РФ ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , підтримуючи збройну агресію Російської Федерації проти України, будучи залученим особою, відносно якої до суду направлено обвинувальний акт, до реалізації спільного плану на придушення будь-яких проявів незгоди з визнанням політики окупаційної влади, встановлення та нав`язування політичного режиму Російської Федерації та переслідування цивільного населення з проукраїнською позицією, перебуваючи на території окупованої частини Херсонської області, діючи з прямим умислом вступив на службу до незаконного збройного формування т.зв. «Государственной службы безопасности Херсонской области» на посаду «начальника фінансово-економічного відділу».
При цьому, ОСОБА_6 , вступаючи до незаконного збройного формування так званої «Государственной службы безопасности Херсонской области», був достовірно обізнаним, що останнє не відноситься до збройних формувань, передбачених законодавчими актами України, якими визначається порядок створення та функціонування збройних формувань України.
«Государственная служба безопасности Херсонской области» має організаційну структуру, що характеризується наявністю єдиноначальності, підпорядкованості, дисципліни та субординації. Указане формування розділено на підрозділи з визначеним особовим складом, для його учасників введені військові звання, знаки розрізнення, службові посвідчення, вогнепальна (автомати, пістолети) та особиста вибухова (гранати) зброя, характерні для такого формування.
Таким чином, «Государственная служба безопасности Херсонской области» являє собою формування, яке незаконно має на озброєнні придатну для використання вогнепальну та вибухову зброю.
У структурі «Государственной службы безопасности Херсонской области» утворені такі підрозділи: апарат начальника служби, відділ «М», відділ контррозвідувальних операцій, відділ захисту конституційного устрою та боротьби з тероризмом, оперативно-пошуковий відділ, відділ інформаційної безпеки, відділ економічної безпеки, слідчий відділ, відділ спеціального призначення, відділ внутрішньої безпеки, відділ технічного забезпечення, фінансово-економічний відділ т.п.
Загальна чисельність учасників указаного формування становить не менше 70 осіб.
Основним місцем дислокації «Государственной службы безопасности Херсонской области» визначено захоплену будівлю за адресою: м. Херсон, вул. Театральна, 18, а місцем для незаконного утримання громадян підвальне приміщення офісної будівлі, розташованої за адресою: м. Херсон, вул. Пилипа Орлика, 15, яку поєднали з основним місцем розташування шляхом руйнування паркану, що розділяв суміжні прибудинкові території вказаних будівель.
Діяльність зазначеного не передбаченого законами України формування спрямована на придушення будь-яких проявів незгоди з визнанням політики окупаційної влади, встановленням та нав`язуванням політичного режиму Російської Федерації та переслідування цивільного населення з проукраїнською позицією.
ОСОБА_6 , приймаючи участь у діяльності незаконного збройного формування т.зв. «Государственной службы безопасности Херсонской области», за попередньою змовою з іншими особами, реалізуючи спільний план на придушення будь-яких проявів незгоди з визнанням політики окупаційної влади, встановлення та нав`язування політичного режиму Російської Федерації та переслідування цивільного населення з проукраїнською позицією, користуючись підтримкою окупаційних військ держави-агресора, під керівництвом особи, відносно якої направлено обвинувальний акт, отримував та перераховував грошові кошти, виділені Російською Федерацією для діяльності «Государственной службы безопасности Херсонской области», займався їх переведенням з готівкової форми в безготівкову і навпаки, здійснював фінансовий контроль.
Так ОСОБА_6 , перебуваючи на посаді начальника фінансово-економічного відділу «Государственной службы безопасности Херсонской области», у період з травня по жовтень 2022 року (більш точний час у ході досудового розслідування не встановлено), перебуваючи на території м. Херсона (більш точна адреса у ході розслідування не встановлена), усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер своїх дій, передбачаючи суспільно-небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, використовуючи надані йому особою, відносно якої обвинувальний акт направлено до суду, повноваження, отримував (переводив у готівкові) грошові кошти, що надходили на розрахункові рахунки «Государственной службы безопасности Херсонской области» після розподілу бюджетних коштів окупаційної влади Херсонської області, отриманих від Російської Федерації, так званим головою «Военно-гражданской администрации Херсонской области» ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , затвердження останнім відповідних бухгалтерських документів, зокрема й платіжних доручень, відомостей, тощо.
Встановлено, що впродовж вищевказаного періоду часу ОСОБА_6 як співробітником незаконного збройного формування особисто отримано та проконтрольовано отримання (переведення в готівку) щонайменше 138 695 094, 00 російських рублів, які перераховано з розрахункового рахунку «ВГА Херсонской области» № НОМЕР_1 , відкритого в афільованій банківській структурі РФ під егідою відкритого акціонерного товариства «Международный рассчетный банк» м. Осетії, на розрахункові рахунки «Государственной службы безопасности Херсонской области» №№ НОМЕР_2 , 30101810560040000105, НОМЕР_3 .
Отже, ОСОБА_6 забезпечив контроль за отриманням та використанням незаконним збройним формуванням виділених Російською Федерацією грошових коштів, тобто взяв участь у його протиправній діяльності на окупованій території Херсонської області, спрямованій на встановлення та нав`язування політичного режиму Російської Федерації та переслідування цивільного населення з проукраїнською позицією.
11.10.2023, 12.10.2023 та 13.10.2023, будучи викликаним для допиту в якості підозрюваного, ОСОБА_6 , у призначений час та місце без поважних причин не з`явився і про причини своєї неявки не повідомив.
Зокрема, 06.10.2023 в засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження - газеті «Урядовий кур`єр» №201 від 06.10.2023 та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора розміщено повідомлення про підозру ОСОБА_6 , а також повідомлено про необхідність прибуття останнього до найближчого територіально розташованого підрозділу Служби безпеки України на 11.10.2023, 12.10.2023, 13.10.2023 в період часу з 09 год. 00 хв. по 18 год. 00 хв. для вручення йому письмового повідомлення про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, допиту як підозрюваного, а також проведення інших слідчих та процесуальних дій.
Утім, ОСОБА_6 на виклики не з`явився та про причини свого неприбуття не повідомив, що свідчить про умисні дії останнього, спрямовані на ухилення від органу досудового розслідування з метою уникнення кримінальної відповідальності за вчинення особливо тяжких злочинів, а також про переховування останнього на тимчасово окупованій території.
У зв`язку із викладеним, 14.10.2023 в рамках кримінального провадження підозрюваного ОСОБА_6 оголошено у розшук, здійснення якого доручено ГВКР УСБУ в Херсонській області.
Слідчий звернувся до слідчого судді Центрального районного суду м. Миколаєва з погодженим із прокурором відділу Херсонської обласної прокуратури ОСОБА_8 клопотанням про застосування відносно ОСОБА_6 запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою. В обґрунтування клопотання вказав, що ОСОБА_6 підозрюється у вчиненні тяжкого злочину, за вчинення яких передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк від трьох до восьми років з конфіскацією майна або без такої. Підозра є обґрунтованою, підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами, є ризики того, що підозрюваний може переховуватись від органів досудового розслідування та суду; незаконно впливати на свідків та потерпілих у кримінальному провадженні; вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється. Запобігти вказаним ризикам та забезпечити належне виконання підозрюваним покладених на нього процесуальних обов`язків не зможе обрання більш м`якого запобіжного заходу.
В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав та просив задовольнити.
Захисник проти задоволення клопотання заперечував посилаючись на необґрунтованість підозри та недоведеність ризиків.
Заслухавши пояснення учасників процесу, вивчивши матеріали клопотання та кримінального провадження, приходжу до наступного.
Згідно зі змістом ст.ст. 131-132 КПК України, запобіжні заходи є заходами забезпечення кримінального провадження і застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду.
Стаття 177 КПК України містить правові норми щодо мети та підстав застосування запобіжних заходів. Метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього процесуальних обов`язків, а також запобігання спробам: 1) переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду; 2) знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення; 3) незаконно впливати на потерпілого, свідка, іншого підозрюваного, обвинуваченого, експерта, спеціаліста у цьому ж кримінальному провадженні; 4) перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином; 5) вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється, обвинувачується. Підставою застосування запобіжного заходу є наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, а також наявність ризиків, які дають достатні підстави слідчому судді, суду вважати, що підозрюваний, обвинувачений, засуджений може здійснити дії, передбачені частиною першою цієї статті.
Відповідно до ч. 1 ст. 183 КПК України, тримання під вартою є винятковим запобіжним заходом, який застосовується виключно у разі, якщо прокурор доведе, що жоден із більш м`яких запобіжних заходів не зможе запобігти ризикам, передбаченим статтею 177 цього Кодексу, крім випадків, передбачених частиною п`ятою статті 176 цього Кодексу.
Згідно ч. 1 ст. 194 КПК України, під час розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу слідчий суддя, суд зобов`язаний встановити, чи доводять надані сторонами кримінального провадження докази обставини, які свідчать про: 1) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні підозрюваним, обвинуваченим кримінального правопорушення; 2) наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених статтею 177 цього Кодексу, і на які вказує слідчий, прокурор; 3) недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні.
Згідно положень ч. 6 ст. 193 КПК України, слідчий суддя може розглянути клопотання про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою та може обрати такий запобіжний захід за відсутності підозрюваного, обвинуваченого лише у разі доведення прокурором наявності підстав, передбачених статтею 177 цього Кодексу, а також наявності достатніх підстав вважати, що підозрюваний, обвинувачений виїхав та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, та/або оголошений у міжнародний розшук. У такому разі після затримання особи і не пізніш як через сорок вісім годин з часу її доставки до місця кримінального провадження слідчий суддя, суд за участю підозрюваного, обвинуваченого розглядає питання про застосування обраного запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою або його зміну на більш м`який запобіжний захід, про що постановляє ухвалу.
Згідно вимог п.п. 3 і 4 ст. 5 Конвенції про основоположні права та свободи та практику Європейського суду з прав людини, обмеження права особи на свободу і особисту недоторканість можливе лише в передбачених законом випадках за встановленою процедурою.
ОСОБА_6 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 260 КК України, яке відносяться до категорії тяжкого злочину, за вчинення яких передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк від трьох до восьми років з конфіскацією майна або без такої.
Підозра є обґрунтованою, підтверджується наступними зібраними матеріалами кримінального провадження:
- витребувано та долучено до матеріалів кримінального провадження документи, вилучені в рамках іншого кримінального провадження 23.11.2022 під час огляду в приміщенні ГУ ДКСУ в Херсонській області щодо діяльності окупаційних органів влади у м. Херсоні, у тому числі незаконного збройного формування т.зв. «Государственной службы безопасности Херсонской области». Проведено огляд вказаної документації, а саме: виписки по рахунку № НОМЕР_1 із зазначенням сум переказів, розпорядників коштів та отримувача, «перечень разделов и подразделов классификации расходов бюджета ВГА Херсонской области», платіжні доручення, «распределение расходов по главным распорядителям средств», «ведомость №__ потребности безналичных денежных средств» з підписом ОСОБА_7 тощо;
- витребувано та долучено до матеріалів кримінального провадження документи, вилучені в рамках іншого кримінального провадження 13.12.2022 та стосуються зв`язків «ВГА Херсонской области» з «Государственной службы безопасности Херсонской области», а саме забезпечення останнього матеріально-технічними засобами для здійснення ними своєї незаконної діяльності;
- 02.05.2023 допитано в якості свідка колаборанта ОСОБА_9 (у період окупації займав посаду заступника директора окупаційної банківської установи ВАТ «Междрународный расчетный банк» м. Осетії), який розповів яким чином відбувалось перерахування з рахунків ВГА Херсонской области та отримання «Государственной службы безопасности Херсонской области» бюджетних коштів, виділених Російською Федерацією, а також повідомив, що вказаними коштами міг розпоряджатись тільки особисто ОСОБА_7 . Також свідок вказав особу, яка від «Государственной службы безопасности Херсонской области» отримувала ці кошти;
- 15.08.2023 допитано в якості свідка ОСОБА_10 (у період окупації займала посаду старшого касира вказаного вище банку), яка розповіла принципи розподілу коштів ВГА Херсонской области та фінансування «Государственной службы безопасности Херсонской области»;
- 11.08.2023 допитано в якості свідка ОСОБА_11 (у період окупації займала посаду менеджера вказаного вище банку), яка також підтвердила факт обслуговування у ВАТ «Междрународный расчетный банк» м. Осетії т.зв. «Государственной службы безопасности Херсонской области», а також те, що тільки за підписом ОСОБА_7 могли перераховуватись кошти.
- 15.08.2023 проведено впізнання за фотознімками за участю свідка ОСОБА_10 , яка впізнала співробітника незаконного збройного формування т.зв. «Государственной службы безопасности Херсонской области» ОСОБА_6 , як особу, яка представляла ГСБ, відповідала від імені НЗФ за отримання коштів, забезпечувала фінансовий контроль, приходила до банку;
- 11.08.2023 проведено допит та впізнання за фотознімками за участю свідка ОСОБА_12 , який впізнала співробітника незаконного збройного формування т.зв. «Государственной службы безопасности Херсонской области» ОСОБА_6 , як особу, яка відвідувала будівлю ГСБ за адресою: м. Херсон, вул. П.Орлика, 15 та постійно була з дипломатом в руці;
- 27.07.2023 проведено впізнання за фотознімками за участю свідка
- ОСОБА_9 , який впізнав співробітника незаконного збройного формування т.зв. «Государственной службы безопасности Херсонской области»
- ОСОБА_6 , як особу, яка представляла ГСБ, відповідала від імені НЗФ за отримання коштів, забезпечувала фінансовий контроль, приходила до банку, представлялась фінансовим директором ГСБ.
- отримано відповідь ГВКР УСБУ в Херсонській області №71/22/1/129-2488 від 08.09.2029 на доручення слідчого в порядку ст.ст. 40, 41 КПК України, якою ідентифіковано осіб з числа представників т.зв. «Государственной службой безопасности Херсонской области», їх позивні, посади в системі зазначеного не передбаченого законом збройного формування, установчі відомості;
- іншими матеріалами кримінального провадження у їх сукупності.
При цьому слід звернути увагу на те, що підозра визнається обґрунтованою у тому випадку, якщо існують факти або інформація, які можуть переконати об`єктивного спостерігача в тому, що особа, про котру йдеться мова, могла вчинили правопорушення.
Враховуючи наявні у матеріалах клопотання докази, вважаю, що є достатні підстави вважати підозру ОСОБА_6 у вчиненні інкримінованого йому діяння обґрунтованою, чим спростовуються доводи сторони захисту стосовно відсутності вагомих доказів на підтвердження обґрунтованості підозри його підзахисного.
Крім цього, стандарт доведення обґрунтованості підозри є нижчим від стандарту доведення винуватості поза розумним сумнівом та вимагає меншої ваги доказів, ніж для ухвалення обвинувального вироку.
Відповідно до положень ст. 198 КПК України, висловлені в ухвалі слідчого судді за результатами розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу висновки щодо будь-яких обставин, які стосуються суті підозри, не мають преюдиціального значення для суду під час судового розгляду цього або іншого кримінального проваджень.
З урахуванням викладеного, тяжкості покарання, яке загрожує ОСОБА_6 у разі визнання його виним в інкримінованому правопорушенні, того факту, що ОСОБА_6 знаходиться в державному розшуку, його фактичне місцезнаходження до цього часу не встановлено, вважаю доведеною наявність ризиків, передбачених п.п. 1, 3, 5 ч. 1 ст. 177 КПК України, а саме того, що підозрюваний може переховуватись від органів досудового розслідування та суду; незаконно впливати на свідків та потерпілих у кримінальному провадженні; вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється.
Враховуючи викладене,оскільки прокуроромдоведено наявністьмети тапідстав застосуваннядо підозрюваного ОСОБА_6 запобіжного заходуу виглядітримання підвартою,а такождоведено, що підозрюваний оголошений у розшук та перебуває на тимчасово окупованій території України, вважаю необхідним клопотання слідчого задовольнити.
При цьому, відповідно до ч. 1 ст. 197 КПК України, строк дії ухвали слідчого судді про тримання під вартою не може перевищувати шістдесяти днів, який у відповідності до ч. 2 цієї ж статті обчислюється з моменту взяття під варту, а якщо взяттю під варту передувало затримання підозрюваного, обвинуваченого, - з моменту затримання.
Керуючись ст.ст. 177, 183, 193, 194, 196, 197, 309 КПК України, -
УХВАЛИВ:
Клопотання - задовольнити.
ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , обрати запобіжний захід у вигляді тримання під вартою.
Питання прозастосування ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжного заходу або його зміну на більш м`який запобіжний захід розглянути після його затримання і не пізніш як через 48 годин з часу доставки до місця кримінального провадження.
Ухвала може бути оскаржена до Миколаївського апеляційного суду протягом 5 днів.
Повний текст ухвали оголошено 27 жовтня 2023 року о 13 год. 20 хв.
СЛІДЧИЙ СУДДЯ ОСОБА_13
Суд | Центральний районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 24.10.2023 |
Оприлюднено | 30.10.2023 |
Номер документу | 114483189 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів тримання під вартою |
Кримінальне
Центральний районний суд м. Миколаєва
Подзігун Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні