Рішення
від 25.05.2011 по справі 51/97
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА



 

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  міста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б     тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа №  51/97

25.05.11

За позовом           Хмельницького академічного обласного театру ляльок

до             Міністерства культури і туризму України    

про                            стягнення заборгованості в сумі 19 250,00 грн. та штрафних санкцій до пенсійного фонду

                                                                                                                Суддя Пригунова А.Б.

Представники:

від позивача: Пундік А.К.

від відповідача: Старостенко С.А.

        ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Хмельницький академічний обласний театр ляльок звернувся до Господарського суду міста Києва з позовом до Міністерства культури і туризму України, в якому просить стягнути з відповідача  19 250, 00 грн. заборгованості за договором № 52 від 07.11.2008 р., а також згідно зі ст. 106 Закону України «Про загальнообов’язкове пенсійне страхування»штрафні санкції до пенсійного фонду за суму боргу 5000,39 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням відповідачем обов’язку щодо оплати реалізації творчого проекту за грантом Президента України відповідно до умов вищевказаного договору.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 31.03.2011 р. порушено провадження у даній справі, призначено її до розгляду у судовому засіданні на             18.04.2011 р. за участю представників сторін, яких зобов’язано надати суду певні документи.

Розгляд справи відкладався через нез’явлення у судове засідання повноважних представників відповідача та неналежне виконання ним вимог суду.

Відповідач надав відзив на позовну заяву, в якому Міністерство культури і туризму України проти позову заперечувало та просило повністю відмовити Хмельницькому академічному обласному театру ляльок в задоволенні позовних вимог з огляду на наступне. Відповідач зазначив, що ним було профінансовано І етап зазначеного гранту у сумі 9 500,00 грн. та часткового погашено заборгованість в розмірі 750,00 грн. Недофінансування Міністерства культури і туризму України Державним казначейством України у 2009 році склало 29,5 млн. гривень. У зв’язку з закінченням 2009 бюджетного року бюджетні призначення головного розпорядника коштів –Міністерства культури і туризму України у 2010 році втратили силу. Відповідач зазначає, що він неодноразово звертався до Кабінету Міністрів України щодо можливості погашення заборгованості перед одержувачами бюджетних коштів, однак механізм її погашення так і не був погоджений. Вказані обставини, а також те, що Державне казначейство України не здійснило відповідних операцій, передбачених Бюджетним кодексом України, на думку відповідача, є відкладальними обставинами в розумінні частини першої статті 212 Цивільного кодексу України.

У даному судовому засіданні представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги та просив позов задовольнити.

Представник відповідача проти позову заперечував з мотивів, викладених у відзиві на позовну заяву.

Відповідно до ст. 82 Господарського процесуального кодексу України рішення у даній справі прийнято у нарадчій кімнаті за результатами оцінки доказів, поданих сторонами.

У судовому засіданні 25.05.2011 р. відповідно до ст. 85 Господарського процесуального кодексу України судом проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, Господарський суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

На виконання Розпорядження Президента України від 21.07.2008 р. № 232/2008-п «Про призначення грантів Президента України молодим діячам у галузі театрального, музичного, образотворчого мистецтва та кінематографії, а також молодим письменникам і майстрам народного мистецтва для створення і реалізації творчих проектів»Міністерством культури і туризму України видано наказ від 07.11.2008 р. № 1276/0/16-08 «Про гранти Президента України молодим діячам в галузі театрального мистецтва для створення і реалізації творчих проектів», яким зобов’язано Хмельницький обласний театр ляльок забезпечити реалізацію творчого проекту в галузі театрального мистецтва протягом листопада-грудня 2008 року режисерові ОСОБА_1 для сценічного втілення вистави «Українська ніч»за мотивами творів М.В. Гоголя на сцені Хмельницького обласного театру ляльок.

Як передбачено ст. 26  Закону України «Про культуру», до витрат на утримання закладів культури віднесено гранти.

Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 1 вказаного Закону грант - фінансові ресурси, що надаються на безповоротній основі суб'єкту, який провадить діяльність у сфері культури, для реалізації культурно-мистецького проекту.

На підставі вказаного наказу відповідача 07.11.2008 р. між Міністерством культури і туризму України, володарем гранту ОСОБА_1 (далі –виконавець) та Хмельницьким обласним театром ляльок, правонаступником якого є Хмельницький академічний обласний театр ляльок (далі –керівник творчого проекту), який зобов’язується забезпечити реалізацію проекту, укладено договір № 52 про створення і реалізацію творчого проекту у галузі театрального мистецтва за грантом Президента України молодим діячам режисерові ОСОБА_1 для сценічного втілення вистави «Українська ніч»за мотивами творів М.В. Гоголя на сцені Хмельницького обласного театру ляльок (далі –договір).

Згідно з наказом Міністерства культури і туризму України № 1277/0/16-08 від 07.11.2008 р. зобов’язано управління фінансування, обліку та звітності включити до мережі Міністерства культури і туризму України Хмельницький обласний театр ляльок, який є одержувачем коштів державного бюджету на виконання бюджетної програми за КПКВК 1801130 «Гранти Президента України молодим діячам мистецтва для створення і реалізації творчих проектів».

Розділом 1 договору сторони визначили терміни, що вживаються в ньому, а саме: «грант»- фінансова підтримка молодим діячам у галузі театрального, музичного мистецтва для створення і реалізації творчих проектів; «творчий проект»- план заходів, поданий виконавцем до Міністерства культури і туризму України та схвалений останнім.

Розділом 2 договору сторонами погоджено предмет і суму договору на наступних умовах. Міністерство культури і туризму України доручає, а виконавець разом з керівником творчого проекту беруть на себе зобов’язання на постановку вистави «Українська ніч»за мотивами творів М.В. Гоголя на сцені Хмельницького обласного театру ляльок (п. 2.1 договору). Строк реалізації творчого проекту листопад –грудень 2008 року (п. 2.2 договору). Сума договору 38 000,00 грн. з урахуванням ПДВ (п. 2.3 договору). Джерела оплати –за рахунок асигнувань, передбачених Міністерством культури і туризму України в Державному бюджеті України на 2008 рік за КПКВК 1801130 (п. 2.4 договору).

Строк дії договору обумовлено з моменту його підписання до повного виконання сторонами своїх зобов’язань (п. 8.1 договору).

Порядок та умови розрахунків визначені в розділі 3 договору. Розрахунки між Міністерством культури і туризму України та керівником творчого проекту здійснюються у відповідності з наказом відповідача, затвердженого кошторису, актів про виконані роботи, звітів про фактичні витрати (з копіями платіжних документів) на рахунок підприємства (установи, організації), яке забезпечує реалізацію творчого проекту в такому порядку:

-          при підписанні договору на реалізацію гранту Президента України (підготовчий період) –25% кошторисної вартості творчого проекту з урахуванням ПДВ згідно з затвердженим кошторисом витрат;

-          основний виробничий період –50% кошторисної вартості творчого проекту з урахуванням ПДВ;

-          при виконанні творчого проекту проводиться остаточний розрахунок по фактичним витратам, які не перевищують суму, обумовлену договором.

Умовами п. 4.2.1 договору на позивача покладено обов’язок використовувати за призначенням виділені відповідачем кошти в місячний термін з дня надходження їх на рахунок підприємства (установи, організації, закладу) та представляти відповідачу після кожного етапу проміжкові акти про виконані роботи та виконавчий кошторис з постатейними витратами та копіями усіх розрахункових документів.

Так, 31.12.2008 р. сторонами було підписано акт про виконані роботи І етапу гранту Президента України в галузі театрального мистецтва, а також  надано відповідачу затверджений позивачем виконавчий кошторис на реалізацію гранта Президента у галузі театрального мистецтва за грантом Президента України молодим діячам режисерові ОСОБА_1 для сценічного втілення вистави «Українська ніч»за мотивами творів М.В. Гоголя на сцені Хмельницького обласного театру ляльок в сумі 9 499,98 грн.

26 листопада 2008 року на рахунок позивача було перераховано 25% кошторисної вартості творчого проекту, а саме –9 500,00 грн.

28.02.2009 р. відповідачем видано наказ № 279/1/16-09 «Про внесення змін до наказу Міністерства культури і туризму України від 07.11.2008 року», на виконання  якого

сторонами та виконавцем гранту 28.04.2009 р. додатковою угодою до договору № 52 від 07.11.2008 р. змінено строк реалізації творчого проекту на листопад 2008 року –травень 2009 року, а джерела оплати –асигнування, передбачені Міністерством культури і туризму України в Державних бюджетах України на 2008 та 2009 роки.

Судом встановлено, що прем’єра вистави «Українська ніч»за мотивами М.В.Гоголя була здана на сцені Хмельницького обласного театру ляльок в травні місяці 2009 року, а 28.05.2009 року між Міністерством культури і туризму України, керівником творчого проекту Хмельницьким обласним театром ляльок та виконавцем гранту ОСОБА_1. підписано акт про виконані роботи за договором № 52 від 07.11.2008 р. та додатковою угодою від 28.04.2009 р., яким підтверджено виконання робіт повністю.

На виконання п. 4.2.1 договору позивачем наданий відповідачу затверджений 28 травня 2009 року виконавчий кошторис, відповідно до якого запланована сума фінансування становила 38 000,00 грн., фактично використані та профінансовані витрати (перший етап 25%) –9499,98 грн., та залишок до фінансування кошторисної варості –28 500,00 грн.

Таким чином, керівником творчого проекту виконані взяті на себе зобов’язання за договором № 52 про створення і реалізацію творчого проекту у галузі театрального мистецтва за грантом Президента України молодим діячам режисерові ОСОБА_1 для сценічного втілення вистави «Українська ніч»за мотивами творів М.В. Гоголя на сцені Хмельницького обласного театру ляльок від 07.11.2008 р. та додатковою угодою до нього в межах строків обумовлених ними, роботи прийняті відповідачем без зауважень.

При цьому, судом звертає увагу, що зобов’язаною стороною з реалізації проекту за договором № 52 від 07.11.2008 р. виступав безпосередньо позивач, в свою чергу, порядок, умови та строки виконання зобов’язань з реалізації проекту ОСОБА_1. були погоджені останньою та позивачем у договорі підряду № 1 від 28.11.2008 р.

Матеріалами справи встановлено, що відповідач наказом № 6/286 від 26.02.2009 р. затвердив паспорти бюджетних програм на 2009 рік Міністерства культури і туризму України, в тому числі, за КПКВК 1801130. Відповідно до Витягу зі змін річного розпису призначень Державного бюджету України на 2009 рік передбачено загальні видатки на гранти Президента України молодим діячам мистецтва для створення і реалізації творчих проектів у розмірі 20 000,00 грн. З лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2009 рік, виданої Міністерством культури і туризму України, вбачається, що виділення позивачу 20 000,00 грн. планувалось на грудень 2009 року.

Однак, як зазначає відповідач, станом на 31.12.2009 р. асигнування, які були передбачені Міністерством культури і туризму України на грудень 2009 року Державним казначейством України не відкривались.

Як зазначив позивач, та не спростував відповідач, за взаємною згодою сторін суму до виплати за договором № 52 про створення і реалізацію творчого проекту у галузі театрального мистецтва за грантом Президента України молодим діячам режисерові ОСОБА_1 для сценічного втілення вистави «Українська ніч»за мотивами творів М.В. Гоголя на сцені Хмельницького обласного театру ляльок від 07.11.2008 р. було зменшено з 28 500,00 грн. до 20 000,00 грн.

Тому, 25.01.2010 р. позивачем було затверджено уточнений виконавчий кошторис витрат на реалізацію гранта Президента України у галузі театрального мистецтва режисерові ОСОБА_1, відповідно до якого залишок дофінансування кошторисної вартості склав 20 000,00 грн.

Наказом відповідача № 30/811 від 02.08.2010 р. затверджено паспорт бюджетної програми на 2010 рік Міністерства культури і туризму України за КПКВК 1801130.

З лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2010 рік, виданої Міністерством культури і туризму України Хмельницькому академічному обласному театру ляльок з Державного бюджету України за КПК 1801130 «Гранти Президента України молодим діячам мистецтва для створення і реалізації творчих проектів»виділено 20 000,00 грн. помісячні обсяги асигнувань та надання кредитів загального фонду бюджету встановлені такі: січень 2010 року –250,00 грн., лютий 2010 року –500,00 грн., травень 2010 року –19250,00 грн.

На відповідача згідно з умовами п. 4.1.1 договору покладено зобов’язання здійснити фінансування витрат на забезпечення реалізації творчого проекту в обсязі і порядку, які передбачені договором.

Натомість, відповідач взяті на себе за договором зобов’язання з фінансування витрат на забезпечення реалізації проекту у галузі театрального мистецтва за грантом Президента України молодим діячам режисерові ОСОБА_1 для сценічного втілення вистави «Українська ніч» за мотивами творів М.В. Гоголя на сцені Хмельницького обласного театру ляльок в повному обсязі не виконав, перерахувавши 24.02.2010 р. лише 750,00 грн., та як було зазначено вище 26.11.2008 р. –9 500,00 грн.

За своєю правовою природою укладений між Міністерством культури і туризму України, володарем гранту ОСОБА_1. та Хмельницьким обласним театром ляльок договір № 52 про створення і реалізацію творчого проекту у галузі театрального мистецтва за грантом Президента України молодим діячам режисерові ОСОБА_1 для сценічного втілення вистави «Українська ніч»за мотивами творів М.В. Гоголя на сцені Хмельницького обласного театру ляльок від 07.11.2008 р. договір є договором підряду.

Відповідно до ст. 837 Цивільного кодексу України за  договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.

Договір, відповідно до ст. 629 Цивільного кодексу України, є обов'язковим для виконання сторонами.

Згідно зі ст. 854 Цивільного кодексу України встановлено, що якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов’язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк, або за згодою  замовника, - достроково.

У відповідності до вимог ст. 525 Цивільного кодексу України одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Статтею 526 Цивільного кодексу України встановлено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Аналогічна норма міститься і в ст. 193 Господарського кодексу України, яка регламентує, що суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Відповідно до ст. 530 Цивільного кодексу України якщо у зобов‘язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає  виконанню у цей строк (термін).

Згідно зі ст. 173 Господарського кодексу України один суб’єкт господарського зобов’язання повинен вчинити певну дію на користь іншого суб’єкта, а інший суб’єкт має право вимагати від зобов’язаної сторони виконання її обов’язку.

Відповідач стверджує, що ним не було порушено умови договору, оскільки державним казначейством України не здійснено відповідних операції, передбачених Бюджетним кодексом України, відсутність фінансування з державного бюджету сталася не з його провини, такі обставини, на думку відповідача, є відкладальними в розумінні ч. 1 ст. 212 ЦК України, оскільки відсутність коштів свідчить про ненастання обов’язку виконання зобов’язання.

Заперечення відповідача не беруться судом до уваги, виходячи з наступного.

Зокрема, відсутність фінансування, у тому числі і бюджетного, не є підставою для припинення зобов’язань, які передбачені главою 50 Цивільного кодексу України, а може мати значення тільки щодо можливості чи неможливості виконання рішення суду.  

Пунктом 11 статті 2 Бюджетного кодексу України визначено поняття бюджетного процесу, як регламентованої нормами права діяльності, яка пов’язана зі складанням, розглядом, затвердженням бюджетів, їх виконанням і контролем за їх виконанням, розглядом звітів про виконання бюджетів, що складають бюджетну систему України; бюджетний запит - документ, підготовлений розпорядником бюджетних коштів,

Дії по розробленню бюджетного запиту –документу, що містить пропозиції з відповідними обґрунтуваннями щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для діяльності на наступний бюджетний період відносяться до порядку здійснення бюджетного процесу, і вчинення, чи не вчинення цих дій, не є обставиною з якою пов’язується виконання зобов’язань.

Відповідно до ст. 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету можна здійснювати лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України чи рішенням про місцевий бюджет у порядку, визначеному цим Кодексом.

Згідно зі ст. 47 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України забезпечує виконання Державного бюджету України. Міністерство фінансів України здійснює загальну організацію та управління виконанням Державного бюджету України, координує діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

Статтею 48 Бюджетного кодексу України передбачено здійснення Державним казначейством України: операцій з коштами державного бюджету; розрахунково-касового обслуговування розпорядників бюджетних коштів; контролю бюджетних повноважень при зарахуванні надходжень, прийнятті зобов’язань та проведенні платежів; бухгалтерського обліку та складання звітності про виконання державного бюджету.

Дана обставина не є відкладальною обставиною у розумінні ст. 212 Цивільного кодексу України, оскільки, відсутність коштів не свідчить про ненастання обов’язку виконання зобов’язання.

Відповідно до ч. 2 ст. 617 Цивільного кодексу України відсутність у боржника необхідних коштів не є підставою звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання. Ці положення повністю кореспондуються з положеннями частини 2 статті 218 Господарського кодексу України, де зазначено, що непереборною силою, тобто надзвичайними і невідворотними обставинами не вважаються, зокрема, порушення зобов'язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов'язання товарів, відсутність у боржника необхідних коштів.

В даному випадку, за укладеним договором проведення оплати з реалізації творчого проекту є обов’язком Міністерства культури і туризму України, а питання щодо здійснення фінансового забезпечення зобов’язань відповідача не є предметом даного спору, та не можуть вирішуватись в межах заявленого позову.

Реєстр фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів за вих. № 88 від 08.07.2010 р. по договору № 52 від 07.11.2008 р. на загальну суму зобов’язань 19 250,00 грн. поданий  до ГУ ДКУ у Хмельницькій області, що підтверджується вхідним «зареєстровано та взято на облік», та з урахуванням наведеного строк оплати за реалізацію творчого проекту станом на час вирішення спору є таким, що настав.

Питання фінансування Міністерства культури і туризму України жодним чином не свідчать про відсутність права вимоги у позивача щодо стягнення коштів за реалізацію творчого проекту у галузі театрального мистецтва за грантом Президента України молодим діячам режисерові ОСОБА_1 для сценічного втілення вистави «Українська ніч»за мотивами творів М.В. Гоголя на сцені Хмельницького обласного театру ляльок. Предметом судового розгляду є виконання зобов’язань за укладеним договором № 52 від 07.11.2008 р., обов’язок виконання договору не залежить від наявності вини, неможливості їх виконання тощо.

З урахуванням викладеного, суд приходить до висновку, що встановлене умовами договору № 52 від 07.11.2008 р. зобов’язання відповідача щодо проведення остаточного розрахунку по фактичним витратам при виконанні творчого проекту Міністерством культури і туризму України не виконане в сумі 19 250,00 грн.

Згідно зі ст. 32 Господарського процесуального кодексу України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги чи заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

Відповідно до статті ст. 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Позивачем належним чином доведене порушення його прав зі сторони відповідача.

Обставини, на які посилається позивач як на підставу своїх вимог в частині стягнення заборгованості в розмірі 19 250,00 грн., належним чином доведені і не спростовані, а тому позовні вимоги Хмельницького академічного обласного театру ляльок до Міністерства культури і туризму України про стягнення 19 250,00 грн. основного боргу підлягають задоволенню.

Позивачем також заявлено вимогу про стягнення з відповідача згідно з Законом України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»ст. 106 штрафних санкцій до пенсійного фонду за суму боргу 5 000,39 грн.

Позивач стверджує, що внаслідок неналежного фінансування Міністерством культури і туризму України за КПКВК 1801130 «Гранти Президента України молодим діячам для створення і реалізації творчих проектів»Пенсійний фонд наклав на Хмельницький академічний обласний театр ляльок штрафні санкції на заборгованість. Однак, позивачем не надано суду належних доказів на підтвердження стягнення з нього або здійснення ним оплати вказаних штрафних санкцій як то пені чи штрафу, крім того, позивач навіть не визначає їх розмір та період нарахування. Будь-яких рішень органу Пенсійного фонду про нарахування пені або накладення штрафу на Хмельницький академічний обласний театр ляльок матеріали справи не містять.

Серед іншого, суд зазначає, що жодних доказів письмово погодження між позивачем та відповідачем щодо здійснення останнім погашення штрафних санкцій перед Пенсійним фондом у випадку неналежного виконання Міністерством культури і туризму України умов договору № 52 від 07.11.2008 р. сторонами не надано, посилання позивача на положення Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, які визначали б обов’язок відповідача здійснити погашення штрафних санкцій до пенсійного фонду за суму боргу 5 000,39 грн. відсутні.

Суд зазначає, що взаємовідносини у сфері загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, зокрема між Пенсійним фондом та страхувальниками, регулюються Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», оскільки зазначені відносини не відносяться до сфери господарської діяльності.

Крім того, суд зазначає, відповідно до ч. 1 ст. 1 ГПК України підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні), громадяни, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи і в установленому порядку набули статусу суб'єкта підприємницької діяльності (далі - підприємства та організації), мають право звертатися до господарського суду згідно з встановленою підвідомчістю господарських справ за захистом своїх порушених або оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів, а також для вжиття передбачених цим Кодексом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням.

Таким чином, особа має право звертатись до суду за захистом порушених або оспорюваних саме своїх прав і охоронюваних законом інтересів. Порушення своїх прав та необхідність їх захисту, особи, що звертаються до суду, повинні довести належними та допустимими доказами.  

Позивачем не надано суду доказів того, що договором або законом встановлено такий спосіб захисту інтересів позивача, як стягнення з відповідача згідно зі Законом України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»ст. 106 штрафних санкцій до пенсійного фонду за суму боргу 5 000,39 грн.

По суті така вимога фактично заявлена щодо стягнення штрафних санкцій на користь третьої особи, та не спрямована на поновлення порушеного права або захист охоронюваного законом інтересу безпосередньо позивача.

З урахуванням викладеного, суд відмовляє Хмельницькому академічному обласному театру ляльок в задоволенні вимоги про стягнення з відповідача згідно з Законом України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»ст. 106 штрафних санкцій до пенсійного фонду за суму боргу 5 000,39 грн.

Статтею 15 Цивільного кодексу України встановлено, що кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Згідно з положеннями статті 4-3 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.

Враховуюче викладене, позов підлягає задоволенню частково.

Керуючись ст. ст. 32-34, 44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги Хмельницького академічного обласного театру ляльок задовольнити частково.

2. Стягнути з Міністерства культури і туризму України (01601, м. Київ, вул. Франка, б. 19, код 00013334) з будь-якого рахунку, виявленого державним виконавцем під час виконання судового рішення, на користь Хмельницького академічного обласного театру ляльок (29000, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 46, код 02225909) 19 250 (дев’ятнадцять тисяч двісті п’ятдесят) грн. 00 коп., 192 (сто дев’яносто дві) грн. 50 коп. державного мита та 236 (двісті тридцять шість) грн. 00 коп. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

3. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

4. В іншій частині у задоволенні позовних вимог відмовити.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

 

Суддя                                                                                                                    Пригунова А.Б.

Дата підписання рішення: 27.05.2011 р.

Дата ухвалення рішення25.05.2011
Оприлюднено31.05.2011
Номер документу15852868
СудочинствоГосподарське
Суть                           стягнення заборгованості в сумі 19 250,00 грн. та штрафних санкцій до пенсійного фонду

Судовий реєстр по справі —51/97

Ухвала від 21.01.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Хрипун О.О.

Ухвала від 24.06.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пригунова А.Б.

Постанова від 22.06.2011

Господарське

Вищий господарський суд України

Мирошниченко C.B.

Ухвала від 08.06.2011

Господарське

Вищий господарський суд України

Мирошниченко C.B.

Ухвала від 16.05.2011

Господарське

Вищий господарський суд України

Мирошниченко C.B.

Рішення від 25.05.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пригунова А.Б.

Постанова від 01.04.2011

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Тищенко О.В.

Постанова від 09.11.2010

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Баранець О.М.

Постанова від 09.11.2010

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Баранець О.М.

Рішення від 23.03.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пригунова А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні