ПОСТАНОВА
іменем України
справа номер 2-а- 238/2009р.
08 жовтня 2009 року Славутицьки й міський суд Київської обла сті у складі головуючого Мал ишенко Т.О.
Розглянувши в порядку пис ьмового провадження адмініс тративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Управлін ня Пенсійного Фонду України в м. Славутичі Київської обла сті -про неправомірні дії пос адової особи, -
встановив:
Позивачка звернулася до с уду з позовною заявою про неп равомірні дії посадової особ и, в якій просить зобов' язат и Управління Пенсійного Фонд у України у місті Славутич Ки ївської області встановити п енсію на рівні, визначеному З аконом України "Про статус і с оціальний захист громадян, я кі постраждали внаслідок Чор нобильської катастрофи".
В процесі розгляду справи п одала уточнення про визнання незаконними бездіяльності У правління Пенсійного Фонду У країни в м. Славутичі Київськ ої області та перерахунок пе нсії. Свої вимоги обґрунтову є тим, що відповідачем поруше но положення вимог Закону Ук раїни "Про статус і соціальни й захист громадян, які постра ждали внаслідок Чорнобильсь кої катастрофи" та встановле ний порядок визначення зароб ітку для нарахування пенсії, як інваліду 2 групи внаслідок захворювання, яке пов' язан е з роботами по ліквідації на слідків аварії на Чорнобильс ькій атомній електростанції , а тому нарахування пенсії пр оводиться у меншому розмірі, ніж визначено законодавство м України, також вважає, що її законні права по нарахуванню додаткової пенсії за шкоду, з аподіяну здоров' ю також пор ушено,
22.07.2009 року вона звернулася до Управління Пенсійного Фонду України в м. Славутичі з заяво ю про переведення її на пенсі ю по інвалідності як інвалід а 2 групи 1 категорії відповідн о до Закону України «Про стат ус і соціальний захист грома дян, які постраждали внаслід ок Чорнобильської катастроф и», але їй у цьому було відмовл ено, так як розмір пенсії до на рахування передбачався у мен шому розмірі, ніж вона отриму вала на день звернення про пе рерахунок. Такі дії працівни ків вважає неправомірними, т ак як розмір пенсії повинен о браховуватися виходячи з вст ановленої законодавством мі німальної пенсії за віком ви значеної виходячи з розміру прожиткового мінімуму.
В зв' язку з чим просить су д:
Визнати незаконними дії У правління Пенсійного фонду м . Славутича Київської област і про відмову мені в перераху нку пенсії як інваліду 2 групи , захворювання якої пов' яза не з роботами на ліквідації н аслідків аварії на ЧАЕС згід но ст.ст. 49, 50, 54 Закону України «П ро статус і соціальний захис т громадян, які постраждали в наслідок Чорнобильської кат астрофи», як особі, віднесено ї до учасників ЛНА ЧАЕС 1-ої ка тегорії з 22 липня 2009 року.
Зобов' язати Управління П енсійного фонду м. Славутича Київської області зробити м ені перерахунок пенсії як ос обі, віднесеної до учасників ЛНА ЧАЕС 1-ої категорії по інв алідності 2 групи, захворюван ня якої пов' язане з роботам и по ліквідації наслідків ав арії на Чорнобильській атомн ій електростанції відповідн о до ст.ст.54 Закону України «Пр о статус і соціальний захист громадян, які постраждали вн аслідок Чорнобильської ката строфи», у розмірі не нижче 8 м інімальних пенсій за віком т а встановити щомісячний розм ір державної пенсії - 3984 гривні з 22 липня 2009 року та проводити п ерерахунок пенсії з урахуван ням підвищення мінімального розміру пенсії.
Зобов' язати Управління П енсійного фонду м. Славутича Київської області зробити м ені перерахунок з щомісячної додаткової пенсії за шкоду, з аподіяну здоров' ю як особі, віднесеної до учасників ЛНА ЧАЕС 1-ої категорії у розмірі передбаченому Законом Украї ни «Про статус і соціальний з ахист громадян, які постражд али внаслідок Чорнобильсько ї катастрофи» виходячи з 75 % мі німальної пенсії за віком та встановити щомісячний розмі р додаткової пенсії за шкоду , заподіяну здоров' ю у розмі рі - 373 гривні 50 копійок з 22 липня 2009 року та проводити перераху нок пенсії з урахуванням під вищення мінімального розмір у пенсії.
Стягнути з Управління Пенс ійного фонду м. Славутича Киї вської області не донарахова ну та не доплачену мені держа вну пенсію та додаткову пенс ію за шкоду, заподіяну здоров ' ю за період з 22.07.2009 року по ден ь винесення рішення судом, ви ходячи із розміру державної пенсії 3984 гривні та додатково ї пенсії за шкоду, заподіяну з доров' ю - 373 гривні 50 копійок, з урахуванням фактичних випла т.
Відповідач подав суду пись мові заперечення на позовну заяву, пояснив суду, що позива чка знаходиться на обліку у П енсійному Фонді України м. Сл авутича, як одержувач пенсії по інвалідності 2 групи, захво рювання пов' язане з роботам и по ліквідації наслідків ав арії на Чорнобильській атомн і електростанції. Пенсія при значена відповідно до Закону України "Про статус і соціаль ний захист громадян, які пост раждали внаслідок Чорнобиль ської катастрофи". Позовні ви моги повністю вважає такими, що не підлягають задоволенн ю. Мотивує свої доводи тим, що нарахування та виплата основ ної пенсії та додаткової пен сії за шкоду, заподіяну здоро в' ю, призначено та виплачен о за вказаний період у розмір ах, передбачених Постановою КМУ № 654 від 16.07.2008 року. Оскільки з гідно ч.3 ст.28 Закону України "Пр о загальнообов' язкове держ авне пенсійне страхування" м інімальний розмір пенсії за віком використовується викл ючно для визначення розмірів пенсій, призначених відпові дно до цього Закону, то для пен сій по інвалідності, які приз начені відповідно до закону України "Про статус і соціаль ний захист громадян, які пост раждали внаслідок Чорнобиль ської катастрофи" не застосо вуються.
Позов підлягає частковому задоволенню зі слідуючих пі дстав.
Як слідує із матеріалів пе нсійної справи № 106792 ОСОБА_1 - позивач по справі є отримув ачем пенсії як інвалід 2 групи внаслідок захворювання, яке пов' язане з роботами по лік відації наслідків аварії на Чорнобильській атомній елек тростанції.
Відповідно до матеріалів п енсійної справи позивачка ма є посвідчення громадянина, я кий постраждав внаслідок Чор нобильської катастрофи (кате горія 1) серія НОМЕР_1 та вкл адку № НОМЕР_2, копії яких т акож долучені до матеріалів справи.
Відповідно до чергового ак ту огляду МСЕК серія КИО-1 № 305354 в ід 03.03.2008 року їй встановлена дру га група інвалідності довічн о. Захворювання, пов' язане з роботами по ліквідації насл ідків аварії на ЧАЕС.
Як слідує із матеріалів пен сійної справи позивачки, про що і не заперечує відповідач у своєму відзиві позивачка є отримувачем пенсії по інвал ідності та додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров' ю відповідно до закону Украї ни "Про статус та соціальний з ахист громадян, які постражд али внаслідок Чорнобильсько ї катастрофи".
Натомість у матеріалах пен сійної справи є заява позива чки від 22.07.2009 року № 396 про переве дення її на пенсію по інвалід ності ЧАЕС на яку органом Пен сійного Фонду України надана відповідь, яка також знаходи ться в матеріалах Пенсійної справи. Зазначена відповідь від 22.07.2009 року за № 1841/7-10 містить у с обі відмову від переведення на зазначену пенсію, оскільк и після проведення перерахун ку розмір пенсії зменшується . Відповідно до розпорядженн я № 106792 від 22.07.2009 року, додане як пі дтвердження розрахунку зазн аченої пенсії, яке також міст иться у матеріалах Пенсійної справи, визначено розмір дер жавної пенсії 820 гривень.
Ст. 15 Закону України «Про пен сійне забезпечення» № 1788-ХП ві д 05.11.1991 року передбачено, що умо ви та порядок пенсійного заб езпечення громадян, які пост раждали внаслідок Чорнобиль ської катастрофи визначають ся Законом України «Про стат ус і соціальний захист грома дян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи» .
Відповідно до ст. 49 Закону Ук раїни "Про статус і соціальни й захист громадян, які постра ждали внаслідок Чорнобильсь кої катастрофи" пенсії особа м, віднесеним до категорій 1, 2, 3 , 4 встановлюється у вигляді: д ержавної пенсії та додатково ї пенсії за шкоду, заподіяну з доров' ю, яка призначається після виникнення права на де ржавну пенсію.
Відповідно до ч.4 ст. 54 Закону України "Про статус та соціал ьний захист громадян, які пос траждали внаслідок Чорнобил ьської катастрофи", якою визн ачено підстави та умови приз начення державних пенсій осо бам, віднесеним до категорії 1, та у зв' язку з втратою году вальника, в усіх випадках роз міри пенсій для інвалідів 2 гр упи, щодо яких встановлено зв ' язок з Чорнобильською ката строфою, не може бути нижчим в осьми мінімальних пенсій за віком.
На момент виникнення спірн их відносин, тобто на 22.07.2009 року , (на момент позовних вимог зая вниці), чинна та діє ч.4 ст. 54 Зако ну України "Про статус та соці альний захист громадян, які п остраждали внаслідок Чорноб ильської катастрофи", яка дія ла до 01.01.2008 року. Відповідно до З акону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких зако нодавчих актів України" № 107-У1 в ід 28.12.2008 року було внесено зміни в ст.54 зазначеного Закону та в становлено розмір пенсії осо бам, віднесеним до категорії 1 інвалідам 2 групи у вигляді 150 % прожиткового мінімуму для о сіб, які втратили працездатн ість. Зазначена норма діяла в період з 01.01.2008 року по 22.05.2008 року, т ак як рішенням Конституційно го суду України № 10-рп/2008 від 22 тр авня 2008 року в зв' язку з тим, щ о Закон про Державний бюджет не може скасовувати чи зміню вати обсяг прав і обов' язкі в, пільг, компенсацій і гарант ій, передбачених іншими зако нами України, визнав зазначе ні вище зміни, внесені законо м України № 107-У1 від 28.12.2007 року нек онституційними. Зазначене рі шення Конституційного Суду н абуло чинності з дня ухвален ня рішення, а тому Положення З акону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких зако нодавчих актів України" № 107-У1 в ід 28.12.2008 року, які визнані некон ституційними, втрачають чинн ість з цієї дати, а норми Закон у Україні діють у попередній редакції. Тому з 22.07.2009 року розм ір пенсії позивачки, як особі , віднесеній до категорії 1 інв алідів 2 групи, щодо яких встан овлено причинний зв' язок з Чорнобильською катастрофою , не може бути нижчим восьми мі німальних пенсій за віком.
Таким чином, вимоги позивач ки про перерахунок державної пенсії як інваліду 2 групи кат егорії 1 підлягають задоволе нню з 22.07.2009 року.
Відповідно до ст.17 Закону Ук раїни "Про державні соціальн і стандарти та державні соці альні гарантії" основні держ авні соціальні гарантії та п орядок визначення їх розмірі в, до числа яких відноситься м інімальний розмір пенсії за віком, встановлюються закона ми з метою забезпечення конс титуційного права громадян н а достатній життєвий рівень.
З введенням в дію Закону Укр аїни " Про загальнообов' язк ове державне пенсійне страху вання", відповідно до ст. 28 зазн аченого закону з 01 червня 2004 ро ку мінімальний розмір пенсії за віком встановлюється в ро змірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працез датність, визначеного законо м.
Виходячи з вище викладеног о, суд не може погодитися з дов одами відповідача про те, що й ого дії при нарахуванні осно вної та додаткової пенсії по зивачки, виходячи із розмірі в, визначених Постановою КМУ № 654 від 16.07.2008 року є правомірними та обумовленими діючим зако нодавством.
Вихідним критерієм для роз рахунку державної та додатко вої пенсії є мінімальна пенс ія за віком, розмір якої згідн о ст. 28 Закону України " Про зага льнообов' язкове державне п енсійне страхування" встанов люється в розмірі визначеног о законом прожиткового мінім уму для осіб, які втратили пра цездатність.
Ст. 87 Закону України «Про пен сійне забезпечення» передба чено, що сума пенсії, не одержа на з вини органу, що призначає або виплачує пенсію, виплачу ється за минулий час без обме ження будь -яким строком.
Задовольняючи вимоги пози вача про перерахунок розміру додаткової пенсії за шкоду, з аподіяну здоров' ю, суд вихо див із такого.
Відповідно до ст. 49 Закону Ук раїни "Про статус і соціальни й захист громадян, які постра ждали внаслідок Чорнобильсь кої катастрофи" пенсії особа м, віднесеним до категорій 1, 2, 3 , 4 встановлюється у вигляді: д ержавної пенсії та додатково ї пенсії за шкоду, заподіяну з доров' ю, яка призначається після виникнення права на де ржавну пенсію.
Виплата зазначеної пенсії відповідно до ст. 53 даного Зак ону здійснюється повністю не залежно від заробітку, пенсі ї чи іншого доходу.
Згідно ст.50 цього Закону осо бам, віднесеним до категорії 1, інвалідам 2 групи, призначає ться щомісячна додаткова пен сія за шкоду, заподіяну здоро в' ю, у розмірі 75 % мінімальної пенсії за віком.
В ст. 50 зазначеного Закону з 0 1.01.2008 року Законом України "Про Д ержавний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до де яких законодавчих актів Укра їни" № 107-У1 від 28.12.2008 року було внес ено зміни та встановлено роз мір додаткової пенсії за шко ду, заподіяну здоров' ю, особ ам, віднесеним до категорії 1 і нвалідам 2 групи у вигляді 20 % пр ожиткового мінімуму для осіб , які втратили працездатніст ь. Зазначена норма діяла в пер іод з 01.01.2008 року по 22.05.2008 року, так я к рішенням Конституційного с уду України № 10-рп/2008 від 22 травн я 2008 року в зв' язку з тим, що За кон про Державний бюджет не м оже скасовувати чи змінювати обсяг прав і обов' язків, піл ьг, компенсацій і гарантій, пе редбачених іншими законами У країни, визнав зазначені вищ е зміни, внесені законом Укра їни № 107-У1 від 28.12.2007 року неконсти туційними. Зазначене рішення Конституційного Суду набуло чинності з дня ухвалення ріш ення, а тому Положення Закону України "Про Державний бюдже т України на 2008 рік та про внесе ння змін до деяких законодав чих актів України" № 107-У1 від 28.12.20 08 року, які визнані неконститу ційними, втрачають чинність з цієї дати, а норми Закону Укр аїні діють у попередній реда кції, а тому, починаючи з 22.05.2008 ро ку додаткова пенсія за шкоду , заподіяну здоров' ю для осі б, віднесених до категорії 1 ін валідів 2 групи встановлюєть ся у розмірі 75 % мінімальних пе нсій за віком, виходячи із роз міру прожиткового мінімуму, встановленого законом.
Згідно ч.3 ст.67 Закону України "Про статус і соціальний захи ст громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської ка тастрофи" у разі збільшення р озміру прожиткового мінімум у для осіб, які втратили праце здатність, визначеного закон ом, підвищується розмір пенс ії, визначений відповідно до статті 54 цього Закону, а також розмір додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров' ю, о собам, віднесеним до категор ії 1, 2, 3, 4, розмір щомісячної комп енсації сім' ям за втрату го дувальника внаслідок Чорноб ильської катастрофи. Перерах унок пенсії здійснюється з д ня встановлення нового розмі ру прожиткового мінімуму.
Ст. 58 Закону України "Про Держ авний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяки х законодавчих актів України " № 107-У1 від 28.12.2008 року затверджено прожитковий мінімум, зокрем а також і для осіб, які втратил и працездатність з 01.01.2008 року - 470 гривень; з 01.04.2008 року - 481 гривня; з 01.07.2008 року - 482 гривні; з 01.10.2008 року - 498 гривень. Ст. 54 Закону України "П ро Державний бюджет на 2009 рік" в изначено, що у 2009 році прожитко вий мінімум на одну особу та д ля тих, хто відноситься до осн овних груп населення, встано влюється в розмірах, що діяли у грудні 2008 року.
Таким чином, для позивача як інваліда 2 групи, постраждало го внаслідок Чорнобильської катастрофи та учасника лікв ідації наслідків аварії на Ч АЕС 1 категорії, розмір основн ої та додаткової пенсії пови нен розраховуватися, виходяч и із наведених вище розмірів .
Як видно з матеріалів пенсі йної справи, та виходячи з поз овних вимог, позивачка є отри мувачем державної пенсію як інвалід 2 групи, розмір якої на дату виникнення спірних від носин, тобто 22.07.2009 року складає - 976 гривень 66 копійок, який є зна чно меншим від розміру, визна ченого законодавством. Зазна чена сума пенсії обчислювала ся від розміру, визначеного П остановою Кабінету Міністрі в України № 654 від 16.07.2008 року
Як видно із матеріалів пенс ійної справи позивачки, дода ткову пенсію, за шкоду заподі яну здоров' ю їй було нарахо вано та виплачувалося у розм ірі (на день виникнення спірн их відносин 22.07.2009 року) - 99 гривен ь 60 коп. Зазначена сума пенсії обчислювався від розміру, ви значеного Постановою Кабіне ту Міністрів України.
Згідно з ч.2 ст.19 Конституції України органи державної вла ди та органи місцевого самов рядування, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на п ідставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Ко нституцією України та закона ми України.
Відповідно до ч.3 ст.22 Констит уції України при прийнятті н ових законів або внесенні зм ін до чинних законів не допус кається звуження змісту та о бсягу існуючих прав і свобод .
Згідно ст.92 Конституції Укр аїни виключно законами Украї ни визначаються права, свобо ди людини і громадянина, гара нт цих прав і свобод, основні о бов' язки громадянина та осн ови соціального захисту, фор ми і види пенсійного забезпе чення. Таким чином, виходячи і з загальних засад пріоритетн ості законів над підзаконним и нормативними актами при ви рішенні даного спору застосу ванню підлягає саме стаття 50 З акону України " Про статус і со ціальний захист громадян, як і постраждали внаслідок Чорн обильської катастрофи" та ви щевказані законодавчі акти, якими встановлювався мініма льний розмір пенсії за віком на протязі 2007-2009 років, а не пост анова КМУ „Про компенсаційні виплати особам, які постражд али внаслідок Чорнобильсько ї катастрофи" № 836 від 26.07.1996 року, я к стверджує відповідач у сво єму письмовому відзиві.
Таким чином, виходячи із заг альних засад пріоритетності законів над підзаконними но рмативними актами при виріше нні даного спору застосуванн ю підлягає саме Закону Украї ни " Про статус і соціальний за хист громадян, які постражда ли внаслідок Чорнобильської катастрофи"; Закону України "П ро загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування" від 09.07.2003 року № 1058-1У та вищевказа ні законодавчі акти, якими вс тановлювався мінімальний ро змір пенсії за віком на протя зі 2008-2009 років, а не постанови Ка бінету Міністрів України, ви могами яких керувався у свої х діях відповідач.
За таких обставин, враховую чи вимоги ст. ст. 54, 50 Закону Укра їни " Про статус і соціальний з ахист громадян, які постражд али внаслідок Чорнобильсько ї катастрофи" і вищезазначен их законодавчих актів, якими встановлювався мінімальний розмір пенсії за віком на про тязі 2008 - 2009 років, управління ПФ У в м. Славутичі Київської обл асті повинно було нарахувати та виплатити позивачу держа вну пенсію по інвалідності я к інваліду 2 групи, внаслідок з ахворювання, яке пов' язане з роботами по ліквідації нас лідків аварії на Чорнобильсь кій атомній електростанції з 22.07.2009 року по - 3984 гривні щомісяця .
Також нарахувати та виплат ити щомісячну додаткову пенс ію за шкоду, заподіяну здоров ' ю, з 22.07.2009 року по 373 гривні 50 коп ійок щомісяця.
Таким чином, державна пенсі я по інвалідності як інвалід у 2 групи, внаслідок захворюва ння, яке пов' язане з роботам и по ліквідації наслідків ав арії на Чорнобильській атомн ій електростанції та щомісяч на додаткова пенсія за шкоду , заподіяну здоров' ю, за пері од з 22.07.2009 року по 08.10.2009 року були в иплачені позивачеві у меншом у розмірі, ніж передбачено ст .ст. 50, 54 Закону України "Про стат ус і соціальний захист грома дян, які постраждали внаслід ок Чорнобильської катастроф и". Оскільки своїми діями відп овідач обмежив права позивач а у цій частині, то його дії є н еправомірними і його необхід но зобов' язати провести від повідний перерахунок та випл атити різницю внаслідок пере рахунку.
Позовні вимоги щодо Зобов' язання відповідача - Управлі ння Пенсійного Фонду України в м. Славутич Київської облас ті в подальшому проводити пе рерахунок державної пенсії т а додаткової пенсії за шкоду , заподіяну здоров' ю з ураху ванням підвищення мінімальн ого розміру пенсії, тобто на м айбутній період, задоволенню не підлягають, оскільки пита ння призначення та виплати п енсії належить до компетенці ї відповідача, правомірність дій якого може бути встановл ена судом лише щодо вчинених дій, а не дій, які не відбулися .
Посилання відповідача на п равомірність застосування п оложень постанов Кабінету Мі ністрів України, якими визна чені інші розміри спірних ви плат, суд вважає необгрунтов аними, виходячи з такого.
Ч.1, 2 ст. 8 Конституції України в Україні визнається і діє пр инцип верховенства права. Ко нституція України має найвиж чу юридичну силу. Закони та ін ші нормативно - правові акти п риймаються на основі Констит уції Україні і повинні відпо відати їй.
Згідно ч.4 ст. 9 КАС України у р азі невідповідності нормати вно - правового акта Конститу ції України, Закону України, м іжнародному договору або інш ому правовому акту, суд засто совує правовий акт, який має в ищу юридичну силу.
Оскільки Закони України ма ють вищу юридичну силу над ур ядовими нормативними актами , то при наявності колізії зас тосуванню до спірних відноси н при вирішенні даного спору підлягають положення Закону України.
На підставі викладеного, к еруючись ст. 160 КАС У країни, -
постановив:
Позов задовольнити частко во.
Визнати незаконними дії У правління Пенсійного фонду м . Славутича Київської област і про відмову ОСОБА_1 в пер ерахунку пенсії як інваліду 2 групи, захворювання якої пов ' язане з роботами на ліквід ації наслідків аварії на ЧАЕ С згідно ст.ст. 49, 50, 54 Закону Укра їни «Про статус і соціальний захист громадян, які постраж дали внаслідок Чорнобильськ ої катастрофи», як особі, відн есеної до учасників ЛНА ЧАЕС 1-ої категорії з 22 липня 2009 року.
Зобов' язати Управління П енсійного фонду м. Славутича Київської області зробити ОСОБА_1 перерахунок пенсії як особі, віднесеної до учасн иків ЛНА ЧАЕС 1-ої категорії по інвалідності 2 групи, захворю вання якої пов' язане з робо тами по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській ат омній електростанції відпов ідно до ст.ст.54 Закону України «Про статус і соціальний зах ист громадян, які постраждал и внаслідок Чорнобильської к атастрофи», у розмірі не нижч е 8 мінімальних пенсій за віко м та встановити щомісячний р озмір державної пенсії з 22 лип ня 2009 року 3984 гривні.
Зобов' язати Управління П енсійного фонду м. Славутича Київської області зробити ОСОБА_1 перерахунок з щоміс ячної додаткової пенсії за ш коду, заподіяну здоров' ю як особі, віднесеної до учасник ів ЛНА ЧАЕС 1-ої категорії у ро змірі передбаченому Законом України «Про статус і соціал ьний захист громадян, які пос траждали внаслідок Чорнобил ьської катастрофи» виходячи з 75 % мінімальної пенсії за вік ом та встановити щомісячний розмір додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров' ю з 22 липня 2009 року у розмірі - 373 грив ні 50 копійок.
Стягнути з Управління Пенс ійного фонду м. Славутича Киї вської області не донарахова ну та не доплачену ОСОБА_1 державну пенсію 22.07.2009 року по 08.1 0.2009 року, виходячи із розміру д ержавної пенсії 3984 гривні з ур ахуванням фактичних виплат.
Стягнути з Управління Пенс ійного фонду м. Славутича Киї вської області не донарахова ну та не доплачену ОСОБА_1 додаткову пенсію за шкоду, за подіяну здоров' ю за період з 22.07.2009 року по 08.10.2009 року, виходячи із розміру додаткової пенсі ї за шкоду, заподіяну здоров' ю - 373 гривні 50 копійок, з урахува нням фактичних виплат.
У решті позовних вимог від мовити.
Постанова може бути оскар жена сторонами до Київського апеляційного адміністратив ного суду через Славутицький міський суд. Заява про апеляц ійне оскарження може бути по дана протягом 10 днів з дня оде ржання копії постанови. Апел яційна скарга може бути пода на протягом двадцяти днів пі сля подання заяви про апеляц ійне оскарження.
Суд | Славутицький міський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 08.10.2009 |
Оприлюднено | 18.11.2011 |
Номер документу | 19030568 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Славутицький міський суд Київської області
Малишенко Т. О.
Адміністративне
Армянський міський суд Автономної Республіки Крим
Шестаковська Л. П.
Адміністративне
Армянський міський суд Автономної Республіки Крим
Шестаковська Л. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні