ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
10002, м.Житомир, майдан Путят инський, 3/65 тел.(8-0412) 48-16-02
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"16" листопада 2010 р. Спра ва № 12/118-НМ
Житомирський апеляційн ий господарський суд у склад і колегії суддів:
головуючого судді Майора Г .І.
суддів: Горшков ої Н.Ф.
Філіпо вої Т.Л.
при секретарі Щепансь кій Т.П. ,
за участю представників ст орін:
від позивача: Козир Р.А. , довіреність №11-4688/11/01 від 03.09.2010р.,
від відповідачів:
- Житомирської міської ради : не з'явився,
- ТОВ "Агросервіс-СВ": не з'яви вся,
від прокуратури: Сич Ю.М. , прокурор відділу представн ицтва інтересів
громадян т а держави прокуратури Житоми рської області,
посвідчен ня №52,
розглянувши апеляційну ск аргу Житомирської міської ра ди, м. Житомир
на рішення господарського суду Житомирської області
від "23" грудня 2009 р. у справі № 12/118-НМ
за позовом Житомирського м іжрайонного природоохоронн ого прокурора в інтересах де ржави в особі Державної інсп екції з контролю за використ анням і охороною земель у Жит омирської області, м. Житомир
до Товариства з обмеженою в ідповідальністю "Агросервіс -СВ", м. Житомир
про визнання незаконним рі шення міської ради та визнан ня недійсним договору оренди ,-
ВСТАНОВИВ:
У червні 2009 року Житомирськи й міжрайонний природоохорон ний прокурор в інтересах дер жави в особі управління з кон тролю за використанням та ох ороною земель у Житомирській області, яке перейменовано у Державну інспекцію з контро лю за використанням та охоро ною земель у Житомирській об ласті, звернувся до господар ського суду Житомирської обл асті з позовом до Житомирськ ої міської ради та товариств а з обмеженою відповідальніс тю "Агросервіс-СВ" про визнанн я незаконним рішення двадцят ь восьмої сесії четвертого с кликання Житомирської місь кої ради від 09 грудня 2005 року №5 84 "Про вилучення і надання пра ва користування земельними д ілянками, надання дозволу на складання проектів відведен ня юридичним та фізичним осо бам міста" щодо надання земел ьної ділянки загальною площе ю 0,3090 га, що знаходиться по вули ці Кооперативній, 7 у місті Жит омирі, в короткострокову оре нду ТОВ "Агросервіс-СВ"; про ви знання недійсним договору ор енди земельної ділянки від 16 б ерезня 2006 року, укладеного між Житомирською міською радою та ТОВ "Агросервіс-СВ" на підс таві вищевказаного рішення м іської ради.
Рішенням господарського с уду Житомирської області ві д 23 грудня 2009 року у справі №12/118-Н М позов задоволено:
- визнано незаконним рішенн я 28 сесії 4 скликання Житомирс ької міської ради №584 від 09 груд ня 2005 року "Про вилучення і нада ння права користування земел ьними ділянками, надання доз волу на складання проектів в ідведення юридичним та фізич ним особам міста" в частині на дання ТОВ "Агросервіс-СВ" в кор откострокову оренду земельн ої ділянки площею 0,3090 га по вул . Кооперативній, 7, м. Житомир;
- визнано недійсним договір оренди земельної ділянки ві д 16 березня 2006 року, укладений м іж Житомирською міською радо ю та товариством з обмеженою відповідальністю "Агросерв іс-СВ", посвідчений приватним нотаріусом Катюхою О.В., з ареєстрований у Житомирсько му міському відділі Житомирс ької регіональної філії цент ру Державного земельного кад астру 28 березня 2006 року за №040620900208 .
Стягнуто з Житомирської мі ської ради в дохід Державног о бюджету України 42,50 грн. держ мита та 59,00 грн. витрат на інфор маційно-технічне забезпечен ня судового процесу.
Стягнуто з товариства з обм еженою відповідальністю "Агр осервіс-СВ" в дохід Державног о бюджету України 42,50 грн. держм ита та 59,00 грн. витрат на інформ аційно-технічне забезпеченн я судового процесу (а.с.13-16, т.2).
Не погоджуючись з прийняти м рішенням, Житомирська місь ка рада подала апеляційну ск аргу, в якій просить скасуват и зазначене рішення та прийн яти нове, яким відмовити в зад оволенні позову з підстав, ви кладених у скарзі.
Вказує, що прокурор та позив ач не надали доказів на підтв ердження своїх порушених пра в, у зв`язку з чим відсутні пра вові підстави для задоволенн я позовних вимог.
Вважає, що справа в частині позовних вимог про визнання недійсним рішення Житомирсь кої міської ради підлягає пр ипиненню, оскільки даний спі р має розглядатись за правил ами адміністративного судоч инства (а.с.19-23, т.2).
Постановою Житомирського апеляційного господарськог о суду від 17.06.2010 року у справі №12/ 118-НМ апеляційну скаргу Житоми рської міської ради задоволе но.
Рішення місцевого господа рського суду скасовано. Прип инено провадження у справі в частині позовних вимог про в изнання незаконним рішення 2 8 сесії 4 скликання Житомирськ ої міської ради від 09 грудня 2005 року №584 "Про вилучення і надан ня права користування земель ними ділянками, надання дозв олу на складання проектів ві дведення юридичним та фізичн им особам міста" в частині над ання земельної ділянки загал ьною площею 0,3090 га по вулиці Ко оперативній,7 в місті Житомир і в короткострокову оренду т овариству з обмеженою відпов ідальністю "Агросервіс-СВ".
Відмовлено в задоволенні п озову про визнання недійсним договору оренди земельної д ілянки загальною площею 0,3090 га для іншої промисловості, що з находиться по вулиці Коопера тивній,7 у місті Житомирі, укла деного між Житомирською міс ькою радою та товариством з обмеженою відповідальні стю "Агросервіс-СВ" 16 березня 2006 року 9а.с.104-106, т.2).
Постановою Вищого господа рського суду України від 09.09.2010 р оку касаційне подання заступ ника прокурора Житомирської області задоволено: постано ву Житомирського апеляційно го господарського суду від 17.0 6.2010 року у справі №12/118-НМ скасо вано, а справу направлено до Ж итомирського апеляційного г осподарського суду для розгл яду по суті апеляційної скар ги (а.с.122-125, т.2).
Житомирський міжрайонний природоохоронний прокурор у письмовому відзиві на апеля ційну скаргу заперечив проти доводів апеляційної скарги.
Вказує, що внаслідок прийня ття Житомирською міською рад ою незаконного рішення від 09.1 2.2005 року №584 та укладення на його підставі з ТОВ "Агросервіс-С" договору оренди, не порушено безпосереднього права Інспе кції, а порушені інтереси дер жави, про що зазначено прокур ором в позовній заяві.
Вважає, що рішення Житомирс ької міської ради від 09.12.2005 року №584 прийняте з порушенням вим ог законодавства та є протип равним, а договір оренди має б ути припинений шляхом визнан ня його недійсним (а.с.49-54, т.2).
Позивач - Головне управлінн я держкомзему у Житомирській області у письмовому відзив і на апеляційну скаргу зазна чив, що у відповідності до вим ог ст.22 Закону України "Про зем леустрій" встановлено вичерп ний перелік підстав проведен ня землеустрою, однією з яких є рішення органів місцевого самоврядування - в даному вип адку Житомирської міської ра ди. Однак, при відсутності ріш ення Житомирської міської ра ди про надання дозволу на роз робку будь-якої документації із землеустрою 31.01.2005 року між К П "Житомирводпроет" та ТОВ "Агр осервіс-СВ" був укладений дог овір №5062 щодо виготовлення те хнічної документації із земл еустрою щодо встановлення зо внішніх меж та надання в орен ду земельної ділянки площею 0,3090 га. Також відповідно до ста тті 50 Закону України "Про земл еустрій", проекти землеустро ю щодо відведення земельних ділянок складаються у разі н адання, передачі, вилучення (в икупу), відчуження земельних ділянок, встановлюється пос тановою Кабінету Міністрів У країни №677 від 26.05.2004 року (а.с.55-56, т.2).
В судовому засіданні проку рор заперечив проти апеляцій ної скарги та надав поясненн я в обґрунтування своїх запе речень. Вважає рішення місце вого господарського суду зак онним та обґрунтованим, прос ить його залишити без змін, а а пеляційну скаргу - без задово лення.
Представник позивача в зас іданні суду заперечив проти апеляційної скарги. Вважає р ішення місцевого господарсь кого суду законним та обґрун тованим, просить його залиши ти без змін, а апеляційну скар гу - без задоволення.
Товариство з обмеженою від повідальністю "Агросервіс-СВ " передбаченим статтею 96 ГПК У країни правом надання письмо вого відзиву на апеляційну с каргу не скористались та сво їх повноважних представника в судове засідання не направ ило.
Житомирська міська рада св ого представника в судове за сідання не правила, хоча нале жним чином була повідомлена про час та місце розгляду апе ляційної скарги.
Враховуючи приписи статті 101 ГПК України про межі перегл яду справ в апеляційній інст анції та той факт, що неявка в засідання суду представника ТОВ "Агросервіс" та Житомирсь кої міської ради належним чи ном та своєчасно повідомлено го про дату, час та місце судов ого засідання, про що свідчит ь реєстр відправки рекомендо ваної кореспонденції Житоми рського апеляційного господ арського суду від 05.11.2010р., не пер ешкоджає перегляду оскаржув аного рішення, судова колегі я вважає за можливе розгляда ти апеляційну скаргу за відс утності вищевказаних предст авників.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, врахувавш и думку прокурора, розглянув ши матеріали справи, обговор ивши доводи апеляційної скар ги, перевіривши юридичну оці нку обставин справи та повно ту їх встановлення, дослідив ши правильність застосуванн я судом першої інстанції нор м процесуального та матеріал ьного права при прийнятті ос каржуваного рішення, судова колегія вважає, що апеляційн а скарга задоволенню не підл ягає.
Як вбачається з матеріалів справи, при проведенні Житом ирською міжрайонною природо охоронною прокуратурою пере вірки дотримання вимог земел ьного законодавства ТОВ "Агр осервіс-СВ" (відповідач-2) м. Жит омир, вулиця Кооперативна, 7 ви явлено порушення закону при передачі Житомирською міськ ою радою земельної ділянки в оренду.
09 грудня 2005 року рішенням 28 се сії ІV скликання Житомирсько ї міської ради (відповідач-1) № 584 "Про вилучення і надання пра ва користування земельними д ілянками, надання дозволу на складання проектів відведен ня юридичним та фізичним осо бам міста" (а.с.10-13, т.1), вирішено на дати земельну ділянку загаль ною площею 0,3090 га по вул. Коопер ативній, 7 в короткострокову о ренду терміном на 5 років ТОВ " Агросервіс-СВ" для іншої пром исловості, за рахунок фактич ного землекористування Жито мирської обласної спілки спо живчих товариств "Виробничий комбінат" на підставі матері алів інвентаризації.
На основі вказаного рішенн я, 16.03.06р. між Житомирською міськ ою радою та ТОВ "Агросервіс-СВ " укладено договір оренди зем ельної ділянки (а.с.9, т.1) загаль ною площею 0,3090 га для іншої про мисловості за адресою: місто Житомир по вулиці Кооперати вній, 7, терміном на 5 років, який зареєстровано у Житомирсько му міському відділі ЖРФ ДП "Це нтр державного земельного ка дастру" 28.03.06р. за №040620900208.
Згідно положень ч.1 ст.33 ГПК У країни, кожна сторона повинн а довести ті обставини, на які вона посилається як на пі дставу своїх вимог і запереч ень.
У відповідності до ч.1 ст.32 ГП К України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на під ставі яких господарський суд у визначеному законом поряд ку встановлює наявність чи в ідсутність обставин, на яких грунтуються вимоги і запере чення сторін, а також інші обс тавини, які мають значення дл я правильного вирішення госп одарського спору.
За ч.3 ст.15 ЦК України, якщо нед ійсність правочину прямо не встановлена законом, але одн а із сторін або інша заінтере сована особа заперечує його дійсність на підставах, вста новлених законом, такий прав очин може бути визнаний судо м недійсним (оспорюваний пра вочин). Тобто заперечувати ді йсність правочину може, як ст орона договору, так і інша заі нтересована особа.
Згідно п.2 Положення про Дер жавну інспекцію з контролю з а використанням та охороною земель у Житомирській област і, основними завданнями оста нньої є, зокрема, організація і здійснення державного кон тролю за використанням та ох ороною земель.
Вказаним положенням перед бачено, що інспекція відпові дно до покладених на неї завд ань, зокрема, організовує і зд ійснює державний контроль за дотриманням органами держав ної влади, органами місцевог о самоврядування, підприємст вами, установами, організаці ями незалежно від форми влас ності, громадянами України, і ноземцями, особами без грома дянства, а також іноземними ю ридичними особами вимог земе льного законодавства Україн и; дотриманням встановленого порядку набуття і реалізаці ї права на землю, в тому числі на землі водного і лісового ф онду; використанням земельни х ділянок відповідно до ціль ового призначення; дотриманн ям земельного законодавства у процесі укладення цивільн о-правових угод, надання у кор истування, передачі у власні сть, вилучення (викупу) земель них ділянок; веденням держав ного обліку і реєстрації зем ель, достовірністю інформаці ї про наявність та використа ння земель (п.п 1 п.3 Положення).
Тобто відповідач-1 необгрун товано стверджує, що у Держав ної інспекції з контролю за в икористанням та охороною зем ель у Житомирській області в ідсутні визначені законодав ством підстави для звернення з позовом про визнання догов ору оренди від 16.03.06р. недійсним .
Прокурор вправі звернутис я до господарського суду з да ним позовом, оскільки оскарж ується право користування зе млею і це зачіпає інтереси де ржави.
Матеріалами справи підтве рджено та не заперечуються с торонами вищевикладені пози вачем обставини щодо порядку та умов винесення рішення 28 с есії ІV скликання Житомирськ ої міської ради №584 від 09.12.05р. "Про вилучення і надання права ко ристування земельними ділян ками, надання дозволу на скла дання проектів відведення юр идичним та фізичним особам м іста" (а.с. 10-13, т.1), в частині надан ня ТОВ "Агросервіс-СВ" в коротк острокову оренду земельної д ілянки площею 0,3090 га по вул. Коо перативній, 7, м. Житомир та дог овору оренди від 16.03.06р.
Також наданими до справи до кументами підтверджено обст авини, викладені Управління м держкомзему в м.Житомирі у п исьмових поясненнях (а.с. 133-134, т. 1; а.с. 5, т.2), що попередньому земл екористувачу - Житомирській обласній спілці споживчих то вариств "Виробничий комбінат ", проект землеустрою щодо від ведення земельної ділянки за адресою: м. Житомир, вул. Коопе ративна, 7, не виготовлявся, ці льове призначення вказаної з емельної ділянки не змінювал ося, а також те, що відповідачу -2 на підставі оспорюваних ріш ення та Договору було переда но в оренду лише частину земе льної ділянки, що перебувала у фактичному володіння ОСС "В иробничий комбінат".
У відповідності до частин 1- 3 статті 16 Закону України "Про о ренду землі" від 06.10.98р., особа, як а бажає отримати земельну ді лянку в оренду із земель держ авної або комунальної власно сті, подає до відповідного ор гану виконавчої влади чи орг ану місцевого самоврядуванн я за місцем розташування зем ельної ділянки заяву (клопот ання).
Розгляд заяви (клопотання) і надання земельної ділянки в оренду проводяться у порядк у, встановленому Земельним к одексом України.
У разі згоди орендодавця пе редати земельну ділянку в ор енду сторони укладають догов ір оренди землі відповідно д о вимог цього Закону.
Згідно ч.2 ст. 125 Земельного ко дексу України, в редакції, як а діяла як на час прийняття ос порюваного рішення так і на д ень укладення договору оренд и, право на оренду земельної д ілянки виникає після укладен ня договору оренди і його дер жавної реєстрації.
Частиною 4 статті 16 Закону Ук раїни "Про оренду землі" визна чено, щопередача земельної д ілянки, межі якої визначено в натурі (на місцевості), в орен ду без зміни її цільового при значення здійснюється без ро зроблення проекту її відведе ння.
Відповідно до частини 3 стат ті 125 Земельного кодексу Украї ни, приступати до використан ня земельної ділянки до вста новлення її меж у натурі (на мі сцевості), одержання докумен та, що посвідчує право на неї, та державної реєстрації забо роняється.
Вказане відповідає припис ам Порядку розроблення проек тів землеустрою щодо відведе ння земельних ділянок, затве рдженого постановою Кабінет у Міністрів України від 26 трав ня 2004 року №677 (далі -Порядок), яки й визначає механізм розробле ння проектів землеустрою щод о відведення земельних ділян ок (ст.ст.1-2, т.1).
Оскільки, як уже зазначалос я, відповідачу-2 на підставі ос порюваних рішення та Договор у було передано в оренду част ину земельної ділянки, що пер ебувала у фактичному володін ня ОСС "Виробничий комбінат", б ез встановлення її меж в нату рі, відповідачем-2 мав бути роз роблений проект відведення з емельної ділянки.
Згідно статті 3 Порядку, про ект відведення земельної діл янки розробляється на підста ві, зокрема, рішення сільсько ї, селищної, міської ради, райо нної, Київської або Севастоп ольської міської держадміні страції, до повноважень яких належить надання у користув ання або передача у власніст ь земельних ділянок.
У відповідності до статті 25 Закону України "Про землеуст рій", проекти землеустрою щод о відведення земельних ділян ок відносяться до документац ії із землеустрою.
За статтею 22 Закону України "Про землеустрій" від 22.05.2003р., зем леустрій здійснюється на під ставі, зокрема, рішень органі в виконавчої влади та органі в місцевого самоврядування щ одо проведення робіт із земл еустрою.
Відповідно до статтей 9-11 По рядку, проект відведення зем ельної ділянки виконавець по годжує із землевласником або землекористувачем, органом земельних ресурсів, природоо хоронним органом, санітарно- епідеміологічною службою, ор ганом містобудування і архіт ектури та охорони культурної спадщини.
Погоджений проект відведе ння земельної ділянки підляг ає державній експертизі, яка проводиться органом земельн их ресурсів відповідно до за конодавства.
Після одержання позитивно го висновку державної експер тизи проект відведення земел ьної ділянки розглядається с ільською, селищною, міською р адою, районною, Київською та С евастопольською міською дер жадміністрацією, затверджує ться ними або в установленом у порядку подається до інших органів, до повноважень яких належить надання у користув ання або передача у власніст ь земельних ділянок.
Статтею 1 Закону України "Пр о державну експертизу землев порядної документації" від 17.0 6.04р. визначено, що державна екс пертиза землевпорядної доку ментації - це діяльність, мето ю якої є дослідження, перевір ка, аналіз та оцінка об'єктів е кспертизи на предмет їх відп овідності вимогам законодав ства, встановленим стандарта м, нормам і правилам, а також п ідготовка обґрунтованих вис новків для прийняття рішень щодо об'єктів експертизи.
Згідно частин 1-4 статті 35 Зак ону України "Про державну екс пертизу землевпорядної доку ментації", результатом прове дення державної експертизи є висновок державної експерти зи, який повинен містити оцін ку допустимості та можливост і прийняття рішення щодо об'є кта державної експертизи і в раховувати соціально-економ ічні наслідки.
Якщо об'єкт державної експе ртизи підготовлений згідно з вимогами законодавства, вст ановленими стандартами, норм ами і правилами, то він позити вно оцінюється та погоджуєть ся.
Позитивні висновки держав ної експертизи щодо об'єктів обов'язкової державної експ ертизи є підставою для прийн яття відповідного рішення ор ганами виконавчої влади чи о рганами місцевого самовряду вання, відкриття фінансуванн я робіт з реалізації заходів , передбачених відповідною д окументацією.
Натомість, в процесі наданн я в користування відповідачу -2 земельної ділянки, не було р озроблено проекту землеустр ою щодо відведення земельної ділянки, що не заперечувалос ь сторонами.
Крім того, згідно статті 2 "Ти мчасового порядку ведення де ржавного реєстру земель", зат вердженого наказом Державн ого комітету України по земе льних ресурсах від 2 липня 2003р. №174 (в редакції, що діяла як на ч ас прийняття оспорюваного рі шення так і на день укладення договору оренди), виконавець робіт, тобто суб'єкт господар ювання, який має ліцензію на п роведення землевпорядних ро біт, формує та надає реєстрат ору обмінний файл разом з тех нічною документацією. Реєстр атор здійснює процедуру пере вірки та приймання обмінного файла, у тому числі порівнянн я з технічною документацією. У разі відповідності обмінн ого файла відомостям, які нав едено в технічній документац ії, та вимогам до структури, зм істу та формату обміну даним и, за результатами перевірки та приймання реєстратором р обиться відмітка на титульно му аркуші технічної документ ації про приймання обмінного файла, після чого заповнюєть ся реєстраційна картка.
Виконання державної земле впорядної експертизи техніч ної документації територіал ьним органом земельних ресур сів можливо тільки за наявно сті відмітки про приймання о бмінного файла на титульному аркуші технічної документац ії.
Після проведення державно ї землевпорядної експертизи технічна документація разом з реєстраційною карткою (кар тками) та висновком державно ї землевпорядної експертизи передаються до територіальн ого органу земельних ресурсі в для підготовки відповідних рішень органів виконавчої в лади, органів місцевого само врядування щодо надання або передачі земельної ділянки у власність або користування.
Якщо технічна документаці я не підлягає державній земл евпорядній експертизі, вона разом з реєстраційною картко ю передається виконавцем роб іт безпосередньо до територі ального органу земельних рес урсів для погодження або під готовки відповідних рішень о рганів виконавчої влади, орг анів місцевого самоврядуван ня щодо надання або переданн я земельної ділянки у власні сть або користування.
З вищенаведеного вбачаєть ся, що відповідачем-1 при винес енні рішення №584 від 09.12.05р. та сто ронами при укладенні догово ру оренди від 16.03.06р., було поруше но приписи чинного земельног о законодавства стосовно пор ядку передачі земельної діля нки у користування.
Водночас слід зазначити, що посилання відповідача-2 на ви сновок Житомирського місько го управління земельних ресу рсів від 04.11.05р. №238/В, який зроблен ий на підставі виготовлених матеріалів землеустрою щодо встановлення зовнішніх меж згідно матеріалів інвентари зації, спростовуються вищена веденими обставинами, оскіль ки чинним законодавством не передбачено іншого від описа ного вище, порядку передачі в користування земельних діля нок, межі яких не визначені в н атурі.
Враховуючи викладене, позо вні вимоги в частині визнанн я незаконним рішення 28 сесії І V скликання Житомирської міс ької ради №584 від 09.12.05р. "Про вилуч ення і надання права користу вання земельними ділянками, надання дозволу на складання проектів відведення юридичн им та фізичним особам міста", в частині надання ТОВ "Агросер віс-СВ" в короткострокову оре нду земельної ділянки площею 0,3090 га по вул. Кооперативній, 7, м . Житомир, колегія суддів вваж ає обгрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Що стосується вимоги про ви знання договору оренди недій сним, то згідно пункту "а" част ини 1 статті 211 Земельного коде ксу України, громадяни та юри дичні особи несуть цивільну, адміністративну або криміна льну відповідальність відпо відно до законодавства за та кі порушення, зокрема, як укла дення угод з порушенням земе льного законодавства.
Відповідно до частини 1 стат ті 203 Цивільного кодексу Украї ни, зміст правочину не може су перечити цьому Кодексу, інши м актам цивільного законодав ства, а також моральним засад ам суспільства.
Статтею 228 ЦК України передб ачено, що правочин вважаєтьс я таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямов аний на порушення конституці йних прав і свобод людини і гр омадянина, знищення, пошкодж ення майна фізичної або юрид ичної особи, держави, Автоном ної Республіки Крим, територ іальної громади, незаконне з аволодіння ним.
Оскільки договір оренди зе мельної ділянки від 16.03.2006р. між Житомирською міською радою т а Товариством з обмеженою ві дповідальністю "Агросервіс-С В" було укладено на підставі в ищевказаного рішення №584, вимо га про визнання недійсним ць ого договору також підлягає задоволенню.
Твердження відповідача-1 пр о те, що справа підлягає припи ненню на підставі пункту 1 час тини 1 статті 80 ГПК України є по милковим.
Правовідносини, які склали ся між сторонами, стосуються права оренди спірної земель ної ділянки та правомірності підстав його набуття. При цьо му рада як власник землі віль на у виборі суб'єкта щодо нада ння йому цього права в порядк у, встановленому законом. Рад а владних управлінських фукн цій на будь-якій стадії право відносин із позивачем та від повідачем не здійснювала і с уб'єктом владних повноважень у цих відносинах не виступал а.
Інші доводи апеляційної ск арги спростовується вищенав еденим та не є підставою для с касування рішення господарс ького суду першої інстанції.
Тому рішення господарсько го суду Житомирської області від 23.12.2009 року у даній справі сл ід залишити без змін, а апеляц ійну скаргу Житомирської міс ької ради - без задоволення.
Керуючись ст.ст. 101,103,105 Господ арського процесуального код ексу України, Житомирський а пеляційний господарський су д,-
ПОСТА НОВИВ:
1. Рішення господарського суду Житомирської області ві д 23 грудня 2009 року у справі №12/118-Н М залишити без змін, а апеляці йну скаргу Житомирської місь кої ради, м. Житомир - без задов олення.
2. Справу №12/118-НМ повернути до господарського суду Житомир ської області.
Головуючий суддя: Майор Г.І.
судді:
Го ршкова Н.Ф.
Фі ліпова Т.Л.
Віддрук.7 прим.
1 - до справи
2 - Житомирській міжрайонній природоохоронній прокурату рі
3 - позивачу
4,5 - відповідачам
6 - Житомирській обласній пр окуратурі
7 - в наряд
Суд | Житомирський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 16.11.2010 |
Оприлюднено | 29.11.2010 |
Номер документу | 12459281 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Житомирський апеляційний господарський суд
Майор Г.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні