Постанова
від 20.12.2023 по справі 758/12483/23
ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 758/12483/23

3/758/4968/23

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 грудня 2023 року м. Київ

Суддя Подільського районного суду м. Києва Якимець О. І., за участю секретаря судового засідання Карпишиної К.С., представників Енергетичної митниці ДМС Державної митної служби України Холодкової О.С., Гереги К.М. , адвоката Коковіна Д.І. розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві матеріали справи, які надійшли з Енергетичної митниці Державної митної служби України про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_2 , громадянка України, РНОКПП НОМЕР_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживає за адресою: АДРЕСА_1 , директор ТОВ «Карпатська паливна компанія» (код ЄДРПОУ 44842725), юридична адреса: м.Львів, вул. Олени Степанівни, 45, поверх 2, офіс 55,

за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України,-

ВСТАНОВИВ:

03.01.2023 через митний кордон України пункт пропуску «Пункт пропуску «Рава-Руська - Хребенне». Митний пост «Рава-Руська» Львівської митниці з Латвійської Республіки в Україну на адресу ТОВ «Карпатська паливна компанія» (79018, м. Львів, вул. Олени Степанівни, 45, оф. 55, код ЄДРПОУ 44842725) був переміщений товар «Diesel fuel 10 ppm EN590/ Дизельне паливо 10 ppm EN590» загальною вагою 73, 840 тон, у кількості 88,911 тис. л. при 15оС., вартістю 83439,2 EUR. Зазначений товар був оформлений в Енергетичній митниці за митною декларацією типу ІМ 40 ЕА від 03.01.2022 № 23UA903050000203U0 та ІМ 40 ДЕ від 03.01.2023 №№ 23UA903050000319U6, 23UA903050000320U9.

Переміщення товару через митний кордон України здійснено на підставі наступних документів: сертифікату якості від 22.12.2022 № 221222_1348773; інвойсів від 30.12.2022 №№ KOR22/55, KOR22/56, KOR22/57; міжнародних автотранспортних накладних (CMR) від 31.12.2022 №№ LV-000011KOR/PARS/UA, LV-000013KOR/PARS/UA, LV-000012KOR/PARS/UA; контракту від 06.12.2022 № KOR20221206/01.

Відповідно до умов контракту від 06.12.2022 № KOR20221206/01, укладеного між ТОВ «Карпатська паливна компанія» в особі директора ОСОБА_2 (покупець) та литовським підприємством UAB «Korteka» в особі директора Diana Bartanovic (продавець), продавець продає покупцеві товар «світлі нафтопродукти, дизельне паливо». Товар повинен відповідати вимогам «ГОСТ» та технічним вимогам, якість кожної партії товару повинна підтверджуватись сертифікатом якості виданий виробником, який супроводжує товар. Згідно з відомостями, зазначеними в наданих до митних органів документах, на митну територію України ввезено товар «Diesel fuel 10 ppm EN590/ Дизельне паливо 10 ppm EN590» походженням з країни Литва. Відповідно до відомостей зазначених в сертифікаті (паспорті) якості від 22.12.2022 № 221222_1348773, товар виготовлений підприємством Public Company «Orlen Lietuva» та відповідає вимогам (стандарту) LST EN 590:2022.

Відповідно до вимог ст. 198 Митного кодексу України митному органу в пункті пропуску через державний кордон України згідно із статтею 335 цього Кодексу подаються документи, що містять відомості про товари, достатні для їх ідентифікації.

Згідно ст. 335 Митного кодексу України встановлено, що під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник залежно від виду транспорту, яким здійснюється перевезення товарів, надають митному органу в паперовій або електронній формі документи та відомості зокрема, що підтверджують дотримання обмежень, які виникають у зв`язку із застосуванням захисних заходів. Незалежно від виду транспорту, яким здійснюється переміщення товарів, під час прибуття товарів у пункт пропуску через державний кордон України надаються документи (відомості) або їх реквізити, у тому числі засобами інформаційних технологій (або у вигляді електронного документа), які підтверджують дотримання заборон та/або обмежень згідно із законами України.

Постановами Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з російської федерації» та від 09.04.2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з російської федерації» заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації.

Відповідно до положень пункту 8 розділу «Вимоги щодо обігу палива на ринку» Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927, «кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) палива».

Пунктом 5 Технічного регламенту до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом наступних 90 календарних днів передбачено введення в обіг палив, які ввозяться на митну територію України з держав - членів ЄС та інших держав (крім палива походженням з російської федерації та республіки білорусь та/або палива, власниками якого є юридичні особи, які зареєстровані на території російської федерації та республіки білорусь, або кінцевими бенефіціарами яких є російська федерація та республіка білорусь, фізичні та юридичні особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції»), на підставі документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам цього Технічного регламенту, виданого іноземним суб`єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам ЕN 590 (паливо дизельне) або їх аналогів.

З метою дотримання вищезазначених заборон та обмежень, посадовими особами ТОВ «Карпатська паливна компанія» під час переміщення товару через митний кордон України до митних органів, з метою підтвердження відомостей про фізико-хімічні показники товару, відповідності нафтопродукту стандартам EN 590 (паливо дизельне) і його ідентифікації, надано документ про якість, а саме сертифікат (паспорт) якості від 22.12.2022 №221222_1348773, який містить відповідні штампи (печатки) заводу виробника - «Orlen Lietuva». Також з метою підтвердження виробництва зазначеного товару в країні Литва до митних органів України надано декларацію про походження товару (заява про країну походження товару, зроблена у зв`язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару, а саме: інвойсів від 30.12.2022 №№ KOR22/55, KOR22/57, KOR22/56; міжнародних автотранспортних накладних (CMR) від 31.12.2022 №№ LV-000011KOR/PARS/UA, LV-000013KOR/PARS/UA, LV-000012KOR/PARS/UA, в яких зазначено, що країна походження товару - Литва.

Першого березня 2023 року листом № 20/20-01-01/7.6/211 Держмитслужба проінформувала Енергетичну митницю, щодо використання суб`єктами ЗЕД, з метою приховування походження нафтопродуктів зокрема вироблених в російській федерації, підроблених сертифікатів якості виданих публічною компанією «Orlen Lietuva».

З метою перевірки даної інформації Енергетичною митницею, в тому числі дійсності сертифікату якості від 22.12.2022 №221222_1348773, на адресу представництва АТ «Орлен Летува» в Україні направлені відповідні запити (листи від 21.03.2023 № 7.6-1/7.6-20.3/13/928 та від 09.06.2023 № 7.6-3/7.6-20.3/12/2296). Відповідно до отриманої від представництва АТ «Орлен Летува» в Україні та від Public Company «Orlen Lietuva» інформації (листи від 28.04.2023 № 64 та від 29.06.2023 № D2(115-9)-1451), сертифікат якості від 22.12.2022 № 221222_1348773 литовським підприємством «Orlen Lietuva» не видавався (відомості про сертифікат якості з таким номером у підприємства відсутні).

Отже, з метою дотримання встановлених законодавством України з питань митної справи заборон та обмежень, ідентифікації товару при його переміщенні через митний кордон України митним органам ТОВ «Карпатська паливна компанія» було надано документи, а саме сертифікат якості від 22.12.2022 № 221222_1348773, що містить відомості про фізико-хімічні показники та виробника товару, факт видачі якого, виробником «Orlen Lietuva» не підтверджено.

Тобто посадовими особами ТОВ «Карпатська паливна компанія» вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України товару ««Diesel fuel 10 ppm EN590/ Дизельне паливо 10 ppm EN590» загальною вагою 73, 840 тон, у кількості 88,911 тис. л. при 15оС., вартістю 83439,2 EUR (3 254 470,90 грн. по курсу НБУ 39,0041 на день перетину митного кордону України) з приховуванням від митного контролю шляхом надання до митного органу, як підстави для переміщення документів, одержаних незаконним шляхом.

В судовому засіданні представники Енергетичної митниці ДМС України Холодкова О.С., Герега К.М., зазначили що у зв`язку із порушенням митних правил, відносно ОСОБА_2 складений протокол, в якому викладені всі обставини справи, що підтверджують вину у вчиненні порушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України, просили застосувати до неї стягнення, передбачене санкцією вказаної статті.

Адвокат Коковін Д.І. просив закрити провадження у справі відносно ОСОБА_2 у зв`язку із відсутністю складу адміністративного правопорушення за ч. 1 ст. 483 МК України. Зазначив, що матеріали справи не містять відомостей, що саме ОСОБА_2 , як керівник компанії ТОВ «Карпатська паливна компанія», вчинила дії, спрямовані на переміщення товару з приховуванням від митного контролю шляхом надання до митного органу, як підстави для переміщення товарів документів, одержаних незаконним шляхом. У справі не здобуто жодних доказів, щодо вчинення громадянкою ОСОБА_2 дій спрямованих на переміщення товарів з приховуванням від митного контролю.

Суд, заслухавши пояснення учасників справи, дослідивши матеріали справи, приходить до наступного висновку.

Статтею 74 Митного кодексу України (далі - МК України) визначено, що імпорт (випуск для вільного обігу) це митний режим, відповідно до якого іноземні товари після сплати всіх митних платежів, встановлених законами України на імпорт цих товарів, та виконання усіх необхідних митних формальностей випускаються для вільного обігу на митній території України.

За змістом ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Згідно ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність. Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

Порушення митних правил передбачене диспозицією ч. 1 ст. 483 МК, полягає у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Відповідно до частини другої ст. 459 Митного кодексу України суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягай 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Як було встановлено у судовому засіданні, 03.01.2023 через митний кордон України пункт пропуску «Пункт пропуску «Рава-Руська - Хребенне». Митний пост «Рава-Руська» Львівської митниці з Латвійської Республіки в Україну на адресу ТОВ «Карпатська паливна компанія» (79018, м. Львів, вул. Олени Степанівни, 45, оф. 55, код ЄДРПОУ 44842725) був переміщений товар «Diesel fuel 10 ppm EN590/ Дизельне паливо 10 ppm EN590» загальною вагою 73, 840 тон, у кількості 88,911 тис. л. при 15оС., вартістю 83439,2 EUR. Зазначений товар був оформлений в Енергетичній митниці за митною декларацією типу ІМ 40 ЕА від 03.01.2022 № 23UA903050000203U0 та ІМ 40 ДЕ від 03.01.2023 №№ 23UA903050000319U6, 23UA903050000320U9.

Переміщення товару через митний кордон України здійснено на підставі наступних документів: сертифікату якості від 22.12.2022 № 221222_1348773; інвойсів від 30.12.2022 №№ KOR22/55, KOR22/56, KOR22/57; міжнародних автотранспортних накладних (CMR) від 31.12.2022 №№ LV-000011KOR/PARS/UA, LV-000013KOR/PARS/UA, LV-000012KOR/PARS/UA; контракту від 06.12.2022 № KOR20221206/01.

Відповідно до умов контракту від 06.12.2022 № KOR20221206/01, укладеного між ТОВ «Карпатська паливна компанія» в особі директора ОСОБА_2 (покупець) та литовським підприємством UAB «Korteka» в особі директора Diana Bartanovic (продавець), продавець продає покупцеві товар «світлі нафтопродукти, дизельне паливо». Товар повинен відповідати вимогам «ГОСТ» та технічним вимогам, якість кожної партії товару повинна підтверджуватись сертифікатом якості виданий виробником, який супроводжує товар. Згідно з відомостями, зазначеними в наданих до митних органів документах, на митну територію України ввезено товар «Diesel fuel 10 ppm EN590/ Дизельне паливо 10 ppm EN590» походженням з країни Литва. Відповідно до відомостей зазначених в сертифікаті (паспорті) якості від 22.12.2022 № 221222_1348773, товар виготовлений підприємством Public Company «Orlen Lietuva» та відповідає вимогам (стандарту) LST EN 590:2022.

Відповідно до вимог ст. 198 Митного кодексу України митному органу в пункті пропуску через державний кордон України згідно із статтею 335 цього Кодексу подаються документи, що містять відомості про товари, достатні для їх ідентифікації.

З метою дотримання вищезазначених заборон та обмежень, посадовими особами ТОВ «Карпатська паливна компанія» під час переміщення товару через митний кордон України до митних органів, з метою підтвердження відомостей про фізико-хімічні показники товару, відповідності нафтопродукту стандартам EN 590 (паливо дизельне) і його ідентифікації, надано документ про якість, а саме сертифікат (паспорт) якості від 22.12.2022 №221222_1348773, який містить відповідні штампи (печатки) заводу виробника - «Orlen Lietuva». Також з метою підтвердження виробництва зазначеного товару в країні Литва до митних органів України надано декларацію про походження товару (заява про країну походження товару, зроблена у зв`язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару, а саме: інвойсів від 30.12.2022 №№ KOR22/55, KOR22/57, KOR22/56; міжнародних автотранспортних накладних (CMR) від 31.12.2022 №№ LV-000011KOR/PARS/UA, LV-000013KOR/PARS/UA, LV-000012KOR/PARS/UA, в яких зазначено, що країна походження товару - Литва. Першого березня 2023 року листом № 20/20-01-01/7.6/211 Держмитслужба проінформувала Енергетичну митницю, щодо використання суб`єктами ЗЕД, з метою приховування походження нафтопродуктів зокрема вироблених в російській федерації, підроблених сертифікатів якості виданих публічною компанією «Orlen Lietuva».

Енергетичною митницею, в тому числі дійсності сертифікату якості від 22.12.2022 №221222_1348773, на адресу представництва АТ «Орлен Летува» в Україні направлені відповідні запити (листи від 21.03.2023 № 7.6-1/7.6-20.3/13/928 та від 09.06.2023 № 7.6-3/7.6-20.3/12/2296). Відповідно до отриманої від представництва АТ «Орлен Летува» в Україні та від Public Company «Orlen Lietuva» інформації (листи від 28.04.2023 № 64 та від 29.06.2023 № D2(115-9)-1451), сертифікат якості від 22.12.2022 № 221222_1348773 литовським підприємством «Orlen Lietuva» не видавався (відомості про сертифікат якості з таким номером у підприємства відсутні).

Отже, виробником «Orlen Lietuva» не підтверджено факт видачі сертифіката якості від 22.12.2022 № 221222_1348773, що містить відомості про фізико-хімічні показники та виробника вищевказаного товару.

На момент перетину кордону керівником ТОВ «Карпатська паливна компанія» була ОСОБА_2 .

Таким чином, посадовими особами ТОВ «Карпатська паливна компанія» вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України товару ««Diesel fuel 10 ppm EN590/ Дизельне паливо 10 ppm EN590» загальною вагою 73, 840 тон, у кількості 88,911 тис. л. при 15оС., вартістю 83439,2 EUR (3 254 470,90 грн. по курсу НБУ 39,0041 на день перетину митного кордону України) з приховуванням від митного контролю шляхом надання до митного органу, як підстави для переміщення документів, одержаних незаконним шляхом.

Відповідно до п.6 постанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005р. №8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» передбачено, що судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Документами, що містять неправдиві дані є, зокрема, та, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Відповідно до ст. 65 Господарського кодексу України керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і вирішує питання діяльності підприємства.

Оцінивши досліджені докази у їх сукупності, суд приходить до висновку, що ОСОБА_2 вчинила порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, а саме переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом поданням митному органу як підстави для переміщення товарів документів, одержаних незаконним шляхом.

Стаття 33 КУпАП визначає, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Згідно санкції ч. 1 ст. 483 МК України, вчинення правопорушення передбаченого диспозицією даної норми, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для переміщення товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.

У даному випадку суд враховує практику ЄСПЛ щодо співмірності покарання, застосованого до особи, що передбачає обов`язкове застосування штрафу та конфіскація товару, як санкції за порушення митних правил, встановлених ст. 483 Митного кодексу («Краєва проти України» (заява №72858/13)).

ЄСПЛ у вищевказаній справі зазначив, що у питанні встановлення критерію справедливого балансу між інтересами суспільства та правами людини, високі судді не сприйняли аргументів представника України. Вони зазначили, що національний суд лише формально послався на характер правопорушення, дав інформацію про заявницю та її фінансове становище. Проте у тексті рішення не було дано оцінку обставинам поведінки особи, зв`язку між поведінкою та правопорушенням. І оскільки обсяг перевірки був надмірно вузьким, критерій справедливого балансу не дотримано. Крім того, згідно зі ст. 483 Митного кодексу штраф у розмірі вартості товару та конфіскація товару були обов`язковими санкціями. Відсутність дискреції для судів не залишала можливості враховувати індивідуальні обставини. Це позбавляє сенсу будь-яку оцінку. ЄСПЛ раніше зазначав, що подібна жорстка система не здатна забезпечити необхідний справедливий баланс між спільним інтересом та захистом права власності окремо взятої особи. З огляду на це ЄСПЛ дійшов висновку, що в даній справі мало місце неспіврозмірне втручання у майнові права заявника. Тому ст. 1 Протоколу № 1 до Конвенції була порушена.

Таку ж правову позицію висловив і Конституційний Суд України у рішенні від 05.07.2023 року № 5-р(II)/2023.

Окрім того, у рішенні ЄСПЛ від 06.11.2008 року у справі «Ісмаїлов проти Росії» встановлено, що згідно з принципом верховенства права, який закріплений в усіх статтях Конвенції, при розгляді справи та призначенні стягнення потрібно досягти справедливого балансу між загальними інтересами суспільства та вимогами захисту основоположних прав особи, щоб під час відповідного втручання був дотриманий принцип законності і воно не було свавільним, стягнення повинне бути пропорційним, відповідати тяжкості скоєного правопорушення, а також його наслідкам. У випадку, якщо суд дійде висновку, що стягнення у вигляді конфіскації майна не забезпечить балансу між загальними інтересами суспільства та вимогами захисту права власності конкретної особи, то він має право не накладати таке стягнення навіть у випадку, коли воно передбачене положеннями МК України як обов`язкове.

Відповідно до ч. 1 ст. 465 МК України конфіскація як адміністративне стягнення за порушення митних правил полягає у примусовому вилученні товарів, транспортних засобів, зазначених у пункті 3 статті 461 цього Кодексу, і безоплатній передачі їх у власність держави.

Проте у даному випадку конфіскація товарів, безпосередніх предметів вчинення адміністративного правопорушення, не може бути застосована, оскільки відсутня інформація щодо збереження таких товарів на момент розгляду справи, а тому саме накладення штрафу забезпечить той справедливий баланс між загальними інтересами суспільства та вимогами захисту основоположних прав особи, який з урахуванням практики ЄСПЛ буде достатнім заходом впливу за вчинене порушення.

З урахуванням викладеного вище, ОСОБА_2 підлягає притягненню до відповідальності за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, з застосуванням санкції, визначеної указаною нормою закону, а саме: штрафу в розмірі вартості товару, що становить 3 254 470,90 грн.

Відповідно до Закону України «Про судовий збір» до стягнення із ОСОБА_2 підлягає судовий збір в сумі 536 грн 80 коп.

Керуючись ст.ст. 335, 459, 467, 483, 486, 487, 489, 495, 522, 527, 541 МК України, ст.ст. 33, 251-252, 268, 277, 283-285, 294 КУпАП, суддя,

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_2 визнати винною у вчиненні порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК КУпАП, та застосувати до неї адміністративне стягнення у вигляді штрафу в дохід держави у розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, що становить 3 254 470 (три мільйони двісті п`ятдесят чотири тисячі чотириста сімдесят) гривень 90 коп.

Стягнути з ОСОБА_2 на користь держави судовий збір в сумі 536 (п`ятсот тридцять шість) гривень 80 коп.

Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня винесення постанови до Київського апеляційного суду через Подільський районний суд міста Києва.

Штраф має бути сплачений добровільно не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення постанови про накладення штрафу після набрання нею законної сили, а в разі оскарження постанови, не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення. У разі несплати штрафу у добровільному порядку у встановлений строк, копія постанови буде направлена до відділу державної виконавчої служби для примусового виконання.

Строк пред`явлення постанови до виконання три місяці з моменту набрання нею законної сили.

Суддя: О.І. Якимець

СудПодільський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення20.12.2023
Оприлюднено21.12.2023
Номер документу115766666
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —758/12483/23

Постанова від 29.11.2024

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Голуб Світлана Анатоліївна

Постанова від 31.10.2024

Адмінправопорушення

Подільський районний суд міста Києва

Якимець О. І.

Постанова від 11.10.2024

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Голуб Світлана Анатоліївна

Постанова від 04.09.2024

Адмінправопорушення

Подільський районний суд міста Києва

Якимець О. І.

Постанова від 04.09.2024

Адмінправопорушення

Подільський районний суд міста Києва

Якимець О. І.

Ухвала від 22.07.2024

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Поливач Любов Дмитрівна

Ухвала від 04.07.2024

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Яковлєва Світлана Володимирівна

Ухвала від 31.05.2024

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Поливач Любов Дмитрівна

Ухвала від 20.05.2024

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Голуб Світлана Анатоліївна

Ухвала від 07.05.2024

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Поливач Любов Дмитрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні