П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 560/8020/24
Головуючий у 1-й інстанції: Драновський Я.В.
Суддя-доповідач: Шидловський В.Б.
27 листопада 2024 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Шидловського В.Б.
суддів: Боровицького О. А. Курка О. П.
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Лотівка-Еліт" на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 09 серпня 2024 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Лотівка-Еліт" до територіального сервісного центру №6845 (на правах відділу, м.Шепетівка) Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) , Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС), третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - ліквідатор ТОВ "Серединецьке" арбітражний керуючий Грицай Леонід Миколайович про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В :
У травні 2024 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Лотівка-Еліт" звернулося до суду з адміністративним позовом до територіального центру МВС 6845 Регіонального сервісного Центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС), в якому, з у рахуванням заяви про уточнення позовних вимог, просить: визнати протиправними дії територіального сервісного центру МВС 6845 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) щодо відмови у реєстрації транспортних засобів та зобов`язати здійснити реєстрацію (перереєстрацію) права власності на транспортні засоби:
ВАЗ 210934 реєстраційний номер НОМЕР_1 ; ВАЗ 3210934 реєстраційний номер НОМЕР_2 ; ГАЗ-АС-G-3302 реєстраційний номер НОМЕР_3 ; ГАЗ 322132 (мікроавтобус) реєстраційний номер НОМЕР_4 ; ГАЗ 322132 реєстраційний номер НОМЕР_5 ; ГАЗ 3307 реєстраційний номер НОМЕР_6 ; ГАЗ 322132-206 реєстраційний номер НОМЕР_7 ; ІЖ 27175 реєстраційний номер НОМЕР_8 ; ІЖ 27175-90 реєстраційний номер НОМЕР_9 ; КАМАЗ 5320 паливозаправник реєстраційний номер НОМЕР_10 ; КАМАЗ 35320 паливоцистерна реєстраційний номер НОМЕР_11 ; КАМАЗ 35320 паливоцистерна реєстраційний номер НОМЕР_12 ; КАМАЗ 53215 реєстраційний номер НОМЕР_13 ; ВАЗ 21144 реєстраційний номер НОМЕР_14 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_15 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_16 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_17 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_18 ; УАЗ 330365 реєстраційний номер НОМЕР_19 ; ШЕВРОЛЕ АВЕО реєстраційний номер НОМЕР_20 ; ШЕВРОЛЕ АВЕО реєстраційний номер НОМЕР_21 ; КАМАЗ 43101 реєстраційний номер НОМЕР_22 ; КАМАЗ 45143-013-15 реєстраційний номер НОМЕР_23 ; КАМАЗ 45143-013-15 реєстраційний номер НОМЕР_24 ; КАМАЗ 53213 ЦИСТЕРНА реєстраційний номер НОМЕР_25 ; СЗАП-8352 реєстраційний номер НОМЕР_26 ; ПРИЧІП САМОСКИД реєстраційний номер НОМЕР_27 ; ПРИЧІП БОРТОВИЙ 2-Р-5 реєстраційний номер НОМЕР_28 ; ПРИЧІП ГКБ 817 реєстраційний номер НОМЕР_29 ; СЗАП-8352 реєстраційний номер НОМЕР_30 ; СЗАП-8357 реєстраційний номер НОМЕР_31 ; КАМАЗ 5320 реєстраційний номер НОМЕР_32 ; УАЗ 330365 реєстраційний номер НОМЕР_33 ; КРАЗ 65059 реєстраційний номер НОМЕР_34 ; ПРИЧІП ПЦ10 реєстраційний номер НОМЕР_35 .
В обґрунтування позовних вимог, зазначає про те, що відмова у проведенні реєстрації транспортних засобів, набутих позивачем у власність ще у 2020 році на підставі договору купівлі - продажу, суперечить положенням Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 №1388.
Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 09 серпня 2024 року в задоволенні позовних вимог відмовлено.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, позивачем подано апеляційну скаргу, в якій він просить скасуватиоскаржуване рішення та ухвалити нове, яким задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Обґрунтовуючи вимоги апеляційної скарги апелянт посилається на порушення судомпершої інстанції, при прийнятті рішення, норм матеріального та процесуального права, також неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи, з обставин і обґрунтувань, викладених в апеляційній скарзі.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга підлягає до часткового задоволення з наступних підстав.
Судом встановлено, що 05 лютого 2020 року між товариством з обмеженою відповідальністю "Серединецьке" (продавець) та товариством з обмеженою відповідальністю "Лотівка Еліт" (покупець) укладено договір №05/02-2020 СЛ, за умовами якого позивач набув у власність майно (автомобілі, напівпричіпи та інші транспортні засоби).
16.05.2024 позивач звернувся до територіального сервісного центру МВС №6845 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) з клопотанням зареєструвати (перереєструвати) придбані транспортні засоби, а саме: ВАЗ 210934 реєстраційний номер НОМЕР_1 ; ВАЗ 3210934 реєстраційний номер НОМЕР_2 ; ГАЗ-АС-G-3302 реєстраційний номер НОМЕР_3 ; ГАЗ 322132 (мікроавтобус) реєстраційний номер НОМЕР_4 ; ГАЗ 322132 реєстраційний номер НОМЕР_5 ; ГАЗ 3307 реєстраційний номер НОМЕР_6 ; ГАЗ 322132-206 реєстраційний номер НОМЕР_7 ; ІЖ 27175 реєстраційний номер НОМЕР_8 ; ІЖ 27175-90 реєстраційний номер НОМЕР_9 ; КАМАЗ 5320 паливозаправник реєстраційний номер НОМЕР_10 ; КАМАЗ 35320 паливоцистерна реєстраційний номер НОМЕР_11 ; КАМАЗ 35320 паливоцистерна реєстраційний номер НОМЕР_12 ; КАМАЗ 53215 реєстраційний номер НОМЕР_13 ; ВАЗ 21144 реєстраційний номер НОМЕР_14 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_15 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_16 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_17 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_18 ; УАЗ 330365 реєстраційний номер НОМЕР_19 ; ШЕВРОЛЕ АВЕО реєстраційний номер НОМЕР_20 ; ШЕВРОЛЕ АВЕО реєстраційний номер НОМЕР_21 ; КАМАЗ 43101 реєстраційний номер НОМЕР_22 ; КАМАЗ 45143-013-15 реєстраційний номер НОМЕР_23 ; КАМАЗ 45143-013-15 реєстраційний номер НОМЕР_24 ; КАМАЗ 53213 ЦИСТЕРНА реєстраційний номер НОМЕР_25 ; СЗАП-8352 реєстраційний номер НОМЕР_26 ; ПРИЧІП САМОСКИД реєстраційний номер НОМЕР_27 ; ПРИЧІП БОРТОВИЙ 2-Р-5 реєстраційний номер НОМЕР_28 ; ПРИЧІП ГКБ 817 реєстраційний номер НОМЕР_29 ; СЗАП-8352 реєстраційний номер НОМЕР_30 ; СЗАП-8357 реєстраційний номер НОМЕР_31 ; КАМАЗ 5320 реєстраційний номер НОМЕР_32 ; УАЗ 330365 реєстраційний номер НОМЕР_33 ; КРАЗ 65059 реєстраційний номер НОМЕР_34 ; ПРИЧІП ПЦ10 реєстраційний номер НОМЕР_35 .
ТСЦ МВС №6845 відмовило в проведенні реєстраційних дій (лист №31/22/5-519 від 24 травня 2024 року), мотивуючи свої дії наявністю запису у Єдиному реєстрі боржників щодо власника транспортних засобів - ТОВ "Серединецьке". Тому відчуження транспортних засобів із ТОВ "Серединецьке" не проводиться.
Вважаючи такі дії відповідача протиправними, позивач звернувся до суду з метою захисту порушених прав.
Єдина на території України процедура державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - транспортні засоби), присвоєння буквено-цифрової комбінації номерних знаків з їх видачею або без такої, оформлення і видачі реєстраційних документів та/або їх формування в електронній формі, встановлюється "Порядком державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 вересня 1998 року № 1388 (далі - Порядок № 1388).
Цей Порядок є обов`язковим для всіх юридичних та фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, виробляють чи експлуатують їх (пункт 2 Порядку № 1388).
Відповідно до абзаців 1, 9-14 пункту 15 Порядку державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів здійснюються після проведення уповноваженими особами сервісного центру МВС перевірки відповідних документів та/або відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів, Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, державному Реєстрі атестованих судових експертів, автоматизованій базі даних про розшукувані транспортні засоби, банку даних Генерального секретаріату Інтерполу, перевірки відомостей про обмеження відчуження з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та відомостей про документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, а також відомостей про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування), що містяться в Єдиному державному демографічному реєстрі (крім внутрішньо переміщених осіб, інформація щодо яких підтверджується даними Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб), відомостей про особу, що містяться в Єдиному реєстрі боржників, відповідних базах даних та державних реєстрах щодо осіб, які перебувають у розшуку, перевірки дійсності довіреності за Єдиним реєстром довіреностей, дійсності сертифіката відповідності за Державним реєстром сертифікатів відповідності транспортних засобів, виданих уповноваженими органами або органами із сертифікації, та реєстром виданих сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання, що формується за повідомленнями уповноважених органів, і сертифікатів відповідності нових транспортних засобів, виданих виробником, документів, що підтверджують правомірність придбання, отримання відомостей щодо митного оформлення транспортних засобів, а також установлення відповідності конструкції вимогам правил та нормативів шляхом отримання відповідних відомостей із таких баз даних і реєстрів. За результатами таких перевірок на заяві власника транспортного засобу робиться відповідний напис про їх проведення, що засвідчується підписом уповноваженої особи сервісного центру МВС із зазначенням прізвища, власного імені, по батькові (за наявності) і дати (крім випадків подання заяви в електронній формі через електронний кабінет водія або засобами Порталу Дія).
У разі надходження до сервісного центру МВС звернення щодо транспортного засобу, відомості про власника якого містяться в Єдиному реєстрі боржників, перереєстрація транспортного засобу не здійснюється, крім випадків, коли: перереєстрація транспортного засобу не пов`язана з його відчуженням; транспортний засіб придбано на електронному аукціоні в порядку, установленому статтею 61 Закону України "Про виконавче провадження"; транспортний засіб отримано в рахунок погашення боргу в порядку, установленому статтею 61 Закону України "Про виконавче провадження"; транспортний засіб придбано в порядку, установленому статтею 30 Закону України "Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень"; транспортний засіб безоплатно отримано відповідно до пункту 14 Порядку розпорядження майном, конфіскованим за рішенням суду і переданим органам державної виконавчої служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 985 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1371; 2016 р., № 82, ст. 2707).
Судом встановлено, що 05 лютого 2020 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Серединецьке» (надалі - Продавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Лотівка Еліт» (надалі - Покупець) було укладено Договір №05/02-2020 СЛ, за умовами якого Позивач набув у власність майно (автомобілі, напівпричіпи та інші транспортні засоби).
16.05.2024 року Позивач звернувся до Територіального сервісного центру МВС №6845 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) з клопотанням зареєструвати (перереєструвати) придбані транспортні засоби.
ТСЦ МВС №6845 відмовило в проведенні реєстраційних дій (лист №31/22/5-519 від 24 травня 2024 року) мотивуючи свої дії наявністю обмеження на юридичну особу ТОВ «Серединецьке».
За інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю «Серединецьке» перебуває в стані припинення. Інформація з реєстру: «В стані припинення, 29.01.2024, 1006741410069001270, Внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, Підстава: судове рішення, Атрибути судового рішення: Судове рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури від 25.07.2023 № 924/812/22. Дата набрання чинності: 25.07.2023»
Згідно інформації з «Автоматизованої системи виконавчого провадження» щодо ТОВ «Серединецьке» (код ЄДРПОУ 32678262) наявні 2 зупинених виконавчих проваджень (№64420130 та № 65994981).
Згідно інформації з Єдиного реєстру боржників щодо ТОВ «Серединецьке» (код ЄДРПОУ 32678262) наявні 2 записи - виконавчі провадження: №64420130 та № 65994981.
За приписами частин першої та другої статті 9 Закону України «Про виконавче провадження» єдиний реєстр боржників - це систематизована база даних про боржників, що є складовою автоматизованої системи виконавчого провадження та ведеться з метою оприлюднення в режимі реального часу інформації про невиконані майнові зобов`язання боржників та запобігання відчуженню боржниками майна. Відомості про боржників, включені до Єдиного реєстру боржників, є відкритими та розміщуються на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України. Реєстрація боржника в Єдиному реєстрі боржників не звільняє його від виконання рішення.
Частиною п`ятою статті 9 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що відомості про боржника вносяться до Єдиного реєстру боржників (крім відомостей щодо боржників, якими є державні органи, органи місцевого самоврядування, а також боржників, які не мають заборгованості за виконавчим документом про стягнення періодичних платежів більше трьох місяців, та боржників за рішенням немайнового характеру) одночасно з винесенням постанови про відкриття виконавчого провадження.
Згідно вимог частини сьомої зазначеної статті відомості про боржника виключаються з Єдиного реєстру боржників одночасно з винесенням постанови про закінчення виконавчого провадження, повернення виконавчого документа стягувану, або повернення виконавчого документа до суду на підставі статті 38 цього Закону. Водночас, норми п.4 ч.1. ст.34 Закону України «Про виконавче провадження» передбачають, що Виконавець зупиняє вчинення виконавчих дій у разі відкриття господарським судом провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) боржника, якщо відповідно до закону на вимогу стягувача поширюється дія мораторію, запровадженого господарським судом.
Колегія суддів зазначає, що 25 липня 2023 року Постановою Північно-Західного апеляційного господарського суду в межах справи № 924/812/22 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Серединецьке» ухвалено рішення про визнання товариства банкрутом, відкриття ліквідаційної процедуру строком на 12 місяців та про призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «Серединецьке» (с.Мокіївці, Шепетівського району, Хмельницької області, код ЄДРПОУ 32678262) арбітражного керуючого Грицая Леоніда Миколайовича (31100, м.Старокостянтинів, вул.Коцюбинського,12; свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №551 від 19.03.2013р.).
Із наведених норм випливає, що положення ст.9 Закону України «Про виконавче провадження» не передбачають існування таких обставин, які склались у даній справі.
У разі наявності прогалин у законодавстві, суд може шляхом розширеного тлумачення, або застосування аналогії права чи закону, вирішити спір у разі необхідності надання повного захисту правам, свободам та інтересам фізичних осіб, правам та інтересам юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб`єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства.
У даному випадку, виконавчі провадження №64420130, №65994981 було відкрито у 2021 році, стягувачем у яких є ТОВ «Техноторг-Дон», натомість Договір №05/02- 2020 СЛ було укладено та розрахунки між ТОВ «Серединецьке» та ТОВ «Лотівка Еліт» були проведені ще у 2020 році.
Як слідує з матеріалів справи №924/812/22, ТОВ «Техноторг-Дон» не заявляло кредиторських вимог до ТОВ «Серединецьке», а відповідно його вимоги відсутні в реєстрі вимог кредиторів.
Виходячи з аналізу вказаних вище норм та зважаючи на те, що матеріалами справи встановлено, що відомості до Єдиного реєстру боржників внесено державним виконавцем в рамках виконавчих проваджень №64420130, №65994981, а також те, що ТОВ «Техноторг-Дон» не заявив своїх вимог до ТОВ «Серединецьке» в межах справи про відновлення платоспроможності боржника, колегія суддів зазначає, що ТОВ «Серединецьке» перестав бути боржником у вказаному виконавчому провадженні у розумінні Закону України «Про виконавче провадження».
Зазначені обставини не були досліджені відповідачем та їм не була надана оцінка під час прийняття оскаржуваного рішення.
Щодо строків реєстрації транспортних засобів, колегія суддів зазначає, що відповідно до п.7 Постанови КМУ № 1388 від 7 вересня 1998 р. власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники (далі - власники) зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів.
Строк державної реєстрації продовжується у разі введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях. У разі припинення або скасування воєнного стану на всій території України або в окремих її місцевостях власники зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом дев`яноста днів.
Зазначена обставина також лишилася по за увагою відповідача та їй не надана оцінка.
За таких обставин, колегія суддів вважає, що позовні вимоги в частині визнання протиправними дій територіального сервісного центру МВС 6845 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) щодо відмови у реєстрації транспортних засобів є такими, що підлягають до задоволення.
Щодо позовної вимоги зобов`язати Територіальний сервісний центр МВС 6845 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) здійснити реєстрацію (перереєстрацію) права власності на вказані транспортні засоби, то колегія суддів вважає, що зазначена позовна вимога не підлягає до задоволення, оскільки реєстрація права власності на транспортні засоби є дискреційними повноваженнями відповідача і суд не може підміняти зазначений державний орган та виконувати за нього його повноваження.
У даній ситуації, колегія суддів вважає, що належним способом захисту порушених прав позивача буде зобов`язати територіальний сервісний центр МВС 6845 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) повторно розглянути клопотання товариства з обмеженою відповідальністю "Лотівка-Еліт", щодо реєстрації (перереєстрацію) права власності на зазначені вище транспортні засоби з урахуванням обставин зазначених судом у вказаному рішенні.
Відповідно до ст.242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.
Колегія суддів також враховує позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки аргументів учасників справи у касаційному провадженні), сформовану, зокрема у справах "Салов проти України" (заява № 65518/01; пункт 89), "Проніна проти України" (заява № 63566/00; пункт 23) та "Серявін та інші проти України" (заява № 4909/04; пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення.
Підсумовуючи викладене, колегія суддів приходить до висновку, що суд першої інстанції при вирішенні даного публічно-правового спору не в повному обсязі встановив фактичні обставини справи та не надав їм належної правової оцінки, а доводи апеляційної скарги відповідача спростовують висновки суду першої інстанції та дають правові підстави для скасування оскаржуваного судового рішення.
У силу п.2 ч.1 ст.315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати судове рішення повністю або частково і ухвалити нове судове рішення у відповідній частині або змінити судове рішення.
Згідно зі ст.317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення зокрема є, неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.
З огляду на викладені обставини справи, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про те, що судом першої інстанції ухвалено рішення з порушенням норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи і є підставою для скасування рішення суду першої інстанції з прийняттям нової постанови про часткове задоволення адміністративного позову.
Відповідно до п.2 ч.5ст.328 КАС Українине підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності та інших справах, розглянутих за правилами спрощеного позовного провадження (крім справ, які відповідно до цьогоКодексурозглядаються за правилами загального позовного провадження).
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В:
апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Лотівка-Еліт" задовольнити частково.
Рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 09 серпня 2024 року скасувати.
Ухвалити нову постанову, якою позовні вимоги задовольнити частково.
Визнати протиправними дії територіального сервісного центру МВС 6845 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) щодо відмови у реєстрації транспортних засобів:
ВАЗ 210934 реєстраційний номер НОМЕР_1 ; ВАЗ 3210934 реєстраційний номер НОМЕР_2 ; ГАЗ-АС-G-3302 реєстраційний номер НОМЕР_3 ; ГАЗ 322132 (мікроавтобус) реєстраційний номер НОМЕР_4 ; ГАЗ 322132 реєстраційний номер НОМЕР_5 ; ГАЗ 3307 реєстраційний номер НОМЕР_6 ; ГАЗ 322132-206 реєстраційний номер НОМЕР_7 ; ІЖ 27175 реєстраційний номер НОМЕР_8 ; ІЖ 27175-90 реєстраційний номер НОМЕР_9 ; КАМАЗ 5320 паливозаправник реєстраційний номер НОМЕР_10 ; КАМАЗ 35320 паливоцистерна реєстраційний номер НОМЕР_11 ; КАМАЗ 35320 паливоцистерна реєстраційний номер НОМЕР_12 ; КАМАЗ 53215 реєстраційний номер НОМЕР_13 ; ВАЗ 21144 реєстраційний номер НОМЕР_14 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_15 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_16 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_17 ; ВАЗ 21214 реєстраційний номер НОМЕР_18 ; УАЗ 330365 реєстраційний номер НОМЕР_19 ; ШЕВРОЛЕ АВЕО реєстраційний номер НОМЕР_20 ; ШЕВРОЛЕ АВЕО реєстраційний номер НОМЕР_21 ; КАМАЗ 43101 реєстраційний номер НОМЕР_22 ; КАМАЗ 45143-013-15 реєстраційний номер НОМЕР_23 ; КАМАЗ 45143-013-15 реєстраційний номер НОМЕР_24 ; КАМАЗ 53213 ЦИСТЕРНА реєстраційний номер НОМЕР_25 ; СЗАП-8352 реєстраційний номер НОМЕР_26 ; ПРИЧІП САМОСКИД реєстраційний номер НОМЕР_27 ; ПРИЧІП БОРТОВИЙ 2-Р-5 реєстраційний номер НОМЕР_28 ; ПРИЧІП ГКБ 817 реєстраційний номер НОМЕР_29 ; СЗАП-8352 реєстраційний номер НОМЕР_30 ; СЗАП-8357 реєстраційний номер НОМЕР_31 ; КАМАЗ 5320 реєстраційний номер НОМЕР_32 ; УАЗ 330365 реєстраційний номер НОМЕР_33 ; КРАЗ 65059 реєстраційний номер НОМЕР_34 ; ПРИЧІП ПЦ10 реєстраційний номер НОМЕР_35 .
Зобов`язати територіальний сервісний центр МВС 6845 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) повторно розглянути клопотання товариства з обмеженою відповідальністю "Лотівка-Еліт", щодо реєстрації (перереєстрацію) права власності на зазначені вище транспортні засоби з урахуванням обставин зазначених судом у вказаному рішенні.
В задоволенні решти позовних вимог - відмовити.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.
Головуючий Шидловський В.Б. Судді Боровицький О. А. Курко О. П.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2024 |
Оприлюднено | 29.11.2024 |
Номер документу | 123343561 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Шидловський В.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні