ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КИЄВА
справа № 753/4604/21
провадження № 2/753/1648/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"14" березня 2024 р. Дарницький районний суд м. Києва у складі
головуючого судді Шаповалової К.В.
за участі: секретаря судового засідання Давидюк В.О.
представник позивача Зайцева І.Є.
розглянувши в підготовчому засіданні в залі суду за адресою: м. Київ, вул. Кошиця, 5-а, в порядку загального позовного провадження цивільну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Рада 2» до ОСОБА_2 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Хмарочос №9" про стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги,
В С Т А Н О В И В:
у провадженні суду знаходиться позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Рада 2» до ОСОБА_2 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Хмарочос №9" про стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги.
Ухвалою суду від 12 жовтня 2021 року судом було задоволено клопотання представника відповідача та витребувано у ТОВ "Рада 2" наступні документи:
- протоколи зборів мешканців будинку та/або будь-які інші документи на підставі яких ТОВ "Рада 2" прийняла на себе повноваження здійснювати управління/утримання багатоквартирного будинку;
- інформацію про оприлюднення повідомлення тарифів на утримання будинку та прибудинкової території за період з 2018 по 2020 роки включно;
- інформацію про оприлюднення повідомлення тарифів на послуги контрольно-пропускного режиму будинку за період з 2018 по 2020 роки включно;
- відомості про нарахування споживачам вартості отриманих послуг з утримання будинку та прибудинкової території за період з 2018 по 2020 роки включно;
- відомості про нарахування споживачам вартості отриманих послуг контрольно-пропускного режиму будинку за період з 2018 по 2020 роки включно;
- інформацію про загальну площу будинкової та прибудинкової території, яку утримує ТОВ "Рада 2" відповідно до балансу за період з 2018 по 2020 роки включно;
- інформацію про кількість персоналу, який задіяно в утриманні будинку, в тому числі прибиральниць, ліфтерів, консьєржів, сантехніків, електриків, інженерів, бухгалтерів, керівництва та інших працівників, що офіційно працевлаштовані за період з 2018 по 2020 роки включно;
- копії договорів з організаціями, які здійснюють установку, налаштування та нагляд за протипожежними обладнаннями, що встановлено у будинку за період з 2018 по 2020 роки включно;
- копії сертифікатів на ліфти, технічні журнали огляду ліфтів будинку за період з 2018 по 2020 роки включно;
- копії документів про встановлення тарифів, їх структури, періодичності та строків надання послуг у будинку з боку ТОВ "Рада 2" за період з 2018 по 2020 роки включно;
- докази понесених витрат на утримання спільного майна багатоквартирного будинку;
- протоколи зборів мешканців будинку щодо встановлення порядку сплати, переліку та розмірів внесків і платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів багатоквартирного будинку;
- протоколи зборів мешканців будинку щодо вирішення питання про укладення договору з управління багатоквартирним будинком з ТОВ "Рада 2";
- копії доказів щодо направлення з боку ТОВ "Рада 2" всім мешканцям рекомендованих листів (кожному співвласнику) примірника зазначеного вище договору з доказами про вручення або повернення відправнику по кожному співвласнику;
- копії документів, поданих до Київської міської державної адміністрації на основі яких було затверджено тарифи та структури тарифів на послуги з утримання будинку і споруд та прибудинкових територій розташованого за адресою: АДРЕСА_1 ;
- акти виконаних робіт за договорами, що укладені між ТОВ "Рада 2" та:
- суб`єктами господарювання або працівниками, що надають послуги з вивезення побутових відходів за період з 2018 по 2020 роки включно;
- суб`єктами господарювання або працівниками, що надають послуги з утримання будинку та прибудинкових територій за період з 2018 по 2020 роки включно;
- суб`єктами господарювання або працівниками, що обслуговують засоби протипожежної безпеки за період з 2018 по 2020 роки включно;
- суб`єктами господарювання або працівниками, що обслуговують внутрішні та зовнішні приміщення будинку, водовідведення, постачання опалення та електропостачання будинку за період з 2018 по 2020 роки включно;
- суб`єктами господарювання або працівниками, що надають послуги з утримання внутрішніх приміщень, а саме - місць загального користування: сходових майданчиків, горища, підвальних приміщень, прибирання приміщень (сухе та вологе) за період з 2018 по 2020 роки включно;
- суб`єктами господарювання або працівниками, що надають послуги з контрольно-пропускного режиму, включаючи перелік осіб, що задіяні та консьєржів за період з 2018 по 2020 роки включно;
- акти виконаних робіт щодо встановлення і обслуговування переговорного пристрою у під`їздах будинку розташованого за адресою АДРЕСА_1 за період з 2018 по 2020 роки включно.
29 листопада 2021 року до суду від представника позивача надійшло клопотання про надання додаткового часу для надсилання витребуваних судом доказів у справі та зазначено, що ухвалу суду від 12 жовтня 2021 року позивачем було отримано 22 листопада 2021 року.
31 травня 2022 року до суду від позивача надійшли документи на виконання вимог ухвали суду від 12 жовтня 2021 року.
У підготовчому засідання 6 лютого 2024 року (перше засідання після поновлення провадження у справі) судом було встановлено, що позивачем вимоги ухвали суду від 12 жовтня 2021 року були виконані не в повному обсязі.
Ухвалою суду від 6 лютого 2024 року судом повторно було витребувано у позивача наступні документи:
протоколи зборів мешканців будинку та/або будь-які інші документи на підставі яких ТОВ "Рада 2" прийняла на себе повноваження здійснювати управління/утримання багатоквартирного будинку за адресою: АДРЕСА_1 ;
- інформацію про оприлюднення повідомлення тарифів на утримання будинку та прибудинкової території за адресою: АДРЕСА_1 за період з 2018 по 2020 роки включно;
- інформацію про оприлюднення повідомлення тарифів на послуги контрольно-пропускного режиму будинку за адресою: АДРЕСА_1 за період з 2018 по 2020 роки включно;
- відомості про нарахування споживачам вартості отриманих послуг з утримання будинку та прибудинкової території за адресою: АДРЕСА_1 за період з 2018 по 2020 роки включно;
- відомості про нарахування споживачам вартості отриманих послуг контрольно-пропускного режиму будинку за адресою: АДРЕСА_1 за період з 2018 по 2020 роки включно;
- копії договорів з організаціями, які здійснюють установку, налаштування та нагляд за протипожежними обладнаннями, що встановлено у будинку за адресою: АДРЕСА_1 за період з 2018 по 2020 роки включно;
- копії сертифікатів на ліфти, технічні журнали огляду ліфтів будинку за адресою: АДРЕСА_1 за період з 2018 по 2020 роки включно;
- докази понесених витрат на утримання спільного майна багатоквартирного будинку за адресою: АДРЕСА_1 ;
- протоколи зборів мешканців будинку щодо встановлення порядку сплати, переліку та розмірів внесків і платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів багатоквартирного будинку за адресою: АДРЕСА_1 ;
- докази направлення ТОВ "Рада 2" відповідачу ОСОБА_2 примірника договору з управління багатоквартирним будинком за адресою: АДРЕСА_1 , укладеного з ТОВ "Рада 2" та докази отримання його відповідачем;
- акти виконаних робіт за договорами, що укладені між ТОВ "Рада 2" та: 1) суб`єктами господарювання або працівниками, що надають послуги з утримання будинку та прибудинкових територій за адресою: АДРЕСА_1 за період з 2018 по 2020 роки включно; 2) суб`єктами господарювання або працівниками, що обслуговують засоби протипожежної безпеки за період з 2018 по 2020 роки включно; 3) суб`єктами господарювання або працівниками, що обслуговують внутрішні та зовнішні приміщення будинку, водовідведення, постачання опалення та електропостачання будинку за період з 2018 по 2020 роки включно; 4) суб`єктами господарювання або працівниками, що надають послуги з контрольно-пропускного режиму, включаючи перелік осіб, що задіяні та консьєржів за період з 2018 по 2020 роки включно;
- акти виконаних робіт щодо встановлення і обслуговування переговорного пристрою у під`їздах будинку розташованого за адресою АДРЕСА_1 за період з 2018 по 2020 роки включно.
- належним чином завіреної копії ліцензії на провадження охоронної діяльності, діючої зокрема в період 2018-2020 років, у разі відсутності ліцензії - довідку про прийняття заяви про переоформлення ліцензії або прийняття заяви про видачу дубліката ліцензії.
У підготовчому засіданні 14 березня 2024 року представником позивача було подано суду заяву на виконання вимог ухвали суду від 6 лютого 2024 року, до якої були долучені копії певних документів.
В той же час, як було встановлено у підготовчому засіданні, представником позивача повторно не в повному обсязі була виконана ухвала суду про витребування доказів, зокрема не надано: відомості про нарахування споживачам вартості отриманих послуг контрольно-пропускного режиму будинку за адресою: АДРЕСА_1 за період з 2018 по 2020 роки включно; копії сертифікатів на ліфти, технічні журнали огляду ліфтів будинку за адресою: АДРЕСА_1 за період з 2018 по 2020 роки включно; протоколи зборів мешканців будинку щодо встановлення порядку сплати, переліку та розмірів внесків і платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів багатоквартирного будинку за адресою: АДРЕСА_1 .
При цьому у підготовчому засіданні представником позивача не було надано суду обґрунтування наявності поважних причин неподання чи неможливості подання витребуваних судом доказів.
Таким чином ТОВ "Рада 2» двічі отримала ухвали суду про витребування доказів, що підтверджується матеріалами справи, однак станом на 14 березня 2024 року належним чином виконані вони не були.
Враховуючи те, що позивач станом на 14 березня 2024 року не виконав вимоги ухвал суд про витребування доказів в повному обсязі, тобто належним чином, суд вважає за необхідне для повного, всебічного та об`єктивного розгляду спору, витребувати ненадані позивачем докази: відомості про нарахування споживачам вартості отриманих послуг контрольно-пропускного режиму будинку за адресою: АДРЕСА_1 за період з 2018 по 2020 роки включно; копії сертифікатів на ліфти, технічні журнали огляду ліфтів будинку за адресою: АДРЕСА_1 за період з 2018 по 2020 роки включно; протоколи зборів мешканців будинку щодо встановлення порядку сплати, переліку та розмірів внесків і платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів багатоквартирного будинку за адресою: АДРЕСА_1 .
На підставі викладеного, керуючись статтями 84, 178, 223, 260, 265 ЦПК України, суд,
У Х В А Л И В:
витребувати у Товариства з обмеженою відповідальністю «Рада 2» (м. Київ, вул. А. Ахматової, 3): відомості про нарахування споживачам вартості отриманих послуг контрольно-пропускного режиму будинку за адресою: АДРЕСА_1 за період з 2018 по 2020 роки включно; копії сертифікатів на ліфти, технічні журнали огляду ліфтів будинку за адресою: АДРЕСА_1 за період з 2018 по 2020 роки включно; протоколи зборів мешканців будинку щодо встановлення порядку сплати, переліку та розмірів внесків і платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів багатоквартирного будинку за адресою: АДРЕСА_1 .
Витребувані судом відомості надіслати на адресу Дарницького районного суду міста Києва (02068, м. Київ, вулиця О.Кошиця, 5-А) або за допомогою підсистеми «Електронний суд» протягом 5 робочих днів з дня отримання ухвали суду.
Роз`яснити, що особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду. Особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин неможливості подання такого доказу протягом п`яти днів з дня вручення ухвали.
У разі неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також неподання таких доказів з причин, визнаних судом неповажними, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, передбачені ЦПК України.
Підготовче засідання у справі відкласти на 17 квітня 2024 року на 11:30 год (м. Київ, вул. О.Кошиця,5а, каб. 123).
Ухвала набирає законної сили негайно з моменту підписання та оскарженню не підлягає.
Суддя К.В. Шаповалова
Суд | Дарницький районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 14.03.2024 |
Оприлюднено | 20.03.2024 |
Номер документу | 117741781 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із житлових відносин, з них про стягнення плати за користування житлом |
Цивільне
Дарницький районний суд міста Києва
Шаповалова К. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні