ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА
01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 36/391 10.11.10
За позовом Тов ариства з обмеженою відповід альністю Торгового Дому «Пл астик-Україна»
До Товариства з об меженою відповідальністю «І мперія каменю»
Про стягнення 27 856,40 грн.
Суддя Трофименко Т.Ю.
Представники:
Від позивача Ткачен ко Ю.Б. по довіреності б/н від 01. 08.2010р.;
Григоренк о К.С. по довіреності б/н від 03.08.2 010р.
Від відповідача не з' явився
В засіданні приймали участ ь
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
На розгляд Господарсько го суду міста Києва передані позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю Торгового Дому «Пластик-Укр аїна»про стягнення з Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Імперія каменю»9 150,00 грн . заборгованості у зв' язку з неналежним виконанням умов договору суборенди № 30 від 01.12.200 8р. та 18 706,40 грн. заборгованості у зв' язку з неналежним викон анням умов договору суборенд и № 30 від 01.12.2009р.
Ухвалою Господарського су ду міста Києва від 30.09.2009р. поруш ено провадження у справі № 36/391, розгляд справи, з урахування м виправлень, зроблених ухва лою суду від 08.10.2010р., призначено на 10.11.2010р.
В судовому засіданні 10.11.2010р. п редставники позивача позовн і вимоги повністю підтримали .
Представник відповідача в судове засідання 10.11.2010р. не з' явився, письмовий відзив на п озов не надав, вимог суду, викл адених в ухвалі суду від 30.09.2010р. , не виконав.
Особи, які беруть участь у с праві, вважаються повідомлен ими про час і місце її розгляд у судом, якщо ухвалу про поруш ення провадження у справі на діслано за поштовою адресою, зазначеною в позовній заяві (роз' яснення Президії Вищо го Арбітражного суду України від 18.09.1997р. № 02-5/289 із змінами «Про д еякі питання практики застос ування Господарського проце суального кодексу України»).
Крім того, в інформаційному листі Вищого господарського суду України від 14.08.2007р. № 01-8/675 «Пр о деякі питання практики зас тосування норм Господарсько го процесуального кодексу Ук раїни, порушені у доповідних записках про роботу господа рських судів у першому піврі ччі 2007 року» (пункт 15) зазначено , що відповідно до пункту 2 час тини другої статті 54 Господар ського процесуального кодек су України позовна заява пов инна містити, зокрема, місцез находження сторін (для юриди чних осіб).
Згідно із статтею 93 Цивільн ого кодексу України місцезна ходженням юридичної особи є адреса органу або особи, які в ідповідно до установчих доку ментів юридичної особи чи за кону виступають від її імені .
У пункті 11 інформаційного л иста Вищого господарського с уду України від 15.03.2007р. N 01-8/123 «Про д еякі питання практики застос ування норм Господарського п роцесуального кодексу Украї ни, порушені у доповідних зап исках про роботу господарськ их судів у 2006 році»зазначено, щ о до повноважень господарськ их судів не віднесено устано влення фактичного місцезнах одження юридичних осіб або м ісця проживання фізичних осі б - учасників судового процес у на час вчинення тих чи інших процесуальних дій. Тому відп овідні процесуальні докумен ти надсилаються господарськ им судом згідно з поштовими р еквізитами учасників судово го процесу, наявними в матері алах справи.
Водночас законодавство Ук раїни, в тому числі Господарс ький процесуальний кодекс Ук раїни, не зобов'язує й сторону у справі, зокрема позивача, з' ясовувати фактичне місцезна ходження іншої сторони (стор ін) у справі (якщо воно не спів падає з її місцезнаходженням , визначеним згідно із згадан ою статтею 93 Цивільного кодек су України) та зазначати таке фактичне місцезнаходження в позовній заяві чи інших проц есуальних документах.
В разі коли фактичне місцез находження юридичної особи - учасника судового процесу з якихось причин не відповіда є її місцезнаходженню, визна ченому згідно з законом, і дан а особа своєчасно не довела п ро це до відома господарсько го суду, інших учасників проц есу, то всі процесуальні насл ідки такої невідповідності п окладаються на цю юридичну о собу.
З матеріалів справи вбачає ться, що ухвали Господарсько го суду міста Києва від 30.09.2010р. т а від 08.10.2010р. було надіслано на а дресу відповідача, вказану в позовній заяві, та в Витязі з Єдиного державного реєстру п ідприємств та організацій Ук раїни Серії НОМЕР_1, надан ому представником позивача.
На підставі ст. 75 Господарсь кого процесуального кодексу України справа розглядаєтьс я за наявними в ній матеріала ми.
Розглянувши подані матері али справи, заслухавши поясн ення представника позивача, Господарський суд міста Києв а -
ВСТАНОВИВ:
Між Товариством з обмежен ою відповідальністю Торгови м Домом «Пластик-Україна»(да лі позивач, суборендодавець) та Товариством з обмеженою в ідповідальністю «Імперія ка меню»(далі відповідач, субор ендар) було укладено договір суборенди нерухомого майна № 30 від 01.12.2008р.
Відповідно до умов даного д оговору позивач передав відп овідачу в строкове платне ко ристування приміщення на дру гому поверсі загальною площе ю 4,1 кв.м. для розміщення офісу ( кімната № 3) та приміщення на п ершому поверсі загальною пло щею 210,0 кв.м. для розміщення скл аду (кімнати №№ 1, 3- 4, площадка пі д навісом), що знаходяться за а дресою: м. Київ, вул. Шахтарськ а, 5.
За актом приймання-передач і від 01.01.2009р., підписаним предст авниками сторін, позивач пер едав відповідачу обумовлене договором приміщення.
Строк дії даного договору с торони визначили з 01.01.2009р. до 31.12.20 09р. включно (п. 1.2 договору).
Відповідно до п. 2.2 договору с ума суборендної плати за кор истування приміщенням на мом ент укладення договору стано вила 11 923,10 грн., в тому числі ПДВ, на місяць. Суборендна плата з а суборендовані приміщення в носиться суборендарем у безг отівковому порядку шляхом пе рерахування грошових коштів на поточний рахунок суборен додавця.
Внесення суборендної плат и, згідно з п. 3.6 договору, прово диться на основі рахунків су борендодавця.
Згідно з п. 3.8 договору оплати за приміщення проводиться с уборендарем у порядку передо плати протягом трьох банківс ьких днів з моменту одержанн я рахунків суборендодавця, а ле не пізніше 5-го числа поточн ого місяця.
Відповідно до п. 3 Додатку до договору суборенди № 30 від 01.12.20 08р. послуги по пропуску на тер иторію суборендодавця транс портних засобів третіх осіб, які прибувають до суборенда ря, надаються суборендодавце м.
Загальний розмір платежів , згідно з п. 5 Додатку до догово ру суборенди № 30 від 01.12.2008р., визн ачається суборендодавцем за кожний місяць надання послу г шляхом підсумовування всіх належно оформлених пропускі в на територію суборендодавц я автотранспортних засобів с уборендаря та транспортних з асобів третіх осіб, які прибу вають до нього.
При укладенні Додатку до до говору суборенди № 30 від 01.12.2008р. с торони дійшли згоди (пункти 9, 10, 11, 12), що внесення платежів за н адані суборендодавцем послу ги проводиться суборендарем щомісячно на підставі виста влених рахунків, які виставл яються суборендодавцем не пі зніше 5-го числа місяця, наступ ного за місяцем надання посл уг. Оплата послуг проводитьс я суборендарем у 3-денний терм ін з моменту отримання рахун ків суборендодавця.
За актом приймання-передач і від 31.12.2009р., підписаним предст авниками сторін, відповідач повернув позивачу суборендо вані приміщення.
Відповідач свої зобов' яз ання за договором суборенди № 30 від 01.12.2008р. в частині сплати о рендної плати за грудень 2009 ро ку виконав неналежним чином, і станом нам день розгляду сп рави його заборгованість по суборендній платі перед пози вачем становить 9 010,00 грн., а по о платі послуг по пропуску тра нспорту - 140,00 грн.
В подальшому, 01.12.2009р. між Товар иством з обмеженою відповіда льністю Торговим Домом «Плас тик-Україна»та Товариством з обмеженою відповідальністю «Імперія каменю»було укладе но договір суборенди нерухом ого майна № 30.
Відповідно до умов даного д оговору позивач передав відп овідачу в строкове платне ко ристування приміщення на дру гому поверсі загальною площе ю 4,1 кв.м. для розміщення офісу ( кімната № 3) та приміщення на п ершому поверсі загальною пло щею 210,0 кв.м. для розміщення скл аду (кімнати №№ 1, 3- 4, площадка пі д навісом), що знаходяться за а дресою: м. Київ, вул. Шахтарськ а, 5.
За актом приймання-передач і від 01.01.2010р., підписаним предст авниками сторін, позивач пер едав відповідачу обумовлене договором приміщення.
Строк дії даного договору с торони визначили з 01.01.2010р. до 31.12.20 10р. (п. 1.2 договору).
Відповідно до п. 2.2 договору с ума суборендної плати за кор истування приміщенням на мом ент укладення договору стано вила 11 923,10 грн., в тому числі ПДВ, на місяць. Суборендна плата з а суборендовані приміщення в носиться суборендарем у безг отівковому порядку шляхом пе рерахування грошових коштів на поточний рахунок суборен додавця.
Внесення суборендної плат и, згідно з п. 3.6 договору, прово диться на основі рахунків су борендодавця.
Згідно з п. 3.8 договору оплата за приміщення проводиться с уборендарем у порядку передо плати протягом десяти календ арних днів з моменту одержан ня рахунків суборендодавця, але не пізніше 25-го числа пото чного місяця.
Відповідно до п. 3 Додатку до договору суборенди № 30 від 01.12.20 09р. послуги по пропуску на тер иторію суборендодавця транс портних засобів третіх осіб, які прибувають до суборенда ря, надаються суборендодавце м.
Загальний розмір платежів , згідно з п. 5 Додатку до догово ру суборенди № 30 від 01.12.2009р., визн ачається суборендодавцем за кожний місяць надання послу г шляхом підсумовування всіх належно оформлених пропускі в на територію суборендодавц я автотранспортних засобів с уборендаря та транспортних з асобів третіх осіб, які прибу вають до нього.
При укладенні Додатку до до говору суборенди № 30 від 01.12.2009р. с торони дійшли згоди (пункти 9, 10, 11, 12), що внесення платежів за н адані суборендодавцем послу ги проводиться суборендарем щомісячно на підставі виста влених рахунків, які виставл яються суборендодавцем не пі зніше 5-го числа місяця, наступ ного за місяцем надання посл уг. Оплата послуг проводитьс я суборендарем у 3-денний терм ін з моменту отримання рахун ків суборендодавця.
Додатковим договором № 1 до договору суборенди № 30 від 01.12.200 9р. сторони дійшли згоди розір вати договір суборенди № 30 від 01.12.2009р. з 30.04.2010р.
За актом приймання-передач і від 30.04.2010р., підписаним предст авниками сторін, відповідач повернув позивачу суборендо вані приміщення.
Відповідач свої зобов' яз ання за договором суборенди № 30 від 01.12.2009р. в частині сплати о рендної плати за період з січ ня по квітень 2010 року виконав н еналежним чином, і станом нам день розгляду справи його за боргованість по суборендній платі перед позивачем стано вить 18 566,40 грн., а по оплаті послу г по пропуску транспорту - 140, 00 грн.
Оцінюючи подані позивачем докази за своїм внутрішнім п ереконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об' єктивному розгляді в судовом у засіданні всіх обставин сп рави в їх сукупності, та врахо вуючи, що кожна сторона повин на довести ті обставини, на як і вона посилається як на підс таву своїх вимог і заперечен ь, суд вважає, що позовні вимог и є такими, що підлягають задо воленню в повному обсязі з на ступних підстав.
Як визначено абзацом 1 части ни 1 статті 193 Господарського к одексу України, суб' єкти го сподарювання та інші учасник и господарських відносин пов инні виконувати господарськ і зобов' язання належним чин ом відповідно до закону, інши х правових актів, договору, а з а відсутності конкретних вим ог щодо виконання зобов' яза ння - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ста вляться.
Відповідно до абзацу 2 части ни 1 статті 193 Господарського к одексу України до виконання господарських договорів зас тосовуються відповідні поло ження Цивільного кодексу Укр аїни з урахуванням особливос тей, передбачених цим кодекс ом.
Відповідно зі статтею 629 Цив ільного кодексу України, дог овір є обов' язковим до вико нання сторонами.
Відповідно до приписів ст. 5 26 Цивільного кодексу зобов' язання має виконуватись нале жним чином відповідно до умо в договору та вимог цього Код ексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутно сті таких умов та вимог - відпо відно до звичаїв ділового об ороту або інших вимог, що звич айно ставляться.
Відповідач свої зобов' яз ання за договорами суборенди № 30 від 01.12.2008р. та № 30 від 01.12.2009р. та до датків до них в частині сплат и суборендної плати за періо д з грудня 2009 року по квітень 2010 року, а також по оплаті послуг по пропуску транспорту вико нав неналежним чином, і стано м нам день розгляду справи йо го заборгованість по орендні й платі перед позивачем стан овить 27 576,40 грн., а по оплаті посл уг по пропуску транспорту - 280,00 грн.
Заявлену позивачем претен зію № 08/32 від 07.04.2010р. з вимогою спла тити заборгованість з суборе ндної плати та оплатити посл уги по пропуску транспорту в ідповідач залишив без задово лення.
Відповідач належних доказ ів відсутності заборгованос ті по договорам суборенди № 30 від 01.12.2008р. та № 30 від 01.12.2009р. та дода тків до них суду не надав.
Згідно ст. 32 Господарського процесуального кодексу Укра їни доказами у справі є будь-я кі фактичні дані, на підставі яких господарський суд у виз наченому законом порядку вст ановлює наявність чи відсутн ість обставин, на яких ґрунту ються вимоги і заперечення с торін, а також інші обставини , які мають значення для прави льного вирішення господарсь кого спору.
Відповідно до ст. 33 Господар ського процесуального кодек су України кожна сторона пов инна довести ті обставини, на які вона посилається як на пі дставу своїх вимог і запереч ень.
З огляду на викладене суд пр иходить до висновку про обґр унтованість позовних вимог в частині стягнення основного боргу в сумі 27 856,40 грн.
Витрати, понесені позиваче м по сплаті державного мита, т а витрати на інформаційно-те хнічне забезпечення судовог о процесу покладаються на ві дповідача, відповідно до ст. 49 Господарського процесуальн ого кодексу України.
Керуючись ст.ст. 44, 49, 82-85 Господ арського процесуального код ексу України, суд -
В И Р І Ш И В:
Позовні вимоги задовольн ити повністю.
Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю «Ім перія каменю»(04114, м. Київ, вул. По лупанова, 14, код ЄДРПОУ 35590830) на ко ристь Товариства з обмеженою відповідальністю Торгового Дому «Пластик-Україна» (04074, м. К иїв, вул. Шахтарська, 5, код ЄДРП ОУ 30441111) 27 856 (двадцять сім тисяч ві сімсот п?ятдесят шість) грн. 40 к оп. заборгованості, 278 (двісті с імдесят вісім) грн. 56 коп. держа вного мита та 236 (двісті тридця ть шість) грн. 00 коп. витрат на і нформаційно-технічне забезп ечення судового процесу.
Після вступу рішення в за конну силу видати наказ.
Суддя Трофименко Т.Ю.
Повний текст рішення ск ладено 11.11.2010р.
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.11.2010 |
Оприлюднено | 17.11.2010 |
Номер документу | 12243967 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Трофименко Т.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні