Ухвала
від 14.03.2024 по справі 160/16682/22
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УХВАЛА

14 березня 2024 рокуСправа №160/16682/22

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіЗахарчук-Борисенко Н. В. за участі секретаря судового засіданняВасильченко Є.А. за участі: представника відповіча: Іванченко І.С. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі заяву представника Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях про розстрочення виконання судового рішення в адміністративній справі за позовною заявою ОСОБА_1 до відповідача-1: Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях, відповідача-2: Фонду державного майна України про стягнення середнього заробітку,-

УСТАНОВИВ:

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.03.2023 року у справі № 160/16682/22 у задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях, Фонду державного майна України про стягнення середнього заробітку відмовлено повністю.

Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 05.09.2023 року апеляційну скаргу ОСОБА_1 задоволено частково та постановлено:

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.03.2023 року по адміністративній справі № 160/16682/22 скасовано та прийнято постанову, якою позовні вимоги задоволено частково.

Стягнуто з Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 надбавку за ранг державного службовця за період з 01.05.2016 року по 19.10.2020 року у розмірі 26571,96 грн. , середній заробіток за часзатримки розрахунку при звільненні з 20.10.2020 року по 19.10.2022 року у розмірі 26570,00 грн., на загальну суму 53141,96 грн.

Стягнути з Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 судові витрати по сплаті судового збору в сумі 8 478,73 грн.

В іншій частині в задоволенні позову відмовлено.

19.02.2024 року на адресу суду від представника Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях надійшла заява про розстрочення виконання судового рішення по справі № 160/16682/22.

В обґрунтування поданої заяви представником відповідача зазначено, що Регіональне відділення є бюджетною організацією та фінансування видатків здійснюється через Головне управління Державної казначейської служби України у Дніпроптеровській області, зважаючи на військовий стан, на те, що згідно плану асигнувань загального фонду бюджету на 2024 рік, зокрема відсутнє фінансування згідно КЕКВ 5000, кошти надійдуть лише в травні 2024 року в сумі 100000 грн., а списання з інших, непередбачених статей кошторису свідчитиме про порушення Бюджетного кодексу та призведе до зупинення роботи Регіонального відділення та зробить неможливим виконання основних функцій по приватизації та оренді державного майна та відповідно наповнення Державного бюджету, а тому вирішення питання про надходження коштів на виконаня рішення суду вимогає більш тривалого часу.

З урахуванням викладеного, представник відповідача просить розстрочити виконання постанови Третього апеляційного адміністративного суд від 05.09.2023 року у справі № 160/16682/22 на чотири місяці та затвердити наступний графік виплати коштів:

- травень 2024 року 13285,49 грн.;

- червень 2024 року 13285,49 грн.;

- липень 2024 року 13285,49 грн.;

- серпень 2024 року 13285,49 грн.

Протоколом повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддям від 19.02.2024 року справу розподілено судді Захарчук-Борисенко Н.В.

Ухвалою суду від 22.02.2024 року призначено заяву до розгляду у судовому засіданні.

26.02.2024 року представником позивача подано до суду письмові пояснення, в яких позивач просить суд відмовити відповідачу в задоволенні заяви про розстрочення виконання рішення суду.

05.03.2024 року представником Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях подано письмові пояснення, в яких зазначено, що з метою виконання постанови Третього апеляційного адміністративного суду від 05.09.2023 року у справі № 160/16682/22, Регіональне відділення звернулось з листом від 04.03.2024 року № 01-11-01053 до Фонду державного майна України з проханням здійснити наближення коштів за КЕКВ 5000 з грудня 2024 року на квітень 2024 року в сумі 54000 грн. Також зазначено, що виплата коштів однією сумою у розмірі 53141,93 грн. є неможливою.

Представник Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях у судовому засіданні підтримала заяву про розстрочення виконання рішення суду та просила її задовольнити.

Позивач у судове засідання не з`явилася про розгляд справи повідомлені належним чином, що підтверджується матеріалами справи.

Представник Фонду державного майна України у судове засідання не з`явився про розгляд справи повідомлений належним чином, що підтверджується матеріалами справи

Вирішуючи заяву представника Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях про розстрочення виконання рішення суду, суд зазначає наступне.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16 березня 2023 року року в справі №160/16682/22 у задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до відповідача-1: Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях, відповідача-2: Фонду державного майна України про стягнення середнього заробітку відмовлено повністю.

Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 05 вересня 2023 року апеляційну скаргу ОСОБА_1 задоволено частково та постановлено:

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16 березня 2023 року по адміністративній справі № 160/16682/22 скасувати та прийняти постанову.

Позовні вимоги ОСОБА_1 задовольнити частково.

Стягнути з Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 надбавку за ранг державного службовця за період з 01.05.2016 року по 19.10.2020 року у розмірі 26 571,96 грн. , середній заробіток за час затримки розрахунку при звільненні з 20.10.2020 року по 19.10.2022 року у розмірі 26 570,00 грн., на загальну суму 53 141,96 грн.

Стягнути з Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 судові витрати по сплаті судового збору в сумі 8 478,73 грн.

В іншій частині в задоволенні позову відмовити.

27 вересня 2023 року на виконання постанови Третього апеляційного адміністративного суду від 05 вересня 2023 року в приміщенні суду позивачеві по справі видано виконавчі листи №160/16682/23.

Відповідно до пункту 26 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 03 серпня 2011 року № 845(далі-Порядку) безспірне списання коштів з рахунків розпорядників (бюджетних установ) та одержувачів бюджетних коштів, на яких обліковуються кошти загального та спеціального фондів відповідного бюджету, здійснюється в межах бюджетних асигнувань, передбачених у затвердженому кошторисі або плані використання бюджетних коштів, та у разі наявності на його рахунках для обліку відкритих асигнувань (залишків коштів на рахунках).

Судові витрати, штрафні санкції безспірно списуються за відповідним кодом економічної класифікації видатків бюджету. У разі коли у затвердженому кошторисі або плані використання бюджетних коштів розпорядників (бюджетних установ) та одержувачів бюджетних коштів зазначений код не передбачений або за таким кодом до кінця бюджетного періоду сума бюджетних асигнувань менша, ніж сума списання, або відсутні відкриті асигнування (залишки коштів на рахунках), безспірне списання судових витрат, штрафів здійснюється за кодомекономічної класифікації видатків бюджету, за яким здійснюється стягнення коштів з рахунків розпорядників (бюджетних установ) та одержувачів бюджетних коштів.

Відповідно до пункту 28 Порядку орган Казначейства не пізніше двох робочих днів з наступного робочого дня після надходження виконавчого документа на підставі документів, поданих стягувачем, визначає коди класифікації видатків бюджету і рахунки, з яких проводиться безспірне списання коштів.

Визначені коди класифікації видатків бюджету та/або рахунки, за якими проводиться безспірне списання коштів, можуть бути змінені органом Казначейства за обґрунтованою заявою боржника.

Відповідно до пункту 31 Порядку, у разі коли за визначеними органом Казначейства кодами класифікації видатків бюджету, за якими здійснюється безспірне списання коштів, відсутні відкриті асигнування (кошти на рахунках) або до кінця бюджетного періоду їх недостатньо для виконання судового рішення, орган Казначейства надсилає боржнику або бюджетній установі, що здійснює централізоване обслуговування боржника, вимогу щодо необхідності вжиття заходів для встановлення таких асигнувань або здійснення інших дій, спрямованих на виконання судового рішення.

Боржник або бюджетна установа, що здійснює централізоване обслуговування боржника, зобов`язані протягом одного місяця після надходження зазначеної вимоги надіслати органу Казначейства письмове повідомлення про заходи вжиті ними з метою виконання судового рішення, та у разі, коли в результаті здійснення таких заходів не забезпечено виконання судового рішення у повному обсязі, надсилати щомісяця повідомлення про вжиті заходи.

Відповідно до Пункту 1.1 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженоїнаказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.03.2012 за № 456/20769 (далі- Інструкції) економічна класифікація видатків бюджету призначена для чіткого розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів за економічними характеристиками операцій, які здійснюються відповідно до функцій держави та місцевого самоврядування.Економічна класифікація видатків бюджетузабезпечує єдиний підхід до всіх учасників бюджетного процесу з точки зору виконання бюджету.

Відповідно до підпункту 9 пункту 2.6 Інструкції відшкодування збитків, майнової (матеріальної) та моральної (немайнової) шкоди юридичним та фізичним особам згідно з рішенням суду здійснюється за кодом економічної класифікації видатків 2800Інші поточні видатки.

Відповідно до частин 1-5статті 378 Кодексу адміністративного судочинства України, за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання.

Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Вирішуючи питання про відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення, суд також враховує:

1) ступінь вини відповідача у виникненні спору;

2) щодо фізичної особи - тяжке захворювання самої особи або членів її сім`ї, її матеріальне становище;

3) стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо.

Відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення не може перевищувати одного року з дня ухвалення рішення, ухвали, постанови.

Суд також враховує те, що Регіональне відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях 24.01.2024 року зверталось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із заявою про відстрочення виконання судового рішення по справі № 160/16682/22.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08.02.2024 року у задоволенні заяви представника Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях про відстрочення виконання рішення суду в справі № 160/16682/22 відмовлено.

Відтак, зважаючи на те, що Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях не було надано доказів щодо вчинення дій, спрямованих на виконання постанови Третього апеляційного адміністративного суду від 05 вересня 2023 року, суд приходить до висновку про наявність обґрунтованих підстав для відмови в задоволенні заяви про розстрочення виконання судового рішення по справі № 160/16682/22.

Керуючись ст. ст.241,243,378 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні заяви представника Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях про розстрочення виконання рішення суду в справі № 160/16682/22 - відмовити.

Ухвала суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Н.В. Захарчук-Борисенко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.03.2024
Оприлюднено28.03.2024
Номер документу117916318
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них

Судовий реєстр по справі —160/16682/22

Ухвала від 24.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 29.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 26.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 16.08.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 22.07.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 19.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 01.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 14.03.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 14.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мацедонська В.Е.

Ухвала від 22.02.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні