Рішення
від 09.08.2024 по справі 560/8020/24
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/8020/24

РІШЕННЯ

іменем України

09 серпня 2024 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Драновського Я.В. розглянувши адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Лотівка Еліт" до територіального сервісного центру №6845 (на правах відділу, м. Шепетівка) Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) , Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС), третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - ліквідатор ТОВ "Серединецьке" арбітражний керуючий Грицай Леонід Миколайович про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом до територіального центру МВС 6845 Регіонального сервісного Центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС), в якому, з у рахуванням заяви про уточнення позовних вимог, просить: визнати протиправними дії територіального сервісного центру МВС 6845 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) щодо відмови у реєстрації транспортних засобів та зобов`язати здійснити реєстрацію (перереєстрацію) права власності на транспортні засоби:

ВАЗ 210934 реєстраційний номер НОМЕР_1 ; ВАЗ 3210934 реєстраційний номер НОМЕР_2 ; ГАЗ-АС-G-3302 реєстраційний номер НОМЕР_3 ; ГАЗ 322132 (мікроавтобус) реєстраційний номер НОМЕР_4 ; ГАЗ 322132 реєстраційний номер НОМЕР_5 ; ГАЗ 3307 реєстраційний номер НОМЕР_6 ; ГАЗ 322132-206 реєстраційний номер НОМЕР_7 ; ІЖ 27175 реєстраційний номер НОМЕР_8 ; ІЖ 27175-90 реєстраційний номер НОМЕР_9 ; КАМАЗ 5320 паливозаправник реєстраційний номер НОМЕР_10 ; КАМАЗ 35320 паливоцистерна реєстраційний номер НОМЕР_11 ; КАМАЗ 35320 паливоцистерна реєстраційний номер НОМЕР_12 ; КАМАЗ 53215 реєстраційний номер НОМЕР_13 ; ВАЗ 21144 реєстраційний номер НОМЕР_14 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_15 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_16 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_17 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_18 ; УАЗ 330365 реєстраційний номер НОМЕР_19 ; ШЕВРОЛЕ АВЕО реєстраційний номер НОМЕР_20 ; ШЕВРОЛЕ АВЕО реєстраційний номер НОМЕР_21 ; КАМАЗ 43101 реєстраційний номер НОМЕР_22 ; КАМАЗ 45143-013-15 реєстраційний номер НОМЕР_23 ; КАМАЗ 45143-013-15 реєстраційний номер НОМЕР_24 ; КАМАЗ 53213 ЦИСТЕРНА реєстраційний номер НОМЕР_25 ; СЗАП-8352 реєстраційний номер НОМЕР_26 ; ПРИЧІП САМОСКИД реєстраційний номер НОМЕР_27 ; ПРИЧІП БОРТОВИЙ 2-Р-5 реєстраційний номер НОМЕР_28 ; ПРИЧІП ГКБ 817 реєстраційний номер НОМЕР_29 ; СЗАП-8352 реєстраційний номер НОМЕР_30 ; СЗАП-8357 реєстраційний номер НОМЕР_31 ; КАМАЗ 5320 реєстраційний номер НОМЕР_32 ; УАЗ 330365 реєстраційний номер НОМЕР_33 ; КРАЗ 65059 реєстраційний номер НОМЕР_34 ; ПРИЧІП ПЦ10 реєстраційний номер НОМЕР_35 .

В обґрунтування позовних вимог, зазначає про те, що відмова у проведенні реєстрації транспортних засобів, набутих позивачем у власність ще у 2020 році на підставі договору купівлі - продажу, суперечить положенням Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 №1388.

Ухвалою суду позовну заяву залишено без руху.

Ухвалою суд відкрив провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи та залучив до участі у справі третю особу.

Ухвалою суду роз`єднано в окремі провадження позовні вимоги у справі №560/8020/24, виділивши їх в окремі провадження.

Ухвалою суду об`єднано в одне провадження справи: 1)№560/8020/24, 2)№560/8318/24,3)№560/8319/24, 4)№560/8320/24, 5)№560/8321/24, 6)№560/8322/24, 7)№560/8323/24,8)№560/8324/24, 9)№560/8325/24, 10)№560/8326/24, 11)№560/8327/24, 12)№560/8328/24, 13)№560/8329/24, 14)№560/8331/24, 15)№560/8332/24, 16)№560/8333/24, 17)№560/8334/24, 18)№560/8336/24, 19)№560/8338/24, 20)№560/8339/24,21)№560/8340/24, 22)№560/8342/24, 23)№560/8343/24, 24)№560/8344/24,25)№560/8345/24, 26)№560/8346/24, 27)№560/8347/24, 28)№560/8348/24, 29)№560/8350/24, 30)№560/8351/24, 31)№560/8352/24, 32)№560/8353/24,33)№560/8354/24, 34)№560/8355/24, 35)№560/8356/24, присвоївши об`єднаній справі №560/8020/24.

Ухвалою суду в задоволенні клопотання територіального сервісного центру МВС №6845 Регіонального сервісного Центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) про заміну первісного відповідача належним відповідачем - відмовлено.

Залучено до участі у справі №560/8020/24 в якості другого відповідача Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) (вул. Західно-Окружна 11/1, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29008, код ЄДРПОУ 43611928).

Ухвалою суду в задоволенні клопотання представника територіального сервісного центру МВС №6845 Регіонального сервісного Центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін - відмовлено.

Від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому проти задоволення позовних вимог заперечує, так, як на момент звернення позивача в Єдиному реєстрі боржників була наявна інформація про боржника - ТОВ "Серединецьке", а тому правові підстави для перереєстрації транспортних засобів - відсутні. Відмовляючи в перереєстрації транспортних засобів відповідач діяв правомірно, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.

До суду надійшла відповідь на відзив на позовну заяву, де зазначено, що право власності на рухоме майно переходить до набувача відповідно до умов укладеного договору, що узгоджується з принципом свободи договору відповідно до статей 6, 627, 628 ЦК України. Якщо договором не передбачено особливостей переходу права власності у конкретному випадку шляхом вчинення певних дій, воно переходить з моменту передання транспортного засобу.

Відповідачем подано заперечення на відповідь на відзив на позовну заяву, де зазначено, що безпідставність позовних вимог з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву.

Третьою особою, ліквідатором ТОВ "Серединецьке" арбітражним керуючим Грицаєм Леонідом Миколайовичем надані письмові пояснення по суті спору, де зазначено, що вся документація по ТОВ "Серединецьке" за період з березня по вересень 2021 року відсутня, тому надати будь - яку інформацію щодо виконання договору немає можливості.

Також зазначено, що відділ ДВС у Шепетівському районі Хмельницької області ЦМУЮ (м. Київ) зупинив виконавчі провадження відносно ТОВ "Серединецьке", однак відомості внесені до Єдиного реєстру боржників не були виключені.

Дослідивши обставини справи та перевіривши їх доказами, суд встановив таке.

05 лютого 2020 року між товариством з обмеженою відповідальністю "Серединецьке»" (продавець) та товариством з обмеженою відповідальністю "Лотівка Еліт" (покупець) укладено договір №05/02-2020 СЛ, за умовами якого позивач набув у власність майно (автомобілі, напівпричіпи та інші транспортні засоби).

16.05.2024 позивач звернувся до територіального сервісного центру МВС №6845 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) з клопотанням зареєструвати (перереєструвати) придбані транспортні засоби, а саме: ВАЗ 210934 реєстраційний номер НОМЕР_1 ; ВАЗ 3210934 реєстраційний номер НОМЕР_2 ; ГАЗ-АС-G-3302 реєстраційний номер НОМЕР_3 ; ГАЗ 322132 (мікроавтобус) реєстраційний номер НОМЕР_4 ; ГАЗ 322132 реєстраційний номер НОМЕР_5 ; ГАЗ 3307 реєстраційний номер НОМЕР_6 ; ГАЗ 322132-206 реєстраційний номер НОМЕР_7 ; ІЖ 27175 реєстраційний номер НОМЕР_8 ; ІЖ 27175-90 реєстраційний номер НОМЕР_9 ; КАМАЗ 5320 паливозаправник реєстраційний номер НОМЕР_10 ; КАМАЗ 35320 паливоцистерна реєстраційний номер НОМЕР_11 ; КАМАЗ 35320 паливоцистерна реєстраційний номер НОМЕР_12 ; КАМАЗ 53215 реєстраційний номер НОМЕР_13 ; ВАЗ 21144 реєстраційний номер НОМЕР_14 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_15 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_16 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_17 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_18 ; УАЗ 330365 реєстраційний номер НОМЕР_19 ; ШЕВРОЛЕ АВЕО реєстраційний номер НОМЕР_20 ; ШЕВРОЛЕ АВЕО реєстраційний номер НОМЕР_21 ; КАМАЗ 43101 реєстраційний номер НОМЕР_22 ; КАМАЗ 45143-013-15 реєстраційний номер НОМЕР_23 ; КАМАЗ 45143-013-15 реєстраційний номер НОМЕР_24 ; КАМАЗ 53213 ЦИСТЕРНА реєстраційний номер НОМЕР_25 ; СЗАП-8352 реєстраційний номер НОМЕР_26 ; ПРИЧІП САМОСКИД реєстраційний номер НОМЕР_27 ; ПРИЧІП БОРТОВИЙ 2-Р-5 реєстраційний номер НОМЕР_28 ; ПРИЧІП ГКБ 817 реєстраційний номер НОМЕР_29 ; СЗАП-8352 реєстраційний номер НОМЕР_30 ; СЗАП-8357 реєстраційний номер НОМЕР_31 ; КАМАЗ 5320 реєстраційний номер НОМЕР_32 ; УАЗ 330365 реєстраційний номер НОМЕР_33 ; КРАЗ 65059 реєстраційний номер НОМЕР_34 ; ПРИЧІП ПЦ10 реєстраційний номер НОМЕР_35 .

ТСЦ МВС №6845 відмовило в проведенні реєстраційних дій (лист №31/22/5-519 від 24 травня 2024 року), мотивуючи свої дії наявністю запису у Єдиному реєстрі боржників щодо власника транспортних засобів - ТОВ "Серединецьке". Тому відчуження транспортних засобів із ТОВ "Серединецьке" не проводиться.

Вважаючи такі дії відповідача протиправними, позивач звернувся до суду з метою захисту порушених прав.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд звертає увагу на таке.

Єдина на території України процедура державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - транспортні засоби), присвоєння буквено-цифрової комбінації номерних знаків з їх видачею або без такої, оформлення і видачі реєстраційних документів та/або їх формування в електронній формі, встановлюється "Порядком державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 вересня 1998 року № 1388 (далі - Порядок № 1388).

Цей Порядок є обов`язковим для всіх юридичних та фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, виробляють чи експлуатують їх (пункт 2 Порядку № 1388).

Відповідно до абзаців 1, 9-14 пункту 15 Порядку державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів здійснюються після проведення уповноваженими особами сервісного центру МВС перевірки відповідних документів та/або відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів, Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, державному Реєстрі атестованих судових експертів, автоматизованій базі даних про розшукувані транспортні засоби, банку даних Генерального секретаріату Інтерполу, перевірки відомостей про обмеження відчуження з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та відомостей про документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, а також відомостей про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування), що містяться в Єдиному державному демографічному реєстрі (крім внутрішньо переміщених осіб, інформація щодо яких підтверджується даними Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб), відомостей про особу, що містяться в Єдиному реєстрі боржників, відповідних базах даних та державних реєстрах щодо осіб, які перебувають у розшуку, перевірки дійсності довіреності за Єдиним реєстром довіреностей, дійсності сертифіката відповідності за Державним реєстром сертифікатів відповідності транспортних засобів, виданих уповноваженими органами або органами із сертифікації, та реєстром виданих сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання, що формується за повідомленнями уповноважених органів, і сертифікатів відповідності нових транспортних засобів, виданих виробником, документів, що підтверджують правомірність придбання, отримання відомостей щодо митного оформлення транспортних засобів, а також установлення відповідності конструкції вимогам правил та нормативів шляхом отримання відповідних відомостей із таких баз даних і реєстрів. За результатами таких перевірок на заяві власника транспортного засобу робиться відповідний напис про їх проведення, що засвідчується підписом уповноваженої особи сервісного центру МВС із зазначенням прізвища, власного імені, по батькові (за наявності) і дати (крім випадків подання заяви в електронній формі через електронний кабінет водія або засобами Порталу Дія).

У разі надходження до сервісного центру МВС звернення щодо транспортного засобу, відомості про власника якого містяться в Єдиному реєстрі боржників, перереєстрація транспортного засобу не здійснюється, крім випадків, коли: перереєстрація транспортного засобу не пов`язана з його відчуженням; транспортний засіб придбано на електронному аукціоні в порядку, установленому статтею 61 Закону України "Про виконавче провадження"; транспортний засіб отримано в рахунок погашення боргу в порядку, установленому статтею 61 Закону України "Про виконавче провадження"; транспортний засіб придбано в порядку, установленому статтею 30 Закону України "Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень"; транспортний засіб безоплатно отримано відповідно до пункту 14 Порядку розпорядження майном, конфіскованим за рішенням суду і переданим органам державної виконавчої служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 985 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1371; 2016 р., № 82, ст. 2707).

З матеріалів справи встановлено, що згідно з інформацією з Єдиного реєстру боржників за результатами пошуку юридичних осіб ТОВ "Серединецьке", ЄДРПОУ 32678262, у даному реєстрі наявні 2 записи щодо ТОВ "Серединецьке", яке є власником транспортних засобів, визначених в позовній заяві.

На момент звернення позивача до ТСЦ № 6845 в Єдиному реєстрі боржників була наявна інформація про боржника ТОВ "Серединецьке", ЄДРПОУ 32678262.

Згідно з поясненнями представника третьої особи ліквідатора ТОВ "Серединецьке" Грицая Л.М. від 26.06.2024, за його клопотанням відділ державної виконавчої служби у Шепетівському районі Хмельницької області Центрального міжрегіонального управління юстиції (м. Київ) зупинив виконавчі провадження відносно ТОВ "Серединецьке", а відомості внесені до Єдиного реєстру боржників не виключив з реєстру, так як такі відомості виключаються після закриття (закінчення) виконавчого провадження, а не його зупинення.

Зважаючи на це, суд приходить до висновку, що оскільки на момент звернення позивача із відповідною заявою в Єдиному реєстрі боржників була наявна інформація відносно ТОВ "Серединецьке", у спірному випадку у відповідача були відсутні правові підстави для перереєстрації транспортних засобів.

При цьому, позивач в даних правовідносинах обрав неналежний спосіб захисту своїх прав, свобод та інтересів, оскільки їх можливо відновити після виключення відповідних відомостей з Єдиного реєстру боржників.

Отже, відповідь ТСЦ № 6845 РСЦ ГСЦ МВС в Хмельницькій області від 24.05.2024 на звернення ТОВ "Лотівка Еліт" надано відповідно до вимог, визначених чинним законодавством.

Щодо тверджень позивача стосовно того, що 05 лютого 2020 року між товариством з обмеженою відповідальністю "Серединецьке" та позивачем було укладено договір №05/02-2020 СЛ, за умовами якого позивач набув у власність майно (автомобілі, напівпричіпи та інше), то суд зазначає таке.

Згідно з частинами 11 та 12 статті 34 Закону України "Про дорожній рух", власники транспортних засобів та особи, які використовують їх на законних підставах, зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) належні їм транспортні засоби протягом десяти діб після придбання, митного оформлення, одержання транспортних засобів або виникнення обставин, що потребують внесення змін до реєстраційних документів.

На зареєстровані транспортні засоби оформляються та видаються реєстраційні документи, зразки яких затверджуються Кабінетом Міністрів України, та/або електронне свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, таким транспортним засобам присвоюються номерні знаки (їх буквено-цифрова комбінація). Закупівля за державні кошти бланків реєстраційних документів та номерних знаків на транспортні засоби здійснюється відповідно до вимог законодавства органами, на які покладено обов`язок з їх реєстрації. Номерні знаки повинні відповідати встановленим зразкам та вимогам.

Згідно з пунктом 7 Порядку № 1388 власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники (далі - власники) зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів.

Отже, у позивача був обов`язок зареєструвати вказані транспортні засоби у вищевказаний строк, чого ним зроблено не було.

Крім того, приписами пункту 8 Порядку №1388 визначено перелік документів, що підтверджують правомірність придбання транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, однак серед них відсутній визначений позивачем договір - купівлі - продажу № 05/02-2020 СЛ від 05.02.2020, укладений між товариством з обмеженою відповідальністю "Серединецьке" та позивачем, оскільки такий не входить до переліку документів, визначених пунктом 8 Порядку №1388.

Позивач вважає, що документом, що підтверджує правомірність придбання транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, є оформлений в установленому порядку договір комісії між власником транспортного засобу і суб`єктом господарювання, який за таким договором є комісіонером, та договір купівлі-продажу транспортного засобу, за яким продавцем є такий суб`єкт господарювання, які підписані від імені суб`єкта господарювання уповноваженою особою, - у разі продажу транспортних засобів суб`єктами господарювання, що здійснюють оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами на підставі договору комісії, укладеного з власником транспортного засобу.

Разом з тим, суд зазначає, що механізм провадження торговельної діяльності у сфері оптової та роздрібної торгівлі автомобілями, автобусами, мотоциклами всіх типів, марок і моделей, причепами, напівпричепами та мотоколясками, тракторами, самохідними шасі, самохідними сільськогосподарськими, дорожньо-будівельними і меліоративними машинами, сільськогосподарською технікою, іншими механізмами та транспортними засобами вітчизняного та іноземного виробництва (далі - транспортні засоби) та їх складовими частинами (двигуни, шасі, кузови, рами), що мають ідентифікаційні номери, а також тими транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, які перебували в користуванні і були зареєстровані в установленому законодавством порядку, визначає Порядок здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2009 року № 1200 (далі - Порядок 1200).

Відомості щодо реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю "Серединецьке", ЄДРПОУ 32678262, як суб`єкта господарювання, який здійснює оптову та роздрібну торгівлю автомобілями, автобусами, мотоциклами всіх типів, марок і моделей, причепами, напівпричепами, мотоколясками, іншими транспортними засобами вітчизняного та іноземного виробництва та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери - відсутні, протилежного судом не встановлено.

Зважаючи на викладене вище, суд дійшов висновку, що відповідач правомірно відмовив позивачу у реєстрації транспортних засобів, відповідно не підлягає до задоволення похідна вимога зобов`язального характеру.

Відповідно до частин першої та другої ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.

Враховуючи встановлені обставини, суд дійшов висновку про необґрунтованість позовних вимог, з якими позивач звернувся до суду. Натомість, відповідач довів правомірність своїх дій, що дає суду підстави для обґрунтованого висновку про те, що у задоволенні позову необхідно відмовити.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, відповідно до положень статті 139 КАС України, суд приходить до висновку про відсутність правових підстав для стягнення на користь позивача судового збору у зв`язку з відмовою у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

в задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю "Лотівка Еліт" до територіального сервісного центру № 6845 (на правах відділу, м. Шепетівка) регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС), регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС), третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - ліквідатор ТОВ "Серединецьке" арбітражний керуючий Грицай Леонід Миколайович про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "Лотівка Еліт" (вул.Центральна,1, корп. Б, с. Лотівка, Шепетівський р-н, Хмельницька обл.,30453 , код ЄДРПОУ - 32678215) Відповідач:Територіальний сервісний центр № 6845 (на правах відділу, м. Шепетівка) регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) (вул. Західно-Окружна, 11/1, м. Хмельницький, Хмельницький р-н, Хмельницька обл., 29016 , код ЄДРПОУ - 43611928) Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) (вул. Західно-Окружна, 11/1,м. Хмельницький,Хмельницька обл., Хмельницький р-н,29016 , код ЄДРПОУ - 43611928) Третя особа:ліквідатор ТОВ "Серединецьке" арбітражний керуючий Грицай Леонід Миколайович (вул. Коцюбинського, 12, м. Старокостянтинів, Хмельницька обл., 31100 , ідентифікаційний номер - 2037202356)

Головуючий суддя Я.В. Драновський

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.08.2024
Оприлюднено12.08.2024
Номер документу120920598
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них

Судовий реєстр по справі —560/8020/24

Постанова від 27.11.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 19.09.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 05.09.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Рішення від 09.08.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Драновський Я.В.

Ухвала від 20.06.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Драновський Я.В.

Ухвала від 20.06.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Драновський Я.В.

Ухвала від 11.06.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Драновський Я.В.

Ухвала від 06.06.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Драновський Я.В.

Ухвала від 06.06.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Драновський Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні