Ухвала
від 29.10.2024 по справі 947/22422/24
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 947/22422/24

Провадження № 1-кс/947/14569/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29.10.2024 року слідчий суддяКиївського районногосуду м.Одеси ОСОБА_1 ,при секретарісудового засідання ОСОБА_2 ,за участюпрокурора ОСОБА_3 , підозрюваного ОСОБА_4 , тайого захисника адвоката ОСОБА_5 ,розглянувши увідкритому судовомузасіданнівм.Одесіклопотання прокуроравідділу Одеськоїобласної прокуратури ОСОБА_3 ,про відстороненнявід посади:

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с.Марівка, Свердловськогорайону Луганськоїобласті, громадянина України, з вищою освітою, одруженого, маючого на утриманні неповнолітню дитину ІНФОРМАЦІЯ_2 , мешкаючого за адресою: АДРЕСА_1 , працюючого на посаді першого заступника директора Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради, раніше не судимого,

підозрюваного у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України, в рамках кримінального провадження № 12022162510000492, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 04.05.2022 року,

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається з клопотання, підрозділом Територіального управління БЕБ в Одеській області проводиться досудове розслідування у кримінальному проваджені № 12022162510000492 від 04.05.2022 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2ст.28ч.2ст.364КК України, ч.1ст.366 КК України.

Встановлено, що рішенням Одеської міської ради №5228-VI від 27.08.2014 «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради № 4185-VI від 17.12.2013р. «Про затвердження структури виконавчих органів, загальної чисельності апарату Одеської міської ради та її виконавчих органів в новій редакції» створено Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради (ЄДРПОУ 39431426).

Так, рішенням Одеської міської ради №5064-VIІ від 18.09.2019, затверджено положення про Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради в новій редакції, зі змісту якого встановлено наступне.

Відповідно до п. 1.1. Положення про департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради (далі-Положення), департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради (далі Департамент) є виконавчим органом Одеської міської ради і створений відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Відповідно до 3.3.Директор Департаменту:

3.3.1. Керує діяльністю Департаменту, забезпечує реалізацію завдань та функцій, що на нього покладені, діє від його імені без довіреності.

3.3.2. Забезпечує виконання покладених на Департамент завдань.

3.3.3. Контролює роботу працівників Департаменту, визначає межі відповідальності своїх заступників, керівників структурних підрозділів.

3.3.4. Представляє Департамент як виконавчий орган Одеської міської ради у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами.

3.3.5. Вносить пропозиції заступнику міського голови щодо затвердження структури та штатного розпису Департаменту з розрахунком видатків на його утримання.

3.3.6. Затверджує положення про структурні підрозділи, посадові інструкції працівників Департаменту.

3.3.7. Видає накази з основної діяльності, організовує підготовку проектів рішень та розпоряджень з питань, віднесених до компетенції Департаменту, та вносить їх на розгляд міському голові, Одеській міській раді та її виконавчому комітету.

3.3.8. Здійснює організаційну роботу, спрямовану на реалізацію завдань, покладених на Департамент у відповідній сфері управління.

Розпорядженням міського голови м. Одеси № 860К від 11.07.2017 ОСОБА_6 призначено на посаду директора Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради.

Відповідно до примітки 1 ст. 364 КК України, службовими особами устаттях 364,368,368-5,369цього Кодексу є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також обіймають постійно чи тимчасово в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

Таким чином, відповідно до положень частини 3 статті 18 та примітки1до статті 364 Кримінального кодексу України, ОСОБА_6 , обіймаючи посаду директора Департаменту муніципальної безпекиОдеської міськоїради наділенийорганізаційно-розпорядчимифункціями тає службовоюособою.

Розпорядженням міського голови м. Одеси № 861К від 11.07.2017 ОСОБА_4 призначено на посаду першого заступника директора Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради.

Наказом № 08-0 від 30.05.2019 директора Департаменту ОСОБА_6 «Про надання права першого та другого підписів фінансових документів», першому заступнику директора Департаменту ОСОБА_4 надано право першого підпису фінансових документів.

Указом Президента України та Верховного Головнокомандувача Збройних сил України ОСОБА_7 від 24.02.2022 № 64/2022 та Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 2102-ХІ, введено військовий стан на всій території України.

Так, 14.03.2022 міський голова м. Одеси видав розпорядження №133 «Про забезпечення потреб добровольчих формувань територіальної громади міста Одеси», в якому відповідно до статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 3 частини 1 статті 8, статті 9 Закону України «Про правовий режим воєнного стану в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2022 року №179-р «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану», з метою покращення матеріально-технічного, медичного та продовольчого забезпечення підрозділів Сил територіальної оборони Збройних Сил України, доручив:

1. Виконавчому комітету Одеської міської ради, Київській районній адміністрації Одеської міської ради, Малиновській районній адміністрації Одеської міської ради, Приморській районній адміністрації Одеської міської ради, Суворовській районній адміністрації Одеської міської ради, Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради, Департаменту міського господарства Одеської міської ради, Департаменту економічного розвитку Одеської міської ради, Управлінню розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради:

1.1. Здійснити закупівлю товарів для організації матеріально-технічного, медичного та продовольчого забезпечення підрозділів Сил територіальної оборони Збройних Сил України на підставі укладених договорів.

1.2. Придбані товари на безоплатній основі передати до підрозділів Сил територіальної оборони Збройних Сил України.

2. Встановити, що це розпорядження набирає чинності із дня його підписання.

Разом з цим, Одеським міським оперативним штабом з координації діяльності органів місцевого самоврядування, територіальних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, пов`язаної із введенням надзвичайного стану (створений розпорядженням Одеського міського голови від 23.02.2022 № 103) винесено Рішення №3 від 05.03.2022, яким вирішено доручити виконавчим органам Одеської міської ради здійснити матеріально-технічне забезпечення підрозділів територіальної оборони та добровольчих формувань територіальної громади міста Одеси, зокрема шляхом закупівлі спеціального спорядження та військового обмундирування та прийнято рішення про виділення коштів місцевого бюджету на адресу головних розпорядників, в т. ч. Департаменту муніципальної безпеки ОМР у розмірі 10,0 млн. грн.

Рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 32 від 06.03.2022 року з додатками та змінами (зі змінами від 06.03.2022, 14.03.2022 та 13.04.2022) «Про визначення переліку товарів, робіт та послуг, публічні закупівлі яких здійснюються виконавчими органами Одеської міської ради головним розпорядником бюджетних коштів, комунальними підприємствами, установами та закладами без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель в умовах воєнного стану» було визначено перелік товарів, робіт та послуг, публічні закупівлі яких здійснюються виконавчими органами Одеської міської ради головними розпорядниками бюджетних коштів, комунальними підприємствами, установами та закладами без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель в умовах воєнного стану» наведено «Товари» та «Код згідно з Єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015)».

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №169 від 28.02.2022 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (прийнята у зв`язку з введенням воєнного стану України на підставі указу Президента № 64 від 24.02.2022) установлено, що в умовах воєнного стану державні замовники у сфері оборони та служби державного замовника (далі - державні замовники у сфері оборони) здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення без застосування видів (процедур) закупівель, визначених Законами України «Про публічні закупівлі» та «Про оборонні закупівлі», переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення визначаються рішеннями державних замовників у сфері оборони, що здійснюють такі закупівлі.

Абзацом три пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України №169 від 28.02.2022 із змінами,внесеними постановамиКабінету МіністрівУкраїни від2березня 2022р.№ 176та від4березня 2022р.№ 195, визначено, що під час здійснення передбачених цією постановою закупівель:

- замовники повинні відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель;

- державні замовники у сфері оборони повинні відповідно до Закону України «Про оборонні закупівлі» дотримуватися таких принципів здійснення оборонних закупівель:

своєчасність та відповідність прийнятим рішенням щодо захисту національних інтересів України, забезпечення потреб безпеки і оборони;

ефективність використання коштів, результативність.

У відповідності до ст. ст. 19, 68 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України. Кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» до принципів здійснення публічних закупівель, входить зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Згідно п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що договір про закупівлю це - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.

В той же час, ч. 4 ст. 28 Законну України «Про публічні закупівлі», передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Також, ч. 3 ст. 8 Господарського кодексу України визначає, що господарська компетенція органів місцевого самоврядування реалізується від імені відповідної комунальної установи. Безпосередня участь держави, органів державної влади та органів місцевого самоврядування у господарській діяльності може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.

Одночасно, ч. 1 ст. 74 Закону України «Про місцеве самоврядування в України» передбачає, що органи та посадові особи місцевого самоврядування несуть відповідальність за свою діяльність перед територіальною громадою, державою, юридичними і фізичними особами.

У подальшому, встановити більш точну дату та час в ході досудового розслідування не надалось можливим (але не раніше 06.03.2022), після отримання Департаментом муніципальної безпеки Одеської міської ради коштів з місцевого бюджету для здійснення матеріально-технічного забезпечення підрозділів територіальної оборони та добровольчих формувань територіальної громади міста Одеси, у ОСОБА_6 виник злочинний умисел, направлений на зловживання службовим становищем з метою одержання неправомірної вигоди в інтересах іншої фізичної та юридичної особи всупереч інтересам служби, який він реалізував за наступних обставин.

Так, з метою реалізації свого злочинного умислу, у невстановлений в ході досудового розслідування час та місці, ОСОБА_6 залучив до вчинення кримінального правопорушення свого першого заступника ОСОБА_4 , якому доручив пошук відповідного постачальника, з яким у подальшому буде укладений договір без застосування видів (процедур) закупівель, визначених Законами України «Про публічні закупівлі».

Разом з цим, ОСОБА_4 , діючи за вказівкою ОСОБА_6 , при невстановлених в ході досудового розслідування обставинах, залучив в якості постачальника фізичну особу підприємця ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ), з яким попередньо були узгоджені найменування товарно-матеріальних цінностей та їх кількість.

Слід зазначити, що ОСОБА_6 в силу займаної посади, був обізнаний про вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», а також про положення Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з яких вбачається, що очікувана вартість предмета закупівлі визначається шляхом порівняння фактичних ринкових цін на момент організації проведення закупівлі, а також шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.

У подальшому, ОСОБА_6 , реалізуючи свій злочинний умисел, направлений на зловживання службовим становищем з метою одержання неправомірної вигоди ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ), всупереч інтересам служби, в порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України №169 від 28.02.2022 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020, тобто без проведення аналізу та документального підтвердження ринкових цін, у період з березня по травень 2022 року, видав накази про проведення публічних закупівель в умовах воєнного стану без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, в яких прийняв рішення щодо постачальника з яким буде укладений договір, а також визначив вартість, за якою будуть поставлені відповідні товарно матеріальні цінності, а саме:

-наказ № 06-0 від 16.03.2022 яким прийнято рішення здійснити закупівлю товарів без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель у ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ), а саме ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного у кількості 300 пар на загальну суму 519 000 гривень, реальна ринкова вартість яких на момент видачі наказу складала 265 831, 53 гривень, контроль за виконанням якого було покладено на першого заступника ОСОБА_9

-наказ № 07-0 від 16.03.2022 яким прийнято рішення здійснити закупівлю товарів без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель у ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ), а саме ДК 021:2015:35810000-0: Індивідуальне обмундирування (кепки) у кількості 100 штук на загальну суму 24 000 гривень, реальна ринкова вартість яких на момент видачі наказу складала 10 885, 94 гривень, контроль за виконанням якого було покладено на першого заступника ОСОБА_9

-наказ № 13-0 від 19.03.2022 яким прийнято рішення здійснити закупівлю товарів без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель у ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ), а саме ДК 021:2015:18140000-2: Окуляри захисні у кількості 300 штук на загальну суму 112 500 гривень, реальна ринкова вартість яких на момент видачі наказу складала 40 789, 80 гривень, контроль за виконанням якого було покладено на першого заступника ОСОБА_9

-наказ № 14-0 від 21.03.2022 яким прийнято рішення здійснити закупівлю товарів без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель у ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ), а саме ДК 021:2015:18140000-2: Наколінники та налокітники у кількості 600 пар на загальну суму 390 000 гривень, реальна ринкова вартість яких на момент видачі наказу складала 180 554, 85 гривень, контроль за виконанням якого було покладено на першого заступника ОСОБА_9

-наказ № 18-0 від 23.03.2022 яким прийнято рішення здійснити закупівлю товарів без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель у ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ), а саме ДК 021:2015:35820000-8: Прапорець у кількості 100 штук на загальну суму 12 000 гривень, реальна ринкова вартість яких на момент видачі наказу складала 3 199, 20 гривень, контроль за виконанням якого було покладено на першого заступника ОСОБА_9

-наказ № 19-0 від 23.03.2022 яким прийнято рішення здійснити закупівлю товарів без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель у ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ), а саме ДК 021:2015:18420000-9: Ремні тактичні у кількості 300 штук на загальну суму 121 500 гривень, реальна ринкова вартість яких на момент видачі наказу складала 76 380, 10 гривень, контроль за виконанням якого було покладено на першого заступника ОСОБА_9

-наказ № 23-0 від 30.03.2022 яким прийнято рішення здійснити закупівлю товарів без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель у ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ), а саме ДК 021:2015:39220000-0: Фляга у кількості 250 штук на загальну суму 212 500 гривень, реальна ринкова вартість яких на момент видачі наказу складала 69 925, 85 гривень, контроль за виконанням якого було покладено на першого заступника ОСОБА_9

-наказ № 24-0 від 31.03.2022 яким прийнято рішення здійснити закупівлю товарів без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель у ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ), а саме ДК 021:2015:18440000-5: Панами у кількості 100 штук на загальну суму 31 500 гривень, реальна ринкова вартість яких на момент видачі наказу складала 17 195, 70 гривень, контроль за виконанням якого було покладено на першого заступника ОСОБА_9

-наказ № 25-0 від 04.04.2022 яким прийнято рішення здійснити закупівлю товарів без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель у ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ), а саме ДК 021:2015:18330000-1: Футболки камуфльовані у кількості 1 800 штук на загальну суму 441 000 гривень, реальна ринкова вартість яких на момент видачі наказу складала 197 143, 70 гривень, контроль за виконанням якого було покладено на першого заступника ОСОБА_9

-наказ № 28-0 від 18.04.2022 яким прийнято рішення здійснити закупівлю товарів без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель у ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ), а саме ДК 021:2015:18110000-3: Костюм тактичний в комплекті у кількості 500 штук на загальну суму 1 305 000 гривень, реальна ринкова вартість яких на момент видачі наказу складала 663 167, 50 гривень, контроль за виконанням якого було покладено на першого заступника ОСОБА_9 .

У подальшому, ОСОБА_4 , діючи за вказівкою ОСОБА_6 , на підставі вищевказаних наказів, уклав з ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ) відповідні договори на закупівлю зазначених товарно-матеріальних цінностей, а саме: №06/2022 від 16.03.2022, № 07/2022 від 16.03.2022, № 13/2022 від 19.03.2022, № 14/2022 від 21.03.2022, № 18/2022 від 23.03.2022, № 19/2022 від 23.03.2022, № 23/2022 від 30.03.2022, № 24/2022 від 31.03.2022, № 25/2022 від 04.04.2022, № 28/2022 від 18.04.2022, істотні умови яких є аналогічними між собою, а саме:

- закупівля проводиться з метою забезпечення потреб підрозділів територіальної оборони та добровольчих формувань територіальної громади міста Одеси згідно з рішенням Одеського, міського оперативного штабу з координації діяльності органів місцевого самоврядування із територіальних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, пов`язаної із введенням надзвичайного стану від 05 березня 2022 року № 3, відповідно до рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради від 14 березня 2022 року № 33 «Про внесення змін до рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради від 06 березня 2022 року № 32 «Про визначення переліку товарів, робіт та послуг, публічні закупівлі яких здійснюються виконавчими органами Одеської міської ради - головними розпорядниками бюджетних коштів, комунальними підприємствами, установами та закладами без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель в умовах воєнного стану», постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» Закону України «Про публічні закупівлі».

- Постачальник зобов`язується поставити Товар (надалі - Товар) у відповідності до Специфікації яка є невід`ємною частиною цього Договору, а Покупець зобов`язується своєчасно й належним чином у порядку та на умовах, визначених Договором, прийняти й оплатити такий Товар.

- Загальна кількість Товару, що є предметом поставки за Договором, її часткове співвідношення (асортимент, сортамент, номенклатура) за групами, підгрупами, видами, марками, типами розмірами визначаються в Специфікації, яка є невід`ємною частиною цього Договору.

- Постачальник відвантажує Товар на адресу Покупця за цінами, що визначені в Специфікації, яка є невід`ємною частиною цього Договору.

- Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий Товар згідно видаткової накладної.

- Оплата Товару Покупцем здійснюється шляхом перерахування грошей на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5-ти банківських днів з моменту надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Покупця.

- Товар вважається поставленим Постачальником та прийнятим Покупцем з моменту підписання ними накладних.

- Приймання-передача товару проводиться по кількості та якості згідно з товаро-супроводжуючими документами ( видатковою накладною).

Так, продовжуючи реалізацію злочинного наміру ОСОБА_6 , ОСОБА_4 діючи умисно, всупереч інтересам служби, за попередньою змовою та за раніше розробленим злочинним планом ОСОБА_6 , при невстановлених в ході досудового розслідування обставинах, отримав від ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ) видаткові накладні на загальну суму 3 169 000,00 грн, а саме: №1 від 16.03.2022 на суму 519 000,00 грн., без ПДВ, №1 від 16.03.2022 на суму 24 000,00 грн., без ПДВ, №1 від 19.03.2022 на суму 112 500,00 грн., без ПДВ, №1 від 21.03.2022 на суму 390 000,00 грн., без ПДВ, №1 від 23.03.2022 на суму 12 000,00 грн., без ПДВ, №1 від 23.03.2022 на суму 121 500,00 грн., без ПДВ, №1 від 30.03.2022 на суму 212 500,00 грн., без ПДВ, №1 від 31.03.2022 на суму 31 500,00 грн., без ПДВ, №1 від 04.04.2022 на суму 441 000,00 грн., без ПДВ, №1 від 18.04.2022 на суму 1 305 000,00 грн., без ПДВ, які у подальшому скріпив власним підписом та відтиском печатки Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради.

У подальшому, продовжуючи реалізацію злочинного наміру ОСОБА_6 , ОСОБА_4 діючи умисно, всупереч інтересам служби, за попередньою змовою та за раніше розробленим злочинним планом ОСОБА_6 , будучи обізнаним про те, що вартість вказаних товарів визначено в порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України №169 від 28.02.2022 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020, тобто без проведення аналізу та документального підтвердження ринкових цін, діючи в інтересах ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ), на підставі платіжних доручень № 4 від 16.03.2022 на суму 519 000 грн., №5 від 16.03.2022 на суму 24000,00 грн., №11 від 19.03.2022 на суму 112 500,00 грн., №12 від 22.03.2022 на суму 390 000,00 грн., №1 від 23.03.2022 на суму 12 000,00 грн., №2 від 24.03.2022 на суму 121500,00 грн., №4 від 31.03.2022 на суму 212 500,00 грн., №6 від 01.04.2022 на суму 31500,00 грн., №8 від 06.04.2022 на суму 441 000,00 грн., №16 від 18.04.2022 на суму 1305000,00 грн з розрахункового рахунку Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради НОМЕР_2 на розрахунковий рахунок ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ) НОМЕР_3 здійснив перерахування грошових коштів на загальну суму 3169000 грн., в якості оплати за завищені в ціні товари, чим завдано Одеській міській раді майнову шкоду в особливо великому розмірі на суму 1358777, 53 грн.

Одночасно з цим, в березні 2022 року, більш точного часу встановити не надалось за можливе у невстановленому місці, у директора Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради ОСОБА_6 повторно виник злочинний умисел, направлений на зловживання службовим становищем з метою одержання неправомірної вигоди в інтересах директора ТОВ «Еверласт» (ЄДРПОУ -) ОСОБА_10 всупереч інтересам служби, на виконання доручення Одеського міського голови про надання сприяння в забезпеченні засобами індивідуального захисту військових частин НОМЕР_4 та НОМЕР_5 .

Так, діючи на виконання свого злочинного наміру, направленого на одержання неправомірної вигоди в інтересах ТОВ «Еверласт», 25.03.2022 директор Департаменту ОСОБА_6 , діючи умисно, всупереч інтересам служби, будучи обізнаним про те, що вартість вказаних товарів визначено в порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України №169 від 28.02.2022 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020, тобто без проведення аналізу та документального підтвердження ринкових цін, діючи в інтересах директора ТОВ «Еверласт» ОСОБА_10 , виніс наказ №20-О «Про проведення публічної закупівлі в умовах воєнного стану без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель», яким наказано без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель в умовах воєнного стану здійснити закупівлю з ТОВ «Еверласт» за «Єдиним закупівельним словником»: ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов`язані з конструкційними матеріалами (сталеві плити для виготовлення засобів індивідуального захисту) на загальну вагу у 20826 кг за КЕКВ 2210, на загальну суму 5610774, 31 грн., незважаючи на доручення міського голови про сприяння у забезпеченні військових частин засобами індивідуального захисту.

Контроль за виконанням зазначеного наказу ОСОБА_6 покладено на першого заступника директора Департаменту ОСОБА_4 , якого ОСОБА_6 повторно у невстановлений період часу та у невстановленому в ході досудового розслідування місці залучив до реалізації свого злочинного наміру направленого на отримання неправомірної вигоди в інтересах директора ТОВ «Еверласт» ОСОБА_10 шляхом зловживання своїм службовим становищем.

Так, продовжуючи реалізацію злочинного наміру ОСОБА_6 , спрямованого на заволодіння коштами місцевого бюджету в інтересах директора ТОВ «Еверласт» ОСОБА_10 , ОСОБА_4 діючи умисно, всупереч інтересам служби, за попередньою змовою та за раніше розробленим планом ОСОБА_6 , у невстановлений в ході досудового розслідування час та місці, достовірно знаючи, що ТОВ «Еверласт» не володіє товаром, передбаченим у додатку № 1 до Договору (Специфікація-сталеві плити 6,5*1500*3000мм у кількості 20826кг), ціну якого ОСОБА_6 визначено в порушення вимог ЗУ «Пропублічні закупівлі»,постанови КабінетуМіністрів України№169від 28.02.2022«Деякі питанняздійснення обороннихта публічнихзакупівель товарів,робіт іпослуг вумовах воєнногостану»,Наказу Міністерстварозвитку економіки,торгівлі тасільського господарства№ 275від 18.02.2020,тобто безпроведення аналізута документальногопідтвердження ринковихцін, будучи обізнаним про те, що оплата за Договором здійснюється Покупцем за фактично отриманий товар згідно видаткової накладної (п.2.2 Договору), на виконання наказу директора Департаменту ОСОБА_6 № 20-О, винесеного всупереч доручення міського голови про забезпечення засобами індивідуального захисту військових частин, 25.03.2022 уклав договір № 20/2022 від імені Департаменту з ТОВ «Еверласт» в особі директора ОСОБА_10 про закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов`язані з конструкційними матеріалами (сталеві плити) у відповідності до Специфікації.

Пунктом 1.1 Договору визначено, що закупівля проводиться з метою забезпечення потреб підрозділів територіальної оборони та добровольчих формувань територіальної громади міста Одеси згідно з рішенням Одеського міського оперативного штабу з координації діяльності органів місцевого самоврядування, територіальних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, пов`язаної із введенням надзвичайного стану від 05.03.2022 №3, відповідно до рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради від 06.03.2022 № 32 «Про визначення переліку товарів, робіт та послуг, публічні закупівлі яких здійснюються виконавчими органами Одеської міської ради головними розпорядниками бюджетних коштів, комунальними підприємствами, установами та закладами без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель в умовах воєнного стану», постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах стану», Закону України «Про публічні закупівлі».

Однак, незважаючи на доручення міського голови та реальні потреби сил територіальної оборони, відповідно до додатку № 1 до Договору «Специфікація», предметом закупівлі є сталеві плити 6,5*1500*3000мм у кількості 20826кг на загальну суму 5610774,31 гривень.

Згідно з п.п. 2.2. Договору, оплата здійснюється покупцем (Департаментом) за фактично отриманий товар згідно видаткової накладної.

Відповідно до п. 4.1 Договору, товар вважається поставленим Постачальником та прийнятим Покупцем з моменту підписання ними накладних.

Пунктом 4.3 Договору передбачено, що при прийманні товару Покупець зобов`язаний провести зовнішній огляд, перевірити кількість, якість і асортимент поставленого товару відповідно до товаросупроводжувальних документів і нормативно-технічної документації.

Відповідно до п. 7.2 Договору, строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений п. 7.1. (з моменту його підписання) та діє до 31 грудня 2022 року, а в частині грошових зобов`язань до повного їх виконання.

У подальшому, ОСОБА_4 , усвідомлюючи настання кримінальної відповідальності за зловживання своїм службовим становищем в інтересах ТОВ «Еверласт», запропонували директору ТОВ «Еверласт» скласти та підписати видаткову накладну № 1 від 25.03.2022, яка відповідно до п. 2.2. Договору є підставою для перерахування бюджетних коштів на рахунок ТОВ «Еверласт».

Так, ОСОБА_4 ,в періодчасу з25.03.2022по 28.03.2022,більш точногочасу вході досудовогорозслідування встановитине надалосьза можливе,у невстановленомумісці,діючи умисно,з корисливихмотивів,усвідомлюючи суспільнонебезпечний характерсвого діяння,передбачаючи йогосуспільно небезпечнінаслідки ібажаючи їхнастання,та реалізуючи злочинний намір ОСОБА_6 , зловживаючи своїм службовим становищем в інтересах директора ТОВ «Еверласт» ОСОБА_10 , всупереч умовам Договору № 20/2022 від 25.03.2022 про закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов`язані з конструкційними матеріалами (сталеві плити) сталеві плити 6,5*1500*3000мм у кількості 20826кг, отримав від ОСОБА_10 проект видаткової накладної № 1 від 25.03.2022 який містить завідомо неправдиві відомості щодо виконання Договору та отримання Департаментом предмету договору, оскільки предмет договору імпортовано на територію України в подальшому лише 14.04.2022.

Продовжуючи реалізацію злочинного наміру ОСОБА_6 , ОСОБА_4 діючи умисно, всупереч інтересам служби, з метою приховування своїх протиправних дій та ухилення від настання кримінальної відповідальності, 28.03.2022, більш точного часу в ході досудового розслідування встановити не надалось за можливе, у невстановленому в ході розслідування місці, отримав від ОСОБА_10 проект договору строкового відповідального зберігання майна № 1206 від 28.03.2022 та акту приймання-передачі до договору строкового відповідального зберігання майна № 1206 від 28.03.2022, до яких останнім внесено завідомо неправдиві відомості про отримання ТОВ «Еверласт» від Департаменту на відповідальне зберігання предмет Договору - сталеві плити 6,5*1500*3000мм у кількості 20826кг, які фактично ввезено на територію України 14.04.2022.

Далі, 28.03.2022, більш точного часу в ході досудового розслідування встановити не надалось за можливе, ОСОБА_4 діючи умисно, всупереч інтересам служби, з метою приховування своїх протиправній дій та ухилення від настання кримінальної відповідальності та на виконання розробленого ОСОБА_6 злочинного плану направленого на отримання неправомірної вигоди директором ТОВ «Еверласт» ОСОБА_10 , отримані, підписані ОСОБА_10 та скріплені печаткою ТОВ «Еверласт» проекти договору строкового відповідального зберігання майна № 1206 від 28.03.2022 та акту приймання-передачі до договору строкового відповідального зберігання майна № 1206 від 28.03.2022, достовірно знаючи, що вказані офіційні документи містять завідомо неправдиві відомості про передачу Департаментом на відповідальне зберігання ТОВ «Еверласт», так як фактично предмет договору ввезено на територію України 14.04.2022, підписав їх та скріпив печаткою Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради.

У подальшому, на підставі вказаних завідомо підроблених видаткової накладної № 1 від 25.03.2022, договору строкового відповідального зберігання майна № 1206 від 28.03.2022 та акту приймання-передачі до нього, 28.03.2022 Державною казначейською службою України здійснено перерахування коштів місцевого бюджету Одеської міської ради з рахунку НОМЕР_6 на розрахунковий рахунок ТОВ «Еверласт» в АТ «Прокредитбанк» НОМЕР_7 в сумі 5610774, 31 гривень в якості оплати за штучно завищені в ціні та відсутні у наявності сталеві плити вагою 20826кг на потреби територіальної оборони за договором № 20/2022 від 25.03.2022.

За результатом вчинених протиправних дій ОСОБА_6 та ОСОБА_4 , придбані 28.03.2022 всупереч доручення міського голови щодо забезпечення військових частин засобами індивідуального захисту та всупереч реальних потреб сил територіальної оборони, сталеві плити розміром 6,5*1500*3000мм частково прибули на територію України 14.04.2022, тобто майже через три тижні після підписання договору №20/2022 та видаткової накладної № 1, вартістю 94416,00 Євро за 16800 кг.

Іншу частину металевих плит за договором №20/2022 вагою 4026 кг, ТОВ «Еверласт» 29.04.2022 придбало у ТОВ "Броварський завод котельного устаткування Арденз" код 05495354, за двома накладними товар «Лист HARDOX 6 мм 1500х3000» вагою 3024кг и 1 002 кг на суму 950 172 грн. (з ПДВ).

Відсутність нагальної потреби у придбанні вказаних сталевих плит також підтверджується, тим що у подальшому вони поміщені у плитоноски та передані військової частини НОМЕР_4 - 04.07.2022 та до військової частини НОМЕР_5 - 20.07.2022, тобто майже через чотири місяці з дня укладення договору № 20/2022.

Внаслідок умисних протиправних дій ОСОБА_6 та ОСОБА_4 Одеській міській раді спричинено матеріальну шкоду в особливо великому розмірі на суму 2614819,34 гривень, у т.ч. ПДВ 435803,22 гривень.

Таким чином, внаслідок умисних протиправних дій ОСОБА_6 та ОСОБА_4 Одеській міській раді спричинено матеріальну шкоду у загальному розмірі 3973596, 87 гривень

За викладених обставин, 23.07.2024 ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України.

Прокурор звертається до слідчого судді з клопотанням про відсторонення підозрюваного ОСОБА_4 від посади, обґрунтовуючи його тим, що підозрюваний на даний час обіймає посаду першого заступника директора Департаменту муніципальноїбезпеки Одеськоїміської ради та у зв`язку із перебуванням саме на цій посаді він підозрюється у вчиненні кримінальних правопорушень, оскільки використовував надані йому повноваження для досягнення певних протиправних цілей. Разом з цим, незастосування до ОСОБА_4 заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді відсторонення від посади, може призвести до вчинення підозрюваним інших кримінальнихправопорушень, пов`язаних із виконанням ним своїх службових повноважень.

Таким чиномсторона обвинуваченнявважає,що для запобіганнявчиненню іншогокримінального правопорушення,запобігання протиправнійповедінці підозрюваного ОСОБА_4 ,необхідно тимчасововідсторонити йоговід посадипершого заступника директора Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради.

Прокурор ОСОБА_3 вимоги клопотання підтримав в повному обсязі та просив клопотання задовольнити.

Захисник підозрюваного адвокат ОСОБА_5 надана письмові заперечення на клопотання, у яких у задоволенні клопотання просила відмовити, мотивуючи тим, що у матеріалах клопотання відсутні докази, з яких вбачається, що ОСОБА_4 знав чи мав підстави для того, щоб знати про наявність ознак кримінального правопорушення за епізодами, що йому інкримінуються, проте він міг вчиняти інкриміновані йому дії у силу своїх посадових обов`язків (накладення підпису), що не спростовано наданими доказами, а тому підозра є необґрунтованою. Вважає, що сам по собі характер кримінального правопорушення, його тяжкість та повідомлення про підозру не є доказом того, що особа буде продовжувати вчиняти аналогічні злочини та перешкоджати кримінальному провадженню - не виконувати ухвали слідчих суддів про надання тимчасового доступу до запитуваних документів, а доводи органу досудового розслідування щодо можливого використання підозрюваним свого службового становища для вчинення ним інших кримінальних правопорушень ґрунтуються на припущеннях та жодним чином не доведено. Звернула увагу на те, що ОСОБА_4 з 21жовтня 2024 року, після закінчення дії ухвали слідчого судді про відсторонення, перебуває за місцем працевлаштування. Жодних доказів щодо його протиправних дій та натяків на будь-яке кримінальне правопорушення під час перебування підозрюваного на посаді прокурором до клопотання не додано. Також просила врахувати, що підозрюваний ОСОБА_4 одружений, має на утриманні малолітню дитину та батьків похилого віку, а від так відсторонення від посади зумовлює втрату джерела доходу, що має негативний матеріальний вплив на осіб, що перебувають на утриманні підозрюваного.

У зв`язку з чим вважає, що стороною обвинувачення не доведено достатніх підстав для відсторонення від посади ОСОБА_4 , оскільки не надано доказів на підтвердження обґрунтованості вищенаведених ризиків та подане клопотання сторони обвинувачення обмежується лише викладенням фактичних обставин кримінального правопорушення, у зв`язку із чим вимоги клопотання не знайшли свого підтвердження.

Підозрюваний ОСОБА_4 доводи захисника підтримав у повному обсязі, та у задоволенні клопотання просив відмовити, вказуючи на те, що відсутні підстави для його відсторонення.

Дослідивши клопотання та долучені в його обґрунтування матеріали, письмове заперечення сторони захисту з додатками, заслухавши думку учасників судового засідання, слідчий суддя приходить до наступного переконання.

Згідно ч. ч. 1, 2 ст. 154 КПК України, відсторонення від посади може бути здійснено щодо особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину.

Відсторонення від посади здійснюється на підставі рішення слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження на строк не більше двох місяців. Строк відсторонення від посади може бути продовжено відповідно до вимог статті 158 цього Кодексу.

Як вбачається з матеріалів клопотання, наказом розпорядженням міського голови м. Одеси № 861К від 11.07.2017 ОСОБА_4 призначено на посаду першого заступника директора Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради.

23 липня 2024 року ОСОБА_4 було повідомлено про підозру у вчиненні злочинів, передбачених:

- ч. 2 ст. 28 ч. 2 ст. 364 КК України за кваліфікуючими ознаками: зловживання службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання неправомірної вигоди для іншої фізичної та юридичної особи, використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам вчинене за попередньою змовою групою осіб;

- ч. 1 ст. 366 КК України, за кваліфікуючими ознаками: внесення службовою особою до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей.

Згідно п. 32 рішення Європейського суду з прав людини у справі «Фокс, Кембелл і Гартлі проти Сполученого Королівства» від 30.08.1990 року, термін «обґрунтована підозра» означає, що існують факти або інформація, які можуть переконати об`єктивного спостерігача в тому, що особа, про яку йдеться, могла вчинити правопорушення.

Так, обґрунтованість підозри у вчиненні ОСОБА_4 злочинів, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 2 ст. 364 та ч. 1 ст. 366 КК України підтверджується:

-Аналітичною довідкою № 2/24.13-03-18 від 28.11.2022;

-Протоколами допиту свідків ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_8 , ОСОБА_10 ;

-висновком експерта № 22-5477 за результатами проведення судової товарознавчої експертизи;

-висновком експерта № 23-2817 за результатами судової економічної експертизи;

-висновком експерта №24-2654 товарознавчої експертизи;

-висновком експерта № 24-2654/2 судово-економічної експертизи;

-іншими матеріалами кримінального провадження.

Дані, що містяться у наданих слідчому судді копіях матеріалів кримінального провадження № 12022162510000492 можуть переконати об`єктивного спостерігача у тому, що ОСОБА_4 міг вчинити кримінальні правопорушення, передбачені ч. 2 ст. 28 ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України, та виправдовують подальше розслідування.

Відсторонення від посади не є абсолютним позбавленням права на працю, а є тимчасовим обмеженням особи займати певну посаду, такий захід є тимчасовим, а тому відповідні обмеження є розумними і співмірними, з огляду на завдання кримінального провадження.

Вчинення кримінальних правопорушень, які інкримінуються підозрюваному ОСОБА_4 сторона обвинувачення безпосередньо пов`язує саме з посадою заступника директора Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради.

Злочин, передбачений ч. 1 ст. 366 КК України, відноситься до кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності (Розділ ХVІІ Кримінального кодексу України).

Корупція загрожує правопорядку, демократії та правам людини, руйнує належне управління, чесність та соціальну справедливість, перешкоджає конкуренції та економічному розвиткові і загрожує стабільності демократичних інститутів і моральним засадам суспільства (абз. 5 преамбули Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією від 27.01.1999, ратифікованої Законом України № 252-V від 18.10.2006, що набрала чинності 01.03.2010).

Частиною 5 статті 65-1 Закону України «Про запобігання корупції» встановлено, що особа, якій повідомлено про підозру у вчиненні нею кримінального правопорушення у сфері службової діяльності, підлягає відстороненню від виконання повноважень на посаді в порядку, визначеному законом.

Отже, на переконання слідчого судді, потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи підозрюваного, про який у клопотанні зазначив прокурор, оскільки існує обґрунтована підозра щодо вчинення ОСОБА_4 тяжких корупційних кримінальних правопорушень, досудове розслідування яких на момент розгляду клопотання не завершене.

Також, враховуючи те, що відсторонення ОСОБА_4 від посади необхідне для запобігання можливій протиправній поведінці підозрюваного, відповідний ступінь втручання є розумним і співмірним із завданнями цього кримінального провадження.

Разом з тим, слідчий суддя критично оцінює твердження сторони захисту про настання негативних наслідків для третіх осіб, яких ОСОБА_4 фінансово утримує, у разі продовження строку відсторонення його від займаної посади, у зв`язку з відсутністю у розпорядження слідчого судді доказів, які б такі обставини та факти підтверджували.

Положеннями ч. 3 ст. 219 КПК передбачено, що досудове розслідування у цьому кримінальному провадженні має закінчитися після спливу двох місяців з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину

Відповідно до ухвали слідчого судді Київського районного суду м. Одеси від 21.10.2024 року продовжено строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №12022162510000492 до 23.11.2024.

Враховуючи усе викладене вище, а також те, що досудове розслідування триває, після повідомлення про підозру ОСОБА_4 сплинуло три місяці, слідчий суддя приходить до висновку, що досягнення цілей, задля яких необхідне відсторонення, можливо здійснити протягом місячного строку.

Отже, під час розгляду клопотання доведено наявність підстав для відсторонення підозрюваного ОСОБА_4 від займаної посади на однин місяць, в межах строку досудового розслідування, у зв`язку з чим клопотання прокурора про відсторонення від посади підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 131, 132, 154-157, 376 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання прокурора відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_3 , про відсторонення від посади ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , підозрюваного у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України в рамках кримінального провадження № 12022162510000492 від 04.05.2022 року задовольнити.

Тимчасово відсторонити підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 від посади першого заступника директора Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради, яку він займає відповідно до розпорядження Одеського міського голови від 11.07.2017 року № 861К, строком до 23.11.2024року,включно, в межах строку досудового розслідування.

Ухвала слідчого судді підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Копію ухвали вручити прокурору - для виконання та направити до Одеської міської ради - для відома.

Апеляційна скарга на ухвалу слідчого судді може бути подана протягом п`яти днів з дня її оголошення до Одеського апеляційного суду.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення29.10.2024
Оприлюднено07.11.2024
Номер документу122801751
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про відсторонення від посади

Судовий реєстр по справі —947/22422/24

Ухвала від 27.11.2024

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Котелевський Р. І.

Ухвала від 27.11.2024

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Котелевський Р. І.

Ухвала від 27.11.2024

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Котелевський Р. І.

Ухвала від 27.11.2024

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Котелевський Р. І.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 28.10.2024

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Кравець Ю. І.

Ухвала від 07.11.2024

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Котелевський Р. І.

Ухвала від 29.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 29.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 22.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні