Справа № 947/1597/24
Провадження № 1-кс/947/1311/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05.02.2024 року слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , представника ТОВ «ЦСП САР» та ОСОБА_4 адвоката ОСОБА_5 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_6 , яке погоджено прокурором відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_7 про арешт майна у кримінальному провадженні №12023160000000970 від 20.06.2023 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч.1 ст. 263, ч.1 ст. 309, ч.2 ст. 209 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
І. ВИКЛАД ФАКТИЧНИХ ОБСТАВИН ДАНОГО КРИМІНАЛЬНОГО ПРОВАДЖЕННЯ:
Згідно поданого стороною обвинувачення клопотання вбачається, що наразі слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Одеській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 20.06.2023 за №12023160000000970 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч.1 ст. 263, ч.1 ст. 309, ч.2 ст. 209 КК України.
Нагляд за додержанням законів під час здійснення досудового розслідування у формі процесуального керівництва здійснюється Одеською обласною прокуратурою.
В ході досудового розслідування встановлено, що у невстановлений досудовим розслідуванням час та місці у ОСОБА_8 виник злочинний намір на розтрату грошових коштів КНП «ООЦЕМД І МК» ООР» на користь ФОП ОСОБА_9 , у великих розмірах, в умовах дії воєнного стану, зловживаючи своїм службовим становищем, шляхом укладення та виконання договору про закупівлю медичних матеріалів, вартість яких значно вища за ринкову.
З метою реалізації свого злочинного наміру, зловживаючи своїм службовим становищем, діючи умисно та протиправно, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій та бажаючи їх настання, будучи виконувачем обов`язків генерального директора КНП «ООЦЕМД І МК» ООР»ОСОБА_8 ,15.03.2022укладає договір№2202/03(далі Договір)з ФОП ОСОБА_9 постачаннятовару згіднокоду предметазакупівлі закласифікатором:ДК 021:2015-33140000 3 медичніматеріали,(кодноменклатурної позиціїДК 021:2015:33141000-0 медичніматеріали нехімічніта гематологічніодноразового застосування,код НК024:2019:-59235(Губкагемостатична компресійнадля зовнішньогозастосування)на загальнусуму 829600,00грн. (без ПДВ).
Відповідно до пункту 1.2 Розділу 1 Договору, найменування (номенклатура, асортимент) і кількість товару наведено у Специфікації № 1 що є невід`ємною частиною цього Договору (Додаток до договору № 1).
Специфікацією, що є Додатком № 1 до Договору, передбачено закупівлю та поставку товару(Губка гемостатична компресійна для зовнішнього застосування), кількістю 850 шт., ціною за одиницю 976, 00 грн. (без ПДВ), загальною вартістю 829600,00грн. (без ПДВ).
На виконання умов Договору, 17.03.2022 ФОП ОСОБА_9 здійснено поставку товарів з маркуванням бинт гофрований гемостатичний 1 (одна) стерильна стрічка 7,5см*360см (HEMOSTATIC ГЕМОСТАТИК), який було прийнято посадовими особами КНП «ООЦЕМД І МК» ООР».
В подальшому, продовжуючи свої злочинні дії, спрямовані на розтрату грошових коштів КНП «ООЦЕМД І МК» ООР»на користь ФОП ОСОБА_9 , на виконання умов Договору, 24.03.2022 на підставі видаткової накладної №2140 від 17.03.2022 та платіжного доручення №10003 від 24.03.2022, виконувач обов`язків генерального директора КНП «ООЦЕМД І МК» ООР»ОСОБА_8 забезпечив здійснення перерахування з рахунку КНП «ООЦЕМД І МК» ООР»№ НОМЕР_1 відкритому у АТ КБ «ПРИВАТБАНК» на рахунок ФОП ОСОБА_9 № НОМЕР_2 відкритому у ПАТ «БАНК ВОСТОК» грошових коштів у сумі загальну суму 829 600,00 грн.
Однак, станом на 15.03.2022 ринкова вартість постановленого
ФОП ОСОБА_9 товару із маркуванням бинт гофрований гемостатичний 1 (одна) стерильна стрічка 7,5см*360см (HEMOSTATIC ГЕМОСТАТИК) становила 424 гривні 44 копійокза одиницю.
Таким чином, загальна сума завищення вартості товару, який на виконання умов Договору було здійснено поставку ФОП ОСОБА_9 на адресу КНП «ООЦЕМД І МК» ООР»становить 468826 гривень.
Отже, ОСОБА_8 , внаслідок реалізації свого злочинного наміру на розтрату грошових коштів КНП «ООЦЕМД І МК» ООР»шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, діючи умисно, протиправно, з корисливих мотивів, усвідомлюючи, що вартість товарів, які поставлені ФОП ОСОБА_9 значно менша ніж визначено умовами Договору, діючи в порушення п. 4.1, та п.п. 4.1.2, 4.1.6, 4.1.9 Статуту КНП «ООЦЕМД І МК» ООР», ст. ст. 4, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», п.п. 1, 2, 3 п. 1 Постанови Кабінету міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» вчинив розтрату чужого майна грошових коштів КНП «Одеськийобласний центрекстреної медичноїдопомоги імедицини катастроф»Одеської обласноїради» на суму 468826 грн., що згідно Примітки 3до ст.185КК Українив двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян на момент вчинення кримінального правопорушення та становить великий розмір, внаслідок чого завдано майнову шкоду КНП «ООЦЕМД І МК» ООР»у вказаному розмірі.
За вищевикладених обставин, 19.01.2024 року ОСОБА_8 було повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, за кваліфікуючими ознаками: розтрата чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене у великих розмірах та в умовах воєнного стану.
Крім того, 19.01.2024 року було проведено обшук за місцем розташування групи компаній «Парамедик» за адресою: м. Одеса, вул. Середня, буд. 59-А, в ході якого виявлено та вилучено:Бинт гофромований гемостатичний «Гемостатик» в упаковці зеленого кольору виробника ТОВ «СЕНТА ФАРМ» із позначками «06.2023___710623___05.2028»; бинт гофромований гемостатичний «Гемостатик» в упаковці зеленого кольору виробника ТОВ «СЕНТА ФАРМ» із позначками «08.2022___360822____07.2027»; бинт гемостатичний «Гемостатик» в упаковці зеленого кольору із наявним маркуванням у вигляді напису (партії) «08.2022
370822
07.2027» з порушеним пакуванням; Комерційна пропозиція вих. №2084 від 18.12.2023 на бланку ТОВ «PARAMEDIC» на 1 арк.; Комерційна пропозиція вих. №1258 від 20.11.2023 на бланку ТОВ «PARAMEDIC» на 2-х арк.; Копія сертифікату якості №20/02/2019-1.1 від 25.03.2019 на 2 арк.; Копія сертифікату якості №09/09/2021-1.1 від 15.09.2021 на 1 арк.; Копія сертифікату №053 від 07.03.2019 ТОВ «ВО Тетерів» на 1 арк.; Копія сертифікату відповідності №UA.TR.039.062 від 09.06.2017 з додатками на 3 арк.; Копія декларації про відповідність №07/03/2019-1 від 07.03.2019 на 2 арк.; роздруківка файлового документу Типу «MicrosoftExel» із назвою «просчет гемостатик» у вигляді таблиці на 1 арк. Копія декларації про відповідність №1 від 11.08.2022 на 2 арк., ноутбук LenovoIdeaPad 320-15IKB сріблястого кольору, серійним номер : IF9XB8212052 та інвентарним номером 0048 із зарядним пристроєм; Рахунок на оплату №32 від 10.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №33 від 10.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №41 від 12.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №40 від 12.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №39 від 12.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №38 від 12.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №34 від 10.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №53 від 19.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №43 від 12.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк., Договір постачання №39 від 2021 року між ФОП « ОСОБА_9 » та ФОП « ОСОБА_10 » з додатком всього на 2 арк.; Декларація про відповідність медичних виборів №1 ТОВ «Сента Фарм» з додатком на 1 арк.; Сертифікат про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів «Гемостатичні медичні вироби «ГЕМОСТАТИК»» на 1 арк.; Сертифікат відповідності №211 від 14.09.2020 ТОВ «СЕНТА ФАРМ» на 1 арк.; Декларація про відповідність медичних виробів №1 ТОВ «СЕНТА ФАРМ» на «Гемостатичні медичні вироби «ГЕМОСТАТИК»» від 11.08.2022 на 1 арк.; Рахунок на оплату №30 від 30.06.2023 на 1 арк.; Фотозображення виробу «Гемостатичні медичні вироби «ГЕМОСТАТИК»» ТОВ «СЕНТА ФАРМ» на 1 арк.; Сертифікат якості №3 від 01.03.2023 ТОВ «СЕНТА ФАРМ» із написом на документів: «Надано для участі у тендері UA-2023-04-10-009902-а» на 1 арк.; Відтиски печаток, скан яких було виявлено на носії інформації, в папці «Печатки», із якого було виконано зображення екрану та роздруковано на 1 арк., ноутбук LenovoIdeaPad 320-15IKB сріблястого кольору, серійним номер : IF9XB8212052 та інвентарним номером 0048 із зарядним пристроєм; Договір поставки без номеру 2023 року із зразками підпису та печатки ФОП ОСОБА_11 на 3 арк. в 2-х екземплярах, в загальній кількості 6 арк., Картонну папку синього кольору з маркуванням у вигляді напису: «ТОВ «ЦСП САР» ЗЕД, в якій виявлено: файл з документами щодо придбання ТОВ «ЦСП САР» гемостатичного бинту для зупинки кровотечі HEMOSTATICDRESSING (7,5 СМ Х 3,7 МТ) в кількості 2600 штук, HEMOSTATICDRESSING (7,5 СМ Х 1,5 МТ) в кількості 10000 штук від 08.06.2022 в загальній кількості 26 аркушів (постачальник ФОП ОСОБА_12 ); файл з документами щодо придбання ТОВ «ЦСП САР» гемостатичного бинту для зупинки кровотечі HEMOSTATICDRESSING (7,5 СМ Х 1,5 МТ) в кількості 2600 штук від 20.08.2022 в загальній кількості 22 аркуша (постачальник ФОП ОСОБА_13 ); файл з документами щодо придбання ТОВ «ЦСП САР» гемостатичного бинту для зупинки кровотечі HEMOSTATICDRESSING (7,5 СМ Х 3,7 МТ) в кількості 100 штук, від 17.05.2022 в загальній кількості 23 аркушів (постачальник ФОП ОСОБА_12 ); Картонну папку жовтого кольору з маркуванням у вигляді напису: «ТОВ «ЦСП САР», ВН, АКТИ, ДОГОВОРИ, код ЄДРПОУ
41528257 2023 р, в якій виявлено: видаткова накладна №28 від 22.06.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту для зупинки кровотечі (7,5 СМ Х 1,5 МТ) в кількості 900 штук на 1 арк.; видаткова накладна №26 від 22.06.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту для зупинки кровотечі (7,5 СМ Х 1,5 МТ) в кількості 240 штук та (7,5 СМ Х 3,7 МТ) в кількості 200 штук на 1 арк.; видаткова накладна №14 від 21.04.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту для зупинки кровотечі (7,5 СМ Х 1,5 МТ) в кількості 300 штук на 1 арк.; Картонну папку зеленого кольору з маркуванням у вигляді напису: «ТОВ «ЦСП САР» ВЄД ІІ часть, в якій виявлено: файл з документами щодо придбання ТОВ «ЦСП САР» гемостатичного бинту для зупинки кровотечі HEMOSTATICDRESSING (7,5 СМ Х 3,7 МТ), HEMOSTATICDRESSING (7,5 СМ Х 1,5 МТ) в кількості 1000 штук від 07.04.2023 в загальній кількості 27 аркушів (постачальник ТОВ «ВІЗДОМ»); файл з документами щодо придбання ТОВ «ЦСП САР» гемостатичного бинту для зупинки кровотечі HEMOSTATICDRESSING (7,5 СМ Х 1,5 МТ) в кількості 5000 штук від 28.10.2022 в загальній кількості 24 аркуша (постачальник ТОВ «ПРЕСТИЖ-ЮГ»); мобільний телефон Redmi 9-AM2006C3LG в корпусі чорного кольору, ІМЕІ1: НОМЕР_3 , ІМЕІ2: НОМЕР_4 , із записами щодо реалізації медичної продукції; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_14 ідент. код НОМЕР_5 » жовтого кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_15 «Парамедик» ідент. код НОМЕР_6 » сірого кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_16 «Парамедик» ІПНП НОМЕР_7 » червоного кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_17 «Парамедик» Ідент. код НОМЕР_8 » коричневого кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_18 «Парамедик» ІПНП НОМЕР_9 » чорного кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_19 «Парамедик» Ідент. код НОМЕР_10 » зеленого кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_20 НОМЕР_11 » коричневого кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_21 «Парамедик» Ідентифікаційний код НОМЕР_12 » жовтого кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «Оплачено «Парамедик»» синього кольору; Печатки-кліше чорного кольору зі зразками різних підписів в кількості 3 штук; Печатки-кліше синього кольору із зразками різних підписів в кількості 5 штук; Печатки-кліше білого кольору із зразком підпису в кількості 1 штуки., Картонну папку червоного кольору з маркуванням у вигляді напису: «ФОП ОСОБА_22 », в якій виявлено: видаткова накладна №ВВНФ-000004 від 19.01.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту «Кровоспас» на 1 арк.; видаткова накладна №1/0308 від 03.08.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з додатком на 2 арк.;видаткова накладна №ВВНФ-000088 від 01.08.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на 1 арк.; видаткова накладна №61 від 30.06.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на 1 арк.; видаткова накладна №ВВНФ-000033 від 30.03.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на 1 арк.; Картонну папку помаранчевого кольору з маркуванням у вигляді напису «Сертифікати якості», в якій виявлено: Сертифікати якості на бинт медичний еластичний стрічковий торгівельної марки «Білосніжка» на 94 арк.; Сертифікати якості на бинт гофроланий « ОСОБА_23 » тогівельної марки «СЕНТА ФАРМ» на 23 арк.; Регистарционное удостоверение на медицинское изделие №ФСР 2010/07335 от 11 марта 2019 года видане Федеральной службой по надзору в сфере здравоохранение росийской федерации и руководство пользования на 2 арк., Печатка із маркуванням у вигляді напису «ТОВ «ЦСП САР» ЄДРПОУ
41528257» чорного кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_4 Ідент. код НОМЕР_13 » синього кольору; Печатка-кліше із зразком підпису ОСОБА_4 синього кольору, Відтиски з печаток із маркуваннями ОСОБА_4 та його кліше, які відображені на 3 аркушах паперу формату А4; ноутбук LenovoV15G3ABA чорного кольору серійним номер PF9XB2B22002 інвентарний номер 0278 із зарядним пристроєм, ноутбук DELLVOSTRO 153510 чорного кольору, серійний номер 10464297411 інвентарний номер 0157 із зарядним пристроєм в заблокованому стані; картонну коробку з маркуванням у вигляді напису «Вікторія (каса 2023)» та фрагментами липкої стрічки із маркуванням «Парамедик» з бухгалтерською документацією (банківські виписки по руху грошових коштів фізичних осіб підприємців, блокнот з чорновими записами, касові чеки, квитанції, аркуші паперу з чорновими записами), Лист ФОП ОСОБА_9 без підпису на 1 арк.; Видаткова накладна №2140 від 17.03.2022 на 1 арк.; Договір №2202/03 від 15.03.2022 на 7 арк.; папку фіолетового кольору із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_9 ІПН НОМЕР_14 » із наявною документацією на 192 арк. та «Книга обліку доходів» на 48 арк., Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_9 «Парамедик» Ідент.код НОМЕР_14 » помаранчевого кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ТОВ «Українське центральне проектно-конструкторське бюро» «Спатель» Ідентифікаційний код №
32933342» чорного кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «Національна рада з охорони здоров`я та безпеки, Код 41210349» чорного кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «Українська асоціація захисту моря від забруднень», Код. 37759691» чорного кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «Національна рада з охорони здоров`я та безпеки, Код 41210349» білого кольору; Грошові кошти купюри номіналом 1000 гривень в кількості 200 штук; Грошові кошти купюри номіналом 500 гривень в кількості 340 штук; Грошові кошти купюри номіналом 200 гривень в кількості 100 штук; Грошові кошти купюри номіналом 100 гривень в кількості 34 штуки. Паперовий конверт білого кольору із маркуванням у вигляді напису «Потапчук 2000,00», в якому знаходяться грошові кошти в сумі 2000 гривень; Паперовий конверт білого кольору із маркуванням у вигляді напису «Горзуляк 17790», в якому знаходяться грошові кошти в сумі 17790 гривень; Паперовий конверт білого кольору із маркуванням у вигляді напису «Коверзиев 17800,00», в якому знаходяться грошові кошти в сумі 21400 гривень; Паперовий конверт білого кольору із маркуванням у вигляді напису «Руденко 3250», в якому знаходяться грошові кошти в сумі 3250 гривень; Відтиски зазначених печаток виконано на 7 аркушах формату А4 (відтиск печатки ФОП ОСОБА_9 виконано на 3 аркушах, інші печатки по 1 аркушу), Жорсткий диск об`ємом пам`яті 500 GBGoodRamInternalSSD серійний номер VBY65AMC; Трудова книжка на ім`я ОСОБА_24 ; Трудова книжка на ім`я ОСОБА_25 ; Трудова книжка на ім`я ОСОБА_4 ; Трудова книжка на ім`я ОСОБА_26 ; Довіреність від 18.12.2023 від громадської організації «Національна рада з охорони здоров`я та безпеки» на 1 арк.; Договір № ПМ 26394 на надання послуг від 18.12.2023 з додатками на 7 арк.; Довіреність від ОСОБА_4 на ОСОБА_27 на 2 арк.; Довіреність від ОСОБА_28 на ОСОБА_29 №383 на 1 арк.; Банківські картки, №5168757367686898; №4239222001481071; №4239220020173539; №5169330516430656; №5235020700696044; №4239220020301874; №4149629385251129; №4239222001502025; №4119970090050091; №5235020700407616; №4149500130355517; №5169335100736715; №5169330524889281; №4246001003958042; №4246001002457509; №4246001003136870; №5235020700695699; №4218550008558516; №5168120707531086; №5168120707252907; №5375490700348393; №5476500000023674; №4891750005262526; №5476500000020530; №5168130700731492; №4218550008792917; №4218550008600169; №5235020700708153; №5235020700688389; №5168120707532902; №5235020700422524; №5169355100631692; №5476500000022429; №5476500000023690; №5168120707605492; №5235020700702123; №5476500000021652; №5235020700778503; №5235020700695830; №5235020700713690; №4891750008211025; №5168120707637693; №4218550008654554; №5168120707531151; №5375490700351199; №5168120708546927; №5235020700407756; №4218550008298881; №4218550008298535; №5168120707253251; №5476500000022411; №5476500000021645; №5476500000020522; №5168120707532837; №4149609025553613; №5168745174041381; Флеш-носій GoodRam 32 GB чорного кольору в кількості 2 штук; Флеш-носій Hi-Rali 4 GB чорного кольору в кількості 1 штука; Флеш-носій сріблястого кольору із електронним цифровим підписом, Грошові кошти купюри номіналом 100 долларів США в загальній кількості 2619 штук; Грошові кошти купюри номіналом 50 долларів США в загальній кількості 3 штуки; Грошові кошти купюри номіналом 100 Євро в загальній кількості 7 штук; Грошові кошти купюри номіналом 50 Євро в загальній кількості 28 штук; Грошові кошти купюри номіналом 200 гривень в кількості 512 штук; Грошові кошти купюри номіналом 500 гривень в кількості 87 штук; Грошові кошти купюри номіналом 1000 гривень в кількості 61 штука; Грошові кошти купюри номіналом 100 гривень в кількості 182 штуки; Грошові кошти купюри номіналом 100 гривень в загальній кількості 1000 штук, Грошові кошти купюри номіналом 200 гривень в загальній кількості 1000 штук, Грошові кошти купюри номіналом 500 гривень в кількості 400 штук; Грошові кошти купюри номіналом 200 гривень в кількості 700 штук; Паперовий конверт білого кольору із маркуванням у вигляді напису «Коверзиев», в якому наявні грошові кошти в сумі 7500 гривень (7 купюр номіналом 1000 гривень та 1 купюра номіналом 500 гривень), Жорсткий диск «Samsung» S/NS08EJ1UYC11219 сірого кольору об`ємом пам`яті 80 GB; Жорсткий диск «Samsung» S/NS00MJ10Y432366 сірого кольоу об`ємом пам`яті 80 GB; Флеш-накопичувач Kingstone 16 GB сірого кольору; Технічні умови на укладки медичних бригад екстреної та невідкладної медичної допомоги від 16.07.2021 на 29 арк., які вилучені та долучені до протоколу обшуку в якості додатку.
19.01.024 року на підставі постанови слідчого вищевказане майно було визнано речовими доказами в рамках означеного кримінального провадження.
ІІ. КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПОДАНОГО КЛОПОТАННЯ:
Сторона обвинувачення зазначає, що наразі наявні достатні підстави вважати, що вилучені речі містять на собі сліди вчиненого злочину, з метою фіксування останніх їх буде оглянуто та проведено ряд експертних досліджень, шляхом призначення експертиз.
Інформація, яка міститься на вказаних речах та предметах має значення для вказаного кримінального провадження, однак в ході обшуку встановлено, що виявлені речі та предмети являються беззаперечними доказами вчинення протиправних дій, та потребують дослідження шляхом проведення експертизи, в подальшому слугуватимуть доказами для притягнення винних осіб до відповідальності.
З урахуванням викладеного у своїй сукупності, сторона обвинувачення просить дане клопотання задовольнити та накласти арешт на зазначене у клопотанні майно.
ІІІ. ПОЗИЦІЯ УЧАСНИКІВ СУДОВОГО ЗАСІДАННЯ:
Прокурор підтримав вимоги поданного клопотання, просив його задовольнити. Також долучив в судовому засіданні витяг ЄРДР щодо внесення відомостей за ст. 263 ч.1 КК України, 309 ч.1 КК України та 209 ч.2 КК України. Та повідомив, що вказані відомості було внесено після проведення обшуків. Щодо обґрунтування клопотання зазначив, що проводиться досудове розслідування, щодо того, що службові особи Департаменту охорони здоров`я Одеської обласної державної адміністрації, під час здійснення закупівлі товарів, зловживаючи своїм службовим становищем за попередньою змовою в інтересах третіх осіб здійснили розтрату бюджетних коштів. В рамках означеного кримінального провадження на даний час вирішується питання про повідомлення про підозру іншим особам. Після проведеного обшуку, було внесено відомості до ЄРДР в тому числі за ст. 209 ч.2 КК України, так як при досліджені вилучених документів було встановлено, що ОСОБА_4 протягом 2017-2014 роки з метою вчинення фінансових операцій з коштами одержаними внаслідок вчинення суспільно небезпечного протиправного діяння, що передувало легалізації (відмиванню) доходів, створив ряд підприємств (більше 40), яким надав назву «Парамедик». До складу цієї групи також входило товариство «ЦСП САР» директором якого був ОСОБА_4 ( долучає на підтвердження витяг з ЕРДР). Кабінет директора ТОВ «ЦСП САР» ОСОБА_30 , знаходиться за адресою, де відповідно органом досудового розслідування було проведено обшук, в ході якого було виявлено та вилучено зразки документів, комп`ютерну техніку, електронні ноії інформації, банківськи картки різних суб`єктів гсорподраської діяльності, які є речовими доказами містять на собі сліди злочину. Вилучена техніка буде направлена для проведення експертних досліджень. рім того, прокурор наголосив на тому, що вилучена комп`ютерна техніка є необхідною для проведення експертних досліджень. Також звернув увагу, що деякі файли з комп`ютерної техніки були знищені, відновлення яких буде можливим після проведення експертизи.
Представник ТОВ «ЦСП САР» та ОСОБА_30 адвокат ОСОБА_5 заперечував проти задоволення клопотання сторони обвинувачення, оскільки воно містить суперечності, зокрема у клопотанні слідчого не зазначено які сліди кримінального правопорушення на вилучених речах можуть міститися. Більше того, до вилученої комп`ютерної техніки надавався доступ, а тому твердження прокурора щодо необхідності проведення експертизи є необгрунтованими. Щодо вилучених грошових коштів зазначив, що вони є власністю ОСОБА_4 які останній отримав як дохід від продажу особистого майна. З огляду на що, адвокат ОСОБА_5 просив відмовити у задоволенні клопотання сторони обвинувачення. В судовоум засіданні долучив документи, які просив врахувати.
IV. ВИСНОВКИ СЛІДЧОГО СУДДІ:
Дослідивши подане клопотання та долучені в його обґрунтування матеріали, слідчий суддя приходить до наступних зроблених висновків, а також звертає увагу на наступні правові підстави для прийнятого рішення.
(1). Нормативно-правова основа при вирішенні даного клопотання:
Застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням (ч. 3 ст. 132 КПК України).
Арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи. Арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди (ч. ч. 1, 2 ст.170КПКУкраїни).
У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу (ч. 3 ст. 170 КПК України).
Речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення (ст. 98 КПК України).
(2). Правова підстава та мета арешту майна:
Слідчий суддя враховує, що досудове розслідування в рамках такого кримінального провадження здійснюється за фактом можливого вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 263, ч. 1 ст. 309, ч. 2 ст. 209 КК України.
В рамках означенного кримінального провадження, 19.01.2024 року ОСОБА_8 було повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України. За фактичних обставин даного кримінального провадження, ОСОБА_8 інкримінується розтрата грошових коштів КНП «ООЦЕМД І МК» ООР» у великих розмірах, в умовах дії воєнного стану, зловживаючи своїм службовим становищем, шляхом укладення та виконання договору про закупівлю медичних матеріалів, вартість яких значно вища за ринкову.
Таким чином, слідчий суддя враховує, що досудове розслідування кримінального провадження наразі триває, встановлюються усі фактичні обставини, які можуть мати значення для доведення предмету доказування у кримінальному провадженні, та вирішення питання, щодо повідомлення про підозру іншім особам. В тому числі на даний час перевіряється причетність до скоєних кримінальних правопорушень ОСОБА_4 директора підприємства «Парамедик» за місцем знаходження якого і були вилучені зазначені в клопотанні речі та документи.
Згідно матеріалів клопотання та обґрунтування клопотання в судовому засіданні стороною обвинувачення, доведено, що наразі у сторони обвинувачення наявні підстави вважати, що вилучені за місцем розташування групи компаній «Парамедик» за адресою: м. Одеса, вул. Середня, буд. 59-А речі містять на собі сліди вчиненого злочину, з метою фіксування останніх їх буде оглянуто та проведено ряд експертних досліджень, шляхом призначення експертиз.
Крім того, слідчий суддя враховує та вважає вмотивованими доводи прокурора, що інформація, яка може міститися у вилучених документах в подальшому може слугувати підтвердженням злочинної діяльності, пов`язаної із легалізацією (відмиванням) майна, одержаного злочинним шляхом в рамках означеного кримінального провадження, а комп`ютерна техніка є безпосереднім об`єктом експертних досліджень на предмет виявлення видалених файлів, що також можуть мати доказове значення для розслідуваного кримінального провадження.
Водночас, слідчий суддя приходить до переконання, що доводи адвоката ОСОБА_5 щодо необґрунтованості проведення експертного дослідження із означеними технічними пристроями, оскільки при проведенні обшуку до них надався доступ, - є неспроможними та були спростовані прокурором у судовому засіданні. Так як як зазначив прокурор деякі файли були видалені та підлягають відновленню експертом.
Щодо вилучених грошових коштів дійсно в судовому засіданні захисник надав документи про дохід в тому числі від проданого майна отриманий ОСОБА_4 , але на даний час з урахуванням обставин злочину не можливо перевірити факт законного отримання ОСОБА_4 грошових коштів, які були вилучені в сейфі підприємства. Вказаний факт також підлягає дослідженню та перевірки стороною обвинувачення.
Таким чином,згідно доводівсторони обвинувачення,наразі укримінальному провадженнівирішується питаннящодо проведеннявідповідних експертнихдосліджень, результати проведення яких можуть стати підставою для прийняття відповідних процесуальних рішень у кримінальному провадженні, оскільки можуть підтвердити робочу наразі версію сторони обвинувачення.
Беручи до уваги, що згідно доводів сторони обвинувачення, необхідність в накладенні арешту на вилучене майно пояснюється подальшою потребою в проведенні відповідних експертних досліджень, слідчий суддя вважає, що вилучені речі можуть містити відомості на підтвердження факту вчинення розслідуваних у кримінальному провадженні кримінальних правопорушень, а відтак такі речі за цим критерієм відносяться до категорії речових доказів.
З урахуванням наведеного, слідчий суддя зазначає, що підставою для арешту майна є відповідність вилученого майна до категорії речових доказів (абзац 1 ч. 1 ст. 170 КПК України), при цьому метою арешту майна є необхідність забезпечення збереження речових доказів (п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України).
(3). Завдання, необхідність арешту майна, а також наявність ризиків, передбачених абзацом 2 ч. 1 ст. 170 КПК України:
Відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 170 КПК України, завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
Як вбачається з підстав та мети застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна, вилучене майно відповідає критеріям речових доказів, передбачених ч. 1 ст. 98 КПК України.
Відтак, оскільки майно є речовими доказами в рамках кримінального провадження, слідчий суддя вважає, що існує ризик його можливого зміни або знищення, в цілях подальшого ймовірного уникнення передбаченої законом відповідальності за ймовірно вчинені дії, у випадку підтвердження їх факту у встановленому законом порядку.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 2 КПК України, завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
У зв`язку з викладеним, з метою забезпечення досягнення завдань кримінального провадження наявна необхідність в накладенні арешту на вилучене майно, з встановленням заборони розпорядження та користування такого майна, з огляду на встановлені вище ризики.
(4). Розумність та співмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження:
Відповідно до практики Європейського суду, для того, щоб втручання в право власності вважалося допустимим, воно повинно служити не лише законній меті в інтересах суспільства, а повинна бути розумна співмірність між використовуваними інструментами і тією метою, на котру спрямований будь-який захід, що позбавляє особу власності. Розумна рівновага має зберігатися між загальними інтересами суспільства та вимогами дотримання основних прав особи (рішення у справі "АГОСІ" проти Сполученого Королівства" (AGOSI v. TheUnitedKingdom від 24 жовтня 1986 року, серія А, № 108, п. 52). Іншими словами, заходи щодо обмеження права власності мають бути пропорційними щодо мети їх застосування.
Слідчим суддею встановлено, що за обставинами даного кримінального провадження втручання у право власності зацікавлених осіб пов`язано із здійсненням кримінального провадження, необхідністю забезпечити збереження речових доказів, а отже, обмеження не є свавільним та відповідає вимогам законності. При цьому дотримано справедливий баланс між вимогами загального суспільного інтересу (у вигляді досягнення завдань кримінального провадження) та вимогами захисту права власності окремих осіб, адже досягнення мети збереження речового доказу неможливо досягти в інший спосіб, ніж арешт майна.
Додатково, слідчий суддя акцентує увагу, що у випадку, якщо в рамках даного кримінального провадження буде спростовано відповідність зазначеного майна категорії речових доказів, а також у випадку забезпечення проведення відповідних експертних досліджень, зацікавлені особи в порядку ст. 174 КПК України мають процесуальне право на звернення до слідчого судді з клопотанням про скасування арешту майна.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 132, 170-173, 309 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_6 , яке погоджено прокурором відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_7 про арешт майна у кримінальному провадженні №12023160000000970 від 20.06.2023 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України задовольнити.
Накласти арешт із забороною користування та розпорядження на майно, вилучене в ході проведення обшуку за місцем розташування групи компаній «Парамедик» за адресою: м. Одеса, вул. Середня, буд. 59-А,а саме: бинт гофромований гемостатичний «Гемостатик» в упаковці зеленого кольору виробника ТОВ «СЕНТА ФАРМ» із позначками «06.2023___710623___05.2028»; бинт гофромований гемостатичний «Гемостатик» в упаковці зеленого кольору виробника ТОВ «СЕНТА ФАРМ» із позначками «08.2022___360822____07.2027»; бинт гемостатичний «Гемостатик» в упаковці зеленого кольору із наявним маркуванням у вигляді напису (партії) «08.2022
370822
07.2027» з порушеним пакуванням; Комерційна пропозиція вих. №2084 від 18.12.2023 на бланку ТОВ «PARAMEDIC» на 1 арк.; Комерційна пропозиція вих. №1258 від 20.11.2023 на бланку ТОВ «PARAMEDIC» на 2-х арк.; Копія сертифікату якості №20/02/2019-1.1 від 25.03.2019 на 2 арк.; Копія сертифікату якості №09/09/2021-1.1 від 15.09.2021 на 1 арк.; Копія сертифікату №053 від 07.03.2019 ТОВ «ВО Тетерів» на 1 арк.; Копія сертифікату відповідності №UA.TR.039.062 від 09.06.2017 з додатками на 3 арк.; Копія декларації про відповідність №07/03/2019-1 від 07.03.2019 на 2 арк.; роздруківка файлового документу Типу «MicrosoftExel» із назвою «просчет гемостатик» у вигляді таблиці на 1 арк. Копія декларації про відповідність №1 від 11.08.2022 на 2 арк., ноутбук LenovoIdeaPad 320-15IKB сріблястого кольору, серійним номер : IF9XB8212052 та інвентарним номером 0048 із зарядним пристроєм; Рахунок на оплату №32 від 10.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №33 від 10.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №41 від 12.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №40 від 12.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №39 від 12.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №38 від 12.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №34 від 10.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №53 від 19.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.; Рахунок на оплату №43 від 12.07.2023 з ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк., Договір постачання №39 від 2021 року між ФОП « ОСОБА_9 » та ФОП « ОСОБА_10 » з додатком всього на 2 арк.; Декларація про відповідність медичних виборів №1 ТОВ «Сента Фарм» з додатком на 1 арк.; Сертифікат про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів «Гемостатичні медичні вироби «ГЕМОСТАТИК»» на 1 арк.; Сертифікат відповідності №211 від 14.09.2020 ТОВ «СЕНТА ФАРМ» на 1 арк.; Декларація про відповідність медичних виробів №1 ТОВ «СЕНТА ФАРМ» на «Гемостатичні медичні вироби «ГЕМОСТАТИК»» від 11.08.2022 на 1 арк.; Рахунок на оплату №30 від 30.06.2023 на 1 арк.; Фотозображення виробу «Гемостатичні медичні вироби «ГЕМОСТАТИК»» ТОВ «СЕНТА ФАРМ» на 1 арк.; Сертифікат якості №3 від 01.03.2023 ТОВ «СЕНТА ФАРМ» із написом на документів: «Надано для участі у тендері UA-2023-04-10-009902-а» на 1 арк.; Відтиски печаток, скан яких було виявлено на носії інформації, в папці «Печатки», із якого було виконано зображення екрану та роздруковано на 1 арк., ноутбук LenovoIdeaPad 320-15IKB сріблястого кольору, серійним номер : IF9XB8212052 та інвентарним номером 0048 із зарядним пристроєм; Договір поставки без номеру 2023 року із зразками підпису та печатки ФОП ОСОБА_11 на 3 арк. в 2-х екземплярах, в загальній кількості 6 арк., Картонну папку синього кольору з маркуванням у вигляді напису: «ТОВ «ЦСП САР» ЗЕД, в якій виявлено: файл з документами щодо придбання ТОВ «ЦСП САР» гемостатичного бинту для зупинки кровотечі HEMOSTATICDRESSING (7,5 СМ Х 3,7 МТ) в кількості 2600 штук, HEMOSTATICDRESSING (7,5 СМ Х 1,5 МТ) в кількості 10000 штук від 08.06.2022 в загальній кількості 26 аркушів (постачальник ФОП ОСОБА_12 ); файл з документами щодо придбання ТОВ «ЦСП САР» гемостатичного бинту для зупинки кровотечі HEMOSTATICDRESSING (7,5 СМ Х 1,5 МТ) в кількості 2600 штук від 20.08.2022 в загальній кількості 22 аркуша (постачальник ФОП ОСОБА_13 ); файл з документами щодо придбання ТОВ «ЦСП САР» гемостатичного бинту для зупинки кровотечі HEMOSTATICDRESSING (7,5 СМ Х 3,7 МТ) в кількості 100 штук, від 17.05.2022 в загальній кількості 23 аркушів (постачальник ФОП ОСОБА_12 ); Картонну папку жовтого кольору з маркуванням у вигляді напису: «ТОВ «ЦСП САР», ВН, АКТИ, ДОГОВОРИ, код ЄДРПОУ
41528257 2023 р, в якій виявлено: видаткова накладна №28 від 22.06.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту для зупинки кровотечі (7,5 СМ Х 1,5 МТ) в кількості 900 штук на 1 арк.; видаткова накладна №26 від 22.06.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту для зупинки кровотечі (7,5 СМ Х 1,5 МТ) в кількості 240 штук та (7,5 СМ Х 3,7 МТ) в кількості 200 штук на 1 арк.; видаткова накладна №14 від 21.04.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту для зупинки кровотечі (7,5 СМ Х 1,5 МТ) в кількості 300 штук на 1 арк.; Картонну папку зеленого кольору з маркуванням у вигляді напису: «ТОВ «ЦСП САР» ВЄД ІІ часть, в якій виявлено: файл з документами щодо придбання ТОВ «ЦСП САР» гемостатичного бинту для зупинки кровотечі HEMOSTATICDRESSING (7,5 СМ Х 3,7 МТ), HEMOSTATICDRESSING (7,5 СМ Х 1,5 МТ) в кількості 1000 штук від 07.04.2023 в загальній кількості 27 аркушів (постачальник ТОВ «ВІЗДОМ»); файл з документами щодо придбання ТОВ «ЦСП САР» гемостатичного бинту для зупинки кровотечі HEMOSTATICDRESSING (7,5 СМ Х 1,5 МТ) в кількості 5000 штук від 28.10.2022 в загальній кількості 24 аркуша (постачальник ТОВ «ПРЕСТИЖ-ЮГ»); мобільний телефон Redmi 9-AM2006C3LG в корпусі чорного кольору, ІМЕІ1: НОМЕР_3 , ІМЕІ2: НОМЕР_4 , із записами щодо реалізації медичної продукції; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_14 ідент. код НОМЕР_5 » жовтого кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_15 «Парамедик» ідент. код НОМЕР_6 » сірого кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_16 «Парамедик» ІПНП НОМЕР_7 » червоного кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_17 «Парамедик» Ідент. код НОМЕР_8 » коричневого кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_18 «Парамедик» ІПНП НОМЕР_9 » чорного кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_19 «Парамедик» Ідент. код НОМЕР_10 » зеленого кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_20 НОМЕР_11 » коричневого кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_21 «Парамедик» Ідентифікаційний код НОМЕР_12 » жовтого кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «Оплачено «Парамедик»» синього кольору; Печатки-кліше чорного кольору зі зразками різних підписів в кількості 3 штук; Печатки-кліше синього кольору із зразками різних підписів в кількості 5 штук; Печатки-кліше білого кольору із зразком підпису в кількості 1 штуки., Картонну папку червоного кольору з маркуванням у вигляді напису: «ФОП ОСОБА_22 », в якій виявлено: видаткова накладна №ВВНФ-000004 від 19.01.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту «Кровоспас» на 1 арк.; видаткова накладна №1/0308 від 03.08.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з додатком на 2 арк.;видаткова накладна №ВВНФ-000088 від 01.08.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на 1 арк.; видаткова накладна №61 від 30.06.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на 1 арк.; видаткова накладна №ВВНФ-000033 від 30.03.2023 на придбання гемостатичного кровоспинного бинту « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на 1 арк.; Картонну папку помаранчевого кольору з маркуванням у вигляді напису «Сертифікати якості», в якій виявлено: Сертифікати якості на бинт медичний еластичний стрічковий торгівельної марки «Білосніжка» на 94 арк.; Сертифікати якості на бинт гофроланий « ОСОБА_23 » тогівельної марки «СЕНТА ФАРМ» на 23 арк.; Регистарционное удостоверение на медицинское изделие №ФСР 2010/07335 от 11 марта 2019 года видане Федеральной службой по надзору в сфере здравоохранение росийской федерации и руководство пользования на 2 арк., Печатка із маркуванням у вигляді напису «ТОВ «ЦСП САР» ЄДРПОУ
41528257» чорного кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_4 Ідент. код НОМЕР_13 » синього кольору; Печатка-кліше із зразком підпису ОСОБА_4 синього кольору, Відтиски з печаток із маркуваннями ОСОБА_4 та його кліше, які відображені на 3 аркушах паперу формату А4; ноутбук LenovoV15G3ABA чорного кольору серійним номер PF9XB2B22002 інвентарний номер 0278 із зарядним пристроєм, ноутбук DELLVOSTRO 153510 чорного кольору, серійний номер 10464297411 інвентарний номер 0157 із зарядним пристроєм в заблокованому стані; картонну коробку з маркуванням у вигляді напису «Вікторія (каса 2023)» та фрагментами липкої стрічки із маркуванням «Парамедик» з бухгалтерською документацією (банківські виписки по руху грошових коштів фізичних осіб підприємців, блокнот з чорновими записами, касові чеки, квитанції, аркуші паперу з чорновими записами), Лист ФОП ОСОБА_9 без підпису на 1 арк.; Видаткова накладна №2140 від 17.03.2022 на 1 арк.; Договір №2202/03 від 15.03.2022 на 7 арк.; папку фіолетового кольору із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_9 ІПН НОМЕР_14 » із наявною документацією на 192 арк. та «Книга обліку доходів» на 48 арк., Печатка із маркуванням у вигляді напису «ФОП ОСОБА_9 «Парамедик» Ідент.код НОМЕР_14 » помаранчевого кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «ТОВ «Українське центральне проектно-конструкторське бюро» «Спатель» Ідентифікаційний код №
32933342» чорного кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «Національна рада з охорони здоров`я та безпеки, Код 41210349» чорного кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «Українська асоціація захисту моря від забруднень», Код. 37759691» чорного кольору; Печатка із маркуванням у вигляді напису «Національна рада з охорони здоров`я та безпеки, Код 41210349» білого кольору; Грошові кошти купюри номіналом 1000 гривень в кількості 200 штук; Грошові кошти купюри номіналом 500 гривень в кількості 340 штук; Грошові кошти купюри номіналом 200 гривень в кількості 100 штук; Грошові кошти купюри номіналом 100 гривень в кількості 34 штуки. Паперовий конверт білого кольору із маркуванням у вигляді напису «Потапчук 2000,00», в якому знаходяться грошові кошти в сумі 2000 гривень; Паперовий конверт білого кольору із маркуванням у вигляді напису «Горзуляк 17790», в якому знаходяться грошові кошти в сумі 17790 гривень; Паперовий конверт білого кольору із маркуванням у вигляді напису «Коверзиев 17800,00», в якому знаходяться грошові кошти в сумі 21400 гривень; Паперовий конверт білого кольору із маркуванням у вигляді напису «Руденко 3250», в якому знаходяться грошові кошти в сумі 3250 гривень; Відтиски зазначених печаток виконано на 7 аркушах формату А4 (відтиск печатки ФОП ОСОБА_9 виконано на 3 аркушах, інші печатки по 1 аркушу), Жорсткий диск об`ємом пам`яті 500 GBGoodRamInternalSSD серійний номер VBY65AMC; Трудова книжка на ім`я ОСОБА_24 ; Трудова книжка на ім`я ОСОБА_25 ; Трудова книжка на ім`я ОСОБА_4 ; Трудова книжка на ім`я ОСОБА_26 ; Довіреність від 18.12.2023 від громадської організації «Національна рада з охорони здоров`я та безпеки» на 1 арк.; Договір № ПМ 26394 на надання послуг від 18.12.2023 з додатками на 7 арк.; Довіреність від ОСОБА_4 на ОСОБА_27 на 2 арк.; Довіреність від ОСОБА_28 на ОСОБА_29 №383 на 1 арк.; Банківські картки, №5168757367686898; №4239222001481071; №4239220020173539; №5169330516430656; №5235020700696044; №4239220020301874; №4149629385251129; №4239222001502025; №4119970090050091; №5235020700407616; №4149500130355517; №5169335100736715; №5169330524889281; №4246001003958042; №4246001002457509; №4246001003136870; №5235020700695699; №4218550008558516; №5168120707531086; №5168120707252907; №5375490700348393; №5476500000023674; №4891750005262526; №5476500000020530; №5168130700731492; №4218550008792917; №4218550008600169; №5235020700708153; №5235020700688389; №5168120707532902; №5235020700422524; №5169355100631692; №5476500000022429; №5476500000023690; №5168120707605492; №5235020700702123; №5476500000021652; №5235020700778503; №5235020700695830; №5235020700713690; №4891750008211025; №5168120707637693; №4218550008654554; №5168120707531151; №5375490700351199; №5168120708546927; №5235020700407756; №4218550008298881; №4218550008298535; №5168120707253251; №5476500000022411; №5476500000021645; №5476500000020522; №5168120707532837; №4149609025553613; №5168745174041381; Флеш-носій GoodRam 32 GB чорного кольору в кількості 2 штук; Флеш-носій Hi-Rali 4 GB чорного кольору в кількості 1 штука; Флеш-носій сріблястого кольору із електронним цифровим підписом, Грошові кошти купюри номіналом 100 долларів США в загальній кількості 2619 штук; Грошові кошти купюри номіналом 50 долларів США в загальній кількості 3 штуки; Грошові кошти купюри номіналом 100 Євро в загальній кількості 7 штук; Грошові кошти купюри номіналом 50 Євро в загальній кількості 28 штук; Грошові кошти купюри номіналом 200 гривень в кількості 512 штук; Грошові кошти купюри номіналом 500 гривень в кількості 87 штук; Грошові кошти купюри номіналом 1000 гривень в кількості 61 штука; Грошові кошти купюри номіналом 100 гривень в кількості 182 штуки; Грошові кошти купюри номіналом 100 гривень в загальній кількості 1000 штук, Грошові кошти купюри номіналом 200 гривень в загальній кількості 1000 штук, Грошові кошти купюри номіналом 500 гривень в кількості 400 штук; Грошові кошти купюри номіналом 200 гривень в кількості 700 штук; Паперовий конверт білого кольору із маркуванням у вигляді напису «Коверзиев», в якому наявні грошові кошти в сумі 7500 гривень (7 купюр номіналом 1000 гривень та 1 купюра номіналом 500 гривень), Жорсткий диск «Samsung» S/NS08EJ1UYC11219 сірого кольоу об`ємом пам`яті 80 GB; Жорсткий диск «Samsung» S/NS00MJ10Y432366 сірого кольоу об`ємом пам`яті 80 GB; Флеш-накопичувач Kingstone 16 GB сірого кольору; Технічні умови на укладки медичних бригад екстреної та невідкладної медичної допомоги від 16.07.2021 на 29 арк., які вилучені та долучені до протоколу обшуку в якості додатку, які належать ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Виконання ухвалипокласти на старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_6 .
Ухвала слідчого судді може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до Одеського апеляційного суду.
Слідчий суддя ОСОБА_1