ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА
01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 53/148 16.05.11
За позовом Заступника прокурора Деснянського рай ону м. Києва в інтересах держа ви в особі Київської міської ради
до Фізичної особи - підп риємця ОСОБА_1
Третя особа: Комунальне підприємство "Деснянськпарк сервіс" Деснянської районної ради у м. Києві
про звільнення самові льно зайнятої земельної діля нки
С уддя Грєхова О. А.
Представники:
від прокуратури : Холявінс ька І.В. - посвідчення № 70 від 26 .03.09
від позивача: не з'явився
від відповідача: не з'явився
від третьої особи: не з'явив ся
СуТЬ СПОРУ:
Заявлено позов про звіл ьнення самовільно зайнятої з емельної ділянки Фізичною ос обою - підприємцем ОСОБА_1 площею 1100 кв. м., за адресою: АД РЕСА_1 та повернення Київсь кій міській раді.
Позовні вимоги мотивован о тим, що відповідач займає сп ірну земельну ділянку без на лежних на те правових підста в.
Ухвалою Господарського су ду міста Києва від 31.03.2011 порушен о провадження по справі № 53/148, р озгляд справи призначено на 18.04.2011.
18.04.2011 через канцелярію суду в ід позивача надійшли письмов і пояснення на позовну заяву яким підтримав заявлений по зов в повному обсязі.
Відповідач в судовому засі данні 18.04.2011 заперечив на позов.
Представник третьої особи в судовому засіданні подав п исьмові пояснення на позов, в яких заперечив на позов, оскі льки: між відповідачем та тре тьою особою укладений Догові р з питань тимчасового відст ою транспортних засобів, яки й є дійсним; діяльність відпо відача ґрунтувалася на догов ірних засадах; Договір уклад ався на підставі рішення Дес нянської районної у м. Києві р ади; предмет Договору відпов ідає рішенню КМР «Про правил а благоустрою с. Києва»; схему відстою та зберігання транс портних засобі погоджено з в ідділом ДАІ Деснянського рай ону; Деснянською Районною у м . Києві радою правомірно вчин ено правочин, відповідно до я кого третій особі було дозво лено залучати до співпраці н а договірних засадах підприє мців різних форм власності д ля надання послуг з організа ції місць відстою транспортн их засобів; відповідач не при тягався до адміністративної відповідальності за самовіл ьне заняття земельної ділянк и, не встановлено будь-якого ф акту ухилення відповідача ві д виконання вимог припису де ржавного інспектора.
У зв' язку з нез' явленням в судове засідання 18.04.2011 предст авника позивача розгляд спра ви було відкладено на 16.05.2011.
28.04.2011 через канцелярію суду в ід прокуратури надійшли пись мові пояснення в яких прокур ор зазначав, що: самовільне за няття земельної ділянки підт верджується актом перевірки дотримання вимог земельного законодавства Головного упр авління земельних ресурсів № 1327/03 від 25.11.2010; у відповідача відс утні документи на право кори стування земельною ділянкою ; відведення земельних ділян ок відноситься до компетенці ї Київської міської ради; тре тя особа не має повноважень о ператора зі стягнення збору за паркування транспортних з асобів; в автоматизованій си стемі КП «Кадастр»за відпові дачем не зареєстровано право власності чи право користув ання спірною земельною ділян кою; оператором з паркування транспортних засобів в м. Киє ві визначено КП «Київпастран ксервіс».
В судове засідання 16.05.2011 з' я вився прокурор та підтримав заявлені позовні вимоги в по вної обсязі.
Представники позивача, від повідача та третьої особи в с удове засідання не з' явилис я.
На виконання вимог ст. 81-1 ГП К України складено протоколи судових засідань, який долуч ено до матеріалів справи.
У судовому засіданні 16.05.2011 с удом оголошено вступну та ре золютивну частини рішення.
Розглянувши подані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення представника проку рора, відповідача та третьої особи, всебічно і повно з' яс увавши фактичні обставини, н а яких ґрунтується позов, об' єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по с уті, господарський суд міста Києва
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до з п. 2 ст. 5 За кону України „Про прокуратур у", на органи прокуратури покл адено функції представництв а інтересів держави в суді.
Згідно з п. 4 ст. 6 Закону Украї ни „Про прокуратуру", органи п рокуратури України вживають заходів до усунення порушен ь закону, від кого б вони не ви ходили, поновлення порушених прав і притягнення у встанов леному законом порядку до ві дповідальності осіб, які доп устили ці порушення.
Пунктом 6 ст. 20 Закону Україн и „Про прокуратуру", визначен о що прокурор має повноважен ня звертатись до суду з заява ми про захист прав і законних інтересів держави.
Статтею 121 Конституції Укра їни на органи прокуратури Ук раїни покладено функції пред ставництва інтересів громад ян та держави в судах.
Відповідно до ст. 36-1 Закону У країни “Про прокуратуру”, пр окурор здійснює представниц тво інтересів держави в суді у разі порушення або загрози порушень державних інтересі в. Прокурор самостійно визна чає підстави для представниц тва у судах.
На підставі зазначених пол ожень, Прокуратура Деснянськ ого району міста Києва зверн улась до суду в інтересах дер жави в особі Київської міськ ої ради до Фізичної особи - п ідприємця ОСОБА_1, посилаю чись на те, що відповідач само вільно займає спірну земельн у ділянку.
Пунктом 12 Перехідних положе нь Земельного кодексу Україн и визначено, що до розмежуван ня земель державної і комуна льної власності повноваженн я щодо розпорядження землями в межах населених пунктів, кр ім земель, переданих у приват ну власність, здійснюють від повідні сільські, селищні, мі ські ради, а за межами населен их пунктів - відповідні орган и виконавчої влади.
Статтею 9 Земельного кодекс у України встановлено, що роз порядження землями територі альної громади міста, переда ча земельних ділянок комунал ьної власності у власність г ромадян та юридичних осіб, на дання земельних ділянок у ко ристування; прийняття рішенн я щодо звільнення самовільно зайнятих земельних ділянок відноситься до повноважень К иївської міської ради.
Рішенням Деснянської райо нної у місті Києві ради від 26.06. 2007р. № 9 “Про надання Комунально му підприємству “Деснянськп арксервіс” дозволу тимчасов ого облаштування паркувальн их дільниць та можливості за лучення інвесторів” було дор учено Комунальному підприєм ству “Деснянськпарксервіс” Деснянської районної у м. Киє ві ради, як єдиному “оператор у” в районі, що здійснює стягн ення паркувального збору в Д еснянському районі м. Києва, о рганізувати паркування авто транспорту за адресами, зазн аченими в додатку 1 (копія міст иться в матеріалах справи), у п орядку, визначеному чинним з аконодавством; для підвищенн я ефективності роботи Комуна льному підприємству “Деснян ськпарксервіс” Деснянської районної у місті Києві ради з алучати до співпраці на дого вірних засадах підприємців р ізних форм власності для над ання послуг з організації па ркування автотранспорту.
Згідно з Рішенням Деснянсь кої районної у місті Києві ра ди № 3 від 11.10.2007р. до рішення Десн янської районної у місті Киє ві ради від 26.06.2007р. № 9 внесено змі ни, а саме, назву рішення викла дено у новій редакції: “Про ор ганізацію місць тимчасового відстою транспорту на терит орії району”; викладено в нов ій редакції преамбулу рішенн я № 9. Пункт 1 рішення викладено у новій редакції: “Доручити К П “Деснянськпарксервіс”Дес нянської районної у місті Ки єві ради вжити заходів щодо о рганізації місць тимчасовог о відстою автотранспорту за адресами, зазначеними у дода тку 1”. В додатку 1 слова “майда нчиків для паркування” замін ено словами “місць тимчасово го відстою”.
Доказів того, що Рішення Дес нянської районної у місті Ки єві ради від 26.06.2007р. №9 (із внесени ми до нього змінами) визнано н едійсним у судовому порядку або скасовано, матеріали спр ави не містять.
07.08.2009р. між КП “Деснянськпарк сервіс” Деснянської районно ї у м. Києві ради (третя особа) т а ФОП ОСОБА_1 (відповідач) у кладено договір № 27 (далі - до говір), відповідно до умов яко го на виконання рішення Десн янської районної у м. Києві ра ди від 26.06.2007р. № 9, третя особа спі впрацює з відповідачем по ор ганізації місця тимчасового відстою транспорту за адрес ою: АДРЕСА_1 (надалі - об' єкт). В подальшому відповідач працює згідно “Правил збері гання транспортних засобів н а автостоянках”, затверджени х Постановою Кабінету Мініст рів України від 22.01.1996 року № 115.
Відповідно до п. 1.2 договору м етою даного договору є задов олення потреб відповідача у здійснені нею підприємницьк ої діяльності, шляхом взаємо дії з третьою особою.
Відповідно до п.2.3.2 договору відповідач зобов' язався зг ідно з вимогами діючого зако нодавства України, не пізніш е 25 числа звітного місяця, пер ераховувати на рахунок треть ої особи кошти в сумі, визначе ній у додатку №1, який є невід' ємною частиною цього договор у.
Відповідно до п. 4.2 договору, відповідальність за наявніс ть необхідних дозволів на ве дення власної діяльності, по в' язаної з експлуатацією “О б' єкту”, відповідач несе ін дивідуально.
Згідно з п. 6.1 договору, у всіх правовідносинах, що не були о бумовлені цим договором, сто рони керуються вимогами чинн ого законодавства України.
Так, сторонами договору бул о підписано Додаток №1 до дого вору, в якому встановлено дат у початку платежу та суми пла тежу.
Додатковою угодою №1 до дого вору було визначено дату поч атку платежу з 01.09.2009р.
Стаття 60 Закону України “Пр о місцеве самоврядування в У країні” визначає, що територ іальним громадам сіл, селищ, м іст, районів у містах належит ь право комунальної власност і на землю.
Згідно п. 5 ст. 16 Закону Україн и “Про місцеве самоврядуванн я в Україні”, від імені та в ін тересах територіальних гром ад права суб' єкта комунальн ої власності здійснюють відп овідні ради.
Відповідно до ст. 187 Земельно го кодексу України, контроль за використанням та охороно ю земель полягає в забезпече нні додержання органами держ авної влади, органами місцев ого самоврядування, підприєм ствами, установами, організа ціями і громадянами земельно го законодавства України.
Згідно ст. 2 Закону України “ Про державний контроль за ви користанням та охороною земе ль”, серед основних завдань д ержавного контролю за викори станням та охороною земель є забезпечення додержання орг анами державної влади, орган ами місцевого самоврядуванн я, фізичними та юридичними ос обами земельного законодавс тва України.
Відповідно до ст. 5 Закону Ук раїни “Про державний контрол ь за використанням та охорон ою земель”, державний контро ль за використанням та охоро ною земель здійснює спеціаль но уповноважений орган викон авчої влади з питань земельн их ресурсів.
Згідно ч. 4 ст. 9 Закону Україн и “Про державний контроль за використанням та охороною з емель”, державний контроль з а використанням та охороною земель, дотриманням вимог за конодавства України про охор ону земель і моніторинг ґрун тів здійснюються шляхом, зок рема, проведення перевірок.
Відповідно до п. 1 Положення Про Державну інспекцію з кон тролю за використанням і охо роною земель (далі Положення ), затвердженого постановою К абінету Міністрів України ві д 25.12.02. № 1958 , Державна інспекція з контролю за використанням і охороною земель (Держземінс пекція) є урядовим органом де ржавного управління, який ді є у складі Держкомзему і йому підпорядковується.
Згідно п. 4 Положення, Держзе мінспекція відповідно до пок ладених на неї завдань орган ізує і здійснює державний ко нтроль за дотриманням органа ми державної влади, органами місцевого самоврядування, п ідприємствами, установами, о рганізаціями незалежно від ф орми власності, громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, а також іно земними юридичними особами з емельного законодавства.
Відповідно до п. 5 Положення , Держземінспекція та держав ні інспектори з контролю за в икористанням і охороною земе ль в межах своїх повноважень мають право складати акти пе ревірок, протоколи про адмін істративні правопорушення у сфері використання та охоро ни земель і дотримання вимог земельного законодавства та розглядати відповідно до за конодавства справи про адмін істративні правопорушення, а також подавати в установлен ому законодавством порядку д о відповідних органів матері али перевірок щодо притягнен ня винних осіб до відповідал ьності.
До повноважень державного інспектора у сфері державно го контролю за використанням та охороною земель Закон Укр аїни “Про державний контроль за використанням та охороно ю земель” (ст. 10) відносить, зокр ема, можливість безперешкодн о обстежувати в установленом у законодавством порядку зем ельні ділянки, що перебувают ь у власності та користуванн і юридичних і фізичних осіб, п еревіряти документи щодо вик ористання та охорони земель, складати акти перевірок.
Порядок проведення переві рок з питань використання зе мель та складання відповідни х актів перевірок встановлює ться Порядком планування та проведення перевірок з питан ь здійснення державного конт ролю за використанням та охо роною земель, затвердженим н аказом Державного комітету У країни по земельних ресурсах від 12.12.03. № 312.
Відповідно до п. 4.2. зазначено го Порядку встановлено, що пр и проведенні перевірки держа вний інспектор: установлює о собу, яка є власником земельн ої ділянки чи землекористува чем; при встановленні факту з міни власника чи користувача об'єкта нерухомості уживає з аходів для з'ясування особи ф актичного власника чи корист увача; установлює правомірні сть використання земельних д ілянок іншими землекористув ачами, яким вони не надані у вл асність чи користування; пер евіряє наявність документів , що посвідчують право власно сті чи право користування зе мельною ділянкою; перевіряє дотримання режиму використа ння земельної ділянки відпов ідно до цільового призначенн я; уточнює відповідність міс ця розташування та меж земел ьної ділянки, мір ліній, визна чених у документах, які посві дчують право користування зе мельною ділянкою, фактичним мірам ліній на місцевості.
Відповідно до п. 4.3. зазначено го вище Порядку, при виявленн і порушення земельного закон одавства державний інспекто р: з' ясовує обставини та сут ь скоєного порушення земельн ого законодавства; установлю є особу, яка здійснила поруше ння земельного законодавств а; установлює, чи є в діях чи бе здіяльності особи, яка вчини ла порушення земельного зако нодавства, ознаки адміністра тивного правопорушення або с клад злочину; обстежує земел ьну ділянку і встановлює, чи з авдана юридичними чи фізични ми особами шкода земельним р есурсам унаслідок їхньої гос подарської та іншої діяльнос ті.
Згідно п. 5.6 Порядку, в акті на водиться план-схема місця ро зташування земельної ділянк и (схематичний абрис чи викоп іювання з картографічних мат еріалів планів земельної діл янки з прив' язкою до місцев ості та зазначенням суміжних землекористувачів). На плані -схемі вказується загальна п лоща земельної ділянки та пл оща, на якій виявлено порушен ня (забруднення, самовільне з айняття тощо).
Як вбачається з матеріалів справи, Головним управління м земельних ресурсів інспект ором по використанню і охоро ні земель м. Києва у відповідн ості до вимог ст. ст. 187, 189 Земель ного кодексу України в прису тності слідчого прокуратури Деснянського району м. Києва Андрієвської О.В. проведено п еревірку земельної ділянки з а адресою АДРЕСА_1
Перевіркою, зокрема, встано влено, що відповідачем на А ДРЕСА_1 у Деснянському райо ні м. Києва на земельній ділян ці близько 1100 кв.м. влаштовано м айданчик тимчасового відсто ю автотранспорту (земельну д ілянку огороджено парканом, частково засипано щебенем), о днак у додатку 1 до рішення Дес нянської районної у м. Києві р ади від 26.06.2007р. №9 адреси зазначе ного майданчика не визначено . Документи, що посвідчують пр аво користування (власності) земельною ділянкою на АДРЕ СА_1 у Деснянському районі м . Києва, передбачені ст. 126 Земел ьного кодексу України у фізи чної особи-підприємця ОСОБ А_1 та КП “Деснянськпарксер віс” Деснянської районної у м. Києві ради, відсутні. Так, в х оді даної перевірки було вст ановлено самовільне зайнятт я відповідачем земельної діл янки на АДРЕСА_1, про що бул о складено Акт перевірки дот римання вимог земельного зак онодавства №1327/03 від 25.11.2010, копія я кого міститься в матеріалах справи.
Порушення вимог чинного зе мельного законодавства Фізи чною особою - підприємцем ОСОБА_1 при самовільному ви користанні земельної ділянк и площею 1100 кв.м. за адресою: А ДРЕСА_1 у Деснянському райо ні м. Києва без відповідного д озволу та одержання документ а, що посвідчує право власнос ті або користування землею б ез встановлення землевпоряд ною організацією меж земельн ої ділянки в натурі, на органі зацію майданчику тимчасовог о відстою автотранспорту під тверджується Актом перевірк и дотримання вимог земельног о законодавства від №1327/03 від 25.1 1.2010, який складений спеціаліст ами Управління з контролю за використанням та охороною з емель у м. Києві, згідно якого встановлено, що земельна діл янка площею 1100 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1 використовуєтьс я Фізичною особою-підприємце м ОСОБА_1 як майданчик по о блаштуванню місць відстою та зберігання автотранспортни х засобів самовільно, без док ументів, передбачених ст. ст. 1 25,126 Земельного кодексу Україн и.
Прокурор просить суд зобов ' язати відповідача звільни ти земельну ділянку площею 1120 кв. м. за адресою: АДРЕСА_1 т а повернути Київській міські й раді, а також, зобов' язати Фізичну особу - підприємця ОСОБА_1 за власний рахунок привести земельну ділянку п лощею 1120 кв. м. за адресою: АДР ЕСА_1 у придатний для викори стання за цільовим призначен ням стан.
Оцінюючи подані позивачем докази за своїм внутрішнім п ереконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об' єктивному розгляді в судовом у засіданні всіх обставин сп рави в їх сукупності, суд вваж ає, що позовні вимоги є обґрун тованими та підлягають задов оленню, з наступних підстав.
Згідно ст. 32 Господар ського процесуального кодек су України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на п ідставі яких господарський с уд у визначеному законом пор ядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яки х ґрунтуються вимоги і запер ечення сторін, а також інші об ставини, які мають значення д ля правильного вирішення гос подарського спору.
Відведені майданчики для паркування - майданчики д ля паркування, розміщені в ме жах проїзної частини вулиці, дороги або тротуару та облад нані відповідно до вимог Пра вил дорожнього руху, затверд жених постановою Кабінету Мі ністрів України від 10 жовтня 2 001 р. N 1306.
Розміщення майданчи ків для паркування за окреми ми адресами здійснюється у в становленому порядку органа ми місцевого самоврядування за погодженням з Державтоін спекцією МВС згідно з місцев ими правилами забудови
Відповідно до ст. 1 Зак ону України “Про державний к онтроль за використанням та охороною земель”, самовільни м зайняттям земельної ділянк и - є будь-які дії, які свідчат ь про фактичне використання земельної ділянки за відсутн ості відповідного рішення ор гану виконавчої влади чи орг ану місцевого самоврядуванн я про її передачу у власність або надання у користування (о ренду) або за відсутності вчи неного правочину щодо такої земельної ділянки, за винятк ом дій, які відповідно до зако ну є правомірними.
Згідно ст. 116 Земельного код ексу України, юридичні особи набувають права власності т а права користування земельн ими ділянками із земель держ авної або комунальної власно сті за рішенням органів вико навчої влади або органів міс цевого самоврядування та дер жавних органів приватизації щодо земельних ділянок, на як их розташовані об' єкти, які підлягають приватизації, в м ежах їх повноважень, визначе них цим Кодексом.
Відповідно до ч. 1 ст. 122 Земель ного кодексу України, сільсь кі, селищні, міські ради перед ають земельні ділянки у влас ність або у користування із з емель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Порядок надання земельних ділянок комунальної власнос ті у користування закріплени й ст. 123 Земельного кодексу Укр аїни, а порядок передачі земе льних ділянок комунальній вл асності в оренду - ст. 124 Земел ьного кодексу України.
Вказаними нормами Земельн ого кодексу України встановл юється, що передача в оренду з емельних ділянок, що перебув ають у комунальній власності , здійснюється на підставі рі шення органу місцевого самов рядування шляхом укладення д оговору оренди земельної діл янки. При цьому, надання земел ьних ділянок юридичним особа м здійснюється на підставі р ішень органів місцевого само врядування за проектами відв едення цих ділянок.
Відповідно до ст. 125 Земельно го кодексу України, право вла сності та право постійного к ористування на земельну діля нку або право оренди земельн ої ділянки виникає: після оде ржання її власником або кори стувачем документа, що посві дчує право власності чи прав о постійного користування зе мельною ділянкою, та його дер жавної реєстрації; після укл адення договору оренди і йог о державної реєстрації.
Приступати до використанн я земельної ділянки до встан овлення її меж у натурі (на міс цевості), одержання документ а, що посвідчує право на неї, т а державної реєстрації забор оняється.
Згідно зі ст. 126 Земельного ко дексу України, вказане право посвідчується державним акт ом встановленої форми або до говором, який реєструється в ідповідно до закону.
Слід зазначити, що на даний час Київською міською радою не приймалось рішення про пе редачу у власність чи корист ування відповідачу або треті й особі спірної земельної ді лянки.
Відповідач та третя особа з азначають про те, що відповід ач здійснює діяльність щодо організації місць відстою ав тотранспортних засобів на пі дставі договору №27 від 07.08.2009, як ий укладений із третьою особ ою на виконання рішення Десн янської районної у м. Києві ра ди від 26.06.2007р. №9 “Про організаці ю паркування автотранспорту ”.
Проте, як вбачається із Пере ліку адрес місць тимчасового відстою автотранспорту КП “ Деснянськпарксервіс” Десня нської районної у м. Києві рад и, який є Додатком №1 до рішенн я Деснянської районної у міс ті Києві ради від 26.06.2007р. №9, у заз наченому Переліку АДРЕСА_1 - відсутня.
Таким чином, судом встановл ено, що відповідач, у порушенн я вищенаведених норм чинного законодавства, самовільно в икористовує земельну ділянк у площею 1120 кв.м. за адресою: А ДРЕСА_1 у Деснянському райо ні м. Києва, що підтверджуєтьс я Актом перевірки дотримання вимог земельного законодавс тва від 25.11.2010 № 1327/03.
Отже, враховуючи вищевикла дене, матеріалами справи під тверджується, що земельну ді лянку площею 1120 кв. м. за адресо ю: АДРЕСА_1, у Деснянському районі м. Києва відповідач за ймає без відповідних докумен тів.
Згідно ст. 13 Конституції Укр аїни визначено, що земля є об' єктом права власності Україн ського народу, від імені яког о права власника здійснюють органи державної влади та ор гани місцевого самоврядуван ня в межах, визначених Консти туцією України.
Відповідно до п. 2 ст. 152 Земел ьного кодексу України, власн ик земельної ділянки або зем лекористувач може вимагати у сунення будь-яких порушень й ого прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов'язані з по збавленням права володіння з емельною ділянкою, і відшкод ування завданих збитків.
Статтею 212 Земельного кодек су України встановлено, що са мовільно зайнята земельна ді лянка підлягає поверненню вл аснику землі або землекорист увачу, без відшкодування зат рат понесених за час незакон ного користування ними.
Приведення земельних діля нок у придатний для використ ання стан, включаючи знесенн я будинків, будівель і споруд , здійснюється за рахунок гро мадян або юридичних осіб, які самовільно зайняли земельні ділянки.
Згідно ст. 124 Конституції Укр аїни, правосуддя в Україні зд ійснюється виключно судами. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функ цій іншими органами чи посад овими особами не допускаютьс я. Юрисдикція судів поширюєт ься на всі правовідносини, що виникають у державі.
Відповідно до ч. 3 ст. 212 Земель ного кодексу України, поверн ення самовільно зайнятих зем ельних ділянок провадиться з а рішенням суду.
Таким чином, суд приходить д о висновку, що відповідач, не н абувши у встановленому чинни м законодавством України пор ядку права користування земе льною ділянкою площею 1120 кв. м. за адресою: АДРЕСА_1 у Десн янському районі м. Києва, безп ідставно та неправомірно кор истуються вказаною земельно ю ділянкою.
Відповідно до ст. 33 Господа рського процесуального коде ксу України кожна сторона по винна довести ті обставини, н а які вона посилається як на п ідставу своїх вимог і запере чень.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідач доказів н а спростування обставин, пов ідомлених прокуратурою та по зивачем, суду не надав.
За таких обставин, враховую чи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги п рокуратури Деснянського рай ону м. Києва в інтересах держа ви в особі Київської міської ради є обґрунтованими, та так ими, що підлягають задоволен ню повністю.
Витрати по оплаті державно го мита та інформаційно-техн ічного забезпечення судовог о процесу згідно ст. 49 ГПК Укра їни покладаються на відповід ача.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 49, 82, 83, 85 Господа рського процесуального коде ксу України, суд
В И Р І Ш И В :
1. Позовні вимоги задо вольнити повністю.
2. Зобов' язати Фізичну особ у-підприємця ОСОБА_1 (02156, А ДРЕСА_2, ідентифікаційний н омер НОМЕР_1) звільнити зе мельну ділянку площею 1100 кв. м. за адресою: АДРЕСА_1 та пов ернути Київській міській рад і (м. Київ, вул. Хрещатик, 36).
3. Зобов' язати Фізичну особ у-підприємця ОСОБА_1 (02156, АДРЕСА_2, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) за власний р ахунок привести земельну ді лянку площею 1100 кв. м. за адресо ю: АДРЕСА_1 у придатний для використання стан (у поперед ній стан).
4. Стягнути з ОСОБА_1 (02156, АДРЕСА_2, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) в доход Держ авного бюджету України 85 (вісі мдесят п' ять) грн. 00 коп. - дер жавного мита та 236 (двісті трид цять шість) грн. 00 коп. - витрат на інформаційно-технічне за безпечення судового процесу .
5. Після набрання рі шенням законної сили видати накази.
Суддя О.А.Грє хова
Повне рішення складено 18.05. 2011
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 16.05.2011 |
Оприлюднено | 24.05.2011 |
Номер документу | 15602218 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Грєхова О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні