Категорія №8.1.5
ПОСТАНОВА
Іменем України
30 травня 2011 року Справа № 2а-1382/11/1270
Луганський окружний адміністративний суд у скла ді
судді: Смішливої Т.В.
при секретарі: Любімовій Г.Ю.
за участю:
представника позивача: ОСОБА_1, дов. № 7486 від 05.05.2011
представника відповідача: не з' явивс я
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Дер жавної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Луганськ ої області до Товариства з об меженою відповідальністю «Ю нона» про стягнення податков ого боргу з податку на додану вартість та з податку на приб уток,-
В С Т А Н О В И В:
14 лютого 2011 року позивач звер нувся з позовом до Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Юнона» в якому просив стя гнути податковий борг з пода тку на додану вартість у сумі 290182,96 грн. та податку на прибуто к у сумі 519088,03 грн.
В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив. Відпо відач - Товариство з обмеже ною відповідальністю «Юнона » зареєстроване виконавчим к омітетом Сєвєродонецької мі ської ради Луганської област і 20.12.2005 за № 13831200000001451, є платником под атків та зборів, перебуває на податковому обліку в ДПІ у м. Сєвєродонецьку Луганської о бласті. Станом на 01.02.2011 відповід ач має заборгованість перед бюджетом у розмірі 809270,99 грн. за такими платежами: податок на додану вартість: сума недоїм ки за основним платежем - 182460, 30 грн., сума недоїмки за штрафн ими санкціями - 107699,00 грн., пеня - 23,66 грн., а всього у сумі 290182,96гр н.; податок на прибуток: основн ий борг - 346037,03 грн., штрафна сан кція - 173051,00 грн., а всього на сум у 519088,03 грн. Заборгованість пере д бюджетом утворилася внаслі док несплати узгоджених пода ткових зобов' язань зі вказа них податків, що підтверджує ться податковими повідомлен нями-рішеннями (а.с.8-9). ДПІ у м. Сє вєродонецьку Луганської обл асті з метою погашення подат кового боргу платника податк ів вживалися заходи, передба чені Законом № 2181, а саме - згі дно п. 6.2 ст. 6 Закону № 2181 на адресу відповідача направлено перш у податкову вимогу від 26.11.2010 № 1/35 0. На підставі викладено позив ач просить стягнути з ТОВ «Юн она» суму податкового боргу з податку на додану вартість у розмірі 290182,96грн., податку на п рибуток у розмірі 519088,03грн., разо м на суму 809270,99грн. в дохід Держа вного бюджету України.
Представник позивача в суд овому засіданні підтримав по зовні вимоги у повному обсяз і, надав суду пояснення, анало гічні викладеному в позові.
Відповідач участь свого по вноважного представника у су довому засіданні не забезпеч ив, заперечення проти позову не надав, про дату, час та місц е розгляду справи повідомлен ий належним чином. (а.с. 49, 60)
Про розгляд справи 30.05.2011 відп овідача повідомлено шляхом н адсилання факсограми на номе р, зазначений у заяві відпові дача від 19.05.2011, що не суперечить вимогам ч. 2 ст. 35 КАС України, у з в' язку з тим, що відповідач н е висловив заперечень проти використання вказаних засоб ів зв' язку для одержання те кстів судових рішень та інши х документів.
Суд, вислухавши пояснення п редставника позивача, дослід ивши матеріали справи, вважа є, що позов підлягає задоволе нню з наступних підстав.
01 січня 2011 року набув чинност і Податковий Кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI, який встановлює пе релік податків та зборів, що с правляються в Україні, та пор ядок їх адміністрування, пла тників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенц ію контролюючих органів, пов новаження і обов'язки їх поса дових осіб під час здійсненн я податкового контролю, а так ож відповідальність за поруш ення податкового законодавс тва.
Проте, оскільки правовідно сини щодо наслідків несплати платником податків - відпов ідачем у даній адміністратив ній справі - податкового борг у з податку на додану вартіст ь у сумі 290182,96 грн. та податку на п рибуток у сумі 519088,03 грн. виник д о набрання чинності Податков им Кодексом України від 02.12.2010 №2 755-VI, суд приходить до висновку, що в даному випадку при розгл яді справи, разом з нормами чи нного законодавства, слід за стосувати норми раніше діючо го законодавства
Стаття 67 Конституції Україн и передбачає, що кожен зобов' язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, вс тановлених законом.
Згідно п.п. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податко вого кодексу України платник податків зобов' язаний спла чувати податки та збори в стр оки та у розмірах, встановлен их цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 П одаткового Кодексу України о ргани державної податкової с лужби мають право застосовув ати до платників податків фі нансові (штрафні) санкції, стя гувати до бюджетів та держав них цільових фондів суми гро шових зобов' язань та/або по даткового боргу у випадках, п орядку та розмірі, встановле них цим Кодексом, стягувати с уми простроченої заборгован ості суб' єкта господарюван ня перед державою (Автономно ю Республікою Крим чи терито ріальною громадою міста) за к редитом (позикою), залученим д ержавою (Автономною Республі кою Крим чи територіальною г ромадою міста) або під держав ну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в поряд ку, визначеному цим Кодексом .
Законом України «Про систе му оподаткування» (який був ч инним на дату виникнення спі рних правовідносин) визначен о, що під податком і збором (об ов' язковим платежем) до бюд жетів та до державних цільов их фондів слід розуміти обов ' язковий внесок до бюджету відповідного рівня або держа вного цільового фонду, здійс нюваний платниками у порядку і на умовах, що визначаються з аконами України про оподатку вання. Платниками податків і зборів (обов' язкових плате жів) є юридичні і фізичні особ и, на яких згідно з законами Ук раїни покладено обов' язок с плачувати податки і збори (об ов' язкові платежі). Платник и податків і зборів (обов' яз кових платежів) зобов' язані у числі іншого, сплачувати на лежні суми податків і зборів (обов' язкових платежів) у вс тановлені законами терміни.
Право податкових органів н а звернення до суду з позовом про стягнення заборгованост і перед бюджетом і державним и цільовими фондами передбач ене ст. 10 Закону України «Про д ержавну податкову службу в У країні».
Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 9 Закону Укр аїни «Про систему оподаткува ння» (який був чинним на дату в иникнення спірних правовідн осин) платники податків і збо рів (обов' язкових платежів) зобов' язані сплачувати нал ежні суми податків і зборів у встановлені законом терміни .
Відповідно до п. 11 ст. 10 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні» перед бачена як одна з функцій пода ткового органу подання до су дів позовів до підприємств, у станов та організацій про ст ягнення заборгованості пере д бюджетом і державними ціль овими фондами за рахунок їх м айна.
Законом України «Про опода ткування прибутку підприємс тв» (який був чинним на дату ви никнення спірних правовідно син) визначено порядок сплат и податку на прибуток підпри ємств, зокрема, відповідно до ст. 3 Закону об' єктом оподатк ування є прибуток, який визна чається шляхом зменшення сум и скоригованого валового дох оду звітного періоду, визнач еного згідно з пунктом 4.3 цьог о Закону на: суму валових витр ат платника податку, визначе них статтею 5 цього Закону; сум у амортизаційних відрахуван ь, нарахованих згідно із стат тями 8 і 9 цього Закону. Відпові дно до п. 16.1 ст. 16 Закону платники податку самостійно визначаю ть суми податку, що підлягают ь сплаті.
Порядок нарахування та спл ати податку на додану вартіс ть визначено Законом України «Про податок на додану варті сть» (який був чинним на дату в иникнення спірних правовідн осин). Згідно зі ст. 7 цього Зако ну, суб' єкти господарювання зобов' язані у встановленом у цим законом порядку сплачу вати податок на додану варті сть.
Законом України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами» № 2181 (далі - Закон № 2181) (який був чинним на дату вин икнення спірних правовіднос ин) визначений порядок погаш ення податкового боргу платн ика податків та порядок звер нення стягнення на активи пл атника податків, який відпов ідно до ввідної частини є спе ціальним законом з питань оп одаткування, та встановлює п орядок погашення зобов' яза нь юридичних або фізичних ос іб перед бюджетами та держав ними цільовими фондами з под атків і зборів (обов'язкових п латежів), нарахування і сплат и пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими орга нами.
Також цим Законом запровад жене поняття податкового бор гу, як податкового зобов' яз ання, узгодженого платником податків або встановленого с удом, але не сплаченого у вста новлений строк, а також пені, н арахованої на суму такого по даткового зобов' язання.
Крім того, ним же визначено, що органами, уповноваженими здійснювати заходи з погаше ння податкового боргу, є викл ючно податкові органи.
Відповідно до п. 5.3.1 ст. 5 Закон у № 2181 (який був чинним на дату в иникнення спірних правовідн осин) платник податків зобов ' язаний самостійно сплатит и суму податкового зобов' яз ання, зазначену у поданій ним податковій декларації, прот ягом десяти календарних днів , наступних за останнім днем в ідповідного граничного стро ку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Зако ну для подання податкової де кларації.
Абзацом 1 пункту 5.1. ст. 5 Закону № 2181 (який був чинним на дату ви никнення спірних правовідно син) визначено, що податкове з обов' язання, самостійно виз начене платником податків у податковій декларації, вважа ється узгодженим з дня подан ня такої податкової декларац ії.
Відповідно до п. 6.1. ст. 6 Закону № 2181(який був чинним на дату ви никнення спірних правовідно син), у разі коли сума податков ого зобов' язання розрахову ється контролюючим органом в ідповідно до статті 4 цього За кону, такий контролюючий орг ан надсилає платнику податкі в податкове повідомлення, в я кому зазначаються підстава д ля такого нарахування, посил ання на норму податкового за кону, відповідно до якої був з роблений розрахунок або пере рахунок податкових зобов' я зань, сума податку чи збору (об ов' язкового платежу), належ ного до сплати, та штрафних са нкцій за їх наявності, гранич ні строки їх погашення, а тако ж попередження про наслідки їх несплати в установлений с трок та граничні строки, пере дбачені законом для оскаржен ня нарахованого податкового зобов' язання (штрафних сан кцій за їх наявності).
Відповідно до п.п. 6.2.1. п. 6.2 ст. 6 З акону № 2181 (який був чинним на д ату виникнення спірних право відносин), у разі коли платник податків не сплачує узгодже ну суму податкового зобов' я зання в установлені строки, п одатковий орган надсилає так ому платнику податків податк ові вимоги.
Згідно п.п. 6.2.3. п. 6.2 Закону № 2181 (як ий був чинним на дату виникне ння спірних правовідносин), п одаткові вимоги надсилаютьс я:
а) перша податкова вимога - н е раніше першого робочого дн я після закінчення граничног о строку сплати узгодженої с уми податкового зобов' язан ня. Перша податкова вимога мі стить повідомлення про факт узгодження податкового зобо в' язання та виникнення прав а податкової застави на акти ви платника податків, обов' язок погасити суму податково го боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;
б) друга податкова вимога - н е раніше тридцятого календар ного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення пл атником податків суми податк ового боргу у встановлені ст роки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, вик ладених у першій податковій вимозі, може містити повідом лення про дату та час проведе ння опису активів платника п одатків, що перебувають у под атковій заставі, а також про д ату та час проведення публіч них торгів з їх продажу.
П.п. 6.2.4 вказаної статті визна чено, що податкова вимога вва жається надісланою (врученою ) юридичній особі, якщо її пере дано посадовій особі такої ю ридичної особи під розписки або надіслано листом з повід омленням про вручення.
Податкова вимога вважаєть ся надісланою (врученою) фізи чній особі, якщо її вручено ос обисто такій фізичній особі або її законному представник ові чи надіслано листом на її адресу за місцем проживання або останнього відомого міс ця її знаходження із повідом ленням про вручення.
Відповідно до п. 17.3 ст. 17 Зак ону № 2181 (який був чинним на дат у виникнення спірних правові дносин) сплата (стягнення) штр афних санкцій, передбачених цією статтею, прирівнюється до сплати (стягнення) податку та оскарження їх сум.
Судом встановлено, що відпо відач - товариство з обмеже ною відповідальністю «Юнона » зареєстроване виконавчим к омітетом Сєвєродонецької мі ської ради Луганської област і 20.12.2005 за № 13831200000001451 (а.с. 5-7), перебуває на обліку в позивача як платн ик податків та зборів.
У відповідача станом на 01.02.2011 виникла заборгованість пере д бюджетом у сумі 809270,99 грн. за та кими платежами: податок на до дану вартість: сума недоїмки за основним платежем - 182460,30 гр н., сума недоїмки за штрафними санкціями - 107699,00 грн., пеня - 23 ,66 грн., а всього у сумі 290182,96грн.; по даток на прибуток: основний б орг - 346037,03 грн., штрафна санкці я - 173051,00 грн., а всього на суму 51908 8,03 грн.
Податкові зобов' язання в изначені органом державної п одаткової служби податковим и повідомленнями-рішеннями в ід 15.02.2009 № 0001532301/0, яким ТОВ «Юнона» д онараховано податок на додан у вартість у сумі 323097,00 грн. (215398,00гр н. - основне зобов' язання, 10 7699,00 грн. - штрафні санкції) та в ід 15.02.2009 № 00011522301/0 яким ТОВ «Юнона» д онараховано податок на прибу ток у сумі 519153,00 грн. (346102,00грн. - ос новне зобов' язання, 173051,00 грн. - штрафні санкції) (а.с. 8, 9).
Вказані податкові повідом лення-рішення оскаржувались платником податків у судово му порядку.
Постановою Луганського ок ружного адміністративного с уду від 03 лютого 2010 року у справ і №2а-28986/09/1270 задоволені позовні в имоги товариства з обмеженою відповідальністю «Юнона» ( н адалі - ТОВ «Юнона») до Державн ої податкової інспекції в м. С євєродонецьку Луганської об ласті ( надалі - ДШ в м.Сєвєродо нецьку ) про визнання незакон ними та скасування податкови х повідомлень-рішень, а саме в изнано незаконними та скасов ано податкові повідомлення-р ішення № 0001522301/0 від 15 грудня.2009 рок у, № 0001532301/0 від 15 грудня 2009 року.
30 червня 2010 року постановою Д онецького апеляційного адмі ністративного суду
апеля ційну скаргу Державної подат кової інспекції в м. Сєвєродо нецьку Луганської
област і задоволено, постанову Луга нського окружного адміністр ативного суду від 03
лютого 2010 року у справі №2а-28986/09/1270 - скасов ано. Відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю «Юнона» у задоволенні позов них вимог до Державної подат кової інспекції в м. Сєвєродо нецьку Луганської області пр о визнання незаконними та ск асування податкових повідо млень-рішень.
08 липня 2010 року ТОВ «Юнона» зв ернулося з заявою про перегл яд за нововиявленими обстави нами постанови Донецького ап еляційного адміністративно го суду від 30 червня 2010 року у сп раві №2а-28986/09/1270.
Ухвалою Донецького апеляц ійного адміністративного су ду від 10 серпня 2010 року у справі №2н-16/10 у задоволенні заяви ТОВ «Юнона» про перегляд за ново виявленими обставинами пост анови Донецького апеляційно го адміністративного суду ві д 30 червня 2010 року у справі №2а-28986 /09/1270 за позовом товариства з об меженою відповідальністю «Ю нона» до Державної податково ї інспекції в м. Сєвєродонець ку Луганської області про ви знання незаконними та скасув ання податкових повідомлень -рішень відмовлено (а.с.54-56).
Пунктом 95.1 статті 95 Податков ого кодексу України регламен товано, що орган державної по даткової служби здійснює за платника податків і на корис ть держави заходи щодо погаш ення податкового боргу таког о платника податків шляхом с тягнення коштів, які перебув ають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом про дажу майна такого платника п одатків, яке перебуває у пода тковій заставі.
Відповідно до п.п. 14.1.175 Податк ового кодексу України податк овий борг - сума грошового з обов' язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявн ості), самостійно узгодженог о платником податків або узг одженого в порядку оскарженн я, але не сплаченого у встанов лений цим Кодексом строк, а та кож пеня, нарахована на суму т акого грошового зобов' язан ня.
Відповідно до п. 5.2.1 ст. 5 Закон у України «Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и» відповідач має узгоджені податкові зобов' язання.
Підпунктом 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Податк ового Кодексу України передб ачено право органів державно ї податкової служби звертати ся до суду щодо стягнення кош тів платника податків, який м ає податковий борг, з рахункі в у банках, обслуговуючих так ого платника, на суму податко вого боргу або його частини.
Пунктом 95.1 статті 95 Податков ого кодексу України регламен товано, що орган державної по даткової служби здійснює за платника податків і на корис ть держави заходи щодо погаш ення податкового боргу таког о платника податків шляхом с тягнення коштів, які перебув ають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом про дажу майна такого платника п одатків, яке перебуває у пода тковій заставі.
Пунктом 57.1 ст. 57 Податкового к одексу України встановлено, що платник податків зобов' я заний самостійно сплатити су му податкового зобов' язанн я, зазначену у поданій ним под атковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настаю ть за останнім днем відповід ного граничного строку, пере дбаченого цим Кодексом для п одання податкової деклараці ї, крім випадків, встановлени х цим Кодексом.
Згідно з п. 57.3 ст. 57 Податковог о кодексу України у разі визн ачення грошового зобов' яза ння контролюючим органом за підставами, зазначеними у пі дпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник пода тків зобов' язаний сплатити нараховану суму грошового з обов' язання протягом 10 кале ндарних днів, що настають за д нем отримання податкового по відомлення-рішення, крім вип адків, коли протягом такого с троку такий платник податків розпочинає процедуру оскарж ення рішення контролюючого о ргану
Підпунктами 87.1 та 87.2 статті 87 П одаткового кодексу України в изначено, що джерелами самос тійної сплати грошових зобов 'язань або погашення податко вого боргу платника податків є будь-які власні кошти, у том у числі ті, що отримані від про дажу товарів (робіт, послуг), м айна, випуску цінних паперів , зокрема корпоративних прав , отримані як позика (кредит), т а з інших джерел, з урахування м особливостей, визначених ц ією статтею, а також суми надм іру сплачених платежів до ві дповідних бюджетів. Джерелам и погашення податкового борг у платника податків є будь-як е майно такого платника пода тків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а та кож іншими законодавчими акт ами.
Стягнення коштів з рахункі в платника податків у банках , обслуговуючих такого платн ика податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарни х днів з дня надіслання таком у платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до ви конання органам державної по даткової служби, у розмірі су ми податкового боргу або йог о частини (підпункти 95.2 та 95.3 ста тті 95 Податкового кодексу Укр аїни)
Податковим органом з метою погашення податкового боргу платника податків вживалися заходи, передбачені Законом № 2181, а саме: направлена перша п одаткова вимога від 26.11.2010 № 1/350, як а отримана директором ТОВ «Ю нона» 26.11.2010 (а.с. 10).
Зазначена податкова вимог а оскаржена ТОВ «Юнона» у суд овому порядку, однак, постано вою Луганського окружного ад міністративного суду від 23.02.201 1 у справі № 2а-125/11/1270, залишеною бе з змін ухвалою Донецького ап еляційного адміністративно го суду від 21.04.2011, у задоволенні позовних вимог ТОВ «Юнона» в ідмовлено. (а.с. 39-40)
Згідно ч.1 ст 72 КАС України об ставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній , цивільній або господарські й справі, що набрало законної сили, не доказуються при розг ляді інших справ, у яких берут ь участь ті самі особи або осо ба, щодо якої встановлено ці о бставини.
Таким чином, податкову вимо гу № 1/350 від 26.11.2010, визнано такою, щ о відповідає нормам чинного законодавства.
Відповідно п.п. 16.1.1. п. 16 1 ст. 16 Зак ону України № 2181 (який був чинни м на дату виникнення спірних правовідносин) після закінч ення встановлених строків по гашення узгодженого податко вого зобов'язання на суму под аткового боргу нараховуєтьс я пеня. Підпунктом 16.3.3. вказано ї статі передбачено, що при ча стковому погашенні податков ого боргу сума такої частки в изначається з урахуванням пе ні, нарахованої на таку частк у.
Згідно п.п. 16.4.1. п. 16.1 ст. 16 Закону У країни №2181 (який був чинним на д ату виникнення спірних право відносин) пеня нараховується на суму податкового боргу (вк лючаючи суму штрафних санкці й за їх наявності) із розрахун ку 120 відсотків річних обліко вої ставки Національного ба нку України, діючої на виникн ення такого податкового борг у або на день його (його частин и) погашення залежно від того , яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарн ий день прострочення у його с платі.
Так, товариство з обмеженою відповідальністю «Юнона» ма є залишок несплаченої пені, з а несвоєчасну сплату податко вих зобов' язань, в загально му розмірі 23,66 грн., що підтверд жується карткою особового ра хунку платника податків.(а.с.12 -19).
На даний час податковий бор г ТОВ «Юнона» у добровільном у порядку не сплачено, що підт верджено даними зворотного б оку облікової картки платник а податків з податку на прибу ток (а.с. 13-14) та з податку на дода ну вартість (а.с. 15-19).
Згідно п. 5.3 ст. 5 Закону Україн и «Про порядок погашення зоб ов' язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами» від 21.1 2.2000р. № 2181-ІІІ (далі - Закон 2181) (яки й був чинним на дату виникнен ня спірних правовідносин) пл атник податків зобов' язани й самостійно сплатити суму п одаткового зобов' язання пр отягом десяти календарних дн ів, наступних за останнім дне м відповідного граничного ст року.
Відповідно до положень пун кту 11 статті 11 Закону України « Про державну податкову служб у в Україні» фінансові (штраф ні) санкції, суми недоїмки, пен і, накладені (застосовані) орг анами державної податкової с лужби України, сплачуються п латниками податків добровіл ьно або стягуються у судовом у порядку органами державної податкової служби.
Враховуючи, що обставини сп рави, які відповідно до закон одавства повинні бути підтве рджені певними конкретними з асобами доказування, не можу ть підтверджуватись іншими з асобами доказування, суд дій шов до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, як і підтверджуються достатнім и доказами, які свідчать про о бґрунтованість позовних вим ог. Докази, подані позивачем підтверджують обставини, на які позивач посилається та ї х обґрунтування.
Відповідно до статті 67 Конс титуції України кожен зобов' язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, вс тановлених законом.
Згідно ст. 6 Конституції Укр аїни органи законодавчої, ви конавчої та судової влади зд ійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституц ією межах та відповідно до за конів України.
Статтею 19 Конституції Украї ни передбачено, що органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закон ами України.
Відповідно до вимог частин и 1 статті 11 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здій снюється на засадах змагальн ості сторін та свободи в нада нні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх пе реконливості, а частиною 1 ста тті 71 Кодексу адміністративн ого судочинства України пере дбачено, що кожна сторона пов инна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги т а заперечення.
З огляду на викладене суд ув ажає позовні вимоги обґрунто ваними та такими, що підлягаю ть задоволенню.
Питання по судових витрата х не вирішується, оскільки по зивач звільнений від їх спла ти у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративно го судочинства України не пе редбачено їх стягнення у дан их випадках.
На підставі викладеного, ке руючись статтями 2, 6, 7, 17, 94, 158-163 Коде ксу адміністративного судоч инства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Позовні вимоги Держа вної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Луганської області задовольнити повніс тю.
Стягнути з розрахункових р ахунків Товариства з обмежен ою відповідальністю «Юнона» (код ЄДРПОУ 23477650), відкритих у ба нках, обслуговуючих Товарист во з обмеженою відповідальні стю «Юнона», в дохід Державно го бюджету України податкови й борг у сумі 809270,99 грн. (вісімсот дев' ять тисяч двісті сімде сят грн. 99 коп.), у тому числі под атковий борг з податку на дод ану вартість у розмірі 290182,96 грн . (двісті дев' яносто тисяч ст о вісімдесят дві грн. 96 коп.) на р/р 31111029700080 УДК у м. Сєвєродонецьк у код 24046627 ГУДКУ в Луганській об ласті, МФО - 804013, та з податку на прибуток у розмірі 519088,03 грн. (п' ятсот дев' ятнадцять тисяч в ісімдесят вісім грн. 03 коп.) на р /р 31119009700080 УДК в м. Сєвєродонецьку , код 24046627, ГУДКУ в Луганській об ласті, МФО-804013.
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.
Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.
Суддя Т.В. Смішлива
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.05.2011 |
Оприлюднено | 08.06.2011 |
Номер документу | 16037616 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.В. Смішлива
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні