Постанова
від 31.03.2011 по справі 2а-2320/11/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

31 березня 2011 р. об 11:00 Справа №2а-2320/11/0170

Окружний адміністративн ий суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого су дді Циганової Г.Ю., при секрета рі судового засідання Шевцов ій Г.В., за участі представникі в сторін:

від позивача - Шемет З.В.;

від відповідача - Тарасен ко О.В.;

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу

за позовом Товариства з об меженою відповідальністю "Юг торгпром"

до Державної податкової і нспекції у м. Сімферополі АР К рим

про скасування рішення

Суть спору: Товариство з обм еженою відповідальністю "Югт оргпром" (далі - позивач) зверн улось до Окружного адміністр ативного суду АР Крим із позо вом до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим (далі - відповідач) про ск асування рішення, оформленог о повідомленням №27027/ю/25-2 від 18.06.201 0 року про невизнання податко вої декларації з податку на д одану вартість за квітень 2010 р оку як податкової декларації .

Під час судового розгляду с прави позивач змінив позовні вимоги: просив визнати проти правними дії відповідача щод о невизнання як податкової з вітності податкової деклара ції з податку на додану варті сть ТОВ "Югторгпром" за квітен ь 2010 року (вх. №9001754445 від 18.05.2010 року); з обов'язати відповідача визна ти податкову декларацію ТОВ "Югторгпром" за травень 2010 року (вх. №9001754445 від 18.05.2010 року) та відобр азити її показники у картці о собового рахунку ТОВ "Югторг пром".

Позов мотивовано безпідст авністю відмови податкового органу у прийнятті документ ів податкової звітності.

Ухвалами суду від 25.02.2011 року в ідкрито провадження у справі , після закінчення підготовч ого провадження справу призн ачено до судового розгляду.

Представник позивача в суд овому засіданні позов підтри мав, надав пояснення по суті с прави. Представник відповіда ча надав письмові запереченн я, в яких вказав, що документи податкової звітності, надані позивачем, відповідач не виз нав як податкові декларації відповідно до п. 3.2 Регламенту взаємодії між структурними підрозділами органів ДПІ в А РК відносно відпрацювання пі дприємств при проведенні опе рації "Бюджет".

Заслухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи та оцінивши наявні у с праві докази в їх сукупності , суд, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач є юридичною осо бою, ідентифікаційний код 32468088 .

18.05.2010 року позивач надав пода тковому органу податкову дек ларацію з податку на додану в артість за квітень 2010 року (вх. №9001754445 від 18.05.2010 року).

Згідно з повідомленням від повідача від 10.06.2010 року вих. №27027/10 /15-2, відповідач повідомив пози вача, що даний документ не виз наний як податкова деклараці я, у зв'язку із рішенням робочо ї групи в рамках проведення о перації "Бюджет". Так, відповід ач зазначив, що позивача відн есено до групи "підприємства категорії ризику", тож з метою недопущення використання вк азаної категорії платників п одатків у якості інструменті в мінімізації сплати податкі в підприємствами "вигодоотри мувачами" подані позивачем д окументи не визнаються подат ковими деклараціями.

При цьому суд зазначає, що п овідомлення відповідача від 10.06.2010 року вих. №27027/10/15-2 містить поз начку "повторно", доказів напр авлення позивачу первинного повідомлення про невизнання поданої декларації за квіте нь 2010 року документом податко вої звітності відповідачем н е було надано.

Оцінюючи правомірність ді й відповідача щодо невизнанн я поданих позивачем документ ів як податкових декларацій, суд враховує, що відповідно д о ст. 19 Конституції України ор гани державної влади та орга ни місцевого самоврядування зобов' язані діяти лише на п ідставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Ко нституцією та законами Украї ни.

Згідно із п. 1.11 ст. 1 Закону Укр аїни від 21.12.2000 року №2181-ІІІ "Про по рядок погашення зобов'язань платників податків перед бюд жетами та державними цільови ми фондами" (чинний на час вини кнення спірних відносин, дал і - Закон №2181) податкова дек ларація, - документ, що подаєть ся платником податків до кон тролюючого органу у строки, в становлені законодавством, н а підставі якого здійснюєтьс я нарахування та/або сплата п одатку, збору (обов'язкового п латежу).

Підпунктом 4.1.2 п. 4.2 ст. 4 Закону №2181 передбачено, що податкова звітність, отримана контрол юючим органом від платника п одатків як податкова деклара ція, що заповнена ним всупере ч правилам, зазначеним у затв ердженому порядку її заповне ння, може бути не визнана таки м контролюючим органом як по даткова декларація, якщо в ні й не зазначено обов'язкових р еквізитів, її не підписано ві дповідними посадовими особа ми, не скріплено печаткою пла тника податків. У цьому випад ку, якщо контролюючий орган з вертається до платника подат ків з письмовою пропозицією надати нову податкову деклар ацію з виправленими показник ами (із зазначенням підстав н еприйняття попередньої), то т акий платник податків має пр аво:

надати таку нову деклараці ю разом зі сплатою відповідн ого штрафу;

оскаржити рішення податко вого органу в порядку апеляц ійного узгодження.

Таким чином, передбаченими законом підставами невизнан ня податкової звітності пода тковою декларацією є: не зазн ачення обов'язкових реквізит ів, не підписання відповідни ми посадовими особами, не скр іплення печаткою платника по датків.

Податкова декларація, пода на позивачем (копія якої нада на відповідачем), вказаним ви могам не суперечить, доказів наявності передбачених пп. 4.1 .2 п. 4.1 ст. 4 Закону №2181 обставин, як і б дозволяли податковому ор гану не визнавати подані док ументи податковими декларац іями, відповідач у встановле ному порядку не надав.

Інструкцію про порядок вед ення органами державної пода ткової служби оперативного о бліку платежів до бюджету, ко нтроль за справлянням яких з дійснюється органами держав ної податкової служби Україн и (далі - Інструкція), затверд жено наказом Державної подат кової адміністрації України від 18.07.2005 N 276, зареєстрованим в Мі ністерстві юстиції України 0 2.08.2005 за N 843/11123.

З метою обліку нарахованих і сплачених сум платежів до б юджету органами державної по даткової служби на кожний по точний рік відкриваються осо бові рахунки за кожним платн иком та кожним видом платежу , які повинні сплачуватися та кими платниками (п. 3.1 Інструкц ії).

Наведені положення законо давства надають підставу для висновку про наявність у пла тника податків матеріально-п равового інтересу в тому, щоб дані карток особових рахунк ів правильно відображали фак тичний стан платежів до бюдж ету.

Тому суд, вважає можливим за довольнити позовні вимоги пр о зобов'язання відповідача в ідобразити за даними картки особового рахунку з податку на додану вартість основні п оказники поданої позивачем д екларації.

Враховуючи, що позивачем по милково заявлені вимоги про зобов'язання відповідача виз нати податкову декларацію ТО В "Югторгпром" за травень 2010 рок у (вх. №9001754445 від 18.05.2010 року), в той ча с як документ вх. №9001754445 від 18.05.2010 р оку є податковою декларацією за квітень 2010 року, суд, керуюч ись ч. 2 ст. 11 КАС України, вважає можливим в цій частині вийти за межі позовних вимог.

Також суд стягує на користь позивача суму судового збор у, сплаченого при зверненні д о суду в порядку, встановлено му ст. 94 КАС України.

Відповідно до п. 4 ст. 163, ст. 267 КА С України, суд зобов'язує відп овідача у місячний строк з дн я набрання законної сили суд овим рішенням у справі, надат и до суду звіт про виконання п останови.

В судовому засіданні 31.03.2011 ро ку оголошено вступну і резол ютивну частини постанови, по станову у повному обсязі скл адено 01.04.2011 року.

Керуючись ст. ст. 11, 94, 158-163, 167, 267 КАС України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Визнати протиправними дії Державної податкової інспек ції в м. Сімферополі АР Крим що до невизнання податковою дек ларацією документів податко вої звітності декларації з п одатку на додану вартість То вариства з обмеженою відпові дальністю "Югторгпром" (ідент ифікаційний код 32468088) за квітен ь 2010 року (вх. №9001754445 від 18.05.2010 року).

3. Зобов'язати Державну пода ткову інспекцію в м. Сімфероп олі АР Крим відобразити за да ними картки особового рахунк у з податку на додану вартіст ь Товариства з обмеженою від повідальністю "Югторгпром" (і дентифікаційний код 32468088) осно вні показники поданої деклар ацій з податку на додану варт ість за квітень 2010 року (вх. №90017544 45 від 18.05.2010 року).

4. Стягнути з Державного бюд жету України на користь Това риства з обмеженою відповіда льністю "Югторгпром" 3,40 грн. суд ових витрат.

5. Зобов'язати Державну пода ткову інспекцію в м. Сімфероп олі АР Крим у місячний строк з дня набрання законної сили с удовим рішенням у справі над ати до Окружного адміністрат ивного суду Автономної Респу бліки Крим звіт про виконанн я судового рішення.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку на апеляційне оскарження. У разі подання апеляційної с карги судове рішення, якщо йо го не скасовано, набирає зако нної сили після повернення а пеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного пров адження або набрання законно ї сили рішенням за наслідкам и апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляц ійного адміністративного су ду через Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим протягом 10 днів з дн я проголошення постанови. У р азі оголошення в судовому за сіданні вступної і резолютив ної частини постанови, а тако ж прийняття постанови у пись мовому провадженні апеляцій на скарга подається протягом десяти днів з дня отримання к опії постанови. Копія апеляц ійної скарги одночасно надси лається особою, яка її подає, д о Севастопольського апеляці йного адміністративного суд у.

Суддя Ци ганова Г.Ю.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення31.03.2011
Оприлюднено05.04.2011
Номер документу14525334
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2320/11/0170

Ухвала від 20.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 19.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 09.08.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 25.07.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 16.07.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Брагіна О.Є.

Ухвала від 17.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 08.12.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 17.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 05.11.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Постанова від 31.03.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Циганова Г.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні