ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43
Вн. № 1\143
У Х В А Л А
про закриття провадження у справі
13 січня 2011 року
м. Київ
№ 2а-11722/10/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Клочкової Н.В., при секретарі судового засідання Попадин О.Б., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом
Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва
до
Товариства з обмеженою відповідальністю "Ексанз"
третя особа:
про
Шевченківська районна у місті Києві державна адміністрація
визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації, припинення юридичної особи
В С Т А Н О В И В:
06 серпня 2010 року Державна податкова інспекція у Шевченківському районі міста Києва звернулася (надалі-позивач) до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою до товариства з обмеженою відповідальністю "Ексанз" (надалі-відповідач або ТОВ "Ексанз"), за участю третьої особи: Шевченківської районної у місті Києві державної адміністрації (надалі-третя особа) про припинення юридичної особи; визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації; визнання недійсним свідоцтва від 19.08.09 № 100240435.
В судовому засіданні 01 листопада 2011 року представник позивача уточнив позовні вимоги, просив суд : припинити юридичну особу ТОВ "Ексанз" код ЄДРПОУ 36126575; визнати недійсним та скасувати запис про проведення державної реєстрації ТОВ "Ексанз" з моменту реєстрації.
В матеріалах справи знаходиться заява про розгляд справи за відсутності Шевченківської районної у місті Києві державної адміністрації, яка у даній справі бере участь в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору.
Згідно ч. 2 ст. 4 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких законом встановлений інший порядок судового вирішення.
Відповідно до п.4 ч.І ст.17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.
Відповідно до ст. 104 КАС України, до адміністративного суду має право звернутися з адміністративним позовом особа, яка вважає, що порушено її права, свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин.
Згідно ч. 2 ст. 4 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких законом встановлений інший порядок судового вирішення.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.
Статус державної податкової служби в Україні, її функції та правові основи діяльності визначає Закон України «Про державну податкову службу в Україні».
Зокрема, п.17 ч.1 цієї статті встановлено, що органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.
Статтею 11 Закон України «Про державну податкову службу в Україні" визначений виключений перелік повноважень Державної податкової інстанції.
Нормами вказаного закону не передбачено звернення до суду з адміністративним позовом про визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації юридичної особи, визнання недійсним свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та припинення юридичної особи, як спосіб виконання органами державної податкової служби покладених на них законом функцій або як спосіб реалізації законних повноважень.
Отже, вказані вимоги не носять ознаки публічно-правового спору та не можуть бути предметом спору у адміністративному процесі, а тому ніяким чином наявні спірні правовідносини не можуть бути віднесені до категорії публічно-правових.
Тобто, жодних відносин влади і підпорядкування (ні публічності, ні підпорядкованості), що є обов'язковим для адміністративного спору, в даному випадку немає.
Відповідно п. 1 ч. 1 ст. 157 Кодексу адміністративного судочинства України суд закриває провадження у справі якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
З огляду на вище викладене позовну заяву Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства, а відтак провадження у справі в частині позовних вимог скасування запису про проведення державної реєстрації з моменту вчинення підлягає закриттю.
Дана позиція кореспондується з висновком суду апеляційної інстанції, викладеними в Ухвалі від 13.12.10 у справі № 2а-10913/10/2670.
На підставі викладеного та керуючись п. 1 ч. 1 ст. 157, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
У Х В А Л И В:
1. Закрити провадження в адміністративній справі № 2а-11722/10/2670 в частині: визнання недійсним та скасувати запис про проведення державної реєстрації ТОВ "Ексанз" з моменту реєстрації.
2. Ухвалу направити сторонам.
Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п’яти днів з дня її отримання особою, яка оскаржує ухвалу, за правилами, встановленими ст. ст. 185 -187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції скарги про апеляційне оскарження.
Суддя Н.В. Клочкова
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 13.01.2011 |
Оприлюднено | 11.07.2011 |
Номер документу | 16582908 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Клочкова Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні