Ухвала
від 11.05.2011 по справі 2а-9270/10/15/0170
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯ ЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУ Д

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 2а -9270/10/15/0170

11.05.11 м. Севастополь

Севастопольсь кий апеляційний адміністрат ивний суд у складі колегії су ддів:

головуючого судді Оме льченка В. А.,

суддів Ілюхіної Г .П. ,

Цикуренка А.С.

секретар судового засід ання Саматова М.А.

за участю сторін:

представник позивача, П риватного підприємства "Авто -дом"- не з' явився, до початку судового засідання надав су ду клопотання про розгляд сп рави у його відсутність ,

представник відповідача, Державної податкової інспе кції в м.Сімферополі АР Крим не з' явився в- не з' явився, п ро час та місце розгляду спра ви повідомлений належним чин ом та своєчасно, про причину н еявки суд не повідомив,

розглянувши апеляційну ск аргу Державної податково ї інспекції в м. Сімферополі АР Крим на постанову Окружно го адміністративного суду А втономної Республіки Крим (с уддя Тоскіна Г.Л. ) від 28.09.10 у спр аві № 2а-9270/10/15/0170

за позовом Приватного підприємства "Авто-дом" (вул . Кечкеметська, буд. 186 кв. 94, м. Сім ферополь, Автономна Республі ка Крим, 95022)

до Державної подат кової інспекції в м. Сімфероп олі АР Крим (вул. Мате Залки, бу д. 1/9, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95053)

про визнання незаконним та скасування рішення, спонука ння до виконання певних дій

ВСТАНОВИВ:

Постановою Ок ружного адміністративного с уду Автономної Республіки К рим від 28.09.10 позовні вимоги При ватного підприємства "Авто-д ом" задоволені, а саме: визнано протиправним та скасовано р ішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР К про анулювання реєстрації платника податку на додану в артість Приватного підприєм ства "Авто-дом", оформлене акто м №488/15-2 від 28.05.10, визнані протипра вним дії Державної податково ї інспекції в м. Сімферополі А РК щодо невизнання податкови ми деклараціями документів п одаткової звітності з податк у на додану вартість за черве нь, липень, серпень 2010 року, отр иманих від Приватного підпри ємства "Авто-дом" 12.07.10 (вх. № 11850), 09.0810 (в х.№145643), 09.09.10 (вх.№155338), зобов'язано Де ржавну податкову інспекцію в м. Сімферополі А РК відобразити за даними кар тки особового рахунку з пода тку на додану вартість Прива тного підприємства "Авто-дом " основні показники поданих д екларацій з податку на додан у вартість за червень 2010 року з 12.07.10 за липень 2010 з 09.08.10, за серпень 2010 з 09.09.10., стягнуто з Державного бюджету України на користь П риватного підприємства "Авто -дом" 03,40грн. зі сплати судового збору, скасовано заходи забе зпечення адміністративного позову шляхом зупинення дії акту №488/15-2 від 28.05.10 про анулюванн я реєстрації платника податк у на додану вартість Приватн ого підприємства "Авто-дом".

Не погодившись з зазн аченою постановою відповіда ч звернувся до суду з апеляці йною скаргою, в який просить с касувати постанову Окружног о адміністративного суду Ав тономної Республіки Крим ві д 28.09.10 та прийняти нову постано ву, якою відмовити в задоволе нні позовних вимог.

Апеляційна скарга мотиво вана тим, що судом першої інст анції порушено норми матеріа льного права. А саме, відповід ач посилається на те, що рішен ня про анулювання реєстрації платника податку на додану в артість прийнято на підставі Закону України “Про податок на додану вартість” у зв' яз ку з недотримання позивачем вимог цього Закону, та Закону України «Про державну реєст рацію юридичних і фізичних о сіб - підприємців», тому під стави для скасування зазначе ного рішення відсутні. Подан і позивачем податкові деклар ації з податку на додану варт ість за червень, липень та сер пень 2010 року невизнані податк овим органом податковими дек лараціями згідно п.п. 4.1.4 ст. 4 Зак ону України «Про порядок пог ашення зобов' язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами»від 21.12.2000 року №2181, оскільки подані підприємством, який н і є платником податку на дода ну вартість.

Ухвалою Севастопольсь кого апеляційного адміністр ативного суду від 17.11.2010 відкри то апеляційне провадження за апеляційною скаргою Держав на податкова інспекція в м. Сі мферополі АР Крим.

На підставі та за правилам и статті 195 Кодексу адміністра тивного судочинства України , розглянувши справу, судова к олегія встановила наступне.

Приватне підприємство «Ав то-дом»звернулося до Окружно го адміністративного суду АР Крим з адміністративним поз овом до Державної податкової інспекції в м. Сімферополь АР Крим про визнання протиправ ним і скасування рішення Дер жавної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим про а нулювання реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь Приватного підприємства «А вто-дом», оформленого актом № 488/15-2, визнати рішення по невизн анню податкової декларації п о ПДВ за червень 2010 року податк овою незаконним та скасувати його, зобов' язання відпові дача визнати декларацію пода тковою.

Колегія суддів погоджуєть ся з висновком суду першої ін станції з огляду на наступне .

Порядок реєстрації та ану лювання реєстрації платника податку на додану вартість п ередбачено Законом України « Про податок на додану вартіс ть»(далі - Закон), пунктом 9.1. яко го встановлено, що Центральн ий податковий орган веде реє стр платників податку.

Відповідно до п. 9.8. цього Зак ону анулювання реєстрації на підставах, визначених у підп унктах «б»-«г»цього пункту, з дійснюється за ініціативою в ідповідного податкового орг ану.

Повноваження податкового органу, що дозволяють не визн ати податкову звітність як п одаткову декларацію передба чені пп. 4.1.2 п. 4.1 ст. 4 Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов' язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами»від 2 1.12.2000 року №2181 з змінами та доповн еннями.

Державна податкова інспек ція в м. Сімферополі АР Крим є суб' єктом владних повноваж ень та уповноважена приймати рішення щодо анулювання реє страції платника податку на додану вартість та невизнанн я податкових декларацій з по датку на додану вартість под атковою звітністю.

03.12.2003 року ПП «Авто-дом»як юри дична особа зареєстрована ви конавчім комітетом Сімфероп ольської міської Радої АР Кр им відповідно до Свідоцтва п ро державну реєстрацію юриди чної особи серія А00 №435381 (а.с. 7).

ПП «Авто-дом»16.12.2003 року взяти й на облік в органах державно ї податкової служби, що підтв ерджується довідкою форми №4 -ОПП від 15.08.2005 року №1691/28-1 (а.с.9), 23.09.2005 ро ку відповідно до Свідоцтва № 00963815 зареєстровано платником п одатку на додану вартість (а.с .10).

ПП «Авто-дом»являється суб ' єктом господарювання, юрид ичною особою, зобов' язане в иконувати обов' язки, поклад ені на нього законами у зв' я зку зі здійсненням господарс ької діяльності.

Державною податковою інсп екцією в м. Сімферополь АР Кри м 28.05.2010 року було складено акт № 488/15-2 про анулювання реєстраці ї платника податку на додану вартість. Підставою для прий няття такого рішення стало т е, що позивач не знаходиться з а юридичною адресою, чим пору шує п.4 ч.1 ст.1, п.3 ст.4, ст. 9, ст.45 Зако ну України «Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб - підприємців». У зв' язку з цим на підставі п .п. «г»п. 9.8. ст. 9 Закону України “ Про податок на додану вартіс ть” вирішено анулювати реєст рацію ТОВ «Авто-дом»як платн ика податку на додану вартіс ть у зв' язку з незнаходженн ям підприємства за юридичною адресою.

Платників податку на додан у вартість, об'єкти, базу та ст авки оподаткування, перелік неоподатковуваних та звільн ених від оподаткування опера цій, особливості оподаткуван ня експортних та імпортних о перацій, поняття податкової накладної, порядок обліку, зв ітування та внесення податку до бюджету визначені Законо м України “Про податок на дод ану вартість” (далі - Закон).

Відповідно до ст. 2 Закону пл атником податку є:

- будь-яка особа, яка:

а) здійснює або планує здійс нювати господарську діяльні сть та реєструється за своїм добровільним рішенням як пл атник цього податку;

б) підлягає обов'язковій реє страції як платник цього под атку;

в) імпортує товари (супутні послуги) в обсягах, що підляга ють оподаткуванню цим податк ом згідно з нормами цієї стат ті.

- будь-яка особа, яка за своїм добровільним рішенням зареє струвалася платником податк у.

Відповідно до п.9.8. ст. 9 Закону реєстрація діє до дати її ану лювання, яка відбувається у в ипадках, якщо:

а) платник податку, який до м ісяця, в якому подається заяв а про анулювання реєстрації, є зареєстрованим згідно з по ложеннями підпункту 2.3.1 пункт у 2.3 статті 2 цього Закону більш е двадцяти чотирьох календар них місяців, включаючи місяц ь реєстрації, та має за останн і дванадцять поточних календ арних місяців обсяги оподатк овуваних операцій, менші за в изначені зазначеним підпунк том;

б) ліквідаційна комісія пла тника податку, оголошеного б анкрутом, закінчує роботу аб о платник податку ліквідуєть ся за власним бажанням чи за р ішенням суду (фізична особа п озбувається статусу суб'єкта господарювання);

в) особа, зареєстрована як п латник податку, реєструється як платник єдиного податку а бо стає суб'єктом інших спрощ ених систем оподаткування, я кі визначають особливий поря док нарахування чи сплати по датку на додану вартість, від мінний від тих, що встановлен і цим Законом, чи звільняють т аку особу від сплати цього по датку за рішенням суду або з б удь-яких інших причин;

г) зареєстрована як платник податку особа обирає відпов ідно до цього Закону спеціал ьний режим оподаткування за ставками, іншими, ніж зазначе ні у статті 6 та статті 81 цього З акону;

ґ) особа, зареєстрована як п латник податку, не надає пода тковому органу декларації з цього податку протягом двана дцяти послідовних податкови х місяців або подає таку декл арацію (податковий розрахуно к), яка (який) свідчить про відс утність оподатковуваних пос тавок протягом такого період у, а також у випадках, визначен их законодавством стосовно п орядку реєстрації суб'єктів господарювання.

Більш детально порядок ану лювання реєстрації платника податку на додану вартість в регульований Положенням пр о реєстрацію платників пода тку на додану вартість, затве рдженим наказом Державної п одаткової адміністрації Ук раїни № 79 від 01.03.2000 року (далі - П оложення).

Згідно з п. 25 Положення анулю вання реєстрації здійснюєть ся шляхом анулювання Свідоцт ва та виключення платника по датку на додану вартість з Ре єстру.

Відповідно до п.п. 25.2.2. Положен ня рішення про анулювання ре єстрації платника податку на додану вартість за ініціати вою податкового органу оформ ляється актом про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість за формою N 6-ПДВ. Такий акт складається у двох примірниках комісією, у твореною відповідно до розпо рядження керівника податков ого органу, та затверджуєтьс я керівником (заступником ке рівника) податкового органу. В акті про анулювання реєстр ації платника податку на дод ану вартість обов'язково вка зується підстава для такого анулювання з посиланням на в ідповідні норми Закону.

Дата затвердження акта про анулювання реєстрації платн ика податку на додану вартіс ть вважається днем прийняття такого рішення. Акти про анул ювання реєстрації платників податку на додану вартість у день їх затвердження реєстр уються у журналі обліку акті в про анулювання реєстрації платників податку на додану вартість за формою N 6-РЖ (додат ок 4). Номер акта відповідає по рядковому номеру запису в ць ому журналі.

Один примірник акта зберіг ається в обліковій справі (ре єстраційній частині) платник а податків. Документи чи копі ї документів, на підставі яки х податковий орган прийняв р ішення про анулювання реєстр ації, мають бути додані до цьо го примірника акта.

Рішення про анулювання реє страції платника податку на додану вартість за ініціатив ою органу державної податков ої служби може бути оскаржен е відповідно до чинного зако нодавства (п. 25.4 Положення).

Як було зазначене вище, факт ичною підставою для анулюван ня реєстрації позивача як пл атника податку на додану вар тість став факт незнаходженн я позивача за місцем реєстра ції юридичної особи, яка пере дбачена в свідоцтві про держ авну реєстрацію, про що зазна чено у відповідному акті.

Відповідно до акту №488/15-2 про а нулювання реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь встановлена відсутність по зивача за юридичною адресою: м. Сімферополь, вул. Кечкеме тська, 186, кв. 94, на підставі акт у перевірки достовірності юр идичної адреси №1214/26-31 від 13.05.2010, що , на думку відповідача, є підст авою для анулювання реєстрац ії платника податку на додан у вартість.

До матеріалів справи додан ій ні акт перевірки знаходже ння позивача за юридичною ад ресою, а довідка з аналогічни м номером за підписом началь ника відділу податкової мілі ції, що не підтверджує факт ві дсутності позивача за юридич ною адресою, а також факту зді йснення такої перевірки.

Відповідно до Свідоцтва пр о державну реєстрацію юридич ної особи серія А00 №435381 від 03.12.2003 р оку ПП «Авто-дом»як юридична особа зареєстрована виконав чім комітетом Сімферопольсь кої міської Радої АР Крим: м . Сімферополь, вул. Кечкеметсь ка, 186, кв. 94.

Фактичне знаходження за ці єю адресою позивача підтверд жується копіями актів матері алами справи, а саме: копією Св ідоцтва про державну реєстра цію юридичної особи серія А00 № 435381 від 03.12.2003 року, копією довідки з Єдиного державного реєстр у юридичних осіб та фізичних -осіб підприємців серії АД № 68 7051 станом на 02.08.2010 року, відповід но до якої ні яких відомостей щодо відсутності підприємст ва за юридичної адресою держ авним реєстратором не вносил ися, а також отриманням корес понденції за юридичною адрес ою, у тому числі повідомлень п одаткового органу про невизн ання податкових декларацій п одатковою звітністю.

Згідно п.п. 11.2. п. 11 Порядку облі ку платників податків, зборі в (обов'язкових платежів), затв ердженого наказом ДПАУ від 19.0 2.1998 р. № 80 (далі Порядок), при призн аченні чи проведенні докумен тальної перевірки платника п одатків чи при виконанні інш их службових обов'язків прац івниками органів державної п одаткової служби здійснюєть ся або може здійснюватись пе ревірка місцезнаходження (мі сця проживання) платника под атків. За наслідками перевір ки складається акт перевірки місцезнаходження платника п одатків. Якщо встановлено ві дсутність платника податків за його місцезнаходженням (м ісцем проживання), то проводи ться робота із з'ясування фак тичного місця розташування ( місцезнаходження) платника п одатків, відповідальних та а філійованих осіб.

Відповідно до п.п. 11.4. п. 11 Поряд ку щодо кожного платника под атків, за яким виявлена відсу тність його за місцезнаходже нням (місцем проживання) та не з'ясоване його фактичне місц езнаходження (місце проживан ня), підрозділ органу державн ої податкової служби, який з'я сував зазначений факт, готує та передає підрозділам пода ткової міліції запит на вста новлення місцезнаходження (м ісця проживання) платника по датків за формою, що затвердж ується центральним органом д ержавної податкової служби. До Єдиного банку даних юриди чних осіб та Реєстру фізични х осіб вносяться дані про под ання запиту.

Згідно п.п. 11.5. п. 11 Порядку, якщо за результатами заходів щод о встановлення фактичного мі сцезнаходження юридичної ос оби підрозділами податкової міліції буде підтверджено в ідсутність такої особи за мі сцезнаходженням або встанов лено, що фактичне місцезнахо дження юридичної особи не ві дповідає зареєстрованому мі сцезнаходженню, керівник (за ступник керівника) органу де ржавної податкової служби пр иймає рішення про направленн я до відповідного державного реєстратора повідомлення пр о відсутність юридичної особ и за місцезнаходженням за фо рмою N 18-ОПП (додаток 17) для вжитт я заходів, передбачених част иною восьмою статті 19 Закону У країни "Про державну реєстра цію юридичних осіб та фізичн их осіб - підприємців".

Відповідно до Порядку орга н державної податкової служб и приймає рішення про направ лення до відповідного держав ного реєстратора повідомлен ня про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою N 18-ОПП (додаток 17) для в життя заходів, передбачених частиною восьмою статті 19 Зак ону України "Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб - підприємців" від 15.05.2003 року №755- ІV тільки у разі не встановлення фактичного міс ця знаходження платника пода тку.

Крім того, згідно п. 12 ст. 19 Зак ону України «Про державну ре єстрацію юридичних осіб і фі зичних осіб - підприємців»у р азі надходження державному р еєстратору від органу держав ної податкової служби повідо млення встановленого зразка про відсутність юридичної о соби за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов' язаний надіслати рекомендов аним листом протягом п'яти ро бочих днів з дати надходженн я зазначеного повідомлення ю ридичній особі повідомлення щодо необхідності подання д ержавному реєстратору реєст раційної картки.

Згідно п. 14 ст. 19 Закону Україн и «Про державну реєстрацію ю ридичних осіб і фізичних осі б - підприємців» у разі непода ння юридичною особою протяго м місяця з дати надходження ї й відповідного повідомлення реєстраційної картки про пі дтвердження відомостей про ю ридичну особу державний реєс тратор повинен внести до Єди ного державного реєстру запи с про відсутність підтвердже ння зазначених відомостей. Я кщо державному реєстратору п овернуто рекомендованого ли ста з відміткою відділення з в'язку про відсутність юриди чної особи за зазначеною адр есою, державний реєстратор п овинен внести до Єдиного дер жавного реєстру запис про ві дсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.

Таким чином, виходячи з сист емного аналізу положень ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців» , п.п. «г»п. 9.8. ст. 9 Закону України «Про податок на додану варті сть», податковий орган може а нулювати реєстрацію платник а податку на додану вартість лише після внесення державн им реєстратором до Єдиного д ержавного реєстру запису про відсутність підтвердження в ідомостей про юридичну особу або про відсутність юридичн ої особи за його місцезнаход женням з дотриманням вимог З акону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців» . Тому відсутність платника п одатку за юридичною адресою ні є підставою для анулюванн я реєстрації платника податк у на додану вартість відпові дно до пп. «г»п. 9.8. ст. 9 закону Ук раїни «Про податок на додану вартість».

Відповідачем не надано док азів внесення записів в Єдин ий державний реєстр про відс утність підтвердження реєст раційних відомостей про місц езнаходження позивача на час прийняття акту про анулюван ня реєстрації платника подат ку на додану вартість ПП «Авт о-дом». Крім того, судом встано влено, що такі записи до Єдино го державного реєстру не вно силися, що підтверджується к опією довідки з Єдиного держ авного реєстру юридичних осі б та фізичних-осіб підприємц ів серії АД № 687051 станом на 02.08.2010 р оку

Позивач направив засобами поштового зв' язку до ДПІ в м . Сімферополі АР Крим податко ві декларації з податку на до дану вартість за червень 2010 ро ку вх. №111850 від 12.07.2010 року, за липен ь 2010 року вх. № 145643 від 09.08.2010 року, за серпень 2010 року вх. № 155338 від 09.09.2010 р оку.

Повідомленнями від 15.07.2010 року вих. №31082/10/28-4, від 12.08.2010 року вих. №36266/1 0/28-4, від 14.09.2010 року вих. № 40838/10/28-4 відпо відач повідомив позивача, що декларації з податку на дода ну вартість за червень, липен ь, серпень 2010 року не визнані по датковим деклараціями на під ставі п.п. 4.1.4 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобо в' язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами»від 21.12.200 0 року №2181, оскільки подані підп риємством, який ні є платнико м податку на додану вартість .

Згідно із п. 1.11 ст. 1 Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами»ві д 21.12.2000 року №2181 з змінами та допо вненнями податкова декларац ія, - документ, що подається пл атником податків до контролю ючого органу у строки, встано влені законодавством, на під ставі якого здійснюється нар ахування та/або сплата подат ку, збору (обов'язкового плате жу).

Підпунктом 4.1.2 п. 4.2 ст. 4 Закону України «Про порядок погашен ня зобов' язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами» від 21.12.2000 року №2181 з змінами та до повненнями передбачено, що п одаткова звітність, отримана контролюючим органом від пл атника податків як податкова декларація, що заповнена ним всупереч правилам, зазначен им у затвердженому порядку ї ї заповнення, може бути не виз нана таким контролюючим орга ном як податкова декларація, якщо в ній не зазначено обов'я зкових реквізитів, її не підп исано відповідними посадови ми особами, не скріплено печа ткою платника податків. У цьо му випадку, якщо контролюючи й орган звертається до платн ика податків з письмовою про позицією надати нову податко ву декларацію з виправленими показниками (із зазначенням підстав неприйняття поперед ньої), то такий платник податк ів має право:

надати таку нову деклараці ю разом зі сплатою відповідн ого штрафу;

оскаржити рішення податко вого органу в порядку апеляц ійного узгодження.

Таким чином відповідно до З акону України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами»від 21.12.2000 року №2181 з змінам и та доповненнями підставами невизнання податкової звітн ості податковою декларацією є: не зазначення обов'язкових реквізитів, не підписання ві дповідними посадовими особа ми, не скріплення печаткою пл атника податків.

Відповідно до п. 3.1. Наказу Де ржавної податкової адмініст рації України від 30 травня 1997 р оку N 166 Зареєстровано в Мініст ерстві юстиції України від 9 л ипня 1997 р. за N250/2054 «Про затвердже ння форми податкової деклара ції та порядку її заповнення і подання»із змінами і допов неннями декларація до органі в податкової служби може бут и подана: на паперових носіях ; на магнітних носіях з роздру кованими копіями файлів; зас обами електронної пошти E-mail; по штовими відправленнями. Всту пна частина, службові поля та чотири розділи податкової д екларації з податку на додан у вартість, податкової декла рації з податку на додану вар тість (спеціальної), податков ої декларації з податку на до дану вартість (переробних пі дприємств) та податкової дек ларації з податку на додану в артість (скороченої) подають ся на двох двосторонніх арку шах формату А-4, скріплених між собою; додатки до декларацій , уточнюючий розрахунок пода ткових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно вия влених помилок, уточнюючий р озрахунок податкових зобов'я зань з податку на додану варт ість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помило к (до декларації з податку на д одану вартість (скороченої)/(п ереробного підприємства)/(сп еціальної)) - на аркушах формат у А-4 (п. 3.2.) Декларація заповнюєт ься таким чином, щоб забезпеч ити збереження записів у ній та вільне читання тексту (циф р) протягом установленого ст року зберігання звітності. Д екларація може бути заповнен а від руки чорнильною чи куль ковою ручкою або видрукувана (заповнення олівцем не допус кається), без виправлень і пом арок; у рядках, де відсутні дан і для заповнення, має бути про ставлений прочерк (п.3.3.).

Податкова декларація пози вача з податку на додану варт ість за червень, липень та сер пень 2010 року вказаним вимогам не суперечить. Доказів наявн ості передбачених пп. 4.1.2 п. 4.1 ст . 4 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами»від 21.12.2000 року №2181 обстав ин, які б дозволяли податково му органу не визнавати подан і документи податковими декл араціями, відповідач у встан овленому порядку не надав.

Рішення, дії суб' єкта влад них повноважень не можуть бу ти упередженими, тобто здійс нюватися дискримінаційне че рез власний, у тому числі фіна нсовий, корпоративний інтере с. Приймаючи рішення по справ і або вчинюючи дію, суб' єкт в ладних повноважень не може с тавати на сторону будь-якої з осіб та не може проявляти себ е заінтересованою стороною у справі, виходячи з будь-якого нелегітимного інтересу, тоб то інтересу, який не випливає із завдань цього суб' єкта, в изначених законом.

На підставі викладеного, су дова колегія приходить до ви сновку про безпідставність д оводів апеляційної скарги, о скільки вони спростовуються матеріалами справи та встан овленими обставинами, оскіль ки Державною податковою інсп екцією в м. Сімферополь АР Кри м неправомірно, необґрунтова но, тобто без з' ясування дій сних обставин, з порушення но рм діючого законодавства бул о прийнято рішення про анулю вання реєстрації платника по датку на додану вартість ПП « Авто-дом». Також, судова колег ія зазначає, що оскільки ріше ння про анулювання реєстраці ї платника податку на додану вартість ПП «Авто-дом», оформ леного актом № 488/15-2, прийнято Де ржавною податковою інспекці єю в м. Сімферополь АР Крим неп равомірно, необґрунтовано, б ез з' ясування дійсних обста вин, з порушення норм діючого законодавства, дії відповід ача щодо неприйняття податко вих декларацій позивача за ч ервень, липень та серпень 2010 ро ку з цих підстав, що ПП «Авто-д ом»не зареєстровано платник ом податку на додану вартіст ь, є протиправними.

Відповідно до частини 1 стат ті 200 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд а пеляційної інстанції залиша є апеляційну скаргу без задо волення, а постанову або ухва лу суду - без змін, якщо визнає , що суд першої інстанції прав ильно встановив обставини сп рави та ухвалив судове рішен ня з додержанням норм матері ального і процесуального пра ва.

Судова колегія дійшла до в исновку, що судом першої інст анції правильно встановлені обставини справи, рішення су ду ухвалене з додержанням но рм матеріального та процесуа льного права, тому підстав дл я задоволення апеляційної ск арги та скасування судового рішення не вбачається.

Керуючись ст.195; ст.196; п.1 ч.1 ст.198; с т.200; п.1 ч.1 ст.205; ст.206 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Держа вної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим залиш ити без задоволення.

Постанову Окружного адмі ністративного суду Автоном ної Республіки Крим від 28.09.10 у с праві № 2а-9270/10/15/0170 залишити без з мін.

Ухвала набирає законної с или з моменту проголошення з гідно з частиною п' ятою ста тті 254 Кодексу адміністративн ого судочинства України.

Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу ад міністративного судочинств а України, згідно з якою касац ійна скарга на судові рішенн я подається безпосередньо до Вищого адміністративного су ду України протягом двадцяти днів після набрання законно ї сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим К одексом, а в разі складення ух вали в повному обсязі відпов ідно до статті 160 цього Кодекс у - з дня складення ухвали в по вному обсязі.

Повний текст судового р ішення виготовлений 16 травня 2011 р.

Головуючий суддя підпис В.А .Омельченко

Судді підпис Г.П.Ілюхіна

підпис А.С . Цикуренко

З оригіналом згідно

Головуючий суддя В.А.О мельченко

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.05.2011
Оприлюднено11.07.2011
Номер документу16591294
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9270/10/15/0170

Ухвала від 06.01.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 14.03.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Постанова від 21.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Тоскіна Г.Л.

Ухвала від 11.05.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Ухвала від 23.11.2010

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дадінська Тамара Вікторівна

Постанова від 28.09.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Тоскіна Г.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні