Ухвала
від 19.02.2024 по справі 531/400/24
КАРЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

єдиний унікальний номер справи 531/400/24

номер провадження 1-кс/531/167/24

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 лютого 2024 року м. Карлівка

Слідчий суддя Карлівського районного суду Полтавської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ ВП № 3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024172070000012від 07.02.2024року,за ознакамич.1ст.367КК України, про доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області капітан поліції ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, як містять охоронювану законом таємницю та перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення оригіналів документів, а саме:

I.Документи щодо закупівлі № UA-2023-03-27-005342-a:

1)Документацію щодо оголошення і проведення закупівлі;

2)Договір про закупівлю №96 від 18.04.2023 з додатками: специфікації, додаткові угоди та додатки до Договору;

3)Акти-приймання передачі (на товар);

4)Рахунки, видаткові накладні, платіжні інструкції, товаро-транспортні накладні згідно яких проводилась оплата за товар;

5)Платіжні доручення про оплату коштів за поставлений товар;

6)Документи, що підтверджують якість товару (сертифікати якості чи сертифікати відповідності, протокол випробовування);

7)Технічний паспорт на придбаний товар;

8)Документи, що підтверджують прийняття на баланс поставленого товару;

9)Акт огляду, обстеження об`єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання;

II. Документи щодо закупівлі № UA-2023-08-10-004342-a:

10)Документацію щодо оголошення і проведення закупівлі;

11)Договір №253 від 04.09.2023 з додатками: специфікації, додаткові угоди та додатки до Договору;

12)Акти-приймання передачі (на товар);

13)Рахунки, видаткові накладні, платіжні інструкції, товаро-транспортні накладні згідно яких проводилась оплата за товар;

14)Платіжні доручення про оплату коштів за поставлений товар;

15)Документи, що підтверджують якість товару (сертифікати якості чи сертифікати відповідності, протокол випробовування);

16)Технічний паспорт на придбаний товар;

17)Документи, що підтверджують прийняття на баланс поставленого товару;

18)Акт огляду, обстеження об`єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання;

III. Інші документи Відділу освіти:

19)Належним чином завірену копію Положення ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

20)Рішення, розпорядження на підставі яких проведено закупівлі № UA-2023-03-27-005342-a та № UA-2023-08-10-004342-a;

21)План річних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_1 на 2023 рік;

22)Належним чином завірену копію Рахунку 10 «Основні засоби» за 2023-2024 роки;

23)Належним чином завірену копію головної книг за 2023-2024 роки;

24)Належним чином завірені копії меморіальних ордерів №2 та №6 за 2023-2024 роки;

25)Відомості наявності/відсутності заборгованість по бухгалтерському обліку постачальником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) перед ІНФОРМАЦІЯ_1 ?

26)Належним чином завірені копі матеріалів перевірки проведених ІНФОРМАЦІЯ_4 щодо вище вказаних закупівель;

27)Особову справу начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 ;

28)Заяву про прийняття (зарахування) на посаду начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 ;

29)Наказ, розпорядження про прийняття (зарахування) на посаду начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 ;

30)Трудовий договір та посадові обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 ;

31)Документи із вільними зразками підписів, не менше 20-30 підписів ОСОБА_4 , (Вільними зразками є підписи, достовірно виконані певною особою до відкриття кримінального провадження і не пов`язані з їх обставинами) у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних до 07.02.2024 року, а саме: в документах, що посвідчують особу, довіреностях, трудовій книжці, особовій справі, членських квитках, заявах, договорах, додаткових угодах, актах, листах, квитанціях, відомостях, чеках, інших документах утворених в ході трудової діяльності, трудових відносин, тощо;

32)Документи із умоно-вільними зразками підписів, не менше 20-30 підписів ОСОБА_4 (умовно-вільними зразками є підписи, достовірно виконані певною особою виконані після відкриття провадження у справі, але не в зв`язку з її обставинами) у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних після 07.02.2024 року, а саме: в документах, що посвідчують особу, довіреностях, трудовій книжці, особовій справі, членських квитках, заявах, договорах, додаткових угодах, актах, листах, квитанціях, відомостях, чеках, інших документах утворених в ході трудової діяльності, трудових відносин, тощо;

33)Гербової печатки ІНФОРМАЦІЯ_5 , код НОМЕР_1 (з можливістю виготовлення експериментальних зразків відтисків).

Просив зобов`язати посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 , надати доступ до оригіналів вище вказаних речей та документів, з можливістю їх вилучення у вказаний спосіб, негайно після пред`явлення ухвали до виконання.

Клопотання мотивував тим, що в провадженні СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області знаходяться матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за 42024172070000012від 07.02.2024року,за ознакамич.1ст.367КК України.

Розгляд клопотання проводиться за ч. 2 ст. 163 КПК України без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації.

Згідно норми ч. 4ст. 107 КПК Українифіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

Слідчий до суду не з`явився. Від нього в матеріалах, доданих до клопотання, містися заява про розгляд справи за його відсутності.

Вивчивши надані письмові докази, слідчий суддя доходить висновку про обґрунтованість клопотання з огляду на наступне.

З матеріалів клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів вбачається, що Вивченням стану дотримання законодавства у сфері охорони дитинства у бюджетній сфері встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ- НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_2 ) протягом 2023 року проведено закупівлі щодо придбання швидкоспоружуваних захисних споруд цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття (наземне)), а саме: № UA-2023-03-27-005342-a та UA-2023-08-10-004342-a.

Так, за результатами проведення закупівлі UA-2023-03-27-005342-a між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_3 ) укладено договір №96 від 18.04.2023. Умовами договору визначено предмет закупівлі: ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Модульне найпростіше укриття для облаштування споруд цивільного захисту). Ціна договору становить 1400748,00 грн. Поставка товару здійснюється не пізніше 30.06.2023 за адресою: АДРЕСА_4 .

Окрім цього, за результатами проведення закупівлі UA-2023-08-10-004342-a між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , адреса: АДРЕСА_5 ) укладено договір №253 від 04.09.2023. Умовами договору визначено предмет закупівлі: ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 45 осіб (наземне)). Ціна договору складає 1334445,00 грн. Поставка товару здійснюється до 30.09.2023. Відповідно додаткової угоди №2 від 29.09.2023 термін поставки товару змінено до 06.10.2023 року за адресою: АДРЕСА_6 .

Згідно акту №18 огляду об`єкта ( будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення як найпростішого укриття від 23.11.2023 складеного з зауваженнями головного інспектора ВЗНС Полтавського РУП ГУ ДСНС України в Полтавській області встановлено неможливість використання швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу для захисту.

Окрім того, ІНФОРМАЦІЯ_4 за результатами проведення державного фінансового контролю встановлені фінансові порушення при виконанні договірних зобов`язань у закупівлях № UA-2023-03-27-005342-a та UA-2023-08-10-004342-a. Так, перевіркою встановлено порушення, а саме: умови укладених замовником договорів з ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції (на придбання модульного найпростішого укриття для облаштування споруд цивільного захисту) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ( на придбання швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 45 осіб (наземне)) не відповідають тендерним документаціям до закупівель та тендерним пропозиціям, яким визначено вимоги як до сховищ, а не найпростіших укриттів. Як наслідок, прийняті до оплати та оплачені Товари не відповідають вимогам чинних на момент укладення та виконання договору, стандартів у галузі цивільного захисту ДБН В.2.2-5, ДСТУ 9195:2022, ДСТУ 9107) в частині вимог щодо улаштування споруд цивільного захисту.

Тобто, посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 не раціонально використовують бюджетні кошти та внаслідок укладення відповідних договорів не забезпечено належного захисту та безпечного перебування дітей у освітніх закладах.

Таким чином, зазначені обставини можуть свідчити про службову недбалість з боку посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , тобто невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам окремих юридичних осіб.

Враховуючи вимоги ст. 2 КПК України, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю, а саме: ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення оригіналів витребовуваних документів.

Іншим способом отримати вказану інформацію неможливо, тому є обґрунтованим клопотання про надання тимчасового доступу до зазначених документів та підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

З метою встановлення повного кола осіб, які вчинили кримінальне правопорушення та підтвердження факту його вчинення, вважаю за необхідне надати тимчасовий доступ до речей і документів, як містять охоронювану законом таємницю та перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .

На підставі викладеного, керуючись ст. ст.27, 107, 131, 132, 159-164, 309 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_3 по кримінальному провадженню, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024172070000012 від 07.02.2024 року, за ознаками ч. 1 ст. 367 КК України, про доступ до речей і документів - задовольнити.

Надати дозвіл слідчому СВ ВП № 3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 та групі прокурорів у кримінальному провадженні у складі заступника керівника Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_5 , начальника Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_6 , прокурора Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_7 , прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_8 , прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_9 , прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_10 , прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_11 , на тимчасовий доступ до речей і документів, як містять охоронювану законом таємницю та перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення оригіналів документів, а саме:

І. Документи щодо закупівлі № UA-2023-03-27-005342-a:

1)Документацію щодо оголошення і проведення закупівлі;

2)Договір про закупівлю №96 від 18.04.2023 з додатками: специфікації, додаткові угоди та додатки до Договору;

3)Акти-приймання передачі (на товар);

4)Рахунки, видаткові накладні, платіжні інструкції, товаро-транспортні накладні згідно яких проводилась оплата за товар;

5)Платіжні доручення про оплату коштів за поставлений товар;

6)Документи, що підтверджують якість товару (сертифікати якості чи сертифікати відповідності, протокол випробовування);

7)Технічний паспорт на придбаний товар;

8)Документи, що підтверджують прийняття на баланс поставленого товару;

9)Акт огляду, обстеження об`єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання;

II. Документи щодо закупівлі № UA-2023-08-10-004342-a:

10)Документацію щодо оголошення і проведення закупівлі;

11)Договір №253 від 04.09.2023 з додатками: специфікації, додаткові угоди та додатки до Договору;

12)Акти-приймання передачі (на товар);

13)Рахунки, видаткові накладні, платіжні інструкції, товаро-транспортні накладні згідно яких проводилась оплата за товар;

14)Платіжні доручення про оплату коштів за поставлений товар;

15)Документи, що підтверджують якість товару (сертифікати якості чи сертифікати відповідності, протокол випробовування);

16)Технічний паспорт на придбаний товар;

17)Документи, що підтверджують прийняття на баланс поставленого товару;

18)Акт огляду, обстеження об`єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання;

III. Інші документи Відділу освіти:

19)Належним чином завірену копію Положення ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

20)Рішення, розпорядження на підставі яких проведено закупівлі № UA-2023-03-27-005342-a та № UA-2023-08-10-004342-a;

21)План річних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_1 на 2023 рік;

22)Належним чином завірену копію Рахунку 10 «Основні засоби» за 2023-2024 роки;

23)Належним чином завірену копію головної книг за 2023-2024 роки;

24)Належним чином завірені копії меморіальних ордерів №2 та №6 за 2023-2024 роки;

25)Відомості наявності/відсутності заборгованість по бухгалтерському обліку постачальником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) перед ІНФОРМАЦІЯ_1 ?

26)Належним чином завірені копі матеріалів перевірки проведених ІНФОРМАЦІЯ_4 щодо вище вказаних закупівель;

27)Особову справу начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 ;

28)Заяву про прийняття (зарахування) на посаду начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 ;

29)Наказ, розпорядження про прийняття (зарахування) на посаду начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 ;

30)Трудовий договір та посадові обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 ;

31)Документи із вільними зразками підписів, не менше 20-30 підписів ОСОБА_4 , (Вільними зразками є підписи, достовірно виконані певною особою до відкриття кримінального провадження і не пов`язані з їх обставинами) у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних до 07.02.2024 року, а саме: в документах, що посвідчують особу, довіреностях, трудовій книжці, особовій справі, членських квитках, заявах, договорах, додаткових угодах, актах, листах, квитанціях, відомостях, чеках, інших документах утворених в ході трудової діяльності, трудових відносин, тощо;

32)Документи із умоно-вільними зразками підписів, не менше 20-30 підписів ОСОБА_4 (умовно-вільними зразками є підписи, достовірно виконані певною особою виконані після відкриття провадження у справі, але не в зв`язку з її обставинами) у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних після 07.02.2024 року, а саме: в документах, що посвідчують особу, довіреностях, трудовій книжці, особовій справі, членських квитках, заявах, договорах, додаткових угодах, актах, листах, квитанціях, відомостях, чеках, інших документах утворених в ході трудової діяльності, трудових відносин, тощо;

33)Гербової печатки ІНФОРМАЦІЯ_5 , код НОМЕР_1 (з можливістю виготовлення експериментальних зразків відтисків)

Зобов`язати посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 , надати доступ до оригіналів вище вказаних речей та документів, з можливістю їх вилучення у вказаний спосіб, негайно після пред`явлення ухвали до виконання.

Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення, тобто по 19 квітня 2024 року включно.

Другий примірник оригіналу цієї ухвали та її копію для виконання вимог ч. 2 ст. 165 КПК України вручити слідчому органу досудового розслідування, яким ініційовано розгляд відповідного клопотання.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження у суді.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження з боку обвинувачення має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКарлівський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення19.02.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу117075716
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —531/400/24

Ухвала від 25.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 25.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 11.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 11.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 08.10.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 19.02.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні