Справа № 635/7520/24
Провадження № 1-кс/635/1842/2024
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
14 жовтня 2024 року смт Покотилівка Харківського району Харківської області
Харківський районний суд Харківської області у складі:
слідчого судді - ОСОБА_1 ,
за участі секретаря судового засідання - ОСОБА_2 ,
прокурора ОСОБА_3 ,
представника власника майна - адвоката ОСОБА_4 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання прокурора Харківської окружної прокуратури Харківської області ОСОБА_3 , за матеріалами досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12024221160000549 від 05.06.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, про арешт майна,
ВСТАНОВИВ:
До Харківського районного суду Харківської області надійшло клопотання прокурора Харківської окружної прокуратури Харківської області ОСОБА_3 за матеріалами досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за 12024221160000549 від 05.06.2024 за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України про арешт майна, а саме просив накласти арешт на майно підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , шляхом заборони розпорядження та відчуження, а саме: транспортний засіб ВАЗ НОМЕР_2 , (1989), № куз. НОМЕР_3 , 400 перереєстрація при переобладнанні без заміни номерних агрег. ((6312) ВРЕР ДАІ з обслуговування Лозівського, Близнюківського та Сахновщинського районів ГУМВС України в Харківській області), д.н.з. НОМЕР_4 .
В обґрунтування клопотання прокурор посилається на те, що у провадженні СВ відділу поліції № 3 Харківського РУП № 1 ГУНП в Харківській області перебувають матеріали кримінального провадження № 12024221160000549 від 05.06.2024 за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України за фактом розтрати коштів місцевого бюджету при покритті фактично понесених збитків від перевезень окремих категорій громадян, що мають відповідні пільги, шляхом зловживання службовою особою селищної ради Харківської області своїм службовим становищем, вчиненої у великих розмірах та в умовах воєнного стану.
Досудовим розслідуванням встановлено, що за результатами проведеного конкурсу, відповідно до рішення конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників від 05.07.2016, між Департаментом економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації та приватним підприємством «Транссервіс - 2008» (ЄДРПОУ 35308763) укладено договір № 28 про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування від 06.07.2016, предметом якого є здійснення перевезення пасажирів на міжміському автобусному маршруті загального користування «Лозова - Далеке», строк дії договору до 05.07.2021.
Також, за результатами проведеного конкурсу, відповідно до рішення конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників від 05.07.2016, між Департаментом економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації та ПП «Транссервіс-2008» укладено договір № 29 про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування від 06.07.2016, предметом якого є здійснення перевезення пасажирів на міжміському автобусному маршруті загального користування «Лозова - Алісівка», строк дії договору до 05.07.2021.
Крім того, за результатами проведеного конкурсу, відповідно до рішення конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників від 24.11.2017, між Департаментом економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації та ПП «Транссервіс-2008» укладено договір № 71 про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування від 27.11.2017, предметом якого є здійснення перевезення пасажирів на міжміських автобусних маршрутах загального користування «Лозова - Червоне», «Лозова - Миколаївка Друга», «Лозова - Дубове», строк дії договору до 28.12.2022.
Після закінчення строку дії вищевказаних договорів, між Управлінням транспорту Харківської обласної військової адміністрації та ПП «Транссервіс-2008» укладено тимчасовий договір про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування від 03.05.2023, предметом якого є здійснення перевезення пасажирів на міжміському автобусному маршруті загального користування «Лозова - Далеке», строк дії тимчасового договору до 03.08.2023. Посилаючись на п. 4-1 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081, п. 14-1 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 (зі змінами), між сторонами укладено додаткову угоду № 1 від 31.07.2023 до вказаного договору, на підставі якої строк дії тимчасового договору продовжено на період дії воєнного стану в Україні і протягом одного року з дня його припинення чи скасування.
Також, між Управлінням транспорту Харківської обласної військової адміністрації та ПП «Транссервіс-2008» укладено тимчасовий договір про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування від 03.05.2023, предметом якого є здійснення перевезення пасажирів на міжміському автобусному маршруті загального користування «Лозова - Алісівка», строк дії тимчасового договору до 03.08.2023. Посилаючись на п. 4-1 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081, п. 14-1 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 (зі змінами), між сторонами укладено додаткову угоду № 1 від 31.07.2023 до вказаного договору, на підставі якої строк дії тимчасового договору продовжено на період дії воєнного стану в Україні і протягом одного року з дня його припинення чи скасування.
Крім того, між Управлінням транспорту Харківської обласної військової адміністрації та ПП «Транссервіс-2008» укладено тимчасовий договір про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування від 03.05.2023, предметом якого є здійснення перевезення пасажирів на міжміських автобусних маршрутах загального користування «Лозова - Червоне», «Лозова - Миколаївка Друга», «Лозова - Дубове», строк дії тимчасового договору до 03.08.2023. Посилаючись на п. 4-1 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081, п. 14-1 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 (зі змінами), між сторонами укладено додаткову угоду № 1 від 31.07.2023 до вказаного договору, на підставі якої строк дії тимчасового договору продовжено на період дії воєнного стану в Україні і протягом одного року з дня його припинення чи скасування.
Через відсутність укладених договорів, ПП «Транссервіс - 2008» не мало правових підстав на здійснення перевезень пасажирів на міжміських автобусних маршрутах загального користування: «Лозова - Далеке» у період з 06.07.2021 до 03.05.2023; «Лозова - Алісівка», у період з 06.07.2021 до 03.05.2023; «Лозова - Червоне», у період з 29.12.2022 до 03.05.2023; « ІНФОРМАЦІЯ_2 », у період з 29.12.2022 до 03.05.2023; «Лозова - Дубове», у період з 29.12.2022 до 03.05.2023.
Крім того, укладення вищевказаних додаткових угод, на підставі яких строк дії тимчасових договорів про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування від 03.05.2023, предметом яких є здійснення перевезення пасажирів на міжміських автобусних маршрутах загального користування «Лозова - Далеке», «Лозова - Алісівка», «Лозова - Червоне», «Лозова - Миколаївка Друга», «Лозова - Дубове», продовжено на період дії воєнного стану в Україні і протягом одного року з дня його припинення чи скасування, здійснено за відсутності правових підстав з огляду на наступне.
Так, на підставі ч. 1 ст. 29 Закону України «Про автомобільний транспорт» автомобільним перевізником та автомобільним самозайнятим перевізником, що здійснюють перевезення пасажирів на договірних умовах, є суб`єкти господарювання, які відповідно до законодавства та одержаної ліцензії надають послуги за договором перевезення пасажирів транспортним засобом, що використовується ними на законних підставах.
У відповідності до ст. 31 Закону України «Про автомобільний транспорт» відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міських, приміських та міжміських, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування визначаються договором про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування.
Згідно з ст. 35 Закону України «Про автомобільний транспорт» послуги пасажирського автомобільного транспорту поділяють на послуги з перевезення пасажирів автобусами, на таксі та легковими автомобілями на замовлення. Послуги з перевезення пасажирів автобусами можуть надаватися за видами режимів організації перевезень: регулярні, регулярні спеціальні, нерегулярні. Перевезення пасажирів автобусами в режимі регулярних пасажирських перевезень здійснюють автомобільні перевізники на автобусних маршрутах загального користування на договірних умовах із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Згідно ст. 42 Закону України «Про автомобільний транспорт» договір про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування міському, приміському та міжміському, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), укладається між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування та автомобільним перевізником і вважається укладеним з моменту його підписання сторонами.
Статтею 43 Закону України «Про автомобільний транспорт» передбачено, що визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах.
Відповідно ст. 44 Закону України «Про автомобільний транспорт» договір з переможцем конкурсу (або дозвіл) органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування укладають (або надають) на термін від трьох до п`яти років.
На підставі ст. 34 Закону України «Про автомобільний транспорт» автомобільний перевізник повинен виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів.
Відповідно п. п. 51, 53 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081, рішення про результати конкурсу та визначення переможців та протокол засідання конкурсного комітету організатор перевезень опубліковує на своєму офіційному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня прийняття такого рішення. Організатор перевезень на внутрішньообласних маршрутах та маршрутах в межах території однієї територіальної громади не пізніше десяти робочих днів з дня опублікування свого рішення на офіційному веб-сайті, укладає з переможцем конкурсу договір згідно з обов`язковими та додатковими (за наявності) умовами конкурсу та додатковими умовами обслуговування маршруту, наданими перевізником - претендентом.
Виходячи з приписів вищевказаних нормативно-правових актів, договір про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування може бути укладений виключно за результатами проведеного конкурсу на термін від трьох до п`яти років.
У відповідності до п. 4-1 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081, договір або дозвіл, строк дії якого закінчується у період дії воєнного стану в Україні, вважається таким, дію якого продовжено на період дії воєнного стану в Україні і протягом одного року з дня його припинення чи скасування. Продовження строку дії договору можливе за згодою сторін та за умови підтвердження автомобільним перевізником спроможності виконувати зобов`язання відповідно до укладеного з ним договору.
Крім того, відповідно п. 14-1 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2007 № 1184), договір про організацію перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міському, приміському та міжміському, які не виходять за межі території області (або дозвіл на перевезення пасажирів на міжобласних маршрутах загального користування), строк дії якого закінчується у період дії воєнного стану в Україні, вважається таким, дію якого продовжено на період дії воєнного стану в Україні і протягом одного року з дня його припинення чи скасування. Продовження строку дії договору про організацію перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міському, приміському та міжміському, які не виходять за межі території області, можливе за згодою сторін та за умови підтвердження автомобільним перевізником спроможності виконувати зобов`язання відповідно до укладеного з ним договору.
Таким чином, дія п. 4-1 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 та п. 14-1 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2007 № 1184) поширюється виключно на договори, укладені з перевізниками - переможцями конкурсу, терміном від трьох до п`яти років, строк дії яких закінчується з моменту набрання чинності зазначених пунктів та у період дії воєнного стану.
За таких підстав, продовження строку дії вищевказаних тимчасових договорів про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування від 03.05.2023, предметом яких є здійснення перевезення пасажирів на міжміських автобусних маршрутах загального користування «Лозова - Далеке», «Лозова - Алісівка», «Лозова - Червоне», «Лозова - Миколаївка Друга», «Лозова - Дубове» на період дії воєнного стану в Україні і протягом одного року з дня його припинення чи скасування, не ґрунтується на нормах законодавства про автомобільний транспорт, профільного законодавства про перевезення пасажирів та є таким, що суперечить вимогам законодавства про захист економічної конкуренції.
Таким чином, у ПП «Транссервіс - 2008» відсутні законні підстави для перевезення пасажирів на міжміських автобусних маршрутах загального користування: «Лозова - Далеке», у період з 06.07.2021 до 03.05.2023 та з 04.08.2023 до цього часу; «Лозова - Алісівка», у період з 06.07.2021 до 03.05.2023 та з 04.08.2023 до цього часу; «Лозова - Червоне», у період з 29.12.2022 до 03.05.2023 та з 04.08.2023 до цього часу; «Лозова - Миколаївка Друга», у період з 29.12.2022 до 03.05.2023 та з 04.08.2023 до цього часу; «Лозова - Дубове», у період з 29.12.2022 до 03.05.2023 та з 04.08.2023 до цього часу.
На підставі ст. 12 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільський, селищний, міський голова є головною посадовою особою територіальної громади відповідно села (добровільного об`єднання в одну територіальну громаду жителів кількох сіл), селища, міста. Сільський, селищний, міський голова обирається відповідною територіальною громадою на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування в порядку, визначеному законом, і здійснює свої повноваження на постійній основі. Строк повноважень сільського, селищного, міського голови, обраного на чергових місцевих виборах, визначається Конституцією України. Сільський, селищний, міський голова очолює виконавчий комітет відповідної сільської, селищної, міської ради, головує на її засіданнях. На сільських, селищних, міських голів поширюються повноваження та гарантії депутатів рад, передбачені законом про статус депутатів рад, якщо інше не встановлено законом.
Відповідно до ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», повноваження новообраного сільського, селищного, міського голови починаються з моменту складення ним присяги відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» на пленарному засіданні відповідної сільської, селищної, міської ради, на якому відповідною територіальною виборчою комісією були оголошені рішення щодо його обрання та реєстрації. Повноваження сільського, селищного, міського голови закінчуються в день відкриття першої сесії відповідної сільської, селищної, міської ради, обраної на наступних чергових місцевих виборах, або, якщо рада не обрана, з моменту вступу на цю посаду іншої особи, обраної на наступних місцевих виборах, крім випадків дострокового припинення його повноважень відповідно до частин першої та другої статті 79 цього Закону.
Згідно ст. 141 Конституції України строк повноважень сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, депутати якої обрані на чергових виборах, становить п`ять років.
Рішенням І сесії Близнюківської селищної ради VIII скликання від 08.12.2020 № 3-VIII «Про підсумки виборів Близнюківського селищного голови та набуття ним повноважень» визначено повноваження Близнюківського селищного голови ОСОБА_5 .
На підставі п. п. 1, 8, 13, 14, 16, ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільський, селищний, міський голова забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на відповідній території, додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади; скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради; є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним радою; представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства; укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження відповідної ради.
Згідно з ч. 5 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільський, селищний, міський голова несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень.
У відповідності до ч. 3 ст. 18 КК України, службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.
Таким чином, будучи головою Близнюківської селищної ради (ЄДРПОУ 04400021) Лозівського району Харківської області ОСОБА_5 здійснює функції представника органу місцевого самоврядування, шляхом виконання ним організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських повноважень та обов`язків, тобто є службовою особою.
У відповідності до пп. ґ, п. 3, ч. 1 ст. 91 Бюджетного кодексу України, до видатків місцевих бюджетів, що можуть здійснюватися з усіх місцевих бюджетів, належать видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення, в тому числі на компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян.
Згідно ч. ч. 1, 4 ст. 37 Закону України «Про автомобільний транспорт», пільгові перевезення пасажирів, які відповідно до законодавства користуються такими правами, забезпечують автомобільні перевізники, що здійснюють перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування; види та обсяги пільгових перевезень установлюються замовленням, у якому визначається порядок компенсації автомобільним перевізникам, які здійснюють перевезення пасажирів на маршрутах загального користування, збитків від цих перевезень.
На підставі ч. 2 ст. 29 Закону України «Про автомобільний транспорт», органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов`язані надати перевізникам, які здійснюють пільгові перевезення пасажирів та перевезення пасажирів за регульованими тарифами, компенсацію відповідно до закону.
Рішеннями сесій Близнюківської селищної ради на 2021-2024 роки затверджувались видатки на компенсацію виплат на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян, а саме:
- рішенням ІІ сесії VIII скликання від 24.12.2020 № 15-VIII (зі змінами) на 2021 рік затверджено кошти в сумі 138 000,00 грн;
- рішенням ХХІІ сесії VIII скликання від 23.12.2021 № 570-VIII (зі змінами) на 2022 рік затверджено кошти в сумі 196 000 грн;
- рішенням ХХХV сесії VIII скликання від 22.12.2022 № 845-VIII (зі змінами) на 2023 рік затверджено кошти в сумі 390 000 грн;
- рішенням LIII сесії VIII скликання від 21.12.2023 № 1270-VIII (зі змінами) на 2024 рік затверджено кошти в сумі 540 000 грн.
Крім того, рішенням VI сесії Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області VIII скликання від 25.02.2021 № 120-VIII затверджено Комплексну програму соціального захисту населення Близнюківської селищної територіальної громади на 2021-2023 роки та рішенням LIII сесії Близнюківської селищної ради VIII скликання від 21.12.2023 № 1267-VIII затверджено Комплексну програму соціального захисту населення Близнюківської селищної територіальної громади на 2024-2028 роки. Одним із пріоритетних напрямків програм є відшкодування витрат пільгового перевезення окремих категорій громадян Близнюківської селищної територіальної громади за рахунок коштів місцевого бюджету. На виконання запланованих заходів Близнюківською селищною територіальною громадою заплановано фінансування на 2021 рік в сумі 112 000 грн, на 2022 рік -112 000 грн, на 2023 рік - 112 000 грн та на 2024 рік - 540 000 гривень.
Так, 15.03.2021, більш точного часу в ході досудового розслідування встановити не виявилося можливим, у голови Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області ОСОБА_5 виник прямий умисел на розтрату грошових коштів місцевого бюджету Близнюківської селищної територіальної громади, при цьому, знаходячись в сел. Близнюки, Лозівського району Харківської області, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій (незаконне витрачення грошових коштів місцевого бюджету Близнюківської селищної територіальної громади), передбачаючи їх суспільно небезпечні наслідки (спричинення матеріальної шкоди місцевому бюджету Близнюківської селищної територіальної громади) і бажаючи їх настання (оскільки вживав активних дій у вигляді укладання договору), керуючись корисливим мотивом, тобто маючи спонукання до незаконного збагачення ПП «Транссервіс - 2008» за рахунок коштів місцевого бюджету Близнюківської селищної територіальної громади та з корисливою метою, тобто задля незаконного збагачення перевізника ПП «Транссервіс - 2008» за рахунок коштів місцевого бюджету Близнюківської селищної територіальної громади, шляхом зловживання своїм службовим становищем, тобто порушуючи свої повноваження і використовуючи організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції всупереч інтересам Близнюківської селищної ради Харківської області для незаконної розтрати коштів місцевого бюджету Близнюківської селищної територіальної громади, усвідомлюючи про закінчення 06.07.2021 у перевізника ПП «Транссервіс - 2008» правових підстав на здійснення перевезень, а саме строку дії договорів про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, предметом яких є здійснення перевезення пасажирів на міжміських автобусних маршрутах загального користування, уклав з перевізником ПП «Транссервіс - 2008» договір від 15.03.2021 № 3033 на покриття фактично понесених збитків від перевезень окремих категорій громадян, що мають відповідні пільги, за рахунок коштів місцевого бюджету (без складання списків пільговиків) на встановлених міжміських автобусних маршрутах загального користування, встановивши строк його дії з 01.01.2021 до 31.12.2021 (на підставі ч. 3 ст. 631 ЦК України).
З метою реалізації вищевказаного злочинного умислу, 06.07.2021, більш точного часу в ході досудового розслідування встановити не виявилось можливим, голова Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області ОСОБА_5 , знаходячись в сел. Близнюки, Лозівського району, Харківської області, діючи з прямим умислом, тобто усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи їх суспільно небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, керуючись корисливим мотивом та з корисливою метою, шляхом зловживання своїм службовим становищем, розуміючі про закінчення строку дії договорів, укладених перевізником ПП «Транссервіс - 2008» про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, предметом яких є здійснення перевезення пасажирів на міжміських автобусних маршрутах загального користування, не усунувши розбіжності які виникли між перевізником ПП «Транссервіс - 2008» та Близнюківською селищною радою Харківської області щодо відсутності законних підстав у перевізника ПП «Транссервіс - 2008» здійснювати перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, тобто недотримання перевізником законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері автотранспортних перевезень пасажирів, не ініціювавши перед організатором (органом виконавчої влади) питання щодо проведення конкурсу на міжміських автобусних маршрутах загального користування, включив перевізника ПП «Транссервіс - 2008» до розподілу компенсації, на підставі договору від 15.03.2021 № 3033, на покриття фактично понесених збитків від перевезень окремих категорій громадян, що мають відповідні пільги, за рахунок коштів місцевого бюджету (без складання списків пільговиків) на встановлених міжміських автобусних маршрутах загального користування.
Продовжуючи свій єдиний злочинний умисел, 07.02.2022, більш точного часу в ході досудового розслідування встановити не виявилось можливим, голова Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області ОСОБА_5 , знаходячись в сел. Близнюки, Лозівського району Харківської області, діючи з прямим умислом, тобто усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи їх суспільно небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, керуючись корисливим мотивом та з корисливою метою, шляхом зловживання своїм службовим становищем, розуміючі про закінчення строку дії договорів, укладених перевізником ПП «Транссервіс - 2008» про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, предметом яких є здійснення перевезення пасажирів на міжміських автобусних маршрутах загального користування, не усунувши розбіжності які виникли між перевізником ПП «Транссервіс - 2008» та Близнюківською селищною радою Харківської області щодо відсутності законних підстав у перевізника ПП «Транссервіс - 2008» здійснювати перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, тобто недотримання перевізником законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері автотранспортних перевезень пасажирів, не ініціювавши перед організатором (органом виконавчої влади) питання щодо проведення конкурсу на міжміських автобусних маршрутах загального користування, уклав з перевізником ПП «Транссервіс - 2008» договір від 07.02.2022 № 3033 на покриття фактично понесених збитків від перевезень окремих категорій громадян, що мають відповідні пільги, за рахунок коштів місцевого бюджету (без складання списків пільговиків) на встановлених міжміських автобусних маршрутах загального користування, встановивши строк його дії з 01.01.2022 до 31.12.2022 (на підставі ч. 3 ст. 631 ЦК України).
Продовжуючи свій єдиний злочинний умисел, 16.02.2023, більш точного часу в ході досудового розслідування встановити не виявилось можливим, голова Близнюківської селищної ради Лозівського району, Харківської області ОСОБА_5 , знаходячись в сел. Близнюки, Лозівського району Харківської області, діючи з прямим умислом, тобто усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи їх суспільно небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, керуючись корисливим мотивом та з корисливою метою, в умовах воєнного стану, шляхом зловживання своїм службовим становищем, розуміючі про закінчення строку дії договорів, укладених перевізником ПП «Транссервіс - 2008» про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, предметом яких є здійснення перевезення пасажирів на міжміських автобусних маршрутах загального користування, не усунувши розбіжності які виникли між перевізником ПП «Транссервіс - 2008» та Близнюківською селищною радою Харківської області щодо відсутності законних підстав у перевізника ПП «Транссервіс - 2008» здійснювати перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, тобто недотримання перевізником законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері автотранспортних перевезень пасажирів, не ініціювавши перед організатором (органом виконавчої влади) питання щодо проведення конкурсу на міжміських автобусних маршрутах загального користування, уклав з перевізником ПП «Транссервіс - 2008» договір від 16.02.2023 № 3033 на покриття фактично понесених збитків від перевезень окремих категорій громадян, що мають відповідні пільги, за рахунок коштів місцевого бюджету (без складання списків пільговиків) на встановлених міжміських автобусних маршрутах загального користування, встановивши строк його дії з 01.01.2023 до 31.12.2023 (на підставі ч. 3 ст. 631 ЦК України).
Продовжуючи свій єдиний злочинний умисел, 04.08.2023, більш точного часу в ході досудового розслідування встановити не виявилось можливим, голова Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області ОСОБА_5 , знаходячись в сел. Близнюки, Лозівського району Харківської області, діючи з прямим умислом, тобто усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи їх суспільно небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, керуючись корисливим мотивом та з корисливою метою, в умовах воєнного стану, шляхом зловживання своїм службовим становищем, розуміючи про відсутність законних підстав на продовження строку дії тимчасових договорів від 03.05.2023 про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування на період дії воєнного стану в Україні і протягом одного року з дня його припинення чи скасування, не усунувши розбіжності які виникли між перевізником ПП «Транссервіс - 2008» та Близнюківською селищною радою Харківської області щодо відсутності законних підстав у перевізника ПП «Транссервіс - 2008» здійснювати перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, тобто недотримання перевізником законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері автотранспортних перевезень пасажирів, не ініціювавши перед організатором (органом виконавчої влади) питання щодо проведення конкурсу на міжміських автобусних маршрутах загального користування, включив перевізника ПП «Транссервіс - 2008» до розподілу компенсації на підставі договору від 16.02.2023№ 3033 на покриття фактично понесених збитків від перевезень окремих категорій громадян, що мають відповідні пільги, за рахунок коштів місцевого бюджету (без складання списків пільговиків) на встановлених міжміських автобусних маршрутах загального користування.
Продовжуючи свій єдиний злочинний умисел, 26.02.2024, більш точного часу в ході досудового розслідування встановити не виявилось можливим, голова Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області ОСОБА_5 , знаходячись в сел. Близнюки, Лозівського району Харківської області, діючи з прямим умислом, тобто усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи їх суспільно небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, керуючись корисливим мотивом та з корисливою метою, в умовах воєнного стану, шляхом зловживання своїм службовим становищем, розуміючи про відсутність законних підстав на продовження строку дії тимчасових договорів від 03.05.2023 про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування на період дії воєнного стану в Україні і протягом одного року з дня його припинення чи скасування, не усунувши розбіжності які виникли між перевізником ПП «Транссервіс - 2008» та Близнюківською селищною радою Харківської області щодо відсутності законних підстав у перевізника ПП «Транссервіс - 2008» здійснювати перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, тобто недотримання перевізником законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері автотранспортних перевезень пасажирів, не ініціювавши перед організатором (органом виконавчої влади) питання щодо проведення конкурсу на міжміських автобусних маршрутах загального користування, уклав з перевізником ПП «Транссервіс - 2008» договір від 26.02.2024 № 3033 на покриття за рахунок місцевого бюджету фактично понесених збитків перевізника, що пов?язані з перевезенням пільгового контингенту на встановлених міжміських автобусних маршрутах загального користування, встановивши строк його дії з 01.01.2024 до 31.12.2024 (на підставі ч. 3 ст. 631 ЦК України).
Так, Близнюківською селищною радою Харківської області перевізнику приватне підприємство «Транссервіс - 2008» (ЄДРПОУ 35308763) сплачено грошові кошти з місцевого бюджету Близнюківської селищної територіальної громади Харківської області, а саме:
- на підставі договору № 3033 від 15.03.2021 на покриття фактично понесених збитків від перевезень окремих категорій громадян, що мають відповідні пільги, за рахунок коштів місцевого бюджету (без складання списків пільговиків) на встановлених міжміських автобусних маршрутах загального користування, у відповідності до платіжних доручень: від 16.03.2021 № 1, від 27.04.2021 № 2, від 25.05.2021 № 3, від 11.06.2021 № 4, від 21.07.2021 № 5, від 25.08.2021 № 6, від 16.09.2021 № 7, від 27.10.2021 № 8, від 23.11.2021 № 9, від 29.12.2021 № 10, загальним розміром 110 000 гривень;
- на підставі договору від 07.02.2022 № 3033 на покриття фактично понесених збитків від перевезень окремих категорій громадян, що мають відповідні пільги, за рахунок коштів місцевого бюджету (без складання списків пільговиків) на встановлених міжміських автобусних маршрутах загального користування, у відповідності до платіжних доручень: від 18.02.2022 № 1, від 13.06.2022 № 2, від 11.07.2022 № 3, від 01.09.2022 № 4, від 20.09.2022 № 5, від 10.10.2022 № 6, від 08.11.2022 № 7, від 09.12.2022 № 8, від 14.12.2022 № 9, загальним розміром 196 000 гривень;
- на підставі договору від 16.02.2023 № 3033 на покриття фактично понесених збитків від перевезень окремих категорій громадян, що мають відповідні пільги, за рахунок коштів місцевого бюджету (без складання списків пільговиків) на встановлених міжміських автобусних маршрутах загального користування, у відповідності до платіжних доручень: від 16.02.2023 № 1 та платіжних інструкцій від 13.03.2023 № 2, від 10.04.2023 № 3, від 08.05.2023 № 4, від 07.06.2023 № 5, від 03.07.2023 № 6, від 03.08.2023 № 7, від 05.09.2023 № 8, від 04.10.2023 № 9, від 02.11.2023 № 10, від 05.12.2023 № 11, від 15.12.2023 № 12, загальним розміром 390 000 гривень;
- на підставі договору від 26.02.2024 № 3033 на покриття за рахунок місцевого бюджету фактично понесених збитків перевізника, що пов?язані з перевезенням пільгового контингенту на встановлених міжміських автобусних маршрутах загального користування, станом на 02.08.2024, у відповідності до платіжних інструкцій від 27.02.2024 № 1, від 06.03.2024 № 2, від 03.04.2024 № 3, від 07.05.2024 № 4, від 05.06.2024 № 5, від 04.07.2024 № 6 загальним розміром 268 600 гривень.
Таким чином, головою Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області ОСОБА_5 , внаслідок використання свого службового становища всупереч інтересам служби, спричинено майнову шкоду місцевому бюджету Близнюківської селищної територіальної громади Харківської області загальним розміром 596 848,02 грн, у вигляді незаконно, тобто без правових на те підстав, сплачених грошових коштів, що були перераховані з розрахункового рахунку Державної казначейської служби України на розрахунковий рахунок приватного підприємства «Транссервіс - 2008» (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) НОМЕР_6 , з них:
- за договором від 07.02.2022 № 3033 на покриття фактично понесених збитків від перевезень окремих категорій громадян, що мають відповідні пільги, за рахунок коштів місцевого бюджету (без складання списків пільговиків) на встановлених міжміських автобусних маршрутах загального користування, розміром 28 248,02 гривень;
- за договором від 16.02.2023 № 3033 на покриття фактично понесених збитків від перевезень окремих категорій громадян, що мають відповідні пільги, за рахунок коштів місцевого бюджету (без складання списків пільговиків) на встановлених міжміських автобусних маршрутах загального користування, розміром 300 000 гривень;
- за договором від 26.02.2024 № 3033 на покриття за рахунок місцевого бюджету фактично понесених збитків перевізника, що пов?язані з перевезенням пільгового контингенту на встановлених міжміських автобусних маршрутах загального користування, станом на 02.08.2024, розміром 268 600 гривень.
Таким чином, 03.09.2024 ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення злочину, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України розтрата чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинена у великих розмірах та в умовах воєнного стану.
Згідно ч. 5 ст. 12 КК України вказаний злочин віднесений до категорії тяжких злочинів.
26.09.2024 прокурором до підозрюваного пред`явлено цивільний позов про стягнення з останнього на користь держави збитків в розмірі 596 848,02 грн (п`ятсот дев`яносто шість тисяч вісімсот сорок вісім гривень 2 копійки), завданих внаслідок незаконного, тобто без правових на те підстав, прийняття рішення про оплату перевізнику ПП «Транссервіс - 2008» (ЄДРПОУ 35308763) грошових коштів на покриття фактично понесених збитків від перевезень окремих категорій громадян, що мають відповідні пільги.
Так, в ході досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_5 має на праві приватної власності наступне майно:
транспортний засіб ВАЗ НОМЕР_2 , (1989), № куз. НОМЕР_3 , 400 перереєстрація при переобладнанні без заміни номерних агрег. ((6312) ВРЕР ДАІ з обслуговування Лозівського, Близнюківського та Сахновщинського районів ГУМВС України в Харківській області), д.н.з. НОМЕР_4 .
В ході досудового розслідування дане майно не було вилучено та знаходиться у володінні та вільному користуванні підозрюваного.
Відомості щодо права власності на транспортний засіб вбачається з інформації, отриманої від регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Харківській області.
Досудове розслідування не закінчено, обвинувальний акт до суду не направлений, провадження судом не розглянуто, з огляду на що, підозрюваний, усвідомлюючи можливі наслідки відповідальності за ч. 4 ст. 191 КК України, з метою ухилення від відшкодування завданої шкоди, маючи при цьому значний проміжок часу та вільний характер дій, має реальну можливість як особисто, так і через рідних, знайомих, чи уповноважених третіх осіб вільно розпорядитися вказаним майном, що поставить під загрозу досягнення завдання кримінального провадження.
Відтак, обґрунтованість накладення арешту на майно, власником якого є ОСОБА_5 , з метою забезпечення цивільного позову, полягає в тому, що підозрюваний несе цивільну відповідальність за шкоду, завдану своїми діями, до останнього пред`явлено цивільний позов в розмірі завданих збитків у кримінальному провадженні, вартість майна, яке належить арештувати з метою забезпечення цивільного позову співмірна розміру шкоди, завданої кримінальним правопорушенням та зазначеної у цивільному позові, наявність ризиків відчуження майна, тобто ухилення від відшкодування шкоди.
Незастосування арешту може призвести до наслідків, які можуть перешкодити кримінальному провадженню, зокрема відчуженню майна, власником якого є ОСОБА_5 .
Прокурор в судовому засіданні клопотання підтримав та просив задовольнити з підстав викладених в ньому.
Представник власника майна - адвокат ОСОБА_4 в судовому засіданні проти клопотання заперечував, вважаючи його безпідставним та необґрунтованим.
Відповідно до ч. 1 ст. 172 КПК України клопотання про арешт майна розглядається слідчим суддею, судом не пізніше двох днів з дня його надходження до суду, за участю слідчого та/або прокурора, цивільного позивача, якщо клопотання подано ним, підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, і за наявності - також захисника, законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження. Неприбуття цих осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.
Вивчивши надані документи та матеріали, якими обґрунтоване клопотання, заслухавши пояснення прокурора, представника власника майна, дослідивши витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання, виходячи з наступного.
Згідно п. 7 ч. 2 ст. 131 КПК України, заходом забезпечення кримінального провадження є арешт майна.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.
Пунктом 2 частини 1 статті 170 КПК України визначено, що завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.
Згідно ч.2 ст.170 КПК України, арешт майна допускається, зокрема, з метою забезпечення збереження речових доказів (пункт 1).
Відповідно ч. 3 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому п.1 ч.2 ст.170 КПК України, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у ст. 98 КПК, а саме є матеріальними об`єктами, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Згідно ч. 2 ст. 173 КПК України при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу); 4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; 6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.
Судом встановлено, що у провадженні СВ відділу поліції № 3 Харківського РУП № 1 ГУНП в Харківській області перебувають матеріали кримінального провадження№ 12024221160000549 від 05.06.2024 за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України за фактом розтрати коштів місцевого бюджету при покритті фактично понесених збитків від перевезень окремих категорій громадян, що мають відповідні пільги, шляхом зловживання службовою особою селищної ради Харківської області своїм службовим становищем за попередньою змовою групою осіб в умовах воєнного стану.
03.09.2024 ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення злочину, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України розтрата чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинена у великих розмірах та в умовах воєнного стану.
Згідно ч. 5 ст. 12 КК України вказаний злочин віднесений до категорії тяжких злочинів.
26.09.2024 прокурором до підозрюваного пред`явлено цивільний позов про стягнення з останнього на користь держави збитків в розмірі 596 848,02 грн (п`ятсот дев`яносто шість тисяч вісімсот сорок вісім гривень 2 копійки), завданих внаслідок незаконного, тобто без правових на те підстав, прийняття рішення про оплату перевізнику ПП «Транссервіс - 2008» (ЄДРПОУ 35308763) грошових коштів на покриття фактично понесених збитків від перевезень окремих категорій громадян, що мають відповідні пільги.
У відповідності до п. 4 ч. 2, ч. 6, ч. 8 ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди. У випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, фізичної чи юридичної особи, яка в силу закону несе цивільну відповідальність за шкоду, завдану діями (бездіяльністю) підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння, а також юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності обґрунтованого розміру цивільного позову у кримінальному провадженні, а так само обґрунтованого розміру неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, щодо якої здійснюється провадження. Вартість майна, яке належить арештувати з метою забезпечення цивільного позову або стягнення отриманої неправомірної вигоди, повинна бути співмірною розміру шкоди, завданої кримінальним правопорушенням або зазначеної у цивільному позові, розміру неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою.
Так, в ході досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_5 має на праві приватної власності транспортний засіб ВАЗ НОМЕР_2 , (1989), № куз. НОМЕР_3 , 400 перереєстрація при переобладнанні без заміни номерних агрег. ((6312) ВРЕР ДАІ з обслуговування Лозівського, Близнюківського та Сахновщинського районів ГУМВС України в Харківській області), д.н.з. НОМЕР_4 ;
В ході досудового розслідування дане майно не було вилучено та знаходиться у володінні та вільному користуванні підозрюваного.
Факт належності вказаного вище майна підозрюваному ОСОБА_5 підтверджується долученою до клопотання інформацією з регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Харківській області та не заперечується його представником в судовому засіданні.
Проаналізувавши доводи клопотання, слідчий суддя враховує, що надані до нього матеріали кримінального провадження в достатній мірі свідчать про факт вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК Українита про наявність обґрунтованої підозри у його вчиненні ОСОБА_5 .
З урахуванням вищенаведеного, слідчий суддя приходить до висновку про наявність передбачених ч.1, п.3 ч.2, ч.5ст.170 КПК Українипідстав для вжиття заходів забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна підозрюваного, а тому клопотання прокурора про арешт майна є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 98, 131-132, 170-173 КПК України, слідчий суддя
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання прокурора Харківської окружної прокуратури Харківської області ОСОБА_3 , за матеріалами досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12024221160000549 від 05.06.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України про арешт майна задовольнити.
Накласти арешт на майно підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , шляхом заборони розпорядження та відчуження, а саме: транспортний засіб ВАЗ НОМЕР_2 , (1989), № куз. НОМЕР_3 , 400 перереєстрація при переобладнанні без заміни номерних агрег. ((6312) ВРЕР ДАІ з обслуговування Лозівського, Близнюківського та Сахновщинського районів ГУМВС України в Харківській області), д.н.з. НОМЕР_4 .
Виконання ухвали у порядку ст.175 КПК України доручити слідчому та прокурору, що здійснюють досудове розслідування у кримінальному провадженні.
Роз`яснити, що підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадженнясудом.
Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Харківського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення, а особою, яка не була присутньою під час її постановлення, в той самий строк з моменту отримання копії ухвали.
Повний текст ухвали складено та підписано 15.10.2024.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Харківський районний суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 14.10.2024 |
Оприлюднено | 17.10.2024 |
Номер документу | 122290735 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Харківський районний суд Харківської області
Даниленко Т. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні