ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКА СЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
18 лютого 2011 року Спр ава № 09/2330
Господарський суд Ч еркаської області в складі г оловуючого - судді Курченко Н .М., при секретарі - Лавріненко С.І., за участю представників сторін: позивача - Харченко О.Д. за довіреністю, відпові дача - Хроль О.М. директор , Булих О.М. за довіреністю , третіх осіб - Борисенко П.П. за довіреністю від ФГ "Лань Борисенко", ОСОБА_5 (паспор т НОМЕР_5 виданий Черкаськ им РВ УМВС України в Черкаськ ій області 03.06.1999р.,), розглянувши у відкритому судовому засід анні у м. Черкаси клопотання е ксперта у справі за позовом п риватного акціонерного това риства "Страхова група "ТАС", м . Київ до товариства з обмежен ою відповідальністю "Універс ал Трейд ЛТД", с. Гельмязів Зол отоніського району, треті ос оби, які не заявляють самості йних вимог на предмет спору, н а стороні відповідача - Ферме рське господарство "Лань Бор исенко" с. Руська Поляна Черка ського району, ОСОБА_5 АД РЕСА_1 та товариство з додат ковою відповідальністю "Стра хова компанія "Глобус" м. Київ, про стягнення 15518,38 грн., -
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою господарського с уду Черкаської області від 18 с ічня 2011 року задоволено клопо тання позивача, призначено у справі судову автотехнічну експертизу, проведення якої доручено експертам Науково- дослідного експертно-кримін алістичного Центру при УМВС України в Черкаській області .
11 лютого 2011 року до суду повер нуті матеріали справи з клоп отанням судового експерта Ромашко С.В., у якому він про сить надати вихідні дані, які необхідні для проведення су дової експертизи, а саме:
"1. Час, що минув з моменту виї зду автомобіля МАН-19403 р.н.НОМ ЕР_6 на проїзну частину доро ги, до моменту контактування автомобіля КАМАЗ р.н.НОМЕР _7 з автомобілем Шевролет Авео;
2.Швидкість руху автомобіля КАМАЗ, з якою він рухався з мо менту, коли автомобіль МАН по чав виїжджати зі стоянки на г оловну дорогу, до моменту зіт кнення з автомобілем Шевро лет Авео (водій ОСОБА_5 п ояснив, що під'їжджаючи до АЗС побачив, що вантажний автомо біль МАН збирається виїжджат и зі стоянки на головну дорог у, тому він зменшив швидкість );
3. Момент виникнення небезпе ки для руху водію автомобіля КАМАЗ".
Ухвалою господарського су ду Черкаської області від 11 лю того 2011 року поновлено провад ження у справі для розгляду к лопотання судового експерта та призначено розгляд клопо тання на 17 лютого 2011 року з викл иком представників сторін та третіх осіб.
Водії автомобілів КАМАЗ - ОСОБА_5 та МАН - Хроль О.М. подали письмові відповіді н а питання, що містяться у клоп отанні судового експерта.
Згідно ст.77 ГПК України за клопотанням пред ставників відповідача у судо вому засіданні оголошувалас ь перерва з 17 по 18 лютого 2011 року .
У судовому засіданні :
- представник позива ча вважав відповіді третьої особи ОСОБА_5 достатніми д ля проведення судової експер тизи, також вказав, що час з мо менту виїзду автомобіля МАН на проїзну частину дороги до моменту зіткнення, експерт м оже визначити по відеозапису з камери спостереження АЗС;
- представники відпов ідача заперечили проти відпо відей ОСОБА_5, вважали, що п о першому питанню час станов ив 25-30 секунд, також вважали, що швидкість автомобіля КАМАЗ під час зіткнення з автомобі лем Шевролет Авео станов ила більше, ніж 20 км/год, при вин икненні небезпеки водій авто мобіля КАМАЗ міг зупинитись і не допустити зіткнення з ав томобілем Шевролет Авео ;
- третя особа ОСОБА_5 підтримав свої відповіді, т а вважав їх такими, що відпові дають фактичним обставинам Д ТП;
- представник третьої особи ФГ "Лань Борисенко" вваж ав відповіді ОСОБА_5 обґру нтованими.
Розглянувши клопотан ня експерта, заслухавши пояс нення учасників процесу, суд вважає, клопотання експерта підлягаючим задоволенню.
По запитаннях експ ерта судом встановлені насту пні додаткові дані:
1. Час, що минув, з моменту в иїзду автомобіля МАН - 19403 р.н. НОМЕР_6 на проїзну частину д ороги, до моменту контактува ння автомобіля КАМАЗ р.н. НО МЕР_7 з автомобілем Шеврол ет Авео становить біля 7 сек унд. (див. відеозапис з камери спостереження АЗС).
2. Швидкість руху автомобіля КАМАЗ з моменту, коли автомоб іль МАН почав виїжджати зі ст оянки на головну дорогу, стан овив біля 60 км/год. На момент ко нтактування з автомобілем Шевролет Авео, автомобіль КАМАЗ мав швидкість біля 20 км/ год.
3. Небезпека для руху водію а втомобіля КАМАЗ виникла з мо менту виїзду автомобіля МАН зі стоянки АЗС на головну дор огу.
Матеріали справи підлягаю ть направленню до Науково- д ослідного експертно-криміна лістичного Центру при УМВС У країни в Черкаській області для проведення судової експе ртизи згідно ухвали суду від 18 січня 2011 року, з врахуванням в ищезазначених даних.
Відповідно до ст. 79 ГПК України провадження у справі підлягає зупиненню, до завершення проведення ек спертизи.
З огляду на викладене, кер уючись ст. ст.22, 31, 41, 79, 86 ГПК Україн и, суд ,-
У Х В А Л И В :
Задовольнити клопотання судового експерт а.
Направити матеріали госп одарської справи №09/2330 та матер іали справ про адміністратив не правопорушення Черкасько го районного суду (з диском за пису з камери відео спостере ження АЗС біля якої мало місц е ДТП) і Золотоніського міськ районного суду до Науково- д ослідного експертно-криміна лістичного Центру при УМВС У країни в Черкаській області для проведення судової експе ртизи згідно ухвали господар ського суду Черкаської облас ті від 18 січня 2011 року з врахува нням ухвали господарського с уду від 18 лютого 2011 року.
Зупинити провадження у спр аві до отримання висновків с удової експертизи.
Ухвала господарського суд у в частині зупинення провад ження у справі може бути оска ржена до Київського апеляцій ного господарського суду чер ез господарський суд Черкась кої області протягом п'яти дн ів.
СУДДЯ Н.М. Курченко
Суд | Господарський суд Черкаської області |
Дата ухвалення рішення | 18.02.2011 |
Оприлюднено | 22.02.2011 |
Номер документу | 13868175 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Черкаської області
Курченко Н.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні