ЧУГУЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Справа № 636/7190/23 Провадження№ 1-кс/636/1341/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 грудня 2024 року слідчий суддя Чугуївського міського суду Харківської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у закритому судовому засіданні в залі судових засідань в приміщенні суду в м. Чугуїв клопотання слідчого СВ ВП № 1 Чугуївського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Харківській області лейтенант поліції ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю,
встановив:
Слідчий СВ ВП №1 Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області лейтенант поліції ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Чугуївського міського суду Харківської області з клопотанням, погодженим із начальником Вовчанського відділу Чугуївської окружної прокуратури Харківської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до інформації до інформації про зв`язок кінцевих обладнань споживачів телекомунікаційних послуг, у період часу з 00:00, 01.05.2022 по 00:00, 15.01.2024, з абонентським номером: НОМЕР_1 , що перебуває у володінні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , та виготовити на паперовому та/або електронному носії документ за вказаними вище абонентськими номерами та мобільним телефоном наступні відомості:
В обґрунтування поданого клопотання слідчий посилається на те, що ОСОБА_5 спільно з ОСОБА_6 приїхали до с. Молодова, Чугуївського району, Харківської області, де останній познайомив ОСОБА_5 зі своїм дідом ОСОБА_7 , у володінні якого знаходяться дві суміжні земельні ділянки, одна з яких розташована за адресою: АДРЕСА_2 з відповідним кадастровим номером земельної ділянки: 6321684401:00:000:0212, а інша за адресою: АДРЕСА_3 з відповідним кадастровим номером земельної ділянки: 6321684401:00:000:0254.
Того ж дня, ОСОБА_5 спільно з ОСОБА_6 та ОСОБА_7 пройшли на територію вищевказаних земельних ділянок, де на той час вже відбувалась підготовка території до будівництва великих господарських приміщень, для яких були збудовані відповідні залізо бетонні фундаменти. Оглянувши територію, ОСОБА_6 запропонував ОСОБА_5 спільно збудувати ферму та займатися вирощуванням птиці бройлера. Оскільки ОСОБА_6 на той час мав скрутне фінансове становище та не міг самостійно профінансувати будівництво, останній виступив з пропозицією до ОСОБА_5 профінансувати подальше будівництво, закупівлю та встановлення відповідного обладнання за власні кошти, але зобов`язувався при першій можливості повернути ОСОБА_5 половину від суми витрачених грошових коштів на будівництво, закупівлю та встановлення обладнання, на що останній погодився.
Крім того, того ж дня, ОСОБА_6 після отримання згоди від ОСОБА_5 познайомив останнього з своїм родичом ОСОБА_8 та представив його як кваліфікованого співробітника, а також, що він є старшим на будівництві.
У подальшому, ОСОБА_5 порадившись з ОСОБА_6 і отримавши дозвіл у ОСОБА_7 , прийняв рішення збудувати ангар № 21-07-20 на земельній ділянці розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , кадастровий номер земельної ділянки: 6321684401:00:000:0212, яка згідно з інформацією Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку на праві власності належить ОСОБА_7 , та щоб змонтувати даний ангар, ОСОБА_5 звернувся до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 та замовив побудувати ангар згідно з технічним завданням та у відповідності з технічним паспортом на вказану споруду тимчасову, каркасну, збірно розбірну, облегшену № 21-07-20, у зв`язку з чим було укладено відповідний договір підряду № 300620 від 30 червня 2020 року на виготовлення і монтаж ангару.
Після цього, ОСОБА_5 було замовлено згідно з рахунком на оплату по замовленню № 197 від 23 липня 2020 року будівельні матеріали для монтування даного ангару у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , які було сплачено ОСОБА_5 згідно з квитанцією до прибуткового касового ордеру № 65 від 23 липня 2020 року та відповідно до акту прийому передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 280720 від 28 липня 2020 року, вищевказаний ангар було збудовано 28 липня 2020 року.
У подальшому, ОСОБА_5 порадившись з ОСОБА_6 і отримавши дозвіл у ОСОБА_7 , прийняв рішення збудувати ангар № 30-07-20 на земельній ділянці розташованої за адресою: АДРЕСА_3 , кадастровий номер земельної ділянки: 6321684401:00:000:0254, яка згідно з інформацією Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку на праві власності належить ОСОБА_7 , та щоб змонтувати даний ангар, ОСОБА_5 звернувся до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 та замовив побудувати ангар згідно з технічним завданням та у відповідності з технічним паспортом на вказану споруду тимчасову, каркасну, збірно розбірну, облегшену № 30-07-20, у зв`язку з чим було укладено відповідний договір підряду № 300720 від 30 липня 2020 року на виготовлення і монтаж ангару.
Після цього, ОСОБА_5 було замовлено згідно з рахунком на оплату по замовленню № 231 від 21 серпня 2020 року та згідно з рахунком на оплату по замовленню №198 від 27 липня 2020 року будівельні матеріали для монтування даного ангару у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , які було сплачено ОСОБА_5 згідно з квитанцією до прибуткового касового ордеру № 67 від 24 серпня 2020 року та відповідно до акту прийому передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 120920 від 12 вересня 2020 року, вищевказаний ангар було збудовано 12 вересня 2020 року.
У подальшому, ОСОБА_5 порадившись з ОСОБА_6 і отримавши дозвіл у ОСОБА_7 , прийняв рішення збудувати ангар № 01-09-20 на земельній ділянці розташованої за адресою: АДРЕСА_3 , кадастровий номер земельної ділянки: 6321684401:00:000:0254, яка згідно з інформацією Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку на праві власності належить ОСОБА_7 , та щоб змонтувати даний ангар, ОСОБА_5 звернувся до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 та замовив побудувати ангар згідно з технічним завданням та у відповідності з технічним паспортом на вказану споруду тимчасову, каркасну, збірно розбірну, облегшену № 01-09-20, у зв`язку з чим було укладено відповідний договір підряду № 010920 від 01 вересня 2020 року на виготовлення і монтаж ангару.
Після цього, ОСОБА_5 було замовлено згідно з рахунком на оплату по замовленню № 248 від 01 вересня 2020 року та згідно з рахунком на оплату по замовленню № 245 від 31 серпня 2020 року будівельні матеріали для монтування даного ангару у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , які було сплачено ОСОБА_5 згідно з квитанцією до прибуткового касового ордеру № 69 від 02 вересня 2020 року та відповідно до акту прийому передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 111020 від 11 жовтня 2020 року, вищевказаний ангар було збудовано 11 жовтня 2020 року.
Далі, ОСОБА_5 прийняв рішення про встановлення у збудованих ангарах систем вентиляції та з метою реалізації прийнятого рішення, останній звернувся до ФОП « ОСОБА_9 » ЄДРПОУ НОМЕР_4 із замовленням на встановлення вентиляції до ангарів та 13 серпня 2020 року було укладено договір підряду № 130820 від 13 серпня 2020 року з підрядником ФОП « ОСОБА_9 » на встановлення вентиляції для сараїв та монтаж комплекту вентиляції. Так, згідно з видатковою накладною № 138 від 29 серпня 2020 року комплект вентиляцій для збудованих ангарів коштує 200 000 гривень, а вартість робіт монтажу даного комплекту вентиляцій складає 91578 гривень 40 копійок, згідно з актом прийому передачі грошових коштів ОСОБА_5 оплатив комплект вентиляції та монтаж даного комплекту в повному обсязі та 29.08.2020 року згідно з актом здачі прийняття робіт (надання послуг) даний комплект вентиляцій було встановлено до ангарів.
Далі, ОСОБА_5 прийняв рішення про закупівлю та встановлення інкубаторів для самостійного вирощування підрощеного курчати бройлера, для цього він звернувся до ФОП ОСОБА_10 , ЄДРПОУ НОМЕР_5 із замовленням на виготовлення і надання йому у власність інкубаторів «NEST-3000» в кількості 4 (чотирьох) одиниць, уклавши при цьому відповідний договір № 0745 від 07 серпня 2020 року. Після цього, ОСОБА_5 згідно з квитанцією про оплату № 0017955929271 від 10.08.2020 та згідно з актом прийому передачі грошових коштів до Договору № 0745 від 07.08.2020 року від 08 грудня 2020 року сплатив у повному обсязі ФОП ОСОБА_10 замовлені ним 4 інкубатори «NEST-3000», які у подальшому ОСОБА_5 отримав у власність згідно з актом прийому передачі товару по Договору № 0745 від 07.08.2020 року від 09 вересня 2020 року.
Після цього, згідно акту прийому передачі товару до Договору № 0745 від 07.08.2020 року від 09 вересня 2020 року 4 інкубатори «NEST-3000» було встановлено за адресою: АДРЕСА_3 .
Далі, ОСОБА_5 було прийнято рішення на замовлення та встановлення комплектної трансформаторної підстанції на території за вищевказаною адресою. Згідно з договором поставки № 1021-08/1 від 08 жовтня 2021 року постачальник ФОП « ОСОБА_11 » код ЄДРПОУ НОМЕР_6 виготовив комплектну трансформаторну підстанцію КТП-400/10/0, 4 без лічильника, без силового трансформатору, яка коштувала без ПДВ 134 233,00 грн. та у подальшому дана трансформаторна підстанція була встановлена на земельній ділянці за адресою: АДРЕСА_3 . За вказані послуги було сплачено в повному обсязі ФОП ОСОБА_12 , якому ОСОБА_5 передавав грошові кошти для сплати. Факт сплати підтверджується меморіальним ордером № @2PL624171 від 12.10.2021 року та меморіальним ордером № @2PL359492 від 10.11.2021 року.
Крім того, в ході досудового розслідування було встановлено, що 20.08.2020року,згідно звипискою зЄдиного державногореєстру юридичнихосіб,фізичних осіб-підприємцівта громадськихформувань,було зареєстрованоТовариство зобмеженою відповідальністю« ІНФОРМАЦІЯ_4 »код ЄДРПОУ НОМЕР_7 .Відповідно доНаказу №1ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від21.08.2020року директоромТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » булопризначено ОСОБА_5 паспорт серія НОМЕР_8 виданий ЗолочівськимРВ УМВСУкраїни вХарківській області10березня 2005року,реєстраційний номероблікової карткиплатника податків: НОМЕР_9 .
Далі, ОСОБА_5 для розміщення обладнання для вирощування курчати бройлера передав у власність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » збудовані ним ангари за адресою: АДРЕСА_3 , земельна ділянка з кадастровим номером: 6321684401:00:000:0212, земельна ділянка з кадастровим номером: 6321684401:00:000:0254, які згідно з інформацією Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку на праві власності належать ОСОБА_7 , разом з придбаними інкубаторами «NEST-3000» та підстанцією КТП-400/10/0, 4.
Після цього, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в особі директора ОСОБА_5 , згідно з договором поставки № 51/20 від 18 вересня 2020 року замовило до малих пташників, які розташовані за адресою: АДРЕСА_3 , у МПП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_10 обладнання для вирощування курчат бройлера, яке згідно з накладною № 26/09/20 від 21 вересня 2020 року сплачено в повному обсязі.
Невдовзі, придбане ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » обладнання для вирощування курчат бройлера, згідно з актом прийому передачі ТМЦ, для виконання роботи з монтажу обладнання надано виконавцю ОСОБА_13 , яке згідно договору виконання робіт № 9/20-1 від 18 вересня 2020 року встановлено у пташниках розташованих за адресою: АДРЕСА_4 .
За вищезазначені виконані послуги ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » здійснено повний розрахунок з виконавцем, а саме ФОП ОСОБА_13 , що підтверджується платіжними дорученнями № 8 та № 9 від 21 вересня 2020 року.
У подальшому, 17 травня 2021 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » замовило у МПП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_10 згідно з договором поставки №17/21 від 17 травня 2021 року товар для поставки його за адресою: АДРЕСА_3 , земельна ділянка з кадастровим номером: 6321684401:00:000:0254 в асортименті згідно з специфікацією № 1 до договору поставки № 17/21 від 17 травня 2021 року, а саме обладнання для вирощування курчат бройлера. Також між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ФОП ОСОБА_13 укладено договір виконання робіт № 5/21-1 від 17 травня 2021 року задля монтажу вищезазначеного обладнання на земельній ділянці за адресою: АДРЕСА_3 , земельна ділянка з кадастровим номером: 6321684401:00:000:0254.
23.06.2021 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » видало Довіреність № 1 від 23.06.2021 року ФОП ОСОБА_14 , на отримання вантажу від МПП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та отримання цінностей за рахунком фактури № 21/05/21 від 21.05.2021 року. Також між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ФОП ОСОБА_14 було укладено договір перевезення вантажу автомобільним транспортом № 23/06/21 від 23.06.2021 року, відповідно до якого додано товарно транспортну накладну № 23/06/21 від 23 червня 2021 року. Згідно з актом прийому передачі товару по Договору поставки № 17/21 від 17.05.2021 року від 23 червня 2021 року МПП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » поставив товар ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » відповідно до специфікації № 1 до договору поставки № 17/21 від 17.05.2021 року у повному обсязі. Згідно з накладною № 37/06/21 від 23 червня 2021 року ФОП « ОСОБА_15 » отримало від МПП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » товари, а саме обладнання для вирощування курчат бройлера.
Вищезазначене обладнання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » передало ФОП ОСОБА_13 для виконання роботи з монтажу згідно з актом прийому передачі ТМЦ для виконання роботи з монтажу обладнання згідно договору виконання робіт № 5/21-1 від 17 травня 2021 року у пташниках, які розташований за адресою: АДРЕСА_3 кадастровий номер земельної ділянки 6321684401:00:000:0254 споруди № 30-07-20 та № 01-09-20 від 05 липня 2021 року.
В подальшому вищезазначене обладнання було змонтовано до споруд, які розташовані за адресою: АДРЕСА_3 кадастровий номер земельної ділянки 6321684401:00:000:0254 споруди № 30-07-20 та № 01-09-20 згідно з додатком до акту приймання передачі виконаних робіт від 22.07.2021 до договору виконання робіт № 5/21-1 від 17 травня 2021 року у пташниках, які розташований за адресою: АДРЕСА_3 кадастровий номер земельної ділянки 6321684401:00:000:0254 споруди № 30-07-20 та № 01-09-20 від 22 липня 2021 року. Оплата від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за вищезазначені обладнання та виконані послуги підтверджується платіжним дорученням № 79 до МПП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » від 17 травня 2021 року, платіжним дорученням № 124 до МПП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » від 16 червня 2021 року, платіжним дорученням № 135 до ФОП ОСОБА_13 від 05 липня 2021 року, платіжним дорученням № 129 до ФОП ОСОБА_13 від 25 червня 2021 року.
У жовтні 2021 року між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » код ЄДРПОУ НОМЕР_11 було укладено договір на придбання обладнання, згідно з видатковою накладною № 102105002 від 05 жовтня 2021 року постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » надає покупцю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » обладнання для будування каркасу ангару.
Даний товар було доставлено до ділянки за адресою: АДРЕСА_3 кадастровий номер земельної ділянки 6321684401:00:000:0254, що підтверджується товарно транспортною накладною № Т102105002 від 05 жовтня 2021 року, згідно з якою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » замовило вантажне перевезення у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » вищезазначеного обладнання. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » сплатило за послуги ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » в повному обсязі, що підтверджується платіжним доручення № 145 від 03 вересня 2021 року. З даного обладнання був збудований каркас ангару, який розташований на цій же земельній ділянці з кадастровим номером: 6321684401:00:000:0254.
Також, Директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ОСОБА_5 для потреб був закуплений резервуар «10000 FUDPS» з серійним номером: «2952120» для зберігання палива об`ємом 10 тонн, який було розміщено на ділянці за кадастровим номером: 6321684401:00:000:0212 та передано в користування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ». В подальшому було замовлено дизельне паливо у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » код ЄДРПОУ НОМЕР_12 та перевезено до земельної ділянки з кадастровим номером: 6321684401:00:000:0212 і поміщено до вищезазначеного резервуару, що підтверджується платіжним дорученням № 143 від 26 липня 2021 року.
У подальшому, відповідно до договору № 1 на проведення робіт з буріння розвідувально експлуатаційної свердловини для водопостачання від 06.09.2021 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » замовило у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » код ЄДРПОУ НОМЕР_13 буріння розвідувально-експлуатаційної свердловини, облаштування свердловини, будівництво водогону для водо забезпечення пташників, що розташовані за адресою: АДРЕСА_3 згідно з технічним завданням від 06 вересня 2021 року.
Після цього, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » виконали замовлені у них роботи по обладнанню на вищезазначеній земельній ділянці, що підтверджується актом № ОУ-0000003 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 11 жовтня 2021 року, а ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » у свою чергу здійснило оплату за виконані роботи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » в повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням № 149 від 07 вересня 2021 року, платіжним дорученням № 158 від 25 жовтня 2021 року, платіжним дорученням № 159 від 25 жовтня 2021 року, року, платіжним дорученням № 171 від 25 листопада 2021 року.
Крім того, досудовим розслідуванням встановлено, що в ході проведення будівництва ангарів на території земельних ділянок та домоволодіння за адресою: АДРЕСА_3 , земельної ділянки з кадастровим номером: 6321684401:00:000:0212, земельної ділянки з кадастровим номером: 6321684401:00:000:0254, а також під час встановлення всього обладнання для вирощування курчат бройлера, у весь час був присутній ОСОБА_8 , який у свою чергу здійснював контроль та організацію будівництва та встановлення відповідного обладнання для вирощування курчат бройлерів.
10 лютого 2022 року ОСОБА_5 відправився в експедицію на Кіліманджаро, а ОСОБА_8 і надалі залишався на території ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », та дізнавшись про виїзд ОСОБА_5 за кордон у ОСОБА_8 виник злочинний умисел спрямований на таємне викрадення чужого майна, а саме належного ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » майна.
Після початку повномасштабного вторгнення ЗС РФ на територію України господарська діяльність була призупинена, а також було зупинено будь яке будівництво, територія за вищезазначеною адресою потрапила в окупацію з 24 лютого 2022 року, була звільнена ЗСУ у травні 2022 року.
Згідно з Указом Президента України № 64/2022 - у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану" на території України, в тому числі Харківської області введено воєнний стан.
Восени 2022 року директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ОСОБА_5 попросив своїх знайомих подивитися, що відбувається на земельній ділянці за вищевказаною адресою, а також зі спорудами та майном, які були закуплені та установлені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на території даних земельних ділянок. У ході їхнього виїзду до території даних земельних ділянок, вони були не допущені на території земельних ділянок та домоволодіння за адресою: АДРЕСА_3 , земельної ділянки з кадастровим номером: 6321684401:00:000:0212, земельної ділянки з кадастровим номером: 6321684401:00:000:0254 невстановленими особами, які говорили, що представляють інтереси ОСОБА_6 та ОСОБА_7 та заборонили прохід до території за вищевказаною адресою.
Крім того, досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , будучи достеменно обізнаним про дію воєнного стану на території України, у невстановлений в ході досудового розслідування час перебуваючи у невстановленому в ході досудового розслідування місці та за невстановлених обставин, але не пізніше 15 січня 2024 року став на шлях вчинення корисливих злочинів, вступивши попередньо у змову з групою осіб (особистість яких процесуально встановити в ході досудового розслідування не виявилось за можливе) визначивши для себе вчинення корисливих злочинів, як джерело доходів.
Так, ОСОБА_8 , створив групу осіб, підшукавши співучасників для вчинення вказаного злочину в особі невстановлених осіб (особистість яких процесуально встановити в ході досудового розслідування не виявилось за можливе).
У подальшому перед вчиненням вказаного кримінального правопорушення між ними були розподілені ролі, відповідно до яких, ОСОБА_8 давав вказівки, щодо місця до якого необхідно прибути та де необхідно забрати обладнання для вирощування курчат бройлеру, а також вказав щодо місця куди необхідно вивезти обладнання для вирощування курчат бройлеру, тобто в свою чергу виконував роль організатора та виконавця, оскільки, сам керував одним із транспортних засобів.
Так, ОСОБА_8 у невстановлений в ході досудового розслідування час, але не пізніше 15 січня 2024 року, діючи умисно та протиправно, за попередньою змовою з невстановленими особами (особистість яких процесуально встановити в ході досудового розслідування не виявилось за можливе), з метою спільного незаконного збагачення, з корисливих мотивів, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи їх суспільно - небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, реалізуючи спільний з невстановленими особами (особистість яких процесуально встановити в ході досудового розслідування не виявилось за можливе) злочинний умисел, спрямований на таємне викрадення чужого майна, керуючись корисливим мотивом, з метою збагачення за рахунок злочинної діяльності, спільно з невстановленими особами (особистість яких процесуально встановити в ході досудового розслідування не виявилось за можливе) приїхав на територію земельних ділянок та домоволодіння за адресою: АДРЕСА_3 , земельної ділянки з кадастровим номером: 6321684401:00:000:0212, земельної ділянки з кадастровим номером: 6321684401:00:000:0254.
У подальшому, ОСОБА_8 продовжуючи реалізацію спільного злочинного умислу спрямованого на таємне викрадення чужого майна, керуючись корисливим мотивом, з метою збагачення за рахунок злочинної діяльності, спільно з невстановленими особами (особистість яких процесуально встановити в ході досудового розслідування не виявилось за можливе), маючи ключі від воріт та ангарів, пройшли на територію земельних ділянок та домоволодіння за адресою: АДРЕСА_3 , земельної ділянки з кадастровим номером: 6321684401:00:000:0212, земельної ділянки з кадастровим номером: 6321684401:00:000:0254, де реалізуючи спільний злочинний умисел спрямований на таємне викрадення чужого майна, та переконавшись в тому, що їх дії залишаються непоміченими сторонніми особами, діючи умисно та протиправно, таємно, у період воєнного стану, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер свого діяння, передбачаючи його суспільно-небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, керуючись корисливим мотивом, з метою збагачення за рахунок злочинної діяльності, виявили у приміщеннях господарських споруд, які розташовувалися на вказаній території наступні об`єкти: мотор-редуктор діам. 45мм/0,55 кВт з контрольною годівницею (Minimax) в кількості 6 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 69582,60 грн, прийомний хоппер bEST в кількості 6 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 25376,40 грн, труба оцинкована, 4 отвори, товщ. 1,25мм в кількості 126 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 61198,20 грн, з`єднувач для труби годування діам. 44,5 в кількості 126 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 3326,40 грн, спіраль діам. 36мм в кількості 378 пог.м, вартість якої відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 30051,00 грн, годівниця для бройлера 12 місць Codaf в кількості 378 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 125420,40 грн, трос нейлоновий 6мм, жовтий в кількості 1800 пог.м., вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 11880,00 грн, ролик діам. 45мм в кількості 126 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 2494,80 грн, зажим для шнура/тросу діам. 5мм в кількості 126 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 756,00 грн, ролик підвісу лінії в кількості 12 одиниць, труба лінії напування з 15 ніпелями в кількості 168 одиниць, вартість якої відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 96163,20 грн, лебідка потолочна в кількості 6 одиниць, алюмінієвий профіль лінії напування Lubing в кількості 168 одиниць, вартість якого відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 54129,60 грн, комплект деталей для алюмінієвого профілю в кількості 168 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 8164,80 грн, краплеуловлювач в кількості 2520 одиниць, вартість якого відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 21924,00 грн, кріплення труби напування до алюмінієвого профіля Lubing в кількості 672 одиниці, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 8668,80 грн, муфта для труб напування в кількості 168 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 7257,60 грн, трос нейлоновий 3мм, білий в кількості 2480 пог.м., вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 8184,00 грн, регулятор для шнура в кількості 168 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 2016,00 грн, ролик діам. 21мм в кількості 168 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 957,60 грн, ролик підвісу лінії годування в кількості 16 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 2020,80 грн, зажим для шнура/тросу діам. 5мм в кількості 168 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 1159,20 грн, деаератор в кількості 16 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 10852,80 грн, регулятор тиску води в кількості 8 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 17217,60 грн, підвіс лінії напування LUBING в кількості 168 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 2721,60 грн, лебідка ручна 500кг з кронштейном в кількості 8 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 11386,00 грн, медикатор D25RE2 VF в кількості 2 одиниці, вартість якого відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 22810,80 грн, вузол водопідготовки в кількості 2 одиниці, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 21309,00 грн, спіральний шланг довжиною 6м в кількості 8 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 4482,00 грн, мотор-редуктор діам.75/0,75 кВт в кількості 2 одиниці, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 16341,00 грн, блок керування діам. 75 мм в кількості 2 одиниці, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 6592,20 грн, піддон оцинкований в зборі для труби діам. 75 в кількості 2 одиниці, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 11168,40 грн, трійник діам. 75мм в кількості 6 одиниць, труба телескопічна 75х80мм, 2м в кількості 6 одиниць, блок керування мікрокліматом ТС 1204 в кількості 2 одиниці, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 133053,60 грн, шит керування вентиляцією в кількості 2 одиниці, серводвигун D1 в кількості 2 одиниці, пояс до сервопривода в комплекті в кількості 2 одиниці, серводвигун лінійний хід штока 60см 230V в кількості 6 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 70444,80 грн, датчик вологості і температури DOL 114 в кількості 2 одиниці, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 15822,60 грн, вентилятор ES 140R/S в кількості 16 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 349497,60 грн, пружина для клапанів повітрязабірних 4х45х307 в кількості 4 одиниці, трос нейлоновий 6мм, жовтий в кількості 1200 пог.м., вартість якого відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 5928,00 грн, ролик діам. 45мм в кількості 104 одиниці, перетворювач частоти VLT Micro Drive 132F0020 1.5кВт(3ф вхід, 3ф вихід) в кількості 2 одиниці, вартість якого відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 19364,06 грн, дисплей з потенціометром Lcp12 (132B0101) в кількості 2 одиниці, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 2028,52 грн, жалюзі приточні в кількості 8 одиниць, клапан повітрязабірний одинарний малий самовідкриваючий ZWN 1500 в кількості 104 одиниці, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 164080,80 грн, водяний нагрівач NW 50 AGRO з консоллю поворотною в кількості 8 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 245337,60 грн, лампа LED 220В, 18Вт, ІР65, 1200мм довжина в кількості 96 одиниць, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 132883,20 грн, MFR10мБлок в кількості2одиниці, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 30903,00 грн, які на праві власності належать потерпілому ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а також викрав з господарської споруди, яка розташовувалася на вказаній території інкубатор NEST-3000 в кількості 4 одиниці, вартість яких відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи становить 148400,00 грн, який на праві власності належить потерпілому ОСОБА_5 .
Після цього, ОСОБА_8 , спільно з невстановленими особами (особистість яких процесуально встановити в ході досудового розслідування не виявилось за можливе) покинули вказану територію разом з викраденим майном, загальна вартість якого відповідно до висновків судово-товарознавчих експертиз становить 1983356,58 грн, що перевищує в шістсот і більше разів неоподаткований мінімум доходів громадян на момент вчинення кримінального правопорушення, тим самим розпорядились викраденим майном на власний розсуд чим спричинили матеріальних збитків потерпілому ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».
Таким чином, ОСОБА_8 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення - злочину, передбаченого ч. 5 ст. 185 КК України, тобто таємне викрадення чужого майна (крадіжка), вчинена в особливо великих розмірах за попередньою змовою групою осіб в умовах воєнного стану, поєднана з проникненням до іншого приміщення.
Органом досудового розслідування отримано інформацію про те, що ОСОБА_8 користується номером мобільного телефону НОМЕР_1 .
У ході проведеного аналізу моніторингу базових станцій операторів рухомого (мобільного) зв`язку, що обслуговують місце скоєння злочину та за можливим напрямком руху злочинців, було зафіксовано абонентський номер, який мав активний за необхідний для розкриття злочину період з`єднання, а саме: ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » НОМЕР_1 .
З метою всебічного, повного дослідження обставин вчинення вказаного злочину, встановлення особи, яка причетна до вчинення кримінального правопорушення, виникла необхідність у тимчасовому доступі до речей і документів з можливістю вилучення їх копій у ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме: інформацію прозв`язок кінцевихобладнань споживачівтелекомунікаційних послуг,за період часу з 00:00, 01.05.2022 по 00:00, 15.01.2024, яка перебуває у ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », має доказове значення по справі, а в інший шлях доказів не отримати, тому органу досудового розслідування необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 .
Таким чином, для повного та всебічного розслідування кримінального провадження, встановлення осіб, які можуть бути причетні до скоєння вищезазначеного кримінального правопорушення встановлення інших важливих обставин у кримінальному провадженні необхідно отримати документи, які містять інформацію про вхідні та вихідні дзвінки з номеру ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » НОМЕР_1 , а також їх тривалість, з прив`язкою до базових станцій в момент здійснення дзвінків, зазначенням адрес розташування базових станцій, за період з 00:00, 01.05.2022 по 00:00, 15.01.2024, яка перебуває у володінні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » має доказове значення по справі, а в інший шлях доказів не отримати, тому органу досудового розслідування необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 .
Беручи до уваги викладене вище, а також тяжкість злочинуі неможливість отримати відомості в інший спосіб, та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, необхідно отримати тимчасовий доступ до інформації про з`єднання споживачів телекомунікаційних послуг у зоні дії покриття зазначених базових станцій оператора телекомунікацій, яка перебуває у володінні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
В судове засідання прокурор та слідчий не з`явилися, в поданих до суду письмових заявах просили вказане клопотання розглянути за їх відсутності.
Представник ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », будучи належним чином повідомлений про час та місце розгляду клопотання слідчого, в судове засідання не з`явився, про причини неявки суд не повідомив. Неприбуття цієї особи за судовим викликом, відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України, не є перешкодою для розгляду вказаного клопотання.
Частиною 1 статті 159 КПК України встановлено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно доч.1ст.160КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Пунктом 7частини 1статті 162КПК Українипередбачено,що до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить, зокрема, інформація, яка знаходиться в операторів та провайдерів телекомунікацій, про зв`язок, абонента, надання телекомунікаційних послуг, у тому числі отримання послуг, їх тривалості, змісту, маршрутів передавання тощо.
Згідно з ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження в своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Згідно з ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей та документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей та документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Слідчий суддя, дослідивши документи та матеріали, якими слідчий обґрунтовує клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання, приходить до висновку про наявність підстав для задоволення цього клопотання, оскільки вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, в зв`язку з чим необхідно отримати на тимчасовий доступ до інформації, яка знаходиться у операторів та провайдерів телекомунікацій зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 .
На підставі ч. 4 ст. 107 КПК України, в зв`язку з неприбуттям в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду вказаного клопотання слідчим суддею не здійснювалося.
Керуючись ст. ст. 107, 159-166, 369-372 КПК України, слідчий суддя
постановив:
Клопотання слідчого СВ ВП № 1 Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю задовольнити.
Надати слідчому СВ ВП № 1 Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області ОСОБА_16 , слідчому СВ ВП № 1 Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 , т.в.о. заступника начальника СВ ВП № 1 Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області ОСОБА_17 , слідчому СВ ВП № 1 Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області ОСОБА_18 , заступнику начальника ВП № 1 начальнику СВ Чугуївського РУП ОСОБА_19 , слідчому СВ ВП № 1 Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області ОСОБА_20 тимчасовий доступ до інформації до інформації про зв`язок кінцевих обладнань споживачів телекомунікаційних послуг, у період часу з 00:00, 01.05.2022 по 00:00, 15.01.2024, з абонентським номером: НОМЕР_1 , що перебуває у володінні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , та виготовити на паперовому та/або електронному носії документ за вказаними вище абонентськими номерами та мобільним телефоном наступні відомості: Адреси розташування та номери базових станцій, які забезпечували зв`язок кінцевого обладнання з вказаними вище абонентськими номерами (абонентА). Ідентифікаційні ознаки кінцевого обладнання абонентаА: унікальний ідентифікатор сім-картки (ІМSI), міжнародний ідентифікатор кінцевого обладнання (далі ІМЕІ) тощо. Типи з`єднання абонентаА: вхідні та вихідні дзвінки, SMS (короткі текстові повідомлення), MMS (мультимедійні повідомлення), GPRS (передача інформації по незайнятій голосовим зв`язком смузі частот), переадресація тощо. Дата, час та тривалість з`єднань, у тому числі з`єднання нульової тривалості (неприйняті виклики) абонентаА. Ідентифікаційні ознаки кінцевого обладнання споживачів телекомунікаційних послуг, з яким відбувався сеанс зв`язку абонентаА (абонентБ). Адреси розташування та номери базових станцій, які забезпечували зв`язок кінцевого обладнання з вказаними вище абонентськими номерами (абонентБ). За наявності контрактної угоди (або відповідної реєстрації)
з абонентомА надати відомості про його особу.
Строк дії ухвали два місяці з дня постановлення ухвали.
Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Чугуївський міський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 20.12.2024 |
Оприлюднено | 23.12.2024 |
Номер документу | 123929383 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Чугуївський міський суд Харківської області
Гніздилов Ю. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні