ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
26 липня 2011 року 11:46 № 2а-5240/11/2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі с удді Кузьменка В.А., за участю секретаря Хижняк І. В. та предс тавників:
позивача: Соколовської В.Л.;
відповідача: Бондаренко О.О.;
прокурора: не з'явились
розглянувши у судовому зас іданні адміністративну спра ву
за позовом Товариства з обмеженою в ідповідальністю “Компанія з управління активами “АОЛА”
до Державної податкової ін спекції у Шевченківському ра йоні міста Києва
за участю Прокуратури Шевченківс ького району міста Києва
про визнання протиправним т а скасування податкового пов ідомлення-рішення
На підставі частини тре тьої статті 160 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни в судовому засіданні 26 лип ня 2011 року проголошено вступн у та резолютивну частини пос танови.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
08 квітня 2011 року (відпов ідно до відмітки служби діло водства суду) Товариство з об меженою відповідальністю “К омпанія з управління активам и “АОЛА” (далі по тексту - поз ивач, ТОВ “Компанія з управлі ння активами “АОЛА”) звернул ось до Окружного адміністрат ивного суду міста Києва з поз овною заявою до Державної по даткової інспекції у Шевченк івському районі міста Києва (далі по тексту - відповідач , ДПІ у Шевченківському район і м. Києва), в якій просить визн ати протиправним та скасуват и податкове повідомлення-ріш ення від 22 березня 2011 року №0001493540/0 .
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 13 квітня 2011 року позовну за яву ТОВ “Компанія з управлін ня активами “АОЛА” залишено без руху у зв'язку з не додан ням до неї доказів адміністр ативної процесуальної дієзд атності ОСОБА_3 в якості п резидента ТОВ “Компанія з уп равління активами “АОЛА” та встановлено строк для усунен ня недоліків до 10 травня 2011 рок у.
29 квітня 2011 року позивач усун ув зазначені недоліки шляхом подання до суду доказів адмі ністративної процесуальної дієздатності ОСОБА_3 в як ості президента ТОВ “Компан ія з управління активами “АО ЛА”.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 11 травня 2011 року відкрито п ровадження в адміністративн ій справі №2а-5240/11/2670, закінчено пі дготовче провадження та приз начено справу до судового ро згляду на 08 червня 2011 року.
В судовому засіданні 08 черв ня 2011 року оголошено перерву д о 11 липня 2011 року.
11 липня 2011 року, у зв'язку з н еобхідністю надання додатко вих доказів, судом оголошено перерву до 26 липня 2011 року.
В судовому засіданні 26 липн я 2011 року представник позивач а позовні вимоги підтримав, п редставник відповідача прот и задоволення адміністратив ного позову заперечив.
Розглянувши подані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення представників стор ін, всебічно і повно з'ясува вши всі фактичні обставини, н а яких ґрунтується позов, об' єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адмін істративний суд міста Києва, -
В С Т А Н О В И В:
Відповідно до податко вого повідомлення-рішення ДП І у Шевченківському районі м . Києва від 22 березня 2011 року №00014 93540/0 згідно з підпунктом 20.1.4 пунк ту 20.1 статті 20, підпунктом 78.1.1 пун кту 78.1 статті 78, підпункту 79.1 ста тті 79 Податкового кодексу Укр аїни, за порушення підпункту 4.1.6 пункту 4.1 статті 4 Закону Укр аїни “Про оподаткування при бутку підприємств” ТОВ “Комп анія з управління активами “ АОЛА” визначено суму податко вого зобов'язання з податку на прибуток у розмірі 2 225 055,00 гр н., в тому числі за основним пл атежем - + 1 7801 044,00 грн., за штрафни ми (фінансовими) санкціями - + 445 011,00 грн.
Зазначене податкове повід омлення-рішення прийнято на підставі акта від 02 березня 2011 року №04/35-40/32985411 “Про результати н евиїзної документальної пер евірки ТОВ “Компанія з управ ління активами “АОЛА” (код ЄД РПОУ 32985411) в управлінні якого пе ребувають активи ПВІФ “Венчу рний капіталіст” НВТЗ з пита нь дотримання вимог податков ого та іншого законодавства по операціях з придбання та п родажу акцій ВАТ “Східні ене ргопостачальні мережі” (код ЄДРПОУ 33102436) за період з 01.01.2008р. по 3 1.12.2010р.” (далі по тексту - Акт перевірки).
В Акті перевірки зазнач ено наступні обставини: ТОВ “ Компанія з управління актива ми “АОЛА” в інтересах Пайово го венчурного інвестиційног о фонду “Венчурний капіталіс т” недиверсифікованого виду закритого типу продано прос ті іменні акції ВАТ “Східні е нергопостачальні мережі”; рі шенням Голосіївського район ного суду міста Києва від 16 бе резня 2010 року по справі №2906/10 виз нано недійсним статут ВАТ “С хідні енергопостачальні мер ежі”, визнано недійсною реєс трацію ВАТ “Східні енергопо стачальні мережі” в якості п латника податку на додану ва ртість та визнано недійсною реєстрацію випуску акцій та свідоцтво про реєстрацію вип уску акцій ВАТ “Східні енерг опостачальні мережі” від 23 бе резня 2005 року №134/1/05.
На думку відповідача, у разі здійснення операцій з акція ми, емітованими підприємства ми, діяльність яких припинил ася і визнано недійсною реєс трацію випуску акцій та свід оцтва про реєстрацію випуску акцій, такі акції не можуть бу ти об'єктами цивільних прав та не відповідають терміну “ цінні папери”.
За таких підстав, посилаючи сь на норми Цивільного кодек су України відповідач прийшо в до висновку, що здійснення п озивачем операцій з продажу акцій, емітованих ВАТ “Східн і енергопостачальні мережі” , на суму 7 1420 176,00 грн. не спрямован е на реальне настання правов их наслідків та суперечить в имогам законодавства; станом на дати зарахування коштів н а рахунок ТОВ “Компанія з упр авління активами “АОЛА” акці ї ВАТ “Східні енергопостача льні мережі” не можуть бути м айном сформованим за рахунок коштів спільного інвестуван ня, так як акції не мають ні ст атусу цінного паперу, ні това ру, ні активу та не мають варто сті у зв'язку з набранням за конної сили рішенням Голосії вського районного суду міста Києва від 16 березня 2010 року у сп раві №2906/10, тому кошти, що надійш ли на рахунок ТОВ “Компанія з управління активами “АОЛА” за операціями з продажу акці й ВАТ “Східні енергопостача льні мережі” не є доходами ві д операцій з активами інстит утів спільного інвестування , та не підлягають звільненню від оподаткування.
З огляду на викладене, в Ак ті перевірки зроблено висн овок про порушення позивачем підпункту 4.1.6 пункту 4.1 статті 4, пункту 10.1 статті 10 Закону Укра їни “Про оподаткування приб утку підприємств”, в результ аті чого занижено податок на прибуток підприємств за пів річчя 2008 року на загальну суму 1 780 044,00 грн.
Позивач не погоджується ви сновками Акта перевірки та прийнятим на їх підставі п одатковим повідомленням-ріш енням, обґрунтовуючи позов н аступним: на момент вчинення позивачем правочинів акції ВАТ “Східні енергопостачал ьні мережі” не були вилучені з цивільного обороту і не бул и обмежені в обороті, ВАТ “Схі дні енергопостачальні мереж і” на час проведення спірних операцій було зареєстроване в Єдиному державному реєстр і підприємств, а емітовані ни м акції були зареєстровані в Загальному реєстрі випуску цінних паперів; правочини з п родажу акцій відповідають ви могам, встановленим статтею 203 Цивільного кодексу України та невизнані судом недійсни ми; крім того, розрахунок штра фних санкцій здійснено відпо відачем невірно, оскільки зг ідно х пунктом 1 розділу ХІХ “П рикінцеві положення” Податк ового кодексу України штрафн і санкції за порушення подат кового законодавства за пері од з 01 січня по 30 червня 2011 року з астосовуються у розмірі не б ільше 1 гривні за кожне поруше ння.
Доводи відповідача, виклад ені в письмовому запереченні проти позову, повністю співп адають з висновками Акта перевірки.
Окружний адміністративний суд міста Києва не погоджуєт ься з висновками Акта пер евірки, що стали підставою дл я визначення позивачу сум по даткового зобов'язання з по датку на прибуток, виходячи з наступних мотивів.
Відповідно до підпункту 4.2.8 п ункту 4.2 статті 4 Закону Україн и “Про оподаткування прибутк у підприємств” не включаютьс я до складу валового доходу: к ошти спільного інвестування , а саме кошти, залучені від ін весторів інститутів спільно го інвестування (ІСІ), доходи в ід здійснення операцій з акт ивами ІСІ та доходи, нарахова ні за активами ІСІ, а також кош ти, залучені від власників се ртифікатів фондів операцій з нерухомістю, доходи від здій снення операцій з активами ф ондів операцій з нерухомістю та доходи, нараховані за акти вами фондів операцій з нерух омістю, створених відповідно до закону.
Таким чином, кошти інститут ів спільного інвестування не включаються до складу валов ого доходу та не підлягають о податкуванню.
За визначенням статті 3 Зако ну України “Про інститути сп ільного інвестування (пайові та корпоративні інвестиційн і фонди)” активи інституту сп ільного інвестування - сукуп ність майна, корпоративних п рав та вимог, сформована за ра хунок коштів спільного інвес тування; інститут спільного інвестування (далі - ІСІ) корпо ративний інвестиційний фонд або пайовий інвестиційний ф онд.
Стаття 22 Закону України “Пр о інститути спільного інвест ування (пайові та корпоратив ні інвестиційні фонди)” визн ачає, що пайовий інвестиційн ий фонд - це активи, що належат ь інвесторам на праві спільн ої часткової власності, пере бувають в управлінні компані ї з управління активами та об ліковуються останньою окрем о від результатів її господа рської діяльності. Мінімальн ий обсяг активів пайового ін вестиційного фонду не може б ути меншим розміру початково го статутного капіталу (фонд у) корпоративного інвестицій ного фонду. Пайовий інвестиц ійний фонд не є юридичною осо бою.
Відповідно до частини шост ої статті 23 Закону України “Пр о інститути спільного інвест ування (пайові та корпоратив ні інвестиційні фонди)” бухг алтерський та податковий обл ік операцій та результатів д іяльності зі спільного інвес тування, яка проводиться ком панією з управління активами через пайовий інвестиційний фонд, здійснюється компаніє ю з управління активами окре мо від обліку операцій та рез ультатів її господарської ді яльності та обліку операцій та результатів діяльності ін ших пайових інвестиційних фо ндів, активи яких перебувают ь в її управлінні.
Обставини справи свідчать , що за перевірений період ТОВ “Компанія з управління акти вами “АОЛА” здійснювала упра вління активами Пайового вен чурного інвестиційного фонд у “Венчурний капіталіст” нед иверсифікованого виду закри того типу.
Так, згідно з договором купі влі-продажу від 28 грудня 2005 рок у №К-12-28-07/05, укладеного між ТОВ “К омпанія з управління активам и “АОЛА”, що є компанією з упра вління активами Пайового вен чурного інвестиційного фонд у “Венчурний капіталіст” нед иверсифікованого виду закри того типу, представлене пові реним - ТОВ “Регіональне фіна нсове агенство” (покупець) та Адвокатське об єднання “Тим ошенко і партнери” (продавец ь), покупець купує та приймає п акети цінних паперів, зокрем а, прості іменні акції ВАТ “Сх ідні енергопостачальні мере жі” загальною кількістю 7 990 000 ш тук договірною вартістю 1 997 500,0 0 грн. На виконання вказаного д оговору сторонами підписано акт прийому-передачі цінних паперів від 29 грудня 2005 року та акт виконання взаємних зобо в'язань від 29 грудня 2005 року, в ідповідно до яких реєстрація переходу права власності на цінні папери Пайового венчу рного інвестиційного фонду “ Венчурний капіталіст” недив ерсифікованого виду закрито го типу ТОВ “Компанія з управ ління активами “АОЛА” здійсн ена у повному обсязі в депози тарних установах.
В подальшому відповідно до договору купівлі продажу ці нних паперів від 05 травня 2008 ро ку №396-08-Б ТОВ “Компанія з управ ління активами “АОЛА”, що діє в інтересах Пайового венчур ного інвестиційного фонду “В енчурний капіталіст” не диве рсифікованого виду закритог о типу продає цінні папери, що входять до складу активів Пайового венчурного інвести ційного фонду “Венчурний кап італіст” недиверсифіковано го виду закритого типу, зо крема, прості іменні акції ВА Т “Східні енергопостачальні мережі” загальною кількістю 7 990 000 штук договірною вартістю 7 750 000,00 грн. покупцю - ТОВ “ОЛТІ С через торговця цінними пап ерами ТОВ “Трансфербутик”.
Пункт 3.2.4 зазначеного догово ру передбачає, що грошові кош ти, отримані за продаж цінн их паперів, зараховується до активів Пайового венчурного інвестиційного фонду “Венчу рний капіталіст” недиверсиф ікованого виду закритого тип у.
На виконання договору купі влі продажу цінних паперів в ід 05 травня 2008 року №396-08-Б сторони підписали акт приймання - пер едачі цінних паперів від 15 тра вня 2008 року.
Додатковою угодою від 02 лип ня 2008 року №1 до договору купівл і продажу цінних паперів від 05 травня 2008 року №396-08-Б змінено в артість пакету акцій ВАТ “Сх ідні енергопостачальні мере жі” з 7 750 000,00 грн. на 7 120 176,00 грн.
Згідно банківських виписо к ТОВ “ОЛТІС” на користь ТОВ “ Компанія з управління актива ми “АОЛА” перераховано, зокр ема, кошти у сумі 7 120 176,00 грн.
Наведене свідчить, що кошти , які надійшли на рахунок пози вача на за операціями з прода жу акцій ВАТ “Східні енергоп остачальні мережі”, є доходо м від здійснення операцій з а ктивами інститутів спільног о інвестування - коштами спі льного інвестування, які в си лу приписів підпункту 4.2.8 пунк ту 4.2 статті 4 Закону України “П ро оподаткування прибутку пі дприємств” не включаютьс я до складу валового доходу .
Суд враховує наявність ріш ення Голосіївського районно го суду міста Києва від 16 бере зня 2010 року у справі №2906/10 за позо вом ОСОБА_5 до ВАТ “Східні енергопостачальні мережі” п ро визнання непричетним до г осподарської діяльності під приємства, визнання недійсни ми установчих документів, св ідоцтва платника податку на додану вартість, реєстрації випуску акцій та свідоцтва п ро реєстрацію випуску акцій, зокрема, визнано недійсною р еєстрацію випуску акцій та с відоцтво про реєстрацію випу ску акцій ВАТ “Східні енерго постачальні мережі” від 23 бе резня 2005 року від дати видачі с відоцтва, а саме з 23 березня 2005 р оку.
Разом з тим, відповідно до п ункту 3.5 Порядку скасування ре єстрації випусків акцій та а нулювання свідоцтв про реєст рацію випуску акцій, затверд женого рішенням Державної ко місії з цінних паперів та фон дового ринку від 30 грудня 1998 ро ку №222, реєструвальним органом уносяться відповідні зміни до загального реєстру випуск у цінних паперів, а також анул ювання свідоцтв про реєстрац ію випуску акцій здійснюєтьс я на підставі розпорядження про скасування реєстрації ви пуску акцій.
Так, за даними Державної ком ісії з цінних паперів та фонд ового ринку (лист від 15 липня 2 011 року №11102/13376) реєстрація випуск у акцій ВАТ “Східні енергопо стачальні мережі” здійснена 23 березня 2005 року; реєстрацію в ипуску акцій ВАТ “Східні ене ргопостачальні мережі” скас овано розпорядженням від 23 вересня 2010 року №120-С-А.
Враховуючи викладене, суд п риходить до висновку, випуск у на момент здійснення позив ачем операцій з продажу прос тих іменних акцій ВАТ “Східн і енергопостачальні мережі” , такі акції були зареєстрова ні в загальному реєстрі випу ску цінних паперів, тобто не б ули позбавлені правового зна чення, мали статус цінного па пера та могли бути предметом купівлі-продажу.
Зазначені вище підстави сп ростовують також доводи відп овідача про те, що спірні опер ації з продажу акцій не були с прямовані на реальне настанн я правових наслідків.
Доказів на підтвердження н ікчемності спірного правочи ну відповідачем не надано.
Крім того, Акт перевірк и містить посилання на факт н абрання законної сили рішенн ям Голосіївського районного суду міста Києва від 16 березн я 2010 року у справі №2906/10, однак суд звертає увагу, що докази набр ання законної сили вказаним рішенням відповідач в матері али справи не надав.
За таких підстав висновки Акта перевірки про порушен ня позивачем підпункту 4.1.6 пун кту 4.1 статті 4, пункту 10.1 статті 10 Закону України “Про оподатк ування прибутку підприємств ” та заниження податку на при буток підприємств за піврічч я 2008 року на загальну суму 1 780 044,00 грн. є помилковими, а визначен ня суми податкового зобов'я зання з податку на прибуток в цьому ж розмірі - протиправ ним.
Відповідно до пункту 123.1 стат ті 123 Податкового кодексу Укра їни у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає с уми податкового зобов'язан ня, зменшення суми бюджетног о відшкодування та/або зменш ення від'ємного значення об 'єкта оподаткування податк ом на прибуток або від'ємно го значення суми податку на д одану вартість платника пода тків на підставах, визначени х підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.5, 54.3.6 пункт у 54.3 статті 54 цього Кодексу, - тяг не за собою накладення на пла тника податків штрафу в розм ірі 25 відсотків суми нарахов аного податкового зобов'яз ання, неправомірно заявленої до повернення суми бюджетно го відшкодування та/або непр авомірно заявленої суми від' ємного значення об'єкта опо даткування податком на прибу ток або від'ємного значення суми податку на додану варті сть.
Згідно з підпунктом 54.3.2 пунк ту 54.3 статті 54 Податкового коде ксу України контролюючий ор ган зобов'язаний самостійн о визначити суму грошових зо бов'язань, зменшення (збіль шення) суми бюджетного відшк одування та/або зменшення ві д'ємного значення об'єкта оподаткування податком на п рибуток або від'ємного знач ення суми податку на додану в артість платника податків, п ередбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо д ані перевірок результатів ді яльності платника податків с відчать про заниження або за вищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у по даткових (митних) декларація х, уточнюючих розрахунках.
З огляду на відсутність фак ту заниження позивачем подат кових зобов'язань, безпідст авним є накладення на ТОВ “Ко мпанія з управління активами “АОЛА” штрафними (фінансови ми) санкціями на 122 827,00 грн.
Разом з тим, Окружний адміні стративний суд міста Києва в важає необґрунтованим посил ання позивача на необхідніст ь застосування штрафних санк цій в розмірі 1 гривні на підс таві пункту 7 підрозділу 10 роз ділу ХІХ “Перехідні положенн я” Податкового кодексу Украї ни, виходячи з наступного.
Відповідно до пункту 7 підро зділу 10 розділу ХІХ “Перехідн і положення” Податкового код ексу України штрафні санкції за порушення податкового за конодавства за період з 01 січн я по 30 червня 2011 року застосову ються у розмірі не більше 1 гри вні за кожне порушення.
В розумінні наведеної прав ової норми штрафні санкції н а рівні 1 гривні можуть бути за стосовані лише за порушення податкового законодавства, щ о вчинені у період з 01 січня по 30 червня 2011 року.
Зміст Акта перевірки сві дчить, що порушення податков ого законодавства, хоча й вия влені 02 березня 2011 року, однак д опущені позивачем в І півр іччі 2008 року.
Таким чином, за порушення по даткового законодавства, що мали місце до 01 січня 2011 року, до платників податків не можут ь бути засновані штрафні сан кції у розмірі 1 гривні на під ставі пункту 7 підрозділу 10 ро зділу ХІХ “Перехідні положен ня” Податкового кодексу Укра їни.
Відповідно до частини друг ої статті 19 Конституції Украї ни органи державної влади та органи місцевого самоврядув ання, їх посадові особи зобов 'язані діяти лише на підста ві, в межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та законами України.
Частиною третьою статті 2 Ко дексу адміністративного суд очинства України передбачен о, що у справах щодо оскарженн я рішень, дій чи бездіяльност і суб'єктів владних повнова жень адміністративні суди пе ревіряють, чи прийняті (вчине ні) вони: на підставі, у межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України; з використанн ям повноваження з метою, з як ою це повноваження надано; об ґрунтовано, тобто з урахуван ням усіх обставин, що мають зн ачення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо ( неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням пр инципу рівності перед законо м, запобігаючи несправедливі й дискримінації; пропорційно , зокрема з дотриманням необх ідного балансу між будь-яким и несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (д ія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення; своєчасно, тобто пр отягом розумного строку.
Згідно з частиною першою ст атті 71 Кодексу адміністратив ного судочинства України кож на сторона повинна довести т і обставини, на яких ґрунтуют ься її вимоги та заперечення , крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Відповідно до частини друг ої статті 71 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и в адміністративних справах про протиправність рішень, д ій чи бездіяльності суб'єкт а владних повноважень обов' язок щодо доказування правом ірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він запе речує проти адміністративно го позову.
На думку Окружного адмініс тративного суду міста Києва, ДПІ у Шевченківському район і м. Києва не доведена правомі рність та обґрунтованість пр ийняття спірного податковог о повідомлення-рішення з ура хуванням вимог встановлених частиною другою статті 19 Конс титуції України та частиною третьою статті 2 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог, си стемного аналізу положень за конодавства України та доказ ів, наявних у матеріалах спра ви, адміністративний позов Т ОВ “Компанія з управління ак тивами “АОЛА” підлягає задов оленню.
Відповідно до частини перш ої статті 94 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и якщо судове рішення ухвале не на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноваж ень, суд присуджує всі здійсн ені нею документально підтве рджені судові витрати з Держ авного бюджету України (або в ідповідного місцевого бюдже ту, якщо іншою стороною був ор ган місцевого самоврядуванн я, його посадова чи службова о соба).
Враховуючи викладене, керу ючись статтями 69, 70, 71, 158 - 163 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
1. Адміністративний по зов Товариства з обмеженою в ідповідальністю “Компанія з управління активами “АОЛА” задовольнити повністю.
2. Визнати протиправним та с касувати податкове повідомл ення-рішення Державної подат кової інспекції у Шевченківс ькому районі міста Києва від 22 березня 2011 року №0001493540/0.
3. Присудити з Державного бю джету України на користь Тов ариства з обмеженою відповід альністю “Компанія з управлі ння активами “АОЛА” судові в итрати у розмірі 3,40 грн. (три гр ивні сорок копійок).
Постанова набирає закон ної сили відповідно до статт і 254 Кодексу адміністративног о судочинства України та мож е бути оскаржена до суду апел яційної інстанції за правила ми, встановленими статтями 185- 187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя В.А. Кузьмен ко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 26.07.2011 |
Оприлюднено | 29.12.2011 |
Номер документу | 20261480 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні