Постанова
від 02.12.2010 по справі 2а-1045
КРЮКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРЕМЕНЧУКА

Справа № 2а-1045/2010р.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 грудня 2010 р. м.Кр еменчук

Суддя Крюківського рай онного суду м.Кременчука Пол тавської області Сьоря С.І ., розглянувши в порядку ско роченого провадження у примі щенні Крюківського районног о суду м.Кременчука Полтавсь кої області справу за адміні стративним позовом фізичної особи ОСОБА_2 до суб' єкт а владних повноважень Управл іння Пенсійного фонду Україн и Крюківського району в м.Кре менчуці Полтавської області про визнання неправомірним и дій, зобов' язання здійсни ти перерахунок пенсії Дитин і війни,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_2 звернулася в су д з позовом до Управління Пен сійного фонду України Крюкі вського району в м.Кременчуц і Полтавської області в яком у просить суд відновити проп ущений строк для звернення д о суду за захистом порушених прав, свобод та інтерісів, виз нати неправомірними дії від повідача по невиплаті їй, як д итині війни, належної соціал ьної пільги та стягнути з від повідача на її користь недоп лачену щомісячну соціальну д опомогу до пенсії за період з січня 2006 року по 31 серпня 2010 року .

Позовні вимоги мотивовані тим, що позивач належить до со ціальної категорії «Дитина в ійни» та відповідно до ст. 6 За кону України «Про соціальний захист дітей війни» з 01 січня 2006 року має право на отримання соціальної допомоги в розмі рі 30% від мінімального розміру пенсії за віком, яка визначає ться в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втрати ли працездатність. Однак, упр авління Пенсійного фонду Укр аїни Крюківського району в м .Кременчуці всупереч Рішень Конституційного Суду Україн и № 6-рп/2007 від 09 липня 2007 року, №10 рп /2008 р. від 22.08.2008 року, яким були виз нані неконституційними окр емі положення Закону України «Про державний бюджет Украї ни на 2007 рік», Закону України «П ро державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін д о деяких законодавчих актів України», протягом 2006 - 2007років таку допомогу взагалі позив ачу не нараховували і не випл ачували, в 2008 - 2010 роках виплачув али у неповному обсязі, чим по рушили законні права позива ча.

Відповідач - Управління Пен сійного фонду України Крюків ського району в м.Кременчуці Полтавської області у визна чений строк заперечення прот и позову суду не надав.

Дослідивши матеріали спра ви, оцінивши повідомлені поз ивачем обставини, на підстав і наявних у справі доказів, су ддя встановив наступне.

Позивач ОСОБА_2 відпові дно до статті 1 Закону України «Про соціальний захист діте й війни», має статус «Дитина в ійни», що підтверджується на явним в матеріалах справи пе нсійним посвідченням НОМЕ Р_1, що виданий 13.05.2004 року.

Відповідно до положень с татті 6 Закону України «Про со ціальний захист дітей війни» , дітям війни пенсії або щоміс ячне грошове утримання чи де ржавна соціальна допомога, щ о виплачується замість пенсі ї, підвищуються на 30 % мінімаль ної пенсії за віком.

Згідно ст.7 Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни», фінансове забезпе чення державних соціальних г арантій, передбачених цим За коном, здійснюється за рахун ок коштів Державного бюджету України.

Законом України «Про дер жавний бюджет України на 2006 рі к» від 20.12.2005 року дію ст..6 Закону України «Про соціальний захи ст дітей війни» на 2006 рік зупин ено.

Законом України «Про внесе ння змін до Закону України «П ро Державний бюджет України на 2006 рік» від 19.01.2006 року, який наб рав чинності 15.03.2006 року, до ст..110 З акону України «Про Державний бюджет України на 2006 рік» було внесено зміни, якими встанов лено, що пільги дітям війни, пе редбачені ст..6 Закону України «Про соціальний захист діте й війни» у 2006 році запроваджую ться поетапно, за результата ми виконання бюджету у першо му півріччі, у порядку, визнач еному Кабінету Міністрів Укр аїни за погодженням з Коміте том Верховної ради України з питань бюджету.

Проте, у 2006 році пільги, встан овлені ст..6 Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни» запроваджені не були.

Закони України «Про держ авний бюджет України на 2006 рік » від 20.12.2005 року та «Про внесенн я змін до Закону України «Про державний бюджет України на 2006 рік» від 19.01.2006 року неконстит уційними не визнані та діяли протягом 2006 року.

Крім того, надаючи перев агу Законам України «Про дер жавний бюджет України на 2006 рі к» від 20.12.2005 року та «Про внесен ня змін до Закону України «Пр о державний бюджет України н а 2006 рік» від 19.01.2006 року, виходжу і з того, що закони є актами єдин ого органу законодавчої влад и України - Верховної Ради У країни. Конституція України не встановлює пріоритету в з астосуванні того чи іншого з акону, в тому числі залежно ві д предмету правового регулюв ання. Немає такого закону Укр аїни, який би регулював питан ня подолання колізії норм за конів, що мають однакову юрид ичну силу.

У п.3 мотивувальної части ни рішення Конституційного С уду України від 03.10.1997 року №4 - з п зазначено: «Конкретна сфер а суспільних відносин не мож е бути водночас врегульована одно предметними нормативни ми правовими актами однаково ї юридичної сили, які за зміст ом суперечать один одному. Зв ичайною є практика, коли наст упний у часі акт містить прям е застереження щодо повного або часткового скасування по переднього. Загальновизнани м є те, що з прийняттям нового акту, якщо інше не передбачен о самим цим актом, автоматичн о скасовується однопредметн ий акт, який діяв у часі раніше .

Таким чином відповідно д о вищезазначених Законів, у в ідповідача не було підстав н араховувати та сплачувати по зивачеві протягом 2006 року доп лату до пенсії, передбачену с т..6 Закону України «Про соціал ьний захист дітей війни», а то му відповідач протягом 2006 рок у діяв у відповідності з норм ами діючого законодавства, о скільки до 15.03.2006 року дію зазнач еної норми було зупинено Зак оном України «Про внесення з мін до Закону України «Про Де ржавний бюджет України на 2006 р ік» від 19.01.2006 року, який набрав ч инності 15.03.2006 року, а після 15.03.2006 ро ку передбачені нею виплати н е було запроваджено, а тому по зовні вимоги про здійснення доплати до пенсії за 2006 рік зад оволенню не підлягають.

Стосовно позовних вимог позивача щодо здійснення до плати до пенсії за 2007 рік, то вв ажаю вказані позовні вимоги такими, що підлягають частко вому задоволенню виходячи з наступного.

Пунктом 12 статті 71 Закону України «Про державний бюдж ет на 2007 рік» дію статті 6 Закон у України «Про соціальний за хист дітей війни», з урахуван ням вимог статті 111 цього Зако ну, було зупинено.

Рішенням Конституційно го Суду України від 9 липня 2007 р оку номер 6-рп/2007, визнано таким и, що не відповідають Констит уції України, зокрема положе ння пункту 12 статті 71 Закону Ук раїни «Про Державний бюджет України на 2007 рік», яким на 2007 рі к зупинено дію ст.6 Закону Укра їни «Про соціальний захист д ітей війни», з урахуванням ст .111 цього Закону.

Рішення Конституційног о суду України у цій справі ма є преюдиціальне значення для судів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у з в»язку з правовідносинами, я кі виникли внаслідок дії пол ожень статей зазначеного Зак ону, що визнані неконституці йними.

Частиною 2 статті 152 Конст итуції України передбачено, що закони, інші правові акти а бо їх окремі положення, що виз нані неконституційними, втра чають чинність з дня ухвален ня Конституційним Судом Укра їни рішення про їх неконстит уційність.

Виходячи з приписів част ини 2 ст.152 Конституції України та дати ухвалення Рішення Ко нституційним Судом України в ідповідач повинен був нарахо вувати та виплачувати позива чу доплату до пенсії, передба чену ст..6 Закону України «Про соціальний захист дітей війн и» з 09.07.2007 року, оскільки з момен ту ухвалення Конституційним Судом України рішення щодо н еконституційності пункту 12 с татті 71 Закону України «Про де ржавний бюджет України на 2007 р ік», ця норма втратила чинніс ть та не підлягала застосува нню.

Аналізуючи зазначені вище норми чинного законодавства , приходжу до висновку, що почи наючи з 09 липня 2007 року відпові дач повинен був діяти у відпо відності з приписами статті 6 Закону України «Про соціаль ний захист дітей війни», а сам е нараховувати та здійснюват и доплати до пенсії позивача у розмірі 30 % мінімальної пенс ії за віком.

Разом з тим, констатую, щ о до 09 липня 2007 року, тобто до ухв алення Рішення Конституційн им судом України, відповідач не здійснюючи позивачу допл ати, передбачені статтею 6 Зак ону України «Про соціальний захист дітей війни» діяв у ві дповідності до норм вказаних законів, а тому позовні вимог и в цій частині підлягають ча стковому задоволенню.

Стосовно позовних вимог позивача щодо здійснення до плати до пенсії за 2008 рік, то вв ажаю вказані позовні вимоги такими, що підлягають частко вому задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до п.п.41 розділ у 2 Закону України «Про держав ний бюджет на 2008 рік та про внес ення змін до деяких законода вчих актів України» текст ст атті 6 Закону України «Про соц іальний захист дітей війни» викладено в наступній редакц ії: «Дітям війни (крім тих, на я ких поширюється дія Закону У країни «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціально го захисту») до пенсії, або щом ісячного довічного грошовог о утримання чи державної соц іальної допомоги, що виплачу ється замість пенсії, виплач ується підвищення у розмірі надбавки до пенсії або щоміс ячного довічного грошового у тримання чи державної соціал ьної допомоги, що виплачуєть ся замість пенсії, відповідн о до цього Закону та Закону Ук раїни «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціально го захисту» дане підвищення провадиться за їх вибором зг ідно з одним із законів.

Як вбачається із матеріа лів справи, з 01.01.2008 року позивач у відповідачем було нарахова не та виплачується зазначене підвищення відповідно до ро зміру встановленого Законо м України «Про державний бюд жет України на 2008 рік та про вне сення змін до деяких законод авчих актів України» і Поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни від 22.05.2008 року №530 «Деякі пит ання соціального захисту окр емих категорій громадян», що підтверджується довідкою ві дповідача від 03.09.2010 року.

Рішенням від 22 травня 2008 ро ку, Конституційним Судом Укр аїни в справі за №10 рп/2008 р. визна но таким, що не відповідає Кон ституції України положення п .п. 41 розділу 2 Закону України «П ро державний бюджет України на 2008 рік та внесення змін до де яких законодавчих актів Укра їни».

Рішення Конституційног о Суду України у цій справі ма є преюдиціальне значення для судів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у з в»язку з правовідносинами, я кі виникли внаслідок дії пол ожень статей зазначеного зак ону, що визнані неконституці йними. Рішення Конституційно го Суду України є обов»язков им для виконання на всій тери торії України, остаточним і н е може бути оскаржене.

Аналізуючи зазначені ви ще норми чинного законодавст ва, приходжу до висновку, що по чинаючи з 22 травня 2008 року відп овідач повинен був діяти у ві дповідності з приписами стат ті 6 Закону України «Про соціа льний захист дітей війни» в р едакції, яка діяла до 1 січня 2008 року, а саме нараховувати та з дійснювати доплати до пенсії позивача у розмірі 30 % мінімал ьної пенсії за віком.

Разом з тим, до 22 травня 2008 року, тобто до ухвалення Ріше ння Конституційним судом Укр аїни, відповідач здійснюючи позивачу доплати, передбачен і статтею 6 Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни» в редакції Закону від 1 с ічня 2008 року, з урахуванням під пункту 41 розділу 2 Закону Укра їни «Про державний бюджет Ук раїни на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» діяв у відпов ідності до діючої норми вказ аних законів, а тому вимоги п озивача щодо зобов»язання ві дповідача провести перераху нок та виплатити недопдачену доплату до пенсії у розмірі 30 % мінімальної пенсії за віком за період з 1 січня 2008 року по 21 т равня 2008 року задоволенню не п ідлягають.

Стосовно позовних вимог по зивача щодо здійснення допла ти до пенсії за 2009 рік, вважаю ї х такими, що підлягають задов оленню, при цьому виходжу з н аступного.

Законом України «Про держа вний бюджет України на 2009 рік» , на 2009 рік дію ст.6 Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни» не зупинено.

Ст..54 Закону України «Про державний бюджет України на 2009 рік» встановлено у 2009 році пр ожитковий мінімум на одну ос обу та для тих, хто відноситьс я до основних соціальних і де мографічних груп населення, в розмірах, що діяли у грудні 2 008 року.

Розміри державних соціаль них гарантій на 2009 рік, що визна чаються залежно від прожитко вого мінімуму, встановлюютьс я відповідними законами Укра їни, цим Законом та нормативн о-правовими актами Кабінету Міністрів України.

Відповідним Законом, яки й встановлює доплату до пенс ії дітям війни є Закон Україн и «Про соціальний захист діт ей війни». Тобто у 2009 році терит оріальні органи Пенсійного ф онду України повинні діяти у відповідності з приписами д іючої статті 6 Закону України «Про соціальний захист діте й війни» в редакції, яка діяла до 1 січня 2008 року, а саме нарахо вувати та здійснювати доплат и до пенсії позивача у розмір і 30 % мінімальної пенсії за вік ом.

Стосовно позовних вимог по зивача щодо здійснення допла ти до пенсії за 2010 рік, приходж у до висновку, що вказані позо вні вимоги підлягають задово ленню виходячи з наступного.

Законом України «Про держа вний бюджет України на 2010 рік» дію ст.6 Закону України «Про с оціальний захист дітей війни » на 2010 рік не зупинено.

Відповідно до ст.52 Закону Ук раїни «Про державний бюджет України на 2010 рік» розміри дер жавних соціальних гарантій на 2010 рік, що визначаються з алежно від прожиткового мін імуму, встановлюються відпо відними законами України, ци м Законом та нормативно-прав овими актами Кабінету Мініс трів України.

Тобто протягом січня - лис топада 2010 року територіальні органи Пенсійного фонду Укра їни повинні діяти у відповід ності з приписами діючої ста тті 6 Закону України «Про соці альний захист дітей війни» в редакції, яка діяла до 1 січня 2008 року, а саме нараховувати та здійснювати доплати до пенс ії позивача у розмірі 30 % мінім альної пенсії за віком.

Статтею 64 Конституції Ук раїни встановлено, що консти туційні права і свободи люди ни і громадянина не можуть бу ти обмежені, крім випадків, пе редбачених Конституцією Укр аїни. При прийнятті нових зак онів або внесенні змін до чин них законів не допускається звуження змісту та обсягу іс нуючих прав і свобод.

Відповідно до частини 2 стат ті 3 закону України «Про соціа льний захист дітей війни» пе редбачено, що державні гаран тії дітям війни, встановлені цим Законом, не можуть бути об межені або скасовані іншими нормативними-правовими акта ми.

Щодо розрахункової вели чини мінімальної пенсії за в іком, з якої необхідно рахува ти підвищення до пенсії дітя м війни в розмірі 30 %, суд виходи ть з наступного.

Згідно частини 1 статті 28 Закону України «Про загально обов»язкове державне пенсій не страхування» мінімальний розмір пенсії за віком за ная вності у чоловіків 25, а у жінок 20 років страхового стажу вста новлюється у розмірі прожитк ового мінімуму для осіб, які в тратили працездатність.

За цією нормою мінімальний розмір пенсії за віком за ная вності у чоловіків 25, а у жінок - 20 років страхового стажу в становлюється у розмірі прож иткового мінімуму для осіб, я кі втратили працездатність, визначеного Законом.

Визначення поняття “прожи тковий мінімум”, правові осн ови для його встановлення, за твердження та врахування при реалізації державою констит уційної гарантії громадян на достатній життєвий рівень р егулюють Закони України від 15.07.1999 “Про прожитковий мінімум ” та від 05.10.2000 “Про державні соц іальні стандарти та державні соціальні гарантії”.

Частиною третьою статті 28 З акону України “Про загальноо бов' язкове державне пенсій не страхування” установлено , що мінімальний розмір пенсі ї за віком, установлений абза цом першим частини першої ці єї статті, застосовується ви ключно для визначення розмір ів пенсій, призначених згідн о з цим Законом.

Відповідно до частини перш ої статті 2 Закону України “Пр о прожитковий мінімум” прожи тковий мінімум застосовуєть ся для встановлення розмірів мінімальної заробітної плат и та мінімальної пенсії за ві ком.

Отже, вихідним критерієм об числення розміру підвищення до пенсії, дітям війни відпов ідно до Закону України “Про с оціальний захист дітей війни ” є розмір мінімальної пенсі ї за віком, визначений статте ю 28 Закону України «Про загаль нообов' язкове державне пен сійне страхування».

За чинним законодавство м розмір мінімальної пенсії за віком визначається лише з а правилами, передбаченими ч астиною першою статті 28 Закон у України “Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування”. Іншого нормативно -правового акта, який би визна чав цей розмір або встановлю вав інший розмір, немає.

Статтею 22 Конституції Украї ни визначено, що конституцій ні права і свободи гарантуют ься. Таким чином, держава взял а на себе зобов' язання забе зпечити реалізацію громадян ами своїх конституційних пра в.

За змістом ч.1 ст.46 Конституці ї України громадяни мають пр аво на соціальний захист, що в ключає право на забезпечення їх у старості та в інших випад ках, передбачених законом.

Законом України «Про соціа льний захист дітей війни» ре алізовано конституційне пра во на соціальний захист гром адян, які мають статус «дитин и війни», серед яких їм надано право на отримання 30% доплати до пенсії.

Відповідно до ч.2 ст.6 Констит уції України органи законода вчої, виконавчої та судової в лади здійснюють свої повнова ження у встановлених Констит уцією межах і відповідно до з аконів України.

Відповідно до ч.2 ст.46 Зако ну України «Про загальнообов »язкове державне пенсійне ст рахування» нараховані суми пенсії, не отримані з вини орг ану, що призначає і виплачує п енсію, виплачуються за минул ий час без обмеження будь-яки м строком з нарахуванням ком пенсації втрати частини дохо дів. Компенсація втрати част ини пенсії у зв' язку з поруш енням строків її виплати пен сіонерам здійснюється згідн о із законом.

Згідно абзацу 1 пункту 1 По ложення про Пенсійний фонд У країни, затвердженого указом Президента України від 1 бере зня 2002 року за номером 121/2001 Пенсі йний фонд України є централь ним органом виконавчої влад и.

Відповідно до вказаного вище Положення на Пенсійний фонд України покладено обов »язок щодо призначення пенсі ї, підготовки документів для її виплати та забезпечення с воєчасного і в повному обсяз і фінансування та виплату пе нсій.

Пунктом 1 Положення про у правління Пенсійного фонду У країни в районах, містах і рай онах у містах, затвердженого постановою правління Пенсій ного фонду України від 30 квітн я 2002 року за номером 8-2 управлін ня Пенсійного фонду України у районах, містах і районах у містах є органами Пенсійног о фонду України, підвідомчим и відповідно головним управл інням цього фонду в Автономн ій республіці Крим, областях , містах Києві та Севастополі , що разом з цими управліннями утворюють систему органів П енсійного фонду України та м ають завданням забезпечення призначення та виплати пенс ій.

Згідно вимог Закону Укра їни «Про загальнообов»язков е державне пенсійне страхува ння» рішення про призначення та перерахунок пенсій прийм ається районним управлінням и Пенсійного фонду України з а місцем проживання пенсіоне рів.

Оскільки Управління Пен сійного фонду України Крюкі вського району в місті Креме нчук Полтавської області є т ериторіальним управлінням П енсійного фонду України за м ісцем проживання позивача, т о вважаю, що саме Управління П енсійного фонду України Крюк івського району у місті Крем енчук Полтавської області є належним відповідачем в дані й справі.

Постанова суду, що ухвал юється за наслідками розгля ду справи є наслідком чинног о правового регулювання та с прямована на відновлення пор ушених, невизнаних або оспор юваних прав, свобод чи інтере сів фізичних осіб, прав та інт ересів юридичних осіб, інтер есів держави.

Тобто неможливо зобов»я зати відповідача на майбутнє вчиняти дії, оскільки відсут ні факти, що свідчать про можл иве порушення відповідачем п рав позивача в майбутньому.

Відповідачем, в порушення ч .2 ст.71 КАС України, не доведено та не надано суду доказів щод о вчинення будь-яких дій для з абезпечення виконання покла деного на нього обов' язку щ одо нарахування та виплати п озивачу доплати до пенсії у р озмірі 30% від мінімальної пенс ії за віком.

Отже, відсутність коштів у в ідповідача, який не вчинив жо дної дії щодо їх отримання дл я забезпечення виконання сво їх зобов' язань або невикона ння іншим органом виконавчої влади свого обов' язку щодо виділення коштів на здійсне ння позивачу виплат, гаранто ваних Конституцією України , не є підставою для відмови в задоволенні позову та визнан ня правомірними дій або безд іяльності відповідача.

Із змісту позовної заяви вб ачається, що в даному спорі фа ктично оскаржується бездіял ьність територіального упра вління Пенсійного фонду Укра їни щодо не нарахування та ві дмови у в нарахуванні та випл аті зазначеного підвищення д о пенсії.

Відповідно до ч.2 ст.11 КАС У країни, з метою повного захис ту прав та інтересів позивач а, вважаю необхідним вийти за межі позовних вимог.

Відповідно до ст..99 КАС Украї ни, для звернення до адмініст ративного суду за захистом п рав, свобод та інтересів особ и встановлено шестимісячний строк, який якщо не встановле не інше, обчислюється з дня, ко ли особа дізналася або повин на була дізнатися про поруше ння своїх прав, свобод чи інте ресів. Як вбачається із матер іалів справи, позивач дізнав ся про порушення його прав та звернувся до суду з позовом в межах строку встановленого законодавством, а тому підст ав для вирішення питання про поновлення строку на зверне ння до суду не вбачається і по рушене право підлягає поновл енню.

Таким чином, приходжу до висновку про необхідність ч асткового задоволення позов них вимог, а саме вважаю за нео бхідне зобов»язати відповід ача здійснити перерахунок пе нсії позивачу з підвищенням її розміру на 30 % мінімальної п енсії за віком з розміру, вста новленого частиною 1 статті 28 Закону України «Про загально обов»язкове державне пенсій не страхування» та провести відповідні виплати за 2007 рік з 9 липня 2007 року по 31 грудня 2007 рок у, за 2008 рік з 22 травня 2008 року по 3 1 грудня 2008 року, за 2009 рік з 01 січн я 2009 року по 31 грудня 2009 року, за 2010 рік з 01 січня 2010 року по 30 листоп ада 2010 року включно з урахуван ням фактично проведених вип лат, а в задоволенні решти поз овних вимог необхідно відмов ити.

Статтею 94 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и передбачено, якщо судове рі шення ухвалене на користь ст орони, яка не є суб»єктом влад них повноважень, суд присудж ує всі здійснені нею докумен тально підтверджені судові в итрати з державного бюджету України (або відповідного мі сцевого бюджету, якщо іншою с тороною був орган місцевого самоврядування, його посадов а чи службова особа).

Оскільки позовні вимоги позивача підлягають частков ому задоволенню, то суд вважа є за необхідне стягнути з Дер жавного бюджету України на к ористь позивача 1 грн. 70 коп. спл ачених судових витрат.

Керуючись ст.ст. 64, 124, 152 Конс титуції України, ст.ст. 3, 6 Закон у України «Про соціальний за хист дітей війни», ст. ст. 6 - 14, 71, 15 9-163, 167, 183-2, 256 Кодексу адміністрати вного судочинства України, с уддя, -

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_2 до Упр авління Пенсійного фонду Укр аїни Крюківського району в м істі Кременчук Полтавської о бласті - задовольнити частк ово.

Визнати протиправною безд іяльність Управління Пенсій ного фонду України Крюківськ ого району в м. Кременчуці.

Зобов»язати Управління Пенсійного фонду України Кр юківського району в місті Кр еменчук Полтавської області здійснити перерахунок пенсі ї ОСОБА_2 з підвищенням її розміру на 30 % мінімальної пен сії за віком з розміру, встано вленого частиною 1 статті 28 За кону України «Про загальнооб ов»язкове державне пенсійне страхування» та провести ві дповідні виплати за 2007 рік з 9 л ипня 2007 року по 31 грудня 2007 року, за 2008 рік з 22 травня 2008 року по 31 гр удня 2008 року, за 2009 рік з 01 січня 2009 року по 31 грудня 2009 року, за 2010 рі к з 01 січня 2010 року по30 листопада 2010 року включно з урахуванням фактично проведених виплат .

В задоволенні позовних в имог ОСОБА_2 в іншій части ні - відмовити.

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь ОСОБ А_2 витрати зі сплати судово го збору в розмірі 1 грн. 70 коп.

Постанова судді підлягає н егайному виконанню.

Оскарження постанови судд і не зупиняє її виконання.

Апеляційна скарга на поста нову судді може бути подана д о Харківського апеляційного адміністративного суду чере з Крюківський районний суд м .Кременчука Полтавської обла сті на протязі десяти днів з д ня отримання копії постанови , з одночасним подання копії а пеляційної скарги до Харківс ького апеляційного адмініст ративного суду.

Суддя:

СудКрюківський районний суд м.Кременчука
Дата ухвалення рішення02.12.2010
Оприлюднено27.12.2010
Номер документу13016988
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1045

Ухвала від 12.07.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Василенко Я.М

Постанова від 21.04.2011

Адміністративне

Сватівський районний суд Луганської області

Гашинський М. А.

Постанова від 02.12.2010

Адміністративне

Крюківський районний суд м.Кременчука

Сьоря Сергій Іванович

Постанова від 10.12.2010

Адміністративне

Долинський районний суд Кіровоградської області

Бойко Павло Миколайович

Постанова від 15.12.2010

Адміністративне

Чигиринський районний суд Черкаської області

Івахненко Олена Григорівна

Ухвала від 25.10.2010

Адміністративне

Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська

Руденко Вікторія Василівна

Постанова від 11.11.2010

Адміністративне

Тячівський районний суд Закарпатської області

Чопик Віталій Васильович

Ухвала від 15.10.2010

Адміністративне

Машівський районний суд Полтавської області

Січиокно Тетяна Олександрівна

Ухвала від 03.06.2010

Адміністративне

Первомайський міський суд Луганської області

Мазка Наталія Броніславівна

Постанова від 19.05.2010

Адміністративне

Красногвардійський районний суд

Проскурня Сергій Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні